Budd Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Mai strange ceva bani si ia-ti un K1200GT pana in 2006. Acum se vand incepand de la 6000 EUR pe mobile.de Ba chiar poti sa te uiti si la un K1200RS,e cam acelasi lucru. Eu sper sa nu trebuiasca sa-mi vand calul pentru a avea un GT in urmatorii 3-4 ani. Vreau sa mi-l las in Ro fara sa trebuiasca sa-mi car eu un cal in vacantze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_i Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 sal. vreau sa cumpar un topcase ptr. K100 ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 sal.vreau sa cumpar un topcase ptr. K100 ms vb cu userul robyb avea ceva givi pe stoc. sau vezi pe topicul asta /index.php?...64259&st=70 bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 DRul e inca accidentat si in iarna asta nu cred ca voi fi in stare sa-l repar. On the other hand, de cand am vazut K1200 LT al lui florad am ramas extrem de impresionat. Va vine sa credeti sau nu, dar pe lista, atunci cand imi cumparam R-ul, era inclusiv un Goldwing. Inca nu sunt complet hotarat deoarece stiu ca la GSul meu nu mai are ce pica si va fi foarte reliable pe viitor. Daca ar veni cineva cu o oferta de RT care sa-mi placa si sa scot ceva bani (eu il evaluez pe al meu la 5000E, tinand cont ca este foarte bine intretinut, are toate optionalele + ceva extra-uri), cred ca l-as schimba fara sa ma uit inapoi. BTW, eu merg atat timp cat nu e gheata pe jos. Iarna trecuta, pana la -5 grade doar pentru ca am avut mobra defecta pana la jumatatea lui februarie. Unde vedem despre ce e vorba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_i Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 vb cu userul robybavea ceva givi pe stoc. sau vezi pe topicul asta /index.php?...64259&st=70 bafta! mersi pt info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adya76 Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 sal.vreau sa cumpar un topcase ptr. K100 ms am eu unul de 46 litri cu tot cu suportul metalic care vine pe codita. pretul.....il faci tu. Mesaj completat asta e topcase-ul Mesaj completat asta e topcase-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 gasesc pe undeva prin bucuresti ulei Castrol ActEvo GP 4T 20W-50 mineral si un filtru de ulei pentru r1200gs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 (editat) CASTROL ROMANIA Ulei de vanzare Ulei de vanzare Uneli pe site-ul ATV-istilor! Filtre gasesti la importatorii K&N chiar si pe site aici. Sau dupa cod pe siteurile care vand consumabile moto. Bafta! Editat Octombrie 23, 2009 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 CASTROL ROMANIA Ulei de vanzare Ulei de vanzare Uneli pe site-ul ATV-istilor! Filtre gasesti la importatorii K&N chiar si pe site aici. Sau dupa cod pe siteurile care vand consumabile moto. Bafta! multumesc de raspuns insa in linkurile alea doar una e din bucuresti, pana la urma am gasit la bavaria (daca intereseaza pretul pe cineva e 33 lei + TVA) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HOGAN Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Datim voie sa ma prezint si eu cu BMW-ul meu un R100RT din 1983 care este eine schone machine und gude machine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Datim voie sa ma prezint si eu cu BMW-ul meu un R100RT din 1983 care este eine schone machine und gude machine. frumos cati km are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HOGAN Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 frumos cati km are? Nu are multi km. pentru-ca lam luat din Anglia iar acolo cum vremea e mereu de (cuvant urat) adica ploua si e frig mereu chiar si in lunile Junie Julie August cand aici numai sti ce sa dai jos dupe tine de cald acolo e invers nu sti ce sa mai pui pe tine de frig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PUTZUBIKER Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 SALUTARI si RESPECT DOMNILOR SUNT SI EU MANDRU POSESOR DE BMW K 75S SI CUM TOT TIMPUL SUNT CU CAPUL IN NORI AM PIERDUT CAPACELUL DE PE PARTEA DREAPTA A MOTORULUI (PE UNDE SE PUNE ULEIUL) MA PUTETI AJUTA DOMNIILE VOASTRE CU ACEASTA MICA PIESA SAU DACA STITI UN BMW SERIA K CARE SE DEZMEMBREAZA SA-MI POT PROCURA SI EU ACEST CAPAC. MULTUMIRI ANTICIPATE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grownup.punk Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 Probabil ca stiti varianta roz de la KTM In sfarsit a aparut si varinata BMW, mult mai "provocatoare" Mai multe poze aici O alta bavareza celebra, este cea a lui Queen Latifah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 salut! este cineva care a pilotat 1150 (1100)gs si 1200gs? sau 1150 gs adv vs 1200gs adv. ma refer la ambele modele. cum se simt? ce diferente ar fi in ceea ce priveste pilotajul? cum se simt? stiu care sunt diferentele constructive, dar din parte pilotului cum se simt lucrurile? care e mai comod, mai ales pt pasager? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 (editat) M-am dat cu toate 4. 1150GS - merge mai intins pe autostrada decat 1150GSA. Se simte o secunda mai usoara dar e posibil sa fie placebo efect.Parbrizul trebuie schimbat pentru ca e cam de rahan la vant. 1150GSA - la fel ca la 1150GS insa vibreaza mai mult decat GS normal la viteze intre 120-140.Dup-aia e la fel. Se simte mai sus un pic,chiar cu saua joasa. Altfel controlul e la fel. 1200GS - bestie mica pe sosea.Foarte faina (m-am dat cu una cu parbriz 3rd party). 15 cai in plus FTW! se simte. Fata de 1150 se vede clar o evolutie insa nicidecum o revolutie. 1200GSA - am prins un model cu ESA. L-am incercat in toate 3 pozitiile. Nu stiu ce sa zic,poate schimbarile sunt prea subtile pentru mine insa overall cam la fel. Raza mare de actiune cu rezervorul plin. Si asta inghite kilometrii ca nebuna. Cu asta nici macar nu mai ai scuza ca sa opresti. Eu personal n-am fost convins sa iau 1200 peste 1150. De fapt nu stiu de ce mi-as mai lua boxer de acum incolo. E super usor de intretinut,bine nu stiu la 1200, insa cam asta ar fi. Urmatorul meu cal va fi unul cu cilindrii in linie. Ori un GT,ori un GTR1400 ori un FJR1300. Sau poate niciunul din astea. Dar,daca ai bani,go for 1200. In cazul in care diferenta de pret intre un 1150 si un 1200 e enorma si eventual esti un pic stramtorat ... Eu am preferat sa-mi iau a doua mobra decat sa dau diferenta pana la un 1200. Apropos,pentru pasager.Am intalnit un cuplu care se dadeau cu un 1200RT si cu un 1200GS. Ziceau ca 1200GS e mai comoda pentru pasager.Asta ca sa-ti faci o idee. In principiu,niciun GSA nu este foarte comod pentru pasager.Mai ales modelul 1150. Editat Noiembrie 4, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 M-am dat cu toate 4.1150GS - merge mai intins pe autostrada decat 1150GSA. Se simte o secunda mai usoara dar e posibil sa fie placebo efect.Parbrizul trebuie schimbat pentru ca e cam de rahan la vant. 1150GSA - la fel ca la 1150GS insa vibreaza mai mult decat GS normal la viteze intre 120-140.Dup-aia e la fel. Se simte mai sus un pic,chiar cu saua joasa. Altfel controlul e la fel. 1200GS - bestie mica pe sosea.Foarte faina (m-am dat cu una cu parbriz 3rd party). 15 cai in plus FTW! se simte. Fata de 1150 se vede clar o evolutie insa nicidecum o revolutie. 1200GSA - am prins un model cu ESA. L-am incercat in toate 3 pozitiile. Nu stiu ce sa zic,poate schimbarile sunt prea subtile pentru mine insa overall cam la fel. Raza mare de actiune cu rezervorul plin. Si asta inghite kilometrii ca nebuna. Cu asta nici macar nu mai ai scuza ca sa opresti. Eu personal n-am fost convins sa iau 1200 peste 1150. De fapt nu stiu de ce mi-as mai lua boxer de acum incolo. E super usor de intretinut,bine nu stiu la 1200, insa cam asta ar fi. Urmatorul meu cal va fi unul cu cilindrii in linie. Ori un GT,ori un GTR1400 ori un FJR1300. Sau poate niciunul din astea. Dar,daca ai bani,go for 1200. In cazul in care diferenta de pret intre un 1150 si un 1200 e enorma si eventual esti un pic stramtorat ... Eu am preferat sa-mi iau a doua mobra decat sa dau diferenta pana la un 1200. Apropos,pentru pasager.Am intalnit un cuplu care se dadeau cu un 1200RT si cu un 1200GS. Ziceau ca 1200GS e mai comoda pentru pasager.Asta ca sa-ti faci o idee. In principiu,niciun GSA nu este foarte comod pentru pasager.Mai ales modelul 1150. multumesc mult de raspuns. sincer seaua aia din doua bucati la gs, mi se pare incomoda rau. credeam ca cea de la gs, dintr-o bucata e mai buna, dar cum inca n-am urcat pe asa ceva, n-am de unde sa stiu. e ca naiba ca n-ai unde proba asa ceva. singura varianta ar fi sa gasesc unu la vanzare si sa merg sa fac o proba cu el. in suceava insa, n-avem asa un monstru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Ba e cel putin un tractor in SV, doar ca nu-mi aduc aminte al cui e. Un 1200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Ba e cel putin un tractor in SV, doar ca nu-mi aduc aminte al cui e. Un 1200. stiu doar de un 1150 gs in botosani. in suceava nu stiu nici unul. poate e vreunul in judetul suceava, ca-i destul de mare, dar in oras sau prin imprejurimi nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Noutati http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/b...00_rt_2010.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Am vazut ca GSA vine si in galben cu negru parca. Foarte faina combinatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Am vazut ca GSA vine si in galben cu negru parca. Foarte faina combinatia. Da, iat-o mai jos... a se observa pt cine este interesat si noile costume de enduro, unul chiar in combinatia galben-negru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Cred ca aici ar trebui sa vorbim mai mult de 1200RT 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Cred ca aici ar trebui sa vorbim mai mult de 1200RT 2010 Bineee... hai... pareri? Eu vad (pe langa noul motor) un parbriz schimbat la partea de sus, carena putin modificata si semnalizatoare noi, mansoane cu comenzi noi (din pacate la RT au pus semnalizarea de japoneze), bord putin schimbat si cu un suport bine pozitionat pt navi, imbucurator mi se pare si noul sistem audio cu posibilitatea conectarii de iPod/usb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nazdravanul Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 (editat) Bineee... hai... pareri?Eu vad (pe langa noul motor) un parbriz schimbat la partea de sus, carena putin modificata si semnalizatoare noi, mansoane cu comenzi noi (din pacate la RT au pus semnalizarea de japoneze), bord putin schimbat si cu un suport bine pozitionat pt navi, imbucurator mi se pare si noul sistem audio cu posibilitatea conectarii de iPod/usb. Mai sint citeva lucruri : noul motor DOHC cu modificari de performanta relativ mediocre, aparent , insa cu un consum semnificativ crescut fata de hexheadul pe care-l inlocuieste, un rezervor mai mic cu doi litri, ESA 2 (cu ajustare inteligenta a pretensionarii arcurilor pe fiecare treapta selectata in functie de sarcina exacta din acel moment), optiunea unei sei comfort dintr-o singura bucata (arata bine, mai ales pentru pasager, dar pare a fi prea joasa pentru cei cu craci lungi, desi e si latareata in acelasi timp ) , si cam atit, cred. Parbrizul nu este numai schimbat la partea de sus, este mai lat si mai inalt cu 114mm (absolut semnificative schimbarile), si au fost schimbate si suporturile de parbriz care tindeau sa se rupa la RT-ul 2005-2009, mai ales cu parbrize aftermarket, mai grele. Bordul a primit un fel de parasolar in partea de sus, care era intr-adevar necesar , pe linga pozitionarea centrala a GPS-ului . Deasemenea ghidonul a fost montat pe niste suporti de cauciuc pentru o reducere suplimentara a vibratiilor (sint curios ce senzatie ofera). Mai e si tigania aia cu ajustarea electronica a unui flaps din interiorul evacuarii finale, pentru a creste zgomotul motocicletei in turatii superioare, respectind in acelasi timp restrictiile legate de nivelurile admise de poluare fonica in turatii inferioare . Asta, mai ales la o motocicleta ca RT-ul, mi se pare o mega timpenie si o complicatie absolut inutila dar ... Una din intrebarile importante legate de noile boxere cu motoare mai sofisticate este legata de costurile/procedurile de intretinere care ar putea fi semnificativ mai mari/complicate. Editat Noiembrie 9, 2009 de nazdravanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.