Sari la conținut

Postări Recomandate

Azi am facut o greseala de... incepator sa zicem (ceea ce si sunt de altfel) cu un F 800 S... Calculatorul arata ca mai am benzina pentru 63 de km, prima statie la care intentionam sa intru, era la 3 km distanta. Nu e cazul sa spun mai departe ce s-a intamplat, nu? Cine a mai avut (sau are) modele F800, are ceva experienta in privinta asta? Este o deficienta comuna, sa fiu mai precaut de-acum? Sau ar trebui sa merg cu ea la verificari? Ma gandesc ca 60 km inseamna cam 2 litri de benzina, ceea ce mi se pare o eroare de indicatie cam mare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dl. Dan Cata, sa traiesti 1000 de ani !!!!

Tocmai ce am schimbat ambreiajul la el ... mi-a transformat mobra intr-o fiara !!!

 

Multumesc inca odata pentru tot si ne auzim la telefon sa stabilim cand sa mai vin sa rezolvam chestiile alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am facut o greseala de... incepator sa zicem (ceea ce si sunt de altfel) cu un F 800 S... Calculatorul arata ca mai am benzina pentru 63 de km, prima statie la care intentionam sa intru, era la 3 km distanta. Nu e cazul sa spun mai departe ce s-a intamplat, nu? Cine a mai avut (sau are) modele F800, are ceva experienta in privinta asta? Este o deficienta comuna, sa fiu mai precaut de-acum? Sau ar trebui sa merg cu ea la verificari? Ma gandesc ca 60 km inseamna cam 2 litri de benzina, ceea ce mi se pare o eroare de indicatie cam mare...

Salut,

eu stiu personal cel putin un caz identic, dar este F800ST. Pana la urma s-a soldat cu obstescul sfarsit al senzorului de benzina din rezervor. Dupa care se mergea doar la kilometraj. Din cate stiu, este o problema comuna la F800. Daca ai sa cauti, cred ca este plin internetul pe forumuri de problema asta.

Poti incerca o recalibrare a senzorului si o curatare (daca este cel ca la RT - o vergea subtire de plastic, nu flotor). Eu l-am schimbat pe al meu in reprezentanta la Brasov.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu s-a stricat la Rt a doua oară. La reprezentanta in Ungaria unde a fost reparat prima data mi-a spus mecanicul ca nu se poate repara eficient, fiind o greșeală de proiectare la care lucrează inca producatorul. Si cred ca așa e. Punctul slab al acestui motor. Din fericire nu te prea afectează la placerea calaritului, având alte metode sa nu ramii fără benzina. Alte puncte slabe sunt din fericire putine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua .Proaspat posesor de BMW k1 100RS cu o multime de intrebari.Am reusit sa achizitionez motocicleta la un pretz eu spun mai mult decat convenabil,chiar daca este mult de lucru la ea din cate imi dau seama la prima vedere sper sa ma bucur sezonul asta de ea .La toamna vor incepe cheltuielile si degetele zdrelite.

Deocamdata sunt in perioada de acomodare cu comenzile (semnalizarea ) :) Nu am probleme cu greutatea sau inaltimea .Am constatat la primul drum prin orash ca se apleaca putin mai greu decat fosta mea musca dar m-am obisnuit .Sunt proprietarul cu nr 4 ,deci s-a cam plimbat pe la unul altul ,cine stie ce gasesc prin motor sau cutie dar ..asta este este fier si se repara :)).Este altceva ,este BMW.

 

Am citit topicul asta pana la pagina 180 (de 2 zile) si incerc sa caut informatii legate de piese,probleme,imbunatatiri..etc .In primul rand avand o ,,scurgere"..da da ..,,scurgere"de ulei pe la simeringul furcii fata dreapta am purces in cautarea pieselor .Am masurat de curiozitate ,,tubul" si are 41.7 mm diametru .In cutia cu piese primita odata cu motocicleta am gasit si 4 buc simering ..3 uzate,si unul nou ..Toate au dimensiunea 41.7x 55x7.5/10 iar pe site-uri de piese gasesc la modelul meu simering cu cotele : 41x51x6....Care este CEL BUN ???

 

 

Totodata as vrea daca se poate sa ma indrumati spre o sursa de unde pot achizitiona simering palier (chiar si distributie ) ,simering priza cutie viteze,set garnituri motor ..discuri ferodo ambreiaj Matiz (sa fie de rezerva) sau ..poate cunoasteti pe cineva care face discurile de frictiune (pe vremuri era un atelier pe sus prin spatele Palatului Copiilor ,se intra si din-spre Big parca ) unde faceam pt mercedes si opel ).Desigur ,as prefera original dar asta functie de veniturile obtinute la vremea respectiva (discul inca rezista ,si nu patineaza) .

 

Ma intereseaza si niste crash-barr-uri home-made ..cote,poze..forma..

 

 

In fotografia de mai jos mie imi pare ca cineva a incercat sa ,,coboare fata " ..sau asa trebuie sa fie furca !!!?? Fostul proprietar are 165cm si cam 65 kg ..

 

 

Multumesc.

post-53858-0-56472900-1370345778_thumb.jpg

post-53858-0-54500000-1370346042_thumb.jpg

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am facut o greseala de... incepator sa zicem (ceea ce si sunt de altfel) cu un F 800 S... Calculatorul arata ca mai am benzina pentru 63 de km, prima statie la care intentionam sa intru, era la 3 km distanta. Nu e cazul sa spun mai departe ce s-a intamplat, nu? Cine a mai avut (sau are) modele F800, are ceva experienta in privinta asta? Este o deficienta comuna, sa fiu mai precaut de-acum? Sau ar trebui sa merg cu ea la verificari? Ma gandesc ca 60 km inseamna cam 2 litri de benzina, ceea ce mi se pare o eroare de indicatie cam mare...

Salut

Nevasta-mea are un 800 ST,2009 cu care a facut 70.000 pana acum.Binenteles ca de servisare ma ocup io.

Acelasi lucru l-am patit si noi,pe autostrada in 2011.Calculatorul spunea ca mai face 67 km.Tot pe autostrada,in 2012 a murit complet,in mers,brusc,din cauza bateriei.A fost palpitant sa treaca pe banda 1 fara motor,fara semnalizare.

Recent i-am schimbat cablu de ambreiaj,rulmentii din jug si rulmentii spate cu tot cu ax,deoarece un rulment se blocase si s-a invartit pe ax,sapand un sant in el.

Per total e ok mobra,dar,comparativ cu un boxer poate maxim 50%.Ma refer la km si fiabilitate.

A! In calculatorul ei si in franele de dacie sa nu ai incredere.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua .Proaspat posesor de BMW k1 100RS cu o multime de intrebari.Am reusit sa achizitionez motocicleta la un pretz eu spun mai mult decat convenabil,chiar daca este mult de lucru la ea din cate imi dau seama la prima vedere sper sa ma bucur sezonul asta de ea .La toamna vor incepe cheltuielile si degetele zdrelite.

Deocamdata sunt in perioada de ................................................................ sa fie furca !!!?? Fostul proprietar are 165cm si cam 65 kg ..

 

 

Multumesc.

Salut,

 

Ce ai acolo nu e K1. E doar RS 0523 , 0533. Din ce an e ? Semeringuri poti lua originale de la reprezentanta . Nu sunt scumpe si tin mai mult decat cele aftermarket. Da un telefon si intreaba preturile , nu te costa nimic . Suspensia ti-e coborata, dureaza 10 min sa o pui la loc. Manuale de reparatii , proceduri si multe alte probleme isi gasesc rezolvarea pe forumul dedicat http://www.k100-forum.com . Fa-ti cont , prezinta-te si o sa ai acces la mai multa informatie decat poti duce.

Piese pe net gasesti la Motobins in UK , pe ebay si mai sunt destule surse . Un google search te lamureste rapid. Nu carpi discul de ambreiaj. Nu stiu cat ai de gand sa circuli cu motorul si cat il vei pastra dar n-are sens sa bagi porcarii in el. Schimba toate uleiurile , lichidul de frana si cel de racire. Crash bar nu stiu cine face in bucuresti , doar in cluj. Cele originale au prinderile facute cu cap, am vazut destule artizanale facute fara cap. Daca iti confectioneaza un 'nene' iti recomand sa te uiti putin pe net sau live la un motor cum sunt facute prinderile pt ca in mod normal , in partea de jos la K 75 - 100 - 1100 crash-bar-ul se prinde de bloc motor si n-ai vrea sa rupi ceva acolo daca pui jos motorul. Si inca un sfat: daca nu te pricepi , lasa pe altul care se pricepe, e mai scump sa repari o prostie decat sa platesti un mecanic de la bun inceput.

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ce ai acolo nu e K1. E doar RS 0523 , 0533. Din ce an e ? Semeringuri poti lua originale de la reprezentanta . Nu sunt scumpe si tin mai mult decat cele aftermarket. Da un telefon si intreaba preturile , nu te costa nimic . Suspensia ti-e coborata, dureaza 10 min sa o pui la loc. Manuale de reparatii , proceduri si multe alte probleme isi gasesc rezolvarea pe forumul dedicat http://www.k100-forum.com . Fa-ti cont , prezinta-te si o sa ai acces la mai multa informatie decat poti duce.

Piese pe net gasesti la Motobins in UK , pe ebay si mai sunt destule surse . Un google search te lamureste rapid. Nu carpi discul de ambreiaj. Nu stiu cat ai de gand sa circuli cu motorul si cat il vei pastra dar n-are sens sa bagi porcarii in el. Schimba toate uleiurile , lichidul de frana si cel de racire. Crash bar nu stiu cine face in bucuresti , doar in cluj. Cele originale au prinderile facute cu cap, am vazut destule artizanale facute fara cap. Daca iti confectioneaza un 'nene' iti recomand sa te uiti putin pe net sau live la un motor cum sunt facute prinderile pt ca in mod normal , in partea de jos la K 75 - 100 - 1100 crash-bar-ul se prinde de bloc motor si n-ai vrea sa rupi ceva acolo daca pui jos motorul. Si inca un sfat: daca nu te pricepi , lasa pe altul care se pricepe, e mai scump sa repari o prostie decat sa platesti un mecanic de la bun inceput.

Asfalt uscat.

..eu am scris ce scrie si in carte :)) Este trecut 1992 ca an .In numarul de identificare spre sfarsit scrie si K100RS.Daca ei au scris prostii evident si eu spun prostii pana aflu altceva.

Suspensia am rezolvat-o ,am pus la pozitie si se simte diferenta la tinuta .

Simeringuri clar voi lua originale pt ca pretul nu este exagerat.Cat despre discul de ambreiaj daca va fi cazul voi cumpara original..cand am intrebat de ceva ,,improvizatie" nu descoperisem preturile (un disc il schimbi poate o singura data in viata ) .

Crash bar prins de blocul motor suna periculos.De aceea vreau sa vad mai multe modele si apoi vedem ce manufacturam.

Legat de mecanic ,ce pot spune decat ca prefer sa stric eu si sa stiu pe cine injur decat sa plec si fuck++ si cu banii luati.Daca voi gasi un mecanic adevarat imi voi face abonament la el ..de carpaci nu am nevoie.Daca sunt in stare sa fac RK la un motor diesel sau cu aprindere prin scanteie si la o cutie de viteze cred ca ma pot descurca si cu ,,masina "asta ..Ce nu stiu,intreb,invat,apelez la cei ce stiu ca STIU sigur.Stiu ca in comunitatea asta daca ai schimbat uleiul singur si una ..doua bujii te numesti mecanic dar la mine nu este cazul.

 

Multumesc mult pentru informatii..Imi voi face cont pe forumul K 100.

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ SERGHEI42

 

Legat de crashbar, vezi in imaginile anuntului urmator cum arata . Partea de jos e aceea unde sunt acele bracket-uri de tabla . Acelea se prind de bloc iar suruburile mari sunt defapt niste prinderi elastice care la un efort prea mare se rup. Combinatia de bracket din tabla ( care se deformeaza ) si acele suruburi iti salveaza prinderile de pe bloc.

 

http://www.leboncoin.fr/equipement_moto/487319529.htm?ca=12_s

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu s-a stricat la Rt a doua oară. La reprezentanta in Ungaria unde a fost reparat prima data mi-a spus mecanicul ca nu se poate repara eficient, fiind o greșeală de proiectare la care lucrează inca producatorul. Si cred ca așa e. Punctul slab al acestui motor. Din fericire nu te prea afectează la placerea calaritului, având alte metode sa nu ramii fără benzina. Alte puncte slabe sunt din fericire putine.

de curiozitate: dupa cat timp de la prima schimbare s-a stricat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Nevasta-mea are un 800 ST,2009 cu care a facut 70.000 pana acum.Binenteles ca de servisare ma ocup io.

Acelasi lucru l-am patit si noi,pe autostrada in 2011.Calculatorul spunea ca mai face 67 km.Tot pe autostrada,in 2012 a murit complet,in mers,brusc,din cauza bateriei.A fost palpitant sa treaca pe banda 1 fara motor,fara semnalizare.

Recent i-am schimbat cablu de ambreiaj,rulmentii din jug si rulmentii spate cu tot cu ax,deoarece un rulment se blocase si s-a invartit pe ax,sapand un sant in el.

Per total e ok mobra,dar,comparativ cu un boxer poate maxim 50%.Ma refer la km si fiabilitate.

A! In calculatorul ei si in franele de dacie sa nu ai incredere.

Numai bine

de voi ziceam si eu cu litrometrul...da' na, fara nume. oricum e bine ca ai povestit de problemele de la 70.000, ca sa se stie.

cumva cred ca desi este marketat ca sport touring, lipseste fiabilitatea aia a unui tourer mare - asa pe la 200.000 km :)

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adauga la lista de probleme releul de la pompa de benzina si grupul (rulmentul mare din grup)

Al meu s-a stricat la Rt a doua oară. La reprezentanta in Ungaria unde a fost reparat prima data mi-a spus mecanicul ca nu se poate repara eficient, fiind o greșeală de proiectare la care lucrează inca producatorul. Si cred ca așa e. Punctul slab al acestui motor. Din fericire nu te prea afectează la placerea calaritului, având alte metode sa nu ramii fără benzina. Alte puncte slabe sunt din fericire putine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de voi ziceam si eu cu litrometrul...

 

Din pacate insa vad ca Marcel nu a povestit si rezolvarea problemei... daca am inteles bine de la el, acum BMW ofera o noua varianta a "litrometrului" si costul este unul decent, pe la cca 200RON. Banuiesc ca si la RT ar fi aceeasi situatie (daca nu chiar piesa identica).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ SERGHEI42

 

Legat de crashbar, vezi in imaginile anuntului urmator cum arata . Partea de jos e aceea unde sunt acele bracket-uri de tabla . Acelea se prind de bloc iar suruburile mari sunt defapt niste prinderi elastice care la un efort prea mare se rup. Combinatia de bracket din tabla ( care se deformeaza ) si acele suruburi iti salveaza prinderile de pe bloc.

 

http://www.leboncoin.fr/equipement_moto/487319529.htm?ca=12_s

Ai dreptate cu tabla aia ..buna ideea cine a gandit-o.Ce poti sa imi spui de cotele simeringurilor de furca? Am vazut ca difera simeringurile la 16 v fata de cele cu 8 v .http://www.motobins.co.uk/bmw-parts.php?model=K%20Series

 

Pe tubul stang am o zgaraietura pe lungime de 10 cm zic eu .se simte numai daca stii ca este acolo si o gadili foarte atent cu unghia ,este foarte foarte fina .Dauneaza simeringului (in mod normal ,da ..zic eu ) ?.La cat este de fina sigur pot sa o lustruiesc la un shlaif cu pasta sau smirgher foarte fin ca prim pas.

 

PS; la mine in CI imi apare K1 1000 (fereastra A ) apoi in fereastra B apare k1//100RS si operare modificare la nr de identificare .Seria motorului este aceeasi in ambele ferestre .

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ SERGHEI42

 

Salut, n-am cotele semeringurilor , imi este dezinstalat ETK-ul . Semeringurile difera intre 2v si 16v pentru ca ai o alta furca jante si frane fata de 2V. Daca vrei neaparat dimensiunea , suna la Bavaria sau scoate de pe net kitul de ETK ( preferabil o versiune veche 2004, 2008 ) . Acolo o sa ai dimensiunile la fiecare semering. Pe realoem nu dau decat pret si cod, niciodata dimensiuni si masa.

Zgarietura - daca nu ai bavura care sa o simti cand dai cu degetul si zgarietura e doar de suprafata - eu as lasa-o asa.

Ce scriu cei la RAR si inmatriculari in CI de multe ori se bat cap in cap. Eu am atat RT cat si LT scris in documente. K1 e alt model , pe langa carenarea diferita are si cateva mici diferente tehnice fata de modelul tau.

http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_k_1_1990.php

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ SERGHEI42

 

Salut, n-am cotele semeringurilor , imi este dezinstalat ETK-ul . Semeringurile difera intre 2v si 16v pentru ca ai o alta furca jante si frane fata de 2V. Daca vrei neaparat dimensiunea , suna la Bavaria sau scoate de pe net kitul de ETK ( preferabil o versiune veche 2004, 2008 ) . Acolo o sa ai dimensiunile la fiecare semering. Pe realoem nu dau decat pret si cod, niciodata dimensiuni si masa.

Zgarietura - daca nu ai bavura care sa o simti cand dai cu degetul si zgarietura e doar de suprafata - eu as lasa-o asa.

Ce scriu cei la RAR si inmatriculari in CI de multe ori se bat cap in cap. Eu am atat RT cat si LT scris in documente. K1 e alt model , pe langa carenarea diferita are si cateva mici diferente tehnice fata de modelul tau.

http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_k_1_1990.php

Am vazut K1 ..este ,,diferit " de ce am eu :))) Multam mult .O sa sap .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate insa vad ca Marcel nu a povestit si rezolvarea problemei... daca am inteles bine de la el, acum BMW ofera o noua varianta a "litrometrului" si costul este unul decent, pe la cca 200RON. Banuiesc ca si la RT ar fi aceeasi situatie (daca nu chiar piesa identica).

Da,cica au scos un litrometru nou,care pe mine ma lasa rece din moment ce am platit pe ceva care nu si-a facut treaba.

Apoi platesc 270 ron fara manopera,urmand sa vad daca va fi bine sau nu.In cazul in care s-a rezolvat problema,nu uita ca acest lucru s-a facut cu costuri suplimentare din partea utilizatorului.

Imi aduc aminte ca mi-ai recomandat sa merg dupa trip,cand alimentez sa dau trip-ul la zero si sa fiu atent la cati km fac.

Ok,asa am facut,dar banii pe calculatorul ala de ce i-am dat?Ca sa raman in pana prostului(si nu sunt singurul) cand el arata ca mai fac inca 67 km?

Aici dat-o in bara,de ce e asa greu sa recunoastem?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Peste iarna senzorul nivel combustibil a decedat si la mine(k1200R).Acum imi arata ca rezervorul este gol.Din ce am citit pe net se pare ca este o problema des intalnita

si la acest model.Problema este ca odata cu inlocuirea lui trebuie sa ajungi si pe la o reprezentanta(sau un tester bmw)pentru recalibrarea celui nou.Stie cineva daca si in acest caz,au remediat problema senzorului?Intreb,deoarece am citit pe net cazuri in care acest senzor s-a defectat si de doua ori intr-un an!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici dat-o in bara,de ce e asa greu sa recunoastem?

 

Marcelino, nu inteleg ce ai vrut sa zici aici, eu sunt total de acord ca e de rahat sa se strice si eventual sa nu repare BMW pe costul lor avand in vedere ca a fost o problema "generala"; poate in alte tari au preluat costul, nu stiu.

 

Insa ce am vrut eu sa spun celor cu problema similara este ca, din cate am inteles de la tine, de bine de rau exista o solutie, adica poti sa-l schimbi cu un model nou care poate nu mai cedeaza ca cele precedente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam ca exista un nou model de litrometru. Cel putin anul trecut in Iulie cand l-am schimbat eu pe al meu nu exista. Sau nu pt RT, poate doar pt ST, dar ma indoiesc ca nu "impart" anumite repere de service.

 

In alta dezordine de idei, pt revizia de 40.000 anul asta am ales sa merg la Dan Cata la Cluj, pt a avea un termen de comparatie cu lucrarile efectuate in reteaua oficiala BMW din tara, atat ca si costuri cat si ca (virgula) cum se simte motocicleta dupa intretinerea curenta. Nu am avut de facut operatiuni foarte complexe (gen schimbat ambreiaj), doar revizie cu schimb de ulei si filtru, schimbat toate fluidele (grup, cutie, lichid de frana), joc tacheti si sincronizare. Rezultatul este ca acum parca merg pe alta motocicleta - lucru datorat mai ales sincronizarii, facute cu tester si calculator.

 

Celor care inca nu ati fost la el, vi-l recomand din toata inima, eu fiind cel mai tipicar si chisat om cand vine vorba de motocicleta. Dane, multumesc, ne vedem la sfarsitul lui iulie pt revizia de 50.000!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam ca exista un nou model de litrometru.

 

Probabil ca nici n-aveai de unde sa stii ca na, va vedeti asa rar :crack:

Noroc ca ma obosesc io sa scriu p-aici ce mai aud pe ici, pe colo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... doar revizie cu schimb de ulei si filtru, schimbat toate fluidele (grup, cutie, lichid de frana), joc tacheti si sincronizare.

 

Bujii, curea de alternator? Se schimba tot la 40...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...