Sari la conținut

Postări Recomandate

Crede-ma ,daca am sa am banii necesari am sa-mi iau 1150RT..

Sanatate..

Luigi Vicol

 

Exact asta spuneam si eu in postul anterior.

La aspectele economico / financiare faceam referire. La cat ne permitem sa investim intr-un motor.

Iti respect parerea, dar raman totusi la a mea: 1200 este mult peste 1150 sau 1100, chiar daca are carenele alea mai subtiri, chiar daca are multa electronica, chiar daca... .

Despre saua incalzita si ESA iti spun doar atat: SUNT DE VIS, si imi ofera confortul de care am nevoie.

Multumesc,

Daniel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salve la toti, cum zic tunarii!

In sfarsit am si eu motocicleta, BMW F560. Daca il stiti pe Ali Baba atunci stiti si motocicleta. Nimic nu se pierde, nimic nu se castiga, totul se recicleaza intre noi. Acum trebuie sa-i fac ITP-ul, aveti idee in Bucuresti, sectorul 2 unde se poate face? (de ce sectorul 2? nu m-am urcat in sa de aproape un an, vreau ceva mai langa casa, si da, am dat search dupa "ITP moto", ca sa nu fiu incepator nesuferit din prima, si am gasit o gramada de articole care nu aveau legatura, in special cele de la vanzari).

Hai merci, ca sa zic asa.

 

http://www.adi-star.ro/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...mp;pageNumber=2

http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...mp;pageNumber=1

Unde este diferenta aia monstruoasa de pret?

Chiar crezi ca daca ai dat o palarie e bani pe noul RT acesta este mai grozav decit modelul vechi(1150rt)?

Nu te lasa amagit de ESA,sei incalzite si alte fite-utile dealtfel-ca idee,diferenta de kilograme intre vechiul si noul model este de vreo 25-30 kilograme..de unde crezi ca s-au dus astea?

Nu cumva din carenele care acum sunt foita de tigare,din cadrul subtire..unde cea mai mica trinta inseamna dauna totala,din jugul din tabla ambutisata(cel putin la 1200 GS asa este..)..

Nu mai pun la socoteala electronica..intra si citeste rewiew-uri pe net despre fiabilitate,intreaba in service si vezi raportul problemelor intre 1200 si 1150.

Nu gindi ca te-a costata mult si neaparat este mai bun.

Spui ca tehnologia costa..este foarte adevarat..intra cu ea in service pentru probleme si ai sa vezi CIT te costa!!

Mai rapid,mai agil,asta este altceva,dar nu mai fiabil..

Si nici mai frumos..dar asta este parerea mea si stii cum este cu gusturile!

Crede-ma ,daca am sa am banii necesari am sa-mi iau 1150RT..

Sanatate..

Luigi Vicol

 

Eu nu vad deloc corecta comparatia intre un motor de numai 4400km (din ultimul an de fabricatie si oferit de un dealer serios, care poate da si garantie) cu un motor de 40.000km, oferit de un particular.

Am facut si eu o cautare, ca si criterii max. 20.000km si sa nu fie primul an de fabricatie (eu asa as cauta pt mine) si am vazut ca este o diferenta in medie de 3500-4000euro. Daca este mult sau putin, fiecare apreciaza cum crede. Insa diferenta asta se va recupera in mare parte la revanzare.

Info: diferenta de greutate la gol este de exact 20kg conform catalogului.

Apoi, care este "mai bun"... ce inseamna "mai bun"? Pt tine mai fiabil si mai simplu si economic de intretinut... pt altii mai modern, mai dotat, mai puternic, mai usor, cu tehnologie mai noua, mai putine vibratii, alta imagine, placerea de a avea modelul cel mai nou etc.

Ajungem la aceleasi criterii de departajare: cel financiar si cel de gusturi... dar cel din urma se mai schimba odata cu cu primul.

 

 

 

Mai dau un singur exemplu, unde Luigi deja a patit-o din pacate: o moto veche nu va fi despagubita de RCA din pacate, chiar daca tu investesti bani buni in ea.

 

Nu stiu de unde ai informatia asta!

Un motor vechi va fi despagubit la fel ca unul nou,tinind cont evident de uzura.

 

imi pare rau daca fac o confuzie... eu asa ramasesem cu impresia, inclusiv de la tine, ca in cazul cand moto este mai veche de 10 ani se recupereaza o suma mica de la asigurare.

Si totusi, chiar tu spui ca in functie de vechime... deci, vorbim de procente, nu? Asadar, cu cat mai vechi, cu atat recuperezi mai putin din valoarea ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am luat doua exemple aleatorii,daca te uiti ai sa vezi ca mai sunt inca sase/sapte unde diferenta nu este mai mare de maxim 2500 euro,hai 3000...

Oricum,comparatia este fortata,pentru ca un 1150 RT la vremea lui costa tot atat cit costa cel nou acum..in jur de 16.000euro..

Preturile sunt cam pe acolo,dar sunt alte tehnologii si fite adugate..

Cum am spus..foarte bune si alea..

Precizezi ca sunt DOAR 20 kilograme diferenta.

La o masina de 1500 kilograme este in regula,dar la un motor de 260 kg sa scoti 20 kilograme mi se pare enorm.

Intreaba-te si cu ce compromisuri si ai sa gasesti raspunsul..

Daca tie iti convine sa risti sa-ti cada motorul de pe cric si sa fie de dauna totala,este in regula..

Acum glumesc,dar orice trinta mai severa acolo duce..de ce?

Economie la materiale..

Nu-mi explica,ca sunt alte materiale ca nu te cred,diferenta de productie intre ele nu este de 50 ani.

Prin mai bun eu inteleg totul,dar ma refer in special la fiabilitate..si masinile noi sunt mai performante si fitoase decit modelele vechi,dar nu sunt mai bune(fiabile)in niciun caz..

Normal,conteaza foarte mult venitul pe care il ai,daca as avea bani cu lopata nu m-ar interesa cit de fiabil este ultimul model,l-as cumpara ca este trendy,apoi dupa un an l-as da la buy back si tot asa..

In felul asta nu m-ar interesa si nu as sti ca noile modele au o gramada de belele cu electronica/diferential,etc. vis-a-vis de 1150RT,nu?

Despre asigurari..ca tot ai adus vorba de mine..eu am dat pe el 4950 euro in 2006.Acum imi iau dauna totala la el si 4700 euro(fiind incadrat la bun)+ramin si cu epava pe care imi mai iau bani din piese sau o dau cu totul asa cum este(tot pe bani).

Logic ca fiind mai veche recuperezi mai putin,dar o cumperi tot cu mai putin.

Procentual este cam acelasi lucru,difera sumele..

Sper ca m-ai inteles acum..

Bafta.

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor, pana una alta recomand cu incredere niste protectii textile pentro ploaie, vant si frig; cu manere incalzite merg la fix.

 

 

arata ceva de genu

 

post-22404-1226654753_thumb.jpgpost-22404-1226654759_thumb.jpgpost-22404-1226654765_thumb.jpg

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu.De unde imi iau?

Multam.

 

 

eu le-am luat de la un dealer local, motoland ii zice, ii la intrare in cluj dinspre turda, in valcele nai exact; vreau sa zic ca merita toti banii, chiar nu mai ai treaba la maini - si eu nu am manere incalzite... au fost 130 RON.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca e cam mult, totusi 130 ron !

Eu mi-am luat Held rain overgloves.

RGV01512a.jpg

Simplu si eficient! Opresti, le tragi peste manusi si gata ! Nu mai ai treaba cu ploaia!

Am mers 1 zi intreaga pe autostrada pe ploaie toamna asta si manusile mele de touring cu goretex au fost impermeabile primele minute. Am ajuns cu ele fleasca !

Degeaba ai manere incalzite, crede-ma ! Cand incepi sa ingheti la maini nu te mai scot din rahat ! Plus ca ai o senzatie ciudata: pe exterior esti bocna, dar palmele ard. Bleaks !

 

Dupa ce am luat prezervativele astea, alta viata !! Recomand!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca e cam mult, totusi 130 ron !

Eu mi-am luat Held rain overgloves.

RGV01512a.jpg

Simplu si eficient! Opresti, le tragi peste manusi si gata ! Nu mai ai treaba cu ploaia!

Am mers 1 zi intreaga pe autostrada pe ploaie toamna asta si manusile mele de touring cu goretex au fost impermeabile primele minute. Am ajuns cu ele fleasca !

Degeaba ai manere incalzite, crede-ma ! Cand incepi sa ingheti la maini nu te mai scot din rahat ! Plus ca ai o senzatie ciudata: pe exterior esti bocna, dar palmele ard. Bleaks !

 

Dupa ce am luat prezervativele astea, alta viata !! Recomand!

 

 

cu ale mele ai senzatia de libertate, nu te incurca la semnale si alte cele; plus ca daca ai manerele incalzite, cu protectiile care le am io poti purta la -10 grade manusi de vara; a nu se intelege ca le laud ca sa le vand, ii un fapt pur si simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma incurca deloc la comenzi !

Na, e bine ca e multumit fiecare cu marfa lui !

Peace!

 

Oricum, am ramas foarte dezamagit de manusile de goretex, care, dupa ce ca au costat o palarie de bani, nu-si fac treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ce mi-am mai lucrat la motor... mi-a luat o zi de lucru sa imi schimb banalul bec de pe spate din stop in leduri; am gasit si kitul pe net de vanzare, dar costa prea mult, (120 Eur parca :friends: )

 

pun si 2 poze, desi nu cred ca is elocvente....

 

post-22404-1228084558_thumb.jpg post-22404-1228084571_thumb.jpg

 

nu se vede bine in poza din cauza blitz-ului, dar sunt foarte multumit de rezultat, si asta cu sticla stock a motorului, daca aveam altceva mai subtire sigur iesea mai bine, dar sunt super multumit; se vede mult mai bine, ca un fel de xenon, da pentru stop :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Trebuie schimbat uleiul?

 

E normal ca pe frigul asta sa se incalzeasca mult mai greu motorul dar si dupa ,parca merge mai neregulat de cand cu vremea rece

 

Am 20w50,pun 15w50,a mai schimbat cineva din cauza asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan Cata. Vizibilitatea e suficienta la stopul cu leduri, chiar daca e acoperit de capacul de plastic original?

Ledurile se acopera, din cate stiu eu, cu un capac transparent. Cel original era facut special pt bec cu filament, si are pe interior unghiuri care difuzeaza lumina. Te intreb pt. ca sunt interesante stopurile cu leduri si au unele beneficii. Sunt mult mai vizibile pe timp nefavorabil, nu se pot arde toate odata etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan Cata. Vizibilitatea e suficienta la stopul cu leduri, chiar daca e acoperit de capacul de plastic original?

Ledurile se acopera, din cate stiu eu, cu un capac transparent. Cel original era facut special pt bec cu filament, si are pe interior unghiuri care difuzeaza lumina. Te intreb pt. ca sunt interesante stopurile cu leduri si au unele beneficii. Sunt mult mai vizibile pe timp nefavorabil, nu se pot arde toate odata etc.

 

 

Despre vizibilitate pot sa iti spun ca se vad mai bine ca becul pe timp de noapte. Si frana se vede destul de bine si ziua. am pus in el ~ 50 de leduri albe superluminoase, 12 sa bata pe numar, 16 pe pozitie si inca 16 pe frana; pot sa pun si mai multe daca e cazul. Arata si mai bine, da nu de asta am pus ledurile, ci ca sa reduc din consumul de curent, am de pus iarna asta incalzire in jaca si pantaloni.

 

Intr-adevar, este si stop transparent, da costa ceva si pana vine si transportul... oricum eu is super multumit de rezultatul lucrarii, si nu numai eu ci si cativa prieteni, care vor si ei acum :laugh:.

 

Cu ledurile... poti avea intensitate luminoasa mare dar unghi de vizibilitate mic sau viceversa; eu am ales solutia de mijloc.

Ca si challenge pe viitor...

 

*ma gandeam ca sa fac semnalele cu leduri, insa va trebui sa gasesc o solutie sa le fac sa clipeasca la frecventa normala, nu repede cum vezi la cei care isi cumpara semnalele gata de pe louis si clipesc de parca ar fii legate la supape :laugh:

 

*pentru o si mai buna vizibilitate, sa se aprinda ledurile din stop (pozitie si frana) cu o anumita intensitate, iar cand apesi frana sa se apreinda TOATE mult mai puternic.

 

Montajul are protectie, nu o sa se arda din cauza unui supracurent sau a unei supratensiuni, is rezistente la vibratii ceea ce conteaza la o motocicleta.

Acelasi kit la sell-erii de aftermarket-uri costa ~ 120 eur...

 

Trebuie schimbat uleiul?

 

E normal ca pe frigul asta sa se incalzeasca mult mai greu motorul dar si dupa ,parca merge mai neregulat de cand cu vremea rece

 

Am 20w50,pun 15w50,a mai schimbat cineva din cauza asta?

 

 

Salut,

 

Nu vad de ce nu ai pune 20W50, eu dela am si pot sa spun ca ii ok; trebuie doar sa pui in fata radiatorului de racire la ulei o folie de plastic sau ceva care sa nu mai lase sa se raceasca, mentinand astfel temperatura optima la ulei, care este de 5 din 10 bare pe RID. Dar asta numai la temperaturi scazute afara, verifica manualul; daca ii ceva mai cald si la drum lung tot nu obtii 5 bare la temp, poti sa il obturezi pe jumate, urmand ca atunci cand se raceste sa il acoperi de tot.

 

Pentrul mersul neregulat... ti-s sincronizate corect clapetele de acceleratie si suruburile pentru relanti? Pentru ca daca ar fii, oricat de rece ii afara trebuie sa sune rotund motorul :)

 

Cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre vizibilitate pot sa iti spun ca se vad mai bine ca becul pe timp de noapte. Si frana se vede destul de bine si ziua. am pus in el ~ 50 de leduri albe superluminoase, 12 sa bata pe numar, 16 pe pozitie si inca 16 pe frana; pot sa pun si mai multe daca e cazul. Arata si mai bine, da nu de asta am pus ledurile, ci ca sa reduc din consumul de curent, am de pus iarna asta incalzire in jaca si pantaloni.

 

Intr-adevar, este si stop transparent, da costa ceva si pana vine si transportul... oricum eu is super multumit de rezultatul lucrarii, si nu numai eu ci si cativa prieteni, care vor si ei acum :laugh: .

 

Cu ledurile... poti avea intensitate luminoasa mare dar unghi de vizibilitate mic sau viceversa; eu am ales solutia de mijloc.

Ca si challenge pe viitor...

 

*ma gandeam ca sa fac semnalele cu leduri, insa va trebui sa gasesc o solutie sa le fac sa clipeasca la frecventa normala, nu repede cum vezi la cei care isi cumpara semnalele gata de pe louis si clipesc de parca ar fii legate la supape :laugh:

 

*pentru o si mai buna vizibilitate, sa se aprinda ledurile din stop (pozitie si frana) cu o anumita intensitate, iar cand apesi frana sa se apreinda TOATE mult mai puternic.

 

Montajul are protectie, nu o sa se arda din cauza unui supracurent sau a unei supratensiuni, is rezistente la vibratii ceea ce conteaza la o motocicleta.

Acelasi kit la sell-erii de aftermarket-uri costa ~ 120 eur...

 

pai fii si tu un nene profesor ..si arde-ne cu o schema de montaj/legaturi/circuit ..ceva ..inclusiv cati OHM ?...

 

sa te bucuri de led....adica = arzati-ar ledurile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initial ma gandeam la schema pentru semnale, si incercam ca montajul echivalent sa aiba aceeasi rezistenta ca a unui bec de semnalizare.

 

Daca il masori, o sa vezi ca are ~ 7 ohmi... ma gandeam ca daca fac montajul ca si un surogat al becului, o sa clipeasca cu aceeasi frecventa, dar trebuie sa inlocuiesti cumva si puterea consumata de bec, care este >> ca puterea consumata de leduri.

 

Deci 4 leduri superluminoase albe in serie cu o rezistenta de 7 ohmi(nu exista de 7 in cap, parca era de 6,8 cea care am folosit-o eu). Mai multe leduri mai multe sanse de castig :laugh:

 

Poti vedea in poza modul cum le-am legat; am facut ~ 1300 km de atunci cu ledurile in loc de bec si pana acum nu au crapat, si nici nu vad un motiv pentru care sa o faca. Cele 12 leduri care bat pe numar chiar ii fac pe conservari sa te vada noaptea pe drum.

 

Uite ca mi-a venit ideea si cum sa fac semnalele pe leduri sa clipeasca la fel de repede ca becul, renuntand la releul de semnalizare, care la reprezentanta bmw costa mai multe gramezi de bani :laugh:

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca schema si montajul s-ar potrivi si la domnisoara aflata acum sub husa. Una bucata R1100RS.

Tranteste si tu te rog aici schema, modul de montaj, tipul si costul LED-urilor, protectia, etc. Dar cu explicatii cam pt clasa a 4-a, ca nu am fost tot timpul atent la fizica :laugh: (nici chiar sa explici ce e aia in serie si in paralel si ca un LED merge intre 3 si 5 V ca asta stim. :laugh:)

Si uite si cum sa iti lumineze mai puternic aceleasi leduri. Pui un switch care sa activeze LED-urile la 5V. Pozitie normala - 3,5 V, cu switch 5 V. Crezi ca ar merge? Ne auzim. Bafta la mesterit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca schema si montajul s-ar potrivi si la domnisoara aflata acum sub husa. Una bucata R1100RS.

Tranteste si tu te rog aici schema, modul de montaj, tipul si costul LED-urilor, protectia, etc. Dar cu explicatii cam pt clasa a 4-a, ca nu am fost tot timpul atent la fizica :P (nici chiar sa explici ce e aia in serie si in paralel si ca un LED merge intre 3 si 5 V ca asta stim. :D)

Si uite si cum sa iti lumineze mai puternic aceleasi leduri. Pui un switch care sa activeze LED-urile la 5V. Pozitie normala - 3,5 V, cu switch 5 V. Crezi ca ar merge? Ne auzim. Bafta la mesterit.

 

 

nu :laugh:

 

asa cum is acuma, merg direct la 12V. ideea ii sa te complici cat mai putin, sa nu pui piese in plus, cu cat ai mai multe cu atat cresti sansa sa se strice ceva mai repede, si sa iesi si mai scump. fara switchuri, fara modificari aiurea in plus!.

 

referitor la discurile de frana fata... aveam si eu un joc, zic ca destul de mare si cand dadeam peste ceva denivelare la viteza redusa le auzeam cum se misca.

 

ce am facut... am desfacut suruburile, cate unul pe rand si am indoit putin saibele alea subtiri care le tin tensionate, dar care le permite si jocul; ceea ce nu am facut bine este ca nu am strambat saibele la fel de mult, si acum unul din discuri imi freaca intr-un punct pe placute; ca si solutie, vroiam sa cumpar saibele noi, de la reprezentanta si sa le inlocuiesc - 10 bucati, n-o fii asa scump. de fapt pentru gs vine kitul ce contine surubul, saiba cu pricina si saiba care iti tine discul de janta, nu stiu cum se numeste :laugh: si costa... 83 RON bucata!! deci 830 ron pentru toate 10. Asta ii la gs, dar daca cauti la RT in microfise o sa vezi ca exista de vanzare numai saiba cu pricina, si aia cred ca nu costa chiar asa de mult; nu stiu sigur, dar cred ca se potriveste. am putea masura fiecare la motorul lui dimensiunile si apoi sa le comparam, sa nu cumparam piese aiurea.

 

si da, am lasat joc la discuri dupa ce am indoit saibele, numai ca nu atat de mult.

 

despre schema electrica... am facut-o in paint, sper sa iti dai seama :)

 

 

 

post-22404-1229125313_thumb.jpg

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Treaba asta cu jocul la discuri sta asa..dupa un anumit numar de kilometri se uzeaza si axele alea la discuri,pe care sunt prinse acele cleme si saibe.

Uzura depinde de kilometrii motocicletei dar si de masa ei totala+greutatea ta ca pilot.

Degeaba schimbi doar saibele ca ai sa ai acelasi joc mai departe,mai mic,este adevarat,dar tot o sa fie.

Asa am avut si eu la RT si clampaneau ca dracii pe piatra cubica.Discul in sine nu era uzat,era in parametri,dar clampaneala aia urata ma innebunea.

Am intrat pe Ebay si mi.am luat discuri noi de la Lucas(cam 450 euro setul),la care au schimbat modelul,nu mai sunt asa multe saibe acolo,sunt ca la 1150RT.

Despre lumini..oare daca schimbai si puneai un bec cu leduri nu lumina la fel de puternic?

Ma gindesc la munca pe care ai depus-o.Sigur,oricum iti face placere sa surubaresti la ea,asta.i alta treaba!

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba asta cu jocul la discuri sta asa..dupa un anumit numar de kilometri se uzeaza si axele alea la discuri,pe care sunt prinse acele cleme si saibe.

Uzura depinde de kilometrii motocicletei dar si de masa ei totala+greutatea ta ca pilot.

Degeaba schimbi doar saibele ca ai sa ai acelasi joc mai departe,mai mic,este adevarat,dar tot o sa fie.

Asa am avut si eu la RT si clampaneau ca dracii pe piatra cubica.Discul in sine nu era uzat,era in parametri,dar clampaneala aia urata ma innebunea.

Am intrat pe Ebay si mi.am luat discuri noi de la Lucas(cam 450 euro setul),la care au schimbat modelul,nu mai sunt asa multe saibe acolo,sunt ca la 1150RT.

Despre lumini..oare daca schimbai si puneai un bec cu leduri nu lumina la fel de puternic?

Ma gindesc la munca pe care ai depus-o.Sigur,oricum iti face placere sa surubaresti la ea,asta.i alta treaba!

Luigi Vicol

 

 

la ce imi ajuta un bec cu leduri? un bec = un soclu; ori eu am de luminat numarul, pozitia si frana; sincer mi se pare cea mai buna solutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultima achizitie - crashbaruri Motec de pe louis; avem de ales intre H&B si Motec, diferenta de pret ii de ~ 40 de eur si numai de la motec erau available argintii, in rest doar negre. Stiu ca la h&b au si extensie pentru rezervor si far, insa nu stiu nimic de Motec daca ai acelasi lucru, ca si viitoare investitie.

 

Voi ce aveti? Care ce pareri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutări celor ce conduc motoare BMW! Voi fi incepator din luna aprilie a anului viitor si dupa mai multe discutii cu lumea pe forum am inteles ca ceea ce vroiam sa conduc eu nu este buna pt inceput, adica un R1200 RT :wave: .Tot la inceput ma gandeam la un K1200 GT ;) , dar la fel, mi-au fost date argumente destul de solide pentru care sa nu ma urc pe ele la inceput.

Acum ca am gasit acest grup va intreb ce imi recomandati?Am mai vizionat clipuri pe Youtube cu modele BMW, am mai vazut si pe strada iar ca modele mi-au placut mult F650 GS si G650XCountry.Ce parere aveti voi si ce sfat imi dati ca prim motor.

 

Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...