Dan Cata Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Ciudat, partea buna e ca la boxere nu scrie de asa ceva in manual. Nici nu stiam ca se schimba alea, numai daca cumva se rup. De rupt, cel mai frecvent se intampla la aia de sus de pe partea stanga, din cauza intinzatorului de lant ce ramane fara ulei. Asta e o cauza, cealalta e cand desfaci surubu de pe pinionu de pe axa cu scame cu cheie dinaia cu aer comprimat, ca e prea mare socul si se sparge. Da cum nu umbli acolo, si daca umbli nu folosesti o astfel de cheie ci il desfaci cu mana, nu ai de ce sa iti faci griji, daca ai boxer Tipu ala cu 800k km, Hank, in USA zicea ca le-o schimbat pe la 400k km parca. Da pana acolo mai e cale lunga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Cam ce cantitate de ulei va consuma boxerele la 10.000 km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 30, 2011 Autor Share Postat Septembrie 30, 2011 Cam ce cantitate de ulei va consuma boxerele la 10.000 km? la al meu aprox 0.5 l la 7000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 cam asa si al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Salutare. Poate ma luminati va rog In conditiile in care grupul conic(diferentialul),cardanul si ambreiajul complet sunt schimbate recent,cam de 8.000 km,totusi am o smuceala deranjanta atunci cand tai gazul sau cand accelerez din nou,asta la viteze mici,in treptele 1,2,3. In aceleasi conditii ce mers daca trag ambreiajul,in momentul in care dau drumul manetei aud un cloncanit. Motorul e un R 1200 RT Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Cardanul, zici ca l-ai schimbat recent. Ma refer la bara in sine, aia parca are si la 1200 ceva tampon de guma la mijloc, nu? S-a desfacut de acolo? Ca trebuie montat inapoi cu un anumit unghi de defazaj intre capete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Cardanul, zici ca l-ai schimbat recent. Ma refer la bara in sine, aia parca are si la 1200 ceva tampon de guma la mijloc, nu? S-a desfacut de acolo? Ca trebuie montat inapoi cu un anumit unghi de defazaj intre capete Vezi la mos Anton pe site - orice e dupa 2003 (sau orice adv.) poate fi montat intr-un singur fel. Iar la 1200 parca e capsulat si n-ai cum sa le separi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Vezi la mos Anton pe site - orice e dupa 2003 (sau orice adv.) poate fi montat intr-un singur fel. Iar la 1200 parca e capsulat si n-ai cum sa le separi. Da,asta asa este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Si daca la 1100 RT se prezinta aceeasi brutalitate in momentul taierii gazului sau a accelerarii bruste, ce sa fie ce sa fie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Salutare. Poate ma luminati va rog In conditiile in care grupul conic(diferentialul),cardanul si ambreiajul complet sunt schimbate recent,cam de 8.000 km,totusi am o smuceala deranjanta atunci cand tai gazul sau cand accelerez din nou,asta la viteze mici,in treptele 1,2,3. In aceleasi conditii ce mers daca trag ambreiajul,in momentul in care dau drumul manetei aud un cloncanit. Motorul e un R 1200 RT Multumesc Hai ca stau prost la capitolu citit din urma. Ia incearca asta: la viteza mica, tragi ambreiajul si ii dai mai repede drumul (ai grija sa nu cazi sau sa faci vreo boacana!). De fiecare data va face un sunet metalic, gros, infundat (clanc!). E normal si nu afecteaza fiabilitatea, siguranta sau functionare. Nu prea inteleg ce zici tu cu smuceala aia. Cand tai gazul, da, se pune pe frana de motor destul de brutal. Incearca sa clarifici un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Si daca la 1100 RT se prezinta aceeasi brutalitate in momentul taierii gazului sau a accelerarii bruste, ce sa fie ce sa fie?? O cutie de viteze kick ass! Asta este. Si un motor fara balancing shaft/rod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 (editat) O cutie de viteze kick ass! Asta este. Si un motor fara balancing shaft/rod. si mai pe romaneste, termenii aia ? mai spun ca nu este nici un cloncanit, nici nu sare din viteza dar parca e prea smucita. a, comparativ cu cele in 4 pistoane te referi... Editat Octombrie 4, 2011 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Tot nu inteleg ce zici cu smuceala aia. Da, are super frana de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Apucati-va si desfaceti-va cutiile de viteze pt aia. Mai stiu pe unu care o facut la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 La mine 1,2,3 se aude ca si cum as schimba vitezele la U 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Hai ca stau prost la capitolu citit din urma. Ia incearca asta: la viteza mica, tragi ambreiajul si ii dai mai repede drumul (ai grija sa nu cazi sau sa faci vreo boacana!). De fiecare data va face un sunet metalic, gros, infundat (clanc!). E normal si nu afecteaza fiabilitatea, siguranta sau functionare. Nu prea inteleg ce zici tu cu smuceala aia. Cand tai gazul, da, se pune pe frana de motor destul de brutal. Incearca sa clarifici un pic. Salut. Cu trasul ambreiajului la viteza mica asa e cum descrii tu.Doar ca se aude clanc si daca dau drumul lin la maneta,nu brusc.Nu a fost tot timpul asa.Motorul il am de nou si are acum 143.000. Legat de smuceala nu vorbesc de frana de motor. Cand tai gazul,inainte de a fi frana de motor are o smuceala,da in nas scurt,apoi se simte frana de motor. Cand accelerez din nou,deci dupa ce taiasem gazul initial,motocicleta fiind in mers,in una din treptele 1,2,3,la fel apare o smuceala,dupa care intra in sarcina. Parca are un joc pe undeva,asa il simt Iti mai aduci aminte cand faceai poligonul? Eu il faceam in treapta 2 si lucram din gaz.Ei bine,mi-ar fi imposibil sa merg la fel cu motorul meu.Trebuie sa trag ambreiajul mereu pentru a anihila acele smucituri. Nu spun ca vreau sa fac poligonul cu el,dar se inampta sa fi nevoit sa mergi cu viteza mica,unde trebuie sa accelerezi usor,apoi sa tai gazul si tot asa.Atunci imi apare aceste smuceli,dat in nas. Sper ca acum m-am facut mai bine inteles. Apucati-va si desfaceti-va cutiile de viteze pt aia. Mai stiu pe unu care o facut la fel Glumesti,sau vorbesti serios? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 (editat) Glumesti,sau vorbesti serios? Glumesc. Chestia aia acolo poate sa fie de la multe. Poate sa fie mecanic sau de natura electrica. Inainte sa faci modificarile astea facea la fel? Ma gandesc ca is slabe sanse sa fie mecanic, doar cardanu e cardan si grupul e grup. Ai mai umblat si la altceva intre timp? Cum ar fi senzorul de acceleratie? Nu mai stiu exact, ala e reglabil si la 1200 ca la 1100? Adica suruburile unde se prinde, permit culisarea lui cateva grade? Grupul ce l-ai pus, e tot de RT? Are acelasi raport la transmisie? Gen 3:1? 2.83 la 1? Editat Octombrie 4, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 sal cata mi am adus RT ul inainte de toate tre sa recunosc ca imi e dor de GS RT ul asta desi trage mai bine ,are o manevrabilitate jalnica,mai ales pe loc. in viraje parca sunt pe vitezana,trebuie sa iau virajul din corp. Nu mi place.Mai ales ca nu pot urca borduri. Singurele avantaje sunt ca daca ai parbrizul ridicat nici nu simti ca ai 150 la ora,adica e bun la drum lung. Vreau sa dau o tura pana in Iran ,asa ca m ar tenta o revizie la tine. Tot vad poze cu tot felul de piese retezate,uzate,suruburi rupte,plm. Da mi nr tau sa vedem cand ma programezi.0724131953 Victor Ungureanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Povestim. Acuma, numa ce mi-am montat bratul de sub cardan de GS. Ala e cu 2 cm mai scurt ca cel de RT. De fapt numai doua dimensiuni sunt la ele, diferenta de lungime e de 2 cm. Ce am rezolvat prin asta? Pai l-am mai urcat de spate. De ce? Frecam cateodata cu cricul de bumperele pentru viteza dintre blocuri... Nu imi placea, asa ca l-am modificat. Pana acu, toate bune si frumoase, abia astept sa o scot pe viraje in w/e Teoretic, handleing-ul ar trebui sa se schimbe in bine cu modificarea asta, insa numa dupa o tura serioasa ma pot pronunta. Pentru doritori, am si cifre cu cat o crescut garda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Povestim. Acuma, numa ce mi-am montat bratul de sub cardan de GS. Ala e cu 2 cm mai scurt ca cel de RT. De fapt numai doua dimensiuni sunt la ele, diferenta de lungime e de 2 cm. Ce am rezolvat prin asta? Pai l-am mai urcat de spate. De ce? Frecam cateodata cu cricul de bumperele pentru viteza dintre blocuri... Nu imi placea, asa ca l-am modificat. Pana acu, toate bune si frumoase, abia astept sa o scot pe viraje in w/e Teoretic, handleing-ul ar trebui sa se schimbe in bine cu modificarea asta, insa numa dupa o tura serioasa ma pot pronunta. Pentru doritori, am si cifre cu cat o crescut garda esti tu mai greu, de asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Glumesc. Chestia aia acolo poate sa fie de la multe. Poate sa fie mecanic sau de natura electrica. Inainte sa faci modificarile astea facea la fel? Ma gandesc ca is slabe sanse sa fie mecanic, doar cardanu e cardan si grupul e grup. Ai mai umblat si la altceva intre timp? Cum ar fi senzorul de acceleratie? Nu mai stiu exact, ala e reglabil si la 1200 ca la 1100? Adica suruburile unde se prinde, permit culisarea lui cateva grade? Grupul ce l-ai pus, e tot de RT? Are acelasi raport la transmisie? Gen 3:1? 2.83 la 1? Ma gandeam eu ca glumesti. Nu am umblat la nimic.Oricum simtomele asta sunt mai de mult.Ma gandeam ca e ceva uzat in transmisie. Apoi m-a lasat cardanul.L-am schimbat,facea la fel. A inceput sa curga ulei pe disc si pe janta spate.Am schimbat grupul si tot la fel face. Grupul e de GS,motorul merge mai turat. Interesant ce spui cu acel senzor de acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 da pe fata Cata cum modificam ca acolo ma intereseaza pe mine. tare imi e ca rup plasticul ala. imi cumpar maine proiectoare pt rt dar nu stiu de unde sa le prind. am auzit de la un prieten ca faci tu niste aripioare de vin prinse sub oglinzi sau ceva de genul. ma mai intereseaza de asemenea crash baruri cum are politia.sau ceva in genul ala sa protejeze oglizile. nu face nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 (editat) da pe fata Cata cum modificam ca acolo ma intereseaza pe mine. tare imi e ca rup plasticul ala. imi cumpar maine proiectoare pt rt dar nu stiu de unde sa le prind. am auzit de la un prieten ca faci tu niste aripioare de vin prinse sub oglinzi sau ceva de genul. ma mai intereseaza de asemenea crash baruri cum are politia.sau ceva in genul ala sa protejeze oglizile. nu face nimeni? /index.php?/topic/588025-suporti-de-lumini-aditionale-la-11xx-rt/ Cu crashbaru e mai porno in sensul ca alea de politie sunt f greu de gasit si daca ai gasi, trebuiesc gaurite carenele, etc... Mult prea complicat... In 35000 de km cu RT, l-am scapat de cateva ori jos. Niciodata nu o avut nimic. Zgarieturi minore pe oglinzi avea de cand l-am luat. O data numai o intrat cricul in pamant si o spart sticla de la oglinda si nuca, da so rezolvat cu 300 ron la bmw esti tu mai greu, de asta Nu, s-or trezit unii sa faca bumperele astea pe strada din beton. Normal ca nu is la standarde, or facut si ei cum or putut mai bine. Ceva trebuia facut, asa ca l-am inaltat. Eo zic ca e de bine Dat-ai pivotu? Ma gandeam eu ca glumesti. Nu am umblat la nimic.Oricum simtomele asta sunt mai de mult.Ma gandeam ca e ceva uzat in transmisie. Apoi m-a lasat cardanul.L-am schimbat,facea la fel. A inceput sa curga ulei pe disc si pe janta spate.Am schimbat grupul si tot la fel face. Grupul e de GS,motorul merge mai turat. Interesant ce spui cu acel senzor de acceleratie. Acuma noah, cardanu e mai brutal ca si lantul care este mai elastic cumva... De aia, la multi daca le dai motor cu cardan sa se dea pentru prima data, le moare motoru la plecarea de pe loc, obisnuiti fiind cu transmisia pe lant. Tot de aia, guma spate se uzeaza mai mult la cardan decat la lant, cand folosesti excesiv frana de motor. Ce faci cu grupul ala stricat? Nu il dai incoa la reconditionat? Editat Octombrie 4, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Multumesc Dane,dar l-am dat la Bavaria la reparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Glumesc. Chestia aia acolo poate sa fie de la multe. Poate sa fie mecanic sau de natura electrica. Inainte sa faci modificarile astea facea la fel? Ma gandesc ca is slabe sanse sa fie mecanic, doar cardanu e cardan si grupul e grup. Ai mai umblat si la altceva intre timp? Cum ar fi senzorul de acceleratie? Nu mai stiu exact, ala e reglabil si la 1200 ca la 1100? Adica suruburile unde se prinde, permit culisarea lui cateva grade? Grupul ce l-ai pus, e tot de RT? Are acelasi raport la transmisie? Gen 3:1? 2.83 la 1? de curiozitate senzorul de acceleratie e acelas cu senzorul hall adica ala din fata de sub plasticu negru?cum se aplica reglajul?daca il dau spre pistonul 1 adica cel din partea cu maneta de acc ce se intimpa si invers?e un fel de avans?eu inca incerc sa rezolv probema cu mersu sacadat in ture joase(atunci cind motorul se incalzeste)ma gindeam si la o sonda lamda.fapul ca a stat 2 ani motoreta poate afecta ceva atit de mult incit sa apara treaba asta?merci frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.