Sari la conținut

Postări Recomandate

Corect dar sa schimb la primavara uleiul,filtrele si eventual sa curat putin bujile nu cred ca este cazul sa ma duc la INGANFATI aia de la Pipera de aceia vroiam sa ma lamuresc cu alea de jos .

Ok mersi mai schimbam o vb sa treaca timpul mai repede .

Vik.

ai zis bine. s-a trecut la twin sparks sa elimine balbaiala si cica sa imbunatateasca arderile din camera de combustie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Ieri am scos motorul (BMW) am lasat sa se incalzeasca un pic, cum am plecat s-a activat ABS'ul si s-au stins becurile. Dupa 10 min, am ajuns la o bariera si am oprit motorul.Cand l-am pornit din nou, nu s-a mai activat ABS'ul si a continuat sa mi se aprinda alternativ martorii de la bord. De cand am schimbat bateria n-am mai patit asa ceva.Ce dreaq sa fie.Desi am oprit si pornit motorul de mai multe ori nici dupa 1 ora de mers nu s-a mai activat.

 

Pot fi cauze multiple.

Eu banuiesc bateria chiar daca este noua, fiind mai frig afara.

Se stie ca BMW-urile cer mult curent la pornire.

DIAGNOSTICAREA CAUZEI RESETARII:

Cumperi un led simplu de la magazinele de electronice, la care prelungesti cositorind fiecare dintre cele doua picioruse cu doua cabluri electrice cam de 20 cm fiecare.

Nu trebuie sa fie groase, cam de 3 mm exterior, cu 1/1.5 grosimea firului (firelor)pe interior.

Asta este "scula" ta care-ti diagnosticheaza 95% de unde provine resetarea.

Ridici saua si dedesubt ai sa gasesti o mufa albastra, plata, ovala in sectiune, cam de 30mm cu 10 latime.

Mufa asta este deobicei legata cu un soricel de plastic de cadru, exact sub sa si are si un capacel.

Este mufa de diagnoza a mobrei tale.

Scoti capacelul si gasesti trei orificii, marcate 1/2/3, unde 2 este pe mijloc.

Iei ledul, unul dintre capete dezizolate il introduci in mufa 2(din mijloc)si celalalt il pui undeva pe cadru, unde ai impamantare buna.

Tii apasat partea pentru impamantare, vezi ca celalalt capat sa stea fixat in mufa dupa care pui contactul.

Ai sa vezi ca imediat dupa ce-l pui ledul va incepe sa se aprinda/stinga in masuri egale de un numar de ori si pe urma se stinge sau ramane aprins permanent, nu are importanta.

Important este sa retii de cite ori s-a aprins ledul.

Daca nu ai retinut iei contactul si il pui din nou, pina reusesti sa retii exact.

Foarte important este sa ai impamantare buna pe cadru, unde tii bine firul apasat.

Poti lua pe cineva sa te ajute prima data.

Daca nu se aprinde ledul deloc schimbi firele(piciorusele)invers, deoarece ledurile tin cont de polaritate.

Sa nu iti fie teama, nu se intampla absolut nimic daca gresesti ceva, reiei de la capat, nu iese fum de nicaieri :burnout: .

Repeti testul inca o data sau de doua ori, sa fii sigur de numarul de aprinderi, apoi consulti tabelul cu erori de mai jos:

TABELUL CU ERORILE AFISATE:

(cifrele reprezinta numarul de aprinderi ale ledului)

1.Modulatorul de presiune ABS(fata)

2.Modulatorul de presiune ABS(spate)

3.Senzor ABS fata

4.Senzor ABS spate

5.Voltajul bateriei slab

6.Releul ABS

7.Unitatea de control ABS(centrala)

Erorile uzuale sunt 5, 7, doar daca sunt defectiuni 3, 4 si 6.

Ar mai fi erori, dar necuantficate si rare.

PROCEDURA RESETARE(STERGERE)EROARE ABS, sa nu-ti mai palpaie becurile alternativ pe bord:

Trebuie sa localizezi pe plansa bordului un buton mare, negru, pe care scrie ABS, deobicei amplasat in stanga.

Deasemenea sa localizezi ambele lampi/martor, din bord, care se aprind rosu, pentru ABS.

Cu contactul luat iei un fir de 20/30 cm, il dezizolezi la ambele capete, un capat il introduci in mufa de diagnoza(in numarul 2, pe mijloc), celalat il tii pe cadru, impamantat, la masa.

Pui contactul si ai sa vezi pe bord becurile clipind alternativ.

Apesi butonul de ABS de pe bord si il tii apasat timp de 8/9 secunde.

(In timpul asta ai sa vezi in bord unul din lampile martor aprins si celalalt stins).

Dupa 8/9 secunde dai drumul la butonul ABS de pe plansa bord si daca procedura a fost corect executata atunci ai sa vezi ambele becuri clipind in acelasi timp!

Adica ABS-ul a fost resetat si functioneaza :grinbandit: .

Iei contactul, scoti firul de la masa si din mufa si asta este tot.

Pleci si dai o tura sa vezi daca totul este ok.

..si daca este ok imi trimiti o :cheers:

..cu prima ocazie :crack:

Poti repeta operatiunea asta de resetare de cite ori ti se aprind martorii alternativ in bord, fara grije.

Succes si sa nu uiti sa ne anunti rezultatul.

ps:Ca sfat, intodeauna porneste motorul fara nicio lumina aprinsa si dupa 20/320 secunde poti aprinde faza de intalnire din comutator.

Chiar daca ti se pare mai greu la inceput, poti pleca uneori si fara lumini, dar obisnuieste-te sa pornesti asa, protejezi mult bateria de un consum aiurea.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot fi cauze multiple.

Eu banuiesc bateria chiar daca este noua, fiind mai frig afara.

Se stie ca BMW-urile cer mult curent la pornire.

DIAGNOSTICAREA CAUZEI RESETARII:

Cumperi un led simplu de la magazinele de electronice, la care prelungesti cositorind fiecare dintre cele doua picioruse cu doua cabluri electrice cam de 20 cm fiecare.

Nu trebuie sa fie groase, cam de 3 mm exterior, cu 1/1.5 grosimea firului (firelor)pe interior.

Asta este "scula" ta care-ti diagnosticheaza 95% de unde provine resetarea.

Ridici saua si dedesubt ai sa gasesti o mufa albastra, plata, ovala in sectiune, cam de 30mm cu 10 latime.

Mufa asta este deobicei legata cu un soricel de plastic de cadru, exact sub sa si are si un capacel.

Este mufa de diagnoza a mobrei tale.

Scoti capacelul si gasesti trei orificii, marcate 1/2/3, unde 2 este pe mijloc.

Iei ledul, unul dintre capete dezizolate il introduci in mufa 2(din mijloc)si celalalt il pui undeva pe cadru, unde ai impamantare buna.

Tii apasat partea pentru impamantare, vezi ca celalalt capat sa stea fixat in mufa dupa care pui contactul.

Ai sa vezi ca imediat dupa ce-l pui ledul va incepe sa se aprinda/stinga in masuri egale de un numar de ori si pe urma se stinge sau ramane aprins permanent, nu are importanta.

Important este sa retii de cite ori s-a aprins ledul.

Daca nu ai retinut iei contactul si il pui din nou, pina reusesti sa retii exact.

Foarte important este sa ai impamantare buna pe cadru, unde tii bine firul apasat.

Poti lua pe cineva sa te ajute prima data.

Daca nu se aprinde ledul deloc schimbi firele(piciorusele)invers, deoarece ledurile tin cont de polaritate.

Sa nu iti fie teama, nu se intampla absolut nimic daca gresesti ceva, reiei de la capat, nu iese fum de nicaieri :burnout: .

Repeti testul inca o data sau de doua ori, sa fii sigur de numarul de aprinderi, apoi consulti tabelul cu erori de mai jos:

TABELUL CU ERORILE AFISATE:

(cifrele reprezinta numarul de aprinderi ale ledului)

1.Modulatorul de presiune ABS(fata)

2.Modulatorul de presiune ABS(spate)

3.Senzor ABS fata

4.Senzor ABS spate

5.Voltajul bateriei slab

6.Releul ABS

7.Unitatea de control ABS(centrala)

Erorile uzuale sunt 5, 7, doar daca sunt defectiuni 3, 4 si 6.

Ar mai fi erori, dar necuantficate si rare.

PROCEDURA RESETARE(STERGERE)EROARE ABS, sa nu-ti mai palpaie becurile alternativ pe bord:

Trebuie sa localizezi pe plansa bordului un buton mare, negru, pe care scrie ABS, deobicei amplasat in stanga.

Deasemenea sa localizezi ambele lampi/martor, din bord, care se aprind rosu, pentru ABS.

Cu contactul luat iei un fir de 20/30 cm, il dezizolezi la ambele capete, un capat il introduci in mufa de diagnoza(in numarul 2, pe mijloc), celalat il tii pe cadru, impamantat, la masa.

Pui contactul si ai sa vezi pe bord becurile clipind alternativ.

Apesi butonul de ABS de pe bord si il tii apasat timp de 8/9 secunde.

(In timpul asta ai sa vezi in bord unul din lampile martor aprins si celalalt stins).

Dupa 8/9 secunde dai drumul la butonul ABS de pe plansa bord si daca procedura a fost corect executata atunci ai sa vezi ambele becuri clipind in acelasi timp!

Adica ABS-ul a fost resetat si functioneaza :grinbandit: .

Iei contactul, scoti firul de la masa si din mufa si asta este tot.

Pleci si dai o tura sa vezi daca totul este ok.

..si daca este ok imi trimiti o :cheers:

..cu prima ocazie :crack:

Poti repeta operatiunea asta de resetare de cite ori ti se aprind martorii alternativ in bord, fara grije.

Succes si sa nu uiti sa ne anunti rezultatul.

ps:Ca sfat, intodeauna porneste motorul fara nicio lumina aprinsa si dupa 20/320 secunde poti aprinde faza de intalnire din comutator.

Chiar daca ti se pare mai greu la inceput, poti pleca uneori si fara lumini, dar obisnuieste-te sa pornesti asa, protejezi mult bateria de un consum aiurea.

Corect, numai ca pe firul de + al ledului trebuie sa pui o rezistenta de 3-500 de ohmi, altfel o sa ti se arda instant ;)

Nu folosi led de 12V sau bec de semnalizare ca iti prajesti calculatorul la abs.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus led simplu si nu s-a ars.. :scratch:

Eu am pus led simplu pe diagnoza la motor la GS, nu aia de abs, aia de motor si pe urma nu mai indica nimic :)

 

ABS-ul mere fara probleme, dracu stie..

Posibil sa fie diferente intre cele 2, eu de aia am zis ca cel mai sigur e cu led si rezistenta sau voltmetru analogic (cu ac)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus led simplu pe diagnoza la motor la GS, nu aia de abs, aia de motor si pe urma nu mai indica nimic :)

 

 

Posibil sa fie diferente intre cele 2, eu de aia am zis ca cel mai sigur e cu led si rezistenta sau voltmetru analogic (cu ac)

Multam fain Luigi si Dan. De pornit niciodata nu pornesc cu consumatori, nici masina nici motorul, la fel si inainte de a opri motorul inchid toti consumatorii.Mai incerc azi sa vad daca mai face figuri.Multumesc mult inca o data. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De pornit niciodata nu pornesc cu consumatori, nici masina nici motorul, la fel si inainte de a opri motorul inchid toti consumatorii.

 

Daca aici incluzi si farul, dupa parerea mea este cea mai mare tampenie pe care o fac motociclistii, dpdv al sigurantei si eventual chiar si al logicii.

Nu stiu cum este la alte motociclete sau la cele (foarte) vechi ca stim despre ce vorbim aici, dar la ale noastre din cate stiu oricum opresc consumatorii in momentul in care dai la demaror. Deci nu ai ce "proteja". Apoi, cel mai important, foarte multi destepti uita sa mai aprinda farul stins fara motiv inainte de pornire si aici intervine factorul siguranta (mersul fara far).

Ca si argumente:

- eu unul niciodata nu am facut prostia asta iar bateria m-a tinut cel putin 4 sezoane (mai departe nu mai stiu ca am vandut moto); motivul pt. care bateria se duce cel mai repede: daca o lasi iarna la frig si nu o incarci niciodata.

- incepand cu seria R1200 (deci din 2004) la motocicletele BMW nu mai poti stinge farul deloc, tocmai din motiv de siguranta.

 

La masina la fel... consumatorii se opresc oricum in momentul pornirii. Eu unul (iarna) f rar opresc scaunele incalzite, ventilatie etc. Chiar mi-am pus de buna voie optiunea de faruri permanente si bateria ma tine mult si bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aici incluzi si farul, dupa parerea mea este cea mai mare tampenie pe care o fac motociclistii, dpdv al sigurantei si eventual chiar si al logicii.

Nu stiu cum este la alte motociclete sau la cele (foarte) vechi ca stim despre ce vorbim aici, dar la ale noastre din cate stiu oricum opresc consumatorii in momentul in care dai la demaror. Deci nu ai ce "proteja". Apoi, cel mai important, foarte multi destepti uita sa mai aprinda farul stins fara motiv inainte de pornire si aici intervine factorul siguranta (mersul fara far).

Ca si argumente:

- eu unul niciodata nu am facut prostia asta iar bateria m-a tinut cel putin 4 sezoane (mai departe nu mai stiu ca am vandut moto); motivul pt. care bateria se duce cel mai repede: daca o lasi iarna la frig si nu o incarci niciodata.

- incepand cu seria R1200 (deci din 2004) la motocicletele BMW nu mai poti stinge farul deloc, tocmai din motiv de siguranta.

 

La masina la fel... consumatorii se opresc oricum in momentul pornirii. Eu unul (iarna) f rar opresc scaunele incalzite, ventilatie etc. Chiar mi-am pus de buna voie optiunea de faruri permanente si bateria ma tine mult si bine.

Vlad :)

 

Becurile se sting cand dai la automat pentru ca suge electromotorul tot ce are bateria mai mult, nu e ceva sistem implementat pe mobre sa se stinga cand dai la automat.

Eu unul merg ziua cu faza lunga si proiectoarele de ceata pornite pe mobra. Asa ca tot timpul vad in bord martorul de faza lunga si stiu ca nu am surprize sa nu fiu vazut :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SI eu merg ziua cu faza lunga la motor si cu normal sau pozitii la masina..n-am uitat sa le aprind niciodata si intradevar, asa cum zice Dan, se sting sau scade intensitatea la pornire daca pornesti cu ele in functiune asa ca nu vad de ce trebui sa se aprinda cand bag cheia in contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Becurile se sting cand dai la automat pentru ca suge electromotorul tot ce are bateria mai mult, nu e ceva sistem implementat pe mobre sa se stinga cand dai la automat.

Eu unul merg ziua cu faza lunga si proiectoarele de ceata pornite pe mobra. Asa ca tot timpul vad in bord martorul de faza lunga si stiu ca nu am surprize sa nu fiu vazut :)

 

Pt prima idee, eu stiam altceva (cum am scris mai sus) dar pt ca caum nu am un argument tehnic, nu te pot contrazice. Oricum, efectul e acelasi. Iar argumentele mele raman in picioare.

Si daca o ducem putin la extrem :D asa cresc considerabil sansele sa fwti comutatorul, folosindu-l inutil. Si sigur e foarte scump...

 

Faptul ca tu si colegul Rob mergeti cu faza lunga, e cu totul alta poveste dar oricum, normal nu ar trebui sa fie asa.

 

sau pozitii la masina..

Din pacate, eu consider asta de asemenea o mare tampenie.

Mersul cu farurile aprinse (ziua) are clar rolul de a fi observat mult mai bine/repede in trafic. Asta este incontestabil. D-aia mai toate masinile fabricate recent au lumini de zi, d-aia in unele tari inclusiv Romania esti obligat sa folosesti farurile inclusiv ziua, iar tocmai pt. ca unii nu pricep asta, ca este in primul rand pt. siguranta lor, sunt obligati prin lege.

Luminile de pozitie, in conditii normale de ziua, sunt invizibile, sau le poti observa doar daca te uiti tu catre ele dar nu asta este ideea, ci sa-ti sara in ochi. Si toate astea cu atat mai mult in traficul haotic si aglomerat din Ro, cu schimbari bruste de banda etc.

 

Asadar... care naiba e ideea, daca tot ti-ai adus aminte si ai dus mana pana la comutator, sa nu aprinzi faza scurta si sa faci un gest inutil, aprinzand doar pozitiile? :scratch:

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect Vald ;)

 

Si inca o chestie legata de siguranta in trafic si vizibilitate: nu stiu de ce, dar dupa ce bag ulei in grup si plec de pe loc, roata spate se invarte in sens invers acelor de ceasornic daca te uiti la mobra din lateral, de pe partea stanga...

 

Opinii??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am mai intalnit opinia asta, cind nu pricepem ceva o catalogam ca fiind tampenie.

La ai mai saracuti asa,..cu duhul, nu am pretentii, dar de la cineva umblat si citit..:unsure:

Vorba lui Doru Bmw, daca ceva nu are sens pentru mine nu inseamna ca acel lucru nu are logica pentru altcineva!

Revenind..pornind motorul cu luminile stinse protejezi foarte mult bateria.

Personal surubaresc la ceva motoare si va spun cam citi vin, pun contactul si se intind la povesti cu mine, uitand sa-l opreasca!

Aspectul asta conteaza, la asta ma refer, ca multi sunt tentati sa uite contactul pus, luminile ard si bateria se duce in timp ce stau de vorba sau suna telefonul. :laugh:.

Si de fapt nu numai eu, chiar si Tibi la Bavaria procedeaza la fel, la mobrele care permit asta, din acelasi considerent.

Sigur ca exista o normativa in sensul asta, sa porneasca direct luminile odata cu contactul pus dar asta numai dpdv al sigurantei.

Nu are nicio legatura cu aspectul ridicat aici

Pe ei si pe producatori in special ii doare in maciuca de bateria ta..

Oricum, un pitigoi la volan arata la fel, indiferent ca are lumini stinse sau aprinse :laugh:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa mai zica cineva ca posesorii de BMW nu are inima... http://www.wimp.com/calfcanal/

Super..saracu animal :(

 

Super..saracu animal :(

Am pornit acum motorul, m-am invartit prin curte vreo 10 min..becurile rosii de la ABS clipesc alternativ, frumos, la fel ca inainte sa schimb bateria.Simt ca turbez.Dane..musai trebui sa ajung la tine sa vedem cu releul ala cumva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da nu mai tine motoru ala la relanti pornit 10 minute!! Sau te-ai plictisit de motor si vrei sa iei altu de pe ebay?

Doamne feri..nu l-am tinut la relanti mai mult decat 2 min, m-am invartit prin curte (la locul de munca am o curte imensa) cu motorul ,viteza 1-2, vreo 10 min, de abia s-a incalzit 1 linie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

La R 1200 rt sa zicem ca este destul de nou [2009] treaba sta cam asa :nu poti stinge luminile Fm/FM niciodata nu i-ti permite instalatia dar nici nu te lasa sa pornesti cu luminile aprinse deci si chestia cu pornitul fara lumini ar avea sens pt protectia bateriei si a instalatiei in general .

Dupa pornire se aprinde automat Fm .

Vik55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai stai putin, sa nu derutam lumea. Daca pui contactul si ai faza scurta aprinsa, nu te lasa sa invarti electromotorul? Sau te lasa si se stinge cand invarte? Eu zic ca e a doua varianta, asa e pe toate mobrele mai noi de 2000 nush cat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se aprinde la contact (cand se aprind doar pozitiile). Se aprinde dupa pornirea motorului, ca acelasi model il am si eu.

 

La Deauville mi se aprinde cand puneam contactul (huo), se stingea cand dadeam la automat din cauza consumului mare, dupa care se reaprindea la pornire. Asta nu inseamna ca nu tragea de baterie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind la un subiect de pe pagina anterioara, care ar fi un motiv suficient de bun sa renunti la avertizorul luminos mergand cu faza lunga? Iti ramane doar claxonul, dar nu prea are efect asupra celor care asculta manele blana sau hip-hop...

 

Am vazut f multi mergand cu moto cu faza lunga aprinsa si va pot spune doar atat - de FIECARE data am avut mari dificultati in a aprecia corect distanta fata de ei tocmai datorita utilizarii aiurea a luminilor. Si asta ii poate costa scump...Merita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca te dai cu parapanta, deci ma gandesc ca vezi bine si nu ai probleme cu vederea :)

 

Tocmai de aia indrum oamnii sa isi puna proiectoare pe mobra, daca ai 3 puncte luminoase apreciezi mai bine distanta dintre conservar si mobra ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma dau si cu alte zburatoare, nu doar parapanta. Asa ca problema vine din alta parte.

Te asigur ca daca unul din cele 3 e faza lunga, restul sunt zero barat. Si raman la parerea ca e total contraindicat sa se mearga cu faza lunga. De aici, tine de decizia fiecaruia si de instinctul lui de conservare ;).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da nu mai tine motoru ala la relanti pornit 10 minute!! Sau te-ai plictisit de motor si vrei sa iei altu de pe ebay?

 

 

Cu toata stima Dane dar nu sunt de acord cu tine . In primul rand tu opresti motorul cand stai la stop sau semafor?

2. In diminetile ce erau acuma nu e stre sa lasi sa mearga motorul in relantiu Eu a fost cand am lasat 20-30 min sa mearga in relanti toamna tarziu cand era 5-6 grade afara si cand am oprit motorul abia era calduti cilindrul, chiuloasa.

 

Sunt de cacord sa nu tii mult timp fara racire cand este canicula dar ma gandesc ca nu a fost priectat boxerul sa nu rezista sa mearga 10 min in relantiu.

 

Si boxerele vechi(R 60) mergeau mult si bine in relantiu fara probleme si nu uita ca nu avea radiator de ulei.

 

P.S Sticker incerc sa fac eu rost. Spune cate bucati vrei.

Cred ca luna viitoare am sa petrec 3 zile in Cluj si o pot sa-ti aduc eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu toata stima Dane dar nu sunt de acord cu tine . In primul rand tu opresti motorul cand stai la stop sau semafor?

2. In diminetile ce erau acuma nu e stre sa lasi sa mearga motorul in relantiu Eu a fost cand am lasat 20-30 min sa mearga in relanti toamna tarziu cand era 5-6 grade afara si cand am oprit motorul abia era calduti cilindrul, chiuloasa.

 

Sunt de cacord sa nu tii mult timp fara racire cand este canicula dar ma gandesc ca nu a fost priectat boxerul sa nu rezista sa mearga 10 min in relantiu.

 

Si boxerele vechi(R 60) mergeau mult si bine in relantiu fara probleme si nu uita ca nu avea radiator de ulei.

 

P.S Sticker incerc sa fac eu rost. Spune cate bucati vrei.

Cred ca luna viitoare am sa petrec 3 zile in Cluj si o pot sa-ti aduc eu.

 

 

la un 1100RT, la relantiu timp de 15-20 min, s-a incins cotul tobei de sub carena si era gata..gata sa-mi topeasca vopseaua de pe carena...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la un 1100RT, la relantiu timp de 15-20 min, s-a incins cotul tobei de sub carena si era gata..gata sa-mi topeasca vopseaua de pe carena...

te cred. la mine nici un boxer pe care am avut nu a avut carene.

dar nu cred ca daca lasi cateva minute sa mearga in relanti un boxer se va strica motorul. Atunci sa nici nu circulam in oras cu boxerele. Ca se va strica. Eu asa inteleg cand se spune nu lasa sa mearga in relantiu. Iar daca cineva e prost si la la 30 grade celsius sa mearga in relantiu ore atunci chiar ca isi meriti soarta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...