Dan Cata Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Nu se stie de pe net, numai daca o masori tu. Oricum, o poti refolosi. Daca se largeste, o incalzesti cu un foehn si se aduna la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Da vamultumesc ! sa rezolvat daca nu o deranjezi ramane la locul ei(garnitura de la flasa rezervor) ,am rezolvat si cu releul pt ABS e ok merci Dan pentru explicatii .....!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastienfil Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Desfa plasticul ala acolo la ABS si vezi ca e un releu care se mai duce, sub plastic Salut! Io sunt omu' cu problema de care zicea Ionuț. Am desfăcut Âşi acolo...merge perfect releul, cuplat la 12v se închide Âşi închidde Âşi circuitul. Toată instalația electrică abs e verificată circuit cu circuit de Ionuț...e OK. Rămâne calculatorul...l-am desfăcut Âşi i l-am dat lui Ionuț la verificat/depanat(dacă e posibil). Idei cumva de unde aÂş putea găsi unul să-l probez...eventual să-l cumpăr dacă merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Reset la abs ai incercat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastienfil Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 (editat) Reset la abs ai incercat? De câteva ori. După procedura de reset rămâneau aprinse ambele becuri simultan! La verificarea erorii, aparatul de măsură dădea codul 7...adică unitatea Editat Ianuarie 21, 2012 de sebastienfil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 21, 2012 Admin Share Postat Ianuarie 21, 2012 (editat) Si mie imi facea asa inainte, resetam, resetam si iar clipeau alternativ de le gaseau dracii! Problema a aparut dupa ce am schimbat lichidul de frana. M-am interesat pe net, la unul si altul si am desfacut acolo unde sunt aerisitoarele. Am scos pistonasele afara, le-am curatat bine si le-am pus inapoi, am aerisit din nou. Grije mare ca acolo sunt niste oringuri, arcuri si bile ca de rulment. A mai facut o data sau de doua ori, am resetat si de atunci merge brici. Procedura de curatire este undeva aici pe topic, multe pagini mai in spate, descrisa de Cristi, un baiat din Craiova. 1.Unitatea ta este scoasa de pe moto acum? 2.De cind nu ai mai schimbat lichidul la ea? PS:Daca vrei suna-ma si iti explic mai detaliat ce si cum. PS2:Am gasit, aici, postul 3037.. /index.php?/topic/47068-grupul-posesorilor-de-bmw/page__st__3030 Editat Ianuarie 21, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastienfil Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Lichidul de frână e schimbat în 2010, în septembrie. La mine, după reset nu mai clipeau alternativ, ci rămâneau aprinse ambele becuri permanent. Da, calculatorul ABS e jos acum, caut unul să încerc cu el. Restul instalației (până la calculator) pare a funcționa corect (dpdv electric). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 21, 2012 Admin Share Postat Ianuarie 21, 2012 Incearca sa faci ceea ce am facut eu, sa scoti pistonasele si sa cureti in interior. Citeste ce ti-am dat acolo, linkul acela. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Si mie imi facea asa inainte, resetam, resetam si iar clipeau alternativ de le gaseau dracii! Problema a aparut dupa ce am schimbat lichidul de frana. M-am interesat pe net, la unul si altul si am desfacut acolo unde sunt aerisitoarele. Am scos pistonasele afara, le-am curatat bine si le-am pus inapoi, am aerisit din nou. Salutare. Cind ai avut problema asta ce eroare iti dadea unitatea ABS la testul cu led-ul sau aparatul de masura ? ... tot 7 ? BR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 22, 2012 Admin Share Postat Ianuarie 22, 2012 (editat) Am dat un link unde am descris fenomenul,unde este neclaritatea? Editat Ianuarie 22, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Din cate stiu eu, codul 7 este eroarea generala pentru unitatea ABS. Daca ai face ce o facut Luigi, si lui i-o mers ingineria, ar trebui sa mearga si la tine. Poate e ceva uzura mecanica inauntru, poate is filtrele alea infundate, lichidul de frana are ceva proprietatea draq' de a infunda galeriile pe unde mere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastienfil Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 OK! Cum am ceva timp, adică weekend-ul următor, fac căldură în garaj Âşi mă apuc de treabă. L.U.V., având în vedere că ai mai făcut asta, cam cât apreciezi că o să dureze (asta incluzând aerisirea)? Menționez că nu am făcut asta niciodată la BMW (da nu cred că diferă prea mult față de Honda, unde le-am aerisit odată când am schimbat plăcuțele). Oricum, cred că o să te inoportunez cu un apel înainte de a mă apuca de treabă, pentru consultanță mai detaliată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 22, 2012 Admin Share Postat Ianuarie 22, 2012 (editat) Rezerva-ti o zi intreaga pentru asta, cel putin. Este mult de munca, avand in vedere ca trebuie sa-ti zboare carenele si rezervorul pentru a ajunge la unitatea ABS, care la 1100/1150RT/GS este sub rezervor. Pentru a ajunge sa scoti pistonasele iti trebuie o tubulara de 22 la care sa-i polizezi laturile, nu intra una originala, este prea groasa in carne, ai sa vezi exact pe unitate ce spatiu ai sa-ti intre tubulara. Aerisirea nu are legatura cu Honda, la asta ai ABS si cum ai desfacut totul acolo trebuie sa aerisesti inclusiv unitatea, trebuie facuta pe segmente, adica pompa frana-unitatea ABS-pompa frana-fiecare etrier in parte, idem si in spate. Te asteapta chinul dracului, dar cu rabdare o scoti la capat. Te invat atunci cum faci aerisirea"de jos in sus", altfel nu-i dai de cap, ramane aer in instalatie. Inainte de a te apuca de treaba fa-ti rost de: 1.Tubulara aia polizata in carne. 2.Cumpara-ti o pompa de aerisire de pe louis pe care o ai tot timpul, este mult de dat la maneta si pedala de frana, risti sa strici garniturile la pompele frana fata/spate si dai in altele. http://www.louis.de/_202b4d64d17199b14e371218f593ef0ea1/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=370&wgr=467&list_total=10&anzeige=0&artnr_gr=10003261 Daca ai noroc poate rezolvi problema asa si scapi de defectiunea ABS-ului. Nu-ti garantez asta, dar in general acolo sunt doua probleme, cu pistonasele blocate si cu ambreiajele din ea. Oricum, chiar daca este mult de munca merita sa incerci. Ma poti suna inainte sa te apuci de munca. Succes. Editat Ianuarie 22, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastienfil Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Partea cu de-carenatul e rezolvată, că am scos calculatorul de ABS pentru verificări. Săptămâna asta o rezolv cu cheia Âşi încerc să fac rost de o pompă pentru aerisire. Fii sigur că o să sun în cazul ăsta Âşi înregistrez convorbirea (cu acceptul tău bineînțeles ) ca să am instrucțiuni de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 22, 2012 Admin Share Postat Ianuarie 22, 2012 Daca unitate ade ABS este data jos este si mai bine, lucrezi mai usor la ea. Citeste cu atentie astea: 1.La pagina 296-postul nr.2960, despre ceea ce ai tu de facut cu unitatea ta. Te intereseaza efectiv doar primele poze si descrierea opreratiunii de scoatere a pistonaselor, nu tot ce a facut Cristi acolo. 2.La pagina 299-posturile nr.2988 si 2989, despre aerisirea instalatiei de franare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 Daca unitate ade ABS este data jos este si mai bine, lucrezi mai usor la ea. Citeste cu atentie astea: 1.La pagina 296-postul nr.2960, despre ceea ce ai tu de facut cu unitatea ta. Te intereseaza efectiv doar primele poze si descrierea opreratiunii de scoatere a pistonaselor, nu tot ce a facut Cristi acolo. 2.La pagina 299-posturile nr.2988 si 2989, despre aerisirea instalatiei de franare. Cu BMW-urile o sa ajungeti experti in mecanica moto. Sunt bune de scoala. Ai mereu ce invata. Inainte cu elan si cand va saturati cumparati o japoneza. Oricare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 Vezi ca trollingul se face pe un alt topic. Oricare altu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 Ai dreptate pe oricare altul, la fel ca si pe asta. Nu te inbufna, nu sunt primul si nici ultimul care se mira de tenacitatea voastra in a repara mortaciuni. Va admir la fel ca si pe cei cu comuniste. Singura intrebare este daca merita. Spor la surubarit si sa vina primavara ca m-am plictisit groaznic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 Vezi ca trollingul se face pe un alt topic. Oricare altu' da, da pe topicul lui nu-l baga nimeni in seama. si cum i-au murit laudatorii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 doar nu incepeti sa va certati SI aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 doar nu incepeti sa va certati SI aici... departe de mine gandul asta. dar mi s-a acrit de comentariile dumnealui. si scrie mare acolo sus "grupul posesorilor de bmw" si intra cate unu care n-are nici o treaba cu bmw sa-si verse inteligenta pe aici. si chiar nu inteleg, mai citesc si topicurile de afara, unde sunt toti prieteni si se ajuta intre ei, indiferent ce conduc honda, bmw, yamaha sau mai stiu eu ce. la noi nu se poate frate. toti cu bmw is niste dobitoci care n-au avut ce face cu banii si i-au aruncat pe fereastra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 Ai dreptate pe oricare altul, la fel ca si pe asta. Nu te inbufna, nu sunt primul si nici ultimul care se mira de tenacitatea voastra in a repara mortaciuni. Va admir la fel ca si pe cei cu comuniste. Singura intrebare este daca merita. Spor la surubarit si sa vina primavara ca m-am plictisit groaznic. Nu is deloc imbufnat, stau numa si rad cand vad cum incerci sa faci trolling si numa nu iti iese Cred ca ti s-a mai zis... Stim cu totii ca mobra ta e tare si cool, nici nu poate fi altfel la cati bani ai dat pe el. Afla ca BMW-urile noi is mai cool decat a ta. Si nu are sens sa compari mobra ta noua cu una de 15 ani vechime, ca nu se face. E ca si cum compari un logan cu o dacie 1310, normal ca loganu e mai bun, dar si de 30 de ori mai scump. Nu ca ar trebui sa ma justific, care mobra ii mai buna, efectiv is motoare vechi pe care varsta se vede, ca pe orice obiect vechi. Povestim cand a avea a ta 15 ani ======================================================================================= In alta ordine de idei, a sosit sincronizatorul: Abia astept sa il testez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 (editat) Scuze dar nu am pomenit de motorul meu si nici nu incerc sa-l compar cu nimic. Am citit postul lui Luigi legat de dezmembrarea ABS-ului si m-a luat durerea de cap. Era pt prima oara cand citeam de asa ceva chiar si pt motoare mai vechiute. Toata admiratia pt pricepere si tenacitate, nu am avut in intentie sa supar, dar probabil si voi sunteti stresati cu atatea belele. Spor la reperat, numai sa terminat pana la primavara ca mult nu mai este. Editat Ianuarie 30, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2012/January/jan3012-legendary-design-chief-leaves-bmw/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.