Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La mulți ani tuturor!

 

Am observat că îmi cam patinează ambreiajul la R1150 RT 2003. Nu patinează permanent, doar atunci când forțez în depăÂşiri se turează în gol. Mai înainte de a demonta tot, mă gândesc că ar fi bine să verific dacă are joc suficient, dacă este reglat bine Âşi nu stă cilindrul receptor în presiune. Mă puteți ajuta cu ceva date tehnice, care carene trebuie scoase pentru a putea vedea de unde vine problema?

 

 

Vă mulțumesc!

 

Florin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tem ca e cam gata ambreiajul tau. Poate nu pentru ca e uzat (cel mai probabil) dar patineaza fie fiindca a cedat actuatorul de la ambreiaj de la cutie (slave cylinder-ul), fie s-a dus simeringul de la intrare in cutie sau cel de la iesire din motor si ti-a contaminat placa de frictiune cu ulei.

 

Se vede ceva lichid curs pe acolo? Pe la imbinarea intre cutie si motor? Ce culoare/miros are? Daca e mai intepator, e de la cutie. Daca e negru, e de la motor (mai putin probabil). Oricum, pana ce nu desfaci nu ai de unde stii.

 

Cel mai bine ar fi sa dai jos electromotorul si sa vezi daca e ceva ud pe acolo. ;)

 

Daca nu te descurci si esti dispus sa dai o fuga la Cluj, ti-l fac eu ;)

 

Ah, testul ca sa vezi daca e dus ambreiajul e sa mergi cu motorul/masina la 20 la ora, ii dai a 5-a sau a 6-a ca ai 6 trepte :P si tragi brusc de gaz. Daca turatia urca brusc si viteza nu prinde, clar ca scapa. O sa iti dai seama, crede-ma.

 

Daca chiar scapa, recomand sa nu te mai prea dai cu el asa, ca daca continua sa alunece, se ard placa de presiune si clutch housing, si atunci va trebui sa le schimbi si alea, si aia e scump. Dar asa cum e acuma, numa se demonteaza tot, se spala cu benzina, inlocuiesti placa de frictiune si daca restul pieselor nu au urme de arsura si nu par a fi arse, le pui inapoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc mult!

Deocamdată voi căuta timpul necesar să desfac carenele de pe ea, ca să pot vedea. Apoi voi mai cere ajutor, cu siguranță! Îmi place să rezolv personal aceste probleme, pe cât se poate. Am Âşi ceva ajutor, tata e motociclist vechi Âşi a lucrat toată viața ca maistru auto-moto. O să fie mai problematic la piesele de schimb Âşi uleiuri, pe care nu Âştiu de unde să le iau. Am căutat pe net, dar nu sunt aÂşa multe magazine, ca pentru auto. E recomandat să întreb la cei de la BMW Pipera pentru piese de schimb Âşi consumabile (uleiuri + filtre)? Apoi mai e ceva de care nu sunt aÂşa sigur că Âştiu Âşi pot face: balansul injecției Âşi schimbul lichidului de frână/ambreiaj. Cu reglajul supapelor nu cred că e prea greu, dacă e vorba de acelaÂşi principiu ca la auto.

Văd că Âşi plăcuțele de frână sunt duse. La ce preț găsesc ceva bun?

Vă doresc un an bun tuturor!

 

Florin

Editat de proffroad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Uleiul merge de auto, fiindca ai ambreiaj uscat.

20w50, absolut orice marca.

Uleiul si filtrul le poti comanda de la orice magazin auto.

Din ce imi amintesc filtrul este identic cu cel de Dacia Logan parca.

Il poti scoate si mergi cu el ca model la orice magazin auto, important este sa cada la filet si la diametrul exterior, poate sa fie mai lung, daca nu gasesti exact la fel.

Ai grije ca iti trebuie cheie de filtru, nu il poti scoate altfel, fiind ingropat in carter.

Supapele ti le poti regla singur, la fel si schimbul de lichid de frana la ambreiaj.

Scoti cu o seringa lichidul vechi din rezervor, umpli cu lichid nou si purjezi usor pe la aerisitor, apoi completezi iar pina ce iti iese lichid curat pe jos.

Aerisitorul ar trebui sa se afle in partea stanga a motorului, legat de cadru.

Cred ca poti regla cu ceasuri normale si balansul injectiei, intreaba-l pe Dan Cata.

Foarte important sa-ti schimbi si lichidul de frana, dar la tine este mai complicat, avand iABS, cu pompa electrica.

Placute de frana gasesti pe aici pe forum, la vanzari piese, sunt o gramada de flacai.

Personal cumpar de la userul motodiscount.

Succes.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti trei etrierii vopsiti electrostatic negru mat texturat+toate suruburile din inox..

Totul sub stricta supraveghere.. :laugh:

dar de ce negre?

nu aveau decat culuarea asta?

este un loc unde putem vopsi si noi ?

suruburile de inox unde le ai gasit ca imi amintesc ca am cautat intr o vreme tot B si nu am gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

dar de ce negre?

nu aveau decat culuarea asta?

este un loc unde putem vopsi si noi ?

suruburile de inox unde le ai gasit ca imi amintesc ca am cautat intr o vreme tot B si nu am gasit.

Etrierii i-am vopsit aici:

/index.php?/topic/455495-vopsire-in-camp-electrostatic/page__st__60

se pot face orice culoare, vorbeste cu el.

Suruburile le-am luat de la Fabory, in Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-ai facut maica cu el? Ai crezut ca e CDI-ul de la instalatia de brad si l-ai bagat la 220V? :P

 

Da un semn maine sa facem un session de troubleshooting :P

 

Este vorba de un motor de-al unui prieten care asa l-a cumparat din Italia (ABS trosnit);cum se pune contactul cele doua becuri de la ABS clipesc intermitent chiar daca tensiunea de pe baterie este si de 13V cind pun redresorul; am verificat cu aparatul de masura nr. pulsurilor din mufa de diag. si sint 7 (rezulta eroarea - ABS module), verificat toate traseele din conectorul ABS spre periferice - toate bune, nu am reusit sa verific intre calculator ABS si modulator ABS pentru ca acesta din urma are cutia bornelor destul de bine lipita si nu am insistat. Sper sa gasesc un calculator ABS2 pe undeva ca sa rezolv problema - oricum ca sa il dai jos este distractie pentru ca este prins cu niste suruburi ciudate - trebuie o surubelnita triunghi :scratch:

Va tin la curent cu progresele facute, deocamdata motorul este desfacut in garaj.

 

Distractie faina diseara :cheers:

Editat de mihalceai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Sunt nou venit pe forum ma numesc Vasi si sunt din judetul Iasi. De curand sunt posesorul unei motociclete BMW r1100rt an 96 de care m-am indragostit la prima vedere. La toate comunistele pe care le-am avut + o japoneza obisnuiam sa le mai ,,gadil" cate putin sa ung cablul de ambreiaj,acceleratie etc. M-am gindit sa arunc un ochi si prin bmw. Am dat jos carenajele am uns ce s-a putut si mi s-a parut ca clapeta din stanga se deschide mai repede decat cea din dreapta. Mi-am zis ca de asta vibreaza un pic la acc.si bine inteles am ,,reglat-o" la ochio-metru. Vorbind cu un prieten mi-a spus ca nu e bine ce am facut si trebuie sa caut SPECIALIST Stiti pe cineva in zona IS,NT,SV. va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Multi Ani cu Sanatate!

Azi am ramas fara frina, s-a spart furtunul de la etrierul dreapta fata, in afara de Bavaria mai gasesc undeva? Am unul de la k1100lt de fata dar nu stiu daca seamana, intr-o parte filet interior in cealalta gaura pentru holender.

Si poate stie cineva cum se scoate antena la k1200lt? nu pot pune husa din cauza asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Uite, vezi, eu am schimbat toata linia cu furtune acoperite cu plasa metalica acum vreo citeva luni tocmai pe considerentul asta, sa nu ma lase cind imi este lumea mai draga + sa am frana instant.

Din cauza vechimii furtunele se umfla si frana devine elastica.

Acum am frane adevarate.

Viorele, m-am uitat pe RealOem si pe dreapta costa ieftin, 140 usd in USA, la noi poate sa fie pina in 150 euro.. :angryfire:

Noroc ca ma ai pe mine, ne vedem maine la Ploiesti, iti dau toata linia fata si te costa o bere, cind mi-e sete! :friends:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am iesit astazi pina spre Breaza, cu un amic cu 1200GT, din 2008 parca.

Cu ocazia asta am incalecat si eu mobra asta.

Are tot pe ea, xenon, Esa, controlul tractiunii, senzori in gume, etc.

Motorul si frane senzationale.

Motorul trage in orice regim de turatie ca o ghiulea.

Fata de franele mele, la asta nu folosesti decit un deget si esti in nas!

Consum foarte bun.

Confortul slab, saua tare, pozitie putin aplecata in maini, genunchii flexati destul de mult.

Protectia la vant sub orice critica, indiferent de pozitia parbrizului iti iei numai turbionari in casca, si la 50 si la 150 la ora!

Dupa aprox 70 km facuti aveam capul ca o nuca seaca, in timp ce amicul meu cu care facusem schimb radea la 130 la ora cu viziera ridicata.

Maneta ambreiajului destul de tare, care tine sus, dar asta nu este un minus.

Uneori intra destul de greu in viteze, cutia destul de ferma, stransa, poate din cauza ca mobra avea doar 17.000 km.

Am incercat toate variantele ESA, dar nu am vazut mare diferenta.

Sunt convins ca exista, dar poate nu am avut timp suficient sa-mi dau seama.

Daca la confort mai scazut ma asteptam m-a surprins neplacut comportamentul in curbe, mi s-a parut a fi teapana ca o matura pe viraje stranse.

Exact acelasi comportament ca FJR 1300, si aia la fel de lemn pe viraje.

Mobre facute pentru autostrada si linii drepte, curbe largi.

Vorba amicului meu, o mobra sport mai confortabila.

Denumirea corecta este SPORT touring, probabil idem cu noile GT/GTL de 1600.

Ca sa fiu inteles precizez ca toate constatarile vis-a-vis de confort sunt facute raportandu-ma strict la comparatia cu LT.

O mobra stelara ar fi fost o combinatie intre motorul si franele GT/GTL si confortul LT-ului, dar baietii de la BMW au luat-o pe alte cai.

Bravo celor de la Honda, care nu au schimbat 2 cm de carene la GL1800 timp de 10 ani!

Ce rost are sa renunti la confortul unui cabrio doar de dragul aiurelii?

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...