KHK Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 (editat) Becurile se sting cand dai la automat pentru ca suge electromotorul tot ce are bateria mai mult, nu e ceva sistem implementat pe mobre sa se stinga cand dai la automat. Eu unul merg ziua cu faza lunga si proiectoarele de ceata pornite pe mobra. Asa ca tot timpul vad in bord martorul de faza lunga si stiu ca nu am surprize sa nu fiu vazut Pt prima idee, eu stiam altceva (cum am scris mai sus) dar pt ca caum nu am un argument tehnic, nu te pot contrazice. Oricum, efectul e acelasi. Iar argumentele mele raman in picioare. Si daca o ducem putin la extrem asa cresc considerabil sansele sa fwti comutatorul, folosindu-l inutil. Si sigur e foarte scump... Faptul ca tu si colegul Rob mergeti cu faza lunga, e cu totul alta poveste dar oricum, normal nu ar trebui sa fie asa. sau pozitii la masina.. Din pacate, eu consider asta de asemenea o mare tampenie. Mersul cu farurile aprinse (ziua) are clar rolul de a fi observat mult mai bine/repede in trafic. Asta este incontestabil. D-aia mai toate masinile fabricate recent au lumini de zi, d-aia in unele tari inclusiv Romania esti obligat sa folosesti farurile inclusiv ziua, iar tocmai pt. ca unii nu pricep asta, ca este in primul rand pt. siguranta lor, sunt obligati prin lege. Luminile de pozitie, in conditii normale de ziua, sunt invizibile, sau le poti observa doar daca te uiti tu catre ele dar nu asta este ideea, ci sa-ti sara in ochi. Si toate astea cu atat mai mult in traficul haotic si aglomerat din Ro, cu schimbari bruste de banda etc. Asadar... care naiba e ideea, daca tot ti-ai adus aminte si ai dus mana pana la comutator, sa nu aprinzi faza scurta si sa faci un gest inutil, aprinzand doar pozitiile? Editat Octombrie 25, 2011 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Corect Vald Si inca o chestie legata de siguranta in trafic si vizibilitate: nu stiu de ce, dar dupa ce bag ulei in grup si plec de pe loc, roata spate se invarte in sens invers acelor de ceasornic daca te uiti la mobra din lateral, de pe partea stanga... Opinii?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 25, 2011 Admin Share Postat Octombrie 25, 2011 (editat) Am mai intalnit opinia asta, cind nu pricepem ceva o catalogam ca fiind tampenie. La ai mai saracuti asa,..cu duhul, nu am pretentii, dar de la cineva umblat si citit.. Vorba lui Doru Bmw, daca ceva nu are sens pentru mine nu inseamna ca acel lucru nu are logica pentru altcineva! Revenind..pornind motorul cu luminile stinse protejezi foarte mult bateria. Personal surubaresc la ceva motoare si va spun cam citi vin, pun contactul si se intind la povesti cu mine, uitand sa-l opreasca! Aspectul asta conteaza, la asta ma refer, ca multi sunt tentati sa uite contactul pus, luminile ard si bateria se duce in timp ce stau de vorba sau suna telefonul. . Si de fapt nu numai eu, chiar si Tibi la Bavaria procedeaza la fel, la mobrele care permit asta, din acelasi considerent. Sigur ca exista o normativa in sensul asta, sa porneasca direct luminile odata cu contactul pus dar asta numai dpdv al sigurantei. Nu are nicio legatura cu aspectul ridicat aici Pe ei si pe producatori in special ii doare in maciuca de bateria ta.. Oricum, un pitigoi la volan arata la fel, indiferent ca are lumini stinse sau aprinse Editat Octombrie 25, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Sa mai zica cineva ca posesorii de BMW nu are inima... http://www.wimp.com/calfcanal/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Sa mai zica cineva ca posesorii de BMW nu are inima... http://www.wimp.com/calfcanal/ Super..saracu animal Super..saracu animal Am pornit acum motorul, m-am invartit prin curte vreo 10 min..becurile rosii de la ABS clipesc alternativ, frumos, la fel ca inainte sa schimb bateria.Simt ca turbez.Dane..musai trebui sa ajung la tine sa vedem cu releul ala cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Da nu mai tine motoru ala la relanti pornit 10 minute!! Sau te-ai plictisit de motor si vrei sa iei altu de pe ebay? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Da nu mai tine motoru ala la relanti pornit 10 minute!! Sau te-ai plictisit de motor si vrei sa iei altu de pe ebay? Doamne feri..nu l-am tinut la relanti mai mult decat 2 min, m-am invartit prin curte (la locul de munca am o curte imensa) cu motorul ,viteza 1-2, vreo 10 min, de abia s-a incalzit 1 linie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Sal . La R 1200 rt sa zicem ca este destul de nou [2009] treaba sta cam asa :nu poti stinge luminile Fm/FM niciodata nu i-ti permite instalatia dar nici nu te lasa sa pornesti cu luminile aprinse deci si chestia cu pornitul fara lumini ar avea sens pt protectia bateriei si a instalatiei in general . Dupa pornire se aprinde automat Fm . Vik55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Pai stai putin, sa nu derutam lumea. Daca pui contactul si ai faza scurta aprinsa, nu te lasa sa invarti electromotorul? Sau te lasa si se stinge cand invarte? Eu zic ca e a doua varianta, asa e pe toate mobrele mai noi de 2000 nush cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Nu se aprinde la contact (cand se aprind doar pozitiile). Se aprinde dupa pornirea motorului, ca acelasi model il am si eu. La Deauville mi se aprinde cand puneam contactul (huo), se stingea cand dadeam la automat din cauza consumului mare, dupa care se reaprindea la pornire. Asta nu inseamna ca nu tragea de baterie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Revenind la un subiect de pe pagina anterioara, care ar fi un motiv suficient de bun sa renunti la avertizorul luminos mergand cu faza lunga? Iti ramane doar claxonul, dar nu prea are efect asupra celor care asculta manele blana sau hip-hop... Am vazut f multi mergand cu moto cu faza lunga aprinsa si va pot spune doar atat - de FIECARE data am avut mari dificultati in a aprecia corect distanta fata de ei tocmai datorita utilizarii aiurea a luminilor. Si asta ii poate costa scump...Merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Vad ca te dai cu parapanta, deci ma gandesc ca vezi bine si nu ai probleme cu vederea Tocmai de aia indrum oamnii sa isi puna proiectoare pe mobra, daca ai 3 puncte luminoase apreciezi mai bine distanta dintre conservar si mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Ma dau si cu alte zburatoare, nu doar parapanta. Asa ca problema vine din alta parte. Te asigur ca daca unul din cele 3 e faza lunga, restul sunt zero barat. Si raman la parerea ca e total contraindicat sa se mearga cu faza lunga. De aici, tine de decizia fiecaruia si de instinctul lui de conservare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 26, 2011 Autor Share Postat Octombrie 26, 2011 Da nu mai tine motoru ala la relanti pornit 10 minute!! Sau te-ai plictisit de motor si vrei sa iei altu de pe ebay? Cu toata stima Dane dar nu sunt de acord cu tine . In primul rand tu opresti motorul cand stai la stop sau semafor? 2. In diminetile ce erau acuma nu e stre sa lasi sa mearga motorul in relantiu Eu a fost cand am lasat 20-30 min sa mearga in relanti toamna tarziu cand era 5-6 grade afara si cand am oprit motorul abia era calduti cilindrul, chiuloasa. Sunt de cacord sa nu tii mult timp fara racire cand este canicula dar ma gandesc ca nu a fost priectat boxerul sa nu rezista sa mearga 10 min in relantiu. Si boxerele vechi(R 60) mergeau mult si bine in relantiu fara probleme si nu uita ca nu avea radiator de ulei. P.S Sticker incerc sa fac eu rost. Spune cate bucati vrei. Cred ca luna viitoare am sa petrec 3 zile in Cluj si o pot sa-ti aduc eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 Cu toata stima Dane dar nu sunt de acord cu tine . In primul rand tu opresti motorul cand stai la stop sau semafor? 2. In diminetile ce erau acuma nu e stre sa lasi sa mearga motorul in relantiu Eu a fost cand am lasat 20-30 min sa mearga in relanti toamna tarziu cand era 5-6 grade afara si cand am oprit motorul abia era calduti cilindrul, chiuloasa. Sunt de cacord sa nu tii mult timp fara racire cand este canicula dar ma gandesc ca nu a fost priectat boxerul sa nu rezista sa mearga 10 min in relantiu. Si boxerele vechi(R 60) mergeau mult si bine in relantiu fara probleme si nu uita ca nu avea radiator de ulei. P.S Sticker incerc sa fac eu rost. Spune cate bucati vrei. Cred ca luna viitoare am sa petrec 3 zile in Cluj si o pot sa-ti aduc eu. la un 1100RT, la relantiu timp de 15-20 min, s-a incins cotul tobei de sub carena si era gata..gata sa-mi topeasca vopseaua de pe carena... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 26, 2011 Autor Share Postat Octombrie 26, 2011 la un 1100RT, la relantiu timp de 15-20 min, s-a incins cotul tobei de sub carena si era gata..gata sa-mi topeasca vopseaua de pe carena... te cred. la mine nici un boxer pe care am avut nu a avut carene. dar nu cred ca daca lasi cateva minute sa mearga in relanti un boxer se va strica motorul. Atunci sa nici nu circulam in oras cu boxerele. Ca se va strica. Eu asa inteleg cand se spune nu lasa sa mearga in relantiu. Iar daca cineva e prost si la la 30 grade celsius sa mearga in relantiu ore atunci chiar ca isi meriti soarta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 Cu toata stima Dane dar nu sunt de acord cu tine . In primul rand tu opresti motorul cand stai la stop sau semafor? 2. In diminetile ce erau acuma nu e stre sa lasi sa mearga motorul in relantiu Eu a fost cand am lasat 20-30 min sa mearga in relanti toamna tarziu cand era 5-6 grade afara si cand am oprit motorul abia era calduti cilindrul, chiuloasa. Sunt de cacord sa nu tii mult timp fara racire cand este canicula dar ma gandesc ca nu a fost priectat boxerul sa nu rezista sa mearga 10 min in relantiu. Si boxerele vechi(R 60) mergeau mult si bine in relantiu fara probleme si nu uita ca nu avea radiator de ulei. P.S Sticker incerc sa fac eu rost. Spune cate bucati vrei. Cred ca luna viitoare am sa petrec 3 zile in Cluj si o pot sa-ti aduc eu. Pai vezi? Daca il lasi sa se incinga si nu trece aer pe langa el, ceva se fute. Ori uleiu se incinge de il ia draq si isi pierde din proprietati, ori cedeaza ochiul de vizitare la nivel, etc. Dar la RT, primul lucru care se intampla e ca se valuresc carenele deasupra cilindrilor! la un 1100RT, la relantiu timp de 15-20 min, s-a incins cotul tobei de sub carena si era gata..gata sa-mi topeasca vopseaua de pe carena... Exact ce am zis si eu... te cred. la mine nici un boxer pe care am avut nu a avut carene. dar nu cred ca daca lasi cateva minute sa mearga in relanti un boxer se va strica motorul. Atunci sa nici nu circulam in oras cu boxerele. Ca se va strica. Eu asa inteleg cand se spune nu lasa sa mearga in relantiu. Iar daca cineva e prost si la la 30 grade celsius sa mearga in relantiu ore atunci chiar ca isi meriti soarta. Acuma nu is nici eu paranoic, il pornesc si imi trag casca pe cap, imi inchei jaca, etc si ma sui si plec. La fel am facut az dimineata cand nu cred ca erau mai mult de 3 grade. Te urci si nu ii dai in gura primele 3 bare si iti garantez ca te poti bucura de motorul ala mult si bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Pentru posesorii de bmw care au probleme cu echilibratul rotii spate si au drum prin zona mea (Gorj) ,am luat de la louis un aparat de echilibrat si am facut conuri pentru roata de spate de bmw - bineinteles gratis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 27, 2011 Admin Share Postat Octombrie 27, 2011 Varule, daca-mi echilibrezi roata si dai si-o sticla de vin zau ca trec pe la tine.. In alta ordine de idei, am montat la vaca mea un filtru K/N. Avand in vedere ca trebuie curatat si uns practic il ai forever. Mi se pare ca trage mai liniar, mai dintr-o bucata. Sunt curios cum se comporta la consum, asta de la care l-am luat spunea ca va creste consumul.. Cert este ca acum grohaie ca porku' pe admisie, suge bine, nu gluma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Sugestiva descrierea! In alta ordine de idei, noul filtru nu "da peste cap" nimic? Stiu ca la motoarele mai vechi (pe carburatie, de ex) trebuiau sinceonizate carburatoarele etc... Ma bate un gand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 27, 2011 Admin Share Postat Octombrie 27, 2011 Asa este, ai dreptate, la alea pe carburator trebuiau reglate carb-urile daca schimbai filtrul. La injectie insa de asta se ocupa calculatorul mobrei. Chiar asa face, grohaie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 (editat) Varule, daca-mi echilibrezi roata si dai si-o sticla de vin zau ca trec pe la tine.. De fapt pe tine vinul te intereseaza (ca si pe mine dealtfel) nu echilibratul. Oricand vrei cu cea mai mare placere .La drum lung nu devine deranjant "grohaitul"? Editat Octombrie 27, 2011 de varugica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 In alta ordine de idei, am montat la vaca mea un filtru K/N. Avand in vedere ca trebuie curatat si uns practic il ai forever. Mi se pare ca trage mai liniar, mai dintr-o bucata. Sunt curios cum se comporta la consum, asta de la care l-am luat spunea ca va creste consumul.. Cert este ca acum grohaie ca porku' pe admisie, suge bine, nu gluma. Si pe mine ma batea un gand..BTW cati bani a fost si de unde l-ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valahul Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 As vrea sa schimb bujiile la in r1100r (deocamdata), ce cheie de bujii imi trebuie, ce bujii sa ii caut si unde prin bucuresti? Multumesc ( cu S~ul inca negociez...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Saut! Poate cineva să-mi spună unde este numărul de identificare la un R1150RT? Vreau să iau unul din Anglia, Âşi merge mâine un prieten să vadă despre ce este vorba. Vă rog să-mi mai dați niÂşte sfaturi cu ce ar mai trebui verificat la această motocicletă. Ar fi bine dacă s-ar putea chiar din seara asta. Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.