Sari la conținut

Situatii din trafic


Postări Recomandate

... Daca si p-asta ajungem sa fie nevoie s-o evitam "cu sange rece", inseamna ca sangele asta rece n-a irigat corect creierii.

Stai așa, eu sînt de acord că nu există conduită preventivă în situația asta, dar sîngele rece a salvat situația creată tocmai de lipsa conduitei preventive!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, era parcat langa Oracle. La toba nu m-am uitat. Tu erai? Cheers mate. :cheers:

Dap, e al meu. La scuter am SBK, la motor am SBK, la masina am SBK. Nu e vb de simtul umorului, primu motor a fost maxi scuteru care a venit cu SBK si nu m-a deranjat nr, l-am luat ca atare, cand am cumparat Monsteru ce sa vezi ? tot SBK la numar, bulan maxim si cand mi-am luat masina, acolo da, recunosc, am cerut nr preferential SBK ca sa fie toate la fel, macar sa stiu o treaba :))

 

P.S : acolo lucrez si acu ceva timp in drum spre oras te-am intrebat de sanatate cand te-ai intins pe jos in fata taxi-ului la intersectia a 2 a cu Spring Time

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, e al meu. La scuter am SBK, la motor am SBK, la masina am SBK. Nu e vb de simtul umorului, primu motor a fost maxi scuteru care a venit cu SBK si nu m-a deranjat nr, l-am luat ca atare, cand am cumparat Monsteru ce sa vezi ? tot SBK la numar, bulan maxim si cand mi-am luat masina, acolo da, recunosc, am cerut nr preferential SBK ca sa fie toate la fel, macar sa stiu o treaba :))

 

P.S : acolo lucrez si acu ceva timp in drum spre oras te-am intrebat de sanatate cand te-ai intins pe jos in fata taxi-ului la intersectia a 2 a cu Spring Time

 

Ahh, da, Ducati alb nu? Ce mica e lumea... :)

 

Am apreciat gestul tau, da' mi-am propus sa nu ma mai intind pe jos ca doare... pana acum mi-a iesit. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahh, da, Ducati alb nu? Ce mica e lumea... :)

 

Am apreciat gestul tau, da' mi-am propus sa nu ma mai intind pe jos ca doare... pana acum mi-a iesit. :)

De fapt e negru cu alb, dar ala e :)

 

Ma bucur ca ti-a reusit pana acu si iti tin pumnii sa o duci asa inca mult timp de acu inainte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pierdut aderenta, o declar nula :))

 

Am ignorat rule number one al meu: nu merg pe motocicleta cand sunt grabit si/sau stresat. Am intrat pe pod de pe o bretea cam rapid, eram convins ca m-am asigurat bine, dar m-am trezit cu o masina langa mine. Am incercat sa corectez trasa, dar m-am regasit pe jos. Nu stiu ce de, nu tin minte sa fi atins frana. Pe cauciuc fata am gasit lipit un abțibild de hartie, nu stiu daca are legatura. Aveam echipament pe mine, mai putin pantofi, asa ca nu am patit nimic interesant.

 

A fost o manevra riscanta si nu m-a iesit fara daune. De obicei merg cuminte, dar aveam o stare mentala foarte necompatibila cu mersul pe motor in siguranta.

Mobra are zgriaturi pe carene, un semnal rupt, semighidon un pic mai mult indoit fata de cum era, si pedala frana un pic indoit. Merge fara probleme, GPZ e relativ robust.

 

Si asa a fost Prima Cazatura.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pierdut aderenta, o declar nula :))

Sper pentru toti motociclistii sa aiba parte de prima cazatura ca a ta. Acum 5-6 zile, am pierdut si eu pamintul de sub picioare de pe loc, il declar nul si eu (mi-a placut la maxim expresia). Am sunat de pe drum sotia si mi-a spus ca nu mai este la pseudo serviciul ei, dupa care tot drumul vibra tel. , nervos ca stia ca sint pe mobra, opresc si ii dau si eu nu mai putin de 5-6 apeluri, gindind ca este ceva urgent - stupoare nu raspunde, desi stiam sigur ca-i acasa, dau sa plec, nervos ca nu raspunde, si culc mobra pe stinga.

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Uite asa puteti sa iesiti la un suc,avand pasiuni comune

 

Si eu am dat cu buca de asfalt in iunie si am julit scuterul din cauza unui (cuvant jignitor) care mi-a luat fata.A fost mult mai ok sa il pun jos decat sa ma infig in el

Despagubiri...nici vorba,da' fu' mai bine cu vanatai decat cu oase rupte si bani in buzunar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu sigur daca a fost lipsa de aderenta. Nu am ramas cu o inregistrare clara a evenimentului. Nici nu ma intereseaza prea mult. Ce tin minte e ca masina era extrem de aproape de mine in curs de coliziune, si am incercat sa corectez trasa, dar am cazut. Apoi m-am ridicat in picoare si ma miram cum mergea motorul in continuare (invarta si roata spate) desi era pe o parte, si am vazut ca am lantul cam murdare.

Am riscat, am patit. Next.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu sigur daca a fost lipsa de aderenta. Nu am ramas cu o inregistrare clara a evenimentului. Nici nu ma intereseaza prea mult. Ce tin minte e ca masina era extrem de aproape de mine in curs de coliziune, si am incercat sa corectez trasa, dar am cazut. Apoi m-am ridicat in picoare si ma miram cum mergea motorul in continuare (invarta si roata spate) desi era pe o parte, si am vazut ca am lantul cam murdare.

Am riscat, am patit. Next.

La mine a fost o pata de ulei, avind rezervorul plin, pata mea era mai in fata. Nici macar nu plecasem de pe loc.

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cand pierzi fata nu prea ai timp de reactie si nici nu poti sa inregistrezi,totul se intampla si sutimi/zecimi de secunda

Confirm. La mine alunecarea a fost mai lunga cu piciorul sub motor. Gândul meu era la motor sa nu fie ceva serios :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, bine ca esti ok, join the club.

 

Vezi sa nu mai cazi, dupa aia lumea o sa ceara sa fii eutanasiat ca esti un pericol in trafic.

 

Nu m-am putut abtine. :tempted:

Zi drept ca te gandesti numai la mine (sexual vorbind :crack: ) :makeout:

 

@Heisenberg cum ti-am zis, daca nu erai cu mintea in alta parte nu pateai nimic. S tousi a trebuit sa aflu de aici , da te penalizez eu cu alta ocazie : )))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm. La mine alunecarea a fost mai lunga cu piciorul sub motor. Gândul meu era la motor sa nu fie ceva serios :)

 

Si la mine la fel. Primele doua dati am ramas cu piciorul prins sub motocicleta pentru ca nu aveam engine guards dar nu a fost foarte rau. Alunecam pe asfalt calare pe motor la orizontala si ma rugam sa nu ma proptesc in ceva. De fier imi era mai putin, m-a apucat cand m-am ridicat.

 

Cu fatza e cel mai nasol, categoric. Spatele mi-a fugit de mai multe ori, ultima data ieri destul de rau dar am reusit s-o redresez. Cred ca e doar o problema de echilibru - incerci sa ramai drept si misti din solduri stanga-dreapta s-o pui pe directie, nu o lasi cum te duce. Cu fatza in schimb, nu cred ca ai ce sa-i faci. Daca franezi tre' sa stii cand sa lasi frana... dar daca e o pata de ulei, ceva...

 

 

Zi drept ca te gandesti numai la mine (sexual vorbind :crack: )

 

Daca iti zic ca nu esti tu "the one", asa-i c-o sa plangi? Macar putin... :crack:

Editat de northern_freyja
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@-Tipul trebuia sa incetineasca, mai ales ca a vazut masina in zare si mai ales ca era intersectie. Instinctul de conservare iti spune sa fii prevazator atunci cand un ins are posibilitatea sa faca vreo manevra.

- Bine zis ! Dati-mi voie sa citez dintr-un clasic inca in viata :1. Asigura-te - spate si fata

2. Adapteaza viteza - conditiilor de trafic
3. Semnalizeaza - pentru a se sti ce intentie ai
4. Pastreaza distanta - pana la limita franarii in siguranta, poti evita si gropile mai usor...
5. Cedeaza trecerea - acolo unde iti pierzi prioritatea
6. Pozitioneaza-te - pe banda ta si pe banda necesara schimbarii directiei.
7. Fa-te vizibil - echipament adecvat si pozitioneza-te in locul potrivit pentru a fi vazut.
8. Nu tasni la stop - arunca o privire stanga(un intarziat, poti sa stii... !?)si dreapta.
9. Nu depasi prin dreapta - poti fi acrosat. Spre semafor daca o faci, fa-o cu prudenta,incet, cu atentie
marita la pietoni, portiere si parcari laterale.
10.Nu depasi cand ai Peco, parcare, strada laterala etc. pe stanga - cel depasit poate vira peste tine
11.Nu mari viteza cand esti depasit, mergi cat mai in dreapta benzii
12.Nu depasi la mustata - repliaza-te in lungul benzii, nu in scurt
13.Nu croseta printre masini in mers
14.Linia continua e sfanta, mai ales in curba !
15.La stop daca e posibil, pozitioneaza-te in fata masinilor, astfel eviti sa fii transformat in sandwich sau sa vireze peste tine
si esti vizibil.
16.Nu ma depasi pe banda mea, nu agreez, ma poti acrosa daca evit ceva de pe sosea.
17.Nu schimba banda in viraj, tine banda ta, o poti schimba dupa aceea.
18.Daca esti claxonat des, lung, ai o mare problema...Nu mai repeta greselile facute.
19.Nu risca inutil, nu te grabi.

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la pierdut spate/fata: Sfat pentru neinitiati ca mine pe care ii apuca uneori creatia: nu incercati burnout cand aveti guma spate in stare mult mai buna decat cea din fata...se lasa cu palpitatii :ph34r:

Gen :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Situatii din trafic
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...