Sari la conținut

Botez pod Colentina


SiD
 Share

Postări Recomandate

Eu am cazut de 4 ori pana acum. De FIECARE data a fost frana fata. De-aia n-o mai folosesc deloc si poa'sa-mi spuna oricine orice, nu ala si-a lasat pielea pe asfalt, ci eu.

 

Dude ... experientele tale personale nu pot deveni o generalizare. Daca te refuza 4 femei, ce faci? devi ghei ?

Hai da-o naibii, nu de alta, si eu am cazut cu frana fata si am spart un zx9r si m-am facut de la calcai pana la umar numai carne vie. Si mi-am invatat lectia. AM FOLOSIT BRUSC FRANA FATA! Asta ai facut si tu ... te-ai speriat in toate cele 4 datile si ai tras ca un descreierat de frana fata.

Tu cand alergi ai cum sa te opresti brusc din alergat? Nu cred ca poti, ai cadea datorita ruperii aderentei din cauza inertiei,sau te-ai rasturna.

 

Parerea mea este sa lasi la o parte traumele psihologice si sa reincepi sa franezi cu fata. Ai noroc ca ai Deuville si e grea pe spate, dar daca iei de imprumut o alta mobra mai sportiva si franezi cu spatele .. nu faci nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 68
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

daca iei de imprumut o alta mobra mai sportiva si franezi cu spatele .. nu faci nimic.

 

ba o sa faca.. uite scenariul nr 1 :)))

 

" calca frana spate de la o distanta apreciabila de incident, observa cu stupoare ca nu se intimpla absolut nimic, eventual calca pana se blocheaza spatele.. evident ca motrocicleta decelereaza ca o raba la vale... intre timp distanta s-a micsorat vizibil... intra in panica strange brusc levierul blocheaza fatza si cade... asta daca intre timp nu l-a depasit roata spate..."

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba o sa faca.. uite scenariul nr 1 :)))

 

" calca frana spate de la o distanta apreciabila de incident, observa cu stupoare ca nu se intimpla absolut nimic, eventual calca pana se blocheaza spatele.. evident ca motrocicleta decelereaza ca o raba la vale... intre timp distanta s-a micsorat vizibil... intra in panica strange brusc levierul blocheaza fatza si cade... asta daca intre timp nu l-a depasit roata spate..."

 

E foarte probabil ca se va intampla exact asa cum spui tu, haha ;) de-aia nu merg decat pe mobra mea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca ai scapat ok. Daca era mazga lasata de masinile care spala strazile, e de inteles ca ai alunecat.

 

Dar si sa mergi cu cauciucu' ala pe fata chiar si pe asfalt ok, e ca si cum ai merge pe mazga cu unul nou. Schimba-l urgent, e spre binele tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dude ... experientele tale personale nu pot deveni o generalizare. Daca te refuza 4 femei, ce faci? devi ghei ?

Hai da-o naibii, nu de alta, si eu am cazut cu frana fata si am spart un zx9r si m-am facut de la calcai pana la umar numai carne vie. Si mi-am invatat lectia. AM FOLOSIT BRUSC FRANA FATA! Asta ai facut si tu ... te-ai speriat in toate cele 4 datile si ai tras ca un descreierat de frana fata.

Tu cand alergi ai cum sa te opresti brusc din alergat? Nu cred ca poti, ai cadea datorita ruperii aderentei din cauza inertiei,sau te-ai rasturna.

 

Parerea mea este sa lasi la o parte traumele psihologice si sa reincepi sa franezi cu fata. Ai noroc ca ai Deuville si e grea pe spate, dar daca iei de imprumut o alta mobra mai sportiva si franezi cu spatele .. nu faci nimic.

 

Omule, si tu ai dreptate, sunt constient de asta. In primavara ii pun cauciucuri noi si ma duc intr-o parcare si frec fatza aia pana sare sange din ea. Nu sunt complet idiot (hehe), sunt constient ca cei care zic de frana fatza n-o zic de prosti. Doar ca in cazul meu, pana acum, nu si-a dovedit eficienta, dimpotriva. Deauville franeaza foarte bine cu spatele si pana acum n-am simtit nevoia de mai mult. E adevarat ca nici n-o ard ca dementu' prin oras - nici n-am cu ce, dealtfel. 54 de cai la 280kg :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dunlop ArrowMax GT501, dot 0109.

 

omg.. alea sunt niste capcane, au compozitie de cauciuc de masina si constructie BIAS.. conceptie anii 70.. dar cred ca si pe vremea aia existau radiale.

 

ia si noteaza urmatoarele modele, asta daca nu vrei sa mai scoti pietris din piele...ignoranta nu a salvat pe nimeni, e datoria ta sa te informezi ...

 

Michelin Pilot Road 3

Bridgestone BT023

Dunlop Roadsmart

 

Sunt mai scumpe/km decat glumele alea de le ai acum.. probabil de 2x mai scumpe dar nu te vei mai tavali fara motiv

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa va sara in cap zeii forumului - aia care sustin ca frana spate e de ca.cat si ca se foloseste numai frana fata....

 

 

Eu am cazut de 4 ori pana acum. De FIECARE data a fost frana fata. De-aia n-o mai folosesc deloc si poa'sa-mi spuna oricine orice, nu ala si-a lasat pielea pe asfalt, ci eu.

 

 

I-ti cauti moartea. Du-te si ia-ti 2 cauciucuri moderne, 2012, si ai sa descoperi apa calda. Parerea mea e ca esti complet sarit de pe fix.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu SID, cand eram la Ilioara si ti-am zis eu ce ti-am zis de chestile alea negre care se invart, mai stii ce ai zis :rolleyes: Lasa ca asa ai luat botezul usor, pune lanturi de iarna si dai gaz ca trece :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am aceste informatii, insa intamplator am vazut aseara pozele postate si chiar ma gandeam ce periculos arata acel cauciuc. Din pacate necazul s-a intamplat mai repede decat as fi crezut. Oricum, bine ca a fost doar atat pt. ca la o situatie limita putea sa fie mult mai rau.

 

Este, adică a fost un M3

 

Dunlop ArrowMax GT501, dot 0109.

Gumele astea sunt tari. AÂş zice lemne. Si cam vechi. Ai grijă cu ele daca le mai ții. Măcar fă presiunea 2.2 cu 2.0.

Bafta!

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OOK vad ca s-a imputit topicul...

 

SiD a postat aici pentru a primi un sfat, pentru a-si ridica putin moralul. Toti motociclistii au cazut, toti stiu cum e la prima cazatura, intri in soc.

 

Voi nu aveti ce face decat sa va luati de cauciul lui ? El nu stie ca e opinca? Poate nu are bani pt unele zilele astea, poate nu a avut timp sa le schimbe... Voi ati gasit subiect de discutie - cauciucurile de pe mobra.

 

Altu mai sus se lega de numarul ''46''. Crezi ca l-a lipit el? Ca e mare fan Rossi? Eu stiu ca asa l-a cumparat de la un mare fan Rossi.

 

Din cate am citit vad ca voi cautati nod in papura...

 

Vad ca multi isi bat joc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1348497496[/url]' post='3240439']

Nu stiu cum e la altele, dar la Deauville sigur asa e. Crede-ma - am desfacut-o eu cu mana mea si am vazut cum e.

 

Asa este. Si a mea e la fel. Dar cand pui spatele, iti pune doar un pistonas de pe etrierul dreapta fata. Unul din sase. Asa ca mare cacao nu face. Diferenta dintre spate (cu tot cu CBS) si fata este enorma. Pune frana, dar nu full la 15km/h inclinat ca normal ca o sa cazi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tot respectul, cred că nu e tocmai corectă abordarea ta.

Motocicleta este mai degrabă un moft decât o necesitate. E plăcere, fitza, nu obligație. Motocicleta sport în oraÂş este 100% moft.

Daca de exemplu te droghezi, nu-i mai safe sa bagi cu ace sterile? :D

Fix la fel si cu gumele. Îți place, vrei motoreta, foarte frumos. Încalt-o cu cauciucuri bune. Nu-ți permiți? Ok. Cât costă un femur rupt, un bazin spart, un genunchi zdrobit sau o splina scoasă? Cam mari costurile, este?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc celor care au postat sfaturi / pareri UTiLE pt mine si altii, cam asta era rostul topicului: gume, echipament (poarta-l ca d-aia il ai), foloseste si frana spate ->> invata-te minte.

 

Puteam sa nu ma bag in seama.

 

Sa comentez? Pt unii? La cat mai multe posturi atunci...

 

Se poate inchide (pentru a nu continua discutiile OFFTOPIC in contradictoriu legate de franare, DOT si cum franeaza a ta.. pe mazga de Dambovita te dai ca pe gheata). ZYB te prind eu la un suc si spart seminte (sarumana) :bounce:

 

Sei :moto:

 

Cred ca s-a invatat ce era de invatat!

 

THE END

Editat de SiD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cesar am inteles ce ai vrut sa zici... E adevarat DAR aici SiD a postat cu totul pentru alt scop.

 

Sper ca ai inteles ce am vrut eu sa zic...

 

@ ZYB, ai zis tu ceva, stiu si eu dar la multi dintre noi a lovit criza cu brutalitate...

 

@ SiD, nu ai ce sa le ceri la multi... Se leaga de stickere si praful de pe cauciucuri...

Editat de Sei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cica are CBS si ii franeaza automat si cu fata.. Desi, eu stiam ca la CBS, este valabil doar invers..

Depinde de implementare. La mine, cand franezi cu spatele, intra partial si fata. Cand franezi cu fata nu intra si spatele.

La Honda VFR 800 (1998-2001), din cate stiu, este valabil in ambele "sensuri".

 

 

omg.. alea sunt niste capcane, au compozitie de cauciuc de masina si constructie BIAS.. conceptie anii 70.. dar cred ca si pe vremea aia existau radiale.

 

ia si noteaza urmatoarele modele, asta daca nu vrei sa mai scoti pietris din piele...ignoranta nu a salvat pe nimeni, e datoria ta sa te informezi ...

 

Michelin Pilot Road 3

Bridgestone BT023

Dunlop Roadsmart

 

Sunt mai scumpe/km decat glumele alea de le ai acum.. probabil de 2x mai scumpe dar nu te vei mai tavali fara motiv

Eu am pe fata Michelin Pilot Road 3, iar pe spate Pilot Road 2, si sunt foarte multumit de ele (asa am luat-o din Germania, si pe Pilot Road 3 o sa merg in continuare probabil). Am facut putin peste 5000 Km de cand am luat-o si nu sesizez cu ochiul liber uzura in plus fata de cand am luat-o. Au si aderenta foarte buna pe sosea (pe pietris sunt groaznice, dar nu ma asteptam la altceva), si mi se pare ca nici nu se uzeaza repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pot sa va recomand sa va luati bandit. franele sunt atat de gumoase ca tre sa fi bestie ca sa le blochezi. asta plus pilot power 2ct si am blocat doar spatele pana acum, fara pasager si, fata intr-o parcare subterana, adica cu podeaua maxim de lucioasa.

la prima iesire cu cauciucurile de pe mobra, DOT 2007 mi-a fugit poponeata juma de banda, fara sa brutalizez acceleratia dar cred ca si aici m-a scos mobra, s-a redresat singura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa va sara in cap zeii forumului - aia care sustin ca frana spate e de ca.cat si ca se foloseste numai frana fata....

 

 

Eu am cazut de 4 ori pana acum. De FIECARE data a fost frana fata. De-aia n-o mai folosesc deloc si poa'sa-mi spuna oricine orice, nu ala si-a lasat pielea pe asfalt, ci eu.

eu iti recomand o bila de fier legata cu un lant....cand ai nevoie de frana o arunci in spate(gen ancora daca am fost prea subtil :haha: )....

 

poti sa verifici cauciucul si furca....sau poate e doar de la tine,exerseaz-o...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai mai pisoias, spune-mi tu cum e mai bine atunci, eu am facut o gluma doar da un baicaras ca tine probabil are impresia ca mersu' pe motocicleta e ca tastatu' pe forum ... tu esti prea micut si preocupat de ingeri care zboara, vezi ca pe strada nu sunt ingeri ... doar fracturi, contuzii si poate chiar coliva aia de final :rolleyes:

 

nu vreau sa jignesc accidentatu' dar sunt niste lucruri simple de inteles din evenimentu' lui rutier ... so, ti-ai luat er seis si esti incepator, asta-i treaba ta ...

 

... dar daca iti permiti sa iti iei o mobra tzafnoasa, echipament si sa iti bricolezi mobra eu zic ca iti poti permite si un minim de 100 ron (culmea, sunt o gramada pe bikeshop care vand gume uzate 80% cu 50 ron bucata) pentru doua gume SH cu care sa faci un 3000-5000 KM fara sa iti risti viata inutil pe opincile alea raschetate ... ori mai bine iti pui increderea in Cel de Sus si ingeri care ruleaza mai incet ca tine :unsure: ... ghici ce, o sa te doara mult mai rau la banuti sa iti carpesti mobra dupa ce te pleznesti pentru ca nu ai aruncat un rahat de 1 milion pe doua cauciucuri mai de Doamne ajuta ...

 

si io care credeam ca exagerez cu pilot power 2ct si carbone lorraine pe 78 de cai. deschid gazu bine pe apa si nu se invarte nimic, in gol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ SiD, nu ai ce sa le ceri la multi... Se leaga de stickere si praful de pe cauciucuri...

nu a spus nimeni nimic de praful de pe cauciucuri. Cauciucurile sunt PRAF. daca mai merge cu ele isi face rau singur, tu mai mult ca il incurajezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Taci taci ...apoi te apuca.

Corect, sunt praf si era si noroi pe ele. Nu ma incurajeaza, e vina mea.

Nu e pentru tine:

Am cerut pareri, le-am obtinut, am aflat greselile, experientele si durerile altora. Respect pentru ei!

Cum mha? Auzi la el, se leaga de stickere si ca a aflat el ca daca ai 46 franezi cu 70% mai bine. Daca pui 69 SEX, ti se alungeste limba sau creste al 3-lea coyi?

Intrebarea mea pentru cineva ca tine e: 2 cai frumoush!
Hai mai subtireanu, mai pohale praleo ca se lasa cu bytes in plus. Am cerut pareri, opinii, consolare...le-am obtinut si s-a dat in diverse.

Am retinut ce era bun. Nu mai postez aici, multi o ard de plictiseala.

Va urez cati mai multi kilometri fara probleme!

Editat de Crazy-devil
limbaj neadecvat.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...