Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fratilor am revenit si eu. As vrea sa rog pe cei care detin r1100rt sa-mi spuneti cat de multumiti sunteti de lumina farului atunci cand circulati noaptea. La mine desi am xenon, pe faza lunga am un punct mult prea departe iar pe faza scurta am o lumina imprastiata cu multe dungi si neclara. O fi becul de vina sau farul...sau asa e modelul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor am revenit si eu. As vrea sa rog pe cei care detin r1100rt sa-mi spuneti cat de multumiti sunteti de lumina farului atunci cand circulati noaptea. La mine desi am xenon, pe faza lunga am un punct mult prea departe iar pe faza scurta am o lumina imprastiata cu multe dungi si neclara. O fi becul de vina sau farul...sau asa e modelul.

daca nu esti multumit de far de ce nu-ti pui proiectoare? ce conteaza ca este un nene in nush ce oras care-i multumit de far, daca tu nu esti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Farul la 1100RT este foarte slab si nu prea ai ce-i face.

Incearca proiectoare, asa cum ti-a sugerat Gabyshor, problema este insa amplasamentul acestora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Farul la 1100RT este foarte slab si nu prea ai ce-i face.

Incearca proiectoare, asa cum ti-a sugerat Gabyshor, problema este insa amplasamentul acestora.

nu prea mai e problema. dan_cata face suporti pt proiectoare (se prind la oglinzi). se pot folosi hella micro de sau hella ff50 (eu as baga si xenon in ele si le-as monta pe faza lunga, sa nu incurc circulatia).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea mai e problema. dan_cata face suporti pt proiectoare (se prind la oglinzi). se pot folosi hella micro de sau hella ff50 (eu as baga si xenon in ele si le-as monta pe faza lunga, sa nu incurc circulatia).

Asa am sa fac o sa i-au din nou legatura cu Dan si aproape sigur ma rezolva. Va multumesc si va doresc la toti un Paste fericit cu ceva kilometri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciclopul ala urat al meu are un ochi!... cu lentila de +50, punct ochit-punct tintit.

Cel mai prietenos ciclop, asa l-am luat, la RAR am mers cu farul original, a doua zi jos carenele cu cea mai mare bucurie. Uh, vad din nou!

Sper sa nu fiu nevoit sa repet operatiunea inainte de termen- 2 ani :unsure:...

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciclopul ala urat al meu are un ochi!... cu lentila de +50, punct ochit-punct tintit.

Cel mai prietenos ciclop, asa l-am luat, la RAR am mers cu farul original, a doua zi jos carenele cu cea mai mare bucurie. Uh, vad din nou!

Sper sa nu fiu nevoit sa repet operatiunea inainte de termen- 2 ani :unsure:...

O fi ,,ciclopul" ala al tau bun, dar ma gandesc ca doua proiectoare adevarate fac din noapte zi fara a fi nevoie sa demontez tot carenajul de doua ori pentru R.A.R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de informatii.

Oamenii cu care am vorbit sa aduca din Italia sunt laudati pe toate forumurile ca sunt corecti si nu aduc jafuri.

Combinat cu faptul ca nu cer avans si ca pot sa refuz motorul aici daca nu e in regula ma face sa am incredere ca isi stiu meseria.

Sunt de acord ca cele 2 de mai devreme sunt ok si isi merita pretul, dar mai mult de 3000 - 3200 nu pot sa dau, avand in vedere ca mai trebuie sa dau si statului o caciula de bani pentru privilegiul de a rupe mobra prin gropile patriei.

Pai daca mergi si-l iei din Italia, cat dai pe el? strict pretul motorului ? 3k ? Adusul te costa 500 cel mai ieftin.

Inscrisul 200 si ai ajuns la 3.700.

Sunt curios ce RT gasesti la 3k totusi :)

 

Pe moto.it sunt 3 la 3.000-3.200 restul de la 3.500 in sus.

Editat de Garcya
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2500 acolo, dar e 1100, nu 1150 ca al tau. Inca o data, bafta la vanzare, il dai la un pret f bun, sub Italia (daca punem si transportul). Din pacate mai am de bagat bani in santierul de la casa, asa ca nu mi-l permit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,


Are cineva din bucuresti standere fata-spate pentru K dispus sa le imprumute cateva zile (contra cost bineinteles). As dori sa duc jantele la indreptat iar cei de la bavaria sunt cam ocupati saptamana asta.


Multumesc!


Editat de knox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum in weekend cand am iesit la tura am lasat parbrizul jos de tot.

La urmatoarea pornire cand am dat sa il urc inapoi sus n-a mai mers.

Am oprit, am verificat pe acolo, cand apasam pe buton sa urce se auzea click-ul care dadea impuls, dar el nu urca.

 

N-am avut ce sa-i fac.

Ieri cand am fost la garaj, am testat si acum merge, ciudat.

Am mai citit pe net de mufa care s-ar putea sa fie iesita, contact intrerupt ?

A mai patit cineva ?

http://bmwsporttouring.com/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=596402#top

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Click-ul ala ii de fapt de la releu. Is 2 in bord, unul pentru pozitia de sus si unul pentru pozitia de jos. Probabil unul din ele (ala de sus) s-o fi oxidat si incepe sa faca figuri. Releele is comandate de 2 microcontacte, la fel, unul in partea de jos a cursei si unul in partea de sus a cursei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releele is in bot. Ca sa ajungi la ele tre dat botu jos. Ca sa da botu jos, tre date lateralele jos. Complicat cu RT-ul :D



247173_443624625730560_1585566724_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a Inviat!

Apropo de Breghina, voi incerca sa ajung si eu acolo sambata. Am primit un fluturas de la SMAEB si deja eram hotarat sa fac traseul Buzau - Zarnesti. Mai ales ca maine astept setul de anvelope, Metzeler Z6.

Stie cineva o vulcanizare buna prin Buzau sau imprejurimi?



Salut,

 

Are cineva idee cam ce dimensiuni are cheia pt. filtru de ulei la un 1150 rt ??

Am gasit pe ceva forumuri si intr-un loc zicea 76 mm si intr-altul 74 mm!!

Vreau sa-mi comand una si nu stiu dimensiunea corecta!

Merci!

Am luat eu de la UNIOR din Prejmer cu vreo 26 de lei, anul trecut, scrie pe ea UNIOR 1977/6 76 mm/ 14p.

Sper sa te ajute!

Chiar daca in imagine e alta, din descriere inteleg ca asta e cea potrivita: http://sculegero.ro/tabele-cheie-pentru-filtrul-de-ulei-unior-1977-6-c-223_458_944_551/cheie-filtru-ulei-1977-p-1972



Apropo! Se potriveste si la VW 1.9!

Editat de proffroad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce'i dezbracaciunea aia? Era ducatist designerul, sigur

Cand zici "dezbracaciune"... te referi la motorul rosu de mai sus sau la poza de mai jos?

 

936882_573297156025271_1420028747_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce'i dezbracaciunea aia? Era ducatist designerul, sigur

 

R1200S (122cp), varianta sport a boxerului, fabricat intre 2006-2008. In poza de fata este putin "tunat" de Wunderlich.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand zici "dezbracaciune"... te referi la motorul rosu de mai sus sau la poza de mai jos?

 

936882_573297156025271_1420028747_n.jpg

nici doi bani nu face fata pe langa boxerul ala....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Daca este cineva din Bucuresti dispus sa ma ajute cu un senzor de ABS spate, treaba de jumatate de ora, il demontez din mufa si il montez la mine sa fac o proba?

Vreau sa-l verific pe al meu, frana spate are un comportament extrem de ciudat, blocheaza roata spate total in loc sa intre ABS-ul atunci cind calc foarte tare pedala si vreau sa elimin cauzele: rozeta ABS, senzorul sau unitatea.

Partea ciudata ca pe fata totul este ok, iar la diagnoza da totul perfect.

Distanta dintre senzor si rozeta este reglata in parametri, intre 0.45 si 0.55

Practic daca apas frana spate violent se blocheaza roata si merg cu mobra taras cu spatele pina se opreste, dupa care la repornire de pe loc totul este absolut normal.

Cind franez normal nu are nimic.

Uneori dezactiveaza ABS-ul si becurile clipesc alternativ, alteori acestea raman stinse

Am suspectat pompa frana spate, dar cu ABS-ul dezactivat nu blocheaza deloc, franeaza normal, fara sa blocheze roata.

Inclin sa cred ca este din unitate, dar vreau sa verific si senzorul..

 

Acelasi senzor exista pe K1100LT, K1100RS si K1200RS.

Din pacate nu se potriveste de la boxere, cu de-astea aveam destule variante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...