Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dau de pomana la oricine, dau bani cu imprumut si nu-i mai cer inapoi...

luigi, apropos de cele zise, pot sa te oportunez cu un mesaj privat?poate sa fie si pomana, ca pe mine nu ma deranjeaza, bani sa fie :D

salutari din suceava!

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Citesc acest topic de doi ani, incat am ajuns sa va cunosc pe toti. Am o intrebare, mai ales pentru cei care sunt in aceasta situatie: daca achizitionez un R 1100 RT din Germania cu rulaj de 90.000-100.000 Km, cam ce sanse am sa ma mai tina cativa ani fara reparatii majore? Ma gandesc la situatia in care neamtul l-a intretinut corespunzator pana acum.

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Sansele sunt mici.parerea mea .dar daca faci un calcul cu banii care ii dai pe drum(mincare cazare benzina)plus inmatricularea cu itp traducere acte plus legalizare se aduna citeva sute.daca iei unu din tara si bagi 1 mie in el il faci beton.zic eu.mai e si ceva de mijloc.e un baiat la nadlag victor il cheama care are destul de multe mobre poate iti gasesti acolo ceva.(scapi de drum pina in germania iar mobra o iei cu fancurier sau pe roti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oferta din tara este mica spre inexistenta. Plus ca aproape niciunul dintre vanzatorii romani nu cunoaste istoricul motocicletei si nici nu poate justifica numarul de Km (atunci cand e suspect de mic). Nemtii au bunul obicei de a servisa mobra la ateliere specializate si mai tin si cate un carnet de intretinere. Stiu ca si acolo sunt neseriosi si sarlatani, dar probabilitatea este mai mica ca in Romania. Ca sa nu mai discutam de sutele de exemplare aflate in vanzare.

Stiu ca mi-ar trebui 4-5000 Eur ca sa iau o mobra decenta, dar in momentul asta suma este prea mare pentru mine.

Editat de gulag23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oferta din tara este mica spre inexistenta. Plus ca aproape niciunul dintre vanzatorii romani nu cunoaste istoricul motocicletei si nici nu poate justifica numarul de Km (atunci cand e suspect de mic). Nemtii au bunul obicei de a servisa mobra la ateliere specializate si mai tin si cate un carnet de intretinere. Stiu ca si acolo sunt neseriosi si sarlatani, dar probabilitatea este mai mica ca in Romania. Ca sa nu mai discutam de sutele de exemplare aflate in vanzare.

Stiu ca mi-ar trebui 4-5000 Eur ca sa iau o mobra decenta, dar in momentul asta suma este prea mare pentru mine.

Este un baiat in resita care vinde un RT1100 din 96 cu vreo 3.400 euro gata inscrisa.

Motoreta arata foarte bine, adusa din italia iar numarul de km este pe la 70k din cate retin.

Daca te intereseaza te pot directiona sa vorbesti cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Oferta din tara este mica spre inexistenta. Plus ca aproape niciunul dintre vanzatorii romani nu cunoaste istoricul motocicletei si nici nu poate justifica numarul de Km (atunci cand e suspect de mic). Nemtii au bunul obicei de a servisa mobra la ateliere specializate si mai tin si cate un carnet de intretinere.

Interesante observatii..

Sa ti le spun si eu pe ale mele, daca-mi permiti:

1.Nu ai pomenit nicio suma de achizitie, cam ce bani ai disponibili?

Daca 4000 sunt prea multi pt.tine banui ca dispui cam de 2500, max.3000 euro.

2.La banii astia iti poti lua ceva de prin 96/97, cu minim/minimorum 60/70.000 km, asta in cel mai fericit caz.

3.Te intreb eu, la anii si banii astia cam cine crezi ca iti va da o mobra cu carte service sau istoric cunoscut?

Vorbim de o mobra de 15 ani vechime la care primul propietar probabil este oale si ulcele de mult, daca nu cumva o fi crapat si fiu-su..

Lasa fanteziile si pretentiile exagerate la o parte si cauta aici in tara, te uiti la ea, ii asculti motorul, mergi cu cineva priceput si o iei.

1100 rt este o mobra care iti va aduce satisfactii, nu prea are hibe, chiar daca are kilometri multi.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am pretentii exagerate, intrebarea initiala a venit tocmai din aceasta cauza, stiu cam ce pot gasi in banii astia (si, da, cam asta e suma, maxim 3000 Eur). Nu sunt blocat pe ideea de a aduce una din Germania, ba chiar as fi bucuros daca as scapa de formalitatile de inmatriculare, transport, etc. Doar ca sunt foarte putine oferte la noi si mi-e frica de samsari.

Tu imi sugerezi sa caut una la noi, chiar daca are multi Km. Tocmai aici intervine intrebarea mea: am sanse sa ma bucur de ea cativa ani sau voi baga bani continuu, pana ce probabil voi depasi suma care mi-ar fi fost necesara initial pentru un motor decent?

 

Marturisesc ca am condus vreo 3 sezoane un R 850 RTP din 2002 si nu mi-a facut nicio problema, chiar in situatia unei intretineri precare. Vorbim totusi de 25.000 Km la bord.

 

Am pus intrebarea stiind ca unii dintre obisnuitii topicului au motoare cu rulaj in jur de 100.000 Km (daca nu ma insel, chiar si Dan Cata) si speram sa-mi raspunda vreunul din ei: mi-am blestemat zilele la cati bani am bagat in el sau, dimpotriva, "apa, paie si bataie".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Incerc sa te fac sa intelegi ca intrebarea este naiva, este o mobra sh veche, nimeni nu-ti poate garanta ca nu o sa ai probleme!

Oricum este irelevant ce-ti povestesc altii despre mobrele lor, pe tine te intereseaza a ta!

Uite citeva anunturi:

http://www.bikeshop.ro/src.php?Producator_ID=48&Model=r+1100+rt&Categorie_ID=0&PretMin=0&PretMax=0&KM=&Vechime=&Putere=&Acte_ID=0&Cmc=&Locatie=&VechimeAnunt=90&Sort=Pret&SortMode=ASC&app=10&ID=0&Page=0&lng=ro&tip=am&Email=&act=results

http://www.bikeshop.ro/src.php?Producator_ID=48&Model=r1100rt&Categorie_ID=0&PretMin=0&PretMax=0&KM=&Vechime=&Putere=&Acte_ID=0&Cmc=&Locatie=&VechimeAnunt=90&Sort=Pret&SortMode=ASC&app=10&ID=0&Page=0&lng=ro&tip=am&Email=&act=results

/index.php?app=core&module=search&section=search&do=search&fromsearch=1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am pretentii exagerate, intrebarea initiala a venit tocmai din aceasta cauza, stiu cam ce pot gasi in banii astia (si, da, cam asta e suma, maxim 3000 Eur). Nu sunt blocat pe ideea de a aduce una din Germania, ba chiar as fi bucuros daca as scapa de formalitatile de inmatriculare, transport, etc. Doar ca sunt foarte putine oferte la noi si mi-e frica de samsari.

Tu imi sugerezi sa caut una la noi, chiar daca are multi Km. Tocmai aici intervine intrebarea mea: am sanse sa ma bucur de ea cativa ani sau voi baga bani continuu, pana ce probabil voi depasi suma care mi-ar fi fost necesara initial pentru un motor decent?

 

Marturisesc ca am condus vreo 3 sezoane un R 850 RTP din 2002 si nu mi-a facut nicio problema, chiar in situatia unei intretineri precare. Vorbim totusi de 25.000 Km la bord.

 

Am pus intrebarea stiind ca unii dintre obisnuitii topicului au motoare cu rulaj in jur de 100.000 Km (daca nu ma insel, chiar si Dan Cata) si speram sa-mi raspunda vreunul din ei: mi-am blestemat zilele la cati bani am bagat in el sau, dimpotriva, "apa, paie si bataie".

 

Ma indoiesc ca iei de la nemti RT sub 3000.

Drumul sa-l duci acasa te costa cel putin 300.

Inmatriculatul 200.

Ca sa iesi la 3000, gasesti RT cu 2500 ? Ciudat :)

Daca iei de aici gata inmatriculat elimini "samsarii". In afara faptului ca nu o sa inteleg niciodata "frica" asta, te duci sa vezi motorul, nu te duci cu ogligatia sa-l cumperi daca nu-ti place ceva sau ti se pare suspect.

Vorba lui Luigi, iei pe cineva care se pricepe (obligatoriu SA SE PRICEAPA). Daca n-ai pe nimeni, dai un ban cuiva si tot gasesti.

Mergi cu el, vezi motorul, iti place, este ok ? il iei.

atata timp cat iei un motor inmatriculat, rulat de proprietar cel putin 2 ani de zile in tara, imposibil sa nu fi avut grija de el. Schimb ulei, consumabile, etc. Mai ales la un RT...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce poate sa apare la 1100: senzor hall 100 $ la dan,ambreiaj 250 e plus manopera,rulmenti in cutie poate si vreo furca 100+ 100 e + manopera,unitate abs defecta 350 e sh,gume,placute,cam astea sunt cele maicostisitoare reparatii.poate nu ai noroc sa le ai pe toate.motoru nu cade citeva sute la fel si cardanu.dar daca cun ti-am zis ii faci ce ti-am scris aici cam ai o mobra buna.treaba cu rt e ca e o mobra mearsa mult la drum.1100rt are ciclistica de r .lucru bun,dar fatade r e mai mare si mai grea ea fiind folosita mai mult la drumuri lungi si nu in oras deci inseamna un motor rulat in conditii optime ,o cutie mai menajata decit la r.treaba e ca la r faci ambreiajul la 50 la rt la 80.da nu te speria de nici o problema .orice se poate repara.cum zici si tedy orice hobby e costisitor darnu lipsit de satisfactii.sfatul e orice ti-ai lua primul lucru pe care il faci e se ii dai lu dan senzorul hall sa il refaca.dracia aia te lasa in drum cind iti e lumea mai draga.mie mi l-a facut si e mai bun ca unu nou.in rest nimic dupa parerea mea nu te lasa in drum.poti sa mergi cu tot felu de uzuri multi km .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am o intrebare, mai ales pentru cei care sunt in aceasta situatie: daca achizitionez un R 1100 RT din Germania cu rulaj de 90.000-100.000 Km, cam ce sanse am sa ma mai tina cativa ani fara reparatii majore?

 

Cam asta este ce vroiam sa aflu de la un posesor de r.

Cu totul altceva ai intrebat, dar este bine ca ai gasit si alte raspunsuri care te-au satisfacut.. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am referit la primul r, nu la cel din rt si am avut in vedere ca, dpdv tehnic, sunt identice.

Probabil ceva nu ti-a placut din posturile mele, pentru ca am apreciat intotdeauna raspunsurile constructive si la obiect pe care le-ai dat pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt Gulag 23, o obs. si din partea mea, fara suparare: deci, chiar mai multe...

spunea cineva mai sus de costuri la intretinere-reparatii.

raspunsul meu este ca intretinerea este mai convenabila decat a motoarelor cu transmisia pe lant, franarea este mai eficienta si mai in siguranta prin dotarea ABS, sistem de injectie clasic-eficient nu ca cel actual, electrica clasica, confortul este peste asteptari ( numai cate discutii si artificii la alte motoare vis a vis de parbriz...), constructie robusta, mecanica buna, durata de viata se intinde usor la 300000km. In privinta pieselor, mai sunt si oferte SH si producatori.

Si bineinteles cand iei un motor SH pt siguranta ta, mai intai ii faci o revizie, investesti in uleiuri si frane, apoi injectie, daca este cazul ambreiaj, ah nicidecum acei 250E pomeniti mai sus, ci 80E+transport pt un disc nou...

Cat pe ce uitam de ciclistica... BEST of the rest. Eu ca neexperimentat, acum fara modestie, am reusit sa aplec motorul de 280 kg la 5mm pana in talon, iar cu TDM era sa sar in santuri :)))...

 

Asa ca mai reflecteaza !

 

m-a luat putin scrisul pe dinainte... cand am spus de injectie voiam sa mentionez ca este f.putin legata de electronica.

Scuze!

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti raspund la ceea ce ai scris mai sus dar nu voi mai continua subiectul sa umplu paginile.

Tu spui ca vorbesti de 25000 la bord, eu vorbesc de 67500 la bord.

Dupa ce mi-am cumparat 1100RT, am intampinat problema ambreiajului si am mers departe cu gandul, chiar ca m-am fript cu motorul ce il detineam...

Greseala a fost a mea ca am mers fara joc la ambreiaj, de sus nu mai aveam ce regla si neintelegand problema l-am stricat.

Intre timp i-am pus disc nou si cand spun 80E pe disc SACHS... ASA ESTE!!!!!

Placa de presiune este ok si in continuare fac km si nu raman de rusine la turele lungi alaturi de sportive.

 

Daca nu intampinam aceeasi problema si vara asta, continuam cu indoielile. La drumul de Transalpina si Transfagarasan s-a manifestat din nou.

(explicatia: Cand observi ca ramai fara joc la maneta de ambreiaj, trebuie reglat si stransa contra intr-un loc urat dupa telescopul din spate, se slabeste din cauza vibratiilor.)

 

Declarandu-te cunoscator de RT, cred ca stii destule. Eu inchid subiectul si te las cu increderea sau neincrederea ta.

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pt @DanCata, dar apreciez raspunsuri la subiect din partea oricui: am schimbat recent litrometrul la RT. Pt cei care nu stiu, modelul pana in 2010 (daca nu ma insel) nu are flotor, ci un senzor de plastic sub forma unei "vergele", care se alimenteaza/trimite informatii in bord printr-o mufa in care intra 4 fire din "batul" de plastic.

Din conversatiile telefonice cu Dan, am inteles ca senzorul in sine nu se arde, ci doar se oxideaza din cauza calitatii carburantului (culmea, lucru care se intampla la zeci/sute de RT-uri si in afara unde, teoretic, calitatea carburantului e alta). Tot Dan mi-a zis ca oxidarea este simplu de indepartat cu ajutorul...unei radiere de creion. Cum la final de concediu imi propusesem la ajung la Cluj, dar nu am mai apucat din cauza muncii, va intreb: cum anume curat senzorul si unde anume - el fiind aparent doar din plastic - si cum as putea testa daca functioneaza, evident fara a desface rezervorul etc etc.

Daca ma uit mai atent, mi se pare ca "batul" are niste cleme pt a fi desfacut in 2 jumatati, dar n-am avut tupeu sa incerc...

 

Sper ca am fost destul de coerent in exprimare...multumesc!

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sapat mai mult in legatura cu litrometrul la 1200RT si am dat de un tip din state care isi schimbase 5 bucati in timp relativ scurt. Dupa a 5-a unitate, parca o mai pus niste banuti si si-o luat alt RT, de la reprezentanta care i l-a vandut pe primul :)

 

Daca mai ai unitatea veche, as desface-o eu :) Sigur gasim o solutie mai buna decat aia de la BMW ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai perfecta dreptate tedy ,chiar e 80 e dicul dar daca mai pui si transportul iese undeva intre 470 si 520 ron.la un rt daca schimbi discu schimbi si arcul diafragma ca e 150 ron.iar daca te risti sa nu cumperi si placa de presiune e treabata .eu am gasit-o pe a mea crapata.si cetreaba am facut ,la iarna mai platesc inca odata manopera la mecanic sa imni schimbe si placa.diferenta intrea a mea si a ta e de carene si abs.in concluzie ambreiajul te costa 250 e plus manopera.sau 80 e cu manopera de 2 ori.daca e iarna intradevar o poti lasa 1 sapt pina vine piesa da vara nu pentru ca dupa cum sti r provoaca dependenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sapat mai mult in legatura cu litrometrul la 1200RT si am dat de un tip din state care isi schimbase 5 bucati in timp relativ scurt. Dupa a 5-a unitate, parca o mai pus niste banuti si si-o luat alt RT, de la reprezentanta care i l-a vandut pe primul :)

 

Daca mai ai unitatea veche, as desface-o eu :) Sigur gasim o solutie mai buna decat aia de la BMW ;)

Am citit si eu despre ala; iti dai seama ca dupa ce am avut toate problemele cunoscute ale modelului in decurs de 2 luni (releu pompa benzina, litrometru si rulment grup), am citit cam tot. Tinem aproape sa vad cum iti trimit unitatea veche. Danke!

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neata aoleu frate toate belelele pe rt tau am acelasi motor dar nu am avut belele tale al meu e primul rt venit in romania ambreiaju trebuie schimbat si sa vad si eu cemi recomandati o zi buna sa fiti iubiti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Finally...am citit putin...m-am speriat tare dar am riscat si inca nu imi pare rau si daca nu este cu suparare pot spune ca am intrat in randul posesorilor de BMW...am mers doar 120km cu el si nu imi vine sa mai descalec....si da...am uitat sa spun ca desi nu am crezut, acum pot spune cu mana pe inima ca nu mai vreau un alt tip de motocicleta decat BMW...nu stiu mai nimic despre el si cred ca va voi stresa foarte tare cu intrebarile..pe Dan Cata deja l-am stresat...gata cu vorbaria si pun si foto cu bijuteria...

post-36348-0-66785600-1350306020_thumb.jpg

post-36348-0-00495800-1350306041_thumb.jpg

post-36348-0-79710500-1350306059_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...