Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dak nu este nici una inmatriculat in Romania si eu vreau sa imi iau una din Germania o pot inmatricula?

 

 

Bineinteles ca poti .

Mergi la RAR si faci omologare individuala artizanala ( cei de la RAR stiu exact ce au de facut) , nu te costa cu nimic in plus. Ar fi bine sa ai totusi un certificat de conformitate asa-zisul COC, ai mai reduce din costuri. Altfel ajungi, cu carte de identitate si cu numere cu tot la aprox. 200 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Salutare!

Ma alatur acestui grup cu un BMW R 1100 S,

Am vazut in trafic prin Bucuresti, un model la fel ca al meu la culoare.

parca m-am vazut in oglinda :hug:.

Mai sunt detinatori de r 1100 s?

post-5752-1195345420_thumb.jpg

post-5752-1195345662_thumb.jpg

Editat de nevastuica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt posesor de bmw, dar am gasit pe retea urmatoarele: repair manual pt bmw r1150 gs, bmw r 850 c, bmw r 1200 c si maintenance bmw integral ABS pt R 1150 RT (in engleza- format pdf) daca va trebuie, id de messenger smakalangadjo.bafta maxima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: Salutare!

Ma alatur acestui grup cu un BMW R 1100 S,

Am vazut in trafic prin Bucuresti, un model la fel ca al meu la culoare.

parca m-am vazut in oglinda :lol:.

Mai sunt detinatori de r 1100 s?

 

 

Bine ai venit,

 

Da, mai sunt cel putin patru bucati.

O sa petreceti clipe foarte frumoase impreuna.

 

numai de bine,

razvan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-a venit ambreiajul si sunt gata sa-l schimb.

in manualul de service spune ca trebuie sa-i scot lichidul, sa inlocuiesc piesa si la sfarsit sa repompez lichidul hidraulic pana e la nivel.

 

Intrebare: unde gasesc sa cumpar Vitamol v10?

multumesc mult!

 

--- Mesaj completat în 27 Nov 2007 19:02 -------------
Ma ajuta cineva?

 

Poate posesorii de GS sau GS Adventure? - am inteles ca si voi aveti acelasi lichid hidraulic in venele ambreiajului

Editat de cristibmw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de un sfat, eu am pe r 1100 s bujii ngk bkr7ekc, trebuie sa le schimb Stiti de unde pot lua modelul asta? sau exista si alte modele compatibile, ma gandeam la NGK Iridium IX si Denso Iridium Power

post-5752-1196332659_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Bujii poti gasi pe str.Agricultori la nr 18 parca,sau pe linga maternitatea Giulesti este acelasi magazin cu piese auto-moto.Aici la Giulesti au expuse in vitrina trei motociclete,si poti comanda cam toate schimbabilele..

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

am mari dubii cu privire la bujiile astea pe iridium ...

 

am cumparat doua bujii, le-am inlocuit pe cele vechi (niste dpr-uri ordinare) si nu am fost multumit (pornire greoaie la rece si mers de motocicleta inecata)

 

am pus inapoi bujiile mele vechi (dpr-urile) si merge ca unsa

 

Poate la voi o sa mearga mai bine ... eu nu mai cumpar bujii pe iridium (mai si costa 45 RON).

 

Mult noroc!

 

 

--- Mesaj completat în 30 Nov 2007 17:51 -------------
bujii cumparate de pe Agricultori .............. Promotor International

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu nu am reconditionat`o dar a fost tinuta tot timpul in garaj..iar iarna in camera langa mine :) doar ca i`am mai pus o carena shi niste tobe facute de mine dar am toate piesele originale pt. el ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tomi iarasi te lauzi cu BMW-ul!!

Si ce e cu cbr-ul ala de 900?

Vad ca ai reusit sa o cumperi.

 

Poate pun si eu o poza cu fosta mea moto.

 

A fost o faza tare cand noi doi am mers la ceva intrunire. 2 BMW R60.Toate lumea se holbea la motoarele noastre. Desii era acolo GSXR-uri, CBR-uri si etc . Ce vremuri frumoase erau.

post-7518-1196926662_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<small>--- Mesaj completat în 05 Nov 2007 11:38 -------------</small><br/>

...da, sunt de acord cu tine dar atentie, socul nu are nimic de-a face cu mersul motorului la rece si mai ales cu fumul alb!!...singura functie a socului este de a tine putin turat motorul pina se stabilizeaza turatia si pina la mersul rotund al acestuia!!...ca sa verifici daca am dreptate porneste motorul fara soc doar putin(f putin si constant) accelerat!!..ai sa vezi ca porneste!...

 

nu e chiar asa

Socul suplimenteaza cantitatea de combustibil (adica mai corect spus, imbogateste amestecul carburant)

E drept ca actioneaza si asupra clapetei de acceleratie dar asta e doar o functie secundara.

 

Revenind la problema initiala... a unele boxere, in urma inclinarii in chiulasa ajunge ulei si ca urmare, dupa pornire scot ceva fum usor albastrui. Nu e neaparat o problema dar daca fumul e dens ar fi bine sa verifici compresia

 

PS: salutare de la un Ef-er

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e chiar asa

Socul suplimenteaza cantitatea de combustibil (adica mai corect spus, imbogateste amestecul carburant)

E drept ca actioneaza si asupra clapetei de acceleratie dar asta e doar o functie secundara.

 

Revenind la problema initiala... a unele boxere, in urma inclinarii in chiulasa ajunge ulei si ca urmare, dupa pornire scot ceva fum usor albastrui. Nu e neaparat o problema dar daca fumul e dens ar fi bine sa verifici compresia

 

PS: salutare de la un Ef-er

...daca nu stii despre ce e vorba nu te baga!...la bmw r 1100 rt, rs, gs, s, socul nu face altceva decit sa tina trasa acceleratia!...nu inchide clapete sau alte imbogatiri de amestec!...datorita mutarii pozitiei clapetei de acceleratie senzorul de pe axul clapetei da informatiile necesare computerului si acesta in functie de datele furnizate de senzorul de presiune absoluta si cel de temperatura aer stabileste dozajul necesar pornirii!!

...fumul scos la pornire este normal atita timp cit si la 0 km scoate fum la pornire, motocicletele bmw cu motoare boxer sunt facute sa consume ulei!..fumul alb la rece este datorat materialelor din care este construit motorul, care au un grad mare de dilatare si contractie!..tocmai in asta consta fiabilitatea motoarelor boxer!...

...la un bmw boxer nou un consum de ulei de 0,5 L este normal....la unul vechi un consum de ulei de 1,5 L este rau si se recomanda o vizita la mecanic!...eu am 2 motoare care consuma ulei sub 0,4L/5000km si au 1- 76.000.km si celalalt 96.000.km la o compresie de 13/13,2at !!...cu 14 pleaca din fabrica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pt GIV 32 (ca am vazut ca ai R1100) sau cine mai stie:

 

Eu am 1100RS si in jurul a 3000r/min am motorul functioneaza neregulat, un fel de vibratie/intrerupere, nu mare dar deranjant cand incerc sa merg constant in zona respectiva de turatie. De la service BMW mi s-a spus ca este normal pt boxer, mai ales pt generatia asta de motor si ca pana si la cele noi de 1200 se simte dar mult mai putin...

Deci, ceva pareri??

 

Vlad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pt GIV 32 (ca am vazut ca ai R1100) sau cine mai stie:

 

Eu am 1100RS si in jurul a 3000r/min am motorul functioneaza neregulat, un fel de vibratie/intrerupere, nu mare dar deranjant cand incerc sa merg constant in zona respectiva de turatie. De la service BMW mi s-a spus ca este normal pt boxer, mai ales pt generatia asta de motor si ca pana si la cele noi de 1200 se simte dar mult mai putin...

Deci, ceva pareri??

 

Vlad

...pot fi multe cauze pt vibratiile alea!...este adevarat ca boxerul vibreaza mai tare decit alte motoare dar normal este ca vibratiile sa creasca uniform o data cu accelerarea.Daca al tau vibreaza doar la un regim de 3000r/min trebuie identificata cauza!O prima masura si cea mai ieftina este sa-i schimbi bujiile cu unele care sa fie pe placul motorului, nu neaparat originale sau din care recomanda cartea!...eu am si originale si japoneze, ngk si acestea din urma merg mai bine decit bosch!..la un motor merge bosch iar la celalalt merge ngk,va trebui sa le incerci pe amindoua!...

...daca asta nu ajuta pot fi alte cauze,inclusiv desincronizarea injectoarelor sau defectarea(uzarea) senzorului de acceleratie in zona respectiva(3000r/min)...

...la fel de bine poate fi un filtru de benzina infundat sau cel de aer!!..

...nu pot sa-ti spun mai multe fiinca nu merge chiar asa cu diagnoza la bmw!..nu-i simplu!

 

--- Mesaj completat în 10 Dec 2007 11:31 -------------

daca il tii in turatii joase si treapta mare de viteza vibreaza

si la mine face la fel si cred ca e normal

...da, se cheama mers subturat si nu este recomandat sub nici o forma!!...la nici un motor!..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca il tii in turatii joase si treapta mare de viteza vibreaza

si la mine face la fel si cred ca e normal

Hmmm... am zis 3000rpm... pt un boxer de 1100 numesti turatie joasa? vreau sa merg de exemplu constant cu 80-90km/h si cam asta e turatia in treapta a 4-a... mi se pare rezonabil...

 

--- Mesaj completat în 10 Dec 2007 11:47 -------------

...pot fi multe cauze pt vibratiile alea!...este adevarat ca boxerul vibreaza mai tare decit alte motoare dar normal este ca vibratiile sa creasca uniform o data cu accelerarea.Daca al tau vibreaza doar la un regim de 3000r/min trebuie identificata cauza!O prima masura si cea mai ieftina este sa-i schimbi bujiile cu unele care sa fie pe placul motorului, nu neaparat originale sau din care recomanda cartea!...eu am si originale si japoneze, ngk si acestea din urma merg mai bine decit bosch!..la un motor merge bosch iar la celalalt merge ngk,va trebui sa le incerci pe amindoua!...

...daca asta nu ajuta pot fi alte cauze,inclusiv desincronizarea injectoarelor sau defectarea(uzarea) senzorului de acceleratie in zona respectiva(3000r/min)...

...la fel de bine poate fi un filtru de benzina infundat sau cel de aer!!..

...nu pot sa-ti spun mai multe fiinca nu merge chiar asa cu diagnoza la bmw!..nu-i simplu!

 

<small>--- Mesaj completat în 10 Dec 2007 11:31 -------------</small><br/>

...da, se cheama mers subturat si nu este recomandat sub nici o forma!!...la nici un motor!..

Eu am stat de vorba cu seful de service de la BMW Viena, am luat moto S.H. de la ei cu garantie. Este an fabricatie 2000 si are numai 18.000km (am luat-o la 13.000km). Mi s-a parut dornic mereu sa ma ajute cu orice.

El mi-a spus ca problema pleaca si de la nu stiu ce legat de sonda lambda si ca din pacate e normal.

Pt ameliorare, mi-a recomandat bujiile Wunderlich care se pare ca dau rezultate. Apoi, la service-ul de 20.000 vor face sincronizarea. Dar, si dupa sincronizare, si cu bujiile Wunderlich, dupa cca 3000km sa ,a astept sa inceapa iar....

Filtrele cred ca sunt ok. Oricum, dupa ce trec de 3500 sau daca sunt in accelerare, totul e ok.

Senzorul de acceleratie are vre-o legatura cu celebra "cutiuta neagra" de langa cilidrul stang?

 

--- Mesaj completat în 10 Dec 2007 12:31 -------------
Prezentare :crack:

 

Salut! Eu sunt Vlad, pasionat de motocicletele BMW.

Momentan, din cauza job-ului locuiesc la Viena. Recunosc, in Romania nu prea am avut curaj sa-mi iau moto din motivele binecunoscute dar cum am ajuns aici am devenit client la BMW Motorrad Viena de unde mi-am achizitionat si motocicletele si echipamentul.

 

Prima mea moto a fost un F650 rosu cu care am apucat sa fac cam 7000km in cca 4 luni, intre care majotitatea in Alpi. F650 mi s-a parut moto ideala pt incepator, drum de munte si pt oras. Insa, pozitia dreapta pe sa nu mi se pare odihnitoare pt spatele meu iar moto nu mai facea fata pt distante lungi cu bagaje si eventual pasager. In plus, dupa o cazatura pe udatura la un training (din fericire aici politia si primaria organizeaza asa ceva la inceput de sezon, pt siguranta) mi-am dat seama ca vreau neaprat ABS. Si tot atunci mi-am dat seama ce rol important are un echipament de calitate :crack:

Dupa teste cu mai toate modelele BMW (ca si client la BMW Viena am norocul sa fiu invitat la toate evenimentele/testele) am ajuns la concluzia ca prefer un model sport-touring.

Nu mi-am permis deocamdata un R1200ST asa ca am luat de la ei un R1100RS la mana a 2-a, din 2000 si cu numai 13.000km si garantie 1an. In plus are toate dotarile posibile atunci: ABS, ghidon incalzit, priza 12v, side+topcase, tankrucksack, lumini avarie, protectii cilindri.

Nemultumit sunt de vibratiile din zona 3000rpm si de parbrizul cam mic (pe care o sa-l schimb).

In rest, mi se pare extraordinara, putere la turatii decente, protectie la vant, frane etc.

 

Desi sunt inginer, nu sunt pasionat de umblat cu surubelnita, prefer s-o faca cine se pricepe decat sa stric ceva.

Deasemenea, am vazut pe acest topic multe disctutii legate de accesorii gen "coburi". Eu sunt total adeptul celor originale, gandite aerodinamic si practic pt motocicleta respectiva, aceeasi cheie, calitate etc.

Si eu am o problema ca top-case-ul e cam mic pt casca mea (Systemhelm 5) si poate in Givi ar incapea :lol:

 

Mi-ar place sa mai schimb pareri cu posesori de RS sau boxer.

 

Vlad

 

post-9546-1197282631_thumb.jpgpost-9546-1197282647_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...