TeDy 'M Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 bine zis si clar intretinerea inseamna bani. Dar nici satisfactiile ori Hobby-urile nu sunt gratis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Ce poate sa apare la 1100: senzor hall 100 $ la dan,ambreiaj 250 e plus manopera,rulmenti in cutie poate si vreo furca 100+ 100 e + manopera,unitate abs defecta 350 e sh,gume,placute,cam astea sunt cele maicostisitoare reparatii.poate nu ai noroc sa le ai pe toate.motoru nu cade citeva sute la fel si cardanu.dar daca cun ti-am zis ii faci ce ti-am scris aici cam ai o mobra buna.treaba cu rt e ca e o mobra mearsa mult la drum.1100rt are ciclistica de r .lucru bun,dar fatade r e mai mare si mai grea ea fiind folosita mai mult la drumuri lungi si nu in oras deci inseamna un motor rulat in conditii optime ,o cutie mai menajata decit la r.treaba e ca la r faci ambreiajul la 50 la rt la 80.da nu te speria de nici o problema .orice se poate repara.cum zici si tedy orice hobby e costisitor darnu lipsit de satisfactii.sfatul e orice ti-ai lua primul lucru pe care il faci e se ii dai lu dan senzorul hall sa il refaca.dracia aia te lasa in drum cind iti e lumea mai draga.mie mi l-a facut si e mai bun ca unu nou.in rest nimic dupa parerea mea nu te lasa in drum.poti sa mergi cu tot felu de uzuri multi km . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gulag23 Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Multumesc, Andrei. Cam asta este ce vroiam sa aflu de la un posesor de r. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 13, 2012 Admin Share Postat Octombrie 13, 2012 Am o intrebare, mai ales pentru cei care sunt in aceasta situatie: daca achizitionez un R 1100 RT din Germania cu rulaj de 90.000-100.000 Km, cam ce sanse am sa ma mai tina cativa ani fara reparatii majore? Cam asta este ce vroiam sa aflu de la un posesor de r. Cu totul altceva ai intrebat, dar este bine ca ai gasit si alte raspunsuri care te-au satisfacut.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gulag23 Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 M-am referit la primul r, nu la cel din rt si am avut in vedere ca, dpdv tehnic, sunt identice. Probabil ceva nu ti-a placut din posturile mele, pentru ca am apreciat intotdeauna raspunsurile constructive si la obiect pe care le-ai dat pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 (editat) Pt Gulag 23, o obs. si din partea mea, fara suparare: deci, chiar mai multe... spunea cineva mai sus de costuri la intretinere-reparatii. raspunsul meu este ca intretinerea este mai convenabila decat a motoarelor cu transmisia pe lant, franarea este mai eficienta si mai in siguranta prin dotarea ABS, sistem de injectie clasic-eficient nu ca cel actual, electrica clasica, confortul este peste asteptari ( numai cate discutii si artificii la alte motoare vis a vis de parbriz...), constructie robusta, mecanica buna, durata de viata se intinde usor la 300000km. In privinta pieselor, mai sunt si oferte SH si producatori. Si bineinteles cand iei un motor SH pt siguranta ta, mai intai ii faci o revizie, investesti in uleiuri si frane, apoi injectie, daca este cazul ambreiaj, ah nicidecum acei 250E pomeniti mai sus, ci 80E+transport pt un disc nou... Cat pe ce uitam de ciclistica... BEST of the rest. Eu ca neexperimentat, acum fara modestie, am reusit sa aplec motorul de 280 kg la 5mm pana in talon, iar cu TDM era sa sar in santuri ))... Asa ca mai reflecteaza ! m-a luat putin scrisul pe dinainte... cand am spus de injectie voiam sa mentionez ca este f.putin legata de electronica. Scuze! Editat Octombrie 13, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Tedy cind schimbi un ambreiaj nu schimbi doar discul.iar un disc de origine e 500 ron si ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gulag23 Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Marturisesc ca am condus vreo 3 sezoane un R 850 RTP din 2002 si nu mi-a facut nicio problema, chiar in situatia unei intretineri precare. Vorbim totusi de 25.000 Km la bord. Asa ca mai reflecteaza ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 (editat) iti raspund la ceea ce ai scris mai sus dar nu voi mai continua subiectul sa umplu paginile. Tu spui ca vorbesti de 25000 la bord, eu vorbesc de 67500 la bord. Dupa ce mi-am cumparat 1100RT, am intampinat problema ambreiajului si am mers departe cu gandul, chiar ca m-am fript cu motorul ce il detineam... Greseala a fost a mea ca am mers fara joc la ambreiaj, de sus nu mai aveam ce regla si neintelegand problema l-am stricat. Intre timp i-am pus disc nou si cand spun 80E pe disc SACHS... ASA ESTE!!!!! Placa de presiune este ok si in continuare fac km si nu raman de rusine la turele lungi alaturi de sportive. Daca nu intampinam aceeasi problema si vara asta, continuam cu indoielile. La drumul de Transalpina si Transfagarasan s-a manifestat din nou. (explicatia: Cand observi ca ramai fara joc la maneta de ambreiaj, trebuie reglat si stransa contra intr-un loc urat dupa telescopul din spate, se slabeste din cauza vibratiilor.) Declarandu-te cunoscator de RT, cred ca stii destule. Eu inchid subiectul si te las cu increderea sau neincrederea ta. Editat Octombrie 13, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 (editat) Intrebare pt @DanCata, dar apreciez raspunsuri la subiect din partea oricui: am schimbat recent litrometrul la RT. Pt cei care nu stiu, modelul pana in 2010 (daca nu ma insel) nu are flotor, ci un senzor de plastic sub forma unei "vergele", care se alimenteaza/trimite informatii in bord printr-o mufa in care intra 4 fire din "batul" de plastic. Din conversatiile telefonice cu Dan, am inteles ca senzorul in sine nu se arde, ci doar se oxideaza din cauza calitatii carburantului (culmea, lucru care se intampla la zeci/sute de RT-uri si in afara unde, teoretic, calitatea carburantului e alta). Tot Dan mi-a zis ca oxidarea este simplu de indepartat cu ajutorul...unei radiere de creion. Cum la final de concediu imi propusesem la ajung la Cluj, dar nu am mai apucat din cauza muncii, va intreb: cum anume curat senzorul si unde anume - el fiind aparent doar din plastic - si cum as putea testa daca functioneaza, evident fara a desface rezervorul etc etc. Daca ma uit mai atent, mi se pare ca "batul" are niste cleme pt a fi desfacut in 2 jumatati, dar n-am avut tupeu sa incerc... Sper ca am fost destul de coerent in exprimare...multumesc! Editat Octombrie 13, 2012 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Am sapat mai mult in legatura cu litrometrul la 1200RT si am dat de un tip din state care isi schimbase 5 bucati in timp relativ scurt. Dupa a 5-a unitate, parca o mai pus niste banuti si si-o luat alt RT, de la reprezentanta care i l-a vandut pe primul Daca mai ai unitatea veche, as desface-o eu Sigur gasim o solutie mai buna decat aia de la BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Ai perfecta dreptate tedy ,chiar e 80 e dicul dar daca mai pui si transportul iese undeva intre 470 si 520 ron.la un rt daca schimbi discu schimbi si arcul diafragma ca e 150 ron.iar daca te risti sa nu cumperi si placa de presiune e treabata .eu am gasit-o pe a mea crapata.si cetreaba am facut ,la iarna mai platesc inca odata manopera la mecanic sa imni schimbe si placa.diferenta intrea a mea si a ta e de carene si abs.in concluzie ambreiajul te costa 250 e plus manopera.sau 80 e cu manopera de 2 ori.daca e iarna intradevar o poti lasa 1 sapt pina vine piesa da vara nu pentru ca dupa cum sti r provoaca dependenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 (editat) Am sapat mai mult in legatura cu litrometrul la 1200RT si am dat de un tip din state care isi schimbase 5 bucati in timp relativ scurt. Dupa a 5-a unitate, parca o mai pus niste banuti si si-o luat alt RT, de la reprezentanta care i l-a vandut pe primul Daca mai ai unitatea veche, as desface-o eu Sigur gasim o solutie mai buna decat aia de la BMW Am citit si eu despre ala; iti dai seama ca dupa ce am avut toate problemele cunoscute ale modelului in decurs de 2 luni (releu pompa benzina, litrometru si rulment grup), am citit cam tot. Tinem aproape sa vad cum iti trimit unitatea veche. Danke! Editat Octombrie 14, 2012 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 neata aoleu frate toate belelele pe rt tau am acelasi motor dar nu am avut belele tale al meu e primul rt venit in romania ambreiaju trebuie schimbat si sa vad si eu cemi recomandati o zi buna sa fiti iubiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xvs650 Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Finally...am citit putin...m-am speriat tare dar am riscat si inca nu imi pare rau si daca nu este cu suparare pot spune ca am intrat in randul posesorilor de BMW...am mers doar 120km cu el si nu imi vine sa mai descalec....si da...am uitat sa spun ca desi nu am crezut, acum pot spune cu mana pe inima ca nu mai vreau un alt tip de motocicleta decat BMW...nu stiu mai nimic despre el si cred ca va voi stresa foarte tare cu intrebarile..pe Dan Cata deja l-am stresat...gata cu vorbaria si pun si foto cu bijuteria... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 ... pot spune ca am intrat in randul posesorilor de BMW...am mers doar 120km cu el si nu imi vine sa mai descalec.... ...nu stiu mai nimic despre el si cred ca va voi stresa foarte tare cu intrebarile.. Sa-l stapanesti sanatos! Ca nu o sa mai vrei altceva, nu e nimic nou, aproape toti posesorii se molipsesc "pe vecie". Legat de intrebari... asteptam sa incepi cu cea mai clasica, probabil discutata deja de vreo 100 de ori pe aici, si anume ce ulei sa-i pui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 15, 2012 Admin Share Postat Octombrie 15, 2012 Frumoasa foc..s-o stapanesti sanatos! Arata foarte bine.. Vad ca ai si radio cass cu comenzi pe ghidon..frumos.. Ai sa ajungi sa o iubesti, s-o vezi cum se "pliaza" pe tine.. Ai facut rost de o problema in plus, de fapt doua..sa faci rost de timp si bani de benzina pt.plimbari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Am citit si eu despre ala; iti dai seama ca dupa ce am avut toate problemele cunoscute ale modelului in decurs de 2 luni (releu pompa benzina, litrometru si rulment grup), am citit cam tot. Tinem aproape sa vad cum iti trimit unitatea veche. Danke! Salut " colega" vad cai ai cam umblat prin zona rezervorului spunemi si mie te rog modelul asta al nostru are si filtru de benzina si daca da pe unde este pus . Ms . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Salut, domnule! Din pacate, eu personal nu l-am atins in scopuri de service. A fost servisat doar la Contempo Cars, dealer BMW in Brasov. Cu parere de rau, nu te pot ajuta, dar pot da un serch pe google. Am gasit asta, pe site-ul posesorilor de BMW din America: "The RT doesn't have a fuel filter of the usual cleanable/replaceable type, it has attached to the bottom of the fuel pump part number 16142305974, described as "STRAINER"". De unde eu inteleg ca este situat sub pompa de benzina (in partea stanga a rezervorului - cum stai calare pe ea) si ca in mod normal nu se serviseaza. Acum, calitatea carburantului de la noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 15, 2012 Admin Share Postat Octombrie 15, 2012 (editat) Din ce stiu, pe motorizarile de 1200 nu au pus filtru benzina. De ce sa puna, nu este mai elegant sa infunzi linia de injectoare din cauza benzinei proaste si sa dai 400 euro sa schimbi injectoarele? Au urmat linia japonezelor, si alea foarte putine spre deloc dotate cu filtre de benzina. Partea buna este ca totusi nu am auzit de probleme pe la injectoare la mobre.. http://www.realoem.c...g=16&fg=14&hl=9 Editat Octombrie 15, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 diagrama pe care am gasit-o este urmatoarea: ceea ce spune @l.u.v. confirma datele gasite pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 15, 2012 Admin Share Postat Octombrie 15, 2012 Ca tot a venit vorba, mi-a sosit astazi filtrul de benzina..sa vezi distractie la schimbare..decopertezi toata mobra.. , il schimb, am vreo 30.000 cu cel vechi, desi mobra trage si merge extraordinar.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Filtrul de benzina se schimba la 40 de mii sau la 20 de mii daca umbli cu Rt prin Sahara. Nu stiu ce legatura are nisipu cu benzina dar are La 1200 nu este filtru, are doar soseta aia care o au si 11XX; pe langa aia, mai e un filtru incorporat in regulatorul de presiune. Pe langa ala mai au si injectoarele cate un filtru care, ori de cate ori mergeti sa le curatati cu ultrasunete (chestie care o recomand), vi se schimba si filtrele respective Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xvs650 Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Frumoasa foc..s-o stapanesti sanatos! Arata foarte bine.. Vad ca ai si radio cass cu comenzi pe ghidon..frumos.. Ai sa ajungi sa o iubesti, s-o vezi cum se "pliaza" pe tine.. Ai facut rost de o problema in plus, de fapt doua..sa faci rost de timp si bani de benzina pt.plimbari Multumesc mult....bani si benzina gasim cu timpul stau mai prost...prima plimbarica sambata daca vremea tine cu mine...urmatoarea mai lunga la Cluj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Multumesc mult....bani si benzina gasim cu timpul stau mai prost...prima plimbarica sambata daca vremea tine cu mine...urmatoarea mai lunga la Cluj. Frumoasa motocicleta, daca pleci sambata la plimbare vino pana in Iasi , 400 km... un fleac la asa scula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.