dexxter Postat Decembrie 30, 2014 Share Postat Decembrie 30, 2014 Salut, Dupa doua zile de asteptari (a acrivarii contului ... nu ma plang ) reusesc si prima postare pe acest forum. Da, ati citit bine, cu permisunea...imi permit sa spun ca aveti un nou coleg. - Posesor a unui frumos F800 ST din 2007 cu ~22000 KM, - Ex MZ-ist 250 ES, - Posed si o conserva pentru drumori la munte cu placa de snowboard, - Locatie: Ploiesti / Bucuresti. Astept un semn de la colegii care au/au avut asa ceva sau seria F800, am ceva intrebari daca nu e cu suparare. In rest...hai La multi ani !!! P.S.: atasat, o poza. La multi ani si bine-ai venit in gasca! Da drumul la intrebari, eu unul nu am avut dar am pe cineva in gasca care a avut (3 ani, 80.000km) si poate stim sa te ajutam. Cu siguranta mai sunt proprietari in zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 30, 2014 Share Postat Decembrie 30, 2014 Ar putea să-mi spună cineva cum sunt frânele la K1200LT? La mine când acționezi maneta de pe ghidon frânează și spatele, iar când acționezi pedala frânează doar spatele. E la fel? Ce alte diferențe mai sunt? La LT-urile 2001-2009 ABS-ul a fost full-integral. Adica, spre deosebire de ABS partial-integral cum ai la RT, la LT cand apesi pedala de frana este actionata si frana fata. » Post actualizat in 30 Dec 2014 15:36 Astept un semn de la colegii care au/au avut asa ceva sau seria F800, am ceva intrebari daca nu e cu suparare. Salut! Uite crashpad-urile de care iti povesteam saptamana trecuta, ai doua variante de la doua firme diferite, consacrate pentru accesorii de BMW: - http://www.wunderlich.de/shop/en/crash-protectors-5.html - http://www.motorradzubehoer-hornig.de/BMW-F-800-S-ST-und-GT/Alu-Edelstahl/Crash-Protector-Plus-F800ST.html Uite si topicul dedicat seriei F800: /index.php?/topic/696387-bmw-f800-r-s-st-gt/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat Ianuarie 1, 2015 Share Postat Ianuarie 1, 2015 Va salut si un An Nou cu bucurie, sanatate si asfalt uscat. am nevoie de un sfat, am luat de curind un BMW RT cu castofon montat de predecesorul dar care nu are comanda pe ghidon, se poate monta asa ceva sau ce ma sfatuiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 1, 2015 Admin Share Postat Ianuarie 1, 2015 Daca este casetofon original poti cumpara telecomanda separat. Din cele aftermarket doar Sony are telecomanda cu fir (cea fara nu-ti foloseste) si poate fi adaptata pe bord, dar nefiind rezistenta la apa este greu s-a feresti de umezeala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 1, 2015 Share Postat Ianuarie 1, 2015 Cred ca e vorba de un 1200 RT, numai nu e actualizat profilul. In cazul asta... trebuie urmarit daca partea de comanda se poate achizitiona separat (cel mai probabil ca da), caz in care trebuie vanata o astfel de unitate sh pe ebay si vazut daca mufa aferenta ei e libera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat Ianuarie 1, 2015 Share Postat Ianuarie 1, 2015 e 1150 RT si casetofonul nu e de fabrica, e montat de fostul proprietar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Ianuarie 4, 2015 Share Postat Ianuarie 4, 2015 Nu știu cam ce valoare are, dar eu mă gândeam să vând linia audio completă de pe RT-ul meu. După ce că merg destul de rar cu motocicleta, casetofonul nu-l folosesc aproape deloc, așa că poate altcuiva îi va fi de folos. Aș prefera un torpedo în locul casetofonului. Cele fără casetofon ce au acolo? Locurile libere rămase după demontare (afișaj bord, comandă ghidon, antenă, difuzoare, casetofon...) cu ce pot fi umplute?Puteți să mă ajutați cu un preț corect pentru asta? Va salut si un An Nou cu bucurie, sanatate si asfalt uscat. am nevoie de un sfat, am luat de curind un BMW RT cu castofon montat de predecesorul dar care nu are comanda pe ghidon, se poate monta asa ceva sau ce ma sfatuiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eliasmanu Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 Salutare tuturor... Multumesc frumos pentru link-urile cu crashpad-urile, imi plac cele de la Wunderlich, si pana la primavara le cumparam.... Daca le mai are careva, rog sa le faca o scurta prezentare, o parere in plus e tot timpul bine venita, ma inereseaza in special prinderea acestora si elasticitatea/rezistenta materialelor, nu de alta dat daca se prind pe suruburile de sustinere a motorului este posibil sa faca mai mult rau decat bine in caz de Doamnefereste ...(sau poate ma insel). O alta intrebare arzatoare este referitoare la "pozitia de neutru" . Mai exact am ceva probleme cu Neutrul, adica: daca motorul/cutia de viteze este rece nu sunt probleme, dupa aprox 3-5 km sau 15 minute de functionare (pe loc), daca roata spate nu se misca este aproape imposibil sa nimeresti Neutrul, daca roata spate este in miscare nu-s probleme. (sper ca m-am facut inteles) Cu alte cuvinte trebuie sa scot pe liber inainte de a ma opri (de exemplu la semafor)...lucru deranjant in anumite situatii... Orice idee/parere este bine venita in identificarea cauzei... Mai sunt si alte intrebari...dar eu zic sa le luam in ordinea prioritatilor Multumesc si toate bune ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Ai joc la maneta de ambreiaj? Daca nu, ajusteaza ca sa ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Salutare tuturor... Multumesc frumos pentru link-urile cu crashpad-urile, imi plac cele de la Wunderlich, si pana la primavara le cumparam.... Daca le mai are careva, rog sa le faca o scurta prezentare, o parere in plus e tot timpul bine venita, ma inereseaza in special prinderea acestora si elasticitatea/rezistenta materialelor, nu de alta dat daca se prind pe suruburile de sustinere a motorului este posibil sa faca mai mult rau decat bine in caz de Doamnefereste ...(sau poate ma insel). O alta intrebare arzatoare este referitoare la "pozitia de neutru" . Mai exact am ceva probleme cu Neutrul, adica: daca motorul/cutia de viteze este rece nu sunt probleme, dupa aprox 3-5 km sau 15 minute de functionare (pe loc), daca roata spate nu se misca este aproape imposibil sa nimeresti Neutrul, daca roata spate este in miscare nu-s probleme. (sper ca m-am facut inteles) Cu alte cuvinte trebuie sa scot pe liber inainte de a ma opri (de exemplu la semafor)...lucru deranjant in anumite situatii... Orice idee/parere este bine venita in identificarea cauzei... Mai sunt si alte intrebari...dar eu zic sa le luam in ordinea prioritatilor Multumesc si toate bune ... Inca ceva, fata de ce a scris Dan mai sus: nu'l mai lasa sa mearga in gol: pornesti si pleci - pana atingi temp de functionare, eviti accelerarile brutale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eliasmanu Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Salut! Jocul manetei de ambreaj este conform cu manualul de reparatie. " Inca ceva, fata de ce a scris Dan mai sus: nu'l mai lasa sa mearga in gol: pornesti si pleci - pana atingi temp de functionare, eviti accelerarile brutale." Asta ma ajuta doar temporar (aprox. 10-15 min) pana cand motorul/cutia ajunge la temperatura/parametri la ca apar problemele... Ma gandesc si la vascozitatea uleiului... ? Multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 (editat) Am si eu niste intrebari. Jocul la pedala de schimbator ar trebuii sa existe sau nu? Eu am joc destul de mare. Discurile de frana fata iar au joc destul de mare, stanga dreapta, sus jos; ar trebuii schimbate bobbins-urile si cand invarteam roata fata in sens invers rulajului normal( adica daca m-as fii dus cu spatele) scoatea un sunet ca si cum se agata in roata aia dintata de la abs. Editat Ianuarie 6, 2015 de Endlessdays Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 6, 2015 Admin Share Postat Ianuarie 6, 2015 Jocul ala la schimbator este normal, avand in vedere ca motocicleta are un numar de kilometri. Important este sa nu-ti sara din viteza si sa intre bine. La discuri jocul longitudinal ar trebui sa fie mult mai mic, este boala la motorizarile 850/1100. Daca discurile sunt bune se pot schimba numai niturile alea (vorbeste cu Dan Cata, facea el intr-o vreme). Legat de zgomotul la rulare, este normal, ating placutele in discuri, nu are nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Am vorbit deja cu Dan Cata in seara in care l-am luat dar am zis ca nu-l incurc inainte de sarbatori si apoi a postat ca e plecat pana in 28 Ian. Discurile nu sunt subtiate si nici valurite sa fie problema de disc(asa cred) dar niturile sigur trebuie schimbate. Sunetul la care ma refeream nu apare in clip.....de aia ziceam ca si cum ar agata ceva pe roata dintata de la abs....un carait puternic dar numai intr-o anumita pozitie a rotii.....acum vad ca nu a sunat deloc in clip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 6, 2015 Admin Share Postat Ianuarie 6, 2015 De atins nu are cum sa-ti atinga pentru ca rozeta este fixa si doar discul are un joc, ca sa-ti atinga rozeta de cititor ar trebui sa fie stramb tot ansamblul discului, dar atunci nu s-ar mai invarti roata.. Ca sa te lamuresti da jos senzorul si uita-te la el, sunt sigur ca nu se vad semne de frecare pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Am si eu niste intrebari. Jocul la pedala de schimbator ar trebuii sa existe sau nu? Eu am joc destul de mare. Discurile de frana fata iar au joc destul de mare, stanga dreapta, sus jos; ar trebuii schimbate bobbins-urile si cand invarteam roata fata in sens invers rulajului normal( adica daca m-as fii dus cu spatele) scoatea un sunet ca si cum se agata in roata aia dintata de la abs. Jocurile mi se par normale. Insa de scartaitul placutelor am scapat in felul urmator; am dat jos etrierele, am scos si curatat cu mare atentie pistonasele, schimbat lichid frina, schimbat garniturile pistonasului actionat de maneta frana si....rezultatul. O franare mai eficienta iar cand dai drumul manetei parca nici nu a atins placutele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 trebuie schimbate bucsile de pe disc, la mine facea si mai rau(clantanea pe frinare), jocul in plan vertical este normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 (editat) Salut am o problema cu ABS-ul la un R1150RT. Nu am frâna pe spate nici din pedala nici din maneta de fata. Am avut o recomandare sa schimb lichidul de farana si m-am conformat indicațiilor. Dar am constatat ca nu pot aerisii partea de spate in nici un fel. Imi da aer in permanenta, indiferent de procedura (cu pompa sau fara ). Mai am un motor făcut pentru USA si atunci cand acționez maneta sau pedala se aude cum funcționează motorasele de la servo. La motorul meu nu se aude decât partea de fata. Unde sau cine ma poate ajuta sa rezolv problemele cu ABS-ul si servo. Minunat ar fi in Bucuresti, in acest moment blocul de servo este demontat si mai am unul bucăți cu motorasele funcționale. Multumesc Editat Ianuarie 14, 2015 de ytu60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 14, 2015 Admin Share Postat Ianuarie 14, 2015 Da, ai avut o recomandare, dar cine ti-a recomandat asta habar nu a avut ce inseamna aerisire la iABS (ABS integral). Prin urmare te-a pus pe drumuri si pe bani cheltuiti, sa-i multumesti!! :-))))) Ai scos lichidul din modulatorul de ABS, la cele cu iABS aerisirea nu se face (numai) pe la etrieri. Suna la 0722 361 856 la Tibi (a lucrat la Bavaria si are service particular), spune-i ca te-a trimis Luigi. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Daca ajunsul la service e problematic, iti pot imprumuta pompa de vid - doar ca iti trebuie compresor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 14, 2015 Admin Share Postat Ianuarie 14, 2015 Ce sa faca cu pompa de vid? Procedura este diferita fata de sistemul tau de ABS.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Happy New Year! p.s. X-mas 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 Cum ai reusit filmarea asta??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 Salut am o problema cu ABS-ul la un R1150RT. Nu am frâna pe spate nici din pedala nici din maneta de fata. Am avut o recomandare sa schimb lichidul de farana si m-am conformat indicațiilor. Dar am constatat ca nu pot aerisii partea de spate in nici un fel. Imi da aer in permanenta, indiferent de procedura (cu pompa sau fara ). Mai am un motor făcut pentru USA si atunci cand acționez maneta sau pedala se aude cum funcționează motorasele de la servo. La motorul meu nu se aude decât partea de fata. Unde sau cine ma poate ajuta sa rezolv problemele cu ABS-ul si servo. Minunat ar fi in Bucuresti, in acest moment blocul de servo este demontat si mai am unul bucăți cu motorasele funcționale. Multumesc Este mai complicat la prima vedere sa aerisesti instalatia la I-ABS, dar gasesti tutoriale pe net cu ordinea in care se aeriseste instalatia! NU folosi pompa de vacuum! Eu am folosit o seringa mai mare cand modulul a tras aer si am aerisit de la aerisitorii etrierilor spre modul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.