Sari la conținut

Postări Recomandate

m-am gandit si la faptul ca as putea sa mi-l iau nou dar ala sport r 1200 s a devenit total nepotrivit pentru mersul cu pasager, iar r 1200 rt desi este o bijuterie, si desi castig destul de mult parca totusi este prea scump pentru bugetul meu actual. asa ca...scuze de deranj dar...incep iarasi.

fratii mei, am o noua obsesie...bmw r 1100 rt...cat mai multe.

R 1200 S este intr-adevar nepotrivit pt pasager; dar K 1200S este mai potrivit si pt pasager.

 

RT este tourer adevarat, destul de mare. Daca iti permiti, incearca totusi macar R1150RT, ceva mai nou decat 1100, 6 viteze etc.

Mai poti lua in calcul K1200 GT, un compromis bun intre sport si touring. (modelul mai vechi dar nici ala nu este foarte ieftin pt ca are multe dotari si este puternic).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Daca ai sa te dai cu rt-ul ai sa innebunesti si ai sa uiti pe loc de alte motoare.

Asa am facut si eu,am un amic care ma batea la cap..BMW,BMW..dupa ani,cu totul intimplator mi s-a pus pata pe RT.Nu am avut bani de 1150 si mi-am luat 1100.

Il am de vreun an si 4 luni,am facut vreo 30.000 km pina acum,are 97.000 km si nu m-as mai urca pe altceva,iti jur!

Nu simti frig,vint,la viteza pina si ploaia te ocoleste,esti protejat super pe ea;

Nu mai vorbesc de prestanta pe care o ai calare pe ea,centrul de greutate sus,te vad toti in trafic,tu vezi peste masini,etc.

Ia-ti 1150rt,sunt fabricate pina in 2004,arata mult mai frumos decit 1100rt,merg de rup pamintul si sunt de 10 ori mai fiabile decit 1200rt.

Tancuri adevarate..daca nu traiesti mult astea te tin o viata! :cheers:

Gindeste-te ca astea noi au vreo 25-30 kg in minus..greutate care a plecat din cadru,carene,etc.

Au luat si sasalaii boala japonezilor,carene si cadru foita de tigare!

Mai vorbim..

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am si eu nevoie de recomandare. In curand o sa trebuiasca sa-mi schimb placutele de frana si vreau unele care sa nu scartaie cand franez. Cele actuale (originale sau nu, nu stiu) scartaie ingrozitor, in special pe fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai sa te dai cu rt-ul ai sa innebunesti si ai sa uiti pe loc de alte motoare.

Asa am facut si eu,am un amic care ma batea la cap..BMW,BMW..dupa ani,cu totul intimplator mi s-a pus pata pe RT.Nu am avut bani de 1150 si mi-am luat 1100.

Il am de vreun an si 4 luni,am facut vreo 30.000 km pina acum,are 97.000 km si nu m-as mai urca pe altceva,iti jur!

Nu simti frig,vint,la viteza pina si ploaia te ocoleste,esti protejat super pe ea;

Nu mai vorbesc de prestanta pe care o ai calare pe ea,centrul de greutate sus,te vad toti in trafic,tu vezi peste masini,etc.

Ia-ti 1150rt,sunt fabricate pina in 2004,arata mult mai frumos decit 1100rt,merg de rup pamintul si sunt de 10 ori mai fiabile decit 1200rt.

Tancuri adevarate..daca nu traiesti mult astea te tin o viata! :D

Gindeste-te ca astea noi au vreo 25-30 kg in minus..greutate care a plecat din cadru,carene,etc.

Au luat si sasalaii boala japonezilor,carene si cadru foita de tigare!

Mai vorbim..

Luigi Vicol

... :cheers: :wave: :D ...hmmm, acum ceva vreme te-ai fi gindit ca ai sa faci asemenea afirmatii?... :D

 

--- Mesaj completat în 05 Mar 2008 17:35 -------------

multumesc mult pentru sfaturi,

 

am fost ieri la un dealer de motociclete bmw si am mai discutat si cu cei de acolo si mi-au cazut ochii si pe un r 1100 rt. are acelasi motor ca si r 1100 s dar de o mie de ori mai confortabil. imi venea carena in jurul corpului ca o manusa, arata bestial de tot. parca mi-a dat peste cap tot rationamentul initial. m-a incantat faptul ca are genti laterale destul de mari, ca are autonomie mare(dat fiind faptul ca are rezervorul destul de mare cred ca e undeva la vreo 29 de litri), ca esti f bine protejat de curent, si nu in ultimul rand ca pasagerul sta foarte bine(in cazul meu sotia va fi un factor decisiv in achizitionarea acestui motor, si cam stramba din nasuc la ala sport).

am uitat sa precizez ca in cazul meu sport nu inseamna nicidecum motoare gen gixxer de 1000 sau altele de acelasi gen ci viteze mai mari pe autostrada gen 150-160km/h.

m-am gandit si la faptul ca as putea sa mi-l iau nou dar ala sport r 1200 s a devenit total nepotrivit pentru mersul cu pasager, iar r 1200 rt desi este o bijuterie, si desi castig destul de mult parca totusi este prea scump pentru bugetul meu actual. asa ca...scuze de deranj dar...incep iarasi.

fratii mei, am o noua obsesie...bmw r 1100 rt...cat mai multe.

....daca crezi ca te pot ajuta, am eu 2 de vinzare!... :cheers:

post-7057-1204731327_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc tuturor pentru info, ati fost foarte amabili,

 

am gasit ieri un r 1150 rt, e din 2002, are 27.000 si costa undeva la vreo 9000 euro. si e singurul la vanzare pe care am reusit sa il gasesc in Suedia(unde locuiesc). Are cineva vreo alternativa de pret mai viabila? Ar fi mai bine daca as merge sa imi aduc unul din Germania?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc tuturor pentru info, ati fost foarte amabili,

 

am gasit ieri un r 1150 rt, e din 2002, are 27.000 si costa undeva la vreo 9000 euro. si e singurul la vanzare pe care am reusit sa il gasesc in Suedia(unde locuiesc). Are cineva vreo alternativa de pret mai viabila? Ar fi mai bine daca as merge sa imi aduc unul din Germania?

Pretul cred ca nu e rau... Ca sa-ti faci o idee, intra de exemplu pe mobile.de si cauta.

De adus dun Germania, poate fi o solutie. Acolo piata este mult mai dezvoltata, gasesti mai multe de vanzare. Depinde insa cat de complicata este procedura de inamtriculare in Suedia, daca ai taxe etc. In Austria de exemplu nu e nici asa usor nici ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

In Germania gasesti mai ieftin poate si cu 1000 euro.Dar,asa cum spunea KHK mai sus,depinde cit te duce drumul,taxele,ajungi cam tot pe acolo.

Ca idee,ca are 17.000 sau 57.000 este acelasi lucru,motoarele astea duc 250/300.000 daca sunt intretinute cum trebuie.

Bafta.

Luigi vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc inca o data pentru ajutorul dat, ati fost foarte prompti. O sa raman la r 1150 rt si o sa caut unul in Suedia pentru ca am sunat la Vågvercket(un fel de autoritate a drumurilor) si inmatricularea plus drumul ma aduce cam la aceeasi bani. In plus unul inmatriculat de la inceput in Suedia e mai ieftin la asigurare decar unul importat si introdus in circulatie. Am intrebat de ce si mi s-a raspuns ca asa e legea.

Asta este!

Ar fi fost o afacere daca aduceam unul nou pentru ca acolo diferentele de pret justifica oarecum efortul. Deci cu ajutorul bunului Dumnezeu la vara o sa ma dau cu motorul. Pana atunci o sa icerc sa imi cumpar tot echipamentul. Asa ca vin cu alta intrebare. Daca motocicletele BMW sunt top of the art technology nu ar trebui sa fie la fel si echipamentul? SIdaca e asa nu ar fi bine sa imi cumpar echipament BMW. Se justifica diferenta de bani? Voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca vin cu alta intrebare. Daca motocicletele BMW sunt top of the art technology nu ar trebui sa fie la fel si echipamentul? SIdaca e asa nu ar fi bine sa imi cumpar echipament BMW. Se justifica diferenta de bani? Voi ce ziceti?

..daca poti face un asemenea efort, de a-ti cumpara un echipament original bmw, ia-ti!...merita pina la ultimul euro!...asta nu o spun eu ci mi-o repeta aproape in fiecare zi toti prietenii mei care au si se dau cu echipamente bmw!....daca i-ti iei fa in asa fel incit sa-ti iei un model pt tourer sau cit mai adaptat la turing!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca vin cu alta intrebare. Daca motocicletele BMW sunt top of the art technology nu ar trebui sa fie la fel si echipamentul? SIdaca e asa nu ar fi bine sa imi cumpar echipament BMW. Se justifica diferenta de bani? Voi ce ziceti?

 

Eu am absolut tot echipamentul de la BMW Motorrad (pana si ciorapii, esarfa, tricouri, "ismene", tot! :cheers: )

si il recomand cu toata increderea. Nu regret nici un ban investit!

Carcotasii spun ca BMW este bun la motociclete si nu poate fi bun la echipament, ca pune doar emblema. Intr-adevar dar pune emblema numai pe produse de top de la firme de top; dau 2 exemple la intamplare: casca Systemhelm5, fabricata de Schubert si pana si ciorapii sunt facuti de Falke (lider in domeniu).

Dar cum spune vorba: "Vulpea care nu ajunge la struguri spune ca sunt acri".

Sau, pt ca din pacate in Romania nu prea au echipament pe stoc, lumea nu l-a comandat si nu a apucat sa-l cunoasca.

 

Si, culmea, preturile nu sunt mai mari decat produsele similare ale altor firme. Eu am vrut initial sa-mi iau echipament de la Louis sau alte firme dar cand am vazut preturile la produsele mai "rasarite" (Schubert, Rukka etc) mi-am dat seama ca imi cam iau teapa! In plus, daca iei motocicleta de la un dealer BMW (chiar si second-hand) vei beneficia si de reducere la echipament.

 

Uite aici descrierea echipamentului meu daca esti interesat: /index.php?...7407&st=130 (in josul paginii).

 

Evident, avand in vedere unde locuiesti, in zona mai rece, trebuie sa fii putin mai atent la alegerea echipamentului dar cu siguranta te vor sfatui si cei care-l vand. In caz ca ai nevoie, te pot ajuta si eu cu ceva sfaturi dar intai ia de la BMW catalogul 2008.

 

Maine (8martie) este deschiderea oficiala sa sezonului la BMW, din cate cred simultan in toata Europa. Asadar, poti testa motociclete, te poti interesa de echipament la dealerul cel mai apropiat de tine.

 

p.s. Legat de ce spunea Luigi, ca nu prea conteaza cati km are moto cand o iei, tehnic are dreptate dar trebuie sa ai in vedere si revanzarea pt ca probabil mai adaugi si tu multi...

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Eu am asa ceva:

http://www.louis.de/_30da00641334bf33f1521...artnr_gr=205690

http://www.louis.de/_30da00641334bf33f1521...artnr_gr=205689

si vreau sa-ti spun ca sunt supermultumit.

Si jacheta si pantalonul au cite doua mesade prinse cu fermoar,croiala si model super.

Daca mi-as permite insa sa iau ce-mi pofteste pipota nu as sta pe ginduri si as alege Rukka.

Finlandezii astia sunt Everest in domeniu,concurenta este departe..si daca nici la ei nu-i frig!

Dar te si costa o barcuta de bani..

Si cel BMW este bun,tot un slep de bani dai pe el,basca aici platesti si firma.

Pina la urma cam cu orice orice costum care pleaca de la 500 de iepuroi poti iesi in lumea mare fara sa-ti faci griji..

Dar cu un Schubert pe scafirlie,un costum Rukka si incaltat cu niste cizme Daytona pot spune ca esti crem de la creme..esti acolo..nimeni nu-i peste tine!

Restul depinde de portofele si..fite!

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Astazi s-a deschis oficial sezonul moto la BMW. A fost iar o zi "grea", in care am avut la dispozitie cam toate modelele BMW (in afara de HP2Sport si LT) putand face test de 30min cu oricare dintre ele.

 

Pt ca eram foarte curios, am inceput cu F 800GS. Mi s-a parut extraordinara, manevrabila, frane bune, foarte rapida, putere in orice treapta de viteza (clasic BMW). Din pacate nu am avut la dispozitie teren enduro dar se sta excelent in picioare pe ea iar sunetul esapamentului extraordinar, cred ca tb sa fii maniac sa vrei alta toba. Mi se pare un compromis foarte bun pentru Romania, unde poti gasi usor drumuri forestiere sau teren accidentat, relativ usor de manevrat in oras (cam inalta totusi) si destul de buna pt distante medii, fara autostrada.

Pe langa 1200GS pare insa jucarie iar grija ungerii lantului n-as mai vea s-o am asa ca la aceiasi bani as prefera 1200GS second-hand. In plus, nu sunt mare amator de enduro sa apreciez dimensiunile mai reduse.

 

post-9546-1204993452_thumb.jpgpost-9546-1204993495_thumb.jpgpost-9546-1204993542_thumb.jpg

 

GS Adventure mi s-a parut foarte inalt (desi am 1,86m) si implicit mai greu de manevrat in oras, mai masiv; este probabil excelent pt "adventure"... asadar, R1200GS clasic mi-a placut cel mai mult dintre GS-uri.

 

Cea mai placuta surpriza am avut-o de la "Regina Alpilor" R1200R! :lol: Mi s-a parut "buna la toate", si pe drum prost, alearga suficient, excelenta in curbe, sound placut, foarte manevrabila, parca se conduce si se inclina singura... si arata sueprb! Fiind un naked, la viteze mari nu mai e asa placuta dar parbrizul touring cred ca mai rezolva din probleme. Si e clar ca nu le poti avea pe toate! Oricum, m-a impresionat extrem de tare! :D

 

post-9546-1204994519_thumb.jpgpost-9546-1204994598_thumb.jpgpost-9546-1204994674_thumb.jpg

 

Am vrut sa incerc iar K1200GT si apoi imediat R1200RT, sa vad daca o sa-mi schimb parerea dar (si aici stiu ca unii or sa-mi sara in cap dar fiecare cu nevoile si placerile lui) RT-ul ca si in datile anterioare ramane marea dezamagire! Are foarte multe calitati indiscutabile dar in oras (unde eu merg destul) nu te poti strecura deloc iar parbrizul ma incurca rau: cand este lasat, tot aerul este directionat in mine iar ridicat nu pot sa vad bine prin el. De asemenea, vibratiile se simt destul de tare la 5000rpm, adica 150km/h in treapta a 6-a ceea ce la GT nu am simtit, nu este nici asa masiv si fuge clar altfel.

 

In final, la o tombola, am avut si norocul sa castig un training moto de o zi (in valoare de 120euro) :D

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Astazi s-a deschis oficial sezonul moto la BMW. A fost iar o zi "grea", in care am avut la dispozitie cam toate modelele BMW (in afara de HP2Sport si LT) putand face test de 30min cu oricare dintre ele.

 

Pt ca eram foarte curios, am inceput cu F 800GS. Mi s-a parut extraordinara, manevrabila, frane bune, foarte rapida, putere in orice treapta de viteza (clasic BMW). Din pacate nu am avut la dispozitie teren enduro dar se sta excelent in picioare pe ea iar sunetul esapamentului extraordinar, cred ca tb sa fii maniac sa vrei alta toba. Mi se pare un compromis foarte bun pentru Romania, unde poti gasi usor drumuri forestiere sau teren accidentat, relativ usor de manevrat in oras (cam inalta totusi) si destul de buna pt distante medii, fara autostrada.

Pe langa 1200GS pare insa jucarie iar grija ungerii lantului n-as mai vea s-o am asa ca la aceiasi bani as prefera 1200GS second-hand. In plus, nu sunt mare amator de enduro sa apreciez dimensiunile mai reduse.

 

post-9546-1204993452_thumb.jpgpost-9546-1204993495_thumb.jpgpost-9546-1204993542_thumb.jpg

 

GS Adventure mi s-a parut foarte inalt (desi am 1,86m) si implicit mai greu de manevrat in oras, mai masiv; este probabil excelent pt "adventure"... asadar, R1200GS clasic mi-a placut cel mai mult dintre GS-uri.

 

Cea mai placuta surpriza am avut-o de la "Regina Alpilor" R1200R! :P Mi s-a parut "buna la toate", si pe drum prost, alearga suficient, excelenta in curbe, sound placut, foarte manevrabila, parca se conduce si se inclina singura... si arata sueprb! Fiind un naked, la viteze mari nu mai e asa placuta dar parbrizul touring cred ca mai rezolva din probleme. Si e clar ca nu le poti avea pe toate! Oricum, m-a impresionat extrem de tare! :D

 

post-9546-1204994519_thumb.jpgpost-9546-1204994598_thumb.jpgpost-9546-1204994674_thumb.jpg

 

Am vrut sa incerc iar K1200GT si apoi imediat R1200RT, sa vad daca o sa-mi schimb parerea dar (si aici stiu ca unii or sa-mi sara in cap dar fiecare cu nevoile si placerile lui) RT-ul ca si in datile anterioare ramane marea dezamagire! Are foarte multe calitati indiscutabile dar in oras (unde eu merg destul) nu te poti strecura deloc iar parbrizul ma incurca rau: cand este lasat, tot aerul este directionat in mine iar ridicat nu pot sa vad bine prin el. De asemenea, vibratiile se simt destul de tare la 5000rpm, adica 150km/h in treapta a 6-a ceea ce la GT nu am simtit, nu este nici asa masiv si fuge clar altfel.

 

In final, la o tombola, am avut si norocul sa castig un training moto de o zi (in valoare de 120euro) :lol:

baftosule!...suntem oarecum invidiosi pe tine!... :D :D :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baftosule!...suntem oarecum invidiosi pe tine!... :D :lol: :P

 

I-am invitat si pe Daniel si pe Adi Torpan sa vina dar din pacate nu au putut... dar le poti incerca daca vii la Kaprun 22-25mai... (se pare ca suntem deja 10persoane, platit)

 

Si ca sa fie tacamul complet, ieri am dat si prima tura in Alpi... ca sa incep sezonul cu adevarat... o sa pun poze la "Imagini din..." :D

 

Vlad

 

p.s. data viitoare iti raspund si daca nu citezi tot pomelnicul meu... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am invitat si pe Daniel si pe Adi Torpan sa vina dar din pacate nu au putut... dar le poti incerca daca vii la Kaprun 22-25mai... (se pare ca suntem deja 10persoane, platit)

 

Si ca sa fie tacamul complet, ieri am dat si prima tura in Alpi... ca sa incep sezonul cu adevarat... o sa pun poze la "Imagini din..." :D

 

Vlad

 

p.s. data viitoare iti raspund si daca nu citezi tot pomelnicul meu... :D

 

Vlad,

 

multumesc si pe acesta cale de invitatia facuta.

Din pacate nu am putut sa o onorez (cunosti bine motivele, iar pe langa cele pe care le cunosti tu , au mai aparut si altele...). .

N-ai zis insa nimic de tura in Alpi ...poate ca daca stiam ... :lol: veneam...Alpii sunt irezistibili.

Baga ceva poze... .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

p.s. data viitoare iti raspund si daca nu citezi tot pomelnicul meu... :D

...stiu, sunt sigur de asta dar asa era mai usor si eram prea grabit ca sa mai stau pina se sterge tot!....bla, bla, bla, ...etc...stii tu!... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Va rog, cine a fost la salon la Bucuresti, sa-mi spuneti ce modele BMW au fost prezente!

Este adevarat ca nu a fost nici unul dintre GS-urile noi?? (650/800/1200/ADV)

 

Ceva despre echipament sau evenimente BMW in Europa?

 

 

multumesc!

 

Vlad :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

De ceva timp ma gandesc la o INTALNIRE ( a nu se intelege INTRUNIRE ) a posesorilor

de motociclete BMW si indraznesc sa vin cu o PROPUNERE ......

 

..... cred ca ar fi f. frumos sa ne intalnim, sa ne cunoastem , sa povestim , sa schimbam

pareri si sa ne facem planuri ptr. viitoarele plimbari..... ca sa putem ajunge din toate

regiunile tarii propun sa ne intalnim ( undeva in luna August ) in centrul tarii la Cabana

Vidraru ( sunt prieten cu proprietarul si putem aranja orice fara alte costuri in afara de

cele de cazare si masa ..... cei ce vor sa stea la CORT o pot face fara sa plateasca )

 

CABANA VIDRARU - este situata pe malul lacului de acumulare Vidraru

- la 200 m de cabana Cumpana

- este asazata intr-un loc superb , inconjurata de f. multi brazi seculari

- are aprox. 30 locuri de cazare in camere de 2 paturi si baie

- exista spatiu pentru corturi ( 60 - 80 ) la umbra brazilor

- locuri de cazare mai de lux la Cumpana

- locuri de cazare la casute ( 20 - 30 )

- se poate ajunge dinspre Curtea de Arges pe 2 variante :

1. de la baraj pe partea STANGA - 21 km drum mai prost ( enduro - turing )

2. de la baraj pe partea dreapta - Valea cu Pesti - spre Cabana Capra - la coada lacului din

soseaua asfaltata (Transfagarasan) la stanga - 5 km drum neasfaltat dar bun ( se poate chiar

cu vitezane - turing ) - este indicator CABANA VIDRARU

- se poate ajunge dinspre Sibiu - Balea Lac - Cabana Capra la dreapta -este

indicator CABANA VIDRARU

- exista strand

- este vaporas pentru plimbari de agrement pe lac ( daca il inchiriem in

grup costa f. putin )

- cabanierul poate sa procure si sa pregateasca mancarea pe care noi

o dorim ( cu conditia sa fiie anuntat din timp ) la preturi foarte avantajoase ptr. noi

 

..... eu cred ca ar fi f. frumos si placut sa ne vedem.... ASTEPT cu mare nerabdare parerile ,

ideile si propunerile VOASTRE

 

 

cu mult respect ,

 

Doru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...