Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator _Raul_

Multumesc pentru raspuns, Cata! Nu vreau sa promit nimic, dar probabil prin septembrie, dupa ce trec cheltuielile cu concediile am sa iti fac o vizita pentru pinioane, pus Tps la zero si schimbat uleiul in furca fata. Florian imi mai zicea ceva de tija de actionare a ambreiajului, pasibila si ea de schimb pe la km ce ii am eu acum la motor. Esti mai in tema decat mine si probabil știi la ce ma refer.

Intre timp astazi mi-a iesit Nautilusul de la mecanic. Foarte multumit de cum au lucrat baietii de la Motorzone TM. 100 de lei a fost statorul la care un magnet era crapat/exfoliat si desprins de pe carcasa. Bine ca s-a intamplat in fata blocului si nu pe drum.

Mai jos cateva poze cu piesa in discutie, Valeo, codurile ei si cu prinderile oglinzii pentru a nu mai trece si altii prin emotiile prin care am trecut si eu inainte de a o demonta.

post-3763-0-87994000-1402666476_thumb.jpg

post-3763-0-52383500-1402666519_thumb.jpg

post-3763-0-09511600-1402666538_thumb.jpg

post-3763-0-25982300-1402666567_thumb.jpg

post-3763-0-52835000-1402666583_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca alea sunt un lucru frumos, si recomand la toata lumea. Nu pentru faptul ca imi iese mie ceva, ci ca ii fix ce ii lipseste la un motor ca si boxerul. Toata lumea la care am montat pinioane de la australian o fost super incantata de rezultat ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Tot apucandu-ma de curatat praful si mizeria de pe componentele de plastic de sub carena stanga (ea a primit o baie completa cu sapun lichid si bureti, in cada :D ) am dscoperit o chestie foarte interesanta - fantele ce aduc aer cald, proaspat trecut prin radiatorul de ulei, pe laterale, pe langa oglinzi, pentru incalzirea mainilor, pot fi inchise total. Intrebare acum: Pentru inchis peste vara ca sa nu aduca aer cald la maini (desi eu nu l-am simtit, nu m-a deranjat) sau, presupun, pentru a fi inchise in sezonul rece cu scopul de a incetini procesul de racire a uleiului? Intreb doar ca o curiozitate pana cumpar manualul si ma lamuresc ce si cum. Multumesc de pe acum pentru eventuale raspunsuri.

 

@DanCata:Da, am alocat si eu cam 1 ora skippuit-ului la postarile de pe Advrider si toata lumea am vazut ca zicea numai de bine, unii postand dupa ani buni de utilizare, asa ca nu imi fac probleme vizavi de fiabilitate. Numai sa se mai linisteasca apele cu cheltuielile, fiindca inca 1000 de lei cheltuiti la nici o saptamana de la achizitia motorului m-ar trimite, cert, langa caini, pe pres :D.

post-3763-0-86109600-1402667193_thumb.jpg

post-3763-0-94187300-1402667208_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. cei care nu le place cum arata farul original la RT 1100, eu le spun ca se poate si mai urat :).

DAAAR, se vede de "o suta de ori" mai bine!!! La mine este un xenon de pe VW 5 cu balastul original, si plexic deasupra. Schimbul fazei este realizat mecanic, prin interpunerea unei lamele metalice.

 

_Raul_ , au mers ca unse postarile tale. Mi-am amintit de primele mele impresii cu RT-ul.

Imi permit sa va sfatuiesc, sa prindeti cu un surub si protectia neagra din dreptul ghetei stanga. Eu am pierdut-o dupa ce am macelarit un caine de talie medie pe la 95km/h.

Am incercat sa evit, claxonat, ca in final sa strang bine ghidonul si fara frana sa mentin cursul drept. Am scapat teafar si numai cu pierderea acelei protectii.


» Post actualizat in 15 Jun 2014 20:44

De fapt intregul mecanism al farului (partea aia cu lamela) este VW, ce este frumos e ca pe scurta se realizeaza acel unghi proiectat pe sosea. In schimb lunga tinteste...

post-57095-0-74928300-1402863800_thumb.jpg

post-57095-0-33610400-1402863882_thumb.jpg

post-57095-0-67960400-1402864285_thumb.jpg

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Multumesc de pont, Tedy`M!
La mine cauza era pana la urma lumina reglata, cred, pe minimul absolut.

Am prins un drum de noapte, am bracat maxim stanga ghidonul, am bagat mana pe sub bord si am inceput sa desfac surubul acela mare alb. Mai mergeam 50 de metri, opream, desfiletam, samd.
Acum am lumini decente comparativ cu ce aveam inainte insa mai este mult loc de mai bine.

Intre timp, am bagat 500 si ceva de km in w-e. La munte prin Caras mergea impecabil motorul. La campie si noaptea era cosmar. Laguri in acceleratie, zgomot motor peste normal, etc.

Am alocat astazi ceva timp lecturii despre TPS pe ibw.org si ma pregatesc obligatoriu de reglaj.

Prima data am vrut sa vad ce bujii am si starea lor, eventual sa stiu daca sa le schimb sau nu, dar pana atunci trebuie sa comand faimoasa cheie pentru extras pipele, care mie imi lipseste din trusa.

Ce fain arata tijele de sustinere ale parbrizului, asa, pe negru (daca nu gresesc asa sunt originale). La mine au fost vopsite in culoarea motocicletei, dar lucrarea este usor exotica. Acum ca am vazut poza postata de tine m-am hotarat definitiv sa imi fac de cap cu ceva diluant.


» Post actualizat in 15 Jun 2014 21:48

1

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de pont, Tedy`M!

La mine cauza era pana la urma lumina reglata, cred, pe minimul absolut.

Am prins un drum de noapte, am bracat maxim stanga ghidonul, am bagat mana pe sub bord si am inceput sa desfac surubul acela mare alb. Mai mergeam 50 de metri, opream, desfiletam, samd.

Acum am lumini decente comparativ cu ce aveam inainte insa mai este mult loc de mai bine.

Intre timp, am bagat 500 si ceva de km in w-e. La munte prin Caras mergea impecabil motorul. La campie si noaptea era cosmar. Laguri in acceleratie, zgomot motor peste normal, etc.

Am alocat astazi ceva timp lecturii despre TPS pe ibw.org si ma pregatesc obligatoriu de reglaj.

Prima data am vrut sa vad ce bujii am si starea lor, eventual sa stiu daca sa le schimb sau nu, dar pana atunci trebuie sa comand faimoasa cheie pentru extras pipele, care mie imi lipseste din trusa.

Ce fain arata tijele de sustinere ale parbrizului, asa, pe negru (daca nu gresesc asa sunt originale). La mine au fost vopsite in culoarea motocicletei, dar lucrarea este usor exotica. Acum ca am vazut poza postata de tine m-am hotarat definitiv sa imi fac de cap cu ceva diluant.

raul, vb cu dan cata. avea el o scula de scos pipele la bujii si de demontat roata fata, 2 in 1.

dane, daca esti prin zona, pune un link.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Se pare ca au fost modificate setarile forumului, in sensul ca nu am mai putut completa postul anterior si face edit.

@Tedy`M:

Am recitit postul tau, la partea cu luminile. Cand ai spus ca lunga "tinteste" presupun ca te-ai referit in sensul bun? Sau este prea focalizata pe un punct si pierzi detaliile laterale? Fiindca vad ca ai montat si proiector.

Presupun ca prima varianta, dar mai bine sa fiu sigur.

 

@gabyshor:

Sunt interesat sa vad ce zice si Cata. Ma pregateam sa comand maine de la Romi, din liista de piese Geiwiz, extractorul de pipe, fiindca doar acolo l-am gasit. In cazul acesta mai aman.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adaptorul meu merge la motoare cu doua bujii si 1200. La 1100/1150 cum ai tu, ia aia de plastic de la BMW, costa cam 20 de lei :)

 

Referitor la lag-ul la acceleratie, vezi sa nu se fi infundat turbina... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Raul, lumina e Perfecta, cand circulam in grup am prioritate si apreciere :).


» Post actualizat in 16 Jun 2014 08:32


Proiectorul este cu lumina clasica dar cu bec Osram de vreo 6000K-nu mai retin exact, sa semene cat de cat cu Xenon-ul, l-am montat pt siguranta ca lumina rezerva, strict la cererea mea.

In poza inca nu aveam becuri din astea noi.

Fara griji, alternatorul produce, iar protectia cu relee a fost montata tot de Dan.

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Adaptorul meu merge la motoare cu doua bujii si 1200. La 1100/1150 cum ai tu, ia aia de plastic de la BMW, costa cam 20 de lei

 

Referitor la lag-ul la acceleratie, vezi sa nu se fi infundat turbina... :laugh:

Clar, turbina... :D.

Referitor la cheie - merg la Bmw si au ei cataloage ceva? Unde caut o lista cu codurile sculelor? M-am uitat pe AsCycles si nu au cheia respectiva. Ma gandeam ca poate ii gasesc si codul acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut din nou.

Am si eu o nelamurire care pentru cei care cunosc poate parea o banalitate . Legat de rezervor: forma pe care o are imparte cantitatea de benzina (cand e pe terminate) in 2 jumatati iar pompa se afla in jumatatea dreapta. Cum se foloseste benzina din jumatatea stanga in acest caz? Adica, sa zicem ca sunt pe un drum de munte si gazul e pe terminate, iar prima benzinarie este la 70km. Am citit pe undeva de o rezerva de 5l de combustibil pe care nu am nici o idee cum o accesez. Este vorba cumva de acea parte stanga a rezervorului, cand nivelul scade sub punctul comun?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se acceseaza ea singura nu-ti fa griji :), oricum nu se goleste complet rezervorul. Sa zicem ca pe drumul tau de munte, mai urci, mai faci un viraj dreapta la firul asfaltului. Cele doua parti comunica, undeva la nivelul seii.

Si-acum pe bune, daca dam rezervorul jos, curatam filtrul pompei de benzina si cu un furtun scoatem tot octanul plin de putere, dar mai ales cantitatea deloc neglijabila de mal si alte "minuni".

Clatim cu benzina decantata si repetam operatia.

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai curatarea asta a rezervorului am facut-o cand mi-am facut revizia (la schimarea filtrului de benzina). Si de atunci ma tot intreb cum ajunge cantitatea de combustibil din stanga in dreapta unde este pompa, ca RT-ul nu este o motocicleta cu care sa faci viraje de-alea pana la pamant. Sa inteleg ca daca raman in pana prostului, las motoreta pe dreapta pana la pamant si asa pot ajunge pana la prima benzinarie ?!? :eek:

In alta ordine de idei, ce vreau sa intreb s-a mai discutat ca tin minte, dar nu mai reusesc sa gasesc paginile respective nici macar cu search. Parbrizul de plexi imi este matuit, am trimis cateva poze cuiva care reconditioneaza zi mi-a zis omul ca nu se merita reconditionarea lui deoarece microfisurile sunt macrofisuri de fapt. Am masurat si geamul are 6mm grosime, iar el imi poate face unul nou cu 150 de lei dar de 3mm grosime. Am sa mai intru si pe ebay sa vad ce mai gasesc si de asemeni pe motorworks, insa parca l-as lua (sau face) de nou, nu SH. Si-a facut cineva de 3mm grosime, merita? ...sau mai bine mai stang bani si imi iau unul original ?

Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu fa inginerii la parbriz. Exista posibilitatea sa ai accident, si sa sari peste motor. Si parbrijul ala sa se faca aschii, care iti ajung in gat.

 

Ia de la givi, e vro 600 de lei.

 

Daca nu te induri sa dai atata pe el, ti-l pot da eu pe al meu cel OEM, infoliat. A fost polishat si apoi infoliat ;) Fa tu pretul, sa fie bine pentru amandoi si ti-l trimit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Dane, ce inaltime ai?

Parbrizul standard nu este chiar cel mai grozav pt. mine (1.87m) si as vrea sa optez pentru ceva cam cu 10 cm mai inalt.

M-am dat in teste si cu un Z Technik (nu stiu ce model - Tall, Compact, etc - dar era mult mai inalt decta originalul), insa ridicat maxim crea niste turbulente f mari ce imi impingeau casca cu putere in jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 1.95 :)

Nici mie nu imi placea alea OEM asa ca am luat givi-ul, mai inalt si mai lat, plus ca are alta forma care deviaza curenti altfel decat ale original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Acum ma uit la topicul cu plimbarea ta din Norvegia.

Din poze nu pare cu mult mai inalt decat originalul (fac o comparatie si cu ZTechnik-ul).

Eu cu originalul pe maxim primesc tot curentul in zona ochi / urechi. Nu am scapat de cosmarul trait pe motocicletele anterioare, in speta vajaitul f. enervant.

Plus sambata noaptea, tot pe maxim, mi-a cam intepenit de frig zona biceps/umeri si cea dintre umeri.

Lasat la minim iau tot curentul in zona gatului. Am cagula cu windstopper. Nu trece curentul, dar daca este mai racoare afara sunt ragusit bine dupa aceea (testat pe drumul Bucuresti - TM cand am adus motorul).

Cred ca cel mai bine arunc o privire la al tau la Bmw Camp si ma decid ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu fa inginerii la parbriz. Exista posibilitatea sa ai accident, si sa sari peste motor. Si parbrijul ala sa se faca aschii, care iti ajung in gat.

 

Ia de la givi, e vro 600 de lei.

 

Daca nu te induri sa dai atata pe el, ti-l pot da eu pe al meu cel OEM, infoliat. A fost polishat si apoi infoliat ;) Fa tu pretul, sa fie bine pentru amandoi si ti-l trimit.

Nu am nici cea mai vaga idee de un pret, asa ca zi-mi tu cat ceri pe cel vechi al tau. Nu am luat in calcul ideea ca se sparge aschii in caz de lovitura, de-aia e bine sa intrebi...

 

O asezi pe partea dreapta ....si ajungi la benzinarie.

 

Pai m-am gandit la o varianta: cand raman fara gaz, o aplec putin spre dreapta, mai merg ceva km apoi iar o aplec spre dreapta, si tot asa :)

Cum era faza cu nea Ion, la benzinarie, dupa scumpire: - Domnu, cat costa o picatura de benzina? - O picatura ?!? Pai... cat sa coste? ...Nimic! - Atunci picura si mie 10 litri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura data cand m-am dat pe RT (850) am avut senzatia ca am fost ingropat de viu Noroc ca n-aveam nimic deasupra si venea ceva lumina. Nicio adiere, doar caldura sufocanta, panica si propriul meu monoxid de carbon expirat. Sa mentionez ca purtam braincap? :)

Iar voi vreti MAI MULTA PROTECTIE??? :

 

Primul lucru pe care l-am facut cu R-ul meu a fost sa-i dau jos parbrizul. MRA-ul ala, cred ca vine cu el din fabrica. Grozavie mai mare n-am vazut in viata mea de motociclist. Face niste turbulente de numa'. Singurul merit este ca, iarna, sub 0 grade, intri in hipotermie cu jumatate de ora mai lent. Ceea ce-ti da timp sa ajungi pana la un loc mai demn in care sa mori :)

 

Avand in vedere intarzierea hipotermiei pe care o da MRA-ul, zic eu ca RT-ul -sau Sarcofagul Zburator cum cu drag l-am poreclit - a fost proiectat pentru climat subarctic. Desigul original fiind cu senila pe spate. Probabil ca directorul de design, conservator fiind, a insistat sa-i monteze roata pe spate, in ideea ca cineva ar putea fi pacalit ca este motocicleta. Dar asta e doar o pervertire a conceptului. Pana la urma e fabrica lor, si cine's eu sa judec.

Ce mi se pare iarasi exagerat este sporirea confortului de pe RT. Iarasi, conceptul original cuprindea si o zona de spa, care nu a fost implementata din ratiuni de cost. Cu toate ca, unii proprietari au reusit cu succes s-o realizeze pe modele lor.

Prin urmare, stau si ma intreb ce nevoi trebuie sa ai, ca sa iti propui sa imbunatatesti confortul unui utilaj care din nastere permite calatorii de peste 1000 km pe zi sau chiar mai mult pe autobahn, fara ca macar sa te uzi pe timp ploios...

La micul meu R, confortul pe care il ofera mi se pare cel mai mare impediment. Eu nu pot sa ies cu el juma' de ora si sa ma bucur ca m-am dat. Pentru ca nu simt nimic!!!! I-am coborat saua la minim, poate-poate imi amortesc si mie genunchii si mai apuc sa fumez o tigara intre plinuri. Nimic... De-abia dupa 800 de km incep sa simt ca merg pe motocicleta... Oarecum...

Cred ca imi iau harlei si ma apuc de mecanica...


PS: in cazul in care nu v-ati prins, textul de mai sus este un pamflet si trebuie luat ca atare. Orice asemanare cu persoane reale este pur intamplatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gandeste-te serios la un side job de moto-review-er :) Mai multe motoare incercate, mai multe sanse de castig :)

Te exprimi tare plastic, si apreciez oamenii care scriu gramatical corect :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...