Sari la conținut

Postări Recomandate

Habar n-am cu ce e încălțată acum motocicleta şi nu-i acasă să mă pot uita ..

Uita-te pe pozele din anuntul de vanzare si te prinzi imediat... :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uita-te pe pozele din anuntul de vanzare si te prinzi imediat... :).

Mulțumesc dl. Dan, am încercat deja varianta asta (e drept, doar pe o poză) dar n-am văzut nimic.

P.S. am scos-o de la vînzare, e mai versatilă decît un cruiser. Atîta tot că la manevre trebuie să cobor, nu ajung suficient cu picioarele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I like your motorcycle... :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

stiu ca in urma cu ceva pagini se discuta despre amplasarea unei prize de bricheta, mai jos sunt cateva poze din categoria "ce-am mai mesterit azi la motor". Am facut o prindere ptr o priza standard luata de pe louis - ma enerva la culme ca singura priza de pe ditamai Kau e jos, in stanga sub sha.

 

post-4765-0-94410900-1426708381_thumb.jpg post-4765-0-93573200-1426708409_thumb.jpg post-4765-0-86448100-1426708441_thumb.jpg post-4765-0-25619100-1426708537_thumb.jpg

 

 

p.s. Si da, vremea in Kronstadt e iar de rahat!!! iar lanturi pe motor :(

post-4765-0-37854300-1426708819_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- ma enerva la culme ca singura priza de pe ditamai Kau e jos, in stanga sub sha.

 

Dar de ce ti se pare atat de nepotrivit acolo? Rolul ei principal este sa conectezi incarcatorul de baterie. Nu merita sa te enervezi! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Batman, batman...

 

Referitor la enervare - nu-i asa grav :P Dar in ziua de azi, cand ai telefon, gopro, camera plus o gramada de alte deviceuri toate power hungry, imi era peste mana sa trag priza cu un fir pe langa carene pana sus in tankbag (asa faceam pana acum). Cu priza-n bord e mult mai simplu, mai ales ca langa e GPSu (in cazul meu un tel intr-o carcasa water/shock proof)


» Post actualizat in 20 Mar 2015 15:44

K1600GTL Custom Project

 

post-4765-0-53900300-1426866220_thumb.jpg post-4765-0-32888000-1426866224_thumb.jpg post-4765-0-75800700-1426866221_thumb.jpg post-4765-0-21426200-1426866223_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

pt ca am dat RT-ul in primavara, am ramas "pe stoc" cu 5 bujii NGK DCPR8EKC noi-noute si care nu se potrivesc pe Adventure. Pretul lor in magazin am vazut ca variaza intre 41 si 60 de lei bucata, drept pentru care ma gandeam sa cer 25 de lei pe bucata.

Din acelasi motiv, mai am si o curea de alternator Continental tot pt RT din 2008. Pretul ei normal e undeva la 70 de lei, eu as vrea 40 pe ea (asta cred ca se potriveste si la GS - trebuie sa verific).

Cum vine iarna si toata lumea mai schimba una-alta la motor, ma gandeam ca poate trebuie cuiva. Dati un semn pe privat sau la zero sapte 45 unu 5 9 patru 33.

Bujiile s-au dat, cureaua se pastreaza ca e buna si la GS.

Hai, ca parca-parca s-ar incalzi...

» Post actualizat in 21 Mar 2015 09:48

Batman, batman...

 

Referitor la enervare - nu-i asa grav :P Dar in ziua de azi, cand ai telefon, gopro, camera plus o gramada de alte deviceuri toate power hungry, imi era peste mana sa trag priza cu un fir pe langa carene pana sus in tankbag (asa faceam pana acum). Cu priza-n bord e mult mai simplu, mai ales ca langa e GPSu (in cazul meu un tel intr-o carcasa water/shock proof)

» Post actualizat in 20 Mar 2015 15:44

K1600GTL Custom Project

 

attachicon.gifk1600-gtl-2-625x417.jpg attachicon.gifk1600-gtl-4a-625x417.jpg attachicon.gifk1600-gtl-3-625x417.jpg attachicon.gifk1600-gtl-4-625x625.jpg

seamana cu cele din terminator (da, stiu, alea erau Ducati)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am vrut azi sa schimb lichidul de frana si abia acum am observat ca un cap de surub e distrus complet....se invarte surubelnita in gol nu stiu daca se observa in poza. Cum as putea sa desfac suburul respectiv fara sa distrug nimic pe langa el?

post-24906-0-42532700-1427704648_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Bate de cateva ori incet cu un ciocan in el sa se destepeneasca si apoi cu o dalta mica si un ciocan il desfaci usor..fixezi dalta pe interior in unghi si lovesti invers acelor de ceasornic..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat deja sa bat in el dar e teapan si daca rasusesc il coco si mai tare. Ma gandesc sa lipesc de capul surubului alb surub cu poxipol si dupa ce se usuca sa incerc atunci si inlocuiesc surubul. Incerc pe cat pot sa nu distrug filetul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu mai ai ce stricaciuni sa faci acolo in plus, nu ai cum sa strici filetul, acesta se afla in partea de jos, nu la floare, pune o surubelnita in cruce pe el sau un dorn, loveste cu un ciocan de cateva ori, apoi cu o dalta mica il scoti usor. Nu ai cu ce-l lipi, acolo trebuie forta sa-l desfaci. Mi s-a intamplat si mie la fel si l-am scos exact cum ti-am descris mai sus..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Sa nu uiti sa bati intai in el, problema vine de la faptul ca surubul se oxideaza inauntru, prin socuri rupi stratul de oxid, apoi totul merge usor. Recomandat este ca dupa aia sa schimbi toate suruburile cu unele noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Bravo.

Repet, ca sa stai linistit pe viitor schimba suruburile. Acolo se oxideaza, nu rugineste nimic pentru ca ele intra intr-un aliaj de aluminiu (rezervorul de lichid) nu fier pe fier, daca te uiti in poza ta ai sa vezi ca si floarea la celalalt surub este aproape stricata si urmatoarea data cand vei umbla acolo vei pati la fel. Sunt sigur ca la fel arata si celelalte. Gasesti suruburi la fel, cu cap ingropat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea nu trebuie stranse pana ce iese apa din ele, multi cred ca acolo e presiune si vezi doamne, sa nu scape :D sa nu mai ai frana.

 

Dar presiunea aia mare e dupa pompa, nu inaintea ei :)

 

Ce o zis Luigi e foarte bine, pentru astfel de cazuri eu am o dalta facuta dintr-o supapa. Pana acuma nu m-o dezamagit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi sunteti se pare mult mai curajosi decat mine, folosind metoda cu daltita la piese subtiri din zamac (sau similare) :D

Eu nici la carburatoare nu aveam curaj sa folosesc metoda asta, preferam sa gauresc capatul surubului pana cand se reteaza, apoi corpul se scoate usor cu patentul apucand de capatul care ramane (grosimea capacului).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...