-UFO- Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 (editat) Motocicletele SS RR fac diferenta... Intre viata si moarte. Nu isi au rostul. Mai un aspect o duci in 100km/h in 3 secunde problema e in cat timp si in ce distanta te opresti. Editat Septembrie 28, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Cine reuseste sa traiasca cateva experiente si este foarte receptiv si nu gandeste "trebuie sa merg putin mai tare ca cine ma vede sa nu se prinda ca sunt incepator" si ia ca etalon mersul de Bucuresti foarte tare cu ss prin oras ca aia insemna sa fi motociclist..si restul motociclistilor care nu au ss sunt inferiori" ;;; are foarte multe sanse sa transforme un posibil accident tragic si dureros intr-un simplu incident.. Ne vaitam degeaba .. ca masina.. ca baba la volan, nu astea sunt problema prieteni.. noi suntem problema.. noi nu reusim sa vedem realitatea.. nu toti desigur, sunt portiuni unde si cu 30 la ora ma simt in pericol si portiuni unde o ard cu 100.. eeeeee acolo trebuie sa am grija unde o ard cu 100 sa nu ma insel.. Nu este de vina traficul niciodata deoarece natura a hotarat nenorocita aia de viteza de 50km/h prin oras.. a aratat legiuitorilor ca este viteza optima sa eviti orice, esti vizibil.. DACA frustratul de mine (eu cred ca toti suntem) dublez acea viteza sau o triplez.. este o mare performanta pt ca brusc am 3 coite.. dar si un mare risc care poate degenera foarte repede in eveniment. Natura exclude mereu prostia din orice.. tinde spre perfectiune !!!!!! Cat despre baiat.. se rupe sufletul in mine cand ma gandesc ca o simpla discutie sau o minima informare il reseta si era altul destinul lui... Dumnezeu sa-l ierte !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Hai ca eu sunt si-si. Intreb si eu asa... daca proasta cu masina se ducea la primul semafor si intorcea in U, sau intra pe prima strada unde se poate intoarce si intorcea acolo, sau orice alta actiune care nu impunea incalcarea regulilor de circulatie, se reduceau sansele de a avea accident? Sau eu sunt singurul (cuvant urat) care face manevrele de mai sus, din cauza ca sunt constient ca poate in cele cateva fractiuni de secunda cand sunt cu capul intors sa ma asigur din alta parte ma poate lovi o alta masina/vreun motor/tir? Am 6 ani de B, mers aproape zi de zi, drumuri lungi/scurte si o singura tamponare, unde tot eu am minimizat rezultatul accidentului, cand un (cuvant urat) de mos cu borcane la ochi a intrat pe rosu peste mine. Aveam vreo 55km/h si tot m-a lovit cretinu'. Am vazut femeie care se uita in oglinda si nu vedea ditamai tiru care iesise in depasire si se baga si ea. Si alte faze zi de zi. Da, la fel poti sa intrebi si daca mobristul avea viteza mai mica nu se putea evita rezultatul asta macabru. Ba da...din pacate, dar ca prim vinovat o vad tot pe cucoana. Si din cauza asta tot indeamna si alti colegi la respectarea vitezei regulamentare si sa mergem cu ochii in 4. Pe strazile noaste si asa mergi dupa cum ti-e norocul: balega in mijlocul orasului intr-o curba unde o luam lejer cu 50-60km/h, doar ca odata am incetinit din nu stiu ce motive si am vazut si balega si astfel nu m-am varsat, ca sigur alunecam daca treceam prin ea. Nu zic ca nu ai dreptate, doar ca ai cam exagerat cu sustinerea punctului de vedere si mai ales cu felul in care l-ai prezentat. De acord cu tine, si eu in 17 ani de condus am vazut multe. hai sa expun altfel afirmatia respectiva, un sofer nu stie cum este sa fi motociclist, nu stie la ce riscuri este supus, si ca atare nu-l intelege. Acelasi fenomen se intampla si cu motociclistul, nu-l intelege pe sofer cum de nu il vede pe drum. Am pati-o de cateva ori. Ex. Eram cu masina pe inserat, iar din coloana, din contrasens, dintr-o curba, linie dubla continua a iesit o lumina(dintre celelalte zeci). Am realizat ca este motor abia cand a trecut pe langa mine " sunetul", a cam avut loc.Dar care este ideea aici? Din contrasens sunt 2-3-4 masini cu farurile aprinse, tu te uiti pe banda ta, si mai arunci un ochi la ceilalti sa nu iasa vre-unul, dar cum poti vedea un moto cu singur far intre celelalte zeci? Am patit-o si cu motorul cand eram intr-o depasire pe o linie dreapta, nu am fost vazut de un auto care iesea din parcare...neavand viteza foarte mare...am franat, dat flash, si abia atunci m-a vazut auto. Cred ca asa s-a intamplat si aici, auto nu a vazut moto (ceea ce o face vinovata, evident), dar si moto putea sa previna acest lucru; sunt moto, sunt mic, sunt foarte multe luminite, culori pe langa mine, daca nu ma vede ....hai sa merg mai incet cat sa pot opri la timp daca e ceva.....acel daca multi nu il au. Nu tin seama ca sunt multi care nu ar fi trebuit sa obtina permisul.A sau B. Eu zic grija mare, ca se moare cu dreptatea in mana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Tu crezi ca forumul te invata sa conduci o motocicleta sau sa scapi din situatii urate? Te inseli. Experienta, anii si km fac asta. forumul te invata ca daca bagi mana in gaz si esti ghostrider ai toate sansele sa ajungi ingeras..si se intampla in fiecare zi, este realitate si nu fictiune.Ca sa faci apuci sa ai experienta trebuie intai sa supravietuiesti..un incepator care citeste forumul are ce invata, invata ca 90% dintre morti sunt incepatori cu vitezane care o ard racing prin oras sau prin afara orasului..mai invata ca oricand iti poate intoarce o masina in fata, ca esti aproape invizibil in trafic,etc..chestii care nu le invata la scoala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Cine reuseste sa traiasca cateva experiente si este foarte receptiv si nu gandeste "trebuie sa merg putin mai tare ca cine ma vede sa nu se prinda ca sunt incepator" si ia ca etalon mersul de Bucuresti foarte tare cu ss prin oras ca aia insemna sa fi motociclist..si restul motociclistilor care nu au ss sunt inferiori" ;;; are foarte multe sanse sa transforme un posibil accident tragic si dureros intr-un simplu incident.. Ne vaitam degeaba .. ca masina.. ca baba la volan, nu astea sunt problema prieteni.. noi suntem problema.. noi nu reusim sa vedem realitatea.. nu toti desigur, sunt portiuni unde si cu 30 la ora ma simt in pericol si portiuni unde o ard cu 100.. eeeeee acolo trebuie sa am grija unde o ard cu 100 sa nu ma insel.. Nu este de vina traficul niciodata deoarece natura a hotarat nenorocita aia de viteza de 50km/h prin oras.. a aratat legiuitorilor ca este viteza optima sa eviti orice, esti vizibil.. DACA frustratul de mine (eu cred ca toti suntem) dublez acea viteza sau o triplez.. este o mare performanta pt ca brusc am 3 coite.. dar si un mare risc care poate degenera foarte repede in eveniment. Natura exclude mereu prostia din orice.. tinde spre perfectiune !!!!!! Cat despre baiat.. se rupe sufletul in mine cand ma gandesc ca o simpla discutie sau o minima informare il reseta si era altul destinul lui... Dumnezeu sa-l ierte !!! In orice caz...Dumnezeu sa-l ierte si sa-l aiba in paza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 (editat) RIP !!! :rose: NU cred ca au rost alte discutii, gen, cine este vinovat. In acest accident a murit un motociclist,chiar conteaza cine a fost vinovatul? Oricum soferul/soferita masinii o sa aiba viata grea... Ar trebu sa dam dovada de intelegere, sa fim uniti, ca o comunitate frateasca. NU cu mistouri si comentarii ''amuzante''. Dumnezeu sa-l ierte. Editat Septembrie 28, 2012 de Sei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktln Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 (editat) RIP! Intr-adevar femeia respectiva a incalcat o regula de circulatie care a dus la moartea unui om. Cei care au masini cred ca stiu ca din cand in cand au mai comis-o si ei la un U-turn, la o fortare a galbenului la semafor, la o schimbare rapida de benzi fara sa se asigure, etc., dar au avut norocul sa nu fie nici un motociclist/pieton in drumul lor sau in unghiul mort. Chiar daca am B-ul de 11 ani fara nici un incident (A-ul il am de anul asta), acu 2 saptamani am iesit dintr-o coloana fara sa ma asigur cum trebui (oboseala/neatentie). De-abia cand am ajuns acasa am constientizat ca ar fi putut iesi rau. Cat despre condusul preventiv, e bine sa mai tii si mai fie si un deget pe frana cand vezi o masina care merge mai incet. De ce merge masina aia incet? Poate sa faca un U-Turn la 60 km/h? Nu poate. Trebuie sa poata face intoarcerea dintr-o singura miscare => ca va trece pe dreapta drumului si va incetini => posibilitate sa intoarca sau pur si simplu sa traga pe dreapta. (just an example) Nu mai bine pui un deget pe frana si esti "safe than sorry"? Editat Septembrie 28, 2012 de ktln Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Experienta, anii si km fac asta. Pai cum poti ajunge la experienta anii si km aia daca mori dupa 3 luni de permis.??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 de unde stiti voi ca respectivul avea 3 luni de permis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 (editat) de unde stiti voi ca respectivul avea 3 luni de permis? Gizsaz am zis doar asa in general!!! Ideea e ca daca esti informat si vezi ce se intampla cand esti zeu (nu ma refer la cazul asta) te mai abtii sa tragi de gaz.... sau o faci afara din localitate cand e liber pe ambele sensuri de mers. Cel putin eu atunci ii dau. si fara pasager/a. In rest numai legal! Editat Septembrie 28, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Pantelimonul ala e groaznic...E plin de gropi, e lipsit de marcaje, semnele nu se vad, iar pe margine e plin de dobitoci stationati. Stradutele laterale abia se vad iar daca mai adaugi un pic de viteza si o vaca ce se crede la ea pe glie, ai obtinut reteta perfecta pentru tragedie. Groaznica disparitia baiatului :rose: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 (editat) strazile din bucuresti devin pista de circuit dupa 10 seara, cred ca toti care locuim aici o stim. aseara eram si eu pieton si ma gandeam: au iesit baietii sa se dea! (e uscat si frumos afara) sa nu mai apara maine iar pe forum ceva... iar masinile trec pe rosu intr-o veselie noaptea. RIP Editat Septembrie 28, 2012 de Zimbrutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 forumul te invata ca daca bagi mana in gaz si esti ghostrider ai toate sansele sa ajungi ingeras..si se intampla in fiecare zi, este realitate si nu fictiune.Ca sa faci apuci sa ai experienta trebuie intai sa supravietuiesti..un incepator care citeste forumul are ce invata, invata ca 90% dintre morti sunt incepatori cu vitezane care o ard racing prin oras sau prin afara orasului..mai invata ca oricand iti poate intoarce o masina in fata, ca esti aproape invizibil in trafic,etc..chestii care nu le invata la scoala. .....desi iar citesc de la altii: Ce rost au discutiile astea? Bine punctat ROB! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 chiar nu vreau sa nasc polemici, sper doar va cineva va intelege cu adevarat cat de important este sa stii sa franezi, nu mai insist cu mersul preventiv. baiatul este din cartier, 28 de ani este din spate de la spital, soferita este vecina cu el. ca fapt divers pe sensul unde a avut loc accidentul este discontinua, pe contrasens este linie continua. tot pantelimonul este o linie continua asta pentru oamenii care au impresia ca este vre-un DN1, toata lumea intoarce pe linia continua altfel trebuie sa mergi kilometri pana o poti face in litera legii. nu stiu cat de tare a mers, l-am auzit cum a plecat de la semafor 1-2 spre rosu si impactul. a murit pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Abea cand realizez ca motocicleta este un corp cu care ma deplasez cel mai tare in trafic si este cel mai periculos expus din trafic.. am dreptul moral sa merg cu ea.. Cu motocicleta nu doar se moare.. se ramane handicapat, coloana rupta, tija in femur sau tibie, tije in mana, handicapuri pentru tot restul vietii.. schiop de regula.. asta trebuie sa vedem inainte sa ne urcam pe super sport. NU ma urc pe bolid si ramane copilasul de acasa fara tatic,, ca taticul se crede pe you tube. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan1 Postat Septembrie 28, 2012 Autor Share Postat Septembrie 28, 2012 Nu imi place sa intervin in genul asta de topicuri dar uni sunt chiar idioti in spatele tastaturi toti sunteti zmei si eventual si cei mai talentati piloti dar in realitate ...... omu ala a murit ce rost mai are sa comentezi ca un bou .... ca daca eram eu ca daca faceam eu ca daca avea izmene nu sti circumstantele nu ai fost acolo asa ca indicat si frumos ar fi sa taci . Totusi trebuie sa existe si putin respect pentru morti Cine stie pantelimon o sa isi dea seama lejer ca e foarte foarte denivelat si ca majoritatea masinilor parcate pe dreapta pleaca brusc si intorc haotic pentru a ajunge pe celalalt sens . Bafta baieti si lasati-o mai mai moale cu criticile ca nu se stie maine poate urmezi si tastatura nu te mai poate salva ! Mare dreptate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 (editat) nu stiu cat de tare a mers, l-am auzit cum a plecat de la semafor 1-2 spre rosu si impactul. a murit pe loc. 1,2 pe rosu inseamna 150-160. Editat Septembrie 28, 2012 de dayro_25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackd1rt Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Cateva puncte unde trebuie sa fii atent in orasul asta (vorbim de Bucuresti): Sos. Pipera Sos. Petricani Sos. Fundeni Sos. Andronache Sos. Colentina Sos. Mihai Bravu Sos. Stefan cel Mare Bulevardul Unirii Splaiul Independentei Sos. Chitila Sos. Alexandria Sos. Oltenitei Calea Vacaresti Bulevardul Tineretului Calea Rahova Calea Vitan Sos. Vitan - Barzesti Calea Morarilor Bdul. Nicolae Grigorescu Bdul. 1 Decembrie 1918 Bdul. Camil Ressu Bdul. Theodor Pallady Calea Rahova Bdul Decebal Bdul Basarabia Bdul Iuliu Maniu Bdul Timisoara Bdul Dacia Calea Grivitei Pasajul Basarab Bdul Banu Manta Bdul 1 Mai Bdul Ferdinand Calea Iancului Bdul Pache Protopopescu Calea Calarasilor Mare atentie in zonele de mai sus, dar si in zonele adiacente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Cateva puncte unde trebuie sa fii atent in orasul asta (vorbim de Bucuresti): Sos. Pipera Sos. Petricani Sos. Fundeni Sos. Andronache Sos. Colentina Sos. Mihai Bravu Sos. Stefan cel Mare Bulevardul Unirii Splaiul Independentei Sos. Chitila Sos. Alexandria Sos. Oltenitei Calea Vacaresti Bulevardul Tineretului Calea Rahova Calea Vitan Sos. Vitan - Barzesti Calea Morarilor Bdul. Nicolae Grigorescu Bdul. 1 Decembrie 1918 Bdul. Camil Ressu Bdul. Theodor Pallady Calea Rahova Bdul Decebal Bdul Basarabia Bdul Iuliu Maniu Bdul Timisoara Bdul Dacia Calea Grivitei Pasajul Basarab Bdul Banu Manta Bdul 1 Mai Bdul Ferdinand Calea Iancului Bdul Pache Protopopescu Calea Calarasilor Mare atentie in zonele de mai sus, dar si in zonele adiacente! Si cu asta ai spus...tot Bucurestiul!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Eu cred ca daca avea tastaura dadea restart . Eu zic ca e mai simplu sa zici un rip din respect si sa iti vezi de treaba ta ca daca faci polemici aici nu o sa mergi mai bine pe motor oricum ma indoiesc de capacitatile unora de pe forum de a merge pe motor si vad ca aici sunt zmei . Eu defapt cred ca va varsati frustrarile pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackd1rt Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Eu cred ca daca avea tastaura dadea restart . Eu zic ca e mai simplu sa zici un rip din respect si sa iti vezi de treaba ta ca daca faci polemici aici nu o sa mergi mai bine pe motor oricum ma indoiesc de capacitatile unora de pe forum de a merge pe motor si vad ca aici sunt zmei . Eu defapt cred ca va varsati frustrarile pe aici Ce intelegi prin "capacitate de a merge pe motor"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 (editat) nu stiu cat de tare a mers, l-am auzit cum a plecat de la semafor 1-2 spre rosu si impactul. a murit pe loc. Cu asta cred ca s-a spus totul...oricat de nenorocita ar fi soferita si cat de imbecila ar fi fost sa intoarca intr-un loc interzis, motociclistul NU AVEA ce sa caute cu viteza asta mai ales in oras de unde nu stii cand iti sare ceva in fata + altele...ce naibii? Credeti ca aia n-avea altceva de facut decat sa iasa pe sosea sa-l omoare pe rider? Scuzati-ma...dar cu 140 mergi pe autostrada (daca vrei neaparat). Editat Septembrie 28, 2012 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Cu asta cred ca s-a spus totul...oricat de nenorocita ar fi soferita si cat de imbecila ar fi fost sa intoarca intr-un loc interzis, motociclistul NU AVEA ce sa caute cu viteza asta mai ales in oras de unde nu stii cand iti sare ceva in fata + altele...ce naibii? Credeti ca aia n-avea altceva de facut decat sa iasa pe sosea sa-l omoare pe rider? Scuzati-ma...dar cu 140 mergi pe autostrada (daca vrei neaparat). Pe topicul asta s-a spus cam tot ce era de spus......daca cineva mai are si alte detalii referitoare la accident sau pur si simplu aduce un omagiu baiatului, cred ca este ok. Cine draq esti tu sa dai verdicte???....eu zic sa iti vezi de treaba ta si sa nu tragi concluzii pripite!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pik Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Abea cand realizez ca motocicleta este un corp cu care ma deplasez cel mai tare in trafic si este cel mai periculos expus din trafic.. am dreptul moral sa merg cu ea.. Cu motocicleta nu doar se moare.. se ramane handicapat, coloana rupta, tija in femur sau tibie, tije in mana, handicapuri pentru tot restul vietii.. schiop de regula.. asta trebuie sa vedem inainte sa ne urcam pe super sport. NU ma urc pe bolid si ramane copilasul de acasa fara tatic,, ca taticul se crede pe you tube. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Si eu am aproximat viteza tot pe acolo in urma afirmatiei colegului nostru, dar masina aia nu arata ca si cum o motocicleta ar fi izbit-o cu 150 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.