KHK Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Oricum la relanti sunt probleme, in sensul ca azidimineata cand l-am pornit, fara soc nu statea. Dadeam drumul la loc, scadea turatia mult sub 1.000 (pe la 500 aprox) si apoi murea. Dar in mers / dupa ce s-a incalzit nu am mai avut treaba. Prima iarna cu motocicleta asta? Este normal sa folosesti "socul" cand e frig, d-aia il are. Din cate stiu, nu e ca la masina (carburator) unde influenta si proportiile amestecului aer/benzina, aici e vorba doar de o sustinere a relanti-ului prin acceleratie. Porneste-o cu el la maxim, il mai reduci apoi dupa cca 20-30 sec si dupa ce apare prina liniuta de la temperatura uleiului il poti reduce de tot. Eu cam asa procedam la a mea si era ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Prima iarna cu motocicleta asta? Este normal sa folosesti "socul" cand e frig, d-aia il are. Din cate stiu, nu e ca la masina (carburator) unde influenta si proportiile amestecului aer/benzina, aici e vorba doar de o sustinere a relanti-ului prin acceleratie. Porneste-o cu el la maxim, il mai reduci apoi dupa cca 20-30 sec si dupa ce apare prina liniuta de la temperatura uleiului il poti reduce de tot. Eu cam asa procedam la a mea si era ok. Am avut 8 motorete, asta e a 9-a. In afara de una din 2005 la care socul era automat la toate am avut cu soc manual. La asta socul il tragi si trebuie sa ti de el, nu ramane tras. E neplacut sa stai cu mana pe soc 5-10 minute nu? Tot timpul o pornesc cu socul tras indiferent de anotimp / temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 La asta socul il tragi si trebuie sa ti de el, nu ramane tras. E neplacut sa stai cu mana pe soc 5-10 minute nu? Aa, am uitat de faza cu trasul... deci faza cu 20sec (as zice chiar doar vreo 5-10) era cu el tinut tras "manual" apoi o lasi cat ramane el singur tras. Si il bagi dupa prima liniuta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Aa, am uitat de faza cu trasul... deci faza cu 20sec (as zice chiar doar vreo 5-10) era cu el tinut tras "manual" apoi o lasi cat ramane el singur tras. Si il bagi dupa prima liniuta... Corect, numai ca astazi am stat cu el tras vreo 2 minute dar degeaba, cand dadeam drumul murea... Oricum sunt curios cu benzina cum ramane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lostinsnow Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Corect, numai ca astazi am stat cu el tras vreo 2 minute dar degeaba, cand dadeam drumul murea... Oricum sunt curios cu benzina cum ramane Vezi poate ai vreo garnitura care trebuie stransa. Eu la Shadow tot asa tineam tras cu mana pana am strans garnitura. Dar oricum destul de dubios sa nu se incalzeasca motorul in 2 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 19, 2012 Admin Share Postat Noiembrie 19, 2012 (editat) Vezi poate ai vreo garnitura care trebuie stransa. Nu inteleg la ce garnituri te referi? In mod normal tragi socul pina la capat, pornesti, il tii cu degetul vreo 3/4 secunde, il lasi usor pina la prima pozitie si il tii acolo pina iti apare prima gradatie la temperatura. Cel putin la vechiul RT asa procedam si pornea la fix, nu mi-a facut niciodata figuri. Cred ca ar trebui sa-i faci un balans la injectie si un reglaj de tacheti si rezolvi problema. Nu uita sa schimbi si filtrul de benzina si ai sa vezi ca ai alta motocicleta. Referitor la benzina, eu personal nu am sesizat nicio diferenta intre cea de 95 si cea de 99 sau 100, decit bani cheltuiti in plus. Idem si la masina. Editat Noiembrie 19, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Filtrul l-am comandat deja... restul sunt SF-uri pentru mine deci ramane pentru la anul cu prima tura ce-o sa fie spre Cluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 (editat) CEVA NOU Editat Noiembrie 19, 2012 de nelutu_10pin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 19, 2012 Admin Share Postat Noiembrie 19, 2012 Sambata m-a lasat ambreiajul, a inceput sa patineze. Am 86.500 km cu ea. O sa desfac mobra si vad exact ce-i pe acolo, dupa care probabil voi apela tot la tine, Garcya, sa comand ce-mi trebuie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Pai na, ma suni tu. Mai ai castile alea la mine, miercuri le pun impreuna cu hainele si vineri le ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Noiembrie 19, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2012 CEVA NOU salutare, eu am si incercta in mres! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 CEVA NOU Ce e nou in afara de culoare?? Tot la EICMA a fost prezentata si editia speciala a modelului K1300S ce aniverseaza 30 ani de la aparitia seriei K. Seria K100, aparuta in 1983, a reprezentat aparitia primelor modele BMW cu motor racit cu apa cu patru cilindri in linie. Modelul aniversar este prezentat intr-o combinatie de culori alb/rosu/negru si are standard cam tot ce erau optiuni la seria K1300S: ABS (din 2013 standard la toate modelele BMW), ASC, RDC, ESA II, asistentul de schimbator, toba Akrapovic, parbrizul fumuriu, manerele incalzite, computerul de bord, scarite HP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Referitor la soc, cum a zis si Vlad mai devreme, nu are a face cu amestecul stoichiometric. Ala il seteaza calculatorul, tot timpul. E impropriu zis CHOKE, cum scrie pe el, pentru ca nu are nimic de-a face cu socul clasic. La injectie nu exista soc. Ce face maneta aia, e sa iti tina clapetele de acceleratie putin deschise, ca sa screasca relantiul, pana pe la 2000 rpm. Cum functioneaza? Pai tragi de ea si are un mecanism cu bila care il tine blocat acolo pe la 2000 rpm, in functie de cum e reglat. Puteti incerca si pe loc, fara sa fie motorul pornit, sa trageti socul si sa vedeti ca aveti un joc mai mare la maneta de acceleratie. Is doua tipuri de soc: la 1100 e orizontala cursa manetei, la 1150 ii verticala. La ambele sisteme, e tot cu bila aia implementarea. Din experienta am vazut ca la 1150 mai rugineste mecanismul ala, in timp ce la 1100 sta tot timpul in vaselina, ceea ce e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Dane vrei sa zici ca daca-l trag sus de tot (treapta 2) ar trebui sa ramana acolo? La mine de la inceput nu era asa. De sus de tot cand ii dau drumul se opreste la mijloc, dupaia il apas de tot jos. As vrea pentru peste iarna sa imi schimb toba cu asta http://www.ebay.co.uk/itm/250678156996?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649 care elimina o parte din toba originala. Zice si acolo ca trebuie resincronizate chestii pe acolo. Astea mi le poti face tu Dan ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 19, 2012 Admin Share Postat Noiembrie 19, 2012 Adi, zgomotul rezultat va fi un factor in plus cu care strici placerea unui voiaj pe un sport touring exceptional, care este facut sa devoreze kilometri. Din ce stiu nu trebuie reglat nimic, injectia face treaba singura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Dane vrei sa zici ca daca-l trag sus de tot (treapta 2) ar trebui sa ramana acolo? La mine de la inceput nu era asa. De sus de tot cand ii dau drumul se opreste la mijloc, dupaia il apas de tot jos. As vrea pentru peste iarna sa imi schimb toba cu asta http://www.ebay.co.u...984.m1438.l2649 care elimina o parte din toba originala. Zice si acolo ca trebuie resincronizate chestii pe acolo. Astea mi le poti face tu Dan ? Da si mie un link la ce trebuie modificat,dar cred ca stiu despre ce e vorba Vreau numa sa fiu sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Pai link-ul este pe ebay, asta elimina catalizatorul sau cum ii spune. "minimal rejetting is required due to the removal of the EXUP valve" Add up to 10hp when using our full exhaust system (minimal rejetting is required due to the removal of the EXUP valve). Get up to 6hp gain when using our slip on exhaust system and no rejetting. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Descrierea aia a lor acolo e una generala, pentru toate mobrele. Rejetting se refera la carburatoare, si cum nu e cazu la noi, nu se aplica. Trebuiesc totusi facute modificari la CCP si apoi o diagnoza ca sa vezi ca is toti parametrii(valori in timp real) in specificatii si ca totul e in regula Treaba aia de pe ebay iti elimina si catalizatorul, numa sa te asiguri ca ce cumperi are loc pentru instalat sonda lambda, altfel nu e de bine Trimite-le un mail inainte sa cumperi, ca sa fie totul ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 O sa intreb, desi kitul este special pentru R1150RT nu este o toba generala la care sa-i faci adaptari. Trebuie sa fie plug & play Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 Kitul este special pentru 1150, descrierea de pe ebay e una generala; la aia ma refeream... Revenind cu problema axului la cutia de viteze la 1150 si, mai rar, 1100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Noiembrie 23, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2012 Kitul este special pentru 1150, descrierea de pe ebay e una generala; la aia ma refeream... Revenind cu problema axului la cutia de viteze la 1150 si, mai rar, 1100 Si idei din ce cauza apara aceasta problema si cum se poate rezolva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 Apai astea apar penytru ca nu is aliniate carcasele la cutie si la motor. Nu ai ce sa ii faci ca sa repari, numa daca nu schimbi cutia sau axul din cutie, sau alte ghiduri facute care le masori. Oricum, destul de grea treaba si anevoioasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mh1 Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 ATENTIE! Userul alex22_xxx este un tepar!!! Lanseaza comenzi (la noi una de 500 lei) si apoi nu le ridica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 (editat) ATENTIE! Userul alex22_xxx este un tepar!!! Lanseaza comenzi (la noi una de 500 lei) si apoi nu le ridica. Esti un nesimtit! PUNCT! Uite unul din motivele "neridicarii" coletului " este unul dintre mesajele ce ti le-am trimis! "mi-e frica sa nu fie mari pantalonii! eu nu am mentionat de nicio marime in privinta astora! tocmai de aceea te-am rugat sa-i masori,dupa care eu sa confirm marimea! Cel mai bine ara sa astepti confirmarea marimii! Din masuratorile mele,la alti pantaloni,lungimea cracului este de la 84 la 90!!! (6 cred ca o sa fie lungi...si cu siguranta foarte largi!!! ) Daca este asa ce fac cu ei?" Mi-ai spus cumva ca-i schimbi? Nimic! Eu unul eram prin germania (si stiai asta) cand m-am trezit cu comanda trimisa,fara ca eu sa confirm marimile!!!! Editat Noiembrie 28, 2012 de alex22_xxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mh1 Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 (editat) Ti-am scris mesaj cu masuratorile. Ti-am trimis mesaj ca se schimba in mesajul din data de 14 noiembrie.Ai tot umblat cu minciuni ca ai trimis pe altcineva sa-l ridice. NU erai in Germania, erai in Severin intru-cat m-am interesat! Stiu ca esti genul care se ocupa de tot felul de gunoaie. genul trimiti masina la reparat, nu ai bani sa o ridici si anunti politia ca ti-a fost furata! Daca doresti sa continuam discutia eu pot face publice toate mesajele mele si pot deqasemenea sa fac public si alte escrocherii. Merg de ani de zile in aproape toate intrunirile moto cu stand (inclusiv in Severin) si nu am avut niciodata probleme. Trimit in tara de mult, vezi toate parerile altora. Esti primul si unicul care considera ca nu este ok servit , dar urmarindu-ti posturile se pare ca esti obisnuit cu raspunsurile mitocanesti. De ce nu ai raspuns la telefon, de ce mi-ai inchis telefonul cand ai auzit cu cine vorbesti, de ce nu ai scris nici un mesaj cu toate ca pe forum intrai de 3 ori pe zi? De ce ma amenti pe PM ca am sa regret , de ce nu ai curajul sa o faci public. Vrei sa-mi trimiti si mie politia cum ai facut in Severin cu mecanicul care nu l-ai platit? Editat Noiembrie 28, 2012 de mh1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.