Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

 

De miercurea trecuta. Am facut Bucuresti-Cheia-BV-Sighisoara-Agnita-Sibiu-Valea Oltului-Ramnicu Valcea-Pitesti-Bucuresti. In total au fost 671 km. Frumoasa tura :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei cu discuri de frana flotante pe fata (1100RT de ex.), is acolo niste bucse ce fac legatura intre disc si partea pe care se prinde discul. Daca ai joc lateral in ele e ok, daca ai joc in ele cum se invarte roata, nu e ok. Toata distractia ar costa ~ 300 ron la BMW, is 18 bucse, saibe elastice si sigurante zeger.

 

O astfel de piesa uzata arata cam asa:

 

post-22404-0-10021100-1349097370_thumb.jpg

 

Daca se desprinde una dinaia, rezultatele is de nedescris... Totusi, e vorba de frane...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Imi amintesc ca eu am schimbat discurile cu totul, aveau si uzura mare in ele si pe disc, am luat Lucas care aveau doar 6 sau 8 bucse/disc, oricum altfel proiectate, cam cum este la 1150.

Clampaneau tare pe piatra cubica, zici ca era o moara stricata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E oarecum normal sa sune pe drum rau. Pentru asta is saibele alea subtiri din otel, indoite, ca sa tina discurile in loc si sa nu sune. Joc axial e normal sa aiba, joc radial nu e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am gasit acolo, am vorbit putin cu el. Ar vrea sa se arunce la 1600 GT.

Dar mai este loc de facut kilometri...

 

@ Luigi,DanCata

Iarna este un sfetnic bun!

Le vine randul, kitului de bucse disc, seii cu gel, in rest strangem bani de benzina; se prevad scumpiri.

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Joc axial e normal sa aiba, joc radial nu e ok.

Stiti pe cineva care le face la noi? si eu am nevoie la 1100 si ma gindeam sa le dau in lucru pentru ca noi sint 12 lei/buc la AB. Uzura apare in bolt, care este din aluminiu, saiba si siguranta nu se uzeaza.

Daca aflati un strungar bun anuntati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tem ca nu e asa de simplu :) As avea unde le face si eu, si nu la un strungar, ci la un cnc, unde nu e loc de greseala, precizia masinii fiind de ordinul a miimilor de mm.

 

Treaba e ca nu stiu din ce material is facute, si totusi e vorba de frana, si frana fata chiar.

 

Pentru siguranta mea, zic ca merit 300 de lei investiti in piesa originala. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tem ca nu e asa de simplu :) As avea unde le face si eu, si nu la un strungar, ci la un cnc, unde nu e loc de greseala, precizia masinii fiind de ordinul a miimilor de mm.

 

Treaba e ca nu stiu din ce material is facute, si totusi e vorba de frana, si frana fata chiar.

 

Pentru siguranta mea, zic ca merit 300 de lei investiti in piesa originala. :)

E 300 ron mai nou? Ultima data doua seturi de saibe din alea m-au costat 190 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

O intrebare ca titlu informativ : cam la cati km trebuie schimbata cureaua alternator .

Multam .

Componente cauciuc - 5 ani

Uleiuri, lichide - 2 ani, pentru aceia care nu fac 40000(nici macar 8000/an) zic si eu.

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Citesc acest topic de doi ani, incat am ajuns sa va cunosc pe toti. Am o intrebare, mai ales pentru cei care sunt in aceasta situatie: daca achizitionez un R 1100 RT din Germania cu rulaj de 90.000-100.000 Km, cam ce sanse am sa ma mai tina cativa ani fara reparatii majore? Ma gandesc la situatia in care neamtul l-a intretinut corespunzator pana acum.

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Editat de gulag23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Citesc acest topic de doi ani, incat am ajuns sa va cunosc pe toti. Am o intrebare, mai ales pentru cei care sunt in aceasta situatie: daca achizitionez un R 1100 RT din Germania cu rulaj de 90.000-100.000 Km, cam ce sanse am sa ma mai tina cativa ani fara reparatii majore? Ma gandesc la situatia in care neamtul l-a intretinut corespunzator pana acum.

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Sanse mari sa nu fie nevoie sa faci mare lucru pana vine randul sa schimbi ambreiaju. Dau cuvantul la Cluj pentru detalii :rolleyes:

 

PS e utila si informatia referitoare la anul/luna de fabricatie, dupa cum bine s-a mentionat.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am o intrebare, mai ales pentru cei care sunt in aceasta situatie: daca achizitionez un R 1100 RT din Germania cu rulaj de 90.000-100.000 Km, cam ce sanse am sa ma mai tina cativa ani fara reparatii majore? Ma gandesc la situatia in care neamtul l-a intretinut corespunzator pana acum.

..Pai daca este voie cu intrebari de-astea, atunci bag si eu una..:cam ce sanse sunt sa-mi iasa sase la loto, avind in vedere ca sunt un tip plin de evlavie, dau de pomana la oricine, dau bani cu imprumut si nu-i mai cer inapoi, intorc ambii obraji si joc la loto in fiecare joi si sambata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...