Sari la conținut

KTM 1190 Adventure / R


Postări Recomandate

mai rar asa devotament pentru o marca!

Si unde vezi tu aici devotament pentru o marca? Ce spune este foarte corect. De altfel in ziua de azi cam toate mobrele noi se invart pe la aceleasi preturi. Ca BMW tine mai bine valoarea de resell/buy back e o alta poveste si n-am de gand sa intru in detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 382
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce-aveti fratilor? Altare in casa cu sigla de la producatori? Sunt fiare...

 

 

Ala de la BMW e functional si acu il contruiesc pe ala pt Yama :rock: :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au aparut si datele pentru modelul R:

 

Ktm 1190 Adventure R

 

1190 ADVENTURE R: RESPECTS NO LIMITS

ENGINE

Design 2-cylinder, 4-stroke, spark-ignition engine, 75° V arrangement, liquid-cooled

Displacement 1,195 cm³

Bore 105 mm

Stroke 69 mm

Performance 110 kW (148 hp)

Starting aid Electric starter

Transmission 6-speed, claw shifted

Engine lubrication Forced oil lubrication with 3 rotor pumps

Primary gear ratio 40:76

Secondary gear ratio 17:42

Cooling system Liquid cooling system, continuous circulation of cooling liquid with water pump

Clutch PASC™ anti-hopping clutch/ hydraulically operated

Ignition system Contactless, controlled, fully electronic ignition system with digital ignition timing adjustment

CHASSIS

Frame Tubular space frame made from chrome molybdenum steel, powder-coated

Forks WP Suspension Up Side Down

Shock absorber WP Suspension monoshock

Suspension travel Front 220 mm

Suspension travel Rear 220 mm

Brake system Front 2 x Brembo radially mounted four-piston brake calipers

Brake system Rear Brembo fixed mounted two-piston brake calipers

Brake system Bosch 9ME Combined-ABS

Brake discs - diameter Front 320 mm

Brake discs - diameter Rear 267 mm

Chain 5/8 x 5/16” X‑Ring

Steering head angle 64°

Wheel base 1,580 mm

Ground clearance (unloaded) 250 mm

Seat height (unloaded) 890 mm

Total fuel tank capacity approx. 23 l

Unleaded premium fuel (95 RON)

Weight without fuel approx. 217 kg

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au aparut si datele pentru modelul R:

 

Si pretul: 900€ in plus (14895 fata de 13995).

 

post-9546-0-70377000-1349343895_thumb.jpg

 

In poza de mai sus banuiesc ca este cel fara R, vad insa niste cutii mari si proiectoare (probabil) LED aproape identice cu cele BMW. N-arata rau!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pretul: 900€ in plus (14895 fata de 13995).

 

post-9546-0-70377000-1349343895_thumb.jpg

 

In poza de mai sus banuiesc ca este cel fara R, vad insa niste cutii mari si proiectoare (probabil) LED aproape identice cu cele BMW. N-arata rau!

 

Da asta e modelul stradal.

 

Cutiile arata jenibil miros a givi poate modelul R o sa primeasca niste cutii mai adv. Daca vor astia de la KTM le pun io o vorba buna la Heavy Duties sa le faca niste cutii :wink: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da asta e modelul stradal.

 

Cutiile arata jenibil miros a givi poate modelul R o sa primeasca niste cutii mai adv. Daca vor astia de la KTM le pun io o vorba buna la Heavy Duties sa le faca niste cutii :wink: .

in pozele ce am postat mai inainte, pe r sunt cutii de Alu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM 1190 ADVENTURE R in actiune:

 

Ca sa le fac pe plac unor "baeti da baeti" de pe forum o sa zic ca asta nu-i nimic, la ce-ti trebuie KTM ca toate astea le poti face si cu Hayabusa. Deci, poate sau nu ceva off "adevarat"? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care dintre cele 4 mentionate? :rolleyes:

 

 

 

Ah, era sa uit, apropos de devotament... cine are casca BMW la care a sters logo-ul original si a lipit sticker cu KTM? :ok:

am avut! acum am schubert! atunci am luat casca pentru sistemul bluetooth care a fost cel mai bun sistem bluetooth care l.am avut.

acum am revenit la sistem cu fire si e cel mai ok!

 

Si pretul: 900€ in plus (14895 fata de 13995).

 

post-9546-0-70377000-1349343895_thumb.jpg

 

In poza de mai sus banuiesc ca este cel fara R, vad insa niste cutii mari si proiectoare (probabil) LED aproape identice cu cele BMW. N-arata rau!

 

E PERFECTA!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa le fac pe plac unor "baeti da baeti" de pe forum o sa zic ca asta nu-i nimic, la ce-ti trebuie KTM ca toate astea le poti face si cu Hayabusa. Deci, poate sau nu ceva off "adevarat"? :crack:

Iar ai parasit altarul BMW?

Ce e drept suna mai bine 148 de cai decat 125 din aceeasi cilindree

Da nah BMW-ul nu poate mai mult, trebuie sa te obisnuiesti cu ideea. Ce-ti trebuie motor cu coae daca ai "ergonomie" si butoane frumoase pe ghidon? Poate asta te deranjeaza si la multistrada 1200... prea multi cai domne' ...

Cumva te simti lovit in orgoliu si de oftica balacaresti topicul asta. Toata lumea ti-a inteles parerea cu motocicleta ta fara concurenta, alfa si omega, chuck norris al motocicletelor sau cum vrei sa-i mai spui ai cateva topicuri dedicate marcii ... inchina-te acolo (Geesul nostru care ne esti in ceruri, sfinteasca-se boxerul tau,...) si scuteste-ne pe noi "baetii da baeti" de ineptiile tale. Sa sti ca se trateaza... in medicina se numeste AUTISM si este o stare patologica manifestata prin ruperea legaturilor psihice cu lumea exterioara si intensa traire a vietii interioare.

In mintea ta orice vehicul motorizat pe doua roti este un GS wannabe. :kick:

Trateaza-te!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in pozele ce am postat mai inainte, pe r sunt cutii de Alu...

 

Dupa cum arata sunt chiar de la Heavy Duties ..noul model :laugh: :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Iar ai parasit altarul BMW?

Ce e drept suna mai bine 148 de cai decat 125 din aceeasi cilindree

Da nah BMW-ul nu poate mai mult, trebuie sa te obisnuiesti cu ideea. Ce-ti trebuie motor cu coae daca ai "ergonomie" si butoane frumoase pe ghidon? Poate asta te deranjeaza si la multistrada 1200... prea multi cai domne' ...

Cumva te simti lovit in orgoliu si de oftica balacaresti topicul asta. Toata lumea ti-a inteles parerea cu motocicleta ta fara concurenta, alfa si omega, chuck norris al motocicletelor sau cum vrei sa-i mai spui ai cateva topicuri dedicate marcii ... inchina-te acolo (Geesul nostru care ne esti in ceruri, sfinteasca-se boxerul tau,...) si scuteste-ne pe noi "baetii da baeti" de ineptiile tale. Sa sti ca se trateaza... in medicina se numeste AUTISM si este o stare patologica manifestata prin ruperea legaturilor psihice cu lumea exterioara si intensa traire a vietii interioare.

In mintea ta orice vehicul motorizat pe doua roti este un GS wannabe. :kick:

Trateaza-te!

O ecuatie simpla suna cam asa:

- ridica turatia GS ului virtual bineinteles si vezi cam ce valori de cuplu si putere se obtin la care adauga 15 % diferenta dintre lant si cardan si vezi cam ce obtii 20 cmc diferenta de cilindree nici nu i mai bag in seama Cu un Dinopover ( 200 euro) pui semnul = intre GS si KTM sau chiar> E valabil si pt Multistrada comentand si faptul ca jignesti gratis exact pe cine nu trebuie

Editat de Dan Olaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O ecuatie simpla suna cam asa:

- ridica turatia GS ului virtual bineinteles si vezi cam ce valori de cuplu si putere se obtin la care adauga 15 % diferenta dintre lant si cardan si vezi cam ce obtii 20 cmc diferenta de cilindree nici nu i mai bag in seama Cu un Dinopover ( 200 euro) pui semnul = intre GS si KTM sau chiar> E valabil si pt Multistrada comentand si faptul ca jignesti gratis exact pe cine nu trebuie

 

Perfect adevarat! Un GS 1200 la 35000rpm ar merge probabil cu 700km/h :D Dublu decat hayabusa '99 si daca ii pui si turbo si o duci la 52000rpm clar spargi bariera sunetului si trebuie sa ii schimbi parbrizul cu unul mai inalt.

Inteleg ce zici ca practic la aceeasi turatie puterea ar fi comparativa insa pe ktm/ducati 1200 vei avea intotdeauna o rezerva de putere pe care poti sa o accesezi oricand doresti.

Iar in legatura cu turele la un boxer de 1200 eu zic ca deja sunt pe limita si tocmai din motivul asta au trecut si la racirea pe apa.

Tot respectul pentru producator ca a dus motorul asta atat de departe sper sa se poata si mai mult odata cu racirea pe apa.

Motoarele in v de capacitate mare pot mult mai mult pentru ca le permite arhitectura: exemplu 1199 panigale are 195 de cai, ktm 1190 RC8R 175 de cai deci nu se pune problema ca noul adventure la multistrada sa fie la limita cumva.

 

Domnul caruia ii era adresat reply-ul este foarte bine cunoscut si nu cred ca are nevoie de avocati forumisti.

Vrei GS 1200... esti lber sa-ti cumperi si sa ii cresti turele pana la 60000. Oricum putere suficienta pentru o motocicleta de genul asta este inca de la R1100GS

Chiar credeam ca au mai aparut noutati cu privire la noul KTM si eram nerabdator sa citesc ...

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O ecuatie simpla suna cam asa:

- ridica turatia GS ului virtual bineinteles si vezi cam ce valori de cuplu si putere se obtin la care adauga 15 % diferenta dintre lant si cardan si vezi cam ce obtii 20 cmc diferenta de cilindree nici nu i mai bag in seama Cu un Dinopover ( 200 euro) pui semnul = intre GS si KTM sau chiar> E valabil si pt Multistrada comentand si faptul ca jignesti gratis exact pe cine nu trebuie

Am uitat sa precizez... la nr de ture ale KTM ului. si nici diferenta de raport de compresie Concluzie motor mult mai "stors " la KTM decat la BMW inca din fabrica deci vorba ta; nimic nou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai ce-mi place cum faci calculele de iese BMW MAI PUTERNIC chiar daca VIRTUAL :D

In conditii reale cu KTM-ul vei avea 148 de cai intre picioare iar la BMW "doar" 125

Traiasca controlul tractiunii si ABS-ul de ultima generatie la toate vacile astea ca altfel nu vad cum ai merge in siguranta pe coclauri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raportul putere/greutate e mai mare la capre. Si nu au control electronic al tractiunii. Asta se mai controleaza si din acceleratie si ambreiaj. Problema vacilor (elefantilor) pe coclau este numai greutatea lor. Nu puterea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana si eu care-s habarnist mi-am dat seama de asta :grinbandit: . orice iesire cu vaca pe langa asfalt ridica probleme; pamantul afanat de exemplu imi scoate peri albi. pur si simplu se afunda fata.

 

ktm-ul este un vis de-al meu care se apropie de concretizare. repet, sunt habarnist si poate pun botul la marketingul lor, poate are unele probleme de fiabilitate...cert e ca intr-un an sau doi o sa-l am :). si fiind interesat de marca asta, ma declar intru totul dezamagit ca au apucat-o in directia asta a suv-urilor pe 2 roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...