Sari la conținut

Postări Recomandate

Citeva poze cu "scula" homemade, costruita din nimicuri, cu care am inlocuit lichidul de frana dupa ce m-am lovit la nas cu ABS-ul. Am introdus lichidul in instalatie de la etrier catre pompa pe segmente; de la etrier la ABS Hydro-Unit, cind nu au mai iesit bule de aer pe aeristitorul unitati ABS l-am inchis si am continuat sa introduc lichid catre pompa de frana, dupa care am repetat operatia si pentru frana spate, la final facad si aerisirea tot pe segmente, adica de la pompa la unitatea ABS(prin aerisitorul pentru fata) si apoi de la pompa la cei doi etrieri, la fel si pentru spate. Teoretic nu ar fi trebuit sa mai ramana aer in instalatia de franare, practic au iesit citeva bule pe aerisitoarele de la etrieri. Am cosiderat ca acesta este singura modalitate de a umple instalatia de franare cu lichid. Invers, de la pompa de frana catre ABS Hydro-Unit si de acolo la ertier mi se pare imposibli, cel putin pentru frana spate, tinind cont ca rezervorul de lichid este sub nivelul unitati ABS. Inainte de a construi acesta "scula" foloseam o seringa mare pe care o umpleam cu lichid, dar era mult mai dificil si aproape imposibil sa nu ajunga si aer in sistemul de franare facand mult mai dificila aerisirea. Intodeauna am preferat sa surubaresc singul la motocicletele pe care le-am avut, nu am incredere in nici un service (mai bine zis in mecanici care lucreaza acolo si in felul in care isi fac treaba) si in acest mod stiu si ce am sub fund si cum pot sa rezolv o problema, daca aceasta apare in varful muntelui la x km de casa.

post-39-1303889416_thumb.jpg

post-39-1303889423_thumb.jpg

post-39-1303889431_thumb.jpg

post-39-1303889436_thumb.jpg

post-39-1303889458_thumb.jpg

post-39-1303889473_thumb.jpg

Editat de cretescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Interesanta scula, iti admir ingeniozitatea, dar scapi din vedere esentialul, circuitul de franare este in felul urmator:de la pompa lichidul merge in modulatorul de ABS si de acolo inspre etrier(i), si pe fata si pe spate.

Nu are absolut nicio importanta unde se afla rezervorul de lichid(mai jos fata de modulator in spate), deoarece lichidul lucreaza prin presiune, nu prin cadere!

Poti face procedura inversa si logica, de sus in jos fara absolut nicio problema, eu am aerisit asa de nenumarate ori.

Ca sa fie ca in manual procedezi astfel:

Intai desfaci si scoti din lacasul lor etrierii de la roata fata, ii lasi atarnati pe linga roata, apoi desfaci capacul de la rezervoarul cu lichid de pe ghidon, scoti absolut tot lichidul din el cu o seringa, revii la etrieri si distantezi placutele pina intra de tot pistonasele in etrier, pui intre placute niste distantiere de lemn(daca nu ai improvizezi cu ceva, eu folosesc cite o tubulara mare la fiecare etrier)in asa fel incat pistonasele sa ramana inauntru si sa impinga inapoi in rezervor tot lichidul vechi.

Revii la rezervor si scoti tot surplusul cu seringa, dupa care stergi bine cu o carpa curata.

In momentul asta esti 100% sigur ca nu ramane lichid vechi in acest segment de lucru si poti incepe procedura de inlocuire a lichidului cu unul nou.

Completezi pina sus cu lichid nou, mergi la modulator si desfaci aerisitorul pentru fata(marcat cu VD), apoi faci pompe pina cind pe aerisitor iese lichid curat, ca cel din vas.

Strangi aerisitorul si faci 10/15 pompe, dupa care cu maneta trasa desfaci aerisitorul si vezi daca iti ies bule de aer.In mod normal nu ar trebui, dar ca sa fii sigur.

Acum treci pe rand la fiecare etrier in parte si faci exact la fel, cu pompe de sus, de la frana.

Cind iese lichid curat, la fel ca cel din vas ai terminat.

Treci si la spate si faci exact la fel, folosind aerisitorul marcat cu(HR)pe modulator.

Este nevoie de doi oameni, unul sa supravegheze vasul sa nu ramana fara lichid si sa dea de maneta, iar celalalt in partea de jos.

Sper ca ai inteles si ca nu am fost stufos in explicatii, desi pare complicat in practica este mult mai simplu.

Succes.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

Mesaj completat

 

 

Noroc,

Nu iti face griji in privinta in privinta mansoanelor. Sunt dintr-un material mai slab. Si eu am un K1200S si s-a dus un manson relativ repede, in 30000 km.

In rest motocicleta (in general acest modelul) este perfecta.

 

Amicul meu s-a hotarat pana la urma sa accepte sfaturile noastre si o sa ia k-ul "tricolor" din Pipera, mobra urmand sa fie vopsita neagra inainte de perfectarea actelor. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Amicul tau ar proceda bine daca ar arunca o palarie de bani pe una originala, in loc sa aleaga un motor spoit in fel si chip.\

Lacul si vopseaua aftermarket nu stau in niciun caz la fel ca cele originale pe niste plastice, orice pietricica sarita se va vedea.

Treaba lui..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amicul tau ar proceda bine daca ar arunca o palarie de bani pe una originala, in loc sa aleaga un motor spoit in fel si chip.\

Lacul si vopseaua aftermarket nu stau in niciun caz la fel ca cele originale pe niste plastice, orice pietricica sarita se va vedea.

Treaba lui..

 

Hehee, primavara e in toi, dorinta e mare... :P Din ce am gasit la noi pana acum, asta e varianta cea mai buna. Vopsirea se va face de catre cei de la Bmw Pipera conform standardelor.

 

Oricum, dupa ce l-am insotit la vreo 2 mobre, pot sa spun fara nici un regret ca suntem imposibil de reparat . Ai motor de aproape 8000 eu la vanzare, eu vreau sa-l cumpar dar tu ma tot amani si te faci ca ploua sau mai rau .Bati drumul pana la mama naibii ca sa vezi o mobra care nici macar nu porneste, proprietarul a fost ocupat cu alte lucruri si motiveaza ca e afon la cap mecanica ( desi stie exact unde e bateria :P))) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

How to Tie Down a BMW R11xxRT

 

To try to clarify (although these pictures might not help too much) here is where you should tie down the front:

 

282239-front.png

 

Wrap tie-down extensions around the fork legs right above the cross-brace. On the RT, the fork tube above and below the cross-brace is solid. Run the front wheel up against something solid like a wheel chock or the trailer wall or a 2x4 nailed to the trailer floor.

 

You should ratchet the front tie-downs down solidly. You don't have to worry about compressing the suspension, as you would if you tie down to the handlebars, because you're tieing down below the front shock. As the trailer goes over bumps, the body of the bike will bounce up and down on the suspension over the normal range of travel, as it's intended to do. (It is a bit scary to look in the rear view mirror and see the bike bouncing around on a trailer, but it's more secure to tie it down this way than to tie it down with the suspension compressed, because the tiedowns won't work themselves loose.)

 

The rear tiedowns go to the black frame members highlighted below that you find when you remove the black plastic side panels.

 

282240-rear.png

 

These tiedowns really only stabilize the back of the bike - they don't do the brunt of the hold-down work. You can wrap soft tie-down extensions around the frame tubes or hook the tie-downs directly to the tubes.

 

Run these rear tie-downs in the opposite direction from the front ones - if the front ones run to tie-down points in front of the bike, run these backwards, and if the front ones run to tie-down points behind the front fork, run the rear ones forward. The idea is that, in addition to side-to-side bracing, you want one set of tie-downs pulling the bike forward, and one set pulling it backward, so it won't roll. If you have both sets of tie-downs pulling the bike in the same direction, it can roll in that direction, the tie-downs will go slack, and it will fall over. The tie-downs should be arranged something like this:

 

282248-rear2.png

 

Once you have the bike tied down, put it in gear so it won't roll. (Or don't put it in gear, to avoid damage to the tranny. Don't really know on this point. Done it both ways with success.) Remember that it's in gear when you try to roll it off the trailer.

 

As stated before, don't put it on the center stand. The stand isn't designed for having the bike bounce on it for thousands of miles. (Same goes for the side stand). Moreover, if the bike is on the center stand, it's less stable than if it's on two wheels, because it can teeter fore and aft on the center stand. Finally, unless you tie the center stand to the front fork, there's a chance that the bike could shift forward and roll off the center stand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiam ca rr-ul va invinge!..era logic!..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala e un sofer prost cu pilot de RR si mai prost, regarding stilu de condus/chilotat. Mai vedeti o data clipu fara sunet :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot vroiau sa-i faca reclama, macar puteau sa puna un profi sub casca... Ma rog,strategia lor de marketing. Reisar de bulivard sa fie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW rolls out bike #2,000,000 today.

da, am auzit si eu...multi ani traiasca!beer.giffriday.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Cel putin doi de aici de pe forum:Dan Cata si Nashulor.

Cind se face vremea frumoasa urmeaza sa fac si eu la LT.

Smecheria functioneaza foarte bine.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel putin doi de aici de pe forum:Dan Cata si Nashulor.

Cind se face vremea frumoasa urmeaza sa fac si eu la LT.

Smecheria functioneaza foarte bine.

 

Eu o sa incerc miine sa o fac dar fara a mai trage un fir de la alternator care sa culpeze releul; vreau sa ma folosesc doar de firul verde care intra in centrala ABS si o masa de undeva; fac un circuit de intirziere de ~ 10-15 sec din momentul in care pui contactul si trebuie ponit motorul iar apoi releul se cupleaza automat si alimenteaza centrala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o sa incerc miine sa o fac dar fara a mai trage un fir de la alternator care sa culpeze releul; vreau sa ma folosesc doar de firul verde care intra in centrala ABS si o masa de undeva; fac un circuit de intirziere de ~ 10-15 sec din momentul in care pui contactul si trebuie ponit motorul iar apoi releul se cupleaza automat si alimenteaza centrala.

Te complici destul de mult. Recomandarea mea e sa folosesti iesirea de control a alternatorului pentru cuplarea unui releu care activeaza ABSul(varianta de pe net). Sau, mai simplu, legi direct iesirea respectiva la intrarea ABSului. E vorba de fire de control, nimic de putere.

 

Eu am facut direct legatura intra iesirea alternatorului si intrarea ABSului: http://advrider.com/forums/showpost.php?p=13902358&postcount=22. Chiar daca ABIA invarte dupa iarna, dupa ce porneste motorul ABSul e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te complici destul de mult. Recomandarea mea e sa folosesti iesirea de control a alternatorului pentru cuplarea unui releu care activeaza ABSul(varianta de pe net). Sau, mai simplu, legi direct iesirea respectiva la intrarea ABSului. E vorba de fire de control, nimic de putere.

 

Eu am facut direct legatura intra iesirea alternatorului si intrarea ABSului: http://advrider.com/forums/showpost.php?p=13902358&postcount=22. Chiar daca ABIA invarte dupa iarna, dupa ce porneste motorul ABSul e ok.

 

O sa ma duc acum la garaj sa dau rezervorul jos si sa vad cum sta treaba ... cred ca majoritatea leaga releul intre masa si "excitatia alternatorului" ... nu stiu daca este bine, o sa masor sa vad ce avem pe sufa de la iesire impreuna cu un releu care consuma max. 100mA poate si mai putin in functie de varianta. Aseara mi-a mai fatat o idee mintea (folosindu-ma exclusiv de firul verde care mere in pin 15 centrala ABS si o masa) sa fac un mic circuit comparator cu o dioda zenner si un tranzistor astfel incit releul meu sa cupleze numai cind tensiunea pe firul verde trece de ex. de 12,5V sau 13V .... cred ca sub 12,5V apare eroarea. Experimentez azi si vad ce solutie e mai buna cu interventii minime.

 

Duminica faina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal la toata lumea apropo de aceasta mare problema a ABS -ului eu unul am scapat prin vanzarea modelului 1100 ,intrebare a auzit sau stie cineva aceasta prob apare si la R 1200rt /2009 ...?

Vik55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Tare asta..ai rezolvat problema ABS-ului vanzand motocicleta :lol: , asta-mi aminteste de olteanul caruia nu-i mai merge scula si din cauza asta a schimbat patul.. :kick:

Revenind, amicul meu electronist a facut altceva, un releu si o dioda care pastreaza 4/5 secunde tensiunea la 14 volti atunci cind dai la automat..explicatia este sumara, intrucat eu nu ma pricep.

Dupa ce montez dracia va anunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa ma duc acum la garaj sa dau rezervorul jos si sa vad cum sta treaba ... cred ca majoritatea leaga releul intre masa si "excitatia alternatorului" ... nu stiu daca este bine, o sa masor sa vad ce avem pe sufa de la iesire impreuna cu un releu care consuma max. 100mA poate si mai putin in functie de varianta. Aseara mi-a mai fatat o idee mintea (folosindu-ma exclusiv de firul verde care mere in pin 15 centrala ABS si o masa) sa fac un mic circuit comparator cu o dioda zenner si un tranzistor astfel incit releul meu sa cupleze numai cind tensiunea pe firul verde trece de ex. de 12,5V sau 13V .... cred ca sub 12,5V apare eroarea. Experimentez azi si vad ce solutie e mai buna cu interventii minime.

 

Duminica faina.

 

Te complici si daca circuitul tau da rateu adio ABS. Un fir simplu e sfant, dat fiind ca nu ai nici un sfert de amper p'acolo.

 

 

Sal la toata lumea apropo de aceasta mare problema a ABS -ului eu unul am scapat prin vanzarea modelului 1100 ,intrebare a auzit sau stie cineva aceasta prob apare si la R 1200rt /2009 ...?

Vik55.

Foarte tare ideea. Vinzi motoru in loc sa schimbi bateria. Nu de alta, dar la 1100 cu baterie buna nu face figuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l.u.v, multumesc mult!

Am fost, l-am vazut, m-am miscat putin cu el printr-o parcare, dar nu m-a prea incantat ..... Omul sustine ca e 1150.

Care sunt diferentele vizibile dintre cele 2 si care sunt dimensiunile reale ale 850'ului? ... pe google, parerile sunt foarte impartite.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...