Sari la conținut

Postări Recomandate

Pretul este 2500 € (am omis sa specific ca are si ABS) dar pot sa-l iau prin combinatie (al meu + diferenta). Se pare totusi ca va trebui sa mai astept pana anul viitor ca sa-mi pot lua un "R", in urma discutiei cu Giv 32 m-am convins ca e mai bine sa mai astept si sa-mi iau unul mai nou si boxer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

Sunt nou pe site si doresc sa salut pe toti posesorii de BMW-uri si pe toti cei carora le plac aceste motoare. Am nevoie de un sfat de la veterani. As dori sa imi cumpar un BMW R 1100 RS. Motorul e din 1993 si are 70.000 km la bord. Are ca si extrase gentile laterale originale. Ultimul proprietar a schimbat ambreiajul de curand si toate service-urile au fost facute conform manualului. Pretul este undeva in jur de 3600 de euro. Mentionez ca locuiesc in Suedia si il voi cumpara de la o reprezentanta Yamaha unde il au la vanzare la motoarele second-hand. Problema mea este urmatoarea: pot avea incredere in motorul asta la 70.000 km? Cam cat consuma asa ceva la mers "asezat"? Se preteaza pentru touring usor cu 2 persoane si bagaje(eu si sotia amandoi undeva la vreo 120 kg impreuna)? Cam ce bube apar la el ? As dori daca ma poate ajuta cineva care are in posesie asa ceva. Salutare si sa vina o data primavara ca m-am saturat de iarna!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As dori sa imi cumpar un BMW R 1100 RS. Motorul e din 1993 si are 70.000 km la bord. Are ca si extrase gentile laterale originale. Ultimul proprietar a schimbat ambreiajul de curand si toate service-urile au fost facute conform manualului. Pretul este undeva in jur de 3600 de euro. Mentionez ca locuiesc in Suedia si il voi cumpara de la o reprezentanta Yamaha unde il au la vanzare la motoarele second-hand. Problema mea este urmatoarea: pot avea incredere in motorul asta la 70.000 km?

 

Salut! Eu am de 2 ani un R1100RS din 2000, luat second-hand de la reprezentanta BMW Viena. Avea 13.300km iar acum am ajuns la 30.000. Singura problema a fost un simering la cardan, incepuse sa se prelinga putin ulei dar a fost n primul an cand am avut garantie. Restul, intretinere.

 

Teoretic, pt ca platesti putin si daca service-ul a fost facut corect, cei 70.000 nu sunt o problema. Problema este ca totusi sunt destui ani si poti in timp sa ai alte probleme si sa fie costisitoare. In plus, 1993 este primul an de fabricatie si se stie ca este total contraindicat sa iei o masina sau moto din primul an de fabricatie.

La 1100RS, din ce am citit, este recomandat sa iei abia incepand cu 1996 cand s-au cam rezolvat problemele. Una dintre ele era la cutia de viteze, sarea sau nu intra bine.

R 1100RS a insemnat o revlutie la BMW, fiind primul boxer cu 4 supape/cilindru.

 

Motorul este foarte elastic si trage foarte bine. Consumul mediu la drum in cazul meu, in general este in jur de 5,7 condus fara menajamente; deci se poate si mai bine. Frane foarte bune si stabila. Putin cam grea la manevre in trafic aglomerat. Pt touring este excelenta, protectie destul de buna la vant (si cu parbrizul reglabil), posibilitati bune de transport bagaje iar pozitia de condus daca nu esti prea inalt excelenta. Se regleaza suspensiile fata si spate, pozitia ghidonului in 4 directii, saua in 3 pozitii pe inaltime, manetele. Are sarcina utila cca 200kg deci nu e problema deloc cu pasagerul (care are si el loc foarte generos pe saua sin spate)

Este mare pacat sa o iei fara ABS si cred ca nu are daca nu ai specificat.

 

In final, parerea mea: nu o lua asa veche si cu atatia km. In Germania cu siguranta gasesti la un pret asemanator sau putin mai mare, una mai noua cu mai putini km si cu ABS.

 

Vlad

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult, Vlad!

 

Nu ma asteptam sa primesc un raspuns asa de repede si de detaliat. Sincer sa fiu si eu aveam oarecum indoieli asupra motorului in ideea ca era cam vechi si e si primul an de fabricatie. Imi doresc o motocicleta versatila care sa fie fiabila, usor de intretinut, sa consume cat mai putin, etc etc.M-am oprit la BMW si nu cred ca am gresit. Acum oscilez intre r 1100 s si r 1100 rs. Amandoua cred ca se preteaza si la uzul cotidian si la ture mai lungi.Pe asta l-am vazut si mi-ar fi convenit pretul. Dar cred ca ai dreptate e mai bine sa caut un model ce a scapat de "bolile copilariei". Nu stiu daca voi putea sa imi cumpar din Germania pentru ca as dori sa il iau pe credit si apoi aici au norme mai ciudate pentru importuri ca sa nu mai zic ca si asigurarea creste putin la ele daca sunt aduse din afara Suediei. Multumesc inca o data!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult, Vlad!

 

Nu ma asteptam sa primesc un raspuns asa de repede si de detaliat. Sincer sa fiu si eu aveam oarecum indoieli asupra motorului in ideea ca era cam vechi si e si primul an de fabricatie. Imi doresc o motocicleta versatila care sa fie fiabila, usor de intretinut, sa consume cat mai putin, etc etc.M-am oprit la BMW si nu cred ca am gresit. Acum oscilez intre r 1100 s si r 1100 rs. Amandoua cred ca se preteaza si la uzul cotidian si la ture mai lungi.Pe asta l-am vazut si mi-ar fi convenit pretul. Dar cred ca ai dreptate e mai bine sa caut un model ce a scapat de "bolile copilariei". Nu stiu daca voi putea sa imi cumpar din Germania pentru ca as dori sa il iau pe credit si apoi aici au norme mai ciudate pentru importuri ca sa nu mai zic ca si asigurarea creste putin la ele daca sunt aduse din afara Suediei. Multumesc inca o data!

Daca tot vrei sa bati drumurile de ce nu iei un R1100RT? Ofera si ABS incepand cu 1996 si gasesti la baii aia una la vreo 40-50.000km cu tot ce trebuie pe ea. Iar pentru touring pozitia de condus e mai relaxata decat la RS din cate vad in poze (nu am condus RS).

Eu am luat un RT din 1996 la 50.000km la 4000E. Si nu am probleme cu el. Am schimbat toate consumabilele si merge struna.

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor posesorilor de BMW printre care se pare ca ma voi numara si eu>

O intrebare de la un necunoscator: este normal sa sa miste discurile de frana in suportii lor ca si cand nu ar fi bine stranse suruburile cu care sunt prinse de janta?Atat pe fata cat si pe spate?!?!? :lol:

PS r1100rs 1995 , rosu ,48.000km

Editat de OMEN_RO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Salut..

Pe fata este normal sa se miste,dar intr-o anume plaje.

Este normal stanga/dreapta(cum te uiti la roata din fata,adica esti asezat in fata motocicletei).

Daca are insa joc sus/jos nu prea mai este normal.Acum depinde si cit de mare este acel joc.

Incearca sa mergi pe piatra cubica si daca auzi zanganit regulat atunci trebuiesc schimbate.

Si la mine a fost la fel,i-am luat Lucas model nou,care au altfel de prinderi,numai in sase suruburi(ca la modelele noi).

Pe spate insa trebuie sa fie fix,acolo nu-mi dau seama cum ar putea sa joace,deoarece este fix(pe fata sunt flotante)

Luigi Vicol

PS:In prima poza vezi modelul nou,in cealalta vechiul model,de care ai si tu,cu probleme..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de reply doar ca al meu e RS si pe fata are discuri din alea sub forma de disc "muscat" nu e rotund.Oricum misto si RT-u,cam carenat ptr gustul meu dar foarte fain.

ASFALT CURAT SI USCAT

ca dupa ce lasa iarna asta pe strazi te apuca dracii ce mizerie e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu prea inteleg cum arata alea 'muscate'..

Poate vorbesti de discuri gen Wave,dar alea au fost montate ulterior,aftermarket..ce spun eu,abia au aparut de vreun an la modelul asta de BMW,s-ar putea nici sa nu gasesti pt.modelul tau..cert este ca originale arata exact cum ti-am aratat in poze.

Uite inca una,in care apare un RS la fel ca al tau si unde se vede clar ca sunt aceleasi discuri:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cui i s-a intamplat ca ABS-u de pe fata sa ii dea drumu la frane si sa nu mai cupleze ? Am patit-o de 2 ori ... S-ar parea ca e o problema cu ABS-u : http://f800riders.org/forum/showthread.php?t=18225

 

A mai patit-o careva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa sti ca ai dreptate dar avand in vedere ca motorul nu este inca 100% al meu fiind in tratative si negocieri iar langa el se afla parcat si un gixer care are aceste discuri Wave,am facut o confuzie .Nu sunt cunoscator si poate ca am amestecat in minte imaginile celor 2 motoare,cu toate ca gixerele astea nu ma misca de loc.Intr-un cuvant ,ai dreptate.Totusi mie m-i se pare ca se misca prea tare si am verificat si suruburile de prindere,e adevarat ,cu mana si nu parea niciunu slabit.Oare ar trebui sa merg intr-un service moto sa ma edific?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot vrei sa bati drumurile de ce nu iei un R1100RT? Ofera si ABS incepand cu 1996 si gasesti la baii aia una la vreo 40-50.000km cu tot ce trebuie pe ea. Iar pentru touring pozitia de condus e mai relaxata decat la RS din cate vad in poze (nu am condus RS).

Eu am luat un RT din 1996 la 50.000km la 4000E. Si nu am probleme cu el. Am schimbat toate consumabilele si merge struna.

Bafta !

...corect!..si eu tot asa zic, la banii aia mai bine sa-si ia un rt ca se sta mult mai bine pe el si ai alte avantaje!..

..vlad, sa nu ma intelegi gresit!...si rs-ul este ok dar parca tot rt-ul l-as prefera!..

...rt-ul meu are 110.000 si merge brici, l-am luat la 35.000 si pina la 110.000 nu am avut nici o problema majora!

 

Sa sti ca ai dreptate dar avand in vedere ca motorul nu este inca 100% al meu fiind in tratative si negocieri iar langa el se afla parcat si un gixer care are aceste discuri Wave,am facut o confuzie .Nu sunt cunoscator si poate ca am amestecat in minte imaginile celor 2 motoare,cu toate ca gixerele astea nu ma misca de loc.Intr-un cuvant ,ai dreptate.Totusi mie m-i se pare ca se misca prea tare si am verificat si suruburile de prindere,e adevarat ,cu mana si nu parea niciunu slabit.Oare ar trebui sa merg intr-un service moto sa ma edific?

...degeaba mergi la service, i-ti vor spune ca e pericol public si trebuiesc schimbate, ca doar la asta sunt bune service-urile..sa ia bani de pe nestiuitori!!..realitatea este alta, asa se misca de noi!...poate nu asa tare dar asa trebuie sa fie!..daca mergi cu el si frinezi, in momentul in care s-au incalzit discurile nu se mai misca!... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..vlad, sa nu ma intelegi gresit!...si rs-ul este ok dar parca tot rt-ul l-as prefera!..

...rt-ul meu are 110.000 si merge brici, l-am luat la 35.000 si pina la 110.000 nu am avut nici o problema majora!

 

...degeaba mergi la service, i-ti vor spune ca e pericol public si trebuiesc schimbate, ca doar la asta sunt bune service-urile..sa ia bani de pe nestiuitori!!..realitatea este alta, asa se misca de noi!...poate nu asa tare dar asa trebuie sa fie!..daca mergi cu el si frinezi, in momentul in care s-au incalzit discurile nu se mai misca!... :)

 

De ce m-as supara? Si eu as fi recomandat un RT pt drum lung... dar daca omul a zis intre R1100RS si R 1100S, e clar ca vrea tenta mai sport, eu asa inteleg. Mi-e greu sa cred ca nu stie de RT... care totusi este in general mai scump decat RS si S. Iar tehnica este aproape identica la RS si RT deci si fiabilitatea este la fel.

 

Legat de discuri... si la mine se misca intr-o anumita masura si este normal. Depinde insa cat de mult se misca la omul respectiv. Iar service-urile, sigur nu sunt toate asa, la japca. Depinde de la caz la caz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum, am si eu o intrebare: vreau sa pregatesc motorul de primavara si am vazut ca bateria e kaput. E noua dar descarcata. Spuneti-mi si mie va rog care carena trebuie scoasa ca sa dau afara bateria si sa o incarc? Stanga sau dreapta?

Ajunge doar sa o incarca sau mai trebuie sa-i fac altceva, vreun masaj sau ceva bai de aburi, etc? :)

 

B: Bujiile daca sunt e tip NGK Iridium se curata tot ca alea clasice sau nu? Si tot asa altceva, frectii, etc.?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum, am si eu o intrebare: vreau sa pregatesc motorul de primavara si am vazut ca bateria e kaput. E noua dar descarcata. Spuneti-mi si mie va rog care carena trebuie scoasa ca sa dau afara bateria si sa o incarc? Stanga sau dreapta?

Ajunge doar sa o incarca sau mai trebuie sa-i fac altceva, vreun masaj sau ceva bai de aburi, etc? :friends:

 

Nu stiu ce moto ai ca nu scrie la profil... dar nu merge incarcata prin priza, fara sa scoti bateria? Eu asa am auzit pe la BMW...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Din ce imi amintesc stanga,cum stai pe motor..

Daca nu iese va fi nevoie s-o dai si pe cealalta..10 minute dureaza amandoua cu tot cu cafeaua bauta in timpul asta..

Cumpara-ti de pe Louis un intelicharger,costa vreo 50 euro,dar isi face treaba foarte bine.

Ai ambele prize,in bord si stanga,sub sa,poti cupla la oricare din ele si il lasi tot timpul acolo,si iarna si in sezon,el face ciclu regulat incarcare/descarcare inteligenta la baterie si nu mai ai probleme.

Bujiile nu trebuie sa le cureti daca nu ai inecat-o,lasa-le asa.

motorul asta se preteaza foarte bine la NGK,desi ei recomanda Bosch(normal..)

Spor la lucru.

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum, am si eu o intrebare: vreau sa pregatesc motorul de primavara si am vazut ca bateria e kaput. E noua dar descarcata. Spuneti-mi si mie va rog care carena trebuie scoasa ca sa dau afara bateria si sa o incarc? Stanga sau dreapta?

Ajunge doar sa o incarca sau mai trebuie sa-i fac altceva, vreun masaj sau ceva bai de aburi, etc? :friends:

 

B: Bujiile daca sunt e tip NGK Iridium se curata tot ca alea clasice sau nu? Si tot asa altceva, frectii, etc.?

...daca bateria ta este descarcata complet poti sa te pregatesti de alta noua!...nu mai cumpara baterii de duzina, la bmw nu fac fatza!...cauta baterii EXIDE, VARTA, YUASA, PANASONIC, sau originala bmw, toate cu gel!!...ai nevoie de 440amp/h la pornire, astia nu-i obtii decit cu o baterie buna!..

...daca nu ai bateria buna dupa pornirea motorului ramai fara abs! ...iar la mai multe porniri fara abs e posibil sa-l faci varza pe acesta din urma, abs-ul!!

...ca sa demontezi bateria de pe motor tre sa dai jos carena stinga(ai exact 15 suruburi) si snorkel-ul de la carcasa filtrului de aer!!..

...ca sa incarci bateria fara nici un demontaj, se poate face doar prin priza de sub sea din partea stinga!..doar acolo ai + permanent, nu trebuie sa ai un incarcator cu mufa-priza se poate scoate mufa din spatele prizei si cu 2 chestii ascutite te poti lega la ea!!...la priza din bord ai curent doar prin contact ceea ce nu este recomandat, sa stai cu contactul pus ore intregi!!..

...bafta si spor la treaba!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yuasa nu face cu gel pentru BMW. Sau cel putin cei de la Mymoto care aduca asa ceva nu au.

Caut acum Exide la Fortec sau Varta. Daca stiti cine vinde asa ceva in Bucuresti, va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varta pe Masina de Paine(Bumbas Electric).

Cauta pe Google..

Luigi Vicol

 

 

WWW.BUMBAS.RO

 

 

CINE A SCHIMBAT MODUL DE AFISARE AL ACESTUI TOPIC? CA E CAM DIFICIL DE LUCRAT. TREBUIE TOT TIMPUL SA MERGI IN JOSUL PAGINII SI SA CAUTI TOPICUL DUPA CATEVA CUVINTE. E AIUREA! DE CE NU RAMANE CA INAINTE?

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...