GIV 32 Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 Salut BMW-isti...stiti dak sunt R1200S pe la noi (Romania)...? ...sunt cel putin 7 doar in arad si timisoara!! --- Mesaj completat în 12 Nov 2007 09:40 ------------- salutare la bmw-eisti hop si io mi-am luat de ceva timp un bmwf650 si am chiar si pana in norvegia cu el.si acum cred ca o sa il vand si o sa imi iau un rt1100 ca mi s-o pus pata dar pana una alta cine ma ajuta sa gsesc o scaritza +suport dreapta spate.pt f nu mai bine si asfalt uscat ...salutare si tie!.. ..buna alegere ai facut dar cu rt-ul nu te mai poti baga pe drumurile pe care intrai cu gs-ul!! ...rt-ul este pt drumuri lungi si bune!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k_davre Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 ...sunt cel putin 7 doar in arad si timisoara!! <small>--- Mesaj completat în 12 Nov 2007 09:40 -------------</small><br/> ...salutare si tie!.. ..buna alegere ai facut dar cu rt-ul nu te mai poti baga pe drumurile pe care intrai cu gs-ul!! ...rt-ul este pt drumuri lungi si bune!! da stiu ca nu mai ma pot baga dar nu am gs e f650 simplu si am f pana in norvegia cu el si cred ca mai am de gand sa mai fac niste drumuri iar pt coclauri ma gandeam la un hp2 ca nu crred ca rezist fara sa ma bag pe undeva numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 da stiu ca nu mai ma pot baga dar nu am gs e f650 simplu si am f pana in norvegia cu el si cred ca mai am de gand sa mai fac niste drumuri iar pt coclauri ma gandeam la un hp2 ca nu crred ca rezist fara sa ma bag pe undeva numai bine ...si f650 tot gs este, daca ai fost multumit de el si nu te stringe cureaua de foame tine-l si pe asta si rt-ul!!...unul pt iesiri noroioase iar celalalt pt drumuri lungi!!..asta e varianta optima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k_davre Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 ...si f650 tot gs este, daca ai fost multumit de el si nu te stringe cureaua de foame tine-l si pe asta si rt-ul!!...unul pt iesiri noroioase iar celalalt pt drumuri lungi!!..asta e varianta optima! crede-ma ca este diferentza mare dintre un bmwf650 si un bmwf650 gs initial asa am vrut dar aste de il am io nu prea merge pe noroi abea il ti pe plaja e mai mult touring gs ul e mult mai enduro parerea mea si nu numai gs-ul e mai usor si are o garda mult mai mare si rt ul il vreu ca mie imi place sa calatoresc tu ai 2 nu esti multumit de ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 Salut BMW-isti...stiti dak sunt R1200S pe la noi (Romania)...? dak nu este nici una inmatriculat in Romania si eu vreau sa imi iau una din Germania o pot inmatricula? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marele alb Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 dak nu este nici una inmatriculat in Romania si eu vreau sa imi iau una din Germania o pot inmatricula? Bineinteles ca poti . Mergi la RAR si faci omologare individuala artizanala ( cei de la RAR stiu exact ce au de facut) , nu te costa cu nimic in plus. Ar fi bine sa ai totusi un certificat de conformitate asa-zisul COC, ai mai reduce din costuri. Altfel ajungi, cu carte de identitate si cu numere cu tot la aprox. 200 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faur Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 La Sama in Pipera poti incerca. Saptamina asta este dupa amiaza(dupa ora 14)Eugen,baiat fain care se pricepe la moto. Luigi Vicol Merci mult de info!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1 asta inseamna bmw boxer!!!...atentie la kilometrii!!! ... sau asta!!! ... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nevastuica Postat Noiembrie 18, 2007 Share Postat Noiembrie 18, 2007 (editat) Salutare! Ma alatur acestui grup cu un BMW R 1100 S, Am vazut in trafic prin Bucuresti, un model la fel ca al meu la culoare. parca m-am vazut in oglinda . Mai sunt detinatori de r 1100 s? Editat Noiembrie 18, 2007 de nevastuica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Noiembrie 18, 2007 Share Postat Noiembrie 18, 2007 nu sunt posesor de bmw, dar am gasit pe retea urmatoarele: repair manual pt bmw r1150 gs, bmw r 850 c, bmw r 1200 c si maintenance bmw integral ABS pt R 1150 RT (in engleza- format pdf) daca va trebuie, id de messenger smakalangadjo.bafta maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stapanu Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 Salutare! Ma alatur acestui grup cu un BMW R 1100 S, Am vazut in trafic prin Bucuresti, un model la fel ca al meu la culoare. parca m-am vazut in oglinda . Mai sunt detinatori de r 1100 s? Bine ai venit, Da, mai sunt cel putin patru bucati. O sa petreceti clipe foarte frumoase impreuna. numai de bine, razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 (editat) mi-a venit ambreiajul si sunt gata sa-l schimb. in manualul de service spune ca trebuie sa-i scot lichidul, sa inlocuiesc piesa si la sfarsit sa repompez lichidul hidraulic pana e la nivel. Intrebare: unde gasesc sa cumpar Vitamol v10? multumesc mult! --- Mesaj completat în 27 Nov 2007 19:02 -------------Ma ajuta cineva? Poate posesorii de GS sau GS Adventure? - am inteles ca si voi aveti acelasi lichid hidraulic in venele ambreiajului Editat Noiembrie 24, 2007 de cristibmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nevastuica Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Am nevoie de un sfat, eu am pe r 1100 s bujii ngk bkr7ekc, trebuie sa le schimb Stiti de unde pot lua modelul asta? sau exista si alte modele compatibile, ma gandeam la NGK Iridium IX si Denso Iridium Power Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Sa verifici compatibilitatea bujiilor! Nu e musai sa iei de la acelasi producator (NGK) dar ai grija sa fie compatibile. Niste bujii mai reci sau mai calde pot influenta in rau mersul motorului. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 29, 2007 Admin Share Postat Noiembrie 29, 2007 Bujii poti gasi pe str.Agricultori la nr 18 parca,sau pe linga maternitatea Giulesti este acelasi magazin cu piese auto-moto.Aici la Giulesti au expuse in vitrina trei motociclete,si poti comanda cam toate schimbabilele.. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu810101 Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Va salut! am mari dubii cu privire la bujiile astea pe iridium ... am cumparat doua bujii, le-am inlocuit pe cele vechi (niste dpr-uri ordinare) si nu am fost multumit (pornire greoaie la rece si mers de motocicleta inecata) am pus inapoi bujiile mele vechi (dpr-urile) si merge ca unsa Poate la voi o sa mearga mai bine ... eu nu mai cumpar bujii pe iridium (mai si costa 45 RON). Mult noroc! --- Mesaj completat în 30 Nov 2007 17:51 -------------bujii cumparate de pe Agricultori .............. Promotor International Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 Va Salut, am shi eu un R60 din 1962 stare perfecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 5, 2007 Admin Share Postat Decembrie 5, 2007 Piesa de muzeu.Tine-o bine pastrata si peste 10 ani iti iei patru honde d'alea pe ea! Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 Va Salut, am shi eu un R60 din 1962 stare perfecta super misto...ai reconditionat-o...nu...?...sau asa a fost pastrata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 nu nu am reconditionat`o dar a fost tinuta tot timpul in garaj..iar iarna in camera langa mine doar ca i`am mai pus o carena shi niste tobe facute de mine dar am toate piesele originale pt. el .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Decembrie 6, 2007 Autor Share Postat Decembrie 6, 2007 Tomi iarasi te lauzi cu BMW-ul!! Si ce e cu cbr-ul ala de 900? Vad ca ai reusit sa o cumperi. Poate pun si eu o poza cu fosta mea moto. A fost o faza tare cand noi doi am mers la ceva intrunire. 2 BMW R60.Toate lumea se holbea la motoarele noastre. Desii era acolo GSXR-uri, CBR-uri si etc . Ce vremuri frumoase erau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 Va Salut, am shi eu un R60 din 1962 stare perfecta Motocicleta arata senzational! Felicitari si s-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 ms la fel sensei... ceau Lali,ce mai faci?nu mai dai semne de viata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 <small>--- Mesaj completat în 05 Nov 2007 11:38 -------------</small><br/> ...da, sunt de acord cu tine dar atentie, socul nu are nimic de-a face cu mersul motorului la rece si mai ales cu fumul alb!!...singura functie a socului este de a tine putin turat motorul pina se stabilizeaza turatia si pina la mersul rotund al acestuia!!...ca sa verifici daca am dreptate porneste motorul fara soc doar putin(f putin si constant) accelerat!!..ai sa vezi ca porneste!... nu e chiar asa Socul suplimenteaza cantitatea de combustibil (adica mai corect spus, imbogateste amestecul carburant) E drept ca actioneaza si asupra clapetei de acceleratie dar asta e doar o functie secundara. Revenind la problema initiala... a unele boxere, in urma inclinarii in chiulasa ajunge ulei si ca urmare, dupa pornire scot ceva fum usor albastrui. Nu e neaparat o problema dar daca fumul e dens ar fi bine sa verifici compresia PS: salutare de la un Ef-er Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 nu e chiar asa Socul suplimenteaza cantitatea de combustibil (adica mai corect spus, imbogateste amestecul carburant) E drept ca actioneaza si asupra clapetei de acceleratie dar asta e doar o functie secundara. Revenind la problema initiala... a unele boxere, in urma inclinarii in chiulasa ajunge ulei si ca urmare, dupa pornire scot ceva fum usor albastrui. Nu e neaparat o problema dar daca fumul e dens ar fi bine sa verifici compresia PS: salutare de la un Ef-er ...daca nu stii despre ce e vorba nu te baga!...la bmw r 1100 rt, rs, gs, s, socul nu face altceva decit sa tina trasa acceleratia!...nu inchide clapete sau alte imbogatiri de amestec!...datorita mutarii pozitiei clapetei de acceleratie senzorul de pe axul clapetei da informatiile necesare computerului si acesta in functie de datele furnizate de senzorul de presiune absoluta si cel de temperatura aer stabileste dozajul necesar pornirii!! ...fumul scos la pornire este normal atita timp cit si la 0 km scoate fum la pornire, motocicletele bmw cu motoare boxer sunt facute sa consume ulei!..fumul alb la rece este datorat materialelor din care este construit motorul, care au un grad mare de dilatare si contractie!..tocmai in asta consta fiabilitatea motoarelor boxer!... ...la un bmw boxer nou un consum de ulei de 0,5 L este normal....la unul vechi un consum de ulei de 1,5 L este rau si se recomanda o vizita la mecanic!...eu am 2 motoare care consuma ulei sub 0,4L/5000km si au 1- 76.000.km si celalalt 96.000.km la o compresie de 13/13,2at !!...cu 14 pleaca din fabrica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.