Dan Cata Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 la RT uri, motorul nu porneste dc cricul lateral e jos. mai are si acolo un microintrerupator. la rt 1200, merge si pornirea in sprijin pe cricul lateral, la 1100, nu. e chestie de echilibrare a arborelui. la 1100 cand stai pe loc si accelerezi, simti cum se inclina motoru din inertie, e o chestie care mie imi place Perfect valabil ce ai zis tu, insa nu vad legatura intre cric si faptul ca mobra trage dreapta cand accelerezi pe loc Nu porneste cand e cricul lateral, insa... cricul are un intrerupator care duce la o mufa in partea stanga sub saua. Eu la GS am pus o litza in acea mufa, ca sa "pacalesc" motorul ca are tot timpul cricul sus, chiar daca era lasat. De fapt m-am pacalit pe mine, odata l-am uitat si am plecat cu el asa, pana la prima curba la stanga, cand m-a aruncat efectiv. Nu am cazut, dar mi-au tremurat incheieturile de frica o vreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinbarbone Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) Perfect valabil ce ai zis tu, insa nu vad legatura intre cric si faptul ca mobra trage dreapta cand accelerezi pe loc Nu porneste cand e cricul lateral, insa... cricul are un intrerupator care duce la o mufa in partea stanga sub saua. Eu la GS am pus o litza in acea mufa, ca sa "pacalesc" motorul ca are tot timpul cricul sus, chiar daca era lasat. De fapt m-am pacalit pe mine, odata l-am uitat si am plecat cu el asa, pana la prima curba la stanga, cand m-a aruncat efectiv. Nu am cazut, dar mi-au tremurat incheieturile de frica o vreme La mine porneste cu cricul lateral lasat ,dar cand bag in viteza se opreste motorul ,iar cu privire la trasul dreapta,asa fac boxerele. Editat Martie 31, 2010 de florinbarbone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Salutare...Sunt proaspatul si fericit proprietar a unui Bmw R 1100 RT si nu prea am gasit multe informatii despre acest moto. Daca este cineva dispus sa imi ofere cateva detalii despre aceasta vacuta as fi foarte recunoscator (intretinere,service cu preturi ok,detalii tehnice si orice altceva) Multumesc anticipat. ...sa te dai sanatos cu el!... ...sfat:..sa ai grija la jocul de la maneta de ambreiaj!...trebuie sa ai tot timpul un joc destul de mare, altfel nu debreiaza complet si i-ti consuma aiurea discul! ...sfat:..presiunea prea mica in roti sau cea indicata de fabrica nu-i corecta!...baga mai mult oleaca si va sta mult mai bine pe drum, nu te mai trage in partea in care te inclini si nu-ti mai termina cauciucurile rapid! ...sfat:...schimba uleiul in cutie si in grupul cardanic la fiecare 10.000km, costa 20lei/litru castrol epx80w90, 800ml/cutie, 200ml/grup... ...sfat:..uleiul din telescoape se schimba la fiecare 2 ani, la fel si lichidul de frina dar daca ai abs sa nu te apuci de schimbare pina nu iei legatura cu mine sau cu dan cata!..nu este o operatiune simpla si daca nu o faci corect o sa ai parte de niste cheltuieli enorme! ..daca mai ai nelamuriri, fa-le cunoscute! Mesaj completat Si acum ontopic o intrebare...cand pun contactul, chiar daca imi arata "0" la treapta de viteza, nu porneste pana nu se aprinde becul verde de la Neutral. Care uneori se aprinde imediat, alteori cam stau dupa el. Ce minune de senzor mai asteapta si ala, are cineva idee? ...te asteapta o cheltuiala!...exista 2 senzori in cutie, unul este cel care face sa-ti apara treapta de viteza pe display iar celalat este senzorul de neutral, inca o masura de siguranta introdusa de bmw impotriva pornirilor accidentale! ...si al meu de la rt face figuri, clar si pe mine ma asteapta o cheltuiala! Mesaj completat la RT uri, motorul nu porneste dc cricul lateral e jos. mai are si acolo un microintrerupator. la rt 1200, merge si pornirea in sprijin pe cricul lateral, la 1100, nu. e chestie de echilibrare a arborelui. la 1100 cand stai pe loc si accelerezi, simti cum se inclina motoru din inertie, e o chestie care mie imi place rt-urile de 1100 au 3 micro intrerupatoare de siguranta!...toate sunt legate intre ele!... 1 la maneta de ambreiaj, 1 la cricul lateral, 1 senzorul de neutral din cutie.. ...motorul se inclina la accelerare in partea dreapta si la decelerare sau frina de motor in stinga datorita faptului ca este un motor mare, plasat longitudinal, al carei volanta de o greutate cosiderabila are sensul de rotatie spre dreapta!..totul in motorul ala se roteste spre dreapta, fata de cum stai calare pe el! Mesaj completat Eu la GS am pus o litza in acea mufa, ca sa "pacalesc" motorul ca are tot timpul cricul sus, chiar daca era lasat. De fapt m-am pacalit pe mine, odata l-am uitat si am plecat cu el asa, pana la prima curba la stanga, cand m-a aruncat efectiv. Nu am cazut, dar mi-au tremurat incheieturile de frica o vreme ...vezi?...acum ai inteles rostul acelor masuri de siguranta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Martie 31, 2010 Autor Share Postat Martie 31, 2010 ...sa te dai sanatos cu el!... ...sfat:..sa ai grija la jocul de la maneta de ambreiaj!...trebuie sa ai tot timpul un joc destul de mare, altfel nu debreiaza complet si i-ti consuma aiurea discul! ...sfat:..presiunea prea mica in roti sau cea indicata de fabrica nu-i corecta!...baga mai mult oleaca si va sta mult mai bine pe drum, nu te mai trage in partea in care te inclini si nu-ti mai termina cauciucurile rapid! ...sfat:...schimba uleiul in cutie si in grupul cardanic la fiecare 10.000km, costa 20lei/litru castrol epx80w90, 800ml/cutie, 200ml/grup... ...sfat:..uleiul din telescoape se schimba la fiecare 2 ani, la fel si lichidul de frina dar daca ai abs sa nu te apuci de schimbare pina nu iei legatura cu mine sau cu dan cata!..nu este o operatiune simpla si daca nu o faci corect o sa ai parte de niste cheltuieli enorme! ..daca mai ai nelamuriri, fa-le cunoscute! sfat: sa schimbi si filtrul de aer la 10.000 km daca circuli mult in Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 ...sa te dai sanatos cu el!......sfat:..sa ai grija la jocul de la maneta de ambreiaj!...trebuie sa ai tot timpul un joc destul de mare, altfel nu debreiaza complet si i-ti consuma aiurea discul! ...sfat:..presiunea prea mica in roti sau cea indicata de fabrica nu-i corecta!...baga mai mult oleaca si va sta mult mai bine pe drum, nu te mai trage in partea in care te inclini si nu-ti mai termina cauciucurile rapid! ...sfat:...schimba uleiul in cutie si in grupul cardanic la fiecare 10.000km, costa 20lei/litru castrol epx80w90, 800ml/cutie, 200ml/grup... ...sfat:..uleiul din telescoape se schimba la fiecare 2 ani, la fel si lichidul de frina dar daca ai abs sa nu te apuci de schimbare pina nu iei legatura cu mine sau cu dan cata!..nu este o operatiune simpla si daca nu o faci corect o sa ai parte de niste cheltuieli enorme! ..daca mai ai nelamuriri, fa-le cunoscute! Mesaj completat ...te asteapta o cheltuiala!...exista 2 senzori in cutie, unul este cel care face sa-ti apara treapta de viteza pe display iar celalat este senzorul de neutral, inca o masura de siguranta introdusa de bmw impotriva pornirilor accidentale! ...si al meu de la rt face figuri, clar si pe mine ma asteapta o cheltuiala! Mesaj completat rt-urile de 1100 au 3 micro intrerupatoare de siguranta!...toate sunt legate intre ele!... 1 la maneta de ambreiaj, 1 la cricul lateral, 1 senzorul de neutral din cutie.. ...motorul se inclina la accelerare in partea dreapta si la decelerare sau frina de motor in stinga datorita faptului ca este un motor mare, plasat longitudinal, al carei volanta de o greutate cosiderabila are sensul de rotatie spre dreapta!..totul in motorul ala se roteste spre dreapta, fata de cum stai calare pe el! Mesaj completat ...vezi?...acum ai inteles rostul acelor masuri de siguranta? Da da... mai ales capul dupa gagicile bune de pe trotuar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Merci frumos de sfaturi...o sa tin cont de ele. Asta e genu de informatii de care aveam nevoie. Mai am o nelamurire...cand pornesc motorul si e rece, da sa se opreasca cateodata chiar se opreste...e normal? dupa 2-3 min. dupa ce se mai incalzeste nu mai am probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Depinde de temperatura de afara si de greutatea uleiului din motor. Daca e frig (sub 10 grade) si ai 20W-50, e destul de normal. Daca mai ai si relantiul pus jos (sub cei 1100rpm regulamentari ), m-ar mira sa faca altfel Asta iarna, la mai putin de -5 grade, la pornire pleca un singur cilindru, urmand ca al doilea sa se trezeasca la viata dupa cateva secunde, timp in care trebuia sa tin gazul deschis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Chestia asta e vorba de zilele astea.Face asa de cand am luat-o, adica de o saptamana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Tine de relanti. Trebuie sa fie la 1100 rpm +/-50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 1, 2010 Admin Share Postat Aprilie 1, 2010 @Macarov Eu sunt tipul cu care te-ai intalnit miercuri la arc, eram cu copilul. Iti spusesem ca am avut si eu modelul asta, ti-am si lasat numarul de telefon sa ma suni, in caz ca ai nevoie de informatii. Gasesti tot ceea ce cauti pe topicul asta, aici suntem intre prieteni Eu ti-as recomanda sa te duci sa-i faci balansul injectiei si reglajul de tacheti, ai sa vezi ca ai alt motor dupa aia. Este posibil sa ti se opreasca cind este rece si din cauza dezechilibrului injectiei, de aici poate ai si relantiul mic. Mai vorbim dupa ce-i faci astea. Luigi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Chestia asta e vorba de zilele astea.Face asa de cand am luat-o, adica de o saptamana. Dar de tija de "fast idle/soc" tragi? In mod normal trebuie trasa la orice pornire pana cand temperatura in ulei ajunge la o bara pe RID. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Da Luigi stiu. O sa-i fac toate astea si apoi mai vorbim. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Salut, prieteni ! Se zice ca ambreiajul cu actionare hidraulica nu se regleaza... Se stie ca romanul este inventiv ! Well, exista printre cavalerii bavarezi cineva care stie cum pot "bobina" ambreiajul unui K1200R - asa fel incat - maneta sa cupleze-decupleze cat mai langa ghidon ?! Excluzand, bineanteles solutiile gen ulei 5W 40, maneta aftermarket sau, Doamne Fereste, ceva "daunator sanatatii" mecanismului ... As dori ceva simplu, "la botul calului"... Va multumesc anticipat. Fac cinste ! Sarbatori fericite ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 M-am interesat si eu de ambreiaj hidraulic la GS, pe vremea cand ramaneam blocat in trafic, sa trec clujul dintr-un capat in altul era CHIN pentru mana mea stanga. Toate kiturile de conversie de la ambreiaj cu cablu la hidraulic sunt pentru crossuri usoare, si nu fac fata fortei de a impinge placa aia rotunda cu arcuri. Ca sa o faci sa prinda mai aproape de ghidon, ma gandesc ca numai daca o indoi, insa atentie... Din cate stiu eu, manetele astea nu is de aluminiu, ci de zamac. si sa o tai si sa o sudezi mai aproape de ghidon nu stiu daca poti, am inteles ca electrozii aia sunt foarte scumpi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 M-am interesat si eu de ambreiaj hidraulic la GS, pe vremea cand ramaneam blocat in trafic, sa trec clujul dintr-un capat in altul era CHIN pentru mana mea stanga. Ambreiajul meu se actioneaza foarte usor, dar la acest model este reglat din fabrica sa prinda cat mai departe de maner. Eu doresc sa il pot actiona cat mai aproape... Daca nu gasim impreuna o rezolvare ad-hoc cred ca cea mai buna solutie ramane inlocuirea manetei originale cu alta reglabila... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 BMW Camp Mesaj completat . . . . . BMW Camp - NOUL SITE GAZDA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinbarbone Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 BMW CampMesaj completat . . . . . BMW Camp - NOUL SITE GAZDA misto idee ,ma bag si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Am schimbat uleiu in grup. Usual normal shit, namol dela specific. Desi in manual scrie ca schimbu de ulei se face la fiecare doi ani sau 20k km (sau 40k era?) in grup si cutie, recomand cu caldura ca schimburile sa se faca odata cu uleiu din motor. Mesaj completat Schimbat aseara simeringurile la furci, cu ajutorul lui Dasdas de pe forum (la el in garaj) si sfaturi prin telefon de la Florian. So far so good O sa revin cu poze si o s aincerc sa fac un tutorial pe tema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Hai ca astept tutorialul. Am semeringurile la furca dar nu m-am incumetat. Scrie macar pasii si "utilajele" necesare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Acu am terminat. E in engleza da te descurci tu. Daca ai nelamuriri... iti raspund cu cea mai mare placere. http://bmwsporttouring.com/ubbthreads/ubbt...7978#Post587978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Am schimbat uleiu in grup. Usual normal shit, namol dela specific. Desi in manual scrie ca schimbu de ulei se face la fiecare doi ani sau 20k km (sau 40k era?) in grup si cutie, recomand cu caldura ca schimburile sa se faca odata cu uleiu din motor. Schimbat aseara simeringurile la furci, cu ajutorul lui Dasdas de pe forum (la el in garaj) si sfaturi prin telefon de la Florian. So far so good O sa revin cu poze si o s aincerc sa fac un tutorial pe tema asta ...dane, nu-i cazul sa-l schimbi asa des!...fabricantul recomanda schimbarea uleiului respectiv la fiecare 20.000km sau cel tirziu la fiecare 2 ani!..parerea mea personala este ca injumatatind recomandarea lor este suficient de bine!..daca bagi in motor un ulei din care ti-am spus si mergi cu el 5.000km atunci e cel mai simplu de tinut minte tot la al 2-lea schimb de ulei in motor se schimba si uleiul in cutie si grup cardanic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 ...dane, nu-i cazul sa-l schimbi asa des!...fabricantul recomanda schimbarea uleiului respectiv la fiecare 20.000km sau cel tirziu la fiecare 2 ani!..parerea mea personala este ca injumatatind recomandarea lor este suficient de bine!..daca bagi in motor un ulei din care ti-am spus si mergi cu el 5.000km atunci e cel mai simplu de tinut minte tot la al 2-lea schimb de ulei in motor se schimba si uleiul in cutie si grup cardanic! Perfect de accord, insa am hotarat ca in RT o sa bag ulei de la BMW, am cativa litri de schimb deja (primiti de la cine l-am luat) si o sa il schimb la 10k in motor. Deci si alea din cutie si grup tot atunci. In alta ordine de idei, sper sa gasiti folositor tutorialul meu de schimbat simeringurile la furci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Aprilie 8, 2010 Autor Share Postat Aprilie 8, 2010 Perfect de accord, insa am hotarat ca in RT o sa bag ulei de la BMW, am cativa litri de schimb deja (primiti de la cine l-am luat) si o sa il schimb la 10k in motor. Deci si alea din cutie si grup tot atunci. In alta ordine de idei, sper sa gasiti folositor tutorialul meu de schimbat simeringurile la furci E ok tutorialul. Dar nu ai scos tija de telescop? Sus are un surub pt aerisre . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 E ok tutorialul. Dar nu ai scos tija de telescop? Sus are un surub pt aerisre . Numa aia din dreapta am scos-o ca nu ajungeam cu inbusu la aerisitor; aia din stanga nu ca era accesibil aerisitorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 ...dane, nu-i cazul sa-l schimbi asa des!... Anul asta deja am schimbat de 3 ori. Motive personale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.