Sari la conținut

Postări Recomandate

bun, am venit acasa, si am verificat jocul la roata...

exista un mic joc insa nu ingrijorator, as zice... oricum, s-a trecut pe lista de cumparaturi...

am luat agregatul la citeva ture pe linga casa, fara casca (copii, sa nu faceti asa ceva acasa :nono: )... zgomotul e acolo insa nu e de la transmisie/cardan ci de la cutie :eek: ...

e un zgomot destul de mare... acu' nu stiu daca asa face toate dar daca face asa sa le fie rusine!

 

am ignorat sfatul lui Luigi (halal sa-mi fie, sa mai cer sfaturi alta data) si m-am apucat sa shimb uleiul in cutie si la grupul conic...

am constatat ca uleiul din cutie era un pic spumat iar pe busonul de golire era depusa o mizga (presupun ca particule metalice) foarte fina... la ultimul schimb nu tin minte sa fi fost asa ceva...

uleiul de la grupul conic parea perfect curat...

dupa schimbare e la fel de zgomotoasa...

cred ca o sa-mi bag dopurile mai adinc in urechi :-L


» Post actualizat in 30 Sep 2015 05:05

update: azi pe drumul spre munca am tot ascultat sa vad ce si cum (cu casca pe cap de data asta)... zgomotul e pregnant in vitezele 1, 2 si 3... probabil ca si in treptele mai mari dar se poate sa fie acoperit de zgomotul din trafic...

zgomotul e ceva intre rontait si bataie... adica e ca si cum freaca ceva, ritmic... vine din zona cutiei de viteze...

mobra are 84.000 km (ultimii aproximativ 20k la mine)...

ax cardanic, rulment, ambreiaj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce vrei domnule, organul meu poetic s-a atrofiat din motive de nefolosire :rusinica: ...

 

a fost programata la o constatare... revin dupa, cu diagnosticul


» Post actualizat in 30 Sep 2015 09:43

update: se pare ca e buba la CV... rulmenti uzati => zgomot in CV si urme de uzura pinioane (mizga metalica de pe busonul de golire)...

 

hmmm, nu prea e bine, recte cineva se va scarpina adinc in buzunar :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia e ceva normal. Cand schimbi uleiurile la cutie si la grup, iei malul ala si il freci intre degete sa vezi ce e acolo, daca sunt bucati mari sau e doar pilitura fina.

 

Pilitura ii normala. Cu cat mai mult trece de la ultimul schimb de ulei, cu atat mai multa pilitura se aduna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine cosmarul continua.

Sunt cam 3 saptamani jumate de cand am achizitionat mobra si cam 3 saptamani de cand sta in service.

Dupa "recuperarea" nereusita a ambreiajului original, s-a decis inlocuirea cu unul nou plus nu mai stiu ce suport al lui.

Am asteptat piesele, astazi s-au montat...si stupoare, nici o diferenta.

Cutia de viteze a fost desfacuta si ea, se pare ca este impecabila, cu nici un fel de uzura. Inlusiv fabrica a confirmat acest lucru verificand pozele trimise, confirmand si faptul ca nu face parte din seria cutiilor cu bube.

Maine va fi verificat si ansamblul cardanului, poate un "joc" sa fie de vina pentru problemele treptelor 1,2 si 3.

Asadar inca nu se stie de unde se trag problemele....poate vreun coleg mai baga un sfat, o idee ceva.

Starea de spirit?!.... :angryfire:

Editat de d a n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine va fi verificat si ansamblul cardanului, poate un "joc" sa fie de vina pentru problemele treptelor 1,2 si 3.

 

Greu de crezut ca un joc in arbore iti face motocicleta sa sara din treapta.

 

Selector si/sau furci - eu acolo as cauta problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greu de crezut ca un joc in arbore iti face motocicleta sa sara din treapta.

 

Selector si/sau furci - eu acolo as cauta problema.

 

Nu sare deloc din treapta...pur si simplu zgomot si soc insuportabile la schimbatul acestor trepte, neutrul foarte greu de gasit, balbaiala mare a motorului la trepte mici si aproape de relanti plus gestionarea foarte dificila a demarajului (in anumite momente, la cea mai fina utilizare a acceleratiei, mobra fuge ca si cum ai da gaz pana la capat).

 

Iar selectorul/furcile, ca si tot ce e in cutie, mi s-a spus ca sunt impecabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Retinusem asta din prima postare:

» Post actualizat in 06 Oct 2015 17:49

 

Ai pozele cu ele?

 

Cand spuneam ca ramane intre trepte, ma refeream la schimbarea rapoartelor ineficienta...pur si simplu schimbam si nu aveam nici o treapta selectata (nici pe display nu aparea nimic).Asadar NU ca ar sari treptele deja selctate, in mers.

Cat despre poze.....nu am.

Vreau sa cred ca oamenii nu ma mint, chiar apreciez efortul unei persoane de acolo ce are toata stima mea.

Sper sa nu ma insel.

Oricum, am promisiunea ca daca nu se rezolva cumva, fie imi dau banii inapoi fie ne intelegem la alta mobra.

Editat de d a n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu insinuez lucruri necinstite dar, daca ai fi avut o poza cu selectorul as fi fost tare curios in ce stare este.

Din descrierea problemei, clar e o problema de selectare si aici nu sunt multe necunoscute: furci, selector, perechi de pinioane (craboti)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu insinuez lucruri necinstite dar, daca ai fi avut o poza cu selectorul as fi fost tare curios in ce stare este.

Din descrierea problemei, clar e o problema de selectare si aici nu sunt multe necunoscute: furci, selector, perechi de pinioane (craboti)

 

Habar n-am.

Cutia e cica impecabila, ambreiajul nou.

Sunt foarte curios daca se va identifica intr-un final care e buba.

Daca da, voi anunta si aici pentru colegii care s-or lovi pe viitor de aceeasi nenorocire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce sa zic de cutie, dar la partea de putere in ture joase trebuie verificat airboxul (recall BMW) si controlerul de relanti si furtunasele aferente, multe K-uri sufera de BBS - in ture mici vrea sa te omoare, peste 3500-4000 RPM nu mai zice nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uitandu-ma in microfise raman la parerea mea ca, buba ar fi din selector.

post-14189-0-12162100-1444206523_thumb.jpg

post-14189-0-61027100-1444206534_thumb.jpg

 

In poza a doua, ar fi reperul 1. Rulmentii 2, 4 si 14 ar trebui de asemenea verificati.

Furcile par sa fie foarte solide prin comparatie cu toate pe care le-am demontat de la japoneze si imi par sa nu se deformeze prea usor.

Asta e o furca de treapta a doua de Yamaha Thundercat.

Fork_detail_1.JPG

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Pe forumurile externe am gasit destul de multe cazuri in care simptomele intalnite la mine veneau de la cutie, in conditiile in care nu exista absolut nici un semn vizibil/masurabil de uzura.

Problemele au fost remediate doar prin inlocuirea cutiei, caci piese din ea se pare ca nu prea au fost disponibile.

Si cei de la Bavaria incearca cel mai probabil sa elimine absolut orice alta cauza posibila si abia apoi sa schimbe cutia + restul de piese ce nu sunt compatibile de la K1300R la K1200R. Nu de alta, dar cu siguranta costul este unul urias raportat la valoarea mobrei.

Ce ma doare pe mine este ca mobra are 3 saptamani deja de cand sta in service si inca nu am nici macar buba identificata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ghinion!

Imi amintesc de un coleg de forum cu un R1200R luat de nou care avea o bataie in cutie, problema nu s-a remediat nici dupa ce i-au schimbat cutia pe garantie, a ramas cu ea asa, se presupunea ca anumite elemente intrau intr-un soi de rezonanta la o anumita turatie!

Cam asa se intampla cand face dracu' pe-al dracu' !

Norocul tau ca mobra are garantie, ce te faceai daca o luai sh din Germania sau de la altul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Norocul tau ca mobra are garantie, ce te faceai daca o luai sh din Germania sau de la altul?

 

Nu-i noroc....

De-aia am platit cu vreo 1500-2000 euro mai mult decat e una pe Italica, Germanica sau oriunde la coltul strazii.

Acum sper ca nu va fi dracu asa drac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i noroc....

De-aia am platit cu vreo 1500-2000 euro mai mult decat e una pe Italica, Germanica sau oriunde la coltul strazii.

Acum sper ca nu va fi dracu asa drac.

 

tinand cont ca ai luat motoru din tara, nu inteleg cum de nu ai facut un test drive inainte? sau ai sesizat problema abia pe urma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tinand cont ca ai luat motoru din tara, nu inteleg cum de nu ai facut un test drive inainte? sau ai sesizat problema abia pe urma...

 

Pentru ca am avut incredere in Bavaria.

Pentru ca am avut incredere in vanzator, ce m-a asigurat ca mobra e verificata, perfecta, km reali, istoric service, garantie etc.

Pentru ca am facut plata pe loc fara proba, fara macar sa aud motorul pornind (bateria era moarta).

Pentru ca am considerat ca nu sunt naiv intr-o tara ce se vrea civilizata.

Pentru ca timpul imi va spune daca am fost sau nu dobitoc.

Pentru ca....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...