Sagetatu Posted June 24, 2012 Share Posted June 24, 2012 Ba am o ipoteza, care tind sa cred ca e si cea adevarata. Se coc firele, se crapa, intra apa la ele si se face scurt circuit intre firele de semnal si cele de alimentare, se fecundeaza senzorii si mobra nu mai porneste. Ok, in cazul asta am sa dau capacul jos si am sa opturez toate orificiile lui sa fiu sigur ca nu intra apa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garcya Posted June 24, 2012 Share Posted June 24, 2012 @laumoto daca vrei sa-ti aduc eu aia de pe ebay sa ma anunti Azi m-am intors din tura de la sarbi: 700 km pe care i-am parcurs excelent fara sa intampin orice fel de probleme. Motorul si-a confirmat inca odata achizitia si mi-a dovedit ca banii investiti nu au fost aruncati "pe geam". Am pus si xenoanele de la Luigi si pe proiectoare si faza scurta si vreau inca odata sa-i multumesc si vreau sa va spun ca prima investitie care ar trebui sa o faceti la motor este un xenon. Altcumva esti vazut in trafic ziua. Si in plus cand venim noi cu "tancurile" si cu xenon garantat o sa fim vazuti! Am fost 14 motoare la sarbi si am primit un feedback 200% pozitiv pentru faptul ca atunci cand ma vedeau in oglinda eu eram "cu masina" si restul erau cu becuri "de scuter" Asa ca luati-va fratilor xenon, indiferent de moto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laumoto Posted June 24, 2012 Share Posted June 24, 2012 @laumoto daca vrei sa-ti aduc eu aia de pe ebay sa ma anunti http://www.ebay.com/itm/BMW-K75-K75S-K-Bike-750-Used-Original-Seat-1988-IBK-/110662834420?hash=item19c404d8f4&item=110662834420&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr#shId Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garcya Posted June 24, 2012 Share Posted June 24, 2012 http://www.ebay.com/itm/BMW-K75-K75S-K-Bike-750-Used-Original-Seat-1988-IBK-/110662834420?hash=item19c404d8f4&item=110662834420&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr#shId Este in state ala. Sunt pe mobil acum si nu imi arata cat costa transportul. De adus ti-l pot aduce dar ca sa sti deobicei transportul din state in europa costa cam cat costa si produsul Te anunt maine totalul. Daca iti pica bine il luam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vik55 Posted June 25, 2012 Share Posted June 25, 2012 Ce as putea sa-ti urez concediu placut si fara ploii ,despre drumurii odata iesit din tara nu se mai pune problema ,m-ar fi tentat si pe mine o asemenea iesire ,eu nu am gasit inca un partener pt drumuri mai lungi ,poate in viitor daca mai ai ceva programat si dai un semn ne vom cunoaste avand in vedere ca mobrele sunt surori ar fii un parteneriat interesant . Numai bine ,fa si tu niste poze si poate in viitor......... Vik. Pt Dexxter .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garcya Posted June 26, 2012 Share Posted June 26, 2012 La tura care am facut-o pana in serbia cu nevasta am zis hai sa incercam sa vorbim in casti, prin telefon, sa vedem ce iese. Amandoi pe cosmote, amandoi cu iphone. Am pus castile la telefoane, bagat in urechi, sunat si pornit la drum. Totul a fost ok, pana in momentul cand s-a pierdut semnalul. Sunetul super bun, eu auzeam vantul ce-i batea ei in microfon, ea nu auzea turbulente deloc. Ea nu avea cagula si era si expusa la vant. Eu cu cagula si dupa parbriz... Acum ca sa eliminam partea cu semnalul am o recomandare pentru cei care au iphone. Am instalat o aplicatie care iti permite sa vorbesti prin bluetooth ca si cand ai vorbii pe reteaua mobila. Evident fara nici un cost. Aplicatia este gratis, poti sa vorbesti cu oricate telefoane vrei deodata, care au aplicatia instalata. Foarte utila pentru astfel de lucruri. Nu mai dau banii pe intercom... Aplicatia se cheama iBluetooth call si ai nevoie de un iphone sau ipod touch + casti cu microfon si jailbreak (evident) Se descarca aplicatia din cydia. Sper sa va fie de folos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted June 27, 2012 Admin Share Posted June 27, 2012 Am de vanzare o baterie cu gel EXIDE, de 19 ah, nou/nouta, pusa pe mobra de trei zile! Este luata de la noi, cu factura si garantie 24 luni. Am comandat din greseala doua bucati.. Pretul este de 300 lei, pe mine m-a costat 380 lei.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
proffroad Posted June 27, 2012 Share Posted June 27, 2012 (edited) Are careva pe acasa o placa de frictiune de ambreiaj de 1150? GS RT, nu conteaza, numai sa fie de 1150. Asta include si r1100s-le... Uzata, imi trebuie doar de model, si doar imprumut. Am un plan maret cu ambreiajele si asta e singura piesa din puzzle care imi lipseste. Am eu una, cred că e cea originală (scrie pe ea), încă nu am reuÂşit să o trimit pentru recondiționare aici http://www.reconditi...ri-de-ambreiaj/ , cu toate că deja am vorbit Âşi nu costă mult, deci o să încerc s-o fac. Dacă spui că este doar de model Âşi nu suferă modificări, ți-o pot da împrumut. Poate este cineva care merge pe la Cluj, sau dacă ai personal vreo ocazie prin Buzău, eÂşti/sunteți invitatul/invitații mei. Eu deocamdată nu am timp să ajung pe acolo, cu toate că aÂş vrea să fac o diagnoză la RT. Mult succes în realizarea planului! Florin Edited June 27, 2012 by proffroad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Cata Posted June 28, 2012 Share Posted June 28, 2012 Tine-o putin deoparte pentu mine, a mai zis cineva ca imi da pe a lui. Daca nu e ce trebuie, o sa apelez la tine sa mi-o trimit prin curier. Plata o fac eu, normal. Din experienta iti zic ca treaba asta cu reconditionatul nu prea tine... Te zgarcesti la nimic, numai ca sa vezi ca nu e ok si mai trebuie sa desfaci o data motorul ca sa faci ce trebyuia facut de la bun inceput. Pe de alta parte, mai sunt 2 saptamani pana la BMW CAMP! Ma gandeam ca majoritatea din cei ce vin trec prin Cluj, asa ca o sa organizez un loc de intalnire unde toata lumea sa vina si la orele 16:00 sa mergem inspre incolo. Deocamdata suntem 5 mobre cu care am vorbit, mai vine si un prieten cu tovarasa din Anglia, e in trecere prin Romania si l-am corupt si pe el sa vina la intrunire. O sa revin cu detalii asupra locului de intalnire Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garcya Posted June 28, 2012 Share Posted June 28, 2012 (edited) Pe de alta parte, mai sunt 2 saptamani pana la BMW CAMP! Ma gandeam ca majoritatea din cei ce vin trec prin Cluj, asa ca o sa organizez un loc de intalnire unde toata lumea sa vina si la orele 16:00 sa mergem inspre incolo. Deocamdata suntem 5 mobre cu care am vorbit, mai vine si un prieten cu tovarasa din Anglia, e in trecere prin Romania si l-am corupt si pe el sa vina la intrunire. O sa revin cu detalii asupra locului de intalnire Suna excelent, astept si eu detaliile sa vad cum imi fac planurile! Edited June 28, 2012 by Garcya Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Cata Posted June 28, 2012 Share Posted June 28, 2012 (edited) Sigur, pai am ales ora 16:00 ca de oriunde din tara ai porni, pana la ora 16:00 poti ajunge in Cluj. Asta ne da destul timp si sa ajungem pe lumina sa ne instalam corturile. Bã, nu stiu despre voi, dar eu abia astept sa vie intrunirea asta Edited June 28, 2012 by Dan Cata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garcya Posted June 28, 2012 Share Posted June 28, 2012 Am gasit intre timp forumul dedicat intrunirii. Am vorbit si cu Nelutu, o sa vin cu el incolo. Dan, o sa termini motorul lui Nelutu pana atunci? Daca nu, il iau eu pe motor si din Cluj o sa plece cu al lui Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted June 28, 2012 Admin Share Posted June 28, 2012 Bã, nu stiu despre voi, dar eu abia astept sa vie intrunirea asta Ai grije sa nu bei rece, din cind in cand mai da pe gat cite un galbenus de ou crud, sa ai voce la cantecele din jurul focului de tabara .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
costingr Posted June 28, 2012 Share Posted June 28, 2012 Poa' sa fie si de prepelita Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bigfoot Posted June 28, 2012 Share Posted June 28, 2012 (edited) Intrebare pentru cei care au sau avut boxer. Acum 1 saptamana am fost la AutoBavaria pentru revizie. Asta inseamna ( teoretic ) ca mi-au sincronizat cum trebuie clapetele de acceleratie. Este a N-a oara cand mi se intampla sa imi dea in nas ( practic moare motorul 1 secunda ) atunci cand accelerez brusc pana la capat. Daca sunt cu 6-a sa zicem si ii dau capat brusc nu comenteaza(se tureaza mai greu), dar daca sunt cu 2-a ( exemplul de astazi ) se tureaza instant apoi efectiv "pune frana"(1 sec ) si apoi accelereaza din nou. Daca accelerez finut treptat nu face nazuri, intotdeuna a facut nazuri atunci cand ii dadeam capat din scurt, din 10 incercari 1 sigur e cu mofturi. Benzina am in rezervor, deci exclusa ideea ca pompa ar fi tras aer iar ASC este intotdeuna deconectat ( nu il suport ) deci ............. posibilele impedimente au fost excluse. Ce sa fie? Devine enervant.... ......serios..........nu patesc asta in fiecare zi, dar in orice caz acest fenomen e departe de a-mi fi strain. Hai mai inteleg dupa 10.000km e se mai deregleaza(putin) ceva acolo, dar dupa 70km de la revizie.........ce **** ***, ori baietii de la BMW nu au facut treaba . Si asa, saptamana trecuta cand am fost la ei sa o iau, cica au lucrat la ea, dar au uitat sa ii reseteze intervalul de service ,m-am urcat pe ea sa plec si imi aparea acolo SERVICE 1000km..........hhmmmmm........... Edited June 28, 2012 by Bigfoot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nelutu_10pin Posted June 28, 2012 Share Posted June 28, 2012 Pierzi timpul si bani cu cei de la reprezentanta. Recomand pe nenea Dan de la Cluj. zively Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bigfoot Posted June 28, 2012 Share Posted June 28, 2012 Pierzi timpul si bani cu cei de la reprezentanta. Recomand pe nenea Dan de la Cluj. zively Daca ma primeste domnu'Dan (si daca poate sa rezolve dilema) next time fac o excursie pana la Cluj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GorG Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 (edited) Vă salut domnilor! Vreți să mai repetați o data procedura de aerisire, după înlocuirea conductelor Âşi curățarea pistonaÂşelor? ... cu mityvac'ul. Edited June 29, 2012 by GorG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted June 29, 2012 Admin Share Posted June 29, 2012 (edited) @GorG:la pagina 299-posturile nr.2988 si 2989, gasesti tot acolo, cu mentiunea ca in loc sa "faci pompe" folosesti pompa de vid pe care o ai. Edited June 29, 2012 by l.u.v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Cata Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 Intrebare pentru cei care au sau avut boxer. Acum 1 saptamana am fost la AutoBavaria pentru revizie. Asta inseamna ( teoretic ) ca mi-au sincronizat cum trebuie clapetele de acceleratie. Este a N-a oara cand mi se intampla sa imi dea in nas ( practic moare motorul 1 secunda ) atunci cand accelerez brusc pana la capat. Daca sunt cu 6-a sa zicem si ii dau capat brusc nu comenteaza(se tureaza mai greu), dar daca sunt cu 2-a ( exemplul de astazi ) se tureaza instant apoi efectiv "pune frana"(1 sec ) si apoi accelereaza din nou. Daca accelerez finut treptat nu face nazuri, intotdeuna a facut nazuri atunci cand ii dadeam capat din scurt, din 10 incercari 1 sigur e cu mofturi. Benzina am in rezervor, deci exclusa ideea ca pompa ar fi tras aer iar ASC este intotdeuna deconectat ( nu il suport ) deci ............. posibilele impedimente au fost excluse. Ce sa fie? Devine enervant.... ......serios..........nu patesc asta in fiecare zi, dar in orice caz acest fenomen e departe de a-mi fi strain. Hai mai inteleg dupa 10.000km e se mai deregleaza(putin) ceva acolo, dar dupa 70km de la revizie.........ce **** ***, ori baietii de la BMW nu au facut treaba . Si asa, saptamana trecuta cand am fost la ei sa o iau, cica au lucrat la ea, dar au uitat sa ii reseteze intervalul de service ,m-am urcat pe ea sa plec si imi aparea acolo SERVICE 1000km..........hhmmmmm........... Nu cred ca hiba la tine e din sincronizare. Aia tine mai mult asa de finete, daca ar fi desincronizat rau, ar merge si nu ar da in nas la accelerari bruste. Cand e desincronizat, vibreaza mult, da rateuri pe decelerare, consuma oleaca mai mult. Din ce descrii tu, pare mai degraba sa fie ceva hiba din alimentare cu benzina. Filtru de benzina nu ai, pompa zic eu ca ar fi buna. Poate ca nu ar fi o idee rea sa duci injectoarele alea la un curatat cu ultrasunete. Aia iti schimba si sita, le desface, tot tacamul @GorG:la pagina 299-posturile nr.2988 si 2989, gasesti tot acolo, cu mentiunea ca in loc sa "faci pompe" folosesti pompa de vid pe care o ai. +1. Numa de dat din pompa/pedala nu o sa ai frana ca lumea niciodata. Musai Mityvac daca vrei sa faci treaba buna din prima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted June 29, 2012 Admin Share Posted June 29, 2012 (edited) Filtru de benzina nu ai, Dane, cum nu are filtru? Are ingropat in rezervor, la fel ca la mine si la tine. Din ce stiu eu.. Eu as face asa..as pune in rezervor o solutie de curatat injectoare si dupa doua/trei plinuri consumate cu solutia asta as schimba si filtrul de benzina din rezervor.. Edited June 29, 2012 by l.u.v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Cata Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 Din cate stiu eu, 1200 GS nu are filtru de benzina. Ma indoiesc ca 1200R sa aiba. Gresala mea, r1200r are filtru de benzina, dar 1200GS nu are. Ai putea incepe prin a-l schimba pe ala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted June 29, 2012 Admin Share Posted June 29, 2012 (edited) Ca ai amintit..de ce au renuntat sa puna filtru benzina la 1200 GS? La fel si la japoneze, astea mai noi nu au filtru benzina..care sa fie explicatia? Restrictioneaza filtrul circulatia benzinei? Edited June 29, 2012 by l.u.v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariusMZ Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 salut..! azi am descoperit ca pompa de frana afost reparata(sudata) ,zilele trecute am constatat ca nu mai functiona microintrerupatorul de la stop pe frana(delaghidon) . Dupa ce am desfacut aparatoarea de la vasul cu lichit am descoperit minunea...... . Acum intrebarea e, are cineva din intamplare O pompa de frana fata pt R 1100 XX. sau sa mai incerc cu sudura o data ...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vik55 Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 Sal. Intrebare : in Bucuresti chiar nu exista nici un mecanic sau service [normal nu discutam de Bavaria Baneasa ,le-am vazut atelierul cand am adus G S-ul este de tot rasul credeti-ma nu stiu cati ati intrat efectiv in acel atelier este exact opusul opulentei afisate de birouri ,receptie si asa mai dep este jalnic ].... sa poata face cam ce face Dan la Cluj ? cu cea mai mare placere as da mobra pe mana lui Dan daca ar locui aici in Buc ,pt a ajunge la el normal cu o programare ar insemna cam 3 zile [o zi dus /o zi verificarile si reglajele /o zi intoarcerea ]. Pt a putea ajunge la Dan chiar ai nevoie de un mic concediu ,ghinionul nostru celor din Buc. Weekend placut . Vik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.