RENEGADE Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 (editat) Dane nu vreau sa-ti fur meseria dar ce e aia reglat de valve? E altceva decat sincronizarea? Invat si eu ce sa-i faci? Chit ca sunt harleyst acum... Pt. Luigi: te bagi sa faci cuiva o sincronizare aici in Bucuresti? Ca eu am aparat dar nu ma bag sa nu stric jucaria cuiva. La a mea e ok dar la altul e altfel Editat Ianuarie 16, 2012 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Valve adeca supape, reglezi jocu la supape Imadiat dupa asta, se cere o sincronizare, musai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Aha, asta stiam. Credeam ca mai sunt si alte valve. Huhhh...ce-am scapat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Aha, asta stiam. Credeam ca mai sunt si alte valve. Huhhh...ce-am scapat N-ai scapat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aleks13 Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 vand k75 1200e negociabil 0765888825 alex serban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 (editat) Salut..! vin si eu cu o intrebare ;credeti ca se poate monta un releu de timp pe circuitul de intiere ABS pt mobre mai vechi gen r 1100 xx (in sensul sa ne scape de erorile ABS)..??? -avantaje (mai ieftin adica aprx 25-30 ron)-dezavantaje ( cand bateria e praf nu mai este eficient ) -intrebam si eu nu prea ma pricep la elecrica ( electonica )..!! <apropo ce este pinul 15 la care se refera la alimentarea centralei ABS+ PLUS sau minus(sau ce rol are firul respectiv..??? multumesc ..!! Asta si pentu ca Dan Cata e la distanta de bucuresti iar prin zona nu prea ne ajuta nimeni . Salut..! vin si eu cu o intrebare ;credeti ca se poate monta un releu de timp pe circuitul de intiere ABS pt mobre mai vechi gen r 1100 xx (in sensul sa ne scape de erorile ABS) adica la pornire sa intarzie 20 de secunde initierea sistemului..??? -avantaje (mai ieftin adica aprx 25-30 ron)-dezavantaje ( cand bateria e praf nu mai este eficient ) -intrebam si eu nu prea ma pricep la elecrica ( electonica )..!! <apropo ce este pinul 15 la care se refera la alimentarea centralei ABS+ PLUS sau minus(sau ce rol are firul respectiv..??? multumesc ..!! Asta si pentu ca Dan Cata e la distanta de bucuresti iar prin zona nu prea ne ajuta nimeni . Salut..! vin si eu cu o intrebare ;credeti ca se poate monta un releu de timp pe circuitul de intiere ABS pt mobre mai vechi gen r 1100 xx (in sensul sa ne scape de erorile ABS) adica la pornire sa intarzie 20 de secunde initierea sistemului ..??? -avantaje (mai ieftin adica aprx 25-30 ron)-dezavantaje ( cand bateria e praf nu mai este eficient ) -intrebam si eu nu prea ma pricep la elecrica ( electonica )..!! <apropo ce este pinul 15 la care se refera la alimentarea centralei ABS+ PLUS sau minus(sau ce rol are firul respectiv..??? multumesc ..!! Asta si pentu ca Dan Cata e la distanta de bucuresti iar prin zona nu prea ne ajuta nimeni . Editat Ianuarie 16, 2012 de mariusMZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Sigur ca poti. Nu trebuie sa te complici cu circuit de intarziere sau asa, un simplu releu ajunge. Firul 15 de la mufa este alimentarea calculatorului ABS. Practic iei releul, partea de putere o legi in serie cu firul 15 (cel mai convenabil este la mufa ABS-ului) iar bobina releului o legi un capat la masa si celalalt capat la becul de incarcare din bord (cel mai convenabil la firul albastru de la alternator care merge la becul din bord), printr-un fir "Y" ca sa nu se vada ca a trecut mana de ruman pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 (editat) Am in plan sa schimb filtrul de benzina si vreau sa va cer parerea in legatura cu garnitura de la flansa(oringul)-rezervorului..... -se mai poate refolosi sau nu dupa desfacere ? ?.sau ce dimensiune are nou.Va multumesc .! Editat Ianuarie 18, 2012 de mariusMZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 18, 2012 Admin Share Postat Ianuarie 18, 2012 Se poate refolosi. Eu am schimbat filtrele si la RT si la LT si am pastrat oringul original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 (editat) merci..Luigi != dar ca fapt divers ce dimensiune este..? Editat Ianuarie 18, 2012 de mariusMZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Nu se stie de pe net, numai daca o masori tu. Oricum, o poti refolosi. Daca se largeste, o incalzesti cu un foehn si se aduna la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Da vamultumesc ! sa rezolvat daca nu o deranjezi ramane la locul ei(garnitura de la flasa rezervor) ,am rezolvat si cu releul pt ABS e ok merci Dan pentru explicatii .....!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastienfil Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Desfa plasticul ala acolo la ABS si vezi ca e un releu care se mai duce, sub plastic Salut! Io sunt omu' cu problema de care zicea Ionuț. Am desfăcut Âşi acolo...merge perfect releul, cuplat la 12v se închide Âşi închidde Âşi circuitul. Toată instalația electrică abs e verificată circuit cu circuit de Ionuț...e OK. Rămâne calculatorul...l-am desfăcut Âşi i l-am dat lui Ionuț la verificat/depanat(dacă e posibil). Idei cumva de unde aÂş putea găsi unul să-l probez...eventual să-l cumpăr dacă merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Reset la abs ai incercat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastienfil Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 (editat) Reset la abs ai incercat? De câteva ori. După procedura de reset rămâneau aprinse ambele becuri simultan! La verificarea erorii, aparatul de măsură dădea codul 7...adică unitatea Editat Ianuarie 21, 2012 de sebastienfil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 21, 2012 Admin Share Postat Ianuarie 21, 2012 (editat) Si mie imi facea asa inainte, resetam, resetam si iar clipeau alternativ de le gaseau dracii! Problema a aparut dupa ce am schimbat lichidul de frana. M-am interesat pe net, la unul si altul si am desfacut acolo unde sunt aerisitoarele. Am scos pistonasele afara, le-am curatat bine si le-am pus inapoi, am aerisit din nou. Grije mare ca acolo sunt niste oringuri, arcuri si bile ca de rulment. A mai facut o data sau de doua ori, am resetat si de atunci merge brici. Procedura de curatire este undeva aici pe topic, multe pagini mai in spate, descrisa de Cristi, un baiat din Craiova. 1.Unitatea ta este scoasa de pe moto acum? 2.De cind nu ai mai schimbat lichidul la ea? PS:Daca vrei suna-ma si iti explic mai detaliat ce si cum. PS2:Am gasit, aici, postul 3037.. /index.php?/topic/47068-grupul-posesorilor-de-bmw/page__st__3030 Editat Ianuarie 21, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastienfil Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Lichidul de frână e schimbat în 2010, în septembrie. La mine, după reset nu mai clipeau alternativ, ci rămâneau aprinse ambele becuri permanent. Da, calculatorul ABS e jos acum, caut unul să încerc cu el. Restul instalației (până la calculator) pare a funcționa corect (dpdv electric). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 21, 2012 Admin Share Postat Ianuarie 21, 2012 Incearca sa faci ceea ce am facut eu, sa scoti pistonasele si sa cureti in interior. Citeste ce ti-am dat acolo, linkul acela. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Si mie imi facea asa inainte, resetam, resetam si iar clipeau alternativ de le gaseau dracii! Problema a aparut dupa ce am schimbat lichidul de frana. M-am interesat pe net, la unul si altul si am desfacut acolo unde sunt aerisitoarele. Am scos pistonasele afara, le-am curatat bine si le-am pus inapoi, am aerisit din nou. Salutare. Cind ai avut problema asta ce eroare iti dadea unitatea ABS la testul cu led-ul sau aparatul de masura ? ... tot 7 ? BR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 22, 2012 Admin Share Postat Ianuarie 22, 2012 (editat) Am dat un link unde am descris fenomenul,unde este neclaritatea? Editat Ianuarie 22, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Din cate stiu eu, codul 7 este eroarea generala pentru unitatea ABS. Daca ai face ce o facut Luigi, si lui i-o mers ingineria, ar trebui sa mearga si la tine. Poate e ceva uzura mecanica inauntru, poate is filtrele alea infundate, lichidul de frana are ceva proprietatea draq' de a infunda galeriile pe unde mere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastienfil Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 OK! Cum am ceva timp, adică weekend-ul următor, fac căldură în garaj Âşi mă apuc de treabă. L.U.V., având în vedere că ai mai făcut asta, cam cât apreciezi că o să dureze (asta incluzând aerisirea)? Menționez că nu am făcut asta niciodată la BMW (da nu cred că diferă prea mult față de Honda, unde le-am aerisit odată când am schimbat plăcuțele). Oricum, cred că o să te inoportunez cu un apel înainte de a mă apuca de treabă, pentru consultanță mai detaliată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 22, 2012 Admin Share Postat Ianuarie 22, 2012 (editat) Rezerva-ti o zi intreaga pentru asta, cel putin. Este mult de munca, avand in vedere ca trebuie sa-ti zboare carenele si rezervorul pentru a ajunge la unitatea ABS, care la 1100/1150RT/GS este sub rezervor. Pentru a ajunge sa scoti pistonasele iti trebuie o tubulara de 22 la care sa-i polizezi laturile, nu intra una originala, este prea groasa in carne, ai sa vezi exact pe unitate ce spatiu ai sa-ti intre tubulara. Aerisirea nu are legatura cu Honda, la asta ai ABS si cum ai desfacut totul acolo trebuie sa aerisesti inclusiv unitatea, trebuie facuta pe segmente, adica pompa frana-unitatea ABS-pompa frana-fiecare etrier in parte, idem si in spate. Te asteapta chinul dracului, dar cu rabdare o scoti la capat. Te invat atunci cum faci aerisirea"de jos in sus", altfel nu-i dai de cap, ramane aer in instalatie. Inainte de a te apuca de treaba fa-ti rost de: 1.Tubulara aia polizata in carne. 2.Cumpara-ti o pompa de aerisire de pe louis pe care o ai tot timpul, este mult de dat la maneta si pedala de frana, risti sa strici garniturile la pompele frana fata/spate si dai in altele. http://www.louis.de/_202b4d64d17199b14e371218f593ef0ea1/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=370&wgr=467&list_total=10&anzeige=0&artnr_gr=10003261 Daca ai noroc poate rezolvi problema asa si scapi de defectiunea ABS-ului. Nu-ti garantez asta, dar in general acolo sunt doua probleme, cu pistonasele blocate si cu ambreiajele din ea. Oricum, chiar daca este mult de munca merita sa incerci. Ma poti suna inainte sa te apuci de munca. Succes. Editat Ianuarie 22, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastienfil Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Partea cu de-carenatul e rezolvată, că am scos calculatorul de ABS pentru verificări. Săptămâna asta o rezolv cu cheia Âşi încerc să fac rost de o pompă pentru aerisire. Fii sigur că o să sun în cazul ăsta Âşi înregistrez convorbirea (cu acceptul tău bineînțeles ) ca să am instrucțiuni de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.