Sari la conținut

Postări Recomandate

Ok, dk nu e atunci luam de la BMW Pipera.

 

Ia uitati ce am gasit in America...ceva specificari pro si contra din partea profesionistilor ?~?

 

 

 

dynojet

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Dynojet-Qui...sQ5fAccessories

 

bujii

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PERFORMANCE...sQ5fAccessories

 

 

multumiri anticipate ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am incercat sa citesc cit mai mult din acest topic dar recunosc ca nu am reusit ce mi-am propus. Asa ca o sa postez niste intrebari aici. In anul care vine vreau sa-mi achizitionez R1200RT. Cei care au sau au mers pe R1100RT, R1150RT si R1200RT ii rog sa-si dea cu parerea despre urmatoarele chestiuni:

-cit de bine merge motorul pe drumurile proaste din tara noastra(asfaltul nostru plombat-nu forestier)?

-cam ce numar de Kilometrii la bord ar fi rezonabil sa accept la motorul SH pe care il achizitionez?

-la un pret rezonabil mai mic as putea accepta si un R1150? Care sunt avantajele si dezavantajele in opinia posesorilor?

-fata de R1200GS care credeti ca ar fi avantajele RT-ului in Romania?

Multumesc anticipat celor care vor sa raspunda!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat sa citesc cit mai mult din acest topic dar recunosc ca nu am reusit ce mi-am propus. Asa ca o sa postez niste intrebari aici. In anul care vine vreau sa-mi achizitionez R1200RT. Cei care au sau au mers pe R1100RT, R1150RT si R1200RT ii rog sa-si dea cu parerea despre urmatoarele chestiuni:

-cit de bine merge motorul pe drumurile proaste din tara noastra(asfaltul nostru plombat-nu forestier)?

-cam ce numar de Kilometrii la bord ar fi rezonabil sa accept la motorul SH pe care il achizitionez?

-la un pret rezonabil mai mic as putea accepta si un R1150? Care sunt avantajele si dezavantajele in opinia posesorilor?

-fata de R1200GS care credeti ca ar fi avantajele RT-ului in Romania?

Multumesc anticipat celor care vor sa raspunda!

...eu sunt posesor de rt si de gs, am probat toate tipurile ce te intereseaza pe tine si pot sa-ti spun urmatoarele:

...rt este mult diferit de gs, indiferent de cilindree sau an de fabricatie

...rt este si va fi intotdeauna un motor dependent de asfalt, indiferent de calitatea acestuia

...gs-ul este mai polivalent decit pare si este o adevarata placere sa iesi cu el de pe asfalt!

...ambele modele au o ciclistica si o stabilitate de invidiat, lucru pe care de multe ori il vei aprecia

...este o diferenta de greutate intre ele, rt-ul este mai greu..dar te obisnuiesti destul de repede cu greutatea lor mai ales ca si-o cara singure!

...RT=confort, drumuri lungi, entertainment...tourer...

...GS=enduro in conditii de lux, incarcatura mare ca pe un catir, distractie oriunde...enduro-tourer...

...la modelele mai vechi nu prea conteaza kilometrii, la astea noi...cam da..

...referitor la modelele vechi versus modelele noi, eu am o teorie pe care din pacate nu toata lumea o accepta, am sa ti-o spun si tie dar nu te lua dupa ce-ti spun eu, fa cum i-ti dicteaza constiinta...

...modelele noi nu sunt si nu vor fi la fel de fiabile si de rezistente in timp cum au fost si sunt cele mai vechi!...cele noi sunt doar mai performante fata de cele vechi!...dar performanta asta are un pret!....

...acum stiu ca vor sari pe mine toti cei cu modele noi dar nu am ce le face, ei singuri si le-au luat si acum sufera pt asta!... :laugh:

...bafta in alegerea motoretei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut !

Va rog sa ma ajutati si pe mine cum se poate, si cei care detin asa ceva mai exact modelul R1100R, cu o parere un sfat despre acest model ca din cate am observat sau poate nu am fost eu atent despre acest model nu s-a prea scris.

 

Va mulumesc si la mai mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat sa citesc cit mai mult din acest topic dar recunosc ca nu am reusit ce mi-am propus. Asa ca o sa postez niste intrebari aici. In anul care vine vreau sa-mi achizitionez R1200RT. Cei care au sau au mers pe R1100RT, R1150RT si R1200RT ii rog sa-si dea cu parerea despre urmatoarele chestiuni:

-cit de bine merge motorul pe drumurile proaste din tara noastra(asfaltul nostru plombat-nu forestier)?

-cam ce numar de Kilometrii la bord ar fi rezonabil sa accept la motorul SH pe care il achizitionez?

-la un pret rezonabil mai mic as putea accepta si un R1150? Care sunt avantajele si dezavantajele in opinia posesorilor?

-fata de R1200GS care credeti ca ar fi avantajele RT-ului in Romania?

Multumesc anticipat celor care vor sa raspunda!

 

Mai @procust... , nu mai lua in seama ce zic "incepatorii" . Incearca si un RS. :laugh: Placere , viteza, curbe. Deh... nu este RT, dar merge si ea.... ;)

Editat de Lucianggg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat sa citesc cit mai mult din acest topic dar recunosc ca nu am reusit ce mi-am propus. Asa ca o sa postez niste intrebari aici. In anul care vine vreau sa-mi achizitionez R1200RT. Cei care au sau au mers pe R1100RT, R1150RT si R1200RT ii rog sa-si dea cu parerea despre urmatoarele chestiuni:

-cit de bine merge motorul pe drumurile proaste din tara noastra(asfaltul nostru plombat-nu forestier)?

-cam ce numar de Kilometrii la bord ar fi rezonabil sa accept la motorul SH pe care il achizitionez?

-la un pret rezonabil mai mic as putea accepta si un R1150? Care sunt avantajele si dezavantajele in opinia posesorilor?

-fata de R1200GS care credeti ca ar fi avantajele RT-ului in Romania?

Multumesc anticipat celor care vor sa raspunda!

 

 

indiferent ce-ti cumperi, daca vrei sa faci motociclism de strada... sau teren .... BMW sa fie... nu am crezut pana nu am mers cu al meu 1100RT; eu am fost si sunt cu sufletul la Harley... si inca imi doresc sa cumpar un HD, dar cand vine vorba sa vand BMW-ul... nici nu pot sa ma gandesc ... sincer

-Eu merg prin Bucuresti zilnic... si nu-mi dau seama decat atunci cand ajung acasa ca iar am sarit de 100km ...nu oboseala, nu durere de cap..nimic...doar placerea cu care am parcurs km.

-La drum intins, iti aprinzi o tigara si pui cafeaua pe rezervor... sau dk vrei mai lustruiesti un pic cilindrii dk te dai pe curbe(am vazut,nu am facut)

 

R1150RT este preferatul meu...imbunatatiri (frane, viteza a 6 a, o forma mai agresiva fata de 1100..etc);

 

R1200RT - e foarte frumos in felul lui si cu siguranta are multe imbunatatiri(bune dar si multa electronica) dar de mine parca nu se lipeste felul lui de a fi....

 

un german si-a vandut BMW-ul R1150RT si in garaj mai avea un Moto Guzzi Norge 1200; prietenul meu l-a intrebat de ce a vandut BMW-ul si nu M.G. Norge... a primit un raspuns de genul:

 

"BMW it`s perfection but Moto Guzzi it`e emotion" :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Balken Temp °C Temp °F

10 175°C 347°F

9 170°C 338°F

8 160°C 320°F

7 150°C 302°F

6 130°C 266°F

5 105°C 221°F

4 90°C 194°F

3 80°C 176°F

2 65°C 149°F

1 40°C 104°F

0 <33°C <92°F

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor

 

Detin un R 1200 RT fabricatie 2007,inmatriculat 2008,primul proprietar si acum are 110.000 km.

Rugamintea mea catre voi este daca ma puteti indruma sa-mi fac un plan de mentenanta.

Adica ce sa urmaresc(inlocuiesc) la el?

La ce probleme(defecte) sa ma astept?

Altele decat consumabillele recomandate de producator a fi schimbate la 10,20,40 mii sau la 2 ani.

 

Va multumesc.

A! Uitasem.Nu intentionez sa-l vand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca consumul e normal (ma gandesc la fisele de la bujiile secundare, care au si bobinele in ele integrate), schimbi uleiurile la timp...

 

Joc la rulmentu din jug (asta daca ai lovit vreodata ceva frontal).

 

Daca nu e nimic in neregula cu el... De ce sa schimbi ceva? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca te referi la consumul de ulei .

2-300 g 20W50 sau 5-600 10W40,deci nu pot spune ca ar consuma ulei.Drept e ca merg linistit,nu prea trec de 4500 rotatii.

Nu vreau sa schimb ceva de dragul schimbarii,ci doar ce ar fi indicat la km care-i are.

Vreau sa ma duca ca si pina acum,sa nu ma lase-n drum si daca pot preveni ceva defecte,o fac cu drag.

Am retinut rulmentul de la jug.Daca mai sunt sfaturi,le parcurg cu placere.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este dupa 1960 sau inainte? pret? sanatate

Mesaj completat

Am si eu de vanzare acte BMW R60

 

Caut coburi laterale pt BMW R 1100R s-h.

din ce an? dupa 1960? pret? multumesc, florin

Mesaj completat

Aveti posibilitatea sau stiti pe cineva cine poate cumpara de pe e-bay?

te pot ajuta cu ebay-ul. am cont si am cumparat de 64 de ori cu succes. nu am nici un interes doar sa stabilim detaliile in prealabil. stima, flo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este dupa 1960 sau inainte? pret? sanatate

Mesaj completat

 

din ce an? dupa 1960? pret? multumesc, florin

Mesaj completat

 

te pot ajuta cu ebay-ul. am cont si am cumparat de 64 de ori cu succes. nu am nici un interes doar sa stabilim detaliile in prealabil. stima, flo

 

 

a fost din 1964 . am radiat din circulatie .

 

in legatura cu e-bay mersi mult, am sa retin ca poti comanda . coburi am cumparat noi de la BMW.

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal....ce pot eu sa-ti recdomand atentie la ..A B S .........la prima pornire mai ales al meu r110rt 2000 cu 34 000km la bord a facut odata o problema a trebuit sa curat senzori ................apropo pt cineva interesa vreau sa-l dau Rt1100 rt 34 ooo se pote vedea pe ocazii altceva nu ai de ce sa-ti faci probleme ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! am o problema cu incalzirea la mansoanele de pe ghidon,mai exact la cel de pe partea stanga.cand este pornit pe treapta a doua nu se incalzeste la fel ca celalalt,ramane caldut ca si cum ar fi pe prima treapta. daca aveti schema electrica sau av idee; cate rezistente are pe manson cum sunt legate in instalatie sau dak au releu de protectie. motocicleta r 1100 gs ;an 1996 va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R1200RT a castigat testul la categoria motociclete touring efectuat recent de revista Motorrad.

Au participat:

- BMW R 1200 RT

- Harley-Davidson Electra Glide Ultra Limited

- Honda Gold Wing

- Kawasaki 1400 GTR

- Suzuki GSX 1250 FA GT

- Triumph Sprint GT

- Yamaha FJR 1300 A

 

Clasarile lui 1200RT in test:

clasamentul general al testului: locul 1.

 

motor: loc 5

suspensie: loc 1

day by day: loc 1

siguranta: loc 1

costuri: 2

 

Touring-Extratests: locul 1

cuplu: 2

handling: 1

libertate de inclinare: loc 1

rezervele suspensiei: loc 1

frane: loc 1

protectie ploaie si vant: loc 1

dotari touring: loc 2

consum/autonomie: loc 1

 

Partea cea mai interesanta insa, locul unde a fost facut testul: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred. Este imposibil ca vreo mobra sa bata GTR1400. Pur si simplu asa ceva nu exista. BMW a dat mita. :)

 

Sunt tare curios cum va fi cand va intra in teste si K1600GT; pur teoretic, deocamdata, nu-mi inchipui ce se poate mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...