Skywalker Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Revenind la un subiect de pe pagina anterioara, care ar fi un motiv suficient de bun sa renunti la avertizorul luminos mergand cu faza lunga? Iti ramane doar claxonul, dar nu prea are efect asupra celor care asculta manele blana sau hip-hop... Am vazut f multi mergand cu moto cu faza lunga aprinsa si va pot spune doar atat - de FIECARE data am avut mari dificultati in a aprecia corect distanta fata de ei tocmai datorita utilizarii aiurea a luminilor. Si asta ii poate costa scump...Merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Vad ca te dai cu parapanta, deci ma gandesc ca vezi bine si nu ai probleme cu vederea Tocmai de aia indrum oamnii sa isi puna proiectoare pe mobra, daca ai 3 puncte luminoase apreciezi mai bine distanta dintre conservar si mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Ma dau si cu alte zburatoare, nu doar parapanta. Asa ca problema vine din alta parte. Te asigur ca daca unul din cele 3 e faza lunga, restul sunt zero barat. Si raman la parerea ca e total contraindicat sa se mearga cu faza lunga. De aici, tine de decizia fiecaruia si de instinctul lui de conservare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 26, 2011 Autor Share Postat Octombrie 26, 2011 Da nu mai tine motoru ala la relanti pornit 10 minute!! Sau te-ai plictisit de motor si vrei sa iei altu de pe ebay? Cu toata stima Dane dar nu sunt de acord cu tine . In primul rand tu opresti motorul cand stai la stop sau semafor? 2. In diminetile ce erau acuma nu e stre sa lasi sa mearga motorul in relantiu Eu a fost cand am lasat 20-30 min sa mearga in relanti toamna tarziu cand era 5-6 grade afara si cand am oprit motorul abia era calduti cilindrul, chiuloasa. Sunt de cacord sa nu tii mult timp fara racire cand este canicula dar ma gandesc ca nu a fost priectat boxerul sa nu rezista sa mearga 10 min in relantiu. Si boxerele vechi(R 60) mergeau mult si bine in relantiu fara probleme si nu uita ca nu avea radiator de ulei. P.S Sticker incerc sa fac eu rost. Spune cate bucati vrei. Cred ca luna viitoare am sa petrec 3 zile in Cluj si o pot sa-ti aduc eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 Cu toata stima Dane dar nu sunt de acord cu tine . In primul rand tu opresti motorul cand stai la stop sau semafor? 2. In diminetile ce erau acuma nu e stre sa lasi sa mearga motorul in relantiu Eu a fost cand am lasat 20-30 min sa mearga in relanti toamna tarziu cand era 5-6 grade afara si cand am oprit motorul abia era calduti cilindrul, chiuloasa. Sunt de cacord sa nu tii mult timp fara racire cand este canicula dar ma gandesc ca nu a fost priectat boxerul sa nu rezista sa mearga 10 min in relantiu. Si boxerele vechi(R 60) mergeau mult si bine in relantiu fara probleme si nu uita ca nu avea radiator de ulei. P.S Sticker incerc sa fac eu rost. Spune cate bucati vrei. Cred ca luna viitoare am sa petrec 3 zile in Cluj si o pot sa-ti aduc eu. la un 1100RT, la relantiu timp de 15-20 min, s-a incins cotul tobei de sub carena si era gata..gata sa-mi topeasca vopseaua de pe carena... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 26, 2011 Autor Share Postat Octombrie 26, 2011 la un 1100RT, la relantiu timp de 15-20 min, s-a incins cotul tobei de sub carena si era gata..gata sa-mi topeasca vopseaua de pe carena... te cred. la mine nici un boxer pe care am avut nu a avut carene. dar nu cred ca daca lasi cateva minute sa mearga in relanti un boxer se va strica motorul. Atunci sa nici nu circulam in oras cu boxerele. Ca se va strica. Eu asa inteleg cand se spune nu lasa sa mearga in relantiu. Iar daca cineva e prost si la la 30 grade celsius sa mearga in relantiu ore atunci chiar ca isi meriti soarta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 Cu toata stima Dane dar nu sunt de acord cu tine . In primul rand tu opresti motorul cand stai la stop sau semafor? 2. In diminetile ce erau acuma nu e stre sa lasi sa mearga motorul in relantiu Eu a fost cand am lasat 20-30 min sa mearga in relanti toamna tarziu cand era 5-6 grade afara si cand am oprit motorul abia era calduti cilindrul, chiuloasa. Sunt de cacord sa nu tii mult timp fara racire cand este canicula dar ma gandesc ca nu a fost priectat boxerul sa nu rezista sa mearga 10 min in relantiu. Si boxerele vechi(R 60) mergeau mult si bine in relantiu fara probleme si nu uita ca nu avea radiator de ulei. P.S Sticker incerc sa fac eu rost. Spune cate bucati vrei. Cred ca luna viitoare am sa petrec 3 zile in Cluj si o pot sa-ti aduc eu. Pai vezi? Daca il lasi sa se incinga si nu trece aer pe langa el, ceva se fute. Ori uleiu se incinge de il ia draq si isi pierde din proprietati, ori cedeaza ochiul de vizitare la nivel, etc. Dar la RT, primul lucru care se intampla e ca se valuresc carenele deasupra cilindrilor! la un 1100RT, la relantiu timp de 15-20 min, s-a incins cotul tobei de sub carena si era gata..gata sa-mi topeasca vopseaua de pe carena... Exact ce am zis si eu... te cred. la mine nici un boxer pe care am avut nu a avut carene. dar nu cred ca daca lasi cateva minute sa mearga in relanti un boxer se va strica motorul. Atunci sa nici nu circulam in oras cu boxerele. Ca se va strica. Eu asa inteleg cand se spune nu lasa sa mearga in relantiu. Iar daca cineva e prost si la la 30 grade celsius sa mearga in relantiu ore atunci chiar ca isi meriti soarta. Acuma nu is nici eu paranoic, il pornesc si imi trag casca pe cap, imi inchei jaca, etc si ma sui si plec. La fel am facut az dimineata cand nu cred ca erau mai mult de 3 grade. Te urci si nu ii dai in gura primele 3 bare si iti garantez ca te poti bucura de motorul ala mult si bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Pentru posesorii de bmw care au probleme cu echilibratul rotii spate si au drum prin zona mea (Gorj) ,am luat de la louis un aparat de echilibrat si am facut conuri pentru roata de spate de bmw - bineinteles gratis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 27, 2011 Admin Share Postat Octombrie 27, 2011 Varule, daca-mi echilibrezi roata si dai si-o sticla de vin zau ca trec pe la tine.. In alta ordine de idei, am montat la vaca mea un filtru K/N. Avand in vedere ca trebuie curatat si uns practic il ai forever. Mi se pare ca trage mai liniar, mai dintr-o bucata. Sunt curios cum se comporta la consum, asta de la care l-am luat spunea ca va creste consumul.. Cert este ca acum grohaie ca porku' pe admisie, suge bine, nu gluma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Sugestiva descrierea! In alta ordine de idei, noul filtru nu "da peste cap" nimic? Stiu ca la motoarele mai vechi (pe carburatie, de ex) trebuiau sinceonizate carburatoarele etc... Ma bate un gand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 27, 2011 Admin Share Postat Octombrie 27, 2011 Asa este, ai dreptate, la alea pe carburator trebuiau reglate carb-urile daca schimbai filtrul. La injectie insa de asta se ocupa calculatorul mobrei. Chiar asa face, grohaie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 (editat) Varule, daca-mi echilibrezi roata si dai si-o sticla de vin zau ca trec pe la tine.. De fapt pe tine vinul te intereseaza (ca si pe mine dealtfel) nu echilibratul. Oricand vrei cu cea mai mare placere .La drum lung nu devine deranjant "grohaitul"? Editat Octombrie 27, 2011 de varugica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 In alta ordine de idei, am montat la vaca mea un filtru K/N. Avand in vedere ca trebuie curatat si uns practic il ai forever. Mi se pare ca trage mai liniar, mai dintr-o bucata. Sunt curios cum se comporta la consum, asta de la care l-am luat spunea ca va creste consumul.. Cert este ca acum grohaie ca porku' pe admisie, suge bine, nu gluma. Si pe mine ma batea un gand..BTW cati bani a fost si de unde l-ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valahul Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 As vrea sa schimb bujiile la in r1100r (deocamdata), ce cheie de bujii imi trebuie, ce bujii sa ii caut si unde prin bucuresti? Multumesc ( cu S~ul inca negociez...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Saut! Poate cineva să-mi spună unde este numărul de identificare la un R1150RT? Vreau să iau unul din Anglia, Âşi merge mâine un prieten să vadă despre ce este vorba. Vă rog să-mi mai dați niÂşte sfaturi cu ce ar mai trebui verificat la această motocicletă. Ar fi bine dacă s-ar putea chiar din seara asta. Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 As vrea sa schimb bujiile la in r1100r (deocamdata), ce cheie de bujii imi trebuie, ce bujii sa ii caut si unde prin bucuresti? Multumesc ( cu S~ul inca negociez...) -BUJII NGK Normale..BCP 7 ET Iridium..BCPR EIX Cu cheia este mai problematic..iti trebuie aia din trusa pe care, la fel ca si la mine, banuiesc ca nu o ai...nu merge cu tubulara obisnuita, trebuie sa aiba peretii subtiri..pe mine m-a salvat Florian Inca o intrebare..uleiul la furca cand se schimba? de care trebuie pus 10w/15w/20w? in ce cantitate? Multam fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 27, 2011 Admin Share Postat Octombrie 27, 2011 (editat) De fapt pe tine vinul te intereseaza (ca si pe mine dealtfel) nu echilibratul. Oricand vrei cu cea mai mare placere .La drum lung nu devine deranjant "grohaitul"? ..Sanatosi sa fim si-om bea si o sticla de vin Nu este deranjant, este incitant chiar. Interesant ca nu face decit intr-o anumita plaje de turatie, dar nu m-am uitat exact in care. Urmaresc si anunt aici. Si pe mine ma batea un gand..BTW cati bani a fost si de unde l-ai luat? De la userul metricmotion, vezi ca are mai multe anunturi la vanzari accesorii: /index.php?/user/65068-metricmotion/ M-a costat cam 320 lei cu tot cu kitul de curatare/ungere. Inca o intrebare..uleiul la furca cand se schimba? de care trebuie pus 10w/15w/20w? in ce cantitate? Multam fain. http://www.louis.de/_4096fef69ba51feaab640858669ac6e285/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=R1100RS%2F96 470 ml in fiecare furca, deci un litru iti ajunge. Il poti lua tot de la metricmotion, costa 36 lei/litru. Editat Octombrie 27, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Saut! Poate cineva să-mi spună unde este numărul de identificare la un R1150RT? Vreau să iau unul din Anglia, Âşi merge mâine un prieten să vadă despre ce este vorba. Vă rog să-mi mai dați niÂşte sfaturi cu ce ar mai trebui verificat la această motocicletă. Ar fi bine dacă s-ar putea chiar din seara asta. Mulțumesc! Numatul de identificare? Ala e ala de cardu sau ala de pe blocul motor? Ala pe cadru e pus fix pe jug, sub ghidoane, il vezi din partea dreapta. Ala de pe motor e stantat in partea deapta de jos, cam cum e ochiu de vizitare numa ca pe partea cealalta. Inca o intrebare..uleiul la furca cand se schimba? de care trebuie pus 10w/15w/20w? in ce cantitate? Multam fain. Uleiu din furca il schimbi cand curg Nu conteaza vascozitatea ABSOLUT DELOC pentru ca la beemere nu ai orificii prin care sa treaca uleiul ca sa amortizeze, ala acolo are doar rol de ungere intre jamba exterioara si aia lucioasa (ma rog, cu bucatile de PVC aferente intre ele ) De intrat intra 475 ml. Ce fac eu, beau 2 doze de bere, le pun 500 ml in fiecare apoi scot cate 25 din fiecare cu o seringa. Grija mare ca daca nu le faci cum trebuie pot sa curga iar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 28, 2011 Admin Share Postat Octombrie 28, 2011 De intrat intra 475 ml. Ce fac eu, beau 2 doze de bere, le pun 500 ml in fiecare apoi scot cate 25 din fiecare cu o seringa Danute, pai spune-i omului procedura pina la capat..ce bere bei, sa stie ce doze foloseste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Ah ce rau imi pare ca nu am facut ceva poze, azi am spalat motoru ala calat ce il am de masutza de cafea... Mai caut doar sticla si o sa fie gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) Varule, daca-mi echilibrezi roata si dai si-o sticla de vin zau ca trec pe la tine.. In alta ordine de idei, am montat la vaca mea un filtru K/N. Avand in vedere ca trebuie curatat si uns practic il ai forever. Mi se pare ca trage mai liniar, mai dintr-o bucata. Sunt curios cum se comporta la consum, asta de la care l-am luat spunea ca va creste consumul.. Cert este ca acum grohaie ca porku' pe admisie, suge bine, nu gluma. la bmw-ul meu nu s-a schimbat consumul dupa montarea filtrului Editat Octombrie 29, 2011 de JustMe_DF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 29, 2011 Admin Share Postat Octombrie 29, 2011 Chia acuma am venit de la 200km, de proba. Acelasi lucru, varfuri de 120/130 pentru scurt timp, restul 90/100/110, lejereanu, mi-a luat la fel, 5.4-5.6, la fel ca inainte. Diferenta insa foarte mare la cum trage acum, fornaie pe admisie si urca liniar si impecabil in ture, raspuns mult mai prompt. Ideea este ca trebuie insa curatat mai des ca cel original, fiind mai permisiv, cam la 4-5000 ceea ce la mine este un chin, munca de 2 ore sa schimb filtrul, fiind sub rezervor! Oricum, sunt foarte incantat de cum se comporta mobra cu K/N. Recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Clar..imi iau si eu..apropos, azi am scos animalul..dupa vreo 10 km, oprit motorul, pornit motorul si gata, ABS'ul working again musai imi trebuie un charger altfel o sa-mi scoata peri albi bateria in iarna asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 29, 2011 Admin Share Postat Octombrie 29, 2011 Musai charger si releu de la Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Sal. Facut ieri un drum Buc -Miercurea Ciuc[polul frigului]si retur normal, incredibil cum s a comportat Panzer-ul cand m-am intors seara in zona Predealului erau 2/3 grade cu incalzirile la maxim nu stiu poate si saua asta cu gel conteaza si cu luminile de care beneficiaza [nici nu prea ai nevoie sa schimbi faza mare]am facut acest drum in aceasta perioada cand eu nu prea mai foloseam motorul fara sa simnt frigul sau sa am sentimentul de a merge mult mai incet sau precaut bravo nemtilor pt ce au facut . Chiar is merita bani. Nu prea am vazut alti baieti pe altfel de motoare sa iasa cu ele pe la 2/3 grade. Vik55. Se gaseste sau se poate comnda si la KronauMoto acest filtru miraculos[K/N]...? Vik55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.