varugica Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Salutare domnilor, Astazi am refacut amortizorul de directie (steering damper) la mobra mea.Totul a mers relativ usor dupa ce am facut rost de semeriguri 10x20x7/8.5 , care sunt un pic mai speciale deoarece trebuie sa aiba o buza de curatare si sa fie pentru miscare longitudinala nu de rotire. Am gasit pana la urma exact ce trebuia la 4 lei/buc.Ulei de furca am pus 15w(de asta am avut prin garaj) dar totusi cred ca am exagerat (trebuia sa pun 10w) fiindca acum merge un pic cam greu.Daca vrea cineva sa-l asist sau sa il repar sa-mi dea de stire.Toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Interesant... Era cu filet prins, nu era capsat? Cum ai aflat cat ulei trebuie pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Salutare domnilor, Astazi am refacut amortizorul de directie (steering damper) la mobra mea.Totul a mers relativ usor dupa ce am facut rost de semeriguri 10x20x7/8.5 , care sunt un pic mai speciale deoarece trebuie sa aiba o buza de curatare si sa fie pentru miscare longitudinala nu de rotire. Am gasit pana la urma exact ce trebuia la 4 lei/buc.Ulei de furca am pus 15w(de asta am avut prin garaj) dar totusi cred ca am exagerat (trebuia sa pun 10w) fiindca acum merge un pic cam greu.Daca vrea cineva sa-l asist sau sa il repar sa-mi dea de stire.Toate cele bune Cred ca trebuie sa-l refac si eu.De unde ai luat simeringuri?...In rest cam stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 De fapt totul se monteaza in baie de ulei(scufundat in ulei) asa ca nu ma intereseaza cat ulei intra in el.Inspiratia a fost http://www.i-bmw.com/showthread.php?t=32923 . Cat despre semeringuri am luat de la un furnizor de la mine din oras care se ocupa cu reparatii sisteme hidraulice...romania hidroservice parca le zice .Daca te ajuta pot sa merg sa-ti iau si tie si ti le trimit prin posta Mesaj completat Interesant... Era cu filet prins, nu era capsat? Cum ai aflat cat ulei trebuie pus? Sunt niste sigurante pe el, nimic nu este capsat.Nu inteleg de ce nu face nimeni un kit de reparatii pentru ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Pai... un kit de reparatii ma gandesc ca ar contine si tija aia, nu doar simeringurile, uleiu si sigurantele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Ceva in genul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Nu era murdar/cu impuritati uleiul ce l-ai scurs din el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Nu mai avea ulei deloc in el(cursese tot afara) .In loc de ulei erea o mazga uleioasa de care abia am scapat in baie de benzina cu periuta de dinti si apoi cu spay de curatat frane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Da, exact ca la furci... Cica de la simeringuri, se roade cromu de pe ax si de fapt jegu ala din ulei e pilitura de crom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Nu mai avea ulei deloc in el(cursese tot afara) .In loc de ulei erea o mazga uleioasa de care abia am scapat in baie de benzina cu periuta de dinti si apoi cu spay de curatat frane. Tu sti cum trebuie sa lucreze respectivul?Eu l-am dat jos cand am schimbat pivotul...Ala trebuie,ca pe masura ce misti tija(repede),sa mearga mai greu,sa nu lase gidonul sa intre in voblaj.Nu trebuie sa mearga greu pe loc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Foarte corect, asa este!Cu o singura mentiune:te misti cam greu , in doua minute nu ai ce alege daca ai mana formata. In afara de cele usor vizibile mai ai un surub ascuns sub oglinda stanga care trebuie data jos, altul sub priza de aer din fata si doua jos, la evacuare. Atentie la cel de la priza de aer(nasul motorului), acolo nu prea este loc si de obicei inbusul ala se strica. Cind il pui la loc alege unul bun si nu-l strange tare. Dupa ce dai jos toate suruburile ridici carena in sus sa iasa de pe buza rezervorului. Te descurci tu, prima data este greu, dupa ce prinzi experienta in 2/3 minute maximum treaba este gata. Spor. timpul record a fost doar pt mine... Citind p`aici, am obs. ca sunt altii experti sau cu veleitati de mecanic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Februarie 13, 2011 Autor Share Postat Februarie 13, 2011 De fapt totul se monteaza in baie de ulei(scufundat in ulei) asa ca nu ma intereseaza cat ulei intra in el.Inspiratia a fost http://www.i-bmw.com/showthread.php?t=32923 . Cat despre semeringuri am luat de la un furnizor de la mine din oras care se ocupa cu reparatii sisteme hidraulice...romania hidroservice parca le zice .Daca te ajuta pot sa merg sa-ti iau si tie si ti le trimit prin postaMesaj completat Sunt niste sigurante pe el, nimic nu este capsat.Nu inteleg de ce nu face nimeni un kit de reparatii pentru ele Intradevar nu e greu de reparat. Am reconditionat si eu pe al meu prin 2008 si am pus simeringuri simple care aveau dimensiunea potrivita. Atentie!!uleiul 15W va fi prea gros pt amortizorul de ghidon . Spun din experienta. Daca o sa buischezi ghidonul cand e frig afara va pusca simeringul. eu asa am patit. Dupa care am pus ulei de 10w si de atunci functioneaza fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 asta-i cana cu care iei "the blue-white pill"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 in fiecare dimineata, de 2 ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordSith Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 guys, ma vad nevoit sa dau caramida. pe cine intereseaza, pentru o a doua motoreta sau pentru piese, anuntul este asta: /index.php?showtopic=614018 bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 18, 2011 Admin Share Postat Februarie 18, 2011 Cam liniste pe aici! Sa animam putin topicul : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Cam liniste pe aici!Sa animam putin topicul : Salut, Postul tau a venit la fix pentru mine.Mi-am luat si eu o platforma,cam ca asta,si inca nu stiu daca pot sa urc magaoaia pe ea A ta basculeaza?...daca "DA",nu prinde motocicleta la mijloc cand revine din bascula?Vad ca si la tine e aceiasi lungime cu platforma. Eu traiesc cu senzatia ca-i prea lung motorul pt platforma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Cam liniste pe aici!Sa animam putin topicul : He He... sa il folosesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Cam liniste pe aici!Sa animam putin topicul : Sa-l stapinesti sanatos, multi km fara pb .... Mesaj completat Hai sa va mai intreb o chestie .... merge oare sa bag in 1100RT un ulei Yamalube 20w50 ? http://www.yamaha-motor.eu/eu/accessories/...p;redirect=true Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Nenea povesteste-ne despre Titanic...varsta , km , provenienta , bube sau calitati. Sa-l stapanesti super sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabel629 Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Cam liniste pe aici!Sa animam putin topicul : Superba ..... Speechless ! ( probabil ai fost premiant la scoala ) Sa te bucuri de el ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 (editat) Va salut si eu ca proaspat posesor de 1100RT. Oare se pupa uleiul asta 20W50 cu un boxer ? http://www.yamaha-motor.eu/eu/accessories/...p;redirect=true Editat Februarie 18, 2011 de mihalceai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Va salut si eu ca proaspat posesor de 1100RT. Oare se pupa uleiul asta 20W50 cu un boxer ? http://www.yamaha-motor.eu/eu/accessories/...p;redirect=true De ce nu-i dai Castrol Actevo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.