xvs650 Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Salutare Cat de curand sper sa ma alatur si eu gastii, cu un R 1100 RT. Deocamdata sunt pe ultima suta de metri cu selectia din Italia. Imi cer scuze daca s-a mai discutat si n-am bagat eu de seama, e vreo problema cunoscuta/uzuala pe care trebuie sa o evit la modele '96 - '99? In afara de chestiile evidente - gen verificat ABS (am vazut povestea cu bateria care daca-i slaba duce la intrarea ABS-ului pe avarie). Nu sunt in masura sa dau sfaturi tehnice dar iti pot spune cu mana pe inima sa eviti Italia...am adus motor din Italia si ii cunosc destul de bine pe italieni...daca vrei neaparat sa alegi de afara alege din Germania si acolo din partea nordica...tine si de noroc dar in Germania sunt mult mai bine intretinute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 La Bavaria sunt niste lichidari de stoc, dar daca o au, bate spre 325Euro La care magazin?? Ca vreau si io la banii astia, avand in vedere ca noua este 490€... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 1, 2013 Admin Share Postat Mai 1, 2013 @bcristian, vezi doua 1150RT AICI si AICI Ambele in Romania. Asa cum spunea colegul mai sus, daca nu ai bani si vrei ieftin sigur iei teapa. Astea de aici le poti verifica, acolo trebuie sa mearga cineva care cunoaste expres boxerul sau BMW in general, nu este chiar ca la japoneze ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Cel de la Resita e tentant, intr-adevar. Din pacate 4000 de euro sare binisor de bugetul alocat pentru asta. In tara nu am cu cine sa ma duc, macar acolo se uita un mecanic la ea si au cartea de service. Evident, si aia se poate falsifica. Ca la SH poti sa iei si teapa, e perfect adevarat. Dar asta e valabil peste tot. Si fara a vrea sa jignesc pe cineva de aici, dar nu cred ca Romania e chiar tara potrivita pentru a arata cu degetul la altii cu privire la SH-uri manarite. In fine, cum mi-o fi norocul. Intrebasem in ideea ca poate exista probleme cunoscute, specifice modelului, in afara de cele general valabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 1, 2013 Admin Share Postat Mai 1, 2013 La modul general problemele lor mai mari sau mai mici sunt: -Pe partea de frana cu unitatile ABS(o unitate SH gasesti cam la 4/500 euro). -Clapetele de acceleratie pot prinde joc, apare un clampanit/zornait la relanti si acesta devine instabil(le reconditioneaza foarte bine Dan Cata de aici de pe forum). -Uzuri si joc in rulmentii mici de la cardan(rezolvabile tot de catre Dan Cata). -La 1150 au fost probleme cu servofrana, cade releul sau pompa de servo si partea proasta este ca aceasta fiind electrica ramai fara frana.. Referitor la probleme specifice.. dar nu cred ca Romania e chiar tara potrivita pentru a arata cu degetul la altii cu privire la SH-uri manarite. In fine, cum mi-o fi norocul. ..dar nici noi nu am patentat manareala, asta-i clar ) Ideea este ca mobrele astea sunt ale unor useri cunoscuti pe forum, care au mers si merg cu ele, nu sunt cert niste tepe. In fine, tu stii de citi bani dispui..dar ai grije ce cumperi..as putea sa-ti dau exemple de membri de pe forum care si-au adus BMW-uri(chiar si din Germania)cu ambreiaje duse, cu becurile din bord scoase ca sa nu se vada eroarea la ABS sau motoare lovite si drese, care pareau impecabile, dar in mers trageau intr-o parte ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Sunt casti ramase pe stoc de anul trecut la bmw. Daca au si o micazgirietura se mai face si o reducere.repet doar pe stoc.eu o am pe cea neagra cu aerisirea frontala argintie .am luat-o vreo luna cu vreo 1200 si ceva.nu mai tin minte exact pretul dar cu siguranta nu a fost 2000 si ceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Merci de informatii. Oamenii cu care am vorbit sa aduca din Italia sunt laudati pe toate forumurile ca sunt corecti si nu aduc jafuri. Combinat cu faptul ca nu cer avans si ca pot sa refuz motorul aici daca nu e in regula ma face sa am incredere ca isi stiu meseria. Sunt de acord ca cele 2 de mai devreme sunt ok si isi merita pretul, dar mai mult de 3000 - 3200 nu pot sa dau, avand in vedere ca mai trebuie sa dau si statului o caciula de bani pentru privilegiul de a rupe mobra prin gropile patriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Orice se negociaza.mai dai si adalmasu intii si ma discutati dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 (editat) Una calda, una rece...1. DanCata stai linistit.Nu e vorba de bujii, amandoua lucreaza foarte bine din moment ce am facut Cluj-Gura Humorului cu benzina f.putina (cam evaziv si inexact poate) si evacuare curata.Sa incep astfel: imprejurarile au facut sa mai merg in oras(Cluj) pana la disparitia ultimului RID de pe bord, apoi am alimentat 18,5L.Astfel ca am facut 287 km incarcat full+pasager, trecand muntii, ma repet facand din nou reclama unui traseu frumos si de ce nu unei invitatii,"Muresenii Bargaului-Pojorata" 84km virajate-montan drum 3-4 benzi, astfalt ok. Poate nu imi mai dai un Warn , asa-i BUDD? Asta este cea rece pt mine, si “atat de mult sufar”… Dupa cum ati dedus, postarea este urmare a proaspatului reglaj facut la Med.Cardiolog DanCata, si a unei mici interventii la atricole Pinioanele acelea mici de la distributie, despre care am mai citit unii-altii pe forum -acum si pe motorul meu-, fac sa mearga motorul mai lin, sa traga mai liniar, de data asta pot spune ca s-ar fi potrivit si nr. “FLY” la un “R”. Chiar si evacuarea este Luxury, de interiorul gri vorbesc aici, de ardere eficienta. Ei, si sincronizatorul ESTE, se stie!Rezistenta motorului boxer o cunoastem, cat despre fiabilitatea acestor piese nu este de neglijat faptul ca acestea antreneaza supapele in mersul lor, convingerea mea este, ca mesterul nostru si-a pus problema si pentru noi, suntem o comunitate, poate chiar mai mult. Aspectul pecuniar- pt multi o problema, la pretul pinioanelor realizez ca intervin si niste costuri de transport, Australia nu e prin Europa “ici-sa”.Dupa experienta mereu in crestere, investitie in aparatura, disponibilitate, si costuri da, dar de Romania. Celor din Bavaria le-o fi usor cu Bavaria…Deocamdata asta e prezentul in medicina romaneasca J.Una peste alta, inima a intinerit-pacientul e viguros, este chiar econom si pe deasupra nici mofturos. Boxerul clasic inca merita reclama pt. fiabilitate si in aceeasi masura DanCata.Inca odata, Spor si tine-o tot asa! PS: uitasem, mai am 3 gradatii la ind benzina. 2. si am ajuns si la cea rece, atat de amara ca mi se falfaie…In ultima saptamana 2 lucruri mi-au atras atentia, si inca ma intreb warn-ul in urma carei postari sa survina: Problema RCA, la care eu am deschis topic RCA 8-9 luni undeva pe la legislatie, urmarind sa fie ceva constructiv; Evenimentul Motoraliul Anual National 2013 de la Fagaras-cineva confirma ca asta e problema!????! Imprejurarile fac sa pot participa numai la acest eveniment si poate la cele zonale, in calitate numai de camarad si admirator al motoarelor – pentru majoritatea deasemeni o placere. Ei bine, acestora le-am transmis gandul meu bun, insotire si distractie placuta SI la Motoraliul Anual National 2013! fara linkuri, alte alea Nu are de castigat nici un club zonal in detrimentul altuia. Nu am scris asta ca sa devin cine stie ce postac ori aspirand la fOnctii inalte. Ah poate ca am gresit urand deasemeni “Insotire placuta” si romanilor din Diaspora, ca si celor din tara, eveniment despre care toti se bucura aici. Am poluat topicul celor din strainatate? credeam ca sunt si ei romani si se bucura... Poate ca cel ce mi-a dat Warn nu are liber atunci si se oftica in felul asta jegos... ori Motociclism.RO este cumva Tarlaua lui mostenita de la cei ce i-au dat viata, este Parlamentul lui, ori poate este Sponsor principal? Stati ca abia acum m-am prins, cei din diaspora nu mai sunt fratii nostri si astfel am gresit, daca nu am dreptate oripilati-va fratilor stiind ca asa procedeaza Iuda asta dintre voi… Nu stiam ca el este,“cel cu painea si cutitul in mana” ?, da, rAprazantantul Budd. Tu moderator? abuzant tata vitreg poate ca da. Ai rumegat ce inseamna M.A.N 2013, ori nu stii ce inseamna NATIONAL? Iti explic eu ca sa intelegi: la felul cum ai procedat esti ANTINATIONAL, lasa ca esti acolo LANDER dar cu prefix AUS, pt forumisti-Paria!!! Esti ala din categoria “nu faceti ca ei” despre care imi era sila sa mai citesc topicuri, care stie sa scrie si sa vorbeasca cum am vazut cu toti in postarile mai vechi. Luati-l exemplu, pt asta nu se da Warn. Plecaciune tie rege neincoronat, plebea sopteste altceva despre tine pe la colturi.. Cat de ingrijorator de jegos de injurios de nesimtit, poate sa fie cel care a devenit un astfel de Dinu Paturica!?!!! cu astea fiind zise, poate propuneti ca asta sa modereze in exilul lui, ca trateaza romanii mai ceva decat aia de la scoala de corectie. Hai sa nu ma intind cu vorba aici, nu merita pagina noastra atata “erectie”- eventual din partea noastra, Stimabilului parlamentar parvenit care nu se dezminte, reprezentand propriile-si interese. Inchei urandu-ne “Asfalt uscat SI catre evenimentul national de la Fagaras!” Editat Mai 2, 2013 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
okhio Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Salut, Are cineva idee cam ce dimensiuni are cheia pt. filtru de ulei la un 1150 rt ?? Am gasit pe ceva forumuri si intr-un loc zicea 76 mm si intr-altul 74 mm!! Vreau sa-mi comand una si nu stiu dimensiunea corecta! Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Poti veni la mine sa ti-l schimbi, azi sau maine, de la 5 juma pana la 10. 0747294113 - Dan Cãta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
okhio Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 (editat) Poti veni la mine sa ti-l schimbi, azi sau maine, de la 5 juma pana la 10. 0747294113 - Dan Cãta Merci !!! Te sun dupa Sarbatori...eventual cand ai timp sa-i faci si o sincronizare... Editat Mai 2, 2013 de okhio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Poti veni la mine sa ti-l schimbi, azi sau maine, de la 5 juma pana la 10. 0747294113 - Dan Cãta Cand sa trec si eu sa-mi sincronizezi un pic luminile? Sarbatori linistite tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Americanii astia... asa arata la ei un motor din 2008, cu jentile si capacele de la chiulasa vopsite in camp electrostatic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Poate nu imi mai dai un Warn , asa-i BUDD? Asta este cea rece pt mine, si “atat de mult sufar”… Amice, ai avut noroc ca m-ai prins pe mine de serviciu. Daca era adminu' iti luai si o pauza de fo 30 zile. Sau tu crezi ca e distractiv sa stearga cineva dupa tine? Flexx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 (editat) Daca voi credeti ca este atat de ofensator ceea ce am facut, suport consecintele: dati pauza 30 de zile, chiar 6 luni sau mai mult. Ce, mor daca nu scriu pe forum? Problema e daca nu se invarte roata, sau daca nu pot sa merg pe motor... Hai gata, dau un Heineken, numai ca tot la evenimentul ala... Editat Mai 3, 2013 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Am nevoie de o geanta laterala dr. de k 1200 gt. cine are rog sa ma contacteze. mersy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Fratilor am revenit si eu. As vrea sa rog pe cei care detin r1100rt sa-mi spuneti cat de multumiti sunteti de lumina farului atunci cand circulati noaptea. La mine desi am xenon, pe faza lunga am un punct mult prea departe iar pe faza scurta am o lumina imprastiata cu multe dungi si neclara. O fi becul de vina sau farul...sau asa e modelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Fratilor am revenit si eu. As vrea sa rog pe cei care detin r1100rt sa-mi spuneti cat de multumiti sunteti de lumina farului atunci cand circulati noaptea. La mine desi am xenon, pe faza lunga am un punct mult prea departe iar pe faza scurta am o lumina imprastiata cu multe dungi si neclara. O fi becul de vina sau farul...sau asa e modelul. daca nu esti multumit de far de ce nu-ti pui proiectoare? ce conteaza ca este un nene in nush ce oras care-i multumit de far, daca tu nu esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 3, 2013 Admin Share Postat Mai 3, 2013 Farul la 1100RT este foarte slab si nu prea ai ce-i face. Incearca proiectoare, asa cum ti-a sugerat Gabyshor, problema este insa amplasamentul acestora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Farul la 1100RT este foarte slab si nu prea ai ce-i face. Incearca proiectoare, asa cum ti-a sugerat Gabyshor, problema este insa amplasamentul acestora. nu prea mai e problema. dan_cata face suporti pt proiectoare (se prind la oglinzi). se pot folosi hella micro de sau hella ff50 (eu as baga si xenon in ele si le-as monta pe faza lunga, sa nu incurc circulatia). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 nu prea mai e problema. dan_cata face suporti pt proiectoare (se prind la oglinzi). se pot folosi hella micro de sau hella ff50 (eu as baga si xenon in ele si le-as monta pe faza lunga, sa nu incurc circulatia). Asa am sa fac o sa i-au din nou legatura cu Dan si aproape sigur ma rezolva. Va multumesc si va doresc la toti un Paste fericit cu ceva kilometri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 (editat) Ciclopul ala urat al meu are un ochi!... cu lentila de +50, punct ochit-punct tintit. Cel mai prietenos ciclop, asa l-am luat, la RAR am mers cu farul original, a doua zi jos carenele cu cea mai mare bucurie. Uh, vad din nou! Sper sa nu fiu nevoit sa repet operatiunea inainte de termen- 2 ani ... Editat Mai 4, 2013 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Ciclopul ala urat al meu are un ochi!... cu lentila de +50, punct ochit-punct tintit. Cel mai prietenos ciclop, asa l-am luat, la RAR am mers cu farul original, a doua zi jos carenele cu cea mai mare bucurie. Uh, vad din nou! Sper sa nu fiu nevoit sa repet operatiunea inainte de termen- 2 ani ... O fi ,,ciclopul" ala al tau bun, dar ma gandesc ca doua proiectoare adevarate fac din noapte zi fara a fi nevoie sa demontez tot carenajul de doua ori pentru R.A.R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 (editat) Merci de informatii. Oamenii cu care am vorbit sa aduca din Italia sunt laudati pe toate forumurile ca sunt corecti si nu aduc jafuri. Combinat cu faptul ca nu cer avans si ca pot sa refuz motorul aici daca nu e in regula ma face sa am incredere ca isi stiu meseria. Sunt de acord ca cele 2 de mai devreme sunt ok si isi merita pretul, dar mai mult de 3000 - 3200 nu pot sa dau, avand in vedere ca mai trebuie sa dau si statului o caciula de bani pentru privilegiul de a rupe mobra prin gropile patriei. Pai daca mergi si-l iei din Italia, cat dai pe el? strict pretul motorului ? 3k ? Adusul te costa 500 cel mai ieftin. Inscrisul 200 si ai ajuns la 3.700. Sunt curios ce RT gasesti la 3k totusi Pe moto.it sunt 3 la 3.000-3.200 restul de la 3.500 in sus. Editat Mai 6, 2013 de Garcya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.