spitfiredragos Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Va rog sa ma scuzati ca deviez de la o discutie atat de serioasa si importanta insa permiteti-mi sa ma "laud " ca incepand de ieri sun membru al grupului de "posesori moto BMW". Am reusit sa gasesc un R1150 RT impecabil la Brasov de care sunt foarte multumit si impact cu privire la alegerea facuta! Cu aceasta okazie, dati-mi voie sa spune, Bine v-am gasit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 (editat) ...Si mai ziceau unii ca numai chopperistii nu raspund la salut... Adevarul e ca... nu conteaza marca... conteaza stofa. Din panza de sac nu se fac costume de gala... Dragos, sa-ti stapanesti bavarezul cu sanatate si bucurie! La multi kilometri frumosi! Editat Iunie 26, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 26, 2013 Admin Share Postat Iunie 26, 2013 Am reusit sa gasesc un R1150 RT impecabil la Brasov de care sunt foarte multumit si impact cu privire la alegerea facuta! Bravo, ai facut o alegere excelenta cu RT-ul, ai sa te convingi ce inseamna confort pe doua roti PS; Ce culoare este, negru cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Nu, este argintiu. Am sa pun poze zilele ce urmeaza ca in prezent nu am timp. Nici timp sa o studiez in amanunt nu am! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Uelcom,bre! Bucurii multiple si drumuri bune! Nu, este argintiu. Am sa pun poze zilele ce urmeaza ca in prezent nu am timp. Nici timp sa o studiez in amanunt nu am! Da' ce-oi face? Pozeaz-o,fardeaza-o,posteaza-o! Da-i un pupic de la noi.Si de la Dan Nastase,ala cu stofa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 app, luni dupa ce am luat-o de la Bv, m-am intors pe cheia cu ea si undeva aproape de acel poas in zona Babarunca m-am intalnit sin sens opus cu un alt BMW r1100Rt verde (ou de rata). DAca e pe aici salutari si stima:) De pozat sper sa imi pot face timp maine ptr cateva imagini! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Uelcom,bre! Bucurii multiple si drumuri bune!Da-i un pupic de la noi.Si de la Dan Nastase,ala cu stofa Salut, Costin de la Giurgiu! Din pacate... majoritatea demonstreaza: putini cu stofa si muulti cu sacul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 (editat) Buna,Danut! Din fericire,doi cu sacu',restu' cu rucsacu' Editat Iunie 27, 2013 de costingr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Vorbind strict despre obraz si "grupul posesorilor de BMW" imi permit acest panseu: ...Si pentru piele... trebuie stofa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Am reusit sa fac 2 poze in graba si nu foarte clare. Am totusi cateva intrebari?! 1. ce tip de ulei de motor sa folosesc (fostul proprietar mi-a spus sa bag doar ulei MINERAL cu vascozitate mare 15w50 20w50) Voi ce ma sfatuiti 2. in mers la ture constante A-6-A la 3000RPM aproximativ 100km/h, simt cum merge usor (foarte usor, aproape insesizabil) intrerupt, imi da impresia ca nu se alimenteaza suficient! Daca deschid gazul mai mult putin totul dispare! Sa inteleg ca e nevoie sa sincronizez clapetele? (precizez ca am acasa doua ceasuri -vacum ptr sincronizare) iar pe net am vazut tutorial cum sa procedez ptr a le regla! Inca un BMW-ist cu un r850r mi-a spus ca e posibil sa fie de la filtrul de combustibil! 3. Acele suruburi care se afla langa injectie (exista decupare in carene special ptr ele pe ambele parti, ce rol au?! Va rog daca nu deranjez sa imi dati ideii! Imi cer scuze insa din lipsa de timp nu am apucat sa citesc si discutiile anterioara, asta daca astfel de probleme au fost deja discutate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Frumos motorul! Ulei mineral 20w50...majoriatea, printre care si eu, folosim ulei de masina 20w50 datorita ambreiajului uscat. Pt mersul neregulat este necesara o sincronizare a clapetelor..intreba-l pe DanCata daca ai nelamuriri- el este expertul in BMW'uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Am reusit sa fac 2 poze in graba si nu foarte clare. Am totusi cateva intrebari?! 1. ce tip de ulei de motor sa folosesc (fostul proprietar mi-a spus sa bag doar ulei MINERAL cu vascozitate mare 15w50 20w50) Voi ce ma sfatuiti 2. in mers la ture constante A-6-A la 3000RPM aproximativ 100km/h, simt cum merge usor (foarte usor, aproape insesizabil) intrerupt, imi da impresia ca nu se alimenteaza suficient! Daca deschid gazul mai mult putin totul dispare! Sa inteleg ca e nevoie sa sincronizez clapetele? (precizez ca am acasa doua ceasuri -vacum ptr sincronizare) iar pe net am vazut tutorial cum sa procedez ptr a le regla! Inca un BMW-ist cu un r850r mi-a spus ca e posibil sa fie de la filtrul de combustibil! 3. Acele suruburi care se afla langa injectie (exista decupare in carene special ptr ele pe ambele parti, ce rol au?! Va rog daca nu deranjez sa imi dati ideii! Imi cer scuze insa din lipsa de timp nu am apucat sa citesc si discutiile anterioara, asta daca astfel de probleme au fost deja discutate! Sa-l stapanesti sanatos. Arata foarte bine. Eu folosesc castrol actevo 20-50 ptr. ca tin la ea. Cat despre sincronizare i-ti recomand o plimbare pana la Cluj. Am sincronizat si eu cu alea 2 ceasuri si cand am fost la Dan si a pus ,,jucaria" lui electronica s-a schimbat tot (trepidatii, consum, fuga, etc.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Eu folosesc castrol actevo 20-50 ptr. ca tin la ea. .. Crezi ca eu nu tin la ea? ce are in plus castrol actevo in afara de marketing? este acealsi ulei mineral.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 28, 2013 Admin Share Postat Iunie 28, 2013 (editat) Eu la fel, si in fostul boxer si in actuala bag numai ulei de masina, 80 lei/bidonul de 4 litri+20 filtru. Nu am tinut niciodata cont de brand, acum merg cu Total, toate sunt la fel. La banii astia imi permit sa-l schimb la fiecare 5000km, avand in vedere ca merg preponderent in oras.. 1. ce tip de ulei de motor sa folosesc (fostul proprietar mi-a spus sa bag doar ulei MINERAL cu vascozitate mare 15w50 20w50) Voi ce ma sfatuiti 2. in mers la ture constante A-6-A la 3000RPM aproximativ 100km/h, simt cum merge usor (foarte usor, aproape insesizabil) intrerupt, imi da impresia ca nu se alimenteaza suficient! Daca deschid gazul mai mult putin totul dispare! 3. Acele suruburi care se afla langa injectie (exista decupare in carene special ptr ele pe ambele parti, ce rol au?! 1.Am scris mai sus. 2.Cum au spus si colegii, fa-i un balans al injectiei si un reglaj de tacheti si mersul mobrei se va modifica spectaculos..in bine Partea mai putin placuta este ca aceste operatiuni trebuiesc facute din 10 in 10.000 KM la boxer, stiam ca la Bavaria costa cam pina in 250 lei. Nu omite sa schimbi filtrul de combustibil, poate fi infundat si are cam aceleasi simptome.. 3.Acele suruburi sunt pt.sincronizarea injectiei(clapetelor) Editat Iunie 28, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Crezi ca eu nu tin la ea? ce are in plus castrol actevo in afara de marketing? este acealsi ulei mineral.. Motorul boxer nu are racire cu apa. De aia acest ulei este mai special si recomandat. E posibil sa fie la fel, dar ptr. linistea mea si a motorului pun ce recomanda Bavarezul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free rider Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Salut! Am si eu o problema la un BMW K1200R,senzorul de la cutie nu imi mai arata cand scot din viteza (nu se mai aprinde N-ul),l-am dat jos curatat,dar degeaba,am citit ca e o problema des intalnita la modelele astea, de unde as putea cumpara unul nou?Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 28, 2013 Admin Share Postat Iunie 28, 2013 Motorworks.co.uk sau Bavaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Motorul boxer nu are racire cu apa. De aia acest ulei este mai special si recomandat. E posibil sa fie la fel, dar ptr. linistea mea si a motorului pun ce recomanda Bavarezul. sagetatu..acest ulei nu este mai special cu nimic...am sa-ti dau acum un exemplu... Castrol acvtevo 20w50 indice de vicozitate 120, flash point 210, pour point -18 Elf sporti 20w50 (ulei de masina pe care il folosesc eu) indice de vascozitate 136, flash point 230, pour point -27 Pe scurt: flash point-temperatura la care se volatilizeza pour point- temperatura la care ingheata index de vascozitate- cat de mult variaza vascozitatea in functie de temperatura..cu cat este mai mare indexul de vascozitate cu atat uleiul isi modifica mai putin vascozitatea, adica isi pastreaza mai bine proprietatile de lubrefiere la temperaturi inalte sau joase in concluzie Castrol este mai scump si cu proprietai mai slabe decat Elf. Ideea este sa nu cramponam in market Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Uite ce am gasit eu pe net legat de sincronizare. Vad ca individul face operatiunea din acele reglaje ale cablului! nu prea cred insa ca este coresct. Toto aici in filmulet nu vad sa umble prea mult la surubelele despre care am intrebat eu. F ciudat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 Dragos, daca nu te pricepi si n-ai nici scule, crezi ca e o idee buna sa-ti bagi nasu pe-acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Iunie 29, 2013 Autor Share Postat Iunie 29, 2013 Uite ce am gasit eu pe net legat de sincronizare. Vad ca individul face operatiunea din acele reglaje ale cablului! nu prea cred insa ca este coresct. Toto aici in filmulet nu vad sa umble prea mult la surubelele despre care am intrebat eu. F ciudat! Balansul se raglaeza in 2 trepte. 1. La relantiu cu cele 2 surubuir de care ai intrebat. De obice se insurubeaza pana la capat si in functie de model se dezsusrubeaza ( 1.5-2.5 )de rotatii. dupa care s-e face ba;lansul 2 La turatie (2500-4000 RPM) unde regleaza de la cabluri pe care ai vazut pe video. Pt ambele reglaje ai nevoie de un ceas special gen Twinmax. fara este imposibil reglarea balansului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Am sculele, deprinderile si tupeul necesar de a"ma baga" fara probeleme! La Yamaha eu faceam totul la ea, inclusiv sincronizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 (editat) Am reusit sa fac 2 poze in graba si nu foarte clare. Am totusi cateva intrebari?! 1. ce tip de ulei de motor sa folosesc (fostul proprietar mi-a spus sa bag doar ulei MINERAL cu vascozitate mare 15w50 20w50) Voi ce ma sfatuiti Eu aș recomanda Motorex Boxer 4T 15W50 http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1147&lang=en&webtoolDbTemp=eintragDetail&eintragId=160. Îl vei găsi cam la 180 lei la 4 litri. Ar fi bine să ținem cont de faptul că în cartea tehnică specifică să fie neapărat ulei 4t, nu auto. Eu am băgat Elf Sporti TXI 20W50, dar nu am fost deloc mulțumit, și l-am schimbat. Miroase a mâl... Sunt totuși niște diferențe între motoarele de mașină și cele de motocicleta, nu numai ambreiajul umed sau uscat. Plus că se găsește ulei 4T și la prețuri mai mici, dar tot 15W50 aș pune. În transmisie am Castrol, iar filtre doar MANN. Apropo: știți ce mi-a raspuns un mecanic moto la SMAEB anul acesta când i-am zis că Motorex mi se pare cam scump? - Ce motocicletă spuneați că aveți? .... - Păi, la motocicleta asta, cea mai ieftină piesă ești chiar tu! Editat Iunie 30, 2013 de proffroad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Eu aș recomanda Motorex Boxer 4T 15W50 http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1147&lang=en&webtoolDbTemp=eintragDetail&eintragId=160. Îl vei găsi cam la 180 lei la 4 litri. Ar fi bine să ținem cont de faptul că în cartea tehnică specifică să fie neapărat ulei 4t, nu auto. Eu am băgat Elf Sporti TXI 20W50, dar nu am fost deloc mulțumit, și l-am schimbat. Miroase a mâl... motorex 15w50 este ulei sintetic si din fisa tehnica are proprietati net superioare..am sa folosesc si eu iarna un 15w40 sau 15w50 dar pt vara este mai bun 20w50'ul..tine cont ca producatorul recomanda 20w50 mineral.Aia cu 4t este discutabila... De ce nu ai fost multumit de Elf? in afara de miros? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
okhio Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Eu am pus Castror Actevo si e excelent. Am gasit cu 110 lei parca 4 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.