Sari la conținut

Situatii din trafic


Postări Recomandate

Vizitator little wayne

Uite asa puteti sa iesiti la un suc,avand pasiuni comune

 

Si eu am dat cu buca de asfalt in iunie si am julit scuterul din cauza unui (cuvant jignitor) care mi-a luat fata.A fost mult mai ok sa il pun jos decat sa ma infig in el

Despagubiri...nici vorba,da' fu' mai bine cu vanatai decat cu oase rupte si bani in buzunar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu sigur daca a fost lipsa de aderenta. Nu am ramas cu o inregistrare clara a evenimentului. Nici nu ma intereseaza prea mult. Ce tin minte e ca masina era extrem de aproape de mine in curs de coliziune, si am incercat sa corectez trasa, dar am cazut. Apoi m-am ridicat in picoare si ma miram cum mergea motorul in continuare (invarta si roata spate) desi era pe o parte, si am vazut ca am lantul cam murdare.

Am riscat, am patit. Next.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu sigur daca a fost lipsa de aderenta. Nu am ramas cu o inregistrare clara a evenimentului. Nici nu ma intereseaza prea mult. Ce tin minte e ca masina era extrem de aproape de mine in curs de coliziune, si am incercat sa corectez trasa, dar am cazut. Apoi m-am ridicat in picoare si ma miram cum mergea motorul in continuare (invarta si roata spate) desi era pe o parte, si am vazut ca am lantul cam murdare.

Am riscat, am patit. Next.

La mine a fost o pata de ulei, avind rezervorul plin, pata mea era mai in fata. Nici macar nu plecasem de pe loc.

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cand pierzi fata nu prea ai timp de reactie si nici nu poti sa inregistrezi,totul se intampla si sutimi/zecimi de secunda

Confirm. La mine alunecarea a fost mai lunga cu piciorul sub motor. Gândul meu era la motor sa nu fie ceva serios :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm. La mine alunecarea a fost mai lunga cu piciorul sub motor. Gândul meu era la motor sa nu fie ceva serios :)

 

Si la mine la fel. Primele doua dati am ramas cu piciorul prins sub motocicleta pentru ca nu aveam engine guards dar nu a fost foarte rau. Alunecam pe asfalt calare pe motor la orizontala si ma rugam sa nu ma proptesc in ceva. De fier imi era mai putin, m-a apucat cand m-am ridicat.

 

Cu fatza e cel mai nasol, categoric. Spatele mi-a fugit de mai multe ori, ultima data ieri destul de rau dar am reusit s-o redresez. Cred ca e doar o problema de echilibru - incerci sa ramai drept si misti din solduri stanga-dreapta s-o pui pe directie, nu o lasi cum te duce. Cu fatza in schimb, nu cred ca ai ce sa-i faci. Daca franezi tre' sa stii cand sa lasi frana... dar daca e o pata de ulei, ceva...

 

 

Zi drept ca te gandesti numai la mine (sexual vorbind :crack: )

 

Daca iti zic ca nu esti tu "the one", asa-i c-o sa plangi? Macar putin... :crack:

Editat de northern_freyja
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@-Tipul trebuia sa incetineasca, mai ales ca a vazut masina in zare si mai ales ca era intersectie. Instinctul de conservare iti spune sa fii prevazator atunci cand un ins are posibilitatea sa faca vreo manevra.

- Bine zis ! Dati-mi voie sa citez dintr-un clasic inca in viata :1. Asigura-te - spate si fata

2. Adapteaza viteza - conditiilor de trafic
3. Semnalizeaza - pentru a se sti ce intentie ai
4. Pastreaza distanta - pana la limita franarii in siguranta, poti evita si gropile mai usor...
5. Cedeaza trecerea - acolo unde iti pierzi prioritatea
6. Pozitioneaza-te - pe banda ta si pe banda necesara schimbarii directiei.
7. Fa-te vizibil - echipament adecvat si pozitioneza-te in locul potrivit pentru a fi vazut.
8. Nu tasni la stop - arunca o privire stanga(un intarziat, poti sa stii... !?)si dreapta.
9. Nu depasi prin dreapta - poti fi acrosat. Spre semafor daca o faci, fa-o cu prudenta,incet, cu atentie
marita la pietoni, portiere si parcari laterale.
10.Nu depasi cand ai Peco, parcare, strada laterala etc. pe stanga - cel depasit poate vira peste tine
11.Nu mari viteza cand esti depasit, mergi cat mai in dreapta benzii
12.Nu depasi la mustata - repliaza-te in lungul benzii, nu in scurt
13.Nu croseta printre masini in mers
14.Linia continua e sfanta, mai ales in curba !
15.La stop daca e posibil, pozitioneaza-te in fata masinilor, astfel eviti sa fii transformat in sandwich sau sa vireze peste tine
si esti vizibil.
16.Nu ma depasi pe banda mea, nu agreez, ma poti acrosa daca evit ceva de pe sosea.
17.Nu schimba banda in viraj, tine banda ta, o poti schimba dupa aceea.
18.Daca esti claxonat des, lung, ai o mare problema...Nu mai repeta greselile facute.
19.Nu risca inutil, nu te grabi.

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la pierdut spate/fata: Sfat pentru neinitiati ca mine pe care ii apuca uneori creatia: nu incercati burnout cand aveti guma spate in stare mult mai buna decat cea din fata...se lasa cu palpitatii :ph34r:

Gen :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc cei 2 motociclisti care m-au ajutat dimineata sa ridic motor pe podul grant :)

 

 

Pierdut aderenta, o declar nula :))

 

Am ignorat rule number one al meu: nu merg pe motocicleta cand sunt grabit si/sau stresat. Am intrat pe pod de pe o bretea cam rapid, eram convins ca m-am asigurat bine, dar m-am trezit cu o masina langa mine. Am incercat sa corectez trasa, dar m-am regasit pe jos. Nu stiu ce de, nu tin minte sa fi atins frana. Pe cauciuc fata am gasit lipit un abțibild de hartie, nu stiu daca are legatura. Aveam echipament pe mine, mai putin pantofi, asa ca nu am patit nimic interesant.

 

A fost o manevra riscanta si nu m-a iesit fara daune. De obicei merg cuminte, dar aveam o stare mentala foarte necompatibila cu mersul pe motor in siguranta.

Mobra are zgriaturi pe carene, un semnal rupt, semighidon un pic mai mult indoit fata de cum era, si pedala frana un pic indoit. Merge fara probleme, GPZ e relativ robust.

 

Si asa a fost Prima Cazatura.

Ba ... daca si tu, atunci eu cand? ... :) noroc ca merg cu conserva acum.

Oricum la anu' imi iau Honda CB de 500 ... vad ca posesorii lor sunt doctori in "cum ar trebui" motociclit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum la anu' imi iau Honda CB de 500 ... vad ca posesorii lor sunt doctori in "cum ar trebui" motociclit.

 

Disclaimer in ce ma priveste: am zis doar ce mi s-a intamplat mie cand am pierdut fatza. Daca stiam asa bine "cum ar trebui" motociclit, nu blocam roata si prin urmare nu pierdeam fatza. :)

 

Multumesc pentru intelegere. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca nu m-as putea tranti cu cb 500 decat din lipsa de frana si acceleratie...

Din ce citesc aici , o parte foarte mare din useri au carente in manevrarea motocicletelor...fratilor...nu trebuie sa o aveti mare daca nu stiti ce sa faceti cu ea ! exista clasa 125 si 250 pentru cei care nu pot...lasati motocicletele serioase pentru baietii mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am inceput sa rasfoiesc paginile din urma...pe bune ma mir cum unii sunt in viata...FURY nu stie sa franeze , sa tina banda sau sa fie atent in jurul lui...dar stie sa apostrofeze soferi in trafic...soferi care au facut manevre la aproximativ 50 de cm de el nu la milimetru :)) penibil...parca vad ca e unul din aia care vin si te urecheaza ca mergi fara oglinzi :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca nu m-as putea tranti cu cb 500 decat din lipsa de frana si acceleratie...

Din ce citesc aici , o parte foarte mare din useri au carente in manevrarea motocicletelor...fratilor...nu trebuie sa o aveti mare daca nu stiti ce sa faceti cu ea ! exista clasa 125 si 250 pentru cei care nu pot...lasati motocicletele serioase pentru baietii mari.

 

Mancati-as supapa ta, chiar iti dau dreptate. Daca s-ar fi facut vitezane de 400cc dupa 96, 97, eu chiar mi-as fi luat... de preferat un srad de 400 98' :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Oricum la anu' imi iau Honda CB de 500 ... vad ca posesorii lor sunt doctori in "cum ar trebui" motociclit.

@Cred ca nu m-as putea tranti cu cb 500 decat din lipsa de frana si acceleratie...

-Pai sa stii ca sunt...desi mai gresesc si ei...Am vazut destule cazuri cand au cazut si altii foarte vechi in meserie pe tot felul de motoare. E doar chestie de timp...

-Si cu toate astea uite ca noi ne descurcam...Nu prea am vazut RIP pe CB 500 deci...

Nu conteaza fierul, conteaza omul. Daca nu il duce capul poate calari orice.

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor...nu trebuie sa o aveti mare daca nu stiti ce sa faceti cu ea ! exista clasa 125 si 250 pentru cei care nu pot...lasati motocicletele serioase pentru baietii mari.

 

Acum sa rasara posesorii de 125/250... ta-naaaam! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba ... daca si tu, atunci eu cand? ... :) noroc ca merg cu conserva acum.

Oricum la anu' imi iau Honda CB de 500 ... vad ca posesorii lor sunt doctori in "cum ar trebui" motociclit.

Pentru mine nu era o surpriza neaparat. Era din categorie

"I hurt myself today

to see if I still feel

I focus on the pain

the only thing that's real".

 

Poate recunosti sentimentul.

 

Nici nu sunt motociclist, sunt unu care merge pe motor. Daca eram rossi evitam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu fatza e cel mai nasol, categoric. Spatele mi-a fugit de mai multe ori, ultima data ieri destul de rau dar am reusit s-o redresez. Cred ca e doar o problema de echilibru - incerci sa ramai drept si misti din solduri stanga-dreapta s-o pui pe directie, nu o lasi cum te duce. Cu fatza in schimb, nu cred ca ai ce sa-i faci. Daca franezi tre' sa stii cand sa lasi frana... dar daca e o pata de ulei, ceva...

Vai de mine si de mine, acum am citit ... asta e cand faci sex femeie .. le-ai incurcat !!!!

Cand esti deasupra si vrei s-o bagi pe directie, da ... corect, dai din solduri pana intra ... dar cu motocicleta nu e asa ... nu de alta da' daca intra nu cred c-o mai scoti !!!

Pe motoreta, cand iti derapeaza spatele faci contraviraj in directia in care iti pleaca. Adica daca pleaca spatele spre stanga, tu virezi cu ghidonu' spre stanga ... nu cu kuru ... ok ?

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

:what:

Uof,de fiecare data cand merg pe seseua alexandriei intru in depasire si ...hop si manelomani se baga in fata mea de teama sa nu le o iau inainte.Am ajuns sa depasesc cu o viteza de 15km/h mai mare decat a masinii din fata de teama sa nu ma infig in churu alora care se baga in fata mea brusc si fara semnal

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:what:

asa... si daca vezi ca se baga ce faci ?

insisti ?...asta e cea mai proasta alegere ! la acceleratia pe care o aveai franatul nu-ti punea nici un fel de probleme.

 

de ce nu dati voi un claxon scurt si inainte de a va baga in depasire?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@captain obvious...fordul a inceput depasirea in acelasi moment cu tine...mergeai incet, probabil s-a gandit ca nu ai de gand sa mergi prea tare, iar la faza cu loganul...sa fim seriosi ai nevoie de o banda ca sa depasesti tinand cont ca din fata nu venea nimic...acceleratia face minuni.

 

 

PS: Nu vreau sa para ca imi bat joc de cineva, dar foarte multi isi risca viata din cauza lipsei de experienta, inutil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Situatii din trafic
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...