Budd Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Si daca la 1100 RT se prezinta aceeasi brutalitate in momentul taierii gazului sau a accelerarii bruste, ce sa fie ce sa fie?? O cutie de viteze kick ass! Asta este. Si un motor fara balancing shaft/rod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 (editat) O cutie de viteze kick ass! Asta este. Si un motor fara balancing shaft/rod. si mai pe romaneste, termenii aia ? mai spun ca nu este nici un cloncanit, nici nu sare din viteza dar parca e prea smucita. a, comparativ cu cele in 4 pistoane te referi... Editat Octombrie 4, 2011 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Tot nu inteleg ce zici cu smuceala aia. Da, are super frana de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Apucati-va si desfaceti-va cutiile de viteze pt aia. Mai stiu pe unu care o facut la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 La mine 1,2,3 se aude ca si cum as schimba vitezele la U 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Hai ca stau prost la capitolu citit din urma. Ia incearca asta: la viteza mica, tragi ambreiajul si ii dai mai repede drumul (ai grija sa nu cazi sau sa faci vreo boacana!). De fiecare data va face un sunet metalic, gros, infundat (clanc!). E normal si nu afecteaza fiabilitatea, siguranta sau functionare. Nu prea inteleg ce zici tu cu smuceala aia. Cand tai gazul, da, se pune pe frana de motor destul de brutal. Incearca sa clarifici un pic. Salut. Cu trasul ambreiajului la viteza mica asa e cum descrii tu.Doar ca se aude clanc si daca dau drumul lin la maneta,nu brusc.Nu a fost tot timpul asa.Motorul il am de nou si are acum 143.000. Legat de smuceala nu vorbesc de frana de motor. Cand tai gazul,inainte de a fi frana de motor are o smuceala,da in nas scurt,apoi se simte frana de motor. Cand accelerez din nou,deci dupa ce taiasem gazul initial,motocicleta fiind in mers,in una din treptele 1,2,3,la fel apare o smuceala,dupa care intra in sarcina. Parca are un joc pe undeva,asa il simt Iti mai aduci aminte cand faceai poligonul? Eu il faceam in treapta 2 si lucram din gaz.Ei bine,mi-ar fi imposibil sa merg la fel cu motorul meu.Trebuie sa trag ambreiajul mereu pentru a anihila acele smucituri. Nu spun ca vreau sa fac poligonul cu el,dar se inampta sa fi nevoit sa mergi cu viteza mica,unde trebuie sa accelerezi usor,apoi sa tai gazul si tot asa.Atunci imi apare aceste smuceli,dat in nas. Sper ca acum m-am facut mai bine inteles. Apucati-va si desfaceti-va cutiile de viteze pt aia. Mai stiu pe unu care o facut la fel Glumesti,sau vorbesti serios? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 (editat) Glumesti,sau vorbesti serios? Glumesc. Chestia aia acolo poate sa fie de la multe. Poate sa fie mecanic sau de natura electrica. Inainte sa faci modificarile astea facea la fel? Ma gandesc ca is slabe sanse sa fie mecanic, doar cardanu e cardan si grupul e grup. Ai mai umblat si la altceva intre timp? Cum ar fi senzorul de acceleratie? Nu mai stiu exact, ala e reglabil si la 1200 ca la 1100? Adica suruburile unde se prinde, permit culisarea lui cateva grade? Grupul ce l-ai pus, e tot de RT? Are acelasi raport la transmisie? Gen 3:1? 2.83 la 1? Editat Octombrie 4, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 sal cata mi am adus RT ul inainte de toate tre sa recunosc ca imi e dor de GS RT ul asta desi trage mai bine ,are o manevrabilitate jalnica,mai ales pe loc. in viraje parca sunt pe vitezana,trebuie sa iau virajul din corp. Nu mi place.Mai ales ca nu pot urca borduri. Singurele avantaje sunt ca daca ai parbrizul ridicat nici nu simti ca ai 150 la ora,adica e bun la drum lung. Vreau sa dau o tura pana in Iran ,asa ca m ar tenta o revizie la tine. Tot vad poze cu tot felul de piese retezate,uzate,suruburi rupte,plm. Da mi nr tau sa vedem cand ma programezi.0724131953 Victor Ungureanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Povestim. Acuma, numa ce mi-am montat bratul de sub cardan de GS. Ala e cu 2 cm mai scurt ca cel de RT. De fapt numai doua dimensiuni sunt la ele, diferenta de lungime e de 2 cm. Ce am rezolvat prin asta? Pai l-am mai urcat de spate. De ce? Frecam cateodata cu cricul de bumperele pentru viteza dintre blocuri... Nu imi placea, asa ca l-am modificat. Pana acu, toate bune si frumoase, abia astept sa o scot pe viraje in w/e Teoretic, handleing-ul ar trebui sa se schimbe in bine cu modificarea asta, insa numa dupa o tura serioasa ma pot pronunta. Pentru doritori, am si cifre cu cat o crescut garda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Povestim. Acuma, numa ce mi-am montat bratul de sub cardan de GS. Ala e cu 2 cm mai scurt ca cel de RT. De fapt numai doua dimensiuni sunt la ele, diferenta de lungime e de 2 cm. Ce am rezolvat prin asta? Pai l-am mai urcat de spate. De ce? Frecam cateodata cu cricul de bumperele pentru viteza dintre blocuri... Nu imi placea, asa ca l-am modificat. Pana acu, toate bune si frumoase, abia astept sa o scot pe viraje in w/e Teoretic, handleing-ul ar trebui sa se schimbe in bine cu modificarea asta, insa numa dupa o tura serioasa ma pot pronunta. Pentru doritori, am si cifre cu cat o crescut garda esti tu mai greu, de asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Glumesc. Chestia aia acolo poate sa fie de la multe. Poate sa fie mecanic sau de natura electrica. Inainte sa faci modificarile astea facea la fel? Ma gandesc ca is slabe sanse sa fie mecanic, doar cardanu e cardan si grupul e grup. Ai mai umblat si la altceva intre timp? Cum ar fi senzorul de acceleratie? Nu mai stiu exact, ala e reglabil si la 1200 ca la 1100? Adica suruburile unde se prinde, permit culisarea lui cateva grade? Grupul ce l-ai pus, e tot de RT? Are acelasi raport la transmisie? Gen 3:1? 2.83 la 1? Ma gandeam eu ca glumesti. Nu am umblat la nimic.Oricum simtomele asta sunt mai de mult.Ma gandeam ca e ceva uzat in transmisie. Apoi m-a lasat cardanul.L-am schimbat,facea la fel. A inceput sa curga ulei pe disc si pe janta spate.Am schimbat grupul si tot la fel face. Grupul e de GS,motorul merge mai turat. Interesant ce spui cu acel senzor de acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 da pe fata Cata cum modificam ca acolo ma intereseaza pe mine. tare imi e ca rup plasticul ala. imi cumpar maine proiectoare pt rt dar nu stiu de unde sa le prind. am auzit de la un prieten ca faci tu niste aripioare de vin prinse sub oglinzi sau ceva de genul. ma mai intereseaza de asemenea crash baruri cum are politia.sau ceva in genul ala sa protejeze oglizile. nu face nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 (editat) da pe fata Cata cum modificam ca acolo ma intereseaza pe mine. tare imi e ca rup plasticul ala. imi cumpar maine proiectoare pt rt dar nu stiu de unde sa le prind. am auzit de la un prieten ca faci tu niste aripioare de vin prinse sub oglinzi sau ceva de genul. ma mai intereseaza de asemenea crash baruri cum are politia.sau ceva in genul ala sa protejeze oglizile. nu face nimeni? /index.php?/topic/588025-suporti-de-lumini-aditionale-la-11xx-rt/ Cu crashbaru e mai porno in sensul ca alea de politie sunt f greu de gasit si daca ai gasi, trebuiesc gaurite carenele, etc... Mult prea complicat... In 35000 de km cu RT, l-am scapat de cateva ori jos. Niciodata nu o avut nimic. Zgarieturi minore pe oglinzi avea de cand l-am luat. O data numai o intrat cricul in pamant si o spart sticla de la oglinda si nuca, da so rezolvat cu 300 ron la bmw esti tu mai greu, de asta Nu, s-or trezit unii sa faca bumperele astea pe strada din beton. Normal ca nu is la standarde, or facut si ei cum or putut mai bine. Ceva trebuia facut, asa ca l-am inaltat. Eo zic ca e de bine Dat-ai pivotu? Ma gandeam eu ca glumesti. Nu am umblat la nimic.Oricum simtomele asta sunt mai de mult.Ma gandeam ca e ceva uzat in transmisie. Apoi m-a lasat cardanul.L-am schimbat,facea la fel. A inceput sa curga ulei pe disc si pe janta spate.Am schimbat grupul si tot la fel face. Grupul e de GS,motorul merge mai turat. Interesant ce spui cu acel senzor de acceleratie. Acuma noah, cardanu e mai brutal ca si lantul care este mai elastic cumva... De aia, la multi daca le dai motor cu cardan sa se dea pentru prima data, le moare motoru la plecarea de pe loc, obisnuiti fiind cu transmisia pe lant. Tot de aia, guma spate se uzeaza mai mult la cardan decat la lant, cand folosesti excesiv frana de motor. Ce faci cu grupul ala stricat? Nu il dai incoa la reconditionat? Editat Octombrie 4, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Multumesc Dane,dar l-am dat la Bavaria la reparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Glumesc. Chestia aia acolo poate sa fie de la multe. Poate sa fie mecanic sau de natura electrica. Inainte sa faci modificarile astea facea la fel? Ma gandesc ca is slabe sanse sa fie mecanic, doar cardanu e cardan si grupul e grup. Ai mai umblat si la altceva intre timp? Cum ar fi senzorul de acceleratie? Nu mai stiu exact, ala e reglabil si la 1200 ca la 1100? Adica suruburile unde se prinde, permit culisarea lui cateva grade? Grupul ce l-ai pus, e tot de RT? Are acelasi raport la transmisie? Gen 3:1? 2.83 la 1? de curiozitate senzorul de acceleratie e acelas cu senzorul hall adica ala din fata de sub plasticu negru?cum se aplica reglajul?daca il dau spre pistonul 1 adica cel din partea cu maneta de acc ce se intimpa si invers?e un fel de avans?eu inca incerc sa rezolv probema cu mersu sacadat in ture joase(atunci cind motorul se incalzeste)ma gindeam si la o sonda lamda.fapul ca a stat 2 ani motoreta poate afecta ceva atit de mult incit sa apara treaba asta?merci frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 de curiozitate senzorul de acceleratie e acelas cu senzorul hall adica ala din fata de sub plasticu negru?cum se aplica reglajul?daca il dau spre pistonul 1 adica cel din partea cu maneta de acc ce se intimpa si invers?e un fel de avans?eu inca incerc sa rezolv probema cu mersu sacadat in ture joase(atunci cind motorul se incalzeste)ma gindeam si la o sonda lamda.fapul ca a stat 2 ani motoreta poate afecta ceva atit de mult incit sa apara treaba asta?merci frumos Nu, is senzori diferiti. Hall is pt avans, TPS e pt acceleratie. Ce ai tu nevoie acolo e un reglat de supape si sync dupa aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Nu, is senzori diferiti. Hall is pt avans, TPS e pt acceleratie. Ce ai tu nevoie acolo e un reglat de supape si sync dupa aia multumesc .o sa incerc si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comisarul Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 salutare, un sfat de la cei care stiu sa faca aerisirea franalor la un r1100s cu abs sau daca este explicat undeva,unde? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 salutare, un sfat de la cei care stiu sa faca aerisirea franalor la un r1100s cu abs sau daca este explicat undeva,unde? ms Buun..: Foarte bine ca ai schimbat filtrul de benzina. Nu uita:tachetii+balansul injectiei la fiecare 10.000 km. -Pentru a schimba lichidul de frana ai doua posibilitati: 1.Ca la carte, trebuie sa dai carenele+rezervorul jos, sa ajungi la unitatea de ABS(aflata sub rezervor).Pe aceasta ai doua aerisitoare, unul sub care scrie VR(pentru roata fata)si HR(pentru cea spate). Necesar ar fi fost sa cumperi pompa de aerisire de pe louis, costa vreo 25 euro parca, dar este foarte importanta, in sensul ca poti strica cilindrii de frana de la pompele fata/spate cind apesi constant si repede, pentru aerisire. Eu mi-am distrus cilindrul fata, facand aerisirea fara pompa, a trebuit sa cumpar kitul de reparatie pt.pompa fata. Pentru aerisire trebuiesc doi oameni, unul sta sus si completeaza lichid in borcanas si celalalt da la pompa si aeriseste. Aerisire o faci pe segmente: -Pt.fata:desfaci capacul, scoti lichidul din borcan cu o seringa pina se goleste complet, apoi stergi interiorul borcanasului cu o carpa curata, pui lichidul nou. Celalalt baiat desface aerisitorul de pe unitatea de ABS(sub care scrie VR) iar tu pompezi usor, pina ce iese lichid curat, la aceeasi culoare cu cel de sus. Strangi aerisitorul, mai faci citeva pompe, dupa care, cu maneta apasata desfaci din nou aerisitorul, pina ce maneta se duce de tot, apoi cu ea stransa strangi aerisitorul. Ai terminat sus la unitatea de ABS. Treci jos, la etrieri si faci la fel, pompe, etc, doar ca acum desfaci aerisitorul de la unul dintre etrieri, vezi sa curga lichid curat, apoi treci la celalalt etrier si faci la fel. Ai terminat cu fata, -Pt.spate procedezi idem, doar ca acum folosesti celalat aerisitor de la ABS, sub care scrie HR, apoi treci la roata spate si ai terminat. Vezi ca lichidul ataca metalul si vopseaua, dupa ce ai terminat ia o sticla de apa sau un furtun si curata acolo, pe etrieri, peste aerisitoarele de ABS, etc, peste tot pe unde ai stropit. 2. Daca nu ai chef sa mai desfaci tot pe acolo sa ajungi la ABS poti inlocui si direct, adica pompe de sus si aerisesti direct pe la etrieri. Se schimba si asa, dar eu personal am aerisit complet, asa cum ti-am descris mai sus. Inca ceva, cind am scris ca faci pompe m-am referit la cazul in care nu ai pompa de vid, daca o ai o folosesti la fiecare aerisitor in parte, fara sa te atingi de pompa fata sau cea spate, la picior. Referitor la uleiul lipsa, din ce stiu eu, avand racirea pe aer si pe ulei, pe circuit exista si un termostat care retine o parte din ulei in radiator, nu se duce tot in circuit, de asta uneori nu-ti apare la fereastra de vizitare. -Diferentialul se incalzeste, doar acolo este un angrenaj in miscare care naste frecare si asta genereaza caldura, este absolut normal. Schimba-i uleiul si acolo, daca tot umbli. Pune si celelalte intrebari.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 6, 2011 Admin Share Postat Octombrie 6, 2011 (editat) Acum vreo luna am schimbat amortizorul central cu unul Wilbers, complet reglabil. Astazi a venit randul celui de fata. Idem si asta, complet reglabil(preload si rebound). Alea originale nu aveau decit reglaj de preload(la cel central). Stiind ce ma asteapta am profitat de ocazia asta si am schimbat si filtrul de aer. Cine nu stie unde este amplasat la LT ii spun tot eu:sub rezervorul de benzina! Stiti ce trebuie demontat sa ajungi la el? Ornamentele cromate de pe lateralele fiecarei carene, ornamentele negre aferente, proiectoarele(in cazul meu), ambele carene laterale+semnalizarile, deflectoarele laterale de aer, carcasa carenata a radioului de deasupra rezervorului, rama de metal care tine rezervorul, saua fata care este fixata de rama aceasta, rezervorul(de golit intai, 24 litri! abia il umplusem full cu doua zile inainte! ), nenumarate mufe de desfacut, un snop gros de cabluri electrice de desfacut din soricei de pe linga armaturile metalice si cadru, umpland ochi cu ocazia asta un pahar cu suruburi de carene si, si... ....dam in sfarsit de minunatul filtru de aer Ce-am pierdut:sase ore de munca non stop, ca la galere, pe linga aproape 1000 euro amortizoarele . Ce-am castigat:o motocicleta care sta incredibil pe drum si viraje, nu-mi inchipuiam, diferenta enorma fata de ce aveam inainte. Intr-o zi cu soare am sa ma duc la Bavaria, sa-i rog sa-mi spuna cit ma costa manopera, sa-mi schimbe filtrul de aer! Am sa fac asta cind o sa fiu vesel tare, pentru ca sunt convins ca dupa aia o sa-mi vina sa plang cu sughituri.. Editat Octombrie 6, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 multumesc .o sa incerc si asta facute la bavaria acum 1 luna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comisarul Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 pe cati bani? de cateva zile am observat ca in catalizator se aude un sunet ca si cum ar fi o sita desfacuta,desprinsa de la locul ei,asta la turatie,la relanti e ok.are cineva idee dak se poate remedia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 pe cati bani? de cateva zile am observat ca in catalizator se aude un sunet ca si cum ar fi o sita desfacuta,desprinsa de la locul ei,asta la turatie,la relanti e ok.are cineva idee dak se poate remedia? Asa de tare te deranjeaza? Se poate taia si reface si suda insa nu merita efortul Daca tii neaparat, sunt o gramada de nemti ce isi vand tobele originale si pun aftermarket, vaneaza pe ebay... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comisarul Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 nu ma deranjeaza asa tare insa vroiam sa stiu dak se poate face ceva cu el,dar dupa cate vad cel mai simplu e de inlocuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Sal . Face cineva extensie parbriz? Vreau parbriz mai mare pt RT. Nu face nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.