Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca sa se curete depozitele de carbon de pe capetele pistoanelor, din cand in cand e bine sa le dati otzara in gura la motoare :laugh: Un 5 6 mii de rpm :D

 

Si nu ii sanatos DELOC sa mergi cu ele subturate... Mai bine schimbi viteza cu o treapta in jos decat mers subturat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incepand de azi semnez si eu condica alaturi de dumneavoastra, domnilor! Sunt mandrul posesor al unui R 1100 RS din 1999, mai exact cel din poza. O sa va sacai putin cu niste intrebari mai incolo, fiindca sunt foarte confuzat de luminile de avertizare ale ABS-ului si necesit lamurire. Pana una - alta va salut si ne doresc drumuri bune!

 

1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca e ca si un 1100 rt daca te ajuta la ceva... Orice platforma ar trebui sa fie ok.

 

Cel mai important e cum il legi! Daca are roata din fata bagata intre tevile alea sa fie fixata sa nu alunece stanga-drapta, mai trebuie doar sa il legi de furci, de deasupra puntii de peste roata si de spate trebuie legat de cardan, de partea groasa a lui nu peste bratul subtire de deasupra.

 

Si pentru mai multa siguranta, daca iti permite spatiul, sa fie legat de scaritele pasagerului sa nu se duca stanga dreapta de spate. Ar trebui sa fie in regula atata :laugh:

Mesaj completat

Incepand de azi semnez si eu condica alaturi de dumneavoastra, domnilor! Sunt mandrul posesor al unui R 1100 RS din 1999, mai exact cel din poza. O sa va sacai putin cu niste intrebari mai incolo, fiindca sunt foarte confuzat de luminile de avertizare ale ABS-ului si necesit lamurire. Pana una - alta va salut si ne doresc drumuri bune!

Sa il folosesti sanatos! Arata super ingrijita :laugh:

 

ABS e usor de facut, daca nu are alte hibe (senzori, centrala? $$$$) :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
A adus cineva Bmw R1200rt pe platforma?

Puteti sa-mi spuneti cam cit de mare platforma ati avut?

La pagina 274 ai sa gasesti o fotografie, iti arata cum am legat eu LT-ul pe platforma, te poti inspira.

Orice remorca este buna.

Asa cum ti-a spus Dan leaga-l bine de furcile fata, pe care este foarte important sa le comprimi cit mai mult.

De asemenea slabeste la maxim rozeta de la amortizorul central, sa poti deasemenea apasa cit mai mult motorul in chingi.

Este foarte important ca motocicleta sa fie apasata in chingi, altfel legaturile se slabesc.

Pune folie cu bule(sau carpe, ceva) acolo unde chingile ating partile de plastic, altfel acestea zgarie vopseaua.

Este bine sa folosesti chingi cu clichet.

De ghidon nu strangi tare cu chingi, alea sunt doar de ghidaj, acestea pot slabi sau chiar indoi ghidonul.

Nu mergi ata, opresti din cind in cind si verifici legaturile.

Eu mi-am adus LT-ul de 400 kg din Arad asa cum ti-am descris mai sus si totul a fost perfect..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt mandrul posesor al unui R 1100 RS din 1999, mai exact cel din poza...

 

N-am mai vazut niciodata un RS cu coada cheala (fara suport de maini pt. pasager si suport de coburi) :laugh:

 

Sa-l stapanesti sanatos! Am avut si eu unul timp de 3 ani in care am facut cca 37.000km si nu mi-a facut nicio problema deosebita. Am schimbat doar un senzor ABS spate si un simering la cardan, in rest doar service-ul anual.

 

Era si un topic deschis pt R1100RS: /index.php?...326714&st=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am mai vazut niciodata un RS cu coada cheala (fara suport de maini pt. pasager si suport de coburi) :laugh:

Multumesc de urare si da, stiu ca e chel de manere deocamdata. Cu riscul de a-mi atrage oprobiul colectivului redactional, am sa marturisesc ca il prefer asa - chel cum e, din punct de vedere estetic. Acestea fiind spuse, voi fi nevoit totusi sa ii fac cate un maner / suport pe fiecare parte, pentru pasager / eventuali coburi. Om vedea, deocamdata sunt alte prioritati: ulei+filtru, bujii, cablu kilometraj, oglinda dreapta (semnalizarile spate sunt deja la reconditionat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La pagina 274 ai sa gasesti o fotografie, iti arata cum am legat eu LT-ul pe platforma, te poti inspira.

Orice remorca este buna.

Asa cum ti-a spus Dan leaga-l bine de furcile fata, pe care este foarte important sa le comprimi cit mai mult.

De asemenea slabeste la maxim rozeta de la amortizorul central, sa poti deasemenea apasa cit mai mult motorul in chingi.

Este foarte important ca motocicleta sa fie apasata in chingi, altfel legaturile se slabesc.

Pune folie cu bule(sau carpe, ceva) acolo unde chingile ating partile de plastic, altfel acestea zgarie vopseaua.

Este bine sa folosesti chingi cu clichet.

De ghidon nu strangi tare cu chingi, alea sunt doar de ghidaj, acestea pot slabi sau chiar indoi ghidonul.

Nu mergi ata, opresti din cind in cind si verifici legaturile.

Eu mi-am adus LT-ul de 400 kg din Arad asa cum ti-am descris mai sus si totul a fost perfect..

 

O aduc din Germania si din descrierile tehnice are lungimea de 223cm in timp ce una din remorcile disponibile are doar 205 cm lungime. Am emotii daca intra sau nu. Ca daca nu trebuie sa vin pe ea de acolo 1500km.

Ma gindeam sa o ridic pe cricul central si asa sa o leg. Are ceva daca fac asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O aduc din Germania si din descrierile tehnice are lungimea de 223cm in timp ce una din remorcile disponibile are doar 205 cm lungime. Am emotii daca intra sau nu. Ca daca nu trebuie sa vin pe ea de acolo 1500km.

Ma gindeam sa o ridic pe cricul central si asa sa o leg. Are ceva daca fac asta?

Eu am o platforma "Eco/Cross".Nu am urcat motorul niciodata pe ea,problema e ca spatiul deatinat mobrei e EXACT cat mobra.Platforma are un sistem de basculare ca sa poti urca usor,nu cred ca am sa reusesc sa-l folosesc niciodata,dar cu putina imaginatie sunt sigur ca se poate transporta :laugh: .

In cazul tau red ca poti sta linistit deoarece conteaza distanta intre "axe",nu crec ca are nimic daca sta cu juma de roata afara...

BAFTA!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Corect, lungimea aia este lungimea totala a mobrei, importanta, asa cum ti-a spus si colegul este lungimea intre axe.

Nu se leaga niciodata pe remorca o mobra catarata pe cricul central!

Mai citeste odata ce ti-am recomandat impreuna cu colegii.

Daca ai nelamuriri suna-ma..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incepand de azi semnez si eu condica alaturi de dumneavoastra, domnilor! Sunt mandrul posesor al unui R 1100 RS din 1999, mai exact cel din poza. O sa va sacai putin cu niste intrebari mai incolo, fiindca sunt foarte confuzat de luminile de avertizare ale ABS-ului si necesit lamurire. Pana una - alta va salut si ne doresc drumuri bune!

 

1.jpg

 

David da si tu mai multe detalii , in stilul caracteristic evident. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

David da si tu mai multe detalii , in stilul caracteristic evident. :laugh:

Mda... pai sa zicem ca mobra a fost o ocazie "de neiertat" in sensul ca a costat obscen de putin. Astea fiind spuse, va confiez ca voi avea un pic de furca cu inmatricularea ei: chiar daca a fost importata la Romanica in 2005, inca nu a vazut lumina cartii de identitate autohtone. Iar asta deoarece nu are "brief" (in varianta romana - BRIF :laugh: ) adica acte.

 

Ei, dar ce zic eu, acte are ea, saraca, dar sub forma unor chitante de vama, nu a unor documente de identitate. Aceasta ultima asertiune ne translateaza temporal in vremurile de haiducie cand Romanica nu era membra de ranga inalta a UE, iar bastinosii erau nevoiti sa plateasca bir greu statului daca indrazneau a importa vreun autovehicul. Inzestrati fiind de natura cu providentiala adaptare la greu prin eschiva, romanii au gasit ca e (mult) mai eftin sa aduci in tara trotineta ca piese de schimb, si nu ca vehicul (adicatelea cadrul separat / motorul separat) - asta in acte, fiindca in realitate nu se apucau care erau intregi la minte sa desfaca mobrele maruntis.

 

Si iaca, dragii mosului, cum tre sa fac eu o declaratie la notar, o identificare la iubitii mei amici de la RAR si o cerere de atestare a identitatii (sau ceva de genul asta) la Politie. Dupa care doua-trei sedinte de magie alb-negru sau color ca sa imi iasa hartiile mai repejor. In rest, numai de bine.

 

V-as ruga sa imi dati o sugestie referitoare la un ulei bun pentru Rocky si o eventuala sursa la un pret convenabil (daca exista). Ah, si mi-ar trebui si un cablu de KM. Si o oglinda dreapta. Gata, va las in pace, oricum, Gixu e de vina, el m-a pus sa scriu din astea. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun venit noilor BMW-isti :laugh:

 

O intrebare scurta: stie careva care este diferenta intre filtrul de ulei Mann MW712 si W712 ? sint identice la cote doar ca cel cu M in fata scrie la specificatii ca este pt moto si costa 55lei, celalalt numai 11 lei .... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e simplu... :laugh:

 

Mann W 712/38 oil filter Please be sure of your application for this filter before ordering

 

Oil filter MANN/Mahle OC91 MW712 for BMW 4 Valve Flat Twin K100/ Oil filter for BMW 4 Valve Flat Twin and K 100/75 Original equipment manufacturer quality

 

Il iei pe ala mai scump, doar ai bani, esti posesor de BMW ce naiba :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun ... proaspat posesor 1100RT ...

 

Primele impresii dupa 200 Km ... motor super ,prostu' inghetat ...

 

Poza de mai jos ... ti-am promis @JustMe_DF

 

Revin cu intrebarii

 

Drumuri bune ,va doresc.

post-5913-1300474979_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun ... proaspat posesor 1100RT ...

 

Primele impresii dupa 200 Km ... motor super ,prostu' inghetat ...

 

Poza de mai jos ... ti-am promis @JustMe_DF

 

Revin cu intrebarii

 

Drumuri bune ,va doresc.

 

Sa-l stapinesti sanatos si multi km fara pb.; vezi sa nu uiti sa-l uzi cum trebuie ca sa ai noroc de el :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun ... proaspat posesor 1100RT ...

..sa mor io ce-mi place garajul tau!..arata asa cum trebuie sa arate un garaj, plin de motorete!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...