Sari la conținut

Postări Recomandate

Cauciucurile moto asa se comporta .Atunci cand se apropie de ate se vede cu ochiul liber cum se uzeaza . Asfaltul nu are nimic. In alta ordine de idei : De cand am trecut Transfagarasanul pe o ploaie torentiala au inceput discurile de frana fata sa-mi "bata" .A mai patit cineva asa ceva ? Uzura lor nu este mare deloc asa ca nu as vrea sa le arunc si sa dau o spinare de bani pe altele . Orice idee este binevenita .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cauciucurile moto asa se comporta .Atunci cand se apropie de ate se vede cu ochiul liber cum se uzeaza . Asfaltul nu are nimic. In alta ordine de idei : De cand am trecut Transfagarasanul pe o ploaie torentiala au inceput discurile de frana fata sa-mi "bata" .A mai patit cineva asa ceva ? Uzura lor nu este mare deloc asa ca nu as vrea sa le arunc si sa dau o spinare de bani pe altele . Orice idee este binevenita .

salut!

la masina stiu ca se rectifica. daca-s foarte incinse si intri in apa se deformeaza. asta stiu de la masina.

cam asta-i procedura.

trebuie vazut daca le poti prinde in masina aia. ca pe urma-i simplu. intreaba la un service prin zona ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, Varu'

Motor greu-ploaie rece-discurile deja au o varsta, poate trebuia mers mai temperat.

Apropos in Ianuarie am vrut sa cumpar de la BLM-Bruck an der Mur, bucsele alea de 12 lei gandindu-ma ca poate or fi la ei mai ceva...

Raspunsul a fost ferm ca ei schimba NUMAI intreg setul discuri-bucse-saibe la pretul de vreo 480Euro.

 

Sustin ce zice gabishor, la auto se stie ca daca nu iei discuri consacrate ( btw. ATE), la primele balti se ovalizeaza-ca roata 8 sa zicem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am pus mobra pe stander pe fata si am observat urmatoarele:

discul stanga bataie 0

discul dreapta bataie 0,2mm

M-am gandit ca poate a intrat ceva mizerie in spatele discului(pe franare-discul departat de janta- apa+nisip).Am desfacut suruburile am curatit bine si am montat discul in alta pozitie(am rasucit de el 180 de grade(facusem semne si pe disc si pe janta). Surpriza a fost sa descopar ca discul nu mai batea in acelasi loc dar batea in acelasi loc pe janta.Concluzia - discurile bune janta stramba la o spita -impinge intr-un loc pe disc mai mult iara pe partea stanga jocul este preluat de saiba.Deci acum astept un sfat unde sa trimit janta sa o indrept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rectificarea inseamna pur si simplu subtiere! Ori mentiunea aia de 4,5minim zice ceva clar.

Aha, acum vad ca ai scapat de strunjit.

In toate zonele sunt baieti care se ocupa de reconditionarea rotilor de aluminiu-unii mai meseriasi decat altii.



Scz, am postat in acelasi timp.

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a incercat cineva motorex legend 20w50 sau Bel Ray V twin 20w50 mineral?

 

pana acuma am folosit Castrol actevo dar cand am vazut pretul la Louis( 14 euro/l) am zis sa ma uit si la lte marci .

nimeni!!???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant articol.din cite bmw am avut pina acum mie cel mai slabut ca si calitate mi s-a parut 1150 dar nu inrijorator.cred ca totul depinde si de modul de utilizare.daca mergi cu 50km /h in treapta a 4 e normal sa cedeze ceva pentru ca transmisie pe cardan si cel mai vulnerabil e ambreiajul.rulmentii pe spate se mai duc da asta nu e motiv sa vinzi mobra.despre frina hidraulica nu stiu ce se zic .la 1150 eu nu am avut probleme.daca ai vazut long way down si crezi ca asa se va comporta si gs tau toata viata o sa ia surprize.alea ereau noi si au facut vreo 30k .dardaca iei una la 60k si te astepti sa fie ca noua nu se poate .dar de ce sa aruncam cu pietre in nemti ?am vb cu prieten mecanic de mobre si a zis ca toate japonezele au belele ca la balamuc.cea mai decenta e honda.da doar la bmw sw plinge lumea ca are un tacanit la corpul clapeta din dreapta.restu de mobre bat din toate alea .la bmw iei de la dan chit de reparatie la japonezeiei toba sport.ce am vrut de fapt sa zic e ca toate se strica da nu nici pe departe campion la stricaciuni.dovada stau multi care au si au trecut de mult de 100k si inca merg ok.mobre luate de noi ,ingrijite ,revizii la timp si mers decent.o masina de curse ca e noroi ,nisip sau asfalt are tehnologie mai avansata si materiale folosite mult mai bune ca una de strada iar dupa o cursa se strica f multe piese

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar nu impartiti:

 

aceeasi ciclistica

aceeasi greutate

 

asa ca e cu TOTUL diferita de ceea ce ai tu!!!!!!

stiu, am servit una!

 

a incercat cineva motorex legend 20w50 sau Bel Ray V twin 20w50 mineral?

 

pana acuma am folosit Castrol actevo dar cand am vazut pretul la Louis( 14 euro/l) am zis sa ma uit si la lte marci .

gasesti pe filtershop.ro castrol actevo 20/50 la pret bun!

 

scuze, link corect: http://www.the-filtershop.ro/spl/338491/CASTROL

 

mi-a venit prin curier, in 2-3 zile din ungaria. pret aprox. curier: 8 eur/35 ron, nu mai retin exact, zice pe site.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu, am servit una!

 

gasesti pe filtershop.ro castrol actevo 20/50 la pret bun!

 

scuze, link corect: http://www.the-filtershop.ro/spl/338491/CASTROL

 

mi-a venit prin curier, in 2-3 zile din ungaria. pret aprox. curier: 8 eur/35 ron, nu mai retin exact, zice pe site.

Mersi. Din tara nu am curajul sa cumpar. Am patit odata. De atunci comand din louis Castrol.

E interesant ca pe site scrie ca actevo 20w50 e sintetic. Cred ca e o greseala

 

Ai incercat Fuchs Silkolene? Gasesti la Fratii Oprean, pe Clujului, la pret rezonabil. Si poti alege, au o gama variata.

Cioa,

 

da stiu de silkolene. am mai pus in japoneze( VFR 800). dar in al meu trebuie neaparat mineral. iar la ei nu am gasit mineral de 20w50.

 

Interesant articol.din cite bmw am avut pina acum mie cel mai slabut ca si calitate mi s-a parut 1150 dar nu inrijorator.cred ca totul depinde si de modul de utilizare.daca mergi cu 50km /h in treapta a 4 e normal sa cedeze ceva pentru ca transmisie pe cardan si cel mai vulnerabil e ambreiajul.rulmentii pe spate se mai duc da asta nu e motiv sa vinzi mobra.despre frina hidraulica nu stiu ce se zic .la 1150 eu nu am avut probleme.daca ai vazut long way down si crezi ca asa se va comporta si gs tau toata viata o sa ia surprize.alea ereau noi si au facut vreo 30k .dardaca iei una la 60k si te astepti sa fie ca noua nu se poate .dar de ce sa aruncam cu pietre in nemti ?am vb cu prieten mecanic de mobre si a zis ca toate japonezele au belele ca la balamuc.cea mai decenta e honda.da doar la bmw sw plinge lumea ca are un tacanit la corpul clapeta din dreapta.restu de mobre bat din toate alea .la bmw iei de la dan chit de reparatie la japonezeiei toba sport.ce am vrut de fapt sa zic e ca toate se strica da nu nici pe departe campion la stricaciuni.dovada stau multi care au si au trecut de mult de 100k si inca merg ok.mobre luate de noi ,ingrijite ,revizii la timp si mers decent.o masina de curse ca e noroi ,nisip sau asfalt are tehnologie mai avansata si materiale folosite mult mai bune ca una de strada iar dupa o cursa se strica f multe piese

Salut,

 

In sfarsit cineva cine gandeste ca si mine. Orice se poate strica indiferent de cina a fost facut, fabricat. Si mai conteaza si cuma fost folosit.

 

Si in turele in care am fost cu baietii de obicei o japoneza( preponderent Honda) a picat . Bine de obicei sunt 10 japoneze si un BMW poate de aici vine si frecventa mai mare la japoneze.

 

Si ca lumea doar la BMW se plange de probleme are si un substrat psihic pt ca daca da 4000-5000 de euro si pica un rulment te inerveaza dar daca ai dat 2000 de euro si pica un rulmet zici ca asat e doar a costat doar 2000( sau 1500) de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrem poze cu Regina Alpilor, timp de 3 ani consecutiv!

 

Poftiti, va rog! ;) (pt. eventuale confuzii, va stam la dispozitie cu informatii suplimentare)

 

post-9546-0-88653600-1375359180_thumb.jpg

 

p.s. maine apare Motorrad cu partea a doua si finala Alpen Masters 2013, am ce citi in avion :D si cand aterizez te sun sa-ti spun castigatoarea, cred insa ca va fi KTM ADV (GS LC nu a participat anu' asta, ci F800GS ADV)

Daca cineva este interesat , am de vnzare o geaca touring de la RED WELL marimea XL, in stare buna si pantaloni aferenti gecii marimea xl.

 

Hai ca totusi aici nu e bazar... macar daca totusi aveau vreo legatura cu BMW. (bine ca avem moderatori foarte "zelosi" in alte situatii...)

as vrea ca cei care au asa modele sa imi spuna la ce sa fiu atent in utilizarea ei

 

Pai... pe computer ai avertizor in caz de nivel scazut la ulei si intervalul de revizii, presiunea in roti o arata RDC-ul... fi si tu atent la drum, la trafic, la peisaje... :biker:

In alta ordine de idei hai sa ma laud si eu un pic.mi-am luat un 1200r dohc de vreo 3 zile .ce sa zic e belea.

 

In caz ca nu stii, exista topic separat pt. seria 1200: /index.php?/topic/668417-bmw-seria-r1200-rt-r-s-st/

In general, cred ca multe dintre problemele discutate difera de la o generatie la alta, fiecare cu specificul lor.

Problema se traduce si altfel: daca fac presiunea la vulcanizare si manometrul zice 2,9, iar bordul 2,7 la rece si 2,8 cand se incalzeste, eu cand setez suspensia (ESA) pe pilot plus pasager nu risc sa-mi spuna ca am pana? Mai pe romaneste, calculatorul de bord stie ca pt 2 oameni tre' sa am 2,9 dar bordul arata 2,7.

 

Eu nu stiam ca ar fi o conexiune in sensul asta intre ESA si RDC... ai citit asta undeva?

Poate ar fi mai bine sa nu amestecam asa rau lucrurile pe topicul asta, as muta discutia pe cel de 1200...

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiam ca ar fi o conexiune in sensul asta intre ESA si RDC... ai citit asta undeva?

Sincer nu-mi amintesc daca da sau unde, dar logica mea spune ca: am setare de incarcare pe ESA - chilot, chilot si tarlici, chilot si gagica (plus tarlici la comun) - so, pt pilot singur (eventual bagaje) am 2,2 fata cu 2,5 spate in carte. Pt incarcare full, am 2,5 cu 2,9. Atunci cand am o scadere de presiune in pneuri, si suntem 2 pe moto, sa zicem, cu presiunea corecta, avertizarea va veni la o scadere (cred eu) cu mai mult de 0,2 a presiunii (ca doar nu zice ALARMA doar atunci cand ai roata pe janta).

Nici eu nu sunt convins de chestia asta, din motivul asta am intrebat - mi s-ar parea logic ca (virgula) calculatorul central sa faca o legatura intre incarcare si presiuni, nu?

 

A auzit cineva de modulde acceleratie la r1200?

sa fie asta? - http://www.jimvonbaden.com/R1200_TB_Sync.html

 

@KHK, eu vorbeam de R1200R, ca si ea a iesit 3 ani consecutiv regina alpilor...

Poftiti, va rog! ;) (pt. eventuale confuzii, va stam la dispozitie cu informatii suplimentare)

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta intre ce iti arata tie pe bord si aparatul de la vulcanizare e simpla.baietii aia de la vulcanizare arunca manometrele pe jos si se decalibreaza,nu purjeaza compresoarele la timp ca nu stiu si se aduna apa in aparat si se decalibreaza ,aparatele sunt vechi ,ieftine si proaste pe cint tu ai un cititor de calitate .incearca sa faci presiunea si mergi la 3 vulcanizari si o sa ia valori diferite.

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai, m-am gandit si la asta. faza e ca de obicei fac presiunea cam in aceleasi locuri. mi-a atras atentia faptul ca si la cei din reprezentanta, si la cateva strazi mai incolo si la vulcanizarea super-noua si dotata de langa casa aveam aceeasi diferenta intre bord si manometru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bagă până-ți arată bordul ok.

Ex. daca bagi 2.9 și îți arată 2.7, mai bagi 0.2 în plus până la 3.1.

Pe bord o să arate 2.9 și te liniștești.

 

Acum o săptămână am avut pană pe spate, abia sub 2.1 a intrat avertizarea. Din 2.9.

Față, nu știu, probabil 1.7 din 2.5.

La mine-i mai simplu, indiferent de încărcare presiunea-i fixă. 2.5 cu 2.9.

Să trăiești Adi. :)

 

Ah, când crește presiunea cu 0.1 față de cea de la plecare, știi că s-au încălzit cauciucurile și poți să tragi de ele.

Editat de September
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

.. eu vorbeam de R1200R, ca si ea a iesit 3 ani consecutiv regina alpilor...

:funny: Corect, dar explica(i) si de ce ochelarii de cal sunt unidirectionali :crack:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...