marcone Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Omule imi pare sincer rau, se pare ca o sa te "distrezi" cea pe banii tai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Salut @d a n, intradevar cutia K1200ului slant nu e una din cele mai finute construite vreodata, este galagioasa, dar in nici un caz nu sufera de cele descrise de tine mai sus. Eu am cam acelasi "drac" ca tine 1200GTul, dar in afara de un "clonck" mai galagios la angrenarea de la Neutru la trapta 1, schimba perfect (in accelerati, chiar si fara ambreiaj, ture sa fie). Din nefericire motorul tau este 2005, modelul prototip ca sa zic asa, atunci facadu-se schimbul de generatie intre brick si slant, iar din ce am citit este si cel mai expus la defectele de fabricatie. Totusi sper ca simptomele de care sufera al tau sa fie datorate stationarii si depozitarii motorului o perioada lunga de timp si nu a unor defectiuni la cutie caci altfel situatia e trista, acronimul BMW nu e intamplator - Broke My Wallet - trait pe propria piele. Despre reteaua de service-dealer de la noi - No comment! Imi fac ce pot singur sau "sun un prieten" p.s. din ce am vazut eu, sunt foarte putine K1200 - 1300 la noi, pacat, pentru ca e un motor genial, aproape perfect; atunci cand merge. nRock, Jo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 (editat) dane, e trist ce scrii acolo si inteleg ce simti. totusi n-as cumpara un motor second fara sa fac un test drive... acu nu dispera ca toate se fac, o sa se rezolve pana la urma, mai ales ca ti-au zis de garantia de 1.000 km. Editat Septembrie 18, 2015 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radulaz Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 eu am un k 1200 s tot din 2005, intradevar cutia ii facuta cu toporul...in primele trei trepte cloncane cam tare.. eu unul nu imi fac griji.... si la generatia urmatoare ii tot la fel...si de asemenea si la motoarele boxer cutia ii un pic grosolana.In ce priveste acceleratia on/off...eu cred ca doar tre' sa te obisnuiesti cu ea... Parerea mea ii ca baietii de la Bavaria nu iti vor schimba cutia de viteze... La bmw-urile din generatia asta trebuie schimbata flansa de aluminiu ce tine roata spate, cu una metalica...daca nu au schimbat-o, tre' sa o schimbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 (editat) eu am un k 1200 s tot din 2005, intradevar cutia ii facuta cu toporul...in primele trei trepte cloncane cam tare.. eu unul nu imi fac griji.... si la generatia urmatoare ii tot la fel...si de asemenea si la motoarele boxer cutia ii un pic grosolana.In ce priveste acceleratia on/off...eu cred ca doar tre' sa te obisnuiesti cu ea... Parerea mea ii ca baietii de la Bavaria nu iti vor schimba cutia de viteze... La bmw-urile din generatia asta trebuie schimbata flansa de aluminiu ce tine roata spate, cu una metalica...daca nu au schimbat-o, tre' sa o schimbe Flansa a fost schimbata odata cu revizia dinainte de livrare. Simptomele, din pacate, nu au legatura cu confortul si lipsa de acomodare, ci cu siguranta in exploatare. Daca ai merge cu ea putin, ti-ai da seama ce si cum. Ca nu schimba cutia nu e bai, important e sa remedieze cumva buba - vorbim totusi de un atelaj in garantie la Bavaria. Editat Septembrie 19, 2015 de d a n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 De ce nu te duci si pe la mototehnica sa faca si tibi o tura cu ea.chiar sepricepe . Si poate o rezolvi mai simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 (editat) Atelajul e la Bavaria, asteapta candva randul la constatare, caci service-ul este full si nu beneficiaza de statutul de urgenta/prioritate.Este ceva ce trebuie facut pe garantie, cand si cum, abia astept sa aflu. » Post actualizat in 21 Sep 2015 18:18 Si a mai trecut o zi in care mobra mea a stat degeaba la Bavaria... Programata Joia trecuta la constatare, inca nu s-a facut nimic la ea. Deja regret ca am avut incredere in acest furnizor. Editat Septembrie 20, 2015 de d a n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Din ce zici tu... inainte sa desfaci mobra, vezi daca nu cumva nu ai ceva probleme la ambreiaj/actionarea lui. Nu de alta, dar e mult mai usor de verificat si mult mai ieftin. Gandeste-te numai, daca sa zicem nu ai avea instalatie corect aerisita, ce zici tu ca se intampla are sens! Pentru ca nu ar debreia complet. Mai ales in contextul in care s-a umblat acolo recent, poate e o problema simpla, adica nu e aerisit bine. Sterge-ti lacrima, cere-le sa iti mai revizuiasca o data ambreiajul (30 minute, +/-) si doar apoi crapa motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Daca ramine intre viteze de din furci.dar se repara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Din ce zici tu... inainte sa desfaci mobra, vezi daca nu cumva nu ai ceva probleme la ambreiaj/actionarea lui. Nu de alta, dar e mult mai usor de verificat si mult mai ieftin. Gandeste-te numai, daca sa zicem nu ai avea instalatie corect aerisita, ce zici tu ca se intampla are sens! Pentru ca nu ar debreia complet. Mai ales in contextul in care s-a umblat acolo recent, poate e o problema simpla, adica nu e aerisit bine. Sterge-ti lacrima, cere-le sa iti mai revizuiasca o data ambreiajul (30 minute, +/-) si doar apoi crapa motorul. Ieri am avut o discutie foarte pertinenta cu seful lor ce fusese cateva zile in concediu. Omul, cu o atitudine mai mult decat ok, considera ca cel mai probabil buba e din ambreiaj (asa cum credeam si eu initial dar baiatul de la receptie service m-a sucit, spunand ca sigur e de la cutie). Astazi am promisiunea ca mobra se desface, ca se verifica atat ambreiajul cat si cutia. Despre sistem aerisit insuficient nu cred ca se pune problema deoarece revizia de la livrare a presupus si inlocuirea acestui lichid - dar greselile sunt omenesti. Oricum ar fi, o alta promisiune ar fi ca vineri am atelajul gata - sa vedem! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Salutari...! am o problema cu doua filete cam distruse la capacul la culbutori la un r 1100 gs. Intrbarea este ,daca stie cineva de unde se pot cumpara cateva spire de reparatie filete gen ; helicoil sau KVT-Fasteninig....intreb pt ca pt 2-3 bucati de spira filetata M6- 1.0 nu vand ei la persoana fizica. Ps. ce lungime trebuie sa fie spira de reparatie....??? Intreb pt cei din zona bucuresti. multumesc anticipat..! Te pot ajuta. Am asa ceva la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Daca ramine intre viteze de din furci.dar se repara. Vedem cand se desface cutia...anumite componente sunt inca disponibile ca piese de schimb, iar altele nu. In cazul in care piesele avariate nu sunt disponibile, cutia trebuie inlocuita cu totul, cu modelul mai nou de K1300R plus alte piese (gen ambreiaj) deoarece existentele nu sunt compatibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Prima data verifica ambreiajul, apoi altceva. Nu mai stiu exact cum e la al tau, daca e cu lichid de frana sau Vitamol, incruciseaza doo dej'te sa nu le fi confundat la revizie. Daca cumva intr-adevar e problema mai adanca, iei un K1300 lovit si faci permutarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Prima data verifica ambreiajul, apoi altceva. Nu mai stiu exact cum e la al tau, daca e cu lichid de frana sau Vitamol, incruciseaza doo dej'te sa nu le fi confundat la revizie. Daca cumva intr-adevar e problema mai adanca, iei un K1300 lovit si faci permutarea. Bre, e in garantie! Nu iau nimic lovit ca sa fac permutarea...ci se vor schimba pe garantie toate componentele stricate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 23, 2015 Admin Share Postat Septembrie 23, 2015 Daca tot este in garantie care-i problema? Faptul ca s-a stricat? Este fier..Faptul ca inca nu ti-au facut-o? Sunt aglomerati, lucreaza cu programari..ti-au zis ca vineri este gata, asteapta si o sa vezi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Programarea pentru constatare a fost facuta din 15.09 pentru 17.09 (joia trecuta). Nu sunt deja carcotas, m-a deranjat faptul ca au incercat initial sa ma convinga ca buba e la mine si nu la atelaj. Iar problema mea trebuia sa fie urgenta/prioritara...cel putin eu asa consideram acum ceva ani cand aveam responsabilitatea unei reprezentante auto. Mobra livrata cu defect, neinspectata corespunzator la livrare si intoarsa in service dupa cateva zile de la predarea catre client... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Prima data verifica ambreiajul, apoi altceva. Nu mai stiu exact cum e la al tau, daca e cu lichid de frana sau Vitamol, incruciseaza doo dej'te sa nu le fi confundat la revizie. Daca cumva intr-adevar e problema mai adanca, iei un K1300 lovit si faci permutarea. K1200 06-10 au ulei mineral pentru hidraulica ambreajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 (editat) K1200 06-10 au ulei mineral pentru hidraulica ambreajului. Abia azi au desfacut mobra...doar ambreiajul. Se pare ca discurile sunt "uscate" si le vor lasa pana maine in ulei, pentru a vedea daca sunt "recuperabile". Daca raman uscate si dupa acest tratament, vor fi inlocuite. Habar nu am ce ulei trebuie pus acolo, sunt sigur ca nu asta va fi buba. Mai multe informatii maine.... » Post actualizat in 25 Sep 2015 18:21 Discurile cica au fost recuperate, montate inapoi iar mobra verificata in mers - totul OK din punctul lor de vedere. Am preluat mobra pe la ora 18.00 doar "scriptic" si am luat-o fizic pe la 20.00. Dezamagirea este mare, nu s-a schimbat absolut nimic, in cei cativa km pana la birou am innebunit cu treptele 2 si 3 plus problema accelerarii bruste. La oprirea in benzinarie pentru alimentare dar si la destinatie am gasit cu greu neutrul. Maine dimineata le-o duc inapoi in service si le solicit sa o repare repede, chiar nu mai accept sa stea 7 zile degeaba in service, cu programare facuta in prealabil. Daca nu se poate, le cer banii inapoi. Dezamagit de Bavaria, dezamagit ca nu ma pot bucura de o mobra ce imi place extraordinar de mult.... Editat Septembrie 24, 2015 de d a n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 imi pare rau sa vad asta, cand mergi inapoi cu ea, verifica sa aiba efectuate toate recall campaign-urile - este posibil ca accelerarea brusca de care spui ca sufera sa fie un simptom al vestitul BBS (bucking bronco syndrome) de care sufera multe K-uri (mai ales primele modele). oricum, pacat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 imi pare rau sa vad asta, cand mergi inapoi cu ea, verifica sa aiba efectuate toate recall campaign-urile - este posibil ca accelerarea brusca de care spui ca sufera sa fie un simptom al vestitul BBS (bucking bronco syndrome) de care sufera multe K-uri (mai ales primele modele). oricum, pacat. Ma interesez, merci mult! Mobra e la ei, de poimaine sper sa vina si raspunsurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 Te vaiti prea mult si ceri prioritate, dar acolo stiu ca este aglomeratie mare, iar prioritare sint vinzarile, eu am reparat motorul la ei a durat multe luni, nu spun pretul pentru a puteam lua inca o motocicleta de banii aia, asta e, ghinion, sint fiare, se strica si daca vrei sa le repari trebuie sa ai rabdare in primul rind, apoi bani, mai multi, bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 Tocmai de la aceasta mentalitate se trage calitatea serviciilor in Romania.... Ma ajuta parerile colegilor cu experienta pe probleme similare, nu apararea justificata sau nu a service-ului. Si da, ma vaiet, caci doar este un forum...si poate altii gasesc foloase in experienta mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 de azi am constatat un zgomot/rontaiala in zona cardanului/angrenajului de la roata... zgomotul e mai pregnant la turatii mici... pusa pe cricul central si cuplata pare sa aiba un soi de bataie, ca si cum roata ar fi neechilbrata... zgomotul se produce si la frina de motor... o sa ma duc sa cumpar un ulei de transmisie si sa inlocuiesc/completez uleiul... uleiul a fost inlocuit acum, hmmm, vreo 10.000 km... nu se vad urme de ulei deci banuiesc ca nu e de la ulei dar nu-i o avere asa ca am sa incep cu asta... la ce altceva sa ma astept: rulment, angrenaj, arbore de transmisie? o combinatie letala din cele de mai sus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 28, 2015 Admin Share Postat Septembrie 28, 2015 Cum ai constatat ca face zgomot? Urca mobra pe cricul central si vezi daca are joc stanga/dreapta. Nu da bani pe ulei, zgomotele nu au treaba cu uleiul. Desfa colierul de la burduf si vezi daca exista ulei curs in burduf. Posibil sa fie rulmentul mare, se schimba impreuna cu simeringul respectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 azi in drum spre munca mi-am ridicat viziera pe la Balotesti cind ma bagam printre masini (pe aceasta cale imi trag 3 palme)... cind am demarat la trecerea de pietoni de la pasaj mi s-a parut ca aud zgomotul... dupa aia am fost mai atent si am tot auzit rontaitul/zgomotul respectiv... cind am ajuns acasa am pus mobra pe cric si am analizat-o un pic mai atent (cit m-a lasat ploaia)... in general port dopuri si nu as putea spune ca aud mare lucru in mers... eu zic ca nu e de mult zgomotul... verific maine jocul la roata si desfac burduful sa vad ce-i pe acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.