cristibmw Postat Octombrie 7, 2007 Share Postat Octombrie 7, 2007 mai noi ebay.com ii accepta si pe cei din romania (via paypal) --- Mesaj completat în 08 Oct 2007 15:09 -------------am comandat de pe eBay repair and service manual pentru K 1200 R si K 1200 S (atat europa cat si US) Pt cei ce si le doresc, lasati PM si va transmit instructiunile de intrare in posesie (relax nu va cer bani). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 ...AM CAUTAT SI AM GASIT CEVA FAIN PE YOU TUBE!!...POATE LE-ATI MAI VAZUT... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... http://www.youtube.com/watch?v=FPGFoniszW8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nut Postat Octombrie 12, 2007 Share Postat Octombrie 12, 2007 asta e al meu, de vreo 3 saptamani PS: am o intrebare, a avut careva dintre voi "ganduri rele" de genul ce va face daca se va strica motorul, cand a plecat prima data la drum lung? asfalt uscat tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 @giv32 - f tari reclamele, mai ales pe vremea asta cand nu stii in ce directie sa o apuci (beutura, somn, tv) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 (editat) <small>--- Mesaj completat în 07 Oct 2007 17:35 -------------</small><br/>App.Mi-am luat o tranta cu motorul din fericire fara evenimente prea mari(o lovitura la calcai,fara ghips) si mi-am rupt semnalele pe stanga.Am incercat o improvizatie cu super glue,super bison,banda izoliera insa degeabba:nu tine (!).Stiti magazine de piese pt BMW F650 Pt.piese BMW poti incerca la Automobile Bavaria. Pana acum s-au miscat destul de bine (2-3 saptamani),dar cu semnalul pt F650/1999 m-au disperat L-am comandat si achitat acum 3 LUNI si nu a venit nici acum. Mai mult mi-au spus ca din Germania nu au primit nici macar un termen de asteptare. Trag sperante ca macar pana la primavara sa-l primesc. Editat Octombrie 13, 2007 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mangosuthu Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 Salutare!! Ce parere aveti(mai ales GIV 32) de niste testere?? pe care le vad pe ebay germania (diagnosegerät) la preturi destul de dubioase,intre 30-40 euro,sunt bune de ceva,si ce anume se poate "repara" cu ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 asta e al meu, de vreo 3 saptamani PS: am o intrebare, a avut careva dintre voi "ganduri rele" de genul ce va face daca se va strica motorul, cand a plecat prima data la drum lung? asfalt uscat tuturor la honda si la bmw am mers cam pe incredere in motor poate a fost inconstienta, dar sper sa nu ma lase brusc --- Mesaj completat în 14 Oct 2007 20:28 -------------p.s. piata de bmw este destul de limitata in RO Probabil pentru ca sunt motoare scumpe si cu o persoalitate mai discreta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 Salutare!! Ce parere aveti(mai ales GIV 32) de niste testere?? pe care le vad pe ebay germania (diagnosegerät) la preturi destul de dubioase,intre 30-40 euro,sunt bune de ceva,si ce anume se poate "repara" cu ele? ...da, le-am vazut si eu dar nu stiu nimic despre ele, nu am vorbit cu nimeni care sa aibe asa ceva sau sa fi folosit vreodata !! ..parerea mea din cite am citit despre ele este ca ar fi bune la diagnoza si atit!!!...au 2/3 fire cu care se leaga la mufa de control si de acolo aprinde led-ul ca sa poti numara clipirile ca si la un voltmetru analog(metoda am descris-o mai sus)!!.. ...in curind i-mi vor veni din germania niste scule cu care voi putea face sincronizarea carburatoarelor si a injectiei cit si unghiul clapetei de acceleratie si a potentiometrului de reglaj ZONA ZERO(punctul mort) al acceleratiei!!...acestea se deregleaza frecvent datorita uzurii si a intinderii cablurilor de acceleratie, unele si datorita bateriei slabe sau a demontarii de pe motor a bateriei, altele. ..dupa ce i-mi vin sculele si ma apuc de lucru va mai dau detalii!! --- Mesaj completat în 15 Oct 2007 10:01 ------------- asta e al meu, de vreo 3 saptamani PS: am o intrebare, a avut careva dintre voi "ganduri rele" de genul ce va face daca se va strica motorul, cand a plecat prima data la drum lung? asfalt uscat tuturor ..eu cred ca toti, chiar daca multi nu vor recunoaste acest lucru, au avut ginduri negre la plecarea intr-un voiaj mai lung!!!...e normal sa fie asa, la fel de normal este sa-ti fie frica de motocicleta ta indiferent de mult ti se pare ca o cunosti!!...nu o vei cunoaste niciodata!!... ...din multele ginduri negre mai poti elimina cunoscind multe detalii tehnice si minime cunostinte de mecanica combinate cu o buna intretinere a motocicletei cit si a unei bune informari, inainte de achizitionarea motocicletei, despre marci de renume si modele de renume, consacrate prin fiabilitate!!.. ...si in cele din urma o buna dotare cu scule necesare pt orice interventie, in defavoarea uscatoarelor de par si a altor prostii inutile, te poate scoate din rahat de multe ori!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mangosuthu Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 super!!!!!Sa ne tii la curent situatia sculelor,as vrea sa-ti fac o vizita pentru o verificare cu un R 1100 GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marele alb Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 ...si in cele din urma o buna dotare cu scule necesare pt orice interventie, in defavoarea uscatoarelor de par si a altor prostii inutile, te poate scoate din rahat de multe ori!! Ma bucur foarte mult ca amintesti de dotarea cu scule necesare pt. orice interventie, chiar si cele necesare reglarii / strangerii levierului de comanda al cutiei de viteza... . Prietenii stiu de ce. PS: Cand iti ajung din Germania sculele alea sofisticate de care ziceai vreau neaparat sa "ma bag " si eu cand incepi operatiunea "reglajul". Tare-s curios sa vedem ce-i acolo... . A propos, Tibi nu a ajuns inca??? As avea si eu o vorba cu el ... . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Octombrie 17, 2007 Share Postat Octombrie 17, 2007 Ma bucur foarte mult ca amintesti de dotarea cu scule necesare pt. orice interventie, chiar si cele necesare reglarii / strangerii levierului de comanda al cutiei de viteza... . Prietenii stiu de ce. PS: Cand iti ajung din Germania sculele alea sofisticate de care ziceai vreau neaparat sa "ma bag " si eu cand incepi operatiunea "reglajul". Tare-s curios sa vedem ce-i acolo... . A propos, Tibi nu a ajuns inca??? As avea si eu o vorba cu el ... . ... ...dar eu aveam scule la mine atunci!!!...tu le-ai scos primul asa ca nu avea rost sa le mai scot si eu!!...un singur lucru nu aveam atunci la mine, compresor mobil...in rest cu ce aveam la mine puteam desface tot motorul!!.. ...ca sa nu fiu magar si sa lasam secret despre ce vorbim noi aici am sa lamuresc problema pt toti: ..intr-o zi fiind plecati la plimbare si la binecunoscutul GULAS in ungaria, mi s-a destrins un surub de la levierul schimbatorului de viteza si de aici toata distractia ce a urmat pina sa-mi dau seama despre ce este vorba!...aici intervine "marele alb" cu o cheie imbus si treaba s-a rezolvat!! ...am sa te anunt cind am toate sculele necesare, vei fi mina mea dreapta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Octombrie 17, 2007 Share Postat Octombrie 17, 2007 asta cu sculele ii tare adevarata. si de preferinta sa fie dedicate. acum o saptamana ne-am chinuit cam o ora sa rezolvam un shimbator de viteze (tot el bata-l vina) desi aveam la dispozitie 2 truse universale de torx-uri, inbus-uri si alte fiare, cand treba respectiva ar fi durat 2 minute cu unealta din trusa standard :| @marele alb: din cate stiu eu Tibi e disponibil. incearca un telefon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 @marele alb: din cate stiu eu Tibi e disponibil. incearca un telefon! ...nu cred ca ne referim la aceeasi prsoana!!...cea la care facem noi referire este inca in germania, abia pe la sfirsitul lunii se intoarce in tara si este din arad! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 ups, my bad! in contextul Tibi + BMW ma gandeam la cel de la bavaria. sorry de confuzie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 Salut,salut! MI-am luat si eu cam de o luna un BMW F650 insa nu i-am facut schimbul de ulei(despre care multa lume mi-a spus ca e necesar,chiar si fostul proprietar ).Stie cineva ce tip de ulei,cantitatea si daca mai trebuie schimbat altceva in afara de filtru ulei.Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stapanu Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 salut, imi puteti spune ce fel de becuri exista montate pe bmw r 1100 s, deoarece sunt interesat sa montez xenon numai de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 21, 2007 Admin Share Postat Octombrie 21, 2007 Salut. Ai pe ea doua becuri halogen:H1 12V.55W pe scurta si H7 12V.55W pe lunga.Va fi mai costisitor pentru cazul in care vrei sa montezi si pe lunga si pe scurta deoarece va trebui sa cumperi doua kituri H1 si H7 si te va duce pe undeva pe la 280 euro ambele.Dar poti monta doar pe scurta si ramai cu lunga pe halogen.Cum vrei tu.Dar se merita! Si eu mi-am montat bixenon(h4) si sunt foarte multumit de lumina pe care o am acum. Se merita cu prisosinta. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stapanu Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 salve Luigi, chiar doream sa montez numai pe scurta, pentru ca ziua merg cu cea lunga si am inteles ca xenonul ziua nu este foarte vizibil numai de bine, razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 azi am vazut ca pe blvd. iuliu maniu - in bucuresti - se va deschide un dealer nou bmw. spatiul nu este gata, dar sigla e deja pusa. stiti careva ceva de el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 22, 2007 Admin Share Postat Octombrie 22, 2007 salve Luigi, chiar doream sa montez numai pe scurta, pentru ca ziua merg cu cea lunga si am inteles ca xenonul ziua nu este foarte vizibil numai de bine, razvan ..Sa stii ca si ziua se vad excelent,sunt mult mai vizibile decit un bec normal,mai ales daca iei de pilda un 6000k care iti da acea lumina albastruie/violeta.6000K este cel mai bun compromis.Iar noaptea vezi hat departe toate marcajele si semnele reflectorizante de pe strada. Daca vrei iti dau numarul unui baiat care aduce kit-uri xenon la preturi bune. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stapanu Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 ..Sa stii ca si ziua se vad excelent,sunt mult mai vizibile decit un bec normal,mai ales daca iei de pilda un 6000k care iti da acea lumina albastruie/violeta.6000K este cel mai bun compromis.Iar noaptea vezi hat departe toate marcajele si semnele reflectorizante de pe strada. Daca vrei iti dau numarul unui baiat care aduce kit-uri xenon la preturi bune. Luigi Vicol Dupa ce am primit raspunsul de la tine, am discutat cu Adrian de la Kiturixenon.ro care mi-a oferit H1 6000k si H7 6000k la 125 Euro cu factura si garantie. Imi pare avantajos si in regula.Tu ce zici? (este cumva aceeasi persoana) razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 23, 2007 Admin Share Postat Octombrie 23, 2007 Nu este aceeasi persoana,dar pretul este cam tot pe acolo.. Bafta.. PS:Vezi ca au aprut si kituri de 50w de ultima generatie,sunt putin mai scumpe dar merita,90% din ce exista pe piata sunt de 35w. Bafta si ai sa vezi ce multumit o sa fii! Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 are careva idee cat costa revizia periodica la un R1100RS (sau orice alt R) la reprezentanta? si daca se trece in cartea de service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 azi am vazut ca pe blvd. iuliu maniu - in bucuresti - se va deschide un dealer nou bmw. spatiul nu este gata, dar sigla e deja pusa. stiti careva ceva de el? si eu as fi intersat, tinand cont ca de vineri ma rog de AB sa fac si eu comanda la kitul de ambreiaj ce se prinde pe ghidon. are cineva un nr de telefon de la noul dealer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 ce baterie recomandati pt r1100rs daca nu o mai pot revitaliza pe cea existenta? se poate testa cumva bateria existenta ? o banuiesc de inceput de sfarsit, ca nu mai initializeaza ABS decat dupa cateva minute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.