Budd Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 mai rar asa devotament pentru o marca! Si unde vezi tu aici devotament pentru o marca? Ce spune este foarte corect. De altfel in ziua de azi cam toate mobrele noi se invart pe la aceleasi preturi. Ca BMW tine mai bine valoarea de resell/buy back e o alta poveste si n-am de gand sa intru in detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Ce-aveti fratilor? Altare in casa cu sigla de la producatori? Sunt fiare... Ala de la BMW e functional si acu il contruiesc pe ala pt Yama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 (editat) Au aparut si datele pentru modelul R: Ktm 1190 Adventure R 1190 ADVENTURE R: RESPECTS NO LIMITS ENGINE Design 2-cylinder, 4-stroke, spark-ignition engine, 75° V arrangement, liquid-cooled Displacement 1,195 cm³ Bore 105 mm Stroke 69 mm Performance 110 kW (148 hp) Starting aid Electric starter Transmission 6-speed, claw shifted Engine lubrication Forced oil lubrication with 3 rotor pumps Primary gear ratio 40:76 Secondary gear ratio 17:42 Cooling system Liquid cooling system, continuous circulation of cooling liquid with water pump Clutch PASC™ anti-hopping clutch/ hydraulically operated Ignition system Contactless, controlled, fully electronic ignition system with digital ignition timing adjustment CHASSIS Frame Tubular space frame made from chrome molybdenum steel, powder-coated Forks WP Suspension Up Side Down Shock absorber WP Suspension monoshock Suspension travel Front 220 mm Suspension travel Rear 220 mm Brake system Front 2 x Brembo radially mounted four-piston brake calipers Brake system Rear Brembo fixed mounted two-piston brake calipers Brake system Bosch 9ME Combined-ABS Brake discs - diameter Front 320 mm Brake discs - diameter Rear 267 mm Chain 5/8 x 5/16” X‑Ring Steering head angle 64° Wheel base 1,580 mm Ground clearance (unloaded) 250 mm Seat height (unloaded) 890 mm Total fuel tank capacity approx. 23 l Unleaded premium fuel (95 RON) Weight without fuel approx. 217 kg Editat Octombrie 4, 2012 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 4, 2012 Autor Share Postat Octombrie 4, 2012 Au aparut si datele pentru modelul R: Si pretul: 900€ in plus (14895 fata de 13995). In poza de mai sus banuiesc ca este cel fara R, vad insa niste cutii mari si proiectoare (probabil) LED aproape identice cu cele BMW. N-arata rau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 KTM 1190 ADVENTURE R in actiune: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Si pretul: 900€ in plus (14895 fata de 13995). In poza de mai sus banuiesc ca este cel fara R, vad insa niste cutii mari si proiectoare (probabil) LED aproape identice cu cele BMW. N-arata rau! Da asta e modelul stradal. Cutiile arata jenibil miros a givi poate modelul R o sa primeasca niste cutii mai adv. Daca vor astia de la KTM le pun io o vorba buna la Heavy Duties sa le faca niste cutii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Da asta e modelul stradal. Cutiile arata jenibil miros a givi poate modelul R o sa primeasca niste cutii mai adv. Daca vor astia de la KTM le pun io o vorba buna la Heavy Duties sa le faca niste cutii . in pozele ce am postat mai inainte, pe r sunt cutii de Alu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 4, 2012 Autor Share Postat Octombrie 4, 2012 KTM 1190 ADVENTURE R in actiune: Ca sa le fac pe plac unor "baeti da baeti" de pe forum o sa zic ca asta nu-i nimic, la ce-ti trebuie KTM ca toate astea le poti face si cu Hayabusa. Deci, poate sau nu ceva off "adevarat"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 ... vrei sa zici ... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 4, 2012 Autor Share Postat Octombrie 4, 2012 in pozele ce am postat mai inainte, pe r sunt cutii de Alu... TT Zega Pro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 ....uite aici si accesorii cu pret pt R: Powerparts Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manuel_ktm Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Care dintre cele 4 mentionate? Ah, era sa uit, apropos de devotament... cine are casca BMW la care a sters logo-ul original si a lipit sticker cu KTM? am avut! acum am schubert! atunci am luat casca pentru sistemul bluetooth care a fost cel mai bun sistem bluetooth care l.am avut. acum am revenit la sistem cu fire si e cel mai ok! Si pretul: 900€ in plus (14895 fata de 13995). In poza de mai sus banuiesc ca este cel fara R, vad insa niste cutii mari si proiectoare (probabil) LED aproape identice cu cele BMW. N-arata rau! E PERFECTA!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 4, 2012 Autor Share Postat Octombrie 4, 2012 E PERFECTA!!! "mai rar asa devotament pentru o marca!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Ca sa le fac pe plac unor "baeti da baeti" de pe forum o sa zic ca asta nu-i nimic, la ce-ti trebuie KTM ca toate astea le poti face si cu Hayabusa. Deci, poate sau nu ceva off "adevarat"? Iar ai parasit altarul BMW? Ce e drept suna mai bine 148 de cai decat 125 din aceeasi cilindree Da nah BMW-ul nu poate mai mult, trebuie sa te obisnuiesti cu ideea. Ce-ti trebuie motor cu coae daca ai "ergonomie" si butoane frumoase pe ghidon? Poate asta te deranjeaza si la multistrada 1200... prea multi cai domne' ... Cumva te simti lovit in orgoliu si de oftica balacaresti topicul asta. Toata lumea ti-a inteles parerea cu motocicleta ta fara concurenta, alfa si omega, chuck norris al motocicletelor sau cum vrei sa-i mai spui ai cateva topicuri dedicate marcii ... inchina-te acolo (Geesul nostru care ne esti in ceruri, sfinteasca-se boxerul tau,...) si scuteste-ne pe noi "baetii da baeti" de ineptiile tale. Sa sti ca se trateaza... in medicina se numeste AUTISM si este o stare patologica manifestata prin ruperea legaturilor psihice cu lumea exterioara si intensa traire a vietii interioare. In mintea ta orice vehicul motorizat pe doua roti este un GS wannabe. Trateaza-te! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 "mai rar asa devotament pentru o marca!" Depasit doar de al tau pentru BMW.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 in pozele ce am postat mai inainte, pe r sunt cutii de Alu... Dupa cum arata sunt chiar de la Heavy Duties ..noul model Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 (editat) Pt mai multe poze cu R de la photoshooting-ul din Maroc click aici ....si niste poze cu 1190 Adventure simplu; KTM 1190 on road Editat Octombrie 6, 2012 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 1349503670[/url]' post='3251502']Pt mai multe poze cu R de la photoshooting-ul din Maroc click aici ....si niste poze cu 1190 Adventure simplu; KTM 1190 on road Orice s-ar zice arata intr-un mare fel! Mai ales in acel decor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 (editat) Iar ai parasit altarul BMW? Ce e drept suna mai bine 148 de cai decat 125 din aceeasi cilindree Da nah BMW-ul nu poate mai mult, trebuie sa te obisnuiesti cu ideea. Ce-ti trebuie motor cu coae daca ai "ergonomie" si butoane frumoase pe ghidon? Poate asta te deranjeaza si la multistrada 1200... prea multi cai domne' ... Cumva te simti lovit in orgoliu si de oftica balacaresti topicul asta. Toata lumea ti-a inteles parerea cu motocicleta ta fara concurenta, alfa si omega, chuck norris al motocicletelor sau cum vrei sa-i mai spui ai cateva topicuri dedicate marcii ... inchina-te acolo (Geesul nostru care ne esti in ceruri, sfinteasca-se boxerul tau,...) si scuteste-ne pe noi "baetii da baeti" de ineptiile tale. Sa sti ca se trateaza... in medicina se numeste AUTISM si este o stare patologica manifestata prin ruperea legaturilor psihice cu lumea exterioara si intensa traire a vietii interioare. In mintea ta orice vehicul motorizat pe doua roti este un GS wannabe. Trateaza-te! O ecuatie simpla suna cam asa:- ridica turatia GS ului virtual bineinteles si vezi cam ce valori de cuplu si putere se obtin la care adauga 15 % diferenta dintre lant si cardan si vezi cam ce obtii 20 cmc diferenta de cilindree nici nu i mai bag in seama Cu un Dinopover ( 200 euro) pui semnul = intre GS si KTM sau chiar> E valabil si pt Multistrada comentand si faptul ca jignesti gratis exact pe cine nu trebuie Editat Noiembrie 13, 2012 de Dan Olaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 (editat) O ecuatie simpla suna cam asa: - ridica turatia GS ului virtual bineinteles si vezi cam ce valori de cuplu si putere se obtin la care adauga 15 % diferenta dintre lant si cardan si vezi cam ce obtii 20 cmc diferenta de cilindree nici nu i mai bag in seama Cu un Dinopover ( 200 euro) pui semnul = intre GS si KTM sau chiar> E valabil si pt Multistrada comentand si faptul ca jignesti gratis exact pe cine nu trebuie Perfect adevarat! Un GS 1200 la 35000rpm ar merge probabil cu 700km/h Dublu decat hayabusa '99 si daca ii pui si turbo si o duci la 52000rpm clar spargi bariera sunetului si trebuie sa ii schimbi parbrizul cu unul mai inalt. Inteleg ce zici ca practic la aceeasi turatie puterea ar fi comparativa insa pe ktm/ducati 1200 vei avea intotdeauna o rezerva de putere pe care poti sa o accesezi oricand doresti. Iar in legatura cu turele la un boxer de 1200 eu zic ca deja sunt pe limita si tocmai din motivul asta au trecut si la racirea pe apa. Tot respectul pentru producator ca a dus motorul asta atat de departe sper sa se poata si mai mult odata cu racirea pe apa. Motoarele in v de capacitate mare pot mult mai mult pentru ca le permite arhitectura: exemplu 1199 panigale are 195 de cai, ktm 1190 RC8R 175 de cai deci nu se pune problema ca noul adventure la multistrada sa fie la limita cumva. Domnul caruia ii era adresat reply-ul este foarte bine cunoscut si nu cred ca are nevoie de avocati forumisti. Vrei GS 1200... esti lber sa-ti cumperi si sa ii cresti turele pana la 60000. Oricum putere suficienta pentru o motocicleta de genul asta este inca de la R1100GS Chiar credeam ca au mai aparut noutati cu privire la noul KTM si eram nerabdator sa citesc ... Editat Noiembrie 13, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 O ecuatie simpla suna cam asa: - ridica turatia GS ului virtual bineinteles si vezi cam ce valori de cuplu si putere se obtin la care adauga 15 % diferenta dintre lant si cardan si vezi cam ce obtii 20 cmc diferenta de cilindree nici nu i mai bag in seama Cu un Dinopover ( 200 euro) pui semnul = intre GS si KTM sau chiar> E valabil si pt Multistrada comentand si faptul ca jignesti gratis exact pe cine nu trebuie Am uitat sa precizez... la nr de ture ale KTM ului. si nici diferenta de raport de compresie Concluzie motor mult mai "stors " la KTM decat la BMW inca din fabrica deci vorba ta; nimic nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Bai ce-mi place cum faci calculele de iese BMW MAI PUTERNIC chiar daca VIRTUAL In conditii reale cu KTM-ul vei avea 148 de cai intre picioare iar la BMW "doar" 125 Traiasca controlul tractiunii si ABS-ul de ultima generatie la toate vacile astea ca altfel nu vad cum ai merge in siguranta pe coclauri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Raportul putere/greutate e mai mare la capre. Si nu au control electronic al tractiunii. Asta se mai controleaza si din acceleratie si ambreiaj. Problema vacilor (elefantilor) pe coclau este numai greutatea lor. Nu puterea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 pana si eu care-s habarnist mi-am dat seama de asta . orice iesire cu vaca pe langa asfalt ridica probleme; pamantul afanat de exemplu imi scoate peri albi. pur si simplu se afunda fata. ktm-ul este un vis de-al meu care se apropie de concretizare. repet, sunt habarnist si poate pun botul la marketingul lor, poate are unele probleme de fiabilitate...cert e ca intr-un an sau doi o sa-l am . si fiind interesat de marca asta, ma declar intru totul dezamagit ca au apucat-o in directia asta a suv-urilor pe 2 roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.