ENEOS Postat August 16, 2022 Share Postat August 16, 2022 Eu cu ducati n-am avut curaj să dau ture, hărmălaia mecanică din interior m-a determinat să renunț. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 16, 2022 Share Postat August 16, 2022 Nu am avut plăcerea de a deține vreo japoneză până acum pentru a putea face o comprație globală, dar nici Ducati nici BMW nu mi s-au părut a fi motociclete stricăcioase sau cu probleme majore. Motociclete bune, cu păcatele lor respective dar care fac foarte bine ceea ce sunt gândite să facă. Poate (și) de acolo comparația de mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat August 16, 2022 Share Postat August 16, 2022 Ehh nu cred ca GS-urile sunt atât de proaste 60 de mii vândute în 2021. Cred ca e mai mult decât competiția la un loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat August 16, 2022 Share Postat August 16, 2022 Acum 3 ore, SenorPink a spus: Ehh nu cred ca GS-urile sunt atât de proaste 60 de mii vândute în 2021. Cred ca e mai mult decât competiția la un loc Era o poveste cu bunaciunea din club pe care o dorea toata lumea dar imi e lene sa o mai scriu aici. Poate stiti povestea... revenind la oile nostre, a facut cineva converisa intre cutii ca parca nu as cumpara una de k1300 degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat August 16, 2022 Share Postat August 16, 2022 (editat) Acum 6 ore, ENEOS a spus: Eu cu ducati n-am avut curaj să dau ture, hărmălaia mecanică din interior m-a determinat să renunț. Corect. Ducati suna a defect de noua ! Cum sa compari cu un BMW ? Editat August 16, 2022 de Sagetatu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat August 16, 2022 Share Postat August 16, 2022 Ca posessor de (vechituri) 4 japo, un scuter italian si 4 BMW-uri, pot sa spun ca fiecare producator are bubele lui in/pe cap. Asa ca alegeti ce va place si bucurati-va de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat August 22, 2022 Share Postat August 22, 2022 La 17.08.2022 la 0:59, patrick1 a spus: Au coduri de fabricație diferite, respectiv 23007726370 /1200 și 23007720793 /1300. Alte ”idei” nu mai ai? ba da...desfac cutia si vad ce e prin ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 22, 2022 Share Postat August 22, 2022 (editat) Americanii spun că merge, cu ceva adaptări minime. Acolo se vorbește despre transmisie de K13S pe K12S, dar cel mai probabil se aplică și la R. Oricum mi se pare nasol și ciudat că BMW nu vinde componentele cutiei separat; așa ai fi putut să compari codurile pieselor individuale. Dar sunt destul de convins că upgrade-ul merge oricum. EDIT: acum văd că ai întrebat inițial de cutie de K13S pe K12R. Problema ar fi (probabil) cu rapoartele. S-ul sigur are cutie mai lungă. Editat August 22, 2022 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 22, 2022 Share Postat August 22, 2022 Sunt mai multe nații acolo pe thread, engleza nefiind neapărat limba lor maternă. Informația contează mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat August 23, 2022 Share Postat August 23, 2022 20 hours ago, PzKpfW said: Americanii spun că merge, cu ceva adaptări minime. Acolo se vorbește despre transmisie de K13S pe K12S, dar cel mai probabil se aplică și la R. Oricum mi se pare nasol și ciudat că BMW nu vinde componentele cutiei separat; așa ai fi putut să compari codurile pieselor individuale. Dar sunt destul de convins că upgrade-ul merge oricum. EDIT: acum văd că ai întrebat inițial de cutie de K13S pe K12R. Problema ar fi (probabil) cu rapoartele. S-ul sigur are cutie mai lungă. da chiar sunt idioti...mi-a picat si mie la k12s ceva la cutie...o piesa obosita de la o lacatare....care are un arc. Nu se mai fabrica.... a trebuit sa o caut sh. Dar mna acum depinde si ce ai la cutie, din cate am inteles sunt destul de simple defapt se numea selector shaft . nu mai inra in inferioare :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat August 23, 2022 Share Postat August 23, 2022 Acum 23 ore, PzKpfW a spus: Americanii spun că merge, cu ceva adaptări minime. Acolo se vorbește despre transmisie de K13S pe K12S, dar cel mai probabil se aplică și la R. Eram curios daca merge si ce inseamna adaparile. Faza e ca cel care vindea cutia de 1300 s-a razgandit si a montat pe motorul lui k1200s acea cutie. Deci 100% merge chiar daca sunt coduri diferite Acum 3 ore, Ribo a spus: da chiar sunt idioti...mi-a picat si mie la k12s ceva la cutie...o piesa obosita de la o lacatare....care are un arc. Nu se mai fabrica.... a trebuit sa o caut sh. Dar mna acum depinde si ce ai la cutie, din cate am inteles sunt destul de simple defapt se numea selector shaft . nu mai inra in inferioare :)) O sa vad dupa ce desfac cutia si revin cu amanunte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 23, 2022 Share Postat August 23, 2022 4 minutes ago, popicadi said: Eram curios daca merge si ce inseamna adaparile. Citește puțin acolo pe topic. Probabil ceva piese adiacente, nimic important. Nu sunt însă convins de intercompatibilitatea la cutii între R și S. Cred că ar trebui să cauți cutie de 1300R în mod specific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat August 23, 2022 Share Postat August 23, 2022 Acum 1 minut, PzKpfW a spus: Citește puțin acolo pe topic. Probabil ceva piese adiacente, nimic important. Nu sunt însă convins de intercompatibilitatea la cutii între R și S. Cred că ar trebui să cauți cutie de 1300R în mod specific. daca e mai usor cu scimbatul de piese , atunci o sa merg pe inlocuitul lor. Doau cutii de k1200r are mecanicul date jos doar in astea 2-3 saptmani. poate am noroc si e doar pinionul de a 2-a ....tinand cont ca se manifesta doar cand ,,ma dau,, la ea si doar intre 5-6000 ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 23, 2022 Share Postat August 23, 2022 Ai putea să încerci să înlocuiești doar ce e stricat. Ar fi și mai ieftin. Partea bună e că umblatul în cutie la K-urile astea este ușor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 23, 2022 Share Postat August 23, 2022 Cod diferit poate însemna că au rapoarte diferite, fizic ar putea să se potrivească una în locul celeilalte. Dacă scapă dantura frontală ("craboții") e musai să înlocuiești pinion + manșon de cuplare, trebuie văzut și dacă furca e uzată sau îndoită. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 23, 2022 Share Postat August 23, 2022 Cutiile între K12 și K13 nu sunt în întregime identice pe interior. Pe 1300 au făcut ceva îmbunătățiri, motiv pentru care (cel mai probabil) codurile sunt diferite. Pe exterior par să fie intercompatibile însă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 23, 2022 Share Postat August 23, 2022 Acum 30 minute, PzKpfW a spus: Pe 1300 au făcut ceva îmbunătățiri Mda, probabil nu se mai strică doar a 2-a... Și n-or mai livra componente de cutie, doar ansamblul complet, ca pe la (unele modele de) mașini bavareze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 23, 2022 Admin Share Postat August 23, 2022 Acum 4 ore, popicadi a spus: Daca e mai usor cu scimbatul de piese , atunci o sa merg pe inlocuitul lor. Nu avem noi mecanici care să repare cutii. Sunt pățit tot la BMW, am cheltuit vreo 1000 euro și m-a ținut câteva luni. Caută o cutie SH și o schimbi pe toată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 23, 2022 Share Postat August 23, 2022 @popicadi - mister rezolvat. Anunțurile de pe ebay listează aceeași cutie ca fiind compatibilă cu toate K-urile din gama asta (K1200R/S/GT și K1300R/S/GT). Seria este aceeași pentru toate K12x și K13x. Pe Max BMW motorcycles, ambele serii sunt listate pentru K1200R; după 06/2008 s-a pus cutia cu seria 23007726370 (în loc de 23007720793) atât de pe K1200 cât și pe K1300 care au urmat. Sunt destul de convins că piesa 23007726370 a înlocuit 23007720793 (seria inițială). Teorie susținută și de către Bike Parts BMW. Poți lua deci orice transmisie de K1300, se va potrivi. Uite una de pe un K1300S la Boonstraparts (NL), una de K1300GT pe ebay (PL) și una de K1200R (update) de pe MotoParts22 (GR). Toate se învârt pe la 900€ fără transport. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat August 24, 2022 Share Postat August 24, 2022 @PzKpfW esti serif stelar intergalactic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat August 24, 2022 Share Postat August 24, 2022 (editat) Acum 7 ore, Ribo a spus: @PzKpfW esti serif stelar intergalactic Sa nu pierdem cu firea, compatibilitatile se pot verifica foarte usor pe www.realoem.com. 23007726370 6-gear transmission, black From: 02/01/2010 To: - Weight: 12.900 kg Price: Part 23007726370 was found on the following vehicles: K40 (K 1200 S, K 1300 S) (04/2003 — 09/2015) K43 (K 1200 R, Sport, K 1300 R) (03/2004 — 07/2015) K44 (K 1200 GT, K 1300 GT) (11/2004 — 10/2010) A15 ( — ) 23007720793 6-gear transmission, black From: 10/01/2008 To: 09/10/2010 (ENDED) Weight: 12.900 kg Price: $3901.34 Supersedes: 23007705077 (07/06/2006 — 01/07/2009), Exchangeable retrospectively 23007693803 (03/01/2006 — 10/26/2006), Exchangeable retrospect. in connect. w 23007683424 (09/01/2004 — 08/18/2006) Part 23007720793 was found on the following vehicles: K40 (K 1200 S, K 1300 S) (04/2003 — 08/2008) K43 (K 1200 R, Sport, K 1300 R) (03/2004 — 08/2008) K44 (K 1200 GT, K 1300 GT) (11/2004 — 09/2008) Editat August 24, 2022 de Kristian K ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat August 31, 2022 Share Postat August 31, 2022 Bun, problema e la pinioanele treptele 1-2-3 si o furca. Norocul meu e ca un prieten tocmai a donat o cutie care avea probleme la treptele 5-6. A mai ramas sa cumpar furca, pentru ca nu era recuperabila din cealata cutie. Acum am o alta întrebare: a folosit cineva ulei eneos 15w-50 max performance ? Ma bate un gand, avand in general experiente bune cu uleiul eneos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Septembrie 3, 2022 Share Postat Septembrie 3, 2022 Salut.Am reusit sa rup axul pe care vine oala de ambreiaj. Daca ai da-mi de stire te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paw Postat Septembrie 14, 2022 Share Postat Septembrie 14, 2022 Salutare, după cum spun cârcotașii, BMW cel mai bun prieten al mecanicilor, vin și eu cu o întrebare pentru cei care poate au pățit la fel, au auzit sau cunosc tehnic problema. Este vorba de un BMW K1200R 2005, care a pornit bine merci, am mers 100km, am oprit, am alimentat, a pornit fără probleme, am ai mers 50 km, am oprit, pentru o pauza scurtă, iar după 15 minute.....0 baterie. Am încercat sa dau curent de la o mașină, pornește, dar nu încarcă. Am ai încercat odată....a stat un pic la ralanti dar când am turat puțin a murit. Bateria este buna, după 20 minute de stat, când pun contactul ceva tensiune apare. Ceva idei. Sunt în drum prin tară, motocicleta am lăsat-o în benzinărie și va veni pe platforma direct la un service, dar pana atunci.....poate știe cineva. p.s. releul este în alternator? Merci pentru orice informație utilă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 14, 2022 Share Postat Septembrie 14, 2022 3 hours ago, paw said: Salutare Releul este prins în șuruburi de alternator, ca la anumite automobile japoneze. Se poate da jos și înlocui, dar BMW nu-l vinde separat. Codul piesei pare să fie 126000-2931 și se poate cumpăra direct de la Denso. Cam așa arată: În același timp, până nu desfaci acolo nu tii dacă a cedat alternatorul în sine, releul, sau ambele. 3 hours ago, patrick1 said: Altefel ... cam greu de ajuns până pe acolo Nu știu dacă e relevant, e un K1200RS acolo (total altă motocicletă). Dar prea ușor probabil nu e nici pe K12R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.