Sari la conținut

Postări Recomandate

Salure din nou!

Baieti va rog ajutati-ma cu un sfat.

La R1200R-ul meu mansoanele incalzite s-au cam tocit,cel din stanga este tocit iar cel din dreapta a ajuns la metal aproape.

 

La BMW la reprezentanta se schimba manoanele incalzite cu totul (fire/circuitul cu rezistente etc); iti recomand sa-ti cumperi doua mansoane noi de BMW pentru modelul tau .... varianta de motor cu minere incalzite(dar doua de dreapta), poate te intrebi de ce ..... pentru ca mansonul care se afla pe ghidonul din dreapta are diametrul interior mai mare decit cel din stinga. Asa am facut eu cind mi-am pus minerele incalzite, le-am "belit" pe cele vechi si peste am pus doua mansoane noi dar de dreapta. Cind le montezi poti sa le incalzesti cu un foehn sau sa le pui foarte putin ulei pentru mecanisme fine. Uite aici din ce au mai lucrat altii:

 

http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/GS%20grip%20replacement.html

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347652&highlight=hand+grip+replacement

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma distreaza astia care-si iau bembe si dup-aia tipa ca dilaru-i scump ca dracu'. In primul rand, YOU HAVE NO FUCKING CLUE WHAT EXPENSIVE IS! Vino aici sa vezi manopera de 80 eur/ora. In al doilea rand, un manson incalzit e 140$ pe RealOEM deci mai scump decat ti-au zis aia de la garaj. Trei la mana, ala de pe Wunderlich are circuitul propriu. Asta nu inseamna ca nu merge la tine, pur si simplu renunti la circuitul original.

Sfatul meu : schimba mobra. Ia o Honda.

 

Bai esti haios rau. Ce atitudine risipitoare. Ce domne mi-am luat Bamveu ca sa epatez. NU? "La mine e bani in buzunare,canta lautarii ,tot tacamanul,desi fac doar 10.000km pe an,si aia in panta ca sa consume putin domnule".

Dar evident ma duc la BMW sa o intretin sau sa o repar,pt ca NU pot gandi,nu sunt facut sa gandesc flexibil sau rational, NU yo am BAMVE sunt BO$$ si imi permit sa o repar numai la BMW,iar excursiile le fac cu motocicleta pe platforma,sunt motociclist domnule.

 

Eu sunt prea "*****" ca sa imi pot permite un credit "moto",eventual la SH normal, sau niste mansoane incalzite originale BMW (mai ales alea).

Tu nu ai inteles punctul meu de vedere,pt ca tu (banuiesc) esti risipitor.

Acum ma duc la BMW sa-mi cumpar inca un R1200R daca vreau. Problema e alta.

Dc sa alimentez conturile acelor nesimtiti,cumparand piese la un pret nu dublu , hai sa fie triplu,ca ne respectam suntem ABV,ce ***.

 

Aici nu ma refer la tine in mod special,ma adresez tuturor bo$$-ilor care au dat si ei de bani si nu ii pot dibui,sau cheltui chibzuit. Intr-o fraza: NU II POT APRECIA.

Degeaba ai bani(acum) daca esti fraier(sa nu zic prost),in viitor cu o asemenea atitudine nici macar nu o sa iti mentii nivelul,de crescut nici nu e cazul,o sa cazi intr-o groapa financiara.

 

In primul rand ce rost are sa ma duc la BMW cand motocicleta a iesit din garantie? Deci arunc bani stupid la un pret triplu fata de piata normala,NU primesc nimic in schimb decat o ****,dar corect si aia e de la AUTOMOBILE BAVARIA,deci e deosebita. Daca tu vrei sa faci asta pe banii si timpul tau nu ai decat.

Daca e sa ne luam dupa standardele din strainatate,dc sa ma iau dupa standardele Olandeze,hai sa ma iau dupa standardele din MONACO,doar suntem bo$$i . Oameni seriosi nu?

Mare chestie Olanda,pfff.

Bravo tie daca te descurci si iti este bine,palaria jos. Nu ti-ai gasit locul in tara,sau nu ai fost acceptat in tara te-ai dus intr-un loc unde iti este mai bine. Iarasi respect! Bravo! Te-ai orientat.

Comparatiile tale,referitoare la Olanda-Romania, nu isi au rostul. Climatul economic-social din RO este diferit de cel din Olanda.

 

 

Numai bine :wave:

 

Salutare,

 

Ce ar fi sa incerici asta din louis : 10020022, ca defat tu trebuie sa schimbi doar mansoanele nu tot sistemul.

 

Multumesc frumos de pont. :cheers:

 

Incalzirea in minere face cauciucul mai moale si astfel se toceste mai repede. Eu am schimbat la a mea numai mansoanele de cauciuc. Initial mi-am "luat-o" si eu de la AB cu sumele alea de infarct. Apoi am cautat pe net si am gasit ARIETE BMW Replica. Sunt doar mansoanele de cauciuc si sunt identice cu cele originale. Nu mai stiu codul dar daca nu te descurci o sa il mai caut si ti-l trimit. Eu le-am luat de la automotoworld.ro. Le-am lipit cu cel mai tare fixativ de par de la nevasta-mea.

Succesuri.

 

PS. Tu ai sau nu ai incalzirea in minere ? :D

 

Am deja incalzire in manere.

 

La BMW la reprezentanta se schimba manoanele incalzite cu totul (fire/circuitul cu rezistente etc); iti recomand sa-ti cumperi doua mansoane noi de BMW pentru modelul tau .... varianta de motor cu minere incalzite(dar doua de dreapta), poate te intrebi de ce ..... pentru ca mansonul care se afla pe ghidonul din dreapta are diametrul interior mai mare decit cel din stinga. Asa am facut eu cind mi-am pus minerele incalzite, le-am "belit" pe cele vechi si peste am pus doua mansoane noi dar de dreapta. Cind le montezi poti sa le incalzesti cu un foehn sau sa le pui foarte putin ulei pentru mecanisme fine. Uite aici din ce au mai lucrat altii:

 

http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/GS%20grip%20replacement.html

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347652&highlight=hand+grip+replacement

 

Bafta

 

Interesante link-urile. Am mai montat mansoane,dar niciodata la BMW.

:cheers:

 

Foarte interesant post! Si? Cu ce ne-ai ajutat? Ne-ai tras o pereche de palme ca avem BMW si ai zis sa luam Honda ca e ieftina, banuiesc.

Bravo! Faina atitudine! Daca asta ai invatat la Roterdam nu ma mir de atitudinea olandezilor vis-a-vis de noi...

 

Sa ai drumuri bune!

:goodposting:

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai esti haios rau. Ce atitudine risipitoare. Ce domne mi-am luat Bamveu ca sa epatez. NU? "La mine e bani in buzunare,canta lautarii ,tot tacamanul,desi fac doar 10.000km pe an,si aia in panta ca sa consume putin domnule".

Vezi ca ti-au ramas spume la gura.

Raspuns, daca nu ai citit printre randuri : da! Du-te la dilar si schimba-le. Mobrizmul e un hobby scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca ti-au ramas spume la gura.

 

Vad ca intarzai sa le stergi.

 

De ce vrei sa dam in derizoriu? Nu poti discuta civilizat? Eu nu te-am luat cu texte de acest gen.

 

Raspuns, daca nu ai citit printre randuri : da! Du-te la dilar si schimba-le. Mobrizmul e un hobby scump.

 

De acord ca nu este ieftin. Dar totusi sa fi nesimtit si sa ceri preturi triple pentru piese mi se pare lipsit de etica.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am mai zis, si repet : du-te la dealer sa-ti schimbi mansoanele. Sau ia-ti o Honda. Mobrizmu-i dat dracului. Scump. Asta daca vrei sa asculti, daca nu, ia-ti de pe Louis. Godspeed.

 

De acord ca nu este ieftin. Dar totusi sa fi nesimtit si sa ceri preturi triple pentru piese mi se pare lipsit de etica.

Triple? Esti mincinos. Fata de ce sunt triple? De un reper Louis,Oxford? Ti-am pus poza din Real OEM unde bucata costa 140 dolari.Si daca nu ma-nsel aia e fara incalzitor. In orice caz, face mai mult decat 200 eur.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am mai zis, si repet : du-te la dealer sa-ti schimbi mansoanele. Sau ia-ti o Honda. Mobrizmu-i dat dracului. Scump. Asta daca vrei sa asculti, daca nu, ia-ti de pe Louis. Godspeed.

 

 

Triple? Esti mincinos. Fata de ce sunt triple? De un reper Louis,Oxford? Ti-am pus poza din Real OEM unde bucata costa 140 dolari.Si daca nu ma-nsel aia e fara incalzitor. In orice caz, face mai mult decat 200 eur.

 

Pai ambele costa 800ron 430ron dreapta 370ron stanga. deci aproximativ 200euro. De la oxford iti iei ambele mansoane cu 69euro,daca stai sa te gandesti este de aproape 3ori mai ieftin.

 

140$ = 469 RON deci cam tot aia e.

 

Totusi daca nu gasesc nimic,nu am de ales si ma duc la sarmanii aia de la BMW.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si io ce zic? Daca nu vrei carpeala, mergi la dealer. Daca vrei carpeala, ia-ti Oxford si renunta la circuitul original. Ceea ce este gay. Foarte gay. Dai un sac de bani pe o mobra ca sa o caciuresti cu repere pentru ciopareala. D-aia ma distrez la culme cand va aud. Frate, nu se poate! Oricum ai da-o mobrizmu-i scump. Te apuci de el daca te poti tine de el pentru ca util, sa fim seriosi, nu este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Daca vrei doar cauciucurile uitele aici cu 84 de roni.Daca ai si vreo rezistenta arsa am eu manere cu rezistenta originale (la fel trebuie sa le schimbi mansoanele doar). Intradevar nu vad de ce sa dai o gramada de banuti munciti pe ceva care oricum este prost din fabrica(pe toate forumurile de bmw lumea se plange de calitatea manerelor care se toaca foarte repede , chipurile din cauza incalzirii din ele se inmoaie cauciucul).Nu vad ce carpeala ai putea sa faci prin faptul ca-ti schimbi singur mansoanele cu unele exact la fel.

Editat de varugica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vino aici sa vezi manopera de 80 eur/ora.

 

Boierie la voi; la BMW wien e 119€/h... la un service "ordinar" era 92-94.

 

Pai si io ce zic? Daca nu vrei carpeala, mergi la dealer. Daca vrei carpeala, ia-ti Oxford si renunta la circuitul original. Ceea ce este gay. Foarte gay. Dai un sac de bani pe o mobra ca sa o caciuresti cu repere pentru ciopareala. D-aia ma distrez la culme cand va aud. Frate, nu se poate! Oricum ai da-o mobrizmu-i scump. Te apuci de el daca te poti tine de el pentru ca util, sa fim seriosi, nu este.

 

:agree:

 

@ Duracell, sincer, daca la o motocicleta mai veche mai inteleg, la una ca a ta chiar e pacat. Faptul ca unii fac repere mai ieftine, nu inseamna neaparat ca BMW e scump, ci poate ca altii sunt ieftini, facand rabat la calitate sau cine stie ce proprietati ale produsului respectiv.

 

Inca ceva, ala e pretul producatorului BMW iar Bavaria ti-l da cu pret "de BMW", cum e normal. Am vazut ca se face o geseala frecvent in a amesteca/confunda BMW si dealer-ul A.Bavaria.

 

Apoi... apropos de romanisme si non-romaniseme... "afara", omul se gandeste la toate aspectele cand cumpara un produs; concret, daca isi ia BMW, se intereseaza si ia in calcul cat costa ora de service, cat costa niste piese etc. La noi este frecvent ca multi iau BMW si apoi injura dealer-ul pt. preturi, ceea ce nu e normal.

Aaaa, sunt de acord sa injuri dealerul AB daca la ei te costa 200 si la orice alt dealer BMW era mult mai ieftin, asta e altceva dar inteleg ac nu e cazul in discutia de fata.

 

In final, ma intreb cum naiba ai reusit sa distrugi asa repede mansoanele alea? :unsure:

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa intreb si eu raspunzand cu aceeasi moneda "Da tu cine mai esti mai paratule-roman muncitor cinstit prin alta tara, ori poate cealalta categorie- care vii sa poluezi forumul fratilor romani mai subestimati?"

A, poate un elector roman dintr-ala din Europa care nu pune umarul la urnit carul aici in Romanica ci numai se da interesant dand ordin cu un deget...

Nici nu are dreptul sa intrebe cineva ceva pe forum, o parere (-ca de asta e forum-) si vine cate un idiot-asta e omul care sustine ca numai ideea lui e buna, nici nu poate avea mai multe idei ca atata il duce neuronul...

RUSINE, Dinu Paturica! Ma refer la primul interpelant...

 

Aprecieri pentru cei ce si-au exprimat parerea intr-un mod constructiv, mai bine zis colegi cu caracter!

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Daca vrei doar cauciucurile uitele aici cu 84 de roni.Daca ai si vreo rezistenta arsa am eu manere cu rezistenta originale (la fel trebuie sa le schimbi mansoanele doar). Intradevar nu vad de ce sa dai o gramada de banuti munciti pe ceva care oricum este prost din fabrica(pe toate forumurile de bmw lumea se plange de calitatea manerelor care se toaca foarte repede , chipurile din cauza incalzirii din ele se inmoaie cauciucul).Nu vad ce carpeala ai putea sa faci prin faptul ca-ti schimbi singur mansoanele cu unele exact la fel.

 

Si cand te gandesti ca altii te trateaza ca pe un carpaci pt asa ceva...

Da, asta e cum poti sa platesti pt un lucru de cateva ori cand face aceeasi treaba la fel de durabil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In final, ma intreb cum naiba ai reusit sa distrugi asa repede mansoanele alea? :unsure:

E posibil. Am vazut mansoane mult mai moi decat ce am eu (sa zicem). Pe GSA aveam astfel de mansoane care se erodau vizibil mai ales cand erau calde. Insa totusi mai aveau destula carne. Cred ca materialul din ce erau facute e de vina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ambele costa 800ron 430ron dreapta 370ron stanga. deci aproximativ 200euro. De la oxford iti iei ambele mansoane cu 69euro,daca stai sa te gandesti este de aproape 3ori mai ieftin.

 

140$ = 469 RON deci cam tot aia e.

 

Totusi daca nu gasesc nimic,nu am de ales si ma duc la sarmanii aia de la BMW.

Ia Oxford. Sunt foarte bune, in orice situatie, cu 4 trepte de reglaj. De restul banilor bagi benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia Oxford. Sunt foarte bune, in orice situatie, cu 4 trepte de reglaj. De restul banilor bagi benzina.

Oxford sunt foarte bune insa trebuie sa explici baietilor ce-i cu butonu' ala de pe ghidon dreapta pe care ii desenat ceva ciudat, ca si cum ar fi incalzit :crack: Ca sa nu mai vb de faptul ca electrica originala ramane :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oxford sunt foarte bune insa trebuie sa explici baietilor ce-i cu butonu' ala de pe ghidon dreapta pe care ii desenat ceva ciudat, ca si cum ar fi incalzit :crack: Ca sa nu mai vb de faptul ca electrica originala ramane :D

Eu zic ca este mai gay sa-ti pese de parerea baietilor. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Meri mai si nu mai consuma aerul degeaba pe aici. Tu ce ai adus constructiv in discutie? Avataru' sub care ii scris ca ai un benve?

Putin respect, doar atat si e de ajuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu de parerera lor e vorba :D E vorba ca va trebui sa raspunzi la intrebarea asta : nenea da' butonu' ala ce face? :crack: Pai incalzeste mansoanele. Si ala cu +/- pe el ce pare din alt film? Pai si ala incalzeste mansoanele. :huh:

Doar ca primul nu merge ...

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cand te gandesti ca altii te trateaza ca pe un carpaci pt asa ceva...

Da, asta e cum poti sa platesti pt un lucru de cateva ori cand face aceeasi treaba la fel de durabil...

Nu la fel de durabi ci in mod sigur mai durabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu de parerera lor e vorba :D E vorba ca va trebui sa raspunzi la intrebarea asta : nenea da' butonu' ala ce face? :crack: Pai incalzeste mansoanele. Si ala cu +/- pe el ce pare din alt film? Pai si ala incalzeste mansoanele. :huh:

Doar ca primul nu merge ...

Pui izolir negru pe +/- si nu mai trebuie sa dai explicatii de ce s-a stricat asa repede. :friends:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putin respect, doar atat si e de ajuns.

What comes around goes around,amice. Sau cum ar zice Newton : actiune si reactiune. Daca respecti, vei fi respectat cu aceeasi masura. Amu sezi si ia aminte le ce zic oamenii in continuare in legatura cu problema asta. Iti zic de pe acum ce o sa fie : unii zic sa da,altii zic sa nu. Marea majoritate, din fericire, nu o sa zica ni'c pentru ca i se rupe. Ia sa vedem daca am dreptate!

 

Pui izolir negru pe +/- si nu mai trebuie sa dai explicatii de ce s-a stricat. :friends:

Nu stiu dom'le, serios! Eu personal as mai astepta sa strang ceva ban sa-mi iau EXACT ce trebe pe mobra aia. Ii pacat de ea, serios. Daca era o mobra veche de 20 ani unde nu mai conta ce pui pe ea intelegeam. Dar asa? Nu-i strici tot aspectul? Tu nu ti-ai pune acelasi part number pe mobra ta mai ales daca depinde de alte componente care raman atasate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu dom'le, serios! Eu personal as mai astepta sa strang ceva ban sa-mi iau EXACT ce trebe pe mobra aia. Ii pacat de ea, serios. Daca era o mobra veche de 20 ani unde nu mai conta ce pui pe ea intelegeam. Dar asa? Nu-i strici tot aspectul? Tu nu ti-ai pune acelasi part number pe mobra ta mai ales daca depinde de alte componente care raman atasate?

Raspunsul in cazul meu, NU. Manere incalzite la ST depasesc 200 euro. Eu am primit Saito cadou, dar regret ca nu mi-am cumparat Oxford, eu nefiind un exemplu de atasament fata de un constructor. Mi-am completat motoarele, de fiecare data, cu accesorii home made sau cumparate, care si-au facut treaba cu o fractie din costuri.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exemplul tau nu este bun pentru ca tu nu ai avut pe mobra manere incalzite la livrare. Poate ca la ST e mai smechera treaba insa la benve iti ramane clusterul din dreapta cu butonul si firaraia aferenta in vreme ce tu operezi un aftermarket. Daca omul avea mansoane normale, fara incalzire, Oxford, Louis, Saito etc erau o treaba. Insa asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Oricum, preturile sunt din cale afara de nesimtite!

O pereche de cabluri de acceleratie la a mea costa 160 euro!

La mai toate japonezele cabluri tur/retur costa 50/60 euro!

Sunt convins ca gasim pe aici indivizi care vor bate campii, spunand ca diferenta se reflecta in tehnologia bavareza :grinbandit: !

Ma mai lovesc si de alta gandire paguboasa, in sensul ca "de, ti-ai luat BMW, acum baga mana adanc in buzunare"!

Nu toti ne permitem sa ne luam mobre noi, ideea este ca mi se pare anormal sa platesc multi bani in plus pentru ceva care nu face nimic special!

Oricum, cauciucul de la manerele BMW este de tot rahatul, am intalnit mobre cu 15.000km care aveau mansoanele tocite de zici ca aveau peste 100.000 km!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...