dexxter Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Al meu s-a stricat la Rt a doua oară. La reprezentanta in Ungaria unde a fost reparat prima data mi-a spus mecanicul ca nu se poate repara eficient, fiind o greșeală de proiectare la care lucrează inca producatorul. Si cred ca așa e. Punctul slab al acestui motor. Din fericire nu te prea afectează la placerea calaritului, având alte metode sa nu ramii fără benzina. Alte puncte slabe sunt din fericire putine. de curiozitate: dupa cat timp de la prima schimbare s-a stricat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 (editat) Salut Nevasta-mea are un 800 ST,2009 cu care a facut 70.000 pana acum.Binenteles ca de servisare ma ocup io. Acelasi lucru l-am patit si noi,pe autostrada in 2011.Calculatorul spunea ca mai face 67 km.Tot pe autostrada,in 2012 a murit complet,in mers,brusc,din cauza bateriei.A fost palpitant sa treaca pe banda 1 fara motor,fara semnalizare. Recent i-am schimbat cablu de ambreiaj,rulmentii din jug si rulmentii spate cu tot cu ax,deoarece un rulment se blocase si s-a invartit pe ax,sapand un sant in el. Per total e ok mobra,dar,comparativ cu un boxer poate maxim 50%.Ma refer la km si fiabilitate. A! In calculatorul ei si in franele de dacie sa nu ai incredere. Numai bine de voi ziceam si eu cu litrometrul...da' na, fara nume. oricum e bine ca ai povestit de problemele de la 70.000, ca sa se stie. cumva cred ca desi este marketat ca sport touring, lipseste fiabilitatea aia a unui tourer mare - asa pe la 200.000 km Editat Iunie 7, 2013 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 adauga la lista de probleme releul de la pompa de benzina si grupul (rulmentul mare din grup) Al meu s-a stricat la Rt a doua oară. La reprezentanta in Ungaria unde a fost reparat prima data mi-a spus mecanicul ca nu se poate repara eficient, fiind o greșeală de proiectare la care lucrează inca producatorul. Si cred ca așa e. Punctul slab al acestui motor. Din fericire nu te prea afectează la placerea calaritului, având alte metode sa nu ramii fără benzina. Alte puncte slabe sunt din fericire putine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 de voi ziceam si eu cu litrometrul... Din pacate insa vad ca Marcel nu a povestit si rezolvarea problemei... daca am inteles bine de la el, acum BMW ofera o noua varianta a "litrometrului" si costul este unul decent, pe la cca 200RON. Banuiesc ca si la RT ar fi aceeasi situatie (daca nu chiar piesa identica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 (editat) @ SERGHEI42 Legat de crashbar, vezi in imaginile anuntului urmator cum arata . Partea de jos e aceea unde sunt acele bracket-uri de tabla . Acelea se prind de bloc iar suruburile mari sunt defapt niste prinderi elastice care la un efort prea mare se rup. Combinatia de bracket din tabla ( care se deformeaza ) si acele suruburi iti salveaza prinderile de pe bloc. http://www.leboncoin.fr/equipement_moto/487319529.htm?ca=12_s Ai dreptate cu tabla aia ..buna ideea cine a gandit-o.Ce poti sa imi spui de cotele simeringurilor de furca? Am vazut ca difera simeringurile la 16 v fata de cele cu 8 v .http://www.motobins.co.uk/bmw-parts.php?model=K%20Series Pe tubul stang am o zgaraietura pe lungime de 10 cm zic eu .se simte numai daca stii ca este acolo si o gadili foarte atent cu unghia ,este foarte foarte fina .Dauneaza simeringului (in mod normal ,da ..zic eu ) ?.La cat este de fina sigur pot sa o lustruiesc la un shlaif cu pasta sau smirgher foarte fin ca prim pas. PS; la mine in CI imi apare K1 1000 (fereastra A ) apoi in fereastra B apare k1//100RS si operare modificare la nr de identificare .Seria motorului este aceeasi in ambele ferestre . Editat Iunie 7, 2013 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 @ SERGHEI42 Salut, n-am cotele semeringurilor , imi este dezinstalat ETK-ul . Semeringurile difera intre 2v si 16v pentru ca ai o alta furca jante si frane fata de 2V. Daca vrei neaparat dimensiunea , suna la Bavaria sau scoate de pe net kitul de ETK ( preferabil o versiune veche 2004, 2008 ) . Acolo o sa ai dimensiunile la fiecare semering. Pe realoem nu dau decat pret si cod, niciodata dimensiuni si masa. Zgarietura - daca nu ai bavura care sa o simti cand dai cu degetul si zgarietura e doar de suprafata - eu as lasa-o asa. Ce scriu cei la RAR si inmatriculari in CI de multe ori se bat cap in cap. Eu am atat RT cat si LT scris in documente. K1 e alt model , pe langa carenarea diferita are si cateva mici diferente tehnice fata de modelul tau. http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_k_1_1990.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 @ SERGHEI42 Salut, n-am cotele semeringurilor , imi este dezinstalat ETK-ul . Semeringurile difera intre 2v si 16v pentru ca ai o alta furca jante si frane fata de 2V. Daca vrei neaparat dimensiunea , suna la Bavaria sau scoate de pe net kitul de ETK ( preferabil o versiune veche 2004, 2008 ) . Acolo o sa ai dimensiunile la fiecare semering. Pe realoem nu dau decat pret si cod, niciodata dimensiuni si masa. Zgarietura - daca nu ai bavura care sa o simti cand dai cu degetul si zgarietura e doar de suprafata - eu as lasa-o asa. Ce scriu cei la RAR si inmatriculari in CI de multe ori se bat cap in cap. Eu am atat RT cat si LT scris in documente. K1 e alt model , pe langa carenarea diferita are si cateva mici diferente tehnice fata de modelul tau. http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_k_1_1990.php Am vazut K1 ..este ,,diferit " de ce am eu )) Multam mult .O sa sap . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Din pacate insa vad ca Marcel nu a povestit si rezolvarea problemei... daca am inteles bine de la el, acum BMW ofera o noua varianta a "litrometrului" si costul este unul decent, pe la cca 200RON. Banuiesc ca si la RT ar fi aceeasi situatie (daca nu chiar piesa identica). Da,cica au scos un litrometru nou,care pe mine ma lasa rece din moment ce am platit pe ceva care nu si-a facut treaba. Apoi platesc 270 ron fara manopera,urmand sa vad daca va fi bine sau nu.In cazul in care s-a rezolvat problema,nu uita ca acest lucru s-a facut cu costuri suplimentare din partea utilizatorului. Imi aduc aminte ca mi-ai recomandat sa merg dupa trip,cand alimentez sa dau trip-ul la zero si sa fiu atent la cati km fac. Ok,asa am facut,dar banii pe calculatorul ala de ce i-am dat?Ca sa raman in pana prostului(si nu sunt singurul) cand el arata ca mai fac inca 67 km? Aici dat-o in bara,de ce e asa greu sa recunoastem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 de curiozitate: dupa cat timp de la prima schimbare s-a stricat? Doi ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 Peste iarna senzorul nivel combustibil a decedat si la mine(k1200R).Acum imi arata ca rezervorul este gol.Din ce am citit pe net se pare ca este o problema des intalnita si la acest model.Problema este ca odata cu inlocuirea lui trebuie sa ajungi si pe la o reprezentanta(sau un tester bmw)pentru recalibrarea celui nou.Stie cineva daca si in acest caz,au remediat problema senzorului?Intreb,deoarece am citit pe net cazuri in care acest senzor s-a defectat si de doua ori intr-un an! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 Aici dat-o in bara,de ce e asa greu sa recunoastem? Marcelino, nu inteleg ce ai vrut sa zici aici, eu sunt total de acord ca e de rahat sa se strice si eventual sa nu repare BMW pe costul lor avand in vedere ca a fost o problema "generala"; poate in alte tari au preluat costul, nu stiu. Insa ce am vrut eu sa spun celor cu problema similara este ca, din cate am inteles de la tine, de bine de rau exista o solutie, adica poti sa-l schimbi cu un model nou care poate nu mai cedeaza ca cele precedente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Nu stiam ca exista un nou model de litrometru. Cel putin anul trecut in Iulie cand l-am schimbat eu pe al meu nu exista. Sau nu pt RT, poate doar pt ST, dar ma indoiesc ca nu "impart" anumite repere de service. In alta dezordine de idei, pt revizia de 40.000 anul asta am ales sa merg la Dan Cata la Cluj, pt a avea un termen de comparatie cu lucrarile efectuate in reteaua oficiala BMW din tara, atat ca si costuri cat si ca (virgula) cum se simte motocicleta dupa intretinerea curenta. Nu am avut de facut operatiuni foarte complexe (gen schimbat ambreiaj), doar revizie cu schimb de ulei si filtru, schimbat toate fluidele (grup, cutie, lichid de frana), joc tacheti si sincronizare. Rezultatul este ca acum parca merg pe alta motocicleta - lucru datorat mai ales sincronizarii, facute cu tester si calculator. Celor care inca nu ati fost la el, vi-l recomand din toata inima, eu fiind cel mai tipicar si chisat om cand vine vorba de motocicleta. Dane, multumesc, ne vedem la sfarsitul lui iulie pt revizia de 50.000! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Nu stiam ca exista un nou model de litrometru. Probabil ca nici n-aveai de unde sa stii ca na, va vedeti asa rar Noroc ca ma obosesc io sa scriu p-aici ce mai aud pe ici, pe colo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 ... si ca (virgula) cum se simte motocicleta dupa intretinerea curenta. Chiar se simte altfel motocicleta dupa ce mergi la Dan fata de Bavaria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 ... doar revizie cu schimb de ulei si filtru, schimbat toate fluidele (grup, cutie, lichid de frana), joc tacheti si sincronizare. Bujii, curea de alternator? Se schimba tot la 40... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Bujii, curea de alternator? Se schimba tot la 40... nu m-ai prins: paranoic cum sunt, am schimbat toate astea la 25-30.000 cand m-am gandit ca o fi statuta cureua aia...mai bine mai devreme decat prea tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 (editat) Chiar se simte altfel motocicleta dupa ce mergi la Dan fata de Bavaria? Pai in primul rand cei de la Brasov nu au scula de sincronizat motoru, deci nu a fost sincronizat ("parcat motorase pas cu pas" cand temperatura motorului e peste 80 de grade) niciodata. asta se traduce (la mine cel putin) printr-un relanti cu mai putine scuturaturi si mai "rotund". in mers, pare ca trage mai linear si mai de jos (scula de sincronizare arata in sarcina un dezechilibru mai mare spre cilindrul din dreapta). Legat de jocul la tacheti - am constatat ca nu erau egale - existau mici - foarte mici - diferente. Legat de maruntisuri, am constat ca suruburile (cele la care producatorul nu da forta de strangere, de exemplu cele de la carene, dar nu numai - si cel de la baia de ulei si cel de la grup) erau stranse prea tare (la carena stanga la una dintre prinderi se vede "floarea surubului" adancita in plastic). Datorita celor de mai sus - este parerea mea, posibil subiectiva - zic ca motorul se aude si merge altfel. Sa nu ma intelegi gresit nici tu nici altcineva: pe partea de service si intretinere nu am nimic cu Brasovul, din contra! Robi este o persona extrem de amabila si prietenoasa, care a insistat pe explicatii, mai ales pe partea cu "de ce trebuie asa si nu altfel" si cu o atitudine "pentru client". Problema mea cu cei din tara este ca au miscat cand am avut probleme grave doar dupa mailuri date la nava-mama in Germania. Editat Iunie 10, 2013 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Pai in primul rand cei de la Brasov nu au scula de sincronizat motoru, deci nu a fost sincronizat ("parcat motorase pas cu pas" cand temperatura motorului e peste 80 de grade) niciodata. .... Sa nu ma intelegi gresit ... Pai nu e vorba de inteles gresit sau bine... Nu intelegeam ce inseamna ca "se simte altfel", adica nu-mi inchipuiam ca aia iti zic ca au facut revizie, eventual si stampila aferenta de dealer BMW in cartea service dar tu n-ai facut niciodata sincronizare in 40k??? Daca asa este, acum inteleg ce ai vrut sa spui dar totusi, pt mine, unele chestii raman in contextul asta "de neinteles"... Hai ca dezbatem saptamana viitoare la o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Hallo, e mai simplu in realitate. S-a facut tot ce trebuia sa se faca, fara asta, si acest lucru se vede in fisele de service pe care le am de la ei. Oricui as vinde motocicleta asta si ar verifica autenticitatea stampilelor pana la 40.000 in sistem, ar constata ca toate operatiunle de intretinere sunt facute conform recomandarilor producatorului, chiar mai devreme decat ar trebui (vezi curea alternator); in plus am pastrat toate devizele de lucrari si toate facturile detaliate atat pe intretinere, cat si pe piesele inlocuite pe banii mei (litrometru, grup etc) Ca sa sumarizez, as spune ca de la reprezentanta a plecat ca dupa orice mecanic de reprezentanta (minus sincronizare), iar de la Dan Cata a plecat ca de la un pasionat, ca si cum ar fi fost motorul lui. De altfel, s-a intors cu un mare zambet dupa ce a plecat in proba cu el, cred ca i-a placut! Povestim saptamana viitoare la bere! Nu m-am mai uitat, mai ninge sus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Pai nu e vorba de inteles gresit sau bine... Nu intelegeam ce inseamna ca "se simte altfel", adica nu-mi inchipuiam ca aia iti zic ca au facut revizie, eventual si stampila aferenta de dealer BMW in cartea service dar tu n-ai facut niciodata sincronizare in 40k??? Daca asa este, acum inteleg ce ai vrut sa spui dar totusi, pt mine, unele chestii raman in contextul asta "de neinteles"... Hai ca dezbatem saptamana viitoare la o bere Hahaha Lasa ca am facut eu prima sincronizare la 90.000 in 2010 la Hamburg,iar a doua la 185.000 la Cluj la Dan Cata,binenteles. Confirm ce a mancat dexter-ul mai sus,are dreptate.Si la mine senzatia a fost ca am alta motocicleta. In plus,eu mi-am pus pinioanele care le face australianul ala.Se spune ca deschid supapele mai repede,cuplul maxim e la o turatie mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xvs650 Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Nu stiam ca exista un nou model de litrometru. Cel putin anul trecut in Iulie cand l-am schimbat eu pe al meu nu exista. Sau nu pt RT, poate doar pt ST, dar ma indoiesc ca nu "impart" anumite repere de service. In alta dezordine de idei, pt revizia de 40.000 anul asta am ales sa merg la Dan Cata la Cluj, pt a avea un termen de comparatie cu lucrarile efectuate in reteaua oficiala BMW din tara, atat ca si costuri cat si ca (virgula) cum se simte motocicleta dupa intretinerea curenta. Nu am avut de facut operatiuni foarte complexe (gen schimbat ambreiaj), doar revizie cu schimb de ulei si filtru, schimbat toate fluidele (grup, cutie, lichid de frana), joc tacheti si sincronizare. Rezultatul este ca acum parca merg pe alta motocicleta - lucru datorat mai ales sincronizarii, facute cu tester si calculator. Celor care inca nu ati fost la el, vi-l recomand din toata inima, eu fiind cel mai tipicar si chisat om cand vine vorba de motocicleta. Dane, multumesc, ne vedem la sfarsitul lui iulie pt revizia de 50.000! Eu am crezut ca bat campii eu cateva posturi in urma...dar se pare ca nu..eu am cumparat mobea din Germania si am fost multumit dar dupa revizia facuta la Dan am plecat acasa cu alta mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Confirm ce a mancat dexter-ul mai sus,are dreptate.Si la mine senzatia a fost ca am alta motocicleta. Mai fratilor, bineinteles ca acum inteleg ca "era alta motocicleta"!!! Dar cine naiba putea sa-si inchipuie ca voi nu faceti sincronizare la boxere cu zecile de mii de km, cand in mod normal se face la fiecare 10k??? plm, no comment! Eu nu stiu cum de le da voie BMW sa puna stampila pe o carte de service... Si acum incep sa inteleg de ce unii nu dau doi bani pe cartea de service facuta in Ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Si acum poate intelegi atitudinea unora dintre noi vis-s vis de omniprezentele tale elogii aduse BMW-ului. Iti repet ca noi beneficiem de servicii in ROMANIA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Un carburator fericit E de ceva model de BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Si acum poate intelegi atitudinea unora dintre noi vis-s vis de omniprezentele tale elogii aduse BMW-ului. Iti repet ca noi beneficiem de servicii in ROMANIA ....iar pe cei cu moto mai batrane ( cazul meu r 1100 gs-96)..te trateaza cu spatele si i-ti recomanda sa te duci cu ea la programul rabla. Cred si eu ca la Viena e alt fel....ca sa nu mai reamintesc ca piesele pt modele mai vechi de 10 ani a trebui sa beneficieze si de o reducere pt fidelitate... (zic eu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.