cicloburu Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 ... Daca si p-asta ajungem sa fie nevoie s-o evitam "cu sange rece", inseamna ca sangele asta rece n-a irigat corect creierii. Stai așa, eu sînt de acord că nu există conduită preventivă în situația asta, dar sîngele rece a salvat situația creată tocmai de lipsa conduitei preventive! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b52izgodlike Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Da, era parcat langa Oracle. La toba nu m-am uitat. Tu erai? Cheers mate. Dap, e al meu. La scuter am SBK, la motor am SBK, la masina am SBK. Nu e vb de simtul umorului, primu motor a fost maxi scuteru care a venit cu SBK si nu m-a deranjat nr, l-am luat ca atare, cand am cumparat Monsteru ce sa vezi ? tot SBK la numar, bulan maxim si cand mi-am luat masina, acolo da, recunosc, am cerut nr preferential SBK ca sa fie toate la fel, macar sa stiu o treaba ) P.S : acolo lucrez si acu ceva timp in drum spre oras te-am intrebat de sanatate cand te-ai intins pe jos in fata taxi-ului la intersectia a 2 a cu Spring Time Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Dap, e al meu. La scuter am SBK, la motor am SBK, la masina am SBK. Nu e vb de simtul umorului, primu motor a fost maxi scuteru care a venit cu SBK si nu m-a deranjat nr, l-am luat ca atare, cand am cumparat Monsteru ce sa vezi ? tot SBK la numar, bulan maxim si cand mi-am luat masina, acolo da, recunosc, am cerut nr preferential SBK ca sa fie toate la fel, macar sa stiu o treaba ) P.S : acolo lucrez si acu ceva timp in drum spre oras te-am intrebat de sanatate cand te-ai intins pe jos in fata taxi-ului la intersectia a 2 a cu Spring Time Ahh, da, Ducati alb nu? Ce mica e lumea... Am apreciat gestul tau, da' mi-am propus sa nu ma mai intind pe jos ca doare... pana acum mi-a iesit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Multumesc cei 2 motociclisti care m-au ajutat dimineata sa ridic motor pe podul grant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b52izgodlike Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Ahh, da, Ducati alb nu? Ce mica e lumea... Am apreciat gestul tau, da' mi-am propus sa nu ma mai intind pe jos ca doare... pana acum mi-a iesit. De fapt e negru cu alb, dar ala e Ma bucur ca ti-a reusit pana acu si iti tin pumnii sa o duci asa inca mult timp de acu inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgem Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Multumesc cei 2 motociclisti care m-au ajutat dimineata sa ridic motor pe podul grant Pai ce cauta pe jos? (GPZ-ul presupun). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Pai ce cauta pe jos? (GPZ-ul presupun). Aderenta pierduta? Multumesc cei 2 motociclisti care m-au ajutat dimineata sa ridic motor pe podul grant Everything ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc Marquez Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Multumesc cei 2 motociclisti care m-au ajutat dimineata sa ridic motor pe podul grant Ce ai patit ma??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) Pierdut aderenta, o declar nula ) Am ignorat rule number one al meu: nu merg pe motocicleta cand sunt grabit si/sau stresat. Am intrat pe pod de pe o bretea cam rapid, eram convins ca m-am asigurat bine, dar m-am trezit cu o masina langa mine. Am incercat sa corectez trasa, dar m-am regasit pe jos. Nu stiu ce de, nu tin minte sa fi atins frana. Pe cauciuc fata am gasit lipit un abțibild de hartie, nu stiu daca are legatura. Aveam echipament pe mine, mai putin pantofi, asa ca nu am patit nimic interesant. A fost o manevra riscanta si nu m-a iesit fara daune. De obicei merg cuminte, dar aveam o stare mentala foarte necompatibila cu mersul pe motor in siguranta. Mobra are zgriaturi pe carene, un semnal rupt, semighidon un pic mai mult indoit fata de cum era, si pedala frana un pic indoit. Merge fara probleme, GPZ e relativ robust. Si asa a fost Prima Cazatura. Editat Septembrie 19, 2013 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 fuck,tu sa fii ok si bani sa fie pentru reparatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 fuck,tu sa fii ok si bani sa fie pentru reparatii Corect, bine ca esti ok, join the club. Vezi sa nu mai cazi, dupa aia lumea o sa ceara sa fii eutanasiat ca esti un pericol in trafic. Nu m-am putut abtine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) Pierdut aderenta, o declar nula ) Sper pentru toti motociclistii sa aiba parte de prima cazatura ca a ta. Acum 5-6 zile, am pierdut si eu pamintul de sub picioare de pe loc, il declar nul si eu (mi-a placut la maxim expresia). Am sunat de pe drum sotia si mi-a spus ca nu mai este la pseudo serviciul ei, dupa care tot drumul vibra tel. , nervos ca stia ca sint pe mobra, opresc si ii dau si eu nu mai putin de 5-6 apeluri, gindind ca este ceva urgent - stupoare nu raspunde, desi stiam sigur ca-i acasa, dau sa plec, nervos ca nu raspunde, si culc mobra pe stinga. Editat Septembrie 19, 2013 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Uite asa puteti sa iesiti la un suc,avand pasiuni comune Si eu am dat cu buca de asfalt in iunie si am julit scuterul din cauza unui (cuvant jignitor) care mi-a luat fata.A fost mult mai ok sa il pun jos decat sa ma infig in el Despagubiri...nici vorba,da' fu' mai bine cu vanatai decat cu oase rupte si bani in buzunar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 stupoare nu raspunde, desi stiam sigur ca-i acasa, dau sa plec, nervos ca nu raspunde, si culc mobra pe stinga. Asta da dragoste adevarata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) Nu stiu sigur daca a fost lipsa de aderenta. Nu am ramas cu o inregistrare clara a evenimentului. Nici nu ma intereseaza prea mult. Ce tin minte e ca masina era extrem de aproape de mine in curs de coliziune, si am incercat sa corectez trasa, dar am cazut. Apoi m-am ridicat in picoare si ma miram cum mergea motorul in continuare (invarta si roata spate) desi era pe o parte, si am vazut ca am lantul cam murdare. Am riscat, am patit. Next. Editat Septembrie 19, 2013 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Asta da dragoste adevarata... Pai cam este, ma suna sa ma intrebe daca eu sint ok, deoarece fusesem foarte scurt cu ea la telefon, si se intreba daca n-am patit ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Cand pierzi fata nu prea ai timp de reactie si nici nu poti sa inregistrezi,totul se intampla si sutimi/zecimi de secunda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) Nu stiu sigur daca a fost lipsa de aderenta. Nu am ramas cu o inregistrare clara a evenimentului. Nici nu ma intereseaza prea mult. Ce tin minte e ca masina era extrem de aproape de mine in curs de coliziune, si am incercat sa corectez trasa, dar am cazut. Apoi m-am ridicat in picoare si ma miram cum mergea motorul in continuare (invarta si roata spate) desi era pe o parte, si am vazut ca am lantul cam murdare. Am riscat, am patit. Next. La mine a fost o pata de ulei, avind rezervorul plin, pata mea era mai in fata. Nici macar nu plecasem de pe loc. Editat Septembrie 19, 2013 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Cand pierzi fata nu prea ai timp de reactie si nici nu poti sa inregistrezi,totul se intampla si sutimi/zecimi de secunda Confirm. La mine alunecarea a fost mai lunga cu piciorul sub motor. Gândul meu era la motor sa nu fie ceva serios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc Marquez Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Corect, bine ca esti ok, join the club. Vezi sa nu mai cazi, dupa aia lumea o sa ceara sa fii eutanasiat ca esti un pericol in trafic. Nu m-am putut abtine. Zi drept ca te gandesti numai la mine (sexual vorbind ) @Heisenberg cum ti-am zis, daca nu erai cu mintea in alta parte nu pateai nimic. S tousi a trebuit sa aflu de aici , da te penalizez eu cu alta ocazie : ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 si pana la urma ti-ai recuperat fata, sau ti-a luat-o ala de tot? Si eu am dat cu buca de asfalt in iunie si am julit scuterul din cauza unui (cuvant jignitor) care mi-a luat fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) Confirm. La mine alunecarea a fost mai lunga cu piciorul sub motor. Gândul meu era la motor sa nu fie ceva serios Si la mine la fel. Primele doua dati am ramas cu piciorul prins sub motocicleta pentru ca nu aveam engine guards dar nu a fost foarte rau. Alunecam pe asfalt calare pe motor la orizontala si ma rugam sa nu ma proptesc in ceva. De fier imi era mai putin, m-a apucat cand m-am ridicat. Cu fatza e cel mai nasol, categoric. Spatele mi-a fugit de mai multe ori, ultima data ieri destul de rau dar am reusit s-o redresez. Cred ca e doar o problema de echilibru - incerci sa ramai drept si misti din solduri stanga-dreapta s-o pui pe directie, nu o lasi cum te duce. Cu fatza in schimb, nu cred ca ai ce sa-i faci. Daca franezi tre' sa stii cand sa lasi frana... dar daca e o pata de ulei, ceva... Zi drept ca te gandesti numai la mine (sexual vorbind ) Daca iti zic ca nu esti tu "the one", asa-i c-o sa plangi? Macar putin... Editat Septembrie 19, 2013 de northern_freyja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc Marquez Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) Daca iti zic ca nu esti tu "the one", asa-i c-o sa plangi? Macar putin... Cine a zis ca vreau sa fiu "the one" ? On: afara e frig si ud. M-a plouat. O tanti care statea in masina si-a aruncat privirea trista la mine(pe ea nu o ploua)... Editat Septembrie 19, 2013 de Cucciolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) @-Tipul trebuia sa incetineasca, mai ales ca a vazut masina in zare si mai ales ca era intersectie. Instinctul de conservare iti spune sa fii prevazator atunci cand un ins are posibilitatea sa faca vreo manevra. - Bine zis ! Dati-mi voie sa citez dintr-un clasic inca in viata :1. Asigura-te - spate si fata 2. Adapteaza viteza - conditiilor de trafic3. Semnalizeaza - pentru a se sti ce intentie ai4. Pastreaza distanta - pana la limita franarii in siguranta, poti evita si gropile mai usor...5. Cedeaza trecerea - acolo unde iti pierzi prioritatea6. Pozitioneaza-te - pe banda ta si pe banda necesara schimbarii directiei.7. Fa-te vizibil - echipament adecvat si pozitioneza-te in locul potrivit pentru a fi vazut.8. Nu tasni la stop - arunca o privire stanga(un intarziat, poti sa stii... !?)si dreapta. 9. Nu depasi prin dreapta - poti fi acrosat. Spre semafor daca o faci, fa-o cu prudenta,incet, cu atentie marita la pietoni, portiere si parcari laterale.10.Nu depasi cand ai Peco, parcare, strada laterala etc. pe stanga - cel depasit poate vira peste tine11.Nu mari viteza cand esti depasit, mergi cat mai in dreapta benzii12.Nu depasi la mustata - repliaza-te in lungul benzii, nu in scurt 13.Nu croseta printre masini in mers14.Linia continua e sfanta, mai ales in curba !15.La stop daca e posibil, pozitioneaza-te in fata masinilor, astfel eviti sa fii transformat in sandwich sau sa vireze peste tine si esti vizibil.16.Nu ma depasi pe banda mea, nu agreez, ma poti acrosa daca evit ceva de pe sosea. 17.Nu schimba banda in viraj, tine banda ta, o poti schimba dupa aceea. 18.Daca esti claxonat des, lung, ai o mare problema...Nu mai repeta greselile facute. 19.Nu risca inutil, nu te grabi. Editat Septembrie 19, 2013 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Referitor la pierdut spate/fata: Sfat pentru neinitiati ca mine pe care ii apuca uneori creatia: nu incercati burnout cand aveti guma spate in stare mult mai buna decat cea din fata...se lasa cu palpitatii Gen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.