Budd Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 Ti-a zis si tie ca te aliniaza pe Cheia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 http://gobarbra.com/hit/new-632e1832b9b517e8b959ab62b5a17c92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Tareeeeeeeee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Ca sa se curete depozitele de carbon de pe capetele pistoanelor, din cand in cand e bine sa le dati otzara in gura la motoare Un 5 6 mii de rpm Si nu ii sanatos DELOC sa mergi cu ele subturate... Mai bine schimbi viteza cu o treapta in jos decat mers subturat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 La 5000 sunt pe idle. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 E prea jos. Tot acolo am scris ca sa nu il tii subturat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Pai nu ziceai la 5? 6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 A adus cineva Bmw R1200rt pe platforma? Puteti sa-mi spuneti cam cit de mare platforma ati avut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Incepand de azi semnez si eu condica alaturi de dumneavoastra, domnilor! Sunt mandrul posesor al unui R 1100 RS din 1999, mai exact cel din poza. O sa va sacai putin cu niste intrebari mai incolo, fiindca sunt foarte confuzat de luminile de avertizare ale ABS-ului si necesit lamurire. Pana una - alta va salut si ne doresc drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Banuiesc ca e ca si un 1100 rt daca te ajuta la ceva... Orice platforma ar trebui sa fie ok. Cel mai important e cum il legi! Daca are roata din fata bagata intre tevile alea sa fie fixata sa nu alunece stanga-drapta, mai trebuie doar sa il legi de furci, de deasupra puntii de peste roata si de spate trebuie legat de cardan, de partea groasa a lui nu peste bratul subtire de deasupra. Si pentru mai multa siguranta, daca iti permite spatiul, sa fie legat de scaritele pasagerului sa nu se duca stanga dreapta de spate. Ar trebui sa fie in regula atata Mesaj completat Incepand de azi semnez si eu condica alaturi de dumneavoastra, domnilor! Sunt mandrul posesor al unui R 1100 RS din 1999, mai exact cel din poza. O sa va sacai putin cu niste intrebari mai incolo, fiindca sunt foarte confuzat de luminile de avertizare ale ABS-ului si necesit lamurire. Pana una - alta va salut si ne doresc drumuri bune! Sa il folosesti sanatos! Arata super ingrijita ABS e usor de facut, daca nu are alte hibe (senzori, centrala? $$$$) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 15, 2011 Admin Share Postat Martie 15, 2011 (editat) A adus cineva Bmw R1200rt pe platforma?Puteti sa-mi spuneti cam cit de mare platforma ati avut? La pagina 274 ai sa gasesti o fotografie, iti arata cum am legat eu LT-ul pe platforma, te poti inspira. Orice remorca este buna. Asa cum ti-a spus Dan leaga-l bine de furcile fata, pe care este foarte important sa le comprimi cit mai mult. De asemenea slabeste la maxim rozeta de la amortizorul central, sa poti deasemenea apasa cit mai mult motorul in chingi. Este foarte important ca motocicleta sa fie apasata in chingi, altfel legaturile se slabesc. Pune folie cu bule(sau carpe, ceva) acolo unde chingile ating partile de plastic, altfel acestea zgarie vopseaua. Este bine sa folosesti chingi cu clichet. De ghidon nu strangi tare cu chingi, alea sunt doar de ghidaj, acestea pot slabi sau chiar indoi ghidonul. Nu mergi ata, opresti din cind in cind si verifici legaturile. Eu mi-am adus LT-ul de 400 kg din Arad asa cum ti-am descris mai sus si totul a fost perfect.. Editat Martie 15, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Sunt mandrul posesor al unui R 1100 RS din 1999, mai exact cel din poza... N-am mai vazut niciodata un RS cu coada cheala (fara suport de maini pt. pasager si suport de coburi) Sa-l stapanesti sanatos! Am avut si eu unul timp de 3 ani in care am facut cca 37.000km si nu mi-a facut nicio problema deosebita. Am schimbat doar un senzor ABS spate si un simering la cardan, in rest doar service-ul anual. Era si un topic deschis pt R1100RS: /index.php?...326714&st=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 N-am mai vazut niciodata un RS cu coada cheala (fara suport de maini pt. pasager si suport de coburi) Multumesc de urare si da, stiu ca e chel de manere deocamdata. Cu riscul de a-mi atrage oprobiul colectivului redactional, am sa marturisesc ca il prefer asa - chel cum e, din punct de vedere estetic. Acestea fiind spuse, voi fi nevoit totusi sa ii fac cate un maner / suport pe fiecare parte, pentru pasager / eventuali coburi. Om vedea, deocamdata sunt alte prioritati: ulei+filtru, bujii, cablu kilometraj, oglinda dreapta (semnalizarile spate sunt deja la reconditionat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 La pagina 274 ai sa gasesti o fotografie, iti arata cum am legat eu LT-ul pe platforma, te poti inspira.Orice remorca este buna. Asa cum ti-a spus Dan leaga-l bine de furcile fata, pe care este foarte important sa le comprimi cit mai mult. De asemenea slabeste la maxim rozeta de la amortizorul central, sa poti deasemenea apasa cit mai mult motorul in chingi. Este foarte important ca motocicleta sa fie apasata in chingi, altfel legaturile se slabesc. Pune folie cu bule(sau carpe, ceva) acolo unde chingile ating partile de plastic, altfel acestea zgarie vopseaua. Este bine sa folosesti chingi cu clichet. De ghidon nu strangi tare cu chingi, alea sunt doar de ghidaj, acestea pot slabi sau chiar indoi ghidonul. Nu mergi ata, opresti din cind in cind si verifici legaturile. Eu mi-am adus LT-ul de 400 kg din Arad asa cum ti-am descris mai sus si totul a fost perfect.. O aduc din Germania si din descrierile tehnice are lungimea de 223cm in timp ce una din remorcile disponibile are doar 205 cm lungime. Am emotii daca intra sau nu. Ca daca nu trebuie sa vin pe ea de acolo 1500km. Ma gindeam sa o ridic pe cricul central si asa sa o leg. Are ceva daca fac asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 O aduc din Germania si din descrierile tehnice are lungimea de 223cm in timp ce una din remorcile disponibile are doar 205 cm lungime. Am emotii daca intra sau nu. Ca daca nu trebuie sa vin pe ea de acolo 1500km. Ma gindeam sa o ridic pe cricul central si asa sa o leg. Are ceva daca fac asta? Eu am o platforma "Eco/Cross".Nu am urcat motorul niciodata pe ea,problema e ca spatiul deatinat mobrei e EXACT cat mobra.Platforma are un sistem de basculare ca sa poti urca usor,nu cred ca am sa reusesc sa-l folosesc niciodata,dar cu putina imaginatie sunt sigur ca se poate transporta . In cazul tau red ca poti sta linistit deoarece conteaza distanta intre "axe",nu crec ca are nimic daca sta cu juma de roata afara... BAFTA!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 16, 2011 Admin Share Postat Martie 16, 2011 Corect, lungimea aia este lungimea totala a mobrei, importanta, asa cum ti-a spus si colegul este lungimea intre axe. Nu se leaga niciodata pe remorca o mobra catarata pe cricul central! Mai citeste odata ce ti-am recomandat impreuna cu colegii. Daca ai nelamuriri suna-ma.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Incepand de azi semnez si eu condica alaturi de dumneavoastra, domnilor! Sunt mandrul posesor al unui R 1100 RS din 1999, mai exact cel din poza. O sa va sacai putin cu niste intrebari mai incolo, fiindca sunt foarte confuzat de luminile de avertizare ale ABS-ului si necesit lamurire. Pana una - alta va salut si ne doresc drumuri bune! David da si tu mai multe detalii , in stilul caracteristic evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 David da si tu mai multe detalii , in stilul caracteristic evident. Mda... pai sa zicem ca mobra a fost o ocazie "de neiertat" in sensul ca a costat obscen de putin. Astea fiind spuse, va confiez ca voi avea un pic de furca cu inmatricularea ei: chiar daca a fost importata la Romanica in 2005, inca nu a vazut lumina cartii de identitate autohtone. Iar asta deoarece nu are "brief" (in varianta romana - BRIF ) adica acte. Ei, dar ce zic eu, acte are ea, saraca, dar sub forma unor chitante de vama, nu a unor documente de identitate. Aceasta ultima asertiune ne translateaza temporal in vremurile de haiducie cand Romanica nu era membra de ranga inalta a UE, iar bastinosii erau nevoiti sa plateasca bir greu statului daca indrazneau a importa vreun autovehicul. Inzestrati fiind de natura cu providentiala adaptare la greu prin eschiva, romanii au gasit ca e (mult) mai eftin sa aduci in tara trotineta ca piese de schimb, si nu ca vehicul (adicatelea cadrul separat / motorul separat) - asta in acte, fiindca in realitate nu se apucau care erau intregi la minte sa desfaca mobrele maruntis. Si iaca, dragii mosului, cum tre sa fac eu o declaratie la notar, o identificare la iubitii mei amici de la RAR si o cerere de atestare a identitatii (sau ceva de genul asta) la Politie. Dupa care doua-trei sedinte de magie alb-negru sau color ca sa imi iasa hartiile mai repejor. In rest, numai de bine. V-as ruga sa imi dati o sugestie referitoare la un ulei bun pentru Rocky si o eventuala sursa la un pret convenabil (daca exista). Ah, si mi-ar trebui si un cablu de KM. Si o oglinda dreapta. Gata, va las in pace, oricum, Gixu e de vina, el m-a pus sa scriu din astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Bun venit noilor BMW-isti O intrebare scurta: stie careva care este diferenta intre filtrul de ulei Mann MW712 si W712 ? sint identice la cote doar ca cel cu M in fata scrie la specificatii ca este pt moto si costa 55lei, celalalt numai 11 lei .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Pai e simplu... Mann W 712/38 oil filter Please be sure of your application for this filter before ordering Oil filter MANN/Mahle OC91 MW712 for BMW 4 Valve Flat Twin K100/ Oil filter for BMW 4 Valve Flat Twin and K 100/75 Original equipment manufacturer quality Il iei pe ala mai scump, doar ai bani, esti posesor de BMW ce naiba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 /index.php?showtopic=640569 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crio Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Bun ... proaspat posesor 1100RT ... Primele impresii dupa 200 Km ... motor super ,prostu' inghetat ... Poza de mai jos ... ti-am promis @JustMe_DF Revin cu intrebarii Drumuri bune ,va doresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Bun ... proaspat posesor 1100RT ... Primele impresii dupa 200 Km ... motor super ,prostu' inghetat ... Poza de mai jos ... ti-am promis @JustMe_DF Revin cu intrebarii Drumuri bune ,va doresc. Sa-l stapinesti sanatos si multi km fara pb.; vezi sa nu uiti sa-l uzi cum trebuie ca sa ai noroc de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Salutare, iti pare ca-s multi 1500 km pt un RT? Pentru ce l-ai mai luat daca il pui pe platforma si nu vrei sa vezi cum mere la drum? Tata lasa remorca in pace, salutare ,drum bun ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Bun ... proaspat posesor 1100RT ... ..sa mor io ce-mi place garajul tau!..arata asa cum trebuie sa arate un garaj, plin de motorete!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.