Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bun, azi am montat injectoarele primite de la Tamas (link  fb grup- https://www.facebook.com/groups/797934827576532/?ref=share.

Super încântat de upgrade, motorul trage rotund din orice ture, nu vibrează, se turează mult mai ușor ca înainte, nu mai are "surgingul" de pe la 3000 rpm. Recomand cu încredere pt. generația 1100/850/1150. Prețul e de 110 euro perechea de injectoare Bosch, originale, cu 12 găuri, din seria 1200 (2005+).

 

20210923_154513.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut, am și eu o problemă cu moto, un R1200 RT 2012 (430).

De câteva zile a început să facă următoarea chestie:

Când plec cu ea prima dată, kilometrajul nu funcționează, iar martorii ABS/ASC sunt aprinși în bord.

După ce rulez câțiva kilometri și opresc/repornesc motorul, kilometrajul începe să funcționeze, dar fluctuează puternic la viteze mici, cam până în 40 km/h.

Dacă mai rulez puțin și repet figura cu oprit/repornit motor, mai fluctuează puțin, după care martorii ABS/ASC se sting, iar kilometrajul funcționează normal. 

Am făcut diagnoză de fiecare dată (folosesc MOTOSCAN) și am avut câte 2 erori la senzorul ABS spate: săptămâna trecută 5DA4 și 5DA2, după care 5DA0, iar ultima dată, azi, 5DA1 și 5DA2.

Am verificat tot cablajul senzorului, de la grupul spate până la mufă, pe care am desfăcut-o, am curățat-o cu spray-contact și am verificat rezistența senzorului, care este aprox. 820 ohmi. 

 

A mai făcut o dată chestia asta prin Iulie, pe o autostradă prin Ungaria, însă am oprit într-o benzinărie, am șters eroarea și s-a rezolvat.

De atunci am mai făcut peste 4000 km și nimic, până săptămâna trecută.

Între timp, Cruise control-ul nu mai funcționează. După episodul din Ungaria, a început să funcționeze intermitent, iar acum nu mai merge deloc.

 

Cred că totuși problema este senzorul de ABS în sine, probabil că a luat-o razna.

V-ați confruntat cu vreo problemă asemănătoare? 🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 17.10.2021 la 0:42, abwehr a spus:

Cred că totuși problema este senzorul de ABS în sine, probabil că a luat-o razna.

V-ați confruntat cu vreo problemă asemănătoare? 🤔

Salut!

Am patit cam acelasi lucru cu 1200 gsa din 2011. La fel, nu imi arata viteza in bord si am ramas fara Abs.  La repornire mergea putin si o lua iarasi razna in cativa km, sau isi revenea in mers.

La diagnoza imi aparea senzoru spate, cablajul senzorului era ok. Trebuia sa plecam in concediu in Grecia, asa ca l-am schimbat si aia a fost, problema rezolvata. Nu m-a mai deranjat de atunci...

Mii de multumiri Catalin Nicoara si Apan Iasi care m-au ajutat super repede cu diagnoza si comanda pieselor si-am putut sa le schimb la timp, cat sa nu-mi decalez concediul.🙏

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare, detin un BMW R 900 RT din 2007, am dus-o la service la BMW si am primit vestea: "s-au constatat jocuri / dereglari in interiorul grupului diferential" si necesita inlocuirea intregului subansamblu (9400 lei) 😵

Recomandati-mi va rog un service unde pot duce mobra pentru a vedea daca chiar trebuie schimbat, pentru ca nu prea am incredere in reprezentante, ma gandesc ca se poate reconditiona.... Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Acum 2 ore, radu_ a spus:

Salutări, am reușit să pierd un capăt de ghidon la RT 1100, știe/are cineva așa cevala dezmembrat?

 

eu am de 1200 un set

La 08.11.2021 la 14:36, Vasile Margarita a spus:

Salutare, detin un BMW R 900 RT din 2007, am dus-o la service la BMW si am primit vestea: "s-au constatat jocuri / dereglari in interiorul grupului diferential" si necesita inlocuirea intregului subansamblu (9400 lei) 😵

Recomandati-mi va rog un service unde pot duce mobra pentru a vedea daca chiar trebuie schimbat, pentru ca nu prea am incredere in reprezentante, ma gandesc ca se poate reconditiona.... Va multumesc!

stiu un grup sh in Brasov

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citat

Salut. Va rog sa-mi dati numele unei solutii si tipul sculei necesare pt lustruirea galeriei la 1200 gs. Ms!

A iesit cat de cat 

 

 

Asta e cam apogeul la care se poate ajunge pentru polish la o evacuare din otel: un polizor unghiular (a.k.a. flex) si o pasta. Aici, ati cam nimerit solutia perfecta.

 

Daca se doreste, se poate schimba cea clasica cu o evacuare din inox, nu necesita polish, dar costa ceva, avand in vedere materialul si manopera. Asta e una din solutii.

A doua solutie, nu se aplica la motorul in cauza. 😀

 

 

 

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.11.2021 la 11:54, Cst0712 a spus:

Salut. Va rog sa-mi dati numele unei solutii si tipul sculei necesare pt lustruirea galeriei la 1200 gs. Ms!

Succes si pe mai departe! 

Soluția este să repeți periodic. 

Este problema cu care toți ne confruntăm după ce mergem pe umed ori noroios. Inevitabil se arde acolo noroiul, si asta e... 

Se găsesc la mag auto ori tuning, pasta de lustruit, INOX sau după caz CHROME. 

La galerii, folosim pasta pt Inox. 

Cred ca si ale tale sunt din inox. 

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 11/21/2021 at 12:54 PM, Cst0712 said:

Salut. Va rog sa-mi dati numele unei solutii si tipul sculei necesare pt lustruirea galeriei la 1200 gs. Ms!

20211122_161030.jpg

 

Eu am slefuit la mana asta vara cu smirghel P800 in principal si chiar si cu P60 pe unde mai aveam plastic lipit de galerie. Cu autosol sau pasta de slefuit practic doar finisezi. Poza este inainte si dupa

13246.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
La 21.11.2021 la 11:54, Cst0712 a spus:

Salut. Va rog sa-mi dati numele unei solutii si tipul sculei necesare pt lustruirea galeriei la 1200 gs. Ms!

20211121_125400.jpg

A iesit cat de cat 😎

20211122_161030.jpg

20211122_160038.jpg

 

 Este la Louis soluție pentru curățat chimic evacuari de inox. 

Am luat, nu am apucat încă sa o folosesc. 

Mai este o firma în Franța ce produce toate chimicalele la care te poți gândi pentru restaurări de motociclete. 

Când ajung acasă, caut in comp pozele și ți le atașez (în seara asta sau mâine).

Gata, am gasit. 

Firma de care iti spuneam se numeste Restom

1.thumb.jpg.db0b8a09f4e310a1545350542cac5fdd.jpg 2.thumb.jpg.74b5ddaec168c0b77458facfa1fe0245.jpg 

 

3.thumb.jpg.7fb00695f4f6ab91d41c2d50e30a5c98.jpg 4.thumb.jpg.9770a2c75cf86a06a5e0f1ba7a000914.jpg 5.thumb.jpg.f0d3b1847c874ed9215b96e86913ffdd.jpg  6.thumb.jpg.34ee80dd1ae35ab3e3dbda0f55f2789f.jpg

Aici ai site-ul lor

https://restom.net/7-echappements

 

 

 

 

Daca as mai fi avut Bmw (si daca ar fi construit ei capace de chiulasa pentru 1100 :) ) sigur as fi montat asa ceva: 

 

IMG_2198.thumb.jpg.be080a919cd0f668d49d212133dd3531.jpg IMG_2199.thumb.jpg.5fcda528acb4f693336debcd3214eaa3.jpg IMG_2200.thumb.jpg.d69fc5aeae1e2b8401ec2592bcc2923e.jpg 

 

IMG_2201.thumb.jpg.8cddff90cb01929222edd12e10147d30.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 25.11.2021 la 8:42, einstein1984 a spus:

de ce ai impresia ca aia de GS nu e si ea din inox? 

Din pozele puse, am impresia(99% sigur) ca acea evacuare nu e de inox, nu stiu cum e "aia de GS" la modul general si nici nu ma intereseaza, sincer sa fiu. Evacuarea de inox nu rugineste asa repede. Aia e o evacuare de otel cu un strat de crom aplicat peste, care evident, s-a dus de la temperatura. Ca sa ajungi sa oxidezi inoxul, iti trebuie temperaturi mult mai mari fata de cele la care e supusa evacuarea.

 

La 25.11.2021 la 12:32, TeDy 'M a spus:

Succes si pe mai departe! 

Soluția este să repeți periodic. 

Este problema cu care toți ne confruntăm după ce mergem pe umed ori noroios. Inevitabil se arde acolo noroiul, si asta e... 

Se găsesc la mag auto ori tuning, pasta de lustruit, INOX sau după caz CHROME. 

La galerii, folosim pasta pt Inox. 

Cred ca si ale tale sunt din inox. 

Gresit, evacuarea din poza nu e din inox, poate sa incerce cu pasta CHROME, daca intreaba in prealabil in ce masura e compatibila cu o evacuare de otel cromat.

 

La 28.11.2021 la 13:27, _Raul_ a spus:

 

 Este la Louis soluție pentru curățat chimic evacuari de inox. 

 

 

Inca o data zic: aia nu e evacuare din inox. 

Si apropo de evacuarea de GS la modul general: daca exista vreo evacuare din fabrica, facuta din inox pentru motoare de serie, sunt curios sa vad si eu un exemplu. 

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, misionaru a spus:

Ca sa ajungi sa oxidezi inoxul, iti trebuie temperaturi mult mai mari fata de cele la care e supusa evacuarea.

Oare care ar fi temperatura aia mai mare.. decât cea care iese din camera de explozie a carburantului, cand flăcări ajung până și la toba finală ?

Si oare nu are BMW galerie din oțelinox - posibil ca e din cel ieftin pt costuri, dar este (iar aici vorbim de diferite cote de aliaj Ni-Cr intre 12-18%) 

Cum, nici măcar la cel 1200? 

Pe de altă parte, la temperaturile alea si stropii de noroi, este normal sa vedem arsura aia (nu rugină), si să reapară la fiecare sezon. 

Sa ne edificam:

Ca și galeriile colegului nostru, tot așa arătau inițial galeriile din EDELSTAHL = Otel Inoxidabil din filmul atasat. 

Astea in prealabil au fost imbracate si chinuite, astfel reținând, noroiul umed.

A folosit la început pasta aia anti albastreala, ca apoi insistă cu mentiunea cât posibil să evitam Produsele AGRESIVE - pt asta începem cu părțile de galerie mai "curate" iar apoi spre zonele atacate in adancime, insistă a polisha cu viteză dar apăsând cu măsură, si mai spune el că egal de la care producător...

(adaug eu, și Cola nu e doar un mit) 

Așadar Spor!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi frumos pt raspunsuri.

As mai dori sa va intreb in legatura cu trepidatiile la relanti. Asa e si la voi? 

Motorul se tureaza frumos iar in viteza merge rotund, dar ma cam deranjaza cum face pe loc. Am pus oringuri de cauciuc la parbriz si la deflectoarele de plexiglas de frica sa nu le crape trepidatul.

Joi ma duc cu ea la RAR si apoi vreau sa-mi bag nasul prin ea, e iarna lunga si ma cam plictisesc.

Daca sta cineva prin Bucuresti zona Piata Progresul as fi incantat sa ne intalnim sa schimbam opinii.

Motoreta mea e din 2008 si are 100.000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...