Sari la conținut

Postări Recomandate

intruniri posesori BMW

 

avand in vedere ca frigiderul lui angi e plin

anunt si eu

 

locatie de VARA DN1 bikers

locatie de iarna posibilitati apasu , pui de urs si mai asteptam propuneri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna seara, domnilor.

Sa va povestesc ceva...Am castigat o licitatie pe e-bay.de, obiectul licitatiei a fost o minunatie de BMW K100RS.

Acum, urmeaza nelamuririle...cum fac sa o aduc acasa pe rotile ei? Si ce acte imi trebuiesc de acolo,sa stiu si eu ce cer neamtului. Marturisesc, e prima oara cand cumpar un autovehicul din Germania si habar n-am care e procedura legala sa o aduc pe rotile ei, nu in cine stie ce camion,tir,vagon sau orice altceva de genul asta... :)

Cine ma poate ajuta si pe mine cu descrieri despre modul in care procedeaza pentru numere rosii,asigurare,etc. ?

Va raman vesnic indatorat!

 

P.S: Stiu ca exista topicul pe forum deja,despre inmatriculari moto de afara...dar nu am vazut actualizari la el, adica ceva concret de dupa august 2008...Poate nu m-am uitat eu prea bine,dar nu cred sa fie... :)

Editat de clickerfux
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema de incarcare la al meu R 1100 GS. Ca sa elimin o variabila, as avea nevoie de ajutorul altui posesor de R11 (indiferent de tip). Daca exista vreun posesor de asa ceva din Bucuresti care-si poate rupe cateva minute din timpul sau liber, as avea nevoie de un regulator de tensiune pentru a-l pune pe a mea mobra si sa verific tensiunea de incarcare in baterie.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intruniri posesori BMW

locatie de iarna posibilitati apasu , pui de urs si mai asteptam propuneri

 

La Morte Subite, Brussels. Cum iesi din galerie in fata si chiar in intersectie pe partea dreapta. Trotuarul este suficient de lat pentru parking. Berea este uber ( io servesc Chimay blonde) plus ca au berica productie proprie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot monitorizand in ultimul timp mobile.de si moto.it, am constatat ca italienii ori au foarte putine bmw-uri cu ABS, ori nu precizeaza in descrierea motocicletei, spre deosebire de nemti care specifica foarte clar existenta sau lipsa abs-ului.

 

Ce se intampla de fapt? Nu precizeaza sau nu exista? (in general)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri, m-am plimbat cu un R 1200 RT. Nea' Radu a binevoit sa mi-l dea vre'o suta de kilometrii. Am dat o fuga pana la Turnu Magurele si inapoi singurel.

La sfarsitul plimbarii ............ ORGASM TOTAL !

 

Nu am dormit toata noaptea. Cum am ajuns in fata calculatorului, m-am si bagat pe mobile.de.

Chiar ma bantuie un gand ..... gandul se numeste BMW R 1200 RT.

Asa de comfortabila este motocicleta asta incat ai impresia ca poti merge pana la capatul lumii !

 

Drumul pana la Turnu Magurele nu este asa de bun, insa suspensiile RT-ului nici nu a simtit micile valuri de asfalt. Zici ca esti pe corabie.

Cat de KTM-ist sunt eu, ma gandesc sa dau LC8-ul si sa dau fuguta in Germanica si sa iau un RT de acasa de la mama lui.

 

Puteti sa-mi spuneti si alte aspecte legate de R 1200 RT ? Mi-ar prinde bine !

 

Multumesc !

 

P.S. Cea din poza, este mobra in cauza ! :disappointed:

post-10224-1225964665_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am dat si eu cu un R1200RT. Fain. Sambata am sa ma sui pe un R1150RT (mai greu un pic insa diferenta de pret e imensa). Ce nu imi place la RT moderne este franele legate intre ele. Ajuta enorm frana de picior cand faci un "U" turn. E chestie de obsinuinta pana la urma. Am ramas si eu foarte surprins cat de usor se manevreaza RT. Cand il vezi ai impresia ca se misca la fel ca un camion insa dupa primii metri iti dai seama ca nimic nu te incomodeaza. Suspensia activa face iarasi toti banii. Vreau sa vaz 1150 sambata si sa ma conving personal.

Parerea mea : R1200RT = super mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri, m-am plimbat cu un R 1200 RT. Nea' Radu a binevoit sa mi-l dea vre'o suta de kilometrii. Am dat o fuga pana la Turnu Magurele si inapoi singurel.

La sfarsitul plimbarii ............ ORGASM TOTAL !

 

Nu am dormit toata noaptea. Cum am ajuns in fata calculatorului, m-am si bagat pe mobile.de.

Chiar ma bantuie un gand ..... gandul se numeste BMW R 1200 RT.

Asa de comfortabila este motocicleta asta incat ai impresia ca poti merge pana la capatul lumii !

 

Drumul pana la Turnu Magurele nu este asa de bun, insa suspensiile RT-ului nici nu a simtit micile valuri de asfalt. Zici ca esti pe corabie.

Cat de KTM-ist sunt eu, ma gandesc sa dau LC8-ul si sa dau fuguta in Germanica si sa iau un RT de acasa de la mama lui.

 

Puteti sa-mi spuneti si alte aspecte legate de R 1200 RT ? Mi-ar prinde bine !

 

Multumesc !

 

P.S. Cea din poza, este mobra in cauza ! :disappointed:

... :lol: ...na, asa-ti trebuie!...ti-a fost tie musai sa te dai cu un tourer de la bmw, acum ai luat virusul si tu!...acum gindeste-te ca modelele mai vechi adica 1150 si 1100 rt sunt si mai grele dar si mai interesant de condus si evident la fel de comode!.. :lol: ...bafta, vei avea nevoie!....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ,,pigulit" tot ce este pe mobile.de ... apropo's de RT-uri. Un 1200RT costa niste bani ... totusi ! In schimb 1150 RT este mult mai accesibil !

 

Cum ar fi mai inteligent sa procedez ? Sa ma incapatanez sa iau un 1200, sau ,,sa vanez" un 1150 cu km cat mai putini ?

Adevarul este ca un plus de design il are 1200-le ! Nici 1150, nu arata rau, in schimb 1100 nu prea imi place ! Prea arata a balena ! ... no offance !

 

M-am dat si pe mobra lui Ianachim, cand am venit din Grecia (1200 GS Adv.), dar nu prea sunt termeni de comparatie cu un RT.

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ,,pigulit" tot ce este pe mobile.de ... apropo's de RT-uri. Un 1200RT costa niste bani ... totusi ! In schimb 1150 RT este mult mai accesibil !

 

Cum ar fi mai inteligent sa procedez ? Sa ma incapatanez sa iau un 1200, sau ,,sa vanez" un 1150 cu km cat mai putini ?

Adevarul este ca un plus de design il are 1200-le ! Nici 1150, nu arata rau, in schimb 1100 nu prea imi place ! Prea arata a balena ! ... no offance !

 

M-am dat si pe mobra lui Ianachim, cand am venit din Grecia (1200 GS Adv.), dar nu prea sunt termeni de comparatie cu un RT.

...am sa te iert deoarece esti mai nou in familia asta si nu stii ce vorbesti, intr-adevar 1200rt este cel mai nou, cel mai scump, cel mai frumos desi asta e chestie de gusturi personale, cel mai tehnologizat dintre rt-uri dar de aici si pina la a spune ca 1150 rt este ok si 1100 rt este ca o balena e cale lunga!...3 diferente sunt intre 1100 si 1150 rt:

...1 farul

...2 aripa fata

...3 ..62 cmc in plus!

...asta-i tot ce vezi tu din exterior, daca vrei detalii mai multe alea sunt in interiorul motorului si a cutiei, detalii pe care nu le vezi, eventual le simti!

...acum ca am mai lamurit din probleme cred ca ar fi cazul sa te dezamagesc putin!...nici 1200 si nici 1150 nu sunt atit de bine facute ca si 1100!...o spun altii, oameni care maninca bmw-uri pe paine, oameni care maninca kilometrii in loc de mincare si o pot confirma si eu!...sfat: daca ai gasi un 1100 cu km putini, ia-l nu vei regreta!..batrinii stiu de ce!

...la fel de important pt mine este un motor care are 100.000km in ani putini!...100.000 in 3-4 ani inseamna ca omul ala a umblat nu a pierdut vremea, inseamna ca motorul ala are rodajul facut corect la drum lung si motorul ala nu a fost frecat prin oras pina sa ia foc!...think again!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1150GS Adv e cel ma uber adventure. Unul din 2004 costa si acum peste 9000 eur chiar daca are peste 50k la bord. Asta nu inseamna ca 1200 nu e o super mobra. Totusi, consumul ,wheelbase si cele 10 kile in minus il fac pe 1150 favoritul meu. Nota : este o parere pur subiectiva!

Despre RT, cum am zis, la 1200 imi place ca este si se simte foarte usor. 1150 mi se pare mai ... frumos sa zic asa. Plus ca asa cum am zis,diferenta de pret este enorma. Cu 7500-8000 iti iei un 1150 pana in 30k (full options -deci si topcase). Ce nu-mi place la RT sunt franele legate intre ele insa ma gandesc ca RT nu-i facut sa faca jaloane prin poligon.

Eu zic 1150 RT , daca ai bani 1200 RT .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... :rolleyes: ...ideal este sa ai 2!...un gs1150 adv si un rt 1150!...atunci ai incheiat capitolul motoare, pe viata!... :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

perica man

 

iti dai seama ca daca iti mai vine sa o iei pe coclauri ai cam pus.o

mai bine un 1150 gs adv

 

e mai pe stilul tau

 

La asta ma tot gandesc ?!?! :lool: ..... cu RT-u sa cam terminat cu coclaurile. Nu ar fi bai, dar intr-o calatorie mai lunga poti avea tot felul de surprize, ca accea din Bulgaria unde sa terminat soseaua si am luat-o prin coclauri. Nu vreau sa-mi imaginez cum as fi procedat cu un RT pe acolo !

 

Am vazut pe mobile.de niste 1150 GSA-uri, de prin 2004-2005 ............ de-mi plaua in gura ! Gandesc ca daca imi iau un 8500-9000 euro pe LC8, as fi foarte aproape de adevar !

Inca nu am curajul sa dau KTM-ul la vanzare ! Imi vor sarii in cap toti KTM-stii de pe forum (inclusiv @mae) ... ,, ...tradatorule !" , ,,... esti inconstient !" , ,, ... ce ai mah, te-ai tzacnit !?" , etc ! Insa am vazut un 1100 GS, pe AdvRider, ce avea la bord 400000km si inca functiona ! Asta deja ma dat pe spate !

 

... :rolleyes: ...ideal este sa ai 2!...un gs1150 adv si un rt 1150!...atunci ai incheiat capitolul motoare, pe viata!... ;)

 

Nu merge cu doua motoare ! Clar ! Mi-am dat seama de asta ! Daca planifici o calatorie lunga, cu un RT, vei fi dispus sa selectezi trasee cu carosabil bun ! Daca mai ai si surprize sa dai de un drum ,,cu cratere" ... te ai halit !

Nu nene ... una sa stie de toate ! Ca KTM-ul meu, dar ..... mai longeviva si nu asa pretentioasa ! Cred ca un 1150 GS, ar fi ,,calea" !?

 

1150GS Adv e cel ma uber adventure. Unul din 2004 costa si acum peste 9000 eur chiar daca are peste 50k la bord. Asta nu inseamna ca 1200 nu e o super mobra. Totusi, consumul ,wheelbase si cele 10 kile in minus il fac pe 1150 favoritul meu. Nota : este o parere pur subiectiva!

 

Imi place ce ai scris aici ! :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot pe adv rider e unul cu 416.000 MILE ! Fara numar,nene,fara numar! Daca iti iai RT clar nu te mai bagi unde te bagai cu cateemu' insa nu te dai jos din sa decat atunci cand trebe sa faci plinul :rolleyes:. Sau sa te picuri,stiu si io?

1150 GS Adventure este THE DEAL (opinia mea) , apoi, tu deja ai o mobra excelenta pentru offroad , la ce-ti traba alta? Ia RT-ul de 1150 si ai rezolvat-o. Daca vrei sa tii doar o mobra, ia-ti un 1150 GSA sau chiar 1200 GSA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..........apoi, tu deja ai o mobra excelenta pentru offroad , la ce-ti traba alta? Ia RT-ul de 1150 si ai rezolvat-o. Daca vrei sa tii doar o mobra, ia-ti un 1150 GSA sau chiar 1200 GSA.

 

Nu ! Ideea este de a ramane cu o singura mobra ! La un moment dat am avut 3 mobre care ,,m-au falimentat" cu intretinerea ! Doua ale mele si una la muiere ! Vreau doar o singura mobra pentru mine si muiere. Pe KTM, nu ia placut ! Zice ca nu e confort ! Are dreptate ! LC-8 un este ,,mai spartan" la capitolul confort. Cred ca pe un 1150 GS ar sta mai bine, multunita seilor mai generoase !

1200 GSA ... nu-mi permit !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai zis bine 1150 GS si nu GSA. Saua GSA e dintr-o bucata si e mai putin comfortabila pentru pasager ca cea de la GS (la 1150,la 1200 nu stiu).

 

... si inaltimea mai mica la sa, pentru GS, fata de GSA. Eu tot picioare scurte am ! :rolleyes: 1.70m ... dar ma descurc ! :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...