dexxter Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Dragilor, Cine face crash-bar'uri pt cilindri la un 1200rt? Aveti idee? Preturi? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ravishing Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Nu "te râde"... pune o poza mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Dragilor, Cine face crash-bar'uri pt cilindri la un 1200rt? Aveti idee? Preturi? Io stiu ca ti-am mai zis http://www.wunderlich.de/shopart/8160735-1-2613/Shop/Teilepool/8/Sturzbuegel-BMW-R-1200-RT-silber.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 (editat) Io stiu ca ti-am mai zis http://www.wunderlic...0-RT-silber.htm da ma dar uiti ca asta'i moldovean pricepe repede si uita la fel Editat Decembrie 23, 2011 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Cam vechi tabelul... si nu ma refer la motociclete, ca lumea le detine inca. Ci la unele tipuri de ulei... GPS de exemplu nu mai exista. Oricum, parca n-as pune racind in GS, chiar daca ma mai dau la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 SARBATORI FERICITE TUTUROR ...! Am si eu o intrebare de pus vreau sa stiu cam care este diferenta intre un R 1200rt si K 1200 gt . Banuiesc ca K-aul nu mai este boxer dupa cum am vazut prin poze este acel motor cu 4 line putin oblic? Daca este asa este mai linistit mai silentios ca un boxer? Ma bate fimiu la cap cu acest model are o linie mai sportiva decat un r-teu si vrea sa cumpere asa ceva deci daca poate sa ma ajute si pe mine cineva cu niste informatii multam frumos si inca o data ..SARBATORI FERICITE Vik55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 (editat) BMW K1200GT (2006-2008) este cu motor 4 in linie,6 viteze,152 cai, standard cu ABS si alte chestii, optional suspensie asistata electronic (ESA), xenon, control automatic al stabilitatii (ASC), monitorizare a presiunii in rotii,etc.Este mai silentios decat boxer'ul. Editat Decembrie 23, 2011 de rob_debruce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Da toate bune si frumoase dar banuiesc ca si pretul este un element de referinta a calitati deci la acelasi an de fab si km este o diferenta care se vede rt este mult peste gt cam la celeasi dotari. banuiesc ca si intrtinerea este mai complicata radiator apa cu pompa si cine stie cate or mai fi singura superioritate a gt sunt cp. Multam . Vik55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 23, 2011 Admin Share Postat Decembrie 23, 2011 (editat) Toti trei etrierii vopsiti electrostatic negru mat texturat+toate suruburile din inox.. Totul sub stricta supraveghere.. Editat Decembrie 23, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Super..si dumnealui este mltumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 23, 2011 Admin Share Postat Decembrie 23, 2011 Este fetita.. Foarte pretentioasa dealtfel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Luigi, s-o bagat cu botu pe la piese cand s-o dat pudra pe etrieri sau cum de ii asa neagra? :laugh: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 (editat) Luigi, s-o bagat cu botu pe la piese cand s-o dat pudra pe etrieri sau cum de ii asa neagra? :laugh: Editat Decembrie 24, 2011 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Vreau sa pun o husa pe motor dar nu stiu sa scot antena la k1200lt, stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 (editat) http://www.bmw-motorrad.com/com/de/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/de/_specials/eCard/myECard.html&external_content=http://www.newyear-card.com/de/ecard/card/3869/83564087380 Editat Decembrie 24, 2011 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 Bai! Lasati piesele! Craciun fericit!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 La mulți ani tuturor! Am observat că îmi cam patinează ambreiajul la R1150 RT 2003. Nu patinează permanent, doar atunci când forțez în depăÂşiri se turează în gol. Mai înainte de a demonta tot, mă gândesc că ar fi bine să verific dacă are joc suficient, dacă este reglat bine Âşi nu stă cilindrul receptor în presiune. Mă puteți ajuta cu ceva date tehnice, care carene trebuie scoase pentru a putea vedea de unde vine problema? Vă mulțumesc! Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Ma tem ca e cam gata ambreiajul tau. Poate nu pentru ca e uzat (cel mai probabil) dar patineaza fie fiindca a cedat actuatorul de la ambreiaj de la cutie (slave cylinder-ul), fie s-a dus simeringul de la intrare in cutie sau cel de la iesire din motor si ti-a contaminat placa de frictiune cu ulei. Se vede ceva lichid curs pe acolo? Pe la imbinarea intre cutie si motor? Ce culoare/miros are? Daca e mai intepator, e de la cutie. Daca e negru, e de la motor (mai putin probabil). Oricum, pana ce nu desfaci nu ai de unde stii. Cel mai bine ar fi sa dai jos electromotorul si sa vezi daca e ceva ud pe acolo. Daca nu te descurci si esti dispus sa dai o fuga la Cluj, ti-l fac eu Ah, testul ca sa vezi daca e dus ambreiajul e sa mergi cu motorul/masina la 20 la ora, ii dai a 5-a sau a 6-a ca ai 6 trepte si tragi brusc de gaz. Daca turatia urca brusc si viteza nu prinde, clar ca scapa. O sa iti dai seama, crede-ma. Daca chiar scapa, recomand sa nu te mai prea dai cu el asa, ca daca continua sa alunece, se ard placa de presiune si clutch housing, si atunci va trebui sa le schimbi si alea, si aia e scump. Dar asa cum e acuma, numa se demonteaza tot, se spala cu benzina, inlocuiesti placa de frictiune si daca restul pieselor nu au urme de arsura si nu par a fi arse, le pui inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 (editat) Mulțumesc mult! Deocamdată voi căuta timpul necesar să desfac carenele de pe ea, ca să pot vedea. Apoi voi mai cere ajutor, cu siguranță! Îmi place să rezolv personal aceste probleme, pe cât se poate. Am Âşi ceva ajutor, tata e motociclist vechi Âşi a lucrat toată viața ca maistru auto-moto. O să fie mai problematic la piesele de schimb Âşi uleiuri, pe care nu Âştiu de unde să le iau. Am căutat pe net, dar nu sunt aÂşa multe magazine, ca pentru auto. E recomandat să întreb la cei de la BMW Pipera pentru piese de schimb Âşi consumabile (uleiuri + filtre)? Apoi mai e ceva de care nu sunt aÂşa sigur că Âştiu Âşi pot face: balansul injecției Âşi schimbul lichidului de frână/ambreiaj. Cu reglajul supapelor nu cred că e prea greu, dacă e vorba de acelaÂşi principiu ca la auto. Văd că Âşi plăcuțele de frână sunt duse. La ce preț găsesc ceva bun? Vă doresc un an bun tuturor! Florin Editat Decembrie 29, 2011 de proffroad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 29, 2011 Admin Share Postat Decembrie 29, 2011 (editat) Uleiul merge de auto, fiindca ai ambreiaj uscat. 20w50, absolut orice marca. Uleiul si filtrul le poti comanda de la orice magazin auto. Din ce imi amintesc filtrul este identic cu cel de Dacia Logan parca. Il poti scoate si mergi cu el ca model la orice magazin auto, important este sa cada la filet si la diametrul exterior, poate sa fie mai lung, daca nu gasesti exact la fel. Ai grije ca iti trebuie cheie de filtru, nu il poti scoate altfel, fiind ingropat in carter. Supapele ti le poti regla singur, la fel si schimbul de lichid de frana la ambreiaj. Scoti cu o seringa lichidul vechi din rezervor, umpli cu lichid nou si purjezi usor pe la aerisitor, apoi completezi iar pina ce iti iese lichid curat pe jos. Aerisitorul ar trebui sa se afle in partea stanga a motorului, legat de cadru. Cred ca poti regla cu ceasuri normale si balansul injectiei, intreaba-l pe Dan Cata. Foarte important sa-ti schimbi si lichidul de frana, dar la tine este mai complicat, avand iABS, cu pompa electrica. Placute de frana gasesti pe aici pe forum, la vanzari piese, sunt o gramada de flacai. Personal cumpar de la userul motodiscount. Succes. Editat Decembrie 29, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 Toti trei etrierii vopsiti electrostatic negru mat texturat+toate suruburile din inox.. Totul sub stricta supraveghere.. dar de ce negre? nu aveau decat culuarea asta? este un loc unde putem vopsi si noi ? suruburile de inox unde le ai gasit ca imi amintesc ca am cautat intr o vreme tot B si nu am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 Salutam. Are cineva de vinzare sau test un calculator ABS pentru un 1100RT din 99 - are ABS 2. Multam fain si LA MULTI ANI !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 Ce-ai facut maica cu el? Ai crezut ca e CDI-ul de la instalatia de brad si l-ai bagat la 220V? Da un semn maine sa facem un session de troubleshooting Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 30, 2011 Admin Share Postat Decembrie 30, 2011 dar de ce negre? nu aveau decat culuarea asta? este un loc unde putem vopsi si noi ? suruburile de inox unde le ai gasit ca imi amintesc ca am cautat intr o vreme tot B si nu am gasit. Etrierii i-am vopsit aici: /index.php?/topic/455495-vopsire-in-camp-electrostatic/page__st__60 se pot face orice culoare, vorbeste cu el. Suruburile le-am luat de la Fabory, in Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.