Dan Cata Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 (editat) Arata fain .... fa-le daca poti o poza de aproape ... sa vad ce bec ai in ele si ce dimensiune au cu aproximatie ... le-ai pus pe faza lunga sau pe scurta sau merg de la un buton separat ? Mi se pare mie sau ai xennon pe farul mare H4 ... ? Bafta. O sa le fac... Is ceva ieftinituri din piata... Deocamdata o sa ajunga astea, pe lista prioritatilor e acu un set de gume, dupa aia Hella FF50 (2 randuri, de ceata si driving lights cu xenon de 4300k in fiecare - investitie de ~ 1000 RON). Becu din astea e H3 de 50W sau 55, nu mai retin, dar pe acolo. Is legate pe faza lunga, cu releu. Alea ce or sa vina o sa fie legate asa: alea de ceata pe faza scurta si alea de driving lights pe faza lunga. Ce am observat pana acuma e ca merita sa ai proiectoare! In 300 km nu mi-a mai taiat nimeni calea, stau conservarii pe strazile laterale pana ce trec de ei. Tineti minte ca majoritatea din aia 300 km or fost facuti in jud. AB Tot ce am acuma e halogen. Xenoanele or sa vina si ele, dar dupa cum zic, dupa ce imi iau gume. Editat Februarie 28, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorola Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 Arata fain .... fa-le daca poti o poza de aproape ... sa vad ce bec ai in ele si ce dimensiune au cu aproximatie ... le-ai pus pe faza lunga sau pe scurta sau merg de la un buton separat ? Mi se pare mie sau ai xennon pe farul mare H4 ... ? Bafta. in loc de buton separat de comanda, va recomand un autoswitch. Am folosit cu succes pe 1150gs si pe 1200gs; comanda se face tinand apasat butonul de anulare de la semnalizator o perioada mai mare de 2 sec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 in loc de buton separat de comanda, va recomand un autoswitch. Am folosit cu succes pe 1150gs si pe 1200gs; comanda se face tinand apasat butonul de anulare de la semnalizator o perioada mai mare de 2 sec Interesant... Si unde ai legat dispozitivu asta? Banuiesc ca direct la firele releului, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 O sa le fac... Is ceva ieftinituri din piata... Deocamdata o sa ajunga astea, pe lista prioritatilor e acu un set de gume, dupa aia Hella FF50 (2 randuri, de ceata si driving lights cu xenon de 4300k in fiecare - investitie de ~ 1000 RON). Becu din astea e H3 de 50W sau 55, nu mai retin, dar pe acolo. Is legate pe faza lunga, cu releu. Alea ce or sa vina o sa fie legate asa: alea de ceata pe faza scurta si alea de driving lights pe faza lunga. Ce am observat pana acuma e ca merita sa ai proiectoare! In 300 km nu mi-a mai taiat nimeni calea, stau conservarii pe strazile laterale pana ce trec de ei. Tineti minte ca majoritatea din aia 300 km or fost facuti in jud. AB Tot ce am acuma e halogen. Xenoanele or sa vina si ele, dar dupa cum zic, dupa ce imi iau gume. Dane, tu ce vrei sa spui cu 300 km facuti in Alba??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 in loc de buton separat de comanda, va recomand un autoswitch. Am folosit cu succes pe 1150gs si pe 1200gs; comanda se face tinand apasat butonul de anulare de la semnalizator o perioada mai mare de 2 sec Interesant. Ai cumva o schema de conectare a device-ului ? Multumesc. Mesaj completat Am facut cateva az dim inainte as vin la munca. Is cu telefonu asa ca scuzati calitatea Poti sa faci niste poze la proiectoare mai de aproape si cu becurile stinse ? Arata superb, iar cu proiectoarele... magnific. Bravo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 @Dan Cata: imi plac asa cum sunt aprinse...dar vorba unui amic de aici ... o poza fara lumini se poate te rog? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Dane, tu ce vrei sa spui cu 300 km facuti in Alba??? Floresti-Cluj-Sasciori si retur. Cam atata iese. 300 Interesant. Ai cumva o schema de conectare a device-ului ? Multumesc. Mesaj completat Cred ca alea is doar pentru boxere, ca alea au buton de anulare. Si releu de semnalizare cu 12 fire, nu cu 2 sau 3 cate is de regula pe mobre Poti sa faci niste poze la proiectoare mai de aproape si cu becurile stinse ? Arata superb, iar cu proiectoarele... magnific. Bravo. Pot, cel mai devreme maine dimineata. Azi nu am mai venit cu mobra la servici. @Dan Cata: imi plac asa cum sunt aprinse...dar vorba unui amic de aici ... o poza fara lumini se poate te rog? Maine pe vremea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorola Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 (editat) Interesant. Ai cumva o schema de conectare a device-ului ? Multumesc. gasiti aici o schema. nu se leaga la releul de semnalizare, ci direct la butonul de comanda. practic poti sa-ti alegi orice buton pentru comanda proiectoarelor, ei au recomandat butonul de anulare referitor la distribuitori, prima data l-am comandat direct de la wunderlich, a doua oara mi-au spus sa comand de la reprezentanta lor din ro, parca "sistematic" Editat Martie 1, 2011 de motorola Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 1, 2011 Admin Share Postat Martie 1, 2011 (editat) Mi-au ramas de la vechiul RT: -Doua seturi placute frana fata Ferodo sinterizate, pentru ambele discuri, in magazin costa 125 lei/setul, eu vreau 190 lei pe ambele seturi. -Pentru cine se respecta.. o pereche sei second CORBIN(pilot+pasager), cumparate de mine inainte de accident de pe ebay.de cu 250 euro. Sunt lucrate manual din piele perforata, sunt inseriate, sunt cu gel, arata foarte bine, se muleaza pe sezut. Nici macar nu am apucat sa le probez, am avut accidentul ala nenorocit. Se potrivesc si la 1100RT si la 1150 RT. Pretul lor este de 150 euro perechea, noi costa 5-600 euro! Putem gasi(functie de om)si o varianta in rate, ne-ntelegem cumva, oameni suntem . Nu le-am scos la vanzare pina acum deoarece gandeam sa-mi iau 1150RT sa le tin pentru sufletul meu, dar nu am fost atent pe unde am mers, m-am impiedicat de un portofel si m-am captusit cu un LT Mesaj completat Placutele de frana se potrivesc la mai toate modelele de 1100, GS, RS, S .. Editat Martie 1, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 Nu le-am scos la vanzare pina acum deoarece gandeam sa-mi iau 1150RT sa le tin pentru sufletul meu, dar nu am fost atent pe unde am mers, m-am impiedicat de un portofel si m-am captusit cu un LT Doamne Ajuta! sa te loveasca ginioane de aste macar o data pe an. Sa-l stapanesti cu placere si vanzare buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Dane, arata f bine felicitari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Dar fa ceva cu cablurile alea.....strica aerodinamica.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Dane, arata f bine felicitari ! Dar fa ceva cu cablurile alea.....strica aerodinamica.... Io is multumit de efect, az noapte am mers 70 km ca sa le testez. Cum ziceam, astea is provizorii. De indata ce imi iau Hella, normal ca o sa rutez firele mai bine, mai ascunse. E spatiu suficient intre oglinda si plasticu de la bord ca sa le trec pe acolo. Si atea le pun pe CB-u lu Gabi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 M-am linistit . Abia astept sa va vad in paralel la vara sa se lumineze ca la apocalipsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Acuma... am achizitionat niste admisii(mai exact tuburile de plastic negre, dintre admisii si airbox). Is de pe un 1100 GS, fiind mai groase si intra parca si mai mult in airbox. Daca le montez, sper sa obtin mai multa putere in ture medii, adica exact acolo unde e nevoie in de pasiri. Nu ca nu ar avea arhisuficienta putere RT-ul, dar noah... e bine sa fie acolo Revin cu pareri si impresii dupa ce le montez sambata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 3, 2011 Admin Share Postat Martie 3, 2011 Vei castiga sigur ceva cai, exact acolo unde ai nevoie! Pe ebay, unde le gasisem si eu se spunea de 5 cai in plus. Exact asa a procedat si fostul propietar la LT-ul meu, motorul fiind identic cu cel de RS/GT, i-a pus cutia de filtru de aer de GT(are prizele de aer mai mari in diametru)si i-a scos un releu/capastru din electonica care-i limita puterea si acum are fix 130 cp, fata de 98 de serie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Acuma... am achizitionat niste admisii(mai exact tuburile de plastic negre, dintre admisii si airbox). Is de pe un 1100 GS, fiind mai groase si intra parca si mai mult in airbox. Daca le montez, sper sa obtin mai multa putere in ture medii, adica exact acolo unde e nevoie in de pasiri. Nu ca nu ar avea arhisuficienta putere RT-ul, dar noah... e bine sa fie acolo Revin cu pareri si impresii dupa ce le montez sambata. 5 " armasari " sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Nu stiu cat dar multi posesori din USA zic ca se simte diferenta. In bine Mesaj completat In caz ca va intereseaza, se poate schimba formatul la ceasu de pe bord din xx:xx in x:xx. Nu e greu, doar mult de munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Se aude pe undeva de vreo intalnire a bmw-istilor pt anul acesta, sau numai cele programate de cluburi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Se aude pe undeva de vreo intalnire a bmw-istilor pt anul acesta, sau numai cele programate de cluburi? sigur ca da. tu pui de un gratar la humor, si eu aduc colegii cu bmw-urile la tine. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 4, 2011 Admin Share Postat Martie 4, 2011 ..Impresii dupa aproximativ 300 km: Desi are aproape 400 kg, nu se simte absolut deloc greutatea, este extraordinar de echilibrata. Lucrul asta se vede cind mergi pe tempomat, poti merge fara maini citi kilometri vrei.. Extraordinar si cum o poti inoda printre masini la semafor, cu Burgmanul ma strecuram mai greu, nu avea ciclistica astuia Motorul este foarte flexibil datorita cuplului mare, trage foarte bine la viteza mica chiar si intr-a cincea. Frane foarte bune, bine dozate. Consumul intr-a cincea, la 110 km/ora, unde acul sta pe 3000 rot/min este 5.2, 5.4..incredibil.. Despre pozitia, manerele incalzite si seile care te frig chiar si prin manusi si costum nu vorbesc. Util mi s-a parut volumul CD-ului care creste odata cu viteza si scade la stopuri. Muzica se aude cu casca integrala pina pe la 100 km/ora, cu o casca jet probabil ca auzi ca acasa. Esti foarte bine aparat de curent, parbrizul mare si flapsurile laterale+oglinzile protejeaza foarte bine. Suspensiile mi se par destul de dure, dar asta se poate explica si prin faptul ca un motor care ajunge la 600 kg cu pilot+pasager+bagaje trebuie sa stea pe sosea, nu sa "flambeze" aiurea pe viraje. Eu am reglat monoamortizorul pe Soft si confortul s-a imbunatatit considerabil. Am sa merg asa in oras, afara pe viraje am sa vad cum este mai bine.. Esapamentul se aude destul de viguros, ma asteptam sa fie mai silentios, pe RT nu auzeam nimic.. Oricum, patru-n linie este altceva, motorul are un vuiet de motor sport..dar este rasat si deosebit de silentios la relanti. Datorita scaritelor mari, in genul alora de chopper, pozitia picioarelor la semafoare este putin atipica, trebuie sa stai mai cracanat, pe linga scarite, sau cu dreptul in spate si stangul mai in fata, incadrand scaritele. Ma cam deranjeaza chestia asta, probabil este vorba de timp si obisnuinta. Surprinzator, dar desi par mari, locurile pentru bagaje(coburii+topcase-ul)sunt destul de mici. Cred ca cele de pe RT sunt mai incapatoare, de fapt nu cred, sunt sigur. Avand portbagaj suplimentar pe topcase ma ajuta enorm sa leg deasupra lui un sac suplimentar pentru bagaje. Comenzile sunt foarte bine amplasate si intuitive. Deranjant este faptul ca nu sunt luminate, noaptea asta este o problema, avind in vedere multitudinea de butoane si functii de pe ghidon. Probabil chestie de obisnuinta si asta. O nota foarte buna pentru claxon, se aude ca o goarna de tir, din cea cu aer comprimat.. Fata de raguselile de pina acum asta este de senzatie.. Cam asta pina acum.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Eu mi-am cumparat harley si cred ca am sa vand BMW-ul meu (perfectiunea 1100 RT).... dk eu nu mai merg cu el, decat foarte rar e pacat sa-l tin; mai bine se da cineva cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Luigi, cred ca al tau are 2 claxoane. Stiu ca RT 1150 are 2 si cred ca si al tau la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 (editat) Luigi, cred ca al tau are 2 claxoane. Stiu ca RT 1150 are 2 si cred ca si al tau la fel eu am pe BMW-ul meu montate 2 claxoane exact ca la 1150 RT ... alta treaba Editat Martie 4, 2011 de JustMe_DF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.