andrei gras Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Ce anvelopa e pe fata .de curiozitate intreb. Poze cinstite .pret cinstit. Bafta la vinzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 26, 2015 Admin Share Postat Mai 26, 2015 Unde as putea sa duc un BMW la verificat in Bucuresti ? Tiberiu Anghel, a lucrat la Bavaria si are garajul lui..0722 631 856 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Ce anvelopa e pe fata .de curiozitate intreb. Poze cinstite .pret cinstit. Bafta la vinzare. e un heidenau K73 super-rain. Sunt foarte multumit de el. Costa sub 400 de lei, iar pe ud tine aproape ca si pe uscat. Recomand cu incredere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Va multumesc pentru raspunsuri si va voi tine la curent . Drumuri bune sa aveti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cuciureanu Daniel Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Salutare baieti, Va contactez si eu cu o problema, respectiv pornirea la un BMW 850R. Ce se intampla : Uneori cand vreau sa o pornesc, apas butonul verde si pur si simplu nu o ia. Procedura ce o urmez este : Trag piciorul lateral de sustinere a motocicletei, Invart cheia in contact, Trag putin socul (sau mai tare daca e rece afara) Apas butonul verde pentru pornire. Problema este ca nu invarte deloc electromotorul, nu se aude nici un sunet nimic cand apas butonul verde de pornire. Problemele acestea de pornire apar cand si cand, nu mereu. Am incercat sa tot cobor/urc piciorul lateral al motocicletei gandindu-ma ca are legatura cu contactul de acolo - poate nu e 100% ok (pentru ca daca motocicleta e pornita si cobor piciorul, aceasta se opreste) dar tot nu o ia. Cand invart cheia se aude pompa de benzina cum porneste, daca o dau iar pe 0 si inapoi pe 1, aceasta nu se mai aude - probabil ramane presiune pe circuit si e normal sa nu se mai auda. In fine, dupa numeroase incercari reusesc sa o pornesc - dar mie sa nu ma lase naibi pe undeva departe. PS: Sunt un incepator in ale motoarelor. Astept poate imi dati niste solutii, idei sau pareri. Multumesc, O seara faina ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 27, 2015 Admin Share Postat Mai 27, 2015 Ar fi trei variante : 1. Intre pasii 3 si 4 ar trebui sa vezi daca butonul rosu in mijlocul caruia se afla cel verde este pe mijloc, acela este kill switch-ul care taie curentul, daca se afla in stanga sau in dreapta nu ai curent. 2. Sa te asiguri ca motocicleta este scoasa din viteza (la modelele mai vechi intrerupatorul de neutral din cutie nu functioneaza cum trebuie si nu se aprinde becul verde pe bord chiar daca este scoasa din viteza, prin urmare nu-ti porneste. 3. Ar mai putea fi si pompa de benzina care merge sau nu, aleatoriu.. Oricum, invata-te sa tii maneta de ambreiaj apasata de fiecare data când actionezi demarorul, indiferent ca este in viteza sau nu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Poate fi dupa cum zice si luigi : senzorul de la cric ,2 senzorul de neutral din cutie ,3 butonul,4 electromotorul ( daca nu invitre deloc e exclus.doar daca invirte f greu atunci s-au dezlipit magnetii de pe stator) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 sau poti avea, cum am patit yo, un fir intrerupt exact pe circuitul butonului rosu de oprire - nu se manifesta cand gidonul era drept, dar cu el luat maxim dreapta - POC! Se oprea instant. (mecanicii care au lucrat inainte la ea, nu au rutat cablurile comenzilor de la ghidon prin locurile lor si erau prinse intre intre jug si cadru). In cazuri de genul acesta te ajuta enorm un GS911 sau un drum la reprezentanta, doar ca la noi e cam jale cu reprezentantele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Poti verifica si legaturilede la electromotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 mi-a venit kit-ul de coborire a scaritelor de la Wunderlich... ce mai zbucium, ce mai vaiet... montat, reglat, nemultumit... ma rog, asta e probabil starea mea naturala ... kitul e OK insa pretul nu tot cu saua la maxim trebuie sa stau ca sa nu simt crampe in abductori... la naiba, motocicletele astea nu trebuiau sa fie cele mai comode? nu vrea cineva un RS din 2002 ca ma fac conservar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Mai 29, 2015 Autor Share Postat Mai 29, 2015 Salutare baieti, Va contactez si eu cu o problema, respectiv pornirea la un BMW 850R. Ce se intampla : Uneori cand vreau sa o pornesc, apas butonul verde si pur si simplu nu o ia. Procedura ce o urmez este : Trag piciorul lateral de sustinere a motocicletei, Invart cheia in contact, Trag putin socul (sau mai tare daca e rece afara) Apas butonul verde pentru pornire. Problema este ca nu invarte deloc electromotorul, nu se aude nici un sunet nimic cand apas butonul verde de pornire. Problemele acestea de pornire apar cand si cand, nu mereu. Am incercat sa tot cobor/urc piciorul lateral al motocicletei gandindu-ma ca are legatura cu contactul de acolo - poate nu e 100% ok (pentru ca daca motocicleta e pornita si cobor piciorul, aceasta se opreste) dar tot nu o ia. Cand invart cheia se aude pompa de benzina cum porneste, daca o dau iar pe 0 si inapoi pe 1, aceasta nu se mai aude - probabil ramane presiune pe circuit si e normal sa nu se mai auda. In fine, dupa numeroase incercari reusesc sa o pornesc - dar mie sa nu ma lase naibi pe undeva departe. PS: Sunt un incepator in ale motoarelor. Astept poate imi dati niste solutii, idei sau pareri. Multumesc, O seara faina ! Salut, Mai mult ca sigur e problema cu butonul de pronire. trebuie desfacut carcasa si daca poti sa curati( probabil sa oxidat contactorul) sau macar sa dai cu spary de contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cuciureanu Daniel Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Poate fi dupa cum zice si luigi : senzorul de la cric ,2 senzorul de neutral din cutie ,3 butonul,4 electromotorul ( daca nu invitre deloc e exclus.doar daca invirte f greu atunci s-au dezlipit magnetii de pe stator) Salut, Mai mult ca sigur e problema cu butonul de pronire. trebuie desfacut carcasa si daca poti sa curati( probabil sa oxidat contactorul) sau macar sa dai cu spary de contact. Salutare inca odata baietii, Problema de pornire era de cric-ul lateral, acesta avea contac-ul imperfect si senzorul nu sesiza daca piciorul e coborat sau ridicat. Multumesc frumos de sfaturi si drumuri bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Detalii despre BMW Camp 2015 - /index.php?/topic/727504-bmw-camp-2015-26-28-iunie/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 am schimbat simeringurile de ulei de la furcă... deși am comandat și simeringurile de praf nu le-am primit... se poate să fi fost o neintelegere... am constatat ca pe stânga (unde curgea) simeringul de praf parea destul de lejer pe tub... le voi schimba pe amândoua oricum odată ce lamuresc problema comenzii... oare din cauza simeringului ăla de praf cam lejer să se fi stricat cel de ulei? pentru că problema a aparut cât motocicleta era parcată, peste iarnă... cu ocazia asta am observat ca are probleme si suspensia/arcul central... au aparut niște pete de ulei... hmmm, mă paste inca un schimb de simering Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 salutare aveti cumva o oglinda drepata de vanzare? pt R1150RT ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 Vezi ca era un r1150rt la dezmembrare. E topic pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 multumesc. astept raspuns de la el daca are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Ceva site-uri de dezmembrari moto de pe afara stie cineva? Am nevoie de furca fata pentru un RT1200 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Ceva site-uri de dezmembrari moto de pe afara stie cineva? Am nevoie de furca fata pentru un RT1200 2008 http://www.motofix-spares.co.uk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 9, 2015 Admin Share Postat Iunie 9, 2015 Motorworks.co.uk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Multumesc frumos pt ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Salut, de ceva timp am tot avut urmatoarea problema la R1100S-ul meu (1999, 68.000 km) : cand vreau sa opresc, la semafor de exemplu, franez, trag ambreiajul si inainte sa ajung in punctul mort, motorul deja moare. Nu se intampla mereu asta, dar de 2-3 ori pe zi la un drum de 20-25 de km, sa zicem, tot se opreste. Pe langa asta, relanti-ul mai are anumite oscilatii si chiar niste sincope, daca as putea sa le zic asa, in sensul ca uneori are niste trecere bruste de la 1,100 rpm la 800-900 rpm si chiar un fel de "tremuraturi". Tremura parbrizul si oglinzile destul de rau in momentele alea. Uneori moare si cand stau pe loc la semafor iar dupa ce o pornesc este totul in regula. Mentionez ca filtru de benzina e nou, cablul de acceleratie s-a rupt recent si s-a crezut ca asta ar fi o problema, dar se pare ca inca moare motorul. A mai avut cineva problema asta? Posibile ipoteze? Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 21, 2015 Admin Share Postat Iunie 21, 2015 Cand ai facut ultima oara balansul si tachetii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 In septembrie si fix dupa ce i-am facut, am mers intr-o tura in grecia si pe drum a inceput problema asta, dar atunci mi-a facut de 2-3 ori figura asta toata excursia. Sa fie coincidenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 21, 2015 Admin Share Postat Iunie 21, 2015 Incearca sa-i pui un aditiv in benzina, pare o problema de alimentare..oricum, i-as mai face o data balansul si tachetii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.