Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce am uitat sa va zic e ca dupa ce am pus pinioanele alea, am facut o transalpina in weekend. Cluj transalpina si inapoi, cu pasager si bagaje. Eu 119 kg, parsagerul 69 de kile si bagaje sa zicem 4 kile.

 

Consumul mediu pe toata excursia, in conditii de mers 110 la drum intins si 70 in localitate, o fost de 5.2% Inainte sa am astea, scoteam 5.2 litri la suta de km singur pe motor!

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten din Resita tocmai si-a cumparat RT-ul care l-am pus pe forum la vanzare, 1100.

 

Intrebarea lui si a mea, se merita la RT bagat metabond? A folosit careva vreodata? Se reduce frecarea / zgomote / etc? Isi face efectul metabondul sau nu prea este indicat la BMW / RT ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Stiu de reviziile de 10000 (am un service moto in Bucuresti unde lucrez) si chiar azi am un 1150 GS la servisarea de 10000.

 

Am pus vacumetrele pe ea de cand am luat-o si e ceas.

Am reglat supapele si schimbat bujiile dar tot cade relantiul cand e calda.

 

Nu am schimbat filtrul benzina (invatat de la japoneze) si am dat vina pe senzorul de temperatura sau pe sonda oxigen. Se pare k la un consum de 6%(afara cu medii de 120-150 unde se poate) nu e problema la mine nici cu sonda oxigen si nici cu senzorul temperatura...

 

Daca nu e nimeni (inafara de Bavaria) cu scaner BMW, imi poatwe da cineva un link cu ce-ar trebui sa cumpar k sa vada bine moto???

 

O sa comand astazi filtrul si voi curatza injectoarele la ultrasunete. Sa speram k asta mi-o va aduce in liniile corecte.

 

Merci mult tuturor ptr raspunsuri.

post-11347-0-15033100-1342069537_thumb.jpg

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten din Resita tocmai si-a cumparat RT-ul care l-am pus pe forum la vanzare, 1100.

 

Intrebarea lui si a mea, se merita la RT bagat metabond? A folosit careva vreodata? Se reduce frecarea / zgomote / etc? Isi face efectul metabondul sau nu prea este indicat la BMW / RT ?

NU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am uitat sa va zic e ca dupa ce am pus pinioanele alea, am facut o transalpina in weekend. Cluj transalpina si inapoi, cu pasager si bagaje. Eu 119 kg, parsagerul 69 de kile si bagaje sa zicem 4 kile.

 

Consumul mediu pe toata excursia, in conditii de mers 110 la drum intins si 70 in localitate, o fost de 5.2% Inainte sa am astea, scoteam 5.2 litri la suta de km singur pe motor!

 

Esti mic! :crack:

Eu am facut reglajul la un tip la Cluj, toate trei coburile pline, 2 persoane, deci incarcatura=240kg...

5,1%!!! :banana:

Hmmm, dar nu era Transalpina...

 

Salut as dori niste feedback uri pentru BMW R 1100 RT daca se poate si cateva secrete al modelului plus cateva costuri de intretinere nu excate aproximativ...multumesc anticipat

Pregateste ceva banuti, regleaza-l la DanCata si dupa aceea :makeout: :friends: :cheers: :peace: Este un tourer super, centru de greutate ideal, confort, economic, restul ai sa ne mai spui tu.

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti mic! :crack:

Eu am facut reglajul la un tip la Cluj, toate trei coburile pline, 2 persoane, deci incarcatura=240kg...

5,1%!!! :banana:

Hmmm, dar nu era Transalpina...

 

 

Pregateste ceva banuti, regleaza-l la DanCata si dupa aceea :cheers: :peace: Este un tourer super, centru de greutate ideal, confort, economic, restul ai sa ne mai spui tu.

multumesc...nu este pentru mine este ptr unchiul meu care doreste sa intre in lumea motociclismului dar el sta in germania la 150 km de munchen asa ca problema serviceului nu este o problema:)...din ce am vazut sunt destul de scumpe la destui de multi km dar creca 100.000km ii faci fara probleme nu?...o sa mai insist un pic cam care ar fi specificatiile motoretei am rasfoit un pic topic urile de boxer si am inteles ca exista ceva reglaje anume ptr boxer ...din nou multumesc anticipat ...vreau doar sal precatesc un pic ptr ce il asteapta ii place f mult modelul si vrea sa calatoreasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti mic! :crack:

Eu am facut reglajul la un tip la Cluj, toate trei coburile pline, 2 persoane, deci incarcatura=240kg...

5,1%!!! :banana:

Hmmm, dar nu era Transalpina...

Ma indoiesc ca avem acelasi stil de mers cu motorul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc...nu este pentru mine este ptr unchiul meu care doreste sa intre in lumea motociclismului dar el sta in germania la 150 km de munchen asa ca problema serviceului nu este o problema:)...din ce am vazut sunt destul de scumpe la destui de multi km dar creca 100.000km ii faci fara probleme nu?...o sa mai insist un pic cam care ar fi specificatiile motoretei am rasfoit un pic topic urile de boxer si am inteles ca exista ceva reglaje anume ptr boxer ...din nou multumesc anticipat ...vreau doar sal precatesc un pic ptr ce il asteapta ii place f mult modelul si vrea sa calatoreasca

Un senzor hall nou,gume bune ,placute de frina,ulei motor ,cutie plus grup,sincronizare injectoare lichid frina nou si abs in parametrii si cred ca ,cu combinatia asta chiar si cu un motor cu 100000 km poti face turul lumii.diferenta intre ro si de e ce in de sunt km reali la motoare :laugh:

 

Am si eu o curiozitate:a vazut careva un capac de la grupul de pe spate la interior?modelul cu abs are un fel de tub in care intra senzorul de abs.cel fara abs are acel tub si e acoperit doar la exterior ?ideea e ca la iarna vreau sa imi iau piesa si sa incerc sa ii montez un abs si vreau sa stiu daca sa iau si capac sau poate merge alezat la suprafata.stiu ca mai bine imi iau una cu abs da m-am plictisit sa schimb mobre si asta care o am e cit de cit ok.

 

Am si eu o curiozitate:a vazut careva un capac de la grupul de pe spate la interior?modelul cu abs are un fel de tub in care intra senzorul de abs.cel fara abs are acel tub si e acoperit doar la exterior ?ideea e ca la iarna vreau sa imi iau piesa si sa incerc sa ii montez un abs si vreau sa stiu daca sa iau si capac sau poate merge alezat la suprafata.stiu ca mai bine imi iau una cu abs da m-am plictisit sa schimb mobre si asta care o am e cit de cit ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un senzor hall nou,gume bune ,placute de frina,ulei motor ,cutie plus grup,sincronizare injectoare lichid frina nou si abs in parametrii si cred ca ,cu combinatia asta chiar si cu un motor cu 100000 km poti face turul lumii.diferenta intre ro si de e ce in de sunt km reali la motoare :laugh:

 

Am si eu o curiozitate:a vazut careva un capac de la grupul de pe spate la interior?modelul cu abs are un fel de tub in care intra senzorul de abs.cel fara abs are acel tub si e acoperit doar la exterior ?ideea e ca la iarna vreau sa imi iau piesa si sa incerc sa ii montez un abs si vreau sa stiu daca sa iau si capac sau poate merge alezat la suprafata.stiu ca mai bine imi iau una cu abs da m-am plictisit sa schimb mobre si asta care o am e cit de cit ok.

 

Am si eu o curiozitate:a vazut careva un capac de la grupul de pe spate la interior?modelul cu abs are un fel de tub in care intra senzorul de abs.cel fara abs are acel tub si e acoperit doar la exterior ?ideea e ca la iarna vreau sa imi iau piesa si sa incerc sa ii montez un abs si vreau sa stiu daca sa iau si capac sau poate merge alezat la suprafata.stiu ca mai bine imi iau una cu abs da m-am plictisit sa schimb mobre si asta care o am e cit de cit ok.

dap multumesc dar de consumabile stiu si eu ca e bine sa le ai noi :)...senzor hall ce este ? sa inteleg ca uleiul la cutie este separat nu?...multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap multumesc dar de consumabile stiu si eu ca e bine sa le ai noi :)...senzor hall ce este ? sa inteleg ca uleiul la cutie este separat nu?...multumesc

Sunt doi senzori montati pe o placa metalica.se afla in partea din fata a blocului motor.ei citesc pozitia arborelului cotit trimitind mai departe un impuls care spune cind sa dea scinteie.ei cedeaza la 40-50 mii km sau 5 -6 ani.se poate duce cablajul sau senzorii.ei se pot reconditiona de dan cata la o treime din pret(pe ai mei tot el mi-a facut si sunt ok)sau sa ii cumpere noi.treaba e ca daca se strica acolo ai ramas.iar uleiul la cutie e diferit de cel de la motorsi la fel cu cel de la grup pe spate.

 

Ce bine ca a venit caldura :angryfire: la 40 de grade azi la umbra s-a topit asfaltul si mi- a picat mobra pe o parte :angryfire: fisurind capacul pe dreapta.nu e mare fisura .doar lacrimeaza f putin.astea se pot lipii?poxipol sau sudura.a facut careva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult de raspunsuri am luat nota :)...acum e rrandul meu sa iti raspund:)...eu am lipit capacul din stanga la o honda fmx motorul de honda dominator si nu mia tinut in schimb puteam merge cu ea dar tot iesea ulei am lipit cu ceva de la bison la fel ca poxipol asa ca eu unul iti recomand sudura daca e posibil ...ms bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt doi senzori montati pe o placa metalica.se afla in partea din fata a blocului motor.ei citesc pozitia arborelului cotit trimitind mai departe un impuls care spune cind sa dea scinteie.ei cedeaza la 40-50 mii km sau 5 -6 ani.se poate duce cablajul sau senzorii.ei se pot reconditiona de dan cata la o treime din pret(pe ai mei tot el mi-a facut si sunt ok)sau sa ii cumpere noi.treaba e ca daca se strica acolo ai ramas.iar uleiul la cutie e diferit de cel de la motorsi la fel cu cel de la grup pe spate.

 

Ce bine ca a venit caldura :angryfire: la 40 de grade azi la umbra s-a topit asfaltul si mi- a picat mobra pe o parte :angryfire: fisurind capacul pe dreapta.nu e mare fisura .doar lacrimeaza f putin.astea se pot lipii?poxipol sau sudura.a facut careva?

 

Salut. Merge varianta cu lipitura dar trebuie sa alezezi un pic in zona fisurii si sa cureti bine zona cu nitrodiluant. Bizoncombimetal este lipiciul de care ai nevoie si se usuca in 24 ore.

 

Mai este nevoie k dupa ce ai pus lipiciul sa si montezi capacul (de preferat sa ai motorul incins) ptr a se aseza in pozitia in care ramane si sa nu cumva sa ajunga uleiul la lipici in decursul celor 24 ore.

 

Daca esti din Bucuresti, 100ron te costa si poti sa-l faci la mine.

 

Ai nr mai jos.

 

@SabinRace si altii:

Pt.diagnoza in Bucuresti sunati la:

-Ionut 0723/641 606

-Matei 0740/044 702

Nu am ajuns sa fac diagnoza la ei, dar stiu ca au testere moto BMW.

 

Merci mult.

Matei sta rau cu timpul in schimb Ionut cu 50 ron mi l-a scanat si a gasit motorasul de la relanti in neregula.

 

Ptr a ajunge la el tre sa rup spatele total k sa desachid filtrul aier.

 

Merci mult ptr numarul lui Ionut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Merge varianta cu lipitura dar trebuie sa alezezi un pic in zona fisurii si sa cureti bine zona cu nitrodiluant. Bizoncombimetal este lipiciul de care ai nevoie si se usuca in 24 ore.

 

Mai este nevoie k dupa ce ai pus lipiciul sa si montezi capacul (de preferat sa ai motorul incins) ptr a se aseza in pozitia in care ramane si sa nu cumva sa ajunga uleiul la lipici in decursul celor 24 ore.

 

Daca esti din Bucuresti, 100ron te costa si poti sa-l faci la mine.

 

Ai nr mai jos.

 

 

 

Merci mult.

Matei sta rau cu timpul in schimb Ionut cu 50 ron mi l-a scanat si a gasit motorasul de la relanti in neregula.

 

Ptr a ajunge la el tre sa rup spatele total k sa desachid filtrul aier.

 

Merci mult ptr numarul lui Ionut.

dupa cum spuneam mai sus asta am facut si eu cu acelasi produs si nu mia tinut adica tot iesea ulei da puteam merge cu ea in fine...asa mi sa intamplat mie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru un prieten caut un cioc si o oglinda dreapta, de 1100GS, dar banui ca se potrivesc si de 1150... Daca stiti ceva in sensul asta, dati va rog un semn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ravishing

In Bucuresti exista un service sau vulcanizare, care sa aibe posibilitatea sa echilibreze roata spate de BMW Boxer? (dupa ce va schimba cauciucul)

Roata fiind speciala (prinderea pe cardan), nu se poate echilibra decat cu anumite scule pe care nu le-am intalnit la service-urile la care am apelat pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Bucuresti exista un service sau vulcanizare, care sa aibe posibilitatea sa echilibreze roata spate de BMW Boxer? (dupa ce va schimba cauciucul)

Roata fiind speciala (prinderea pe cardan), nu se poate echilibra decat cu anumite scule pe care nu le-am intalnit la service-urile la care am apelat pana acum.

salut poti sa incerci la www.anvelopemoto.eu daca nu ai incercat deja sunt dotati si baiatul de acolo lucreaza f bine si cu grija...eu nu am bmw dar serviciul pe care milau facut a fost ca la carte :)...si este testat ptr dupa aceea am plecat in europa ...succes

ps:detalii pe site:)))

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da-i un PM lui Ianachim aici pe forum, el stie o vulcanizare in comuna Rosu care ar echilibra rotile spate la 120GS.

Ideea este ca a mers cineva cu un 1150 GS si nu i le-a facut!

Nu inteleg de ce, sunt aceiasi marie..

Oricum, pe sapte si echilibrat si fara este acelasi lucru, iti spun din experienta proprie, fata este importanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...