vik55 Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Cine cu cine frate ................? Adica un 1100 rt versus / k-ul tau..............nu ar fi corect de ce nu un 1200 rt/K-ul tau...........? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 ce dragut...te astept sa vad ce face cu K-ul meu! Nu eu eram in filmulet, niste americani... Nu sunt adeptul liniutelor. Unu ca sunt periculoase, doi ca iti f uti motorul aiurea (motoru in sine, ambreiaj, caneluri, cauciucuri) si trei, ce rost au? E meritul inginerilor care l-au proiectat/facut ca e mai rapid nicidecum al pilotului. Oricine stie sa dea gaz in linie dreapta pana la urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 ce dragut...te astept sa vad ce face cu K-ul meu! K-ul cu K-ul Alege si tu un adversar pe masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Dane... e cu dedicatie ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 La inceput nu m-am prins ce vrei sa zici, dar apoi mi-a picat fisa. Nu, nu e pentru tine, oricum nu ai de ce te teme ca ai de amandoua modelele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Cine cu cine frate ................?Adica un 1100 rt versus / k-ul tau..............nu ar fi corect de ce nu un 1200 rt/K-ul tau...........? ...adica cu 109 cp ...glumesti,nu? Mesaj completat K-ul cu K-ul Alege si tu un adversar pe masura. eu aveam in vedere K-R,nu anii de fabricatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 ...adica cu 109 cp ...glumesti,nu?Mesaj completat eu aveam in vedere K-R,nu anii de fabricatie Ei da 109 dar daca mai pui la socoteala 100de kg in plus la a ta si putin si coeficientul de arodinamicitate ale lor nu se stie ce iese.............. mai glumim si noi sa mai treaca timpul si sa vina vremea sa le punem la treaba . seara buna . vik55 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 (editat) Ei da 109 dar daca mai pui la socoteala 100de kg in plus la a ta si putin si coeficientul de arodinamicitate ale lor nu se stie ce iese..............mai glumim si noi sa mai treaca timpul si sa vina vremea sa le punem la treaba . seara buna . vik55 . eu sper ca tu glumesti,altfel risti sa te faci de ras. Mesaj completat Ei da 109 dar daca mai pui la socoteala 100de kg in plus la a ta si putin si coeficientul de arodinamicitate ale lor nu se stie ce iese..............mai glumim si noi sa mai treaca timpul si sa vina vremea sa le punem la treaba . seara buna . vik55 . rt 259kg wet k 288 idem Mesaj completat http://www.youtube.com/watch?v=VVU7huzjqjk Editat Martie 8, 2011 de oyabun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 eu sper ca tu glumesti,altfel risti sa te faci de ras. Mesaj completat rt 259kg wet k 288 idem Mesaj completat http://www.youtube.com/watch?v=VVU7huzjqjk Stai frate nu te repezi eu am gresit credeam ca te referi la K1200.lt Sorry . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Stai frate nu te repezi eu am gresit credeam ca te referi la K1200.lt Sorry . Nu ma reped...Rt-ul este un super touring,tot respectul,dar K1200RS este sport touring(mai mult sport).Eu doar glumeam cu Dan...ne cunoastem,suntem amici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 Ti-a zis si tie ca te aliniaza pe Cheia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 http://gobarbra.com/hit/new-632e1832b9b517e8b959ab62b5a17c92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Tareeeeeeeee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Ca sa se curete depozitele de carbon de pe capetele pistoanelor, din cand in cand e bine sa le dati otzara in gura la motoare Un 5 6 mii de rpm Si nu ii sanatos DELOC sa mergi cu ele subturate... Mai bine schimbi viteza cu o treapta in jos decat mers subturat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 La 5000 sunt pe idle. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 E prea jos. Tot acolo am scris ca sa nu il tii subturat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Pai nu ziceai la 5? 6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 A adus cineva Bmw R1200rt pe platforma? Puteti sa-mi spuneti cam cit de mare platforma ati avut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Incepand de azi semnez si eu condica alaturi de dumneavoastra, domnilor! Sunt mandrul posesor al unui R 1100 RS din 1999, mai exact cel din poza. O sa va sacai putin cu niste intrebari mai incolo, fiindca sunt foarte confuzat de luminile de avertizare ale ABS-ului si necesit lamurire. Pana una - alta va salut si ne doresc drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Banuiesc ca e ca si un 1100 rt daca te ajuta la ceva... Orice platforma ar trebui sa fie ok. Cel mai important e cum il legi! Daca are roata din fata bagata intre tevile alea sa fie fixata sa nu alunece stanga-drapta, mai trebuie doar sa il legi de furci, de deasupra puntii de peste roata si de spate trebuie legat de cardan, de partea groasa a lui nu peste bratul subtire de deasupra. Si pentru mai multa siguranta, daca iti permite spatiul, sa fie legat de scaritele pasagerului sa nu se duca stanga dreapta de spate. Ar trebui sa fie in regula atata Mesaj completat Incepand de azi semnez si eu condica alaturi de dumneavoastra, domnilor! Sunt mandrul posesor al unui R 1100 RS din 1999, mai exact cel din poza. O sa va sacai putin cu niste intrebari mai incolo, fiindca sunt foarte confuzat de luminile de avertizare ale ABS-ului si necesit lamurire. Pana una - alta va salut si ne doresc drumuri bune! Sa il folosesti sanatos! Arata super ingrijita ABS e usor de facut, daca nu are alte hibe (senzori, centrala? $$$$) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 15, 2011 Admin Share Postat Martie 15, 2011 (editat) A adus cineva Bmw R1200rt pe platforma?Puteti sa-mi spuneti cam cit de mare platforma ati avut? La pagina 274 ai sa gasesti o fotografie, iti arata cum am legat eu LT-ul pe platforma, te poti inspira. Orice remorca este buna. Asa cum ti-a spus Dan leaga-l bine de furcile fata, pe care este foarte important sa le comprimi cit mai mult. De asemenea slabeste la maxim rozeta de la amortizorul central, sa poti deasemenea apasa cit mai mult motorul in chingi. Este foarte important ca motocicleta sa fie apasata in chingi, altfel legaturile se slabesc. Pune folie cu bule(sau carpe, ceva) acolo unde chingile ating partile de plastic, altfel acestea zgarie vopseaua. Este bine sa folosesti chingi cu clichet. De ghidon nu strangi tare cu chingi, alea sunt doar de ghidaj, acestea pot slabi sau chiar indoi ghidonul. Nu mergi ata, opresti din cind in cind si verifici legaturile. Eu mi-am adus LT-ul de 400 kg din Arad asa cum ti-am descris mai sus si totul a fost perfect.. Editat Martie 15, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Sunt mandrul posesor al unui R 1100 RS din 1999, mai exact cel din poza... N-am mai vazut niciodata un RS cu coada cheala (fara suport de maini pt. pasager si suport de coburi) Sa-l stapanesti sanatos! Am avut si eu unul timp de 3 ani in care am facut cca 37.000km si nu mi-a facut nicio problema deosebita. Am schimbat doar un senzor ABS spate si un simering la cardan, in rest doar service-ul anual. Era si un topic deschis pt R1100RS: /index.php?...326714&st=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 N-am mai vazut niciodata un RS cu coada cheala (fara suport de maini pt. pasager si suport de coburi) Multumesc de urare si da, stiu ca e chel de manere deocamdata. Cu riscul de a-mi atrage oprobiul colectivului redactional, am sa marturisesc ca il prefer asa - chel cum e, din punct de vedere estetic. Acestea fiind spuse, voi fi nevoit totusi sa ii fac cate un maner / suport pe fiecare parte, pentru pasager / eventuali coburi. Om vedea, deocamdata sunt alte prioritati: ulei+filtru, bujii, cablu kilometraj, oglinda dreapta (semnalizarile spate sunt deja la reconditionat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 La pagina 274 ai sa gasesti o fotografie, iti arata cum am legat eu LT-ul pe platforma, te poti inspira.Orice remorca este buna. Asa cum ti-a spus Dan leaga-l bine de furcile fata, pe care este foarte important sa le comprimi cit mai mult. De asemenea slabeste la maxim rozeta de la amortizorul central, sa poti deasemenea apasa cit mai mult motorul in chingi. Este foarte important ca motocicleta sa fie apasata in chingi, altfel legaturile se slabesc. Pune folie cu bule(sau carpe, ceva) acolo unde chingile ating partile de plastic, altfel acestea zgarie vopseaua. Este bine sa folosesti chingi cu clichet. De ghidon nu strangi tare cu chingi, alea sunt doar de ghidaj, acestea pot slabi sau chiar indoi ghidonul. Nu mergi ata, opresti din cind in cind si verifici legaturile. Eu mi-am adus LT-ul de 400 kg din Arad asa cum ti-am descris mai sus si totul a fost perfect.. O aduc din Germania si din descrierile tehnice are lungimea de 223cm in timp ce una din remorcile disponibile are doar 205 cm lungime. Am emotii daca intra sau nu. Ca daca nu trebuie sa vin pe ea de acolo 1500km. Ma gindeam sa o ridic pe cricul central si asa sa o leg. Are ceva daca fac asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 O aduc din Germania si din descrierile tehnice are lungimea de 223cm in timp ce una din remorcile disponibile are doar 205 cm lungime. Am emotii daca intra sau nu. Ca daca nu trebuie sa vin pe ea de acolo 1500km. Ma gindeam sa o ridic pe cricul central si asa sa o leg. Are ceva daca fac asta? Eu am o platforma "Eco/Cross".Nu am urcat motorul niciodata pe ea,problema e ca spatiul deatinat mobrei e EXACT cat mobra.Platforma are un sistem de basculare ca sa poti urca usor,nu cred ca am sa reusesc sa-l folosesc niciodata,dar cu putina imaginatie sunt sigur ca se poate transporta . In cazul tau red ca poti sta linistit deoarece conteaza distanta intre "axe",nu crec ca are nimic daca sta cu juma de roata afara... BAFTA!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.