TeDy 'M Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 Rupele coada si ai grija la varfuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 De ceva vreme ma bate un gind sa imi iau un boxer nou.acum va intreb si pe voi cei care au avut 1100,1150 si au trecut la 1200 luat nou sau sh:cum e 1200?isiface banii ,sunt probleme ,ce va placut mai mult 1100 sau 1200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 De miercurea trecuta. Am facut Bucuresti-Cheia-BV-Sighisoara-Agnita-Sibiu-Valea Oltului-Ramnicu Valcea-Pitesti-Bucuresti. In total au fost 671 km. Frumoasa tura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 Pentru cei cu discuri de frana flotante pe fata (1100RT de ex.), is acolo niste bucse ce fac legatura intre disc si partea pe care se prinde discul. Daca ai joc lateral in ele e ok, daca ai joc in ele cum se invarte roata, nu e ok. Toata distractia ar costa ~ 300 ron la BMW, is 18 bucse, saibe elastice si sigurante zeger. O astfel de piesa uzata arata cam asa: Daca se desprinde una dinaia, rezultatele is de nedescris... Totusi, e vorba de frane... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 ma bantuie deja de vreo 2 saptamani si pe mine problema cu cuplele alea. Bifati pe harta voastra Pasul Tihuta! o placere de 45 km circuit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 2, 2012 Admin Share Postat Octombrie 2, 2012 Imi amintesc ca eu am schimbat discurile cu totul, aveau si uzura mare in ele si pe disc, am luat Lucas care aveau doar 6 sau 8 bucse/disc, oricum altfel proiectate, cam cum este la 1150. Clampaneau tare pe piatra cubica, zici ca era o moara stricata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 E oarecum normal sa sune pe drum rau. Pentru asta is saibele alea subtiri din otel, indoite, ca sa tina discurile in loc si sa nu sune. Joc axial e normal sa aiba, joc radial nu e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Bifati pe harta voastra Pasul Tihuta! o placere de 45 km circuit... ai fost cu Bogdan la plimbare sau doar ai gasit pacolo C650GT-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) L-am gasit acolo, am vorbit putin cu el. Ar vrea sa se arunce la 1600 GT. Dar mai este loc de facut kilometri... @ Luigi,DanCata Iarna este un sfetnic bun! Le vine randul, kitului de bucse disc, seii cu gel, in rest strangem bani de benzina; se prevad scumpiri. Editat Octombrie 2, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Mobra unui client din Australia. Interesanta zic eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 3, 2012 Admin Share Postat Octombrie 3, 2012 Chiar frumoasa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Joc axial e normal sa aiba, joc radial nu e ok. Stiti pe cineva care le face la noi? si eu am nevoie la 1100 si ma gindeam sa le dau in lucru pentru ca noi sint 12 lei/buc la AB. Uzura apare in bolt, care este din aluminiu, saiba si siguranta nu se uzeaza. Daca aflati un strungar bun anuntati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Ma tem ca nu e asa de simplu As avea unde le face si eu, si nu la un strungar, ci la un cnc, unde nu e loc de greseala, precizia masinii fiind de ordinul a miimilor de mm. Treaba e ca nu stiu din ce material is facute, si totusi e vorba de frana, si frana fata chiar. Pentru siguranta mea, zic ca merit 300 de lei investiti in piesa originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Ma tem ca nu e asa de simplu As avea unde le face si eu, si nu la un strungar, ci la un cnc, unde nu e loc de greseala, precizia masinii fiind de ordinul a miimilor de mm. Treaba e ca nu stiu din ce material is facute, si totusi e vorba de frana, si frana fata chiar. Pentru siguranta mea, zic ca merit 300 de lei investiti in piesa originala. E 300 ron mai nou? Ultima data doua seturi de saibe din alea m-au costat 190 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Preturi in lei fara tva 34112310086 - 10.34 34112310088- 1.10 34112310089 - 1.10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Sal. O intrebare ca titlu informativ : cam la cati km trebuie schimbata cureaua alternator . Multam . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Sal. O intrebare ca titlu informativ : cam la cati km trebuie schimbata cureaua alternator . Multam . 40000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Daca vrea careva un costum BMW AIRFLOW 4 marime 48, ask me. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 (editat) Sal. O intrebare ca titlu informativ : cam la cati km trebuie schimbata cureaua alternator . Multam . Componente cauciuc - 5 ani Uleiuri, lichide - 2 ani, pentru aceia care nu fac 40000(nici macar 8000/an) zic si eu. Editat Octombrie 4, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gulag23 Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 (editat) Salut, Citesc acest topic de doi ani, incat am ajuns sa va cunosc pe toti. Am o intrebare, mai ales pentru cei care sunt in aceasta situatie: daca achizitionez un R 1100 RT din Germania cu rulaj de 90.000-100.000 Km, cam ce sanse am sa ma mai tina cativa ani fara reparatii majore? Ma gandesc la situatia in care neamtul l-a intretinut corespunzator pana acum. Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Editat Octombrie 9, 2012 de gulag23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Sal . Cred ca ai sa primesti destule sfaturi de la cativa cunoscatorii dar le trebuie si anul de fab , eu cred ca este important si anul de fab . Bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 (editat) Salut, Citesc acest topic de doi ani, incat am ajuns sa va cunosc pe toti. Am o intrebare, mai ales pentru cei care sunt in aceasta situatie: daca achizitionez un R 1100 RT din Germania cu rulaj de 90.000-100.000 Km, cam ce sanse am sa ma mai tina cativa ani fara reparatii majore? Ma gandesc la situatia in care neamtul l-a intretinut corespunzator pana acum. Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Sanse mari sa nu fie nevoie sa faci mare lucru pana vine randul sa schimbi ambreiaju. Dau cuvantul la Cluj pentru detalii PS e utila si informatia referitoare la anul/luna de fabricatie, dupa cum bine s-a mentionat. Editat Octombrie 9, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 10, 2012 Admin Share Postat Octombrie 10, 2012 Am o intrebare, mai ales pentru cei care sunt in aceasta situatie: daca achizitionez un R 1100 RT din Germania cu rulaj de 90.000-100.000 Km, cam ce sanse am sa ma mai tina cativa ani fara reparatii majore? Ma gandesc la situatia in care neamtul l-a intretinut corespunzator pana acum. ..Pai daca este voie cu intrebari de-astea, atunci bag si eu una..:cam ce sanse sunt sa-mi iasa sase la loto, avind in vedere ca sunt un tip plin de evlavie, dau de pomana la oricine, dau bani cu imprumut si nu-i mai cer inapoi, intorc ambii obraji si joc la loto in fiecare joi si sambata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 pfff. parca erau de vreo 15.000.000/1 sansele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.