Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ar fi frumos sa prezentam si oamenii... si motorul...

 

post-882-0-24098600-1324554591_thumb.jpg

 

post-882-0-15869500-1324554640_thumb.jpg

 

Dane, da' preietenii tai ne lasa?!... :unsure:

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg ce ar trebui sa ne lase :)

 

Pentru posesorii de K12LT, un rack pentru top-case... Cam scump poate dar banuiesc ca e si calitatea pe masura acolo ;)

 

K1200LT-Rack16m.jpg

 

K1200LT-Rack14m.jpg

 

K1200LT-Rack9m.jpg

 

Detalii: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=750760

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam vechi tabelul... :D si nu ma refer la motociclete, ca lumea le detine inca. Ci la unele tipuri de ulei... GPS de exemplu nu mai exista.

 

Oricum, parca n-as pune racind in GS, chiar daca ma mai dau la ea. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SARBATORI FERICITE TUTUROR ...!

Am si eu o intrebare de pus vreau sa stiu cam care este diferenta intre un R 1200rt si K 1200 gt .

Banuiesc ca K-aul nu mai este boxer dupa cum am vazut prin poze este acel motor cu 4 line putin oblic?

Daca este asa este mai linistit mai silentios ca un boxer?

Ma bate fimiu la cap cu acest model are o linie mai sportiva decat un r-teu si vrea sa cumpere

asa ceva deci daca poate sa ma ajute si pe mine cineva cu niste informatii multam frumos si inca o data ..SARBATORI FERICITE

Vik55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW K1200GT (2006-2008) este cu motor 4 in linie,6 viteze,152 cai, standard cu ABS si alte chestii, optional suspensie asistata electronic (ESA), xenon, control automatic al stabilitatii (ASC), monitorizare a presiunii in rotii,etc.Este mai silentios decat boxer'ul.

Editat de rob_debruce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da toate bune si frumoase dar banuiesc ca si pretul este un element de referinta a calitati deci la acelasi an de fab si km este o diferenta care se vede rt este mult peste gt cam la celeasi dotari.

banuiesc ca si intrtinerea este mai complicata radiator apa cu pompa si cine stie cate or mai fi

singura superioritate a gt sunt cp.

Multam .

Vik55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mulți ani tuturor!

 

Am observat că îmi cam patinează ambreiajul la R1150 RT 2003. Nu patinează permanent, doar atunci când forțez în depăÂşiri se turează în gol. Mai înainte de a demonta tot, mă gândesc că ar fi bine să verific dacă are joc suficient, dacă este reglat bine Âşi nu stă cilindrul receptor în presiune. Mă puteți ajuta cu ceva date tehnice, care carene trebuie scoase pentru a putea vedea de unde vine problema?

 

 

Vă mulțumesc!

 

Florin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...