Admin l.u.v Postat Ianuarie 23, 2015 Admin Share Postat Ianuarie 23, 2015 Sunt saibele de plastic de la parbriz. Daca erai din Bucuresti incercai la targ in Vitan, la tarabe.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 daca vrei, le fac la strung, dar materialul este din teflon si e alb. daca vrei neaparat sa fie de culoarea neagra, o sa caut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 Verifica cablul mai intai sa nu fie rupta si sa mearga usor. Daca totul e in regula cu cablul atunci regleaza jocul cablului conform manualului. Sigur va functiona coraspunzator. Legat de RPM la rece e normal sa fie mai mic fara chock dar la cald zice manualul ca trebuie sa fie 1000+150 rpm. Daca tragi ambreiajul la motorul cald e normal sa mai urce un pic turatia pana la 1300 rpm.Iti recomnd si o sincronizare. P.S daca in timpul sincronizarii nici cum nu se poate regla turatia in relantiu va trebui reglat si TPS -ul. Multam fain de sugestii Rider. Jocul calului este ok, de fapt de-aia l-am desfacut, ca am banuit este rupt si nu culiseaza; de fapt el merge brici. Am sa reglej jocul cf manual si daca nu, am sa incerc o regelare TPS, de unde cred ca este problema. Revin cu detalii. Inca o data multam de sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 Si eu intampin aceeasi problema cu maneta de soc. De 2 ani ma chinui sa pornesc cu acceleratia trasa si sa o tin cateva minute, altfel moare motorul. Au fost inlocuite cablurile de acceleratie, maneta de soc sta ca de frumusete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 Secretul e urmatorul: - daca motorul e vechiut, adica un 1100, schimbati cablurile de acceleratie. - dupa ce schimbi cablurile de acceleratie, desfa cutia aia une e distribuitorul de cabluri de acceleratie si pe partea activa a plasticului ce culiseaza pt soc, lipeste o bucata mica de plastic, pe toata lungimea, de exemplu dintr-un card sau cartela telefonica, ca sa fie mai gros. O sa mearga socul ca in prima zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eliasmanu Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 Salut, Am ceva dubii si am zis ca o parere in plus nu strica... Ce imi recomandati pentru un F800 ST (albastru)? Crash Pad-uri, £166.85 Sau Bar protection £182.42 Daca se poate si ceva pareri pro si contra (ceva comparatii esteica vs protectie atat a carenelor/motorului cat si a conducatorului/pasagerului) Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Crash-bar e cel mai bun pt protejarea carenelor. Pot sa aduc la 199,90€. » Post actualizat in 26 Jan 2015 06:08 Cu paduri nu protejeaza carenele doar protejeaza motorul. » Post actualizat in 26 Jan 2015 06:08 Cu paduri nu protejeaza carenele doar protejeaza motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Multam Dan Cata pt sugestie, cablul de acceleratie pare ok, cu toate acestea am sa-l schimb. Chestia cu plasticul pare ca functioneaza de minune, cel putin vizual. Abia astept sa incerc si in functiune. Cand am desfacut cablul de acceleratie mi s-a rupt surubul care prinde aparatoarea aceea de plastic (care fixeaza cablul pe ghidon) exact la fata, si am sa ii fac proba dupa ce reusesc sa il scot de acolo (daca reusesc). In alta ordine de idei, as vrea sa va intreb ceva, cu toate ca par ca sunt lenes, dar tinand cont ca sunt aici o multime de oameni priceputi scutesc niste timp rasfoind manualul: ce este acel furtun de cauciuc care face legatura intre partea de jos a filtrului de aer si partea de deasupra alternatorului? (in poza este marcat cu X). Am gasit in zona unde este incercuit, pe langa colier, ca furtunul este rupt si trebuie sa il schimb. Imi puteti spune de unde va cumparati voi piesele de schimb? De exemplu ar trebui sa cumpar acel furtun si as schimba parca toate cablurile de la alimentare (acceleratie, soc si cele catre clapete). Cand am sa continui cu revizia cu siguranta am sa mai gasesc alte piese care trebuie schimbate. Multam fain din nou de ponturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Ala e pentru gazele de carter. Inauntrul motorului cumunica cu exteriorul, altfel ti-ar pusca simeringuri la prima cursa a pistoanelor. Si cum acolo is si vapori de ulei, ii baga inapoi in motor, deasupra pistoanelor, ca sa arda. Daca ai un colier rupt poti pune bride de plastic. Nu e presiune deloc acolo, trebuie doar sa stea pe pozitie. Si pentru asta o brida de plastic de 5 mm latime e arhisuficienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Nu colierul e rupt, ci furtunul s-a rupt iumediat in spatele colierului. As vrea sa il schimb daca gasesc; in caz ca nu, am sa-l scurtez putin furtunul si prind colierul pe parte buna a furtunului, mai ales ca nu e presiune acolo. Multam fain din nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Ia altul OEM... ii destul de greu acolo sa bagi un alt furtun, ca e stramt. Sau daca e scump nou, cred ca am eu ala de pe R-ul de dezmembrat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Verific si te anunt. Multam frumos inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eliasmanu Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Multumesc Crazy Angel, si pentru sfat si pentru oferta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Dan, am rezolvat cu furtunul acela pentru gazele de carter. Am reusit si l-am scos cu greu, foarte ciudata brida aceea de prinderre. Am taiat 1cm din furtun (ceea ce era defect) si l-am reintrodus. Nu am reusit nicicum sa prind la loc acel colier, dar am pus altul, totul pare ok acum. Multam fain pentru intentie. Daca tot am rezervorul dat jos am sa fac si schimbul de lichid de frana si abia apoi am sa-i fac proba la soc. Vizual se vede ca lucreaza. » Post actualizat in 28 Jan 2015 10:47 Si eu intampin aceeasi problema cu maneta de soc. De 2 ani ma chinui sa pornesc cu acceleratia trasa si sa o tin cateva minute, altfel moare motorul. Au fost inlocuite cablurile de acceleratie, maneta de soc sta ca de frumusete. Daca ai toate cablurile noi si tot nu merge, reseteaza toate reglajele, astfel incat toate cablurile sa stea "relaxate": strange reglajul de la ghidon la soc si acceleratie, du jos de tot reglajul de la clapete si desfa suruburile pentru relanti; daca e cazul scoate si curata cutiuta cu distribuitorul de cabluri, eu am gasit-o foarte murdara. Sa urmaresti ca nu cumva vreun cablu sa fie stramb, ca fiind otelit apare o tensiune pe el. Lipeste un plastic asa cum ne-a explicat Cata; eu am pus unul de 1,5mm. Incepi apoi sa intinzi cablurile ca sa stea la limita distantei de lucru, dar sa ai grija sa nu le tensionezi prea tare (sa urmaresti la fiecare in parte sa nu se miste rotia aceea de la clapeta). Strangi suruburile de relanti "la mustata" pentru fiecare in parte apoi ii faci reglajul "live". Dupa ce sta ok la relanti ii faci balansul si cam asta ar trebui sa fie tot. Mie imi merge brici socul, mii de multumiri Dan Cata pentru trick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 (editat) Știe cineva de unde pot cumpăra din România așa ceva? Mulțumesc! Este vorba de M6 hard black plastic screen Cred eu că ar fi garniturile de la parbriz....dacă greșesc să-mi ziceți! Incearca la Hornbach, au vreo 2 sau 3 dimensiuni de saibe de plastic, poate se potrivesc. Eu am folosit la carene si sunt bune. Le gasesti la raionul saibe sus de tot in cutiute Editat Ianuarie 28, 2015 de ytu60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Am uitat să precizez că defapt nu alea îs ce trebuie, ci altele, de cauciuc...alt link, altă distracție. Şi mi-e lenw să pun linkuri de oe tel. Oricum, sînt niște șaibe de cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 28, 2015 Admin Share Postat Ianuarie 28, 2015 Gasesti si improvizezi ceva, gasesti variante destule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 O bucata de cauciuc si doua preducele si treaba'i gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Cred ca stii ca se poate comanda orice pt bmw inclusiv rahatelele ale sau 1 surb si costa un rahat de bani.iti cauti pe real oem codul de piesa ,te duci la un magazin de piese auto sau te ajuta careva sa le comanzi.la importatorii de piese nu platesti transportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 Mulțumesc pentru sfaturi, oameni buni. Ideea cu cauciucul şi preducelele nu e rea, eu mă gîndisem să caut un furtun din care să tai. Cred că am să încerc varianta propusă de andrei gras. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Avand motocicleta demontata, mi-a venit o idee pe care am realizat-o, nu stiu cat este de buna pana la vara... In spatele radiatorului de ulei de sub far am montat 2 ventilatoare de 80mm la 12V actionate de un comutator. Atunci cand le pornesc se simte binisor curentul de aer produs de ele in laterale. Am pus o bancnota de 10 lei in fata radiatorului si o tine lipita. (...am vrut sa pun una de 100E dar nu am avut ). Sunt curios daca la vara in oras imi va cobori indicatorul de temp de la 6 la 5 liniute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 3, 2015 Admin Share Postat Februarie 3, 2015 Ai facut o treaba buna, si motocicletele oficiale au un ventilator acolo.. Ideea este ca pastreaza constant o temperatura mai scazuta, dar sa fii atent sa nu le uiti deschise cand pleci. Ideal ar fi fost sa le pui cu un gen de termostat, sa porneasca automat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdglasfk Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Ventilatoarele de sursa de PC nu au nici o legatura cu cele de moto/auto, nici ca eficienta, nici ca functionare in vibratii, praf, umezeala. Eu nu cred ca treci vara cu ele. Daca vrei sa pui ventilator, cauta unul tot de pe o motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 (editat) Pe China au aparut protectii de cilindrii la oilheads, transport gratis http://www.ebay.com/itm/Engine-Protector-Guard-For-BMW-R1150R-R1100S-R1150RS-R1150RT-2001-2003-2002-New-/180997110975?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&fits=Model%3AR1100RT&hash=item2a2444bcbf&vxp=mtr Tre doar asteptat acuma sa mai scada dolarul... Editat Februarie 3, 2015 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.