Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce anvelopa e pe fata .de curiozitate intreb. Poze cinstite .pret cinstit. Bafta la vinzare.

e un heidenau K73 super-rain. Sunt foarte multumit de el. Costa sub 400 de lei, iar pe ud tine aproape ca si pe uscat. Recomand cu incredere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti,



Va contactez si eu cu o problema, respectiv pornirea la un BMW 850R.



Ce se intampla : Uneori cand vreau sa o pornesc, apas butonul verde si pur si simplu nu o ia.



Procedura ce o urmez este :


  1. Trag piciorul lateral de sustinere a motocicletei,
  2. Invart cheia in contact,
  3. Trag putin socul (sau mai tare daca e rece afara)
  4. Apas butonul verde pentru pornire.

Problema este ca nu invarte deloc electromotorul, nu se aude nici un sunet nimic cand apas butonul verde de pornire.



Problemele acestea de pornire apar cand si cand, nu mereu.



Am incercat sa tot cobor/urc piciorul lateral al motocicletei gandindu-ma ca are legatura cu contactul de acolo - poate nu e 100% ok (pentru ca daca motocicleta e pornita si cobor piciorul, aceasta se opreste) dar tot nu o ia.



Cand invart cheia se aude pompa de benzina cum porneste, daca o dau iar pe 0 si inapoi pe 1, aceasta nu se mai aude - probabil ramane presiune pe circuit si e normal sa nu se mai auda.



In fine, dupa numeroase incercari reusesc sa o pornesc - dar mie sa nu ma lase naibi pe undeva departe.



PS: Sunt un incepator in ale motoarelor.



Astept poate imi dati niste solutii, idei sau pareri.



Multumesc, O seara faina !


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ar fi trei variante :

1. Intre pasii 3 si 4 ar trebui sa vezi daca butonul rosu in mijlocul caruia se afla cel verde este pe mijloc, acela este kill switch-ul care taie curentul, daca se afla in stanga sau in dreapta nu ai curent.

2. Sa te asiguri ca motocicleta este scoasa din viteza (la modelele mai vechi intrerupatorul de neutral din cutie nu functioneaza cum trebuie si nu se aprinde becul verde pe bord chiar daca este scoasa din viteza, prin urmare nu-ti porneste.

3. Ar mai putea fi si pompa de benzina care merge sau nu, aleatoriu..

 

Oricum, invata-te sa tii maneta de ambreiaj apasata de fiecare data când actionezi demarorul, indiferent ca este in viteza sau nu..

commodo-ĂŠlectrique-bmw-r850-r1100.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate fi dupa cum zice si luigi : senzorul de la cric ,2 senzorul de neutral din cutie ,3 butonul,4 electromotorul ( daca nu invitre deloc e exclus.doar daca invirte f greu atunci s-au dezlipit magnetii de pe stator)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau poti avea, cum am patit yo, un fir intrerupt exact pe circuitul butonului rosu de oprire - nu se manifesta cand gidonul era drept, dar cu el luat maxim dreapta - POC! Se oprea instant.

 

(mecanicii care au lucrat inainte la ea, nu au rutat cablurile comenzilor de la ghidon prin locurile lor si erau prinse intre intre jug si cadru).

 

In cazuri de genul acesta te ajuta enorm un GS911 sau un drum la reprezentanta, doar ca la noi e cam jale cu reprezentantele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-a venit kit-ul de coborire a scaritelor de la Wunderlich... ce mai zbucium, ce mai vaiet...

montat, reglat, nemultumit... ma rog, asta e probabil starea mea naturala :)...

kitul e OK insa pretul nu :)

tot cu saua la maxim trebuie sa stau ca sa nu simt crampe in abductori...

la naiba, motocicletele astea nu trebuiau sa fie cele mai comode?

nu vrea cineva un RS din 2002 ca ma fac conservar :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare baieti,

Va contactez si eu cu o problema, respectiv pornirea la un BMW 850R.

Ce se intampla : Uneori cand vreau sa o pornesc, apas butonul verde si pur si simplu nu o ia.

Procedura ce o urmez este :

  1. Trag piciorul lateral de sustinere a motocicletei,
  2. Invart cheia in contact,
  3. Trag putin socul (sau mai tare daca e rece afara)
  4. Apas butonul verde pentru pornire.

Problema este ca nu invarte deloc electromotorul, nu se aude nici un sunet nimic cand apas butonul verde de pornire.

Problemele acestea de pornire apar cand si cand, nu mereu.

Am incercat sa tot cobor/urc piciorul lateral al motocicletei gandindu-ma ca are legatura cu contactul de acolo - poate nu e 100% ok (pentru ca daca motocicleta e pornita si cobor piciorul, aceasta se opreste) dar tot nu o ia.

Cand invart cheia se aude pompa de benzina cum porneste, daca o dau iar pe 0 si inapoi pe 1, aceasta nu se mai aude - probabil ramane presiune pe circuit si e normal sa nu se mai auda.

In fine, dupa numeroase incercari reusesc sa o pornesc - dar mie sa nu ma lase naibi pe undeva departe.

PS: Sunt un incepator in ale motoarelor.

Astept poate imi dati niste solutii, idei sau pareri.

Multumesc, O seara faina !

Salut,

 

Mai mult ca sigur e problema cu butonul de pronire.

 

trebuie desfacut carcasa si daca poti sa curati( probabil sa oxidat contactorul) sau macar sa dai cu spary de contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate fi dupa cum zice si luigi : senzorul de la cric ,2 senzorul de neutral din cutie ,3 butonul,4 electromotorul ( daca nu invitre deloc e exclus.doar daca invirte f greu atunci s-au dezlipit magnetii de pe stator)

 

 

Salut,

 

Mai mult ca sigur e problema cu butonul de pronire.

 

trebuie desfacut carcasa si daca poti sa curati( probabil sa oxidat contactorul) sau macar sa dai cu spary de contact.

 

Salutare inca odata baietii,

 

Problema de pornire era de cric-ul lateral, acesta avea contac-ul imperfect si senzorul nu sesiza daca piciorul e coborat sau ridicat.

 

Multumesc frumos de sfaturi si drumuri bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat simeringurile de ulei de la furcă... deși am comandat și simeringurile de praf nu le-am primit... se poate să fi fost o neintelegere...

 

am constatat ca pe stânga (unde curgea) simeringul de praf parea destul de lejer pe tub...

le voi schimba pe amândoua oricum odată ce lamuresc problema comenzii...

oare din cauza simeringului ăla de praf cam lejer să se fi stricat cel de ulei? pentru că problema a aparut cât motocicleta era parcată, peste iarnă...

 

cu ocazia asta am observat ca are probleme si suspensia/arcul central... au aparut niște pete de ulei... hmmm, mă paste inca un schimb de simering :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut, de ceva timp am tot avut urmatoarea problema la R1100S-ul meu (1999, 68.000 km) : cand vreau sa opresc, la semafor de exemplu, franez, trag ambreiajul si inainte sa ajung in punctul mort, motorul deja moare. Nu se intampla mereu asta, dar de 2-3 ori pe zi la un drum de 20-25 de km, sa zicem, tot se opreste.

Pe langa asta, relanti-ul mai are anumite oscilatii si chiar niste sincope, daca as putea sa le zic asa, in sensul ca uneori are niste trecere bruste de la 1,100 rpm la 800-900 rpm si chiar un fel de "tremuraturi". Tremura parbrizul si oglinzile destul de rau in momentele alea. Uneori moare si cand stau pe loc la semafor iar dupa ce o pornesc este totul in regula. Mentionez ca filtru de benzina e nou, cablul de acceleratie s-a rupt recent si s-a crezut ca asta ar fi o problema, dar se pare ca inca moare motorul.

A mai avut cineva problema asta? Posibile ipoteze?

Multumesc anticipat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In septembrie si fix dupa ce i-am facut, am mers intr-o tura in grecia si pe drum a inceput problema asta, dar atunci mi-a facut de 2-3 ori figura asta toata excursia. Sa fie coincidenta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...