Sari la conținut

Postări Recomandate

Mai strange ceva bani si ia-ti un K1200GT pana in 2006. Acum se vand incepand de la 6000 EUR pe mobile.de

Ba chiar poti sa te uiti si la un K1200RS,e cam acelasi lucru. Eu sper sa nu trebuiasca sa-mi vand calul pentru a avea un GT in urmatorii 3-4 ani. Vreau sa mi-l las in Ro fara sa trebuiasca sa-mi car eu un cal in vacantze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

DRul e inca accidentat si in iarna asta nu cred ca voi fi in stare sa-l repar. On the other hand, de cand am vazut K1200 LT al lui florad am ramas extrem de impresionat. Va vine sa credeti sau nu, dar pe lista, atunci cand imi cumparam R-ul, era inclusiv un Goldwing. Inca nu sunt complet hotarat deoarece stiu ca la GSul meu nu mai are ce pica si va fi foarte reliable pe viitor. Daca ar veni cineva cu o oferta de RT care sa-mi placa si sa scot ceva bani (eu il evaluez pe al meu la 5000E, tinand cont ca este foarte bine intretinut, are toate optionalele + ceva extra-uri), cred ca l-as schimba fara sa ma uit inapoi.

 

BTW, eu merg atat timp cat nu e gheata pe jos. Iarna trecuta, pana la -5 grade doar pentru ca am avut mobra defecta pana la jumatatea lui februarie.

 

 

Unde vedem despre ce e vorba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.

vreau sa cumpar un topcase ptr. K100

ms

am eu unul de 46 litri cu tot cu suportul metalic care vine pe codita.

pretul.....il faci tu.

Mesaj completat

asta e topcase-ul

 

Mesaj completat

asta e topcase-ul

post-19041-1256238898_thumb.jpg

post-19041-1256238923_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CASTROL ROMANIA

 

Ulei de vanzare

Ulei de vanzare

Uneli pe site-ul ATV-istilor!

 

 

 

Filtre gasesti la importatorii K&N chiar si pe site aici. Sau dupa cod pe siteurile care vand consumabile moto.

 

Bafta!

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CASTROL ROMANIA

 

Ulei de vanzare

Ulei de vanzare

Uneli pe site-ul ATV-istilor!

 

 

 

Filtre gasesti la importatorii K&N chiar si pe site aici. Sau dupa cod pe siteurile care vand consumabile moto.

 

Bafta!

 

 

multumesc de raspuns respect-048.gif

insa in linkurile alea doar una e din bucuresti, pana la urma am gasit la bavaria (daca intereseaza pretul pe cineva e 33 lei + TVA)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumos

 

cati km are?

 

 

Nu are multi km. pentru-ca lam luat din Anglia iar acolo cum vremea e mereu de (cuvant urat) adica ploua si e frig mereu chiar si in lunile Junie Julie August cand aici numai sti ce sa dai jos dupe tine de cald acolo e invers nu sti ce sa mai pui pe tine de frig.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARI si RESPECT DOMNILOR

 

SUNT SI EU MANDRU POSESOR DE BMW K 75S

SI CUM TOT TIMPUL SUNT CU CAPUL IN NORI AM PIERDUT CAPACELUL DE PE PARTEA DREAPTA A MOTORULUI (PE UNDE SE PUNE ULEIUL)

MA PUTETI AJUTA DOMNIILE VOASTRE CU ACEASTA MICA PIESA SAU DACA STITI UN BMW SERIA K CARE SE DEZMEMBREAZA SA-MI POT PROCURA SI EU ACEST CAPAC.

MULTUMIRI ANTICIPATE :kiss:

post-28053-1256912727_thumb.jpg

post-28053-1256912762_thumb.jpg

post-28053-1256912787_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca stiti varianta roz de la KTM

 

In sfarsit a aparut si varinata BMW, mult mai "provocatoare"

 

5.jpg

 

Mai multe poze aici

 

O alta bavareza celebra, este cea a lui Queen Latifah

 

46D099E02B4D8931A272C9AB06520.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

este cineva care a pilotat 1150 (1100)gs si 1200gs? sau 1150 gs adv vs 1200gs adv. ma refer la ambele modele.

cum se simt? ce diferente ar fi in ceea ce priveste pilotajul? cum se simt? stiu care sunt diferentele constructive, dar din parte pilotului cum se simt lucrurile? care e mai comod, mai ales pt pasager?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am dat cu toate 4.

1150GS - merge mai intins pe autostrada decat 1150GSA. Se simte o secunda mai usoara dar e posibil sa fie placebo efect.Parbrizul trebuie schimbat pentru ca e cam de rahan la vant.

1150GSA - la fel ca la 1150GS insa vibreaza mai mult decat GS normal la viteze intre 120-140.Dup-aia e la fel. Se simte mai sus un pic,chiar cu saua joasa. Altfel controlul e la fel.

1200GS - bestie mica pe sosea.Foarte faina (m-am dat cu una cu parbriz 3rd party). 15 cai in plus FTW! se simte. Fata de 1150 se vede clar o evolutie insa nicidecum o revolutie.

1200GSA - am prins un model cu ESA. L-am incercat in toate 3 pozitiile. Nu stiu ce sa zic,poate schimbarile sunt prea subtile pentru mine insa overall cam la fel. Raza mare de actiune cu rezervorul plin. Si asta inghite kilometrii ca nebuna. Cu asta nici macar nu mai ai scuza ca sa opresti.

 

Eu personal n-am fost convins sa iau 1200 peste 1150. De fapt nu stiu de ce mi-as mai lua boxer de acum incolo. E super usor de intretinut,bine nu stiu la 1200, insa cam asta ar fi. Urmatorul meu cal va fi unul cu cilindrii in linie. Ori un GT,ori un GTR1400 ori un FJR1300. Sau poate niciunul din astea.

Dar,daca ai bani,go for 1200. In cazul in care diferenta de pret intre un 1150 si un 1200 e enorma si eventual esti un pic stramtorat ... Eu am preferat sa-mi iau a doua mobra decat sa dau diferenta pana la un 1200.

Apropos,pentru pasager.Am intalnit un cuplu care se dadeau cu un 1200RT si cu un 1200GS. Ziceau ca 1200GS e mai comoda pentru pasager.Asta ca sa-ti faci o idee. In principiu,niciun GSA nu este foarte comod pentru pasager.Mai ales modelul 1150.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am dat cu toate 4.

1150GS - merge mai intins pe autostrada decat 1150GSA. Se simte o secunda mai usoara dar e posibil sa fie placebo efect.Parbrizul trebuie schimbat pentru ca e cam de rahan la vant.

1150GSA - la fel ca la 1150GS insa vibreaza mai mult decat GS normal la viteze intre 120-140.Dup-aia e la fel. Se simte mai sus un pic,chiar cu saua joasa. Altfel controlul e la fel.

1200GS - bestie mica pe sosea.Foarte faina (m-am dat cu una cu parbriz 3rd party). 15 cai in plus FTW! se simte. Fata de 1150 se vede clar o evolutie insa nicidecum o revolutie.

1200GSA - am prins un model cu ESA. L-am incercat in toate 3 pozitiile. Nu stiu ce sa zic,poate schimbarile sunt prea subtile pentru mine insa overall cam la fel. Raza mare de actiune cu rezervorul plin. Si asta inghite kilometrii ca nebuna. Cu asta nici macar nu mai ai scuza ca sa opresti.

 

Eu personal n-am fost convins sa iau 1200 peste 1150. De fapt nu stiu de ce mi-as mai lua boxer de acum incolo. E super usor de intretinut,bine nu stiu la 1200, insa cam asta ar fi. Urmatorul meu cal va fi unul cu cilindrii in linie. Ori un GT,ori un GTR1400 ori un FJR1300. Sau poate niciunul din astea.

Dar,daca ai bani,go for 1200. In cazul in care diferenta de pret intre un 1150 si un 1200 e enorma si eventual esti un pic stramtorat ... Eu am preferat sa-mi iau a doua mobra decat sa dau diferenta pana la un 1200.

Apropos,pentru pasager.Am intalnit un cuplu care se dadeau cu un 1200RT si cu un 1200GS. Ziceau ca 1200GS e mai comoda pentru pasager.Asta ca sa-ti faci o idee. In principiu,niciun GSA nu este foarte comod pentru pasager.Mai ales modelul 1150.

multumesc mult de raspuns.

sincer seaua aia din doua bucati la gs, mi se pare incomoda rau. credeam ca cea de la gs, dintr-o bucata e mai buna, dar cum inca n-am urcat pe asa ceva, n-am de unde sa stiu.

e ca naiba ca n-ai unde proba asa ceva. singura varianta ar fi sa gasesc unu la vanzare si sa merg sa fac o proba cu el. in suceava insa, n-avem asa un monstru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba e cel putin un tractor in SV, doar ca nu-mi aduc aminte al cui e. Un 1200.

stiu doar de un 1150 gs in botosani. in suceava nu stiu nici unul. poate e vreunul in judetul suceava, ca-i destul de mare, dar in oras sau prin imprejurimi nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca GSA vine si in galben cu negru parca. Foarte faina combinatia.

 

Da, iat-o mai jos... a se observa pt cine este interesat si noile costume de enduro, unul chiar in combinatia galben-negru.

 

post-9546-1257538081_thumb.jpgpost-9546-1257538103_thumb.jpgpost-9546-1257538109_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca aici ar trebui sa vorbim mai mult de 1200RT 2010 :)

 

Bineee... hai... pareri?

Eu vad (pe langa noul motor) un parbriz schimbat la partea de sus, carena putin modificata si semnalizatoare noi, mansoane cu comenzi noi (din pacate la RT au pus semnalizarea de japoneze), bord putin schimbat si cu un suport bine pozitionat pt navi, imbucurator mi se pare si noul sistem audio cu posibilitatea conectarii de iPod/usb.

 

post-9546-1257762733_thumb.jpgpost-9546-1257762760_thumb.jpgpost-9546-1257762765_thumb.jpg

post-9546-1257762774_thumb.jpgpost-9546-1257762783_thumb.jpgpost-9546-1257762787_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineee... hai... pareri?

Eu vad (pe langa noul motor) un parbriz schimbat la partea de sus, carena putin modificata si semnalizatoare noi, mansoane cu comenzi noi (din pacate la RT au pus semnalizarea de japoneze), bord putin schimbat si cu un suport bine pozitionat pt navi, imbucurator mi se pare si noul sistem audio cu posibilitatea conectarii de iPod/usb.

 

post-9546-1257762733_thumb.jpgpost-9546-1257762760_thumb.jpgpost-9546-1257762765_thumb.jpg

post-9546-1257762774_thumb.jpgpost-9546-1257762783_thumb.jpgpost-9546-1257762787_thumb.jpg

 

 

Mai sint citeva lucruri : noul motor DOHC cu modificari de performanta relativ mediocre, aparent :), insa cu un consum semnificativ crescut fata de hexheadul pe care-l inlocuieste, un rezervor mai mic cu doi litri, ESA 2 (cu ajustare inteligenta a pretensionarii arcurilor pe fiecare treapta selectata in functie de sarcina exacta din acel moment), optiunea unei sei comfort dintr-o singura bucata (arata bine, mai ales pentru pasager, dar pare a fi prea joasa pentru cei cu craci lungi, desi e si latareata in acelasi timp ) , si cam atit, cred. Parbrizul nu este numai schimbat la partea de sus, este mai lat si mai inalt cu 114mm (absolut semnificative schimbarile), si au fost schimbate si suporturile de parbriz care tindeau sa se rupa la RT-ul 2005-2009, mai ales cu parbrize aftermarket, mai grele. Bordul a primit un fel de parasolar in partea de sus, care era intr-adevar necesar , pe linga pozitionarea centrala a GPS-ului . Deasemenea ghidonul a fost montat pe niste suporti de cauciuc pentru o reducere suplimentara a vibratiilor (sint curios ce senzatie ofera). Mai e si tigania aia cu ajustarea electronica a unui flaps din interiorul evacuarii finale, pentru a creste zgomotul motocicletei in turatii superioare, respectind in acelasi timp restrictiile legate de nivelurile admise de poluare fonica in turatii inferioare . Asta, mai ales la o motocicleta ca RT-ul, mi se pare o mega timpenie si o complicatie absolut inutila dar ...

Una din intrebarile importante legate de noile boxere cu motoare mai sofisticate este legata de costurile/procedurile de intretinere care ar putea fi semnificativ mai mari/complicate.

Editat de nazdravanul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...