raoulserban Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 mi-a vandut cineva un tip, cum ca la motoarele cu cilindree mare, inainte sa schimbi treapta de viteza asigurate ca ai turatiile ceva mai ridicate, pe vremea aia aveam AT750 si nu eram asa hotarat cu schimbatorul si a functionat la mine. actiunile erau cumva concomitente ambreiaj tras, tras scurt de acc si acc pusa pe zero, si schimbat treapta. mai era o smecherie sa schimbi treapta de viteza fara ambreiaj...pt situatiile in care ramai fara cablu dar p-aia n-o mai tin minte. Acuma, la mine a functionat, se poate sa fie informatii din popor mai mult sau mai putin explicabile stiintific Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 (editat) Nu e tocmai un "tip", e modul corect de a face downshift. Atat la mobre mari cat si la mobre mici. http://www.ridinginthezone.com/10-things-you-need-to-know-about-throttle-blipping/ In cazul mobrelor vechi cu cutii mai spartane, cum e SuperTeneru si probabil si Africana, diferenta e foarte mare. Fara blip cloncane de zici ca e tractor. Editat August 19, 2016 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 Tehnica se aplica la motocicletele cu ambreiaj clasic, pentru evitarea efectului de hopping. La cele prevazute cu anti hopping, nu este necesara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 cica daca schimbi uleiul dupa prima mie de km nu mai face asa. I-am facut prima revizie la 1000 km. Posibil ca uleiul folosit de reprezentanta sa nu fie cel mai bun, dar totusi. Saptamana asta ma duc cu ea la revizia de 5000 si voi vorbi cu mecanicum de la Honda, poate stie cumva despre ce este vorba. In cei 5400 km facuti pana acum, treaba asta intre a 4-a si a 5-a e cea mai frustranta. In rest, motocicleta este absolut fantastica. In 4000 de km facuti in acest concediu, unde am avut autostrata, DN-uri, muuuulte serpentine si curbe de viteza medie, offroad (o zona de offroad care putea intra la categoria enduro )) ), orase aglomerate si ploi, Africana a inregistrat un consum mediu de 4,8l/100km. Consum de care sunt foarte multumit (avand in vedere ca Banditul imi consuma la asemenea ture, mai putin zonele de offroad, undeva la 4,7-5l/100km). Imi place la nebunie aceasta motocicleta. Este exact ce mi-am dorit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Cosmin, ce inaltime ai? Vad ca stai bine cu picioarele pe asfalt... ``` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Cosmin, ce inaltime ai? Vad ca stai bine cu picioarele pe asfalt... ``` Aproape de 1,90m. Da, Stau foarte bine cu picioarele pe asflat. Ce-i drept, nu am umblat deloc la amortizor, iar saua este in cea mai inalta pozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 De ce faci revizia la 5.000 KM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 De ce faci revizia la 5.000 KM? Hai ca mi-ai ridicat un semne de intrebare si m-ai facut sa scot manualul ))) Traiam cu impresia ca reviziile trebuie facute la 1.000, 5.000, 10.000... Nu prea inteleg exact din tabelul din manual, dar pare ca trebuie facute la 1.000, 12.000, 24.000, 36.000 si 48.000 km. poate confirma cineva? Poate Hondoco? Daca e asa, nu trebuie decat sa-i schimb uleiul, lucru care poate fi facut oricunde, folosind un ulei mai bun si cu o manopera mult mai ieftina decat cea de la reprezentanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Deci, in primul rand reviziile se fac la 12.000 KM, insa dupa prima revizie de rodaj la 1.000 KM, pe a doua o faci la 11.000 KM, astfel incat sa le ai apoi pe urmatoarele din 12 in 12 mii si sa fie mai usor de tinut minte. In al doilea rand e important sa le faci la o reprezentanta Honda, pt. a le trece in caietul de service si implicit a nu pierde garantia, daca se intampla ceva rau. Pe perioada garantiei Honda impune numai ulei HONDA (desigur ca nu este decat eticheta lor, productia fiind a altui brand specializat in uleiuri) si cu specificatia 10w30 !!! Se pare ca este posibil si alta specificatie (ex. 10w40) si de catre alt producator (ex. Ipone), insa o scrisoare oficiala catre dealeri nu s-a primit inca.... Personal am facut prima revizie de rodaj, la 1.000 km la Motor Team din Bucuresti, de unde am si cumparat motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Deci, in primul rand reviziile se fac la 12.000 KM, insa dupa prima revizie de rodaj la 1.000 KM, pe a doua o faci la 11.000 KM, astfel incat sa le ai apoi pe urmatoarele din 12 in 12 mii si sa fie mai usor de tinut minte. In al doilea rand e important sa le faci la o reprezentanta Honda, pt. a le trece in caietul de service si implicit a nu pierde garantia, daca se intampla ceva rau. Pe perioada garantiei Honda impune numai ulei HONDA (desigur ca nu este decat eticheta lor, productia fiind a altui brand specializat in uleiuri) si cu specificatia 10w30 !!! Se pare ca este posibil si alta specificatie (ex. 10w40) si de catre alt producator (ex. Ipone), insa o scrisoare oficiala catre dealeri nu s-a primit inca.... Personal am facut prima revizie de rodaj, la 1.000 km la Motor Team din Bucuresti, de unde am si cumparat motocicleta. Si eu am facut prima revizie la HondaNord de unde am cumparat motocicleta si am de gand sa fac toate operatiunile la ei. Ma incurcasem in numarul de km la care trebuie facut reviziile. Acum, la 5.400km trebuie doar sa-mi schimb uleiul, lucru pe care il voi face maine dimineata, evident, tot la reprezentanta, din acelasi motiv specificat si de tine . Oricum, multumesc pentru ridicarea semnului de intrebare si pentru specificatii P.S.: Ce parere ai de Africana pana acum? Ceva poze sa vedem si noi jucaria pe argintiu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Eu tot nu am inteles motivul pt. care schimbi uleiul acum la 5.400 km....din motive de precautie? Normal trebuie schimbat la 12.000 km, asa cum spuneam inainte.... Legat de Africana, nu pot spune foarte multe, deoarece am doar 1.800 km. Cu toate astea nu pot sa nu remarc franele si suspensiile excelente, modul superb in care se tureaza si trage motorul si cutia de viteze silentioasa. Pe viraje este ceva mai greoaie decat Vstromul de 650 (model nou) avut inainte, in sensul ca trebuie depus un efort ceva mai mare ca sa o arunci de pe o curba de alta (poate si din cauza rotii de 21 pe fata). Consumul meu pana acum (inclusiv cu pasager) nu a trecut de max. 4,4. Uite si doua poze.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 (editat) Ca sa intelegi de la inceput, nu ma pricep deloc la mecanica, asa ca iau de buna ce imi spun mecanicii pe care i-am cunoscut in toti acesti ani de cand motociclesc. Luand asta in considerare, am fost "invatat"... sau sfatuit, sa schimb uleiul la maximum 5.000 km. Si la BMW F650, si la Suzuki Bandit. Intr-adevar, in manualul Africanei, scrie ca reviziile sunt cele mentionate si de tine mai sus. Dar nu am auzit de nimeni care sa schimbe uleiul la 12.000. Toti motociclistii pe care ii cunosc, il schimba undeva intre 4.000 si 6.000, indiferent de motocicleta calarita. Si pentru ca sunt un pic paranoic, l-am sunat pe mecanicul de la reprezentanta si mi-a spus acelasi lucru pe care mi l-ai spus si tu acum. Deci, imi continui plimbarile si la 11.000 ma duc la revizie. Multumesc ca mi-ai deschis ochii! P.S.: S-o stapanesti sanatos si sa ai parte de aventuri multe. Arata foarte bine langa cea tricolora. Editat August 22, 2016 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Esti mortal !!! Daca tot vrei sa fi "mai catolic decat Papa", mai mergi lunile astea pana la finalul sezonului si inainte s-o bagi la iernat 3-4 luni, schimba-i atunci uleiul, a.i. sa fie curat pe perioada depozitarii. Eu asa as face.... Costurile nu sunt chiar de neglijat: ulei + filtru + manopera = in jur de 600 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 aoleuuu. cam mult 600 de leusori . de asta tin ei asa mult sa faci revizia numai la ei cu piesele lor ca iti mai vand inca o data motoreta leule vezi ca unele teorii zic sa nu schimbi uleiul pana in primavara ca cica daca pui nou cand o bagi la iernat isi pierde proprietatile uleiul nou cat sta in motor la rece. eu nu prea mi-am facut probleme din astea pana acum si il schimb la 10k la trocariciul meu avand in vedere ca o tin in garaj tot timpul si nu am mai jos de 15 grade nicio data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Sergi, legat de ulei sunt discutii interminabile, insa nu cred ca-si pierde nici o proprietate din iarna pana in primavara .... e acelasi lucru ca si cum ar sta in bidon pe raftul magazinului .... sau in cazul motocicletelor noi care stau multe luni pana sa fie vandute .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 o comparatie draguta. imi place ca se cautas a fie echilibrata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Daca vede Ianachim, ai pus-o )) » Post actualizat in 06 Sep 2016 13:14https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1185827458130338&set=a.320936844619408.76394.100001092849291&type=3&theater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/honda-africa-twin-being-updated-2017 se anunta mici modificari si upgrade-uri,in special ptr nepastuitii de soarta cu spitele oxidate/ruginite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Septembrie 28, 2016 Share Postat Septembrie 28, 2016 (editat) angry birds ) (se poate comanda pe ebay) Editat Septembrie 28, 2016 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Cum va descurcati pe ea astia mai mici de inaltime? La ~1.70 oi ajunge cu picioarele jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Cum va descurcati pe ea astia mai mici de inaltime? La ~1.70 oi ajunge cu picioarele jos? M-am suit eu pe ea la SMEB. Am fix 170 si ajungeam jos cam la limita, pe varfuri. E un pic mai inalta decat KLE-ul. Dar aia era varianta medie ca inaltime a seii. Exista una mai inalta si una mai joasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 (editat) Se pare ca seaua are doua pozitii, una joasa si una mai inalta. Presupun ca si varianta de sea joasa are tot doua pozitii, deci teoretic ar fi OK ca inaltime pe varianta de low seat in pozitia joasa. Editat Octombrie 5, 2016 de captain_obvious Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Sunt disponibile 3 sei : 1. Seaua "normala" OEM cu care vine mobra dotata din fabrica, are 2 pozitii : 850mm si 870mm 2. Seaua inalta OEM, 1600 RON , cu 2 pozitii : 880mm si 900mm 3. Seaua joasa OEM, 1600 RON , cu 2 pozitii : 820mm si 840 mm Pe langa astea mai sunt "n" variante non OEM gen Touratech (Kahedo) , Topsellerie si multe altele .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 15, 2016 Share Postat Octombrie 15, 2016 pt cine vrea sa vada mobra dezbracata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.