Sari la conținut

Postări Recomandate

Intrebare: dupa demontare si montare , schimb ulei + filtre - porneste greut dimineata si nu cu soc la maxim ca inainte.

Care sa fie cauza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Baietii, am si eu o intrebare: la un BMW R850R, cam dupa cate ture porneste motoru'? Mi se pare ca are pornirea mai grea si tre' sa tii apasat cam 2 secunde ca s-o ia (invarte cam de 2-3 ori).

Teoretic are ~50.000km, 2001. Teoretic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam asa si la mine. mobra e aproape identica. probabil ca bacteria nu mai e in absolut toate mintile ei, dar merge. daca ai ABS e probabil sa iti faca ceva figuri cu low voltage. daca nu, ....da-i pace. ai grija la lichid in ea daca e cu intretinere.

stai ca acu m-am prins. tu nu aveai alta mobra?

Editat de COObra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine, cauzele pot fi multe: benzina proasta/veche, baterie veche/lichid putin, carbunii din electromotor tociti, contact imperfect la buton, bujiile vechi... Dar nah, vroiam sa stiu daca e cazu' sa-mi pun intrebarile astea, sau nu, ca totusi e bemveu in mama lui. :D

 

Ba da, am alt motor, dar mi-as lua asa ceva daca ajung macar cu un picior jos. O sa merg cu unu' sa vad si cum trage, ca sincer imi pare lesinat putin, dupa specificatii, pe hartie.

 

Merci de info.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine are aceasi pornire(2-3sec la buton) cu toate cele schimbate bujii ,electomotor recondit.baterie numai pe redresor tinuta,etc.Cred ca modelele pana la 1200r au cam aceasi pornire.

Ia-ti un model 1100-1150r ca 850r e mai putoare un pic si am vazut ca nu mergi de putin timp si faci curse lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtru de ulei + ulei si cel de aer.

Demontat - montat m-am referit la carene, rezervor, roti, pompa frana (nu motor).

Imi este greu sa cred ca am pus furtunele la rezervor invers (ca nu prea ai cum) .

Mentionez ca dupa ce porneste merge OK, putin tremurat la relanti.

Sincronizarea am facut-o anul trecut. Sa conteze asa mult filtrul de aer?

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

posibil. reglajul sincronizarii se face cu moto cald si se face exact la suroabele de aer dupa cate tin minte. tu fix aia ai influentat.

te sfatuiesc sa faci iar sincronizarea.

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unul in dreapta era chiar la clapeta. Rezolvat.

In rest nu depistez nimik. Pe treseu ar trebuii sa scot iar rezervorul.

Verific maine daca porneste la fel de greu la rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O parere despre cei de la Bardak Motor? Vreau sa vin in week-end pana in Bucuresti pentru o verificare si o sincronizare.Clujul e cam departe...:)

Editat de cip_vt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bardak- nu am reparat nimic la ei, doar am cumparat o motocicleta care zacea semiabandonata de proprietar in curtea lor.
Dar in service era ordine, erau dotari si era plin cu BMW-uri de politie la reparat. Am schimbat si 2 vorbe cu unul din proprietari si mi-a facut o foarte buna impresie, omul era preocupat sa perfectioneze sistemul in service.

Am procurat acum o luna un R1100R din 2000 cu care am facut deja 3000km. Sunt multumit de ciclistica si de caracterul motorului iar pozitia in sa ma imbie la distante mari.
Am crezut ca cele 5 viteze de R1100 sunt un neajuns in comparatie cu 6 ale R-urilor mai noi. Cand am vazut ca am aceiasi viteza la 4000 rpm in ultima treapta precum RNineT-ul incercat la reprezentanta m-am linistit si raman nedumerit cu privire la aceasta treapta 6-overdrive prea scurta.

Am pus uleiuri sintetice peste tot, bujii iridium si am carpit o pipa de bujii crapata care fura scanteie. ABS-ul imi palpaie si nu a mers scamatoria cu mufa pusa la masa si asteptat 10 secunde cu contact pus.
invartirea cu demaror 2 secunde cred ca e in natura acestor fiare.

post-4291-0-43493100-1432117920_thumb.jpg

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa zic domne' frumos avion!!!!

» Post actualizat in 20 May 2015 19:16

Cum iti pilpie abs-ul? Dupa ce pleci de pe loc unu cu unu sau amindoua odata? Daca e uu cu unu nu trebuie decit sa incarci bateria .

» Post actualizat in 20 May 2015 19:20

Detaliaza un pic.colegului meu de munca nu ii mergea de nici un fel si a fost pe la tibi si l-a reparat.a fost ceva pe la partea electrica.asta nu inseamna ca se poate repara orice da macar incearca .un abs functional de scapa de oase rupte sau dauna la mobra .poate nu ai nevoie de abs dar o singura data ai nevoie sa te ajute si atunci face toti banii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

De ceva vreme ma tot uit pe la BMW-uri si recent am vazut un F800 S. Ce puteti sa-mi spuneti despre el legat de fiabilitatea motorului, ciclistica, protectie la vant, consum , pozitie , frane.... Se poate transforma usor in ST ( carene si ghidon mai inalt ) ?

In eventualitatea in care ma hotarasc unde as putea sa-l verific in Bucuresti si la ce sa fiu atent ?

 

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reclama "sufletul" comertului...

 

post-882-0-92939000-1432314169_thumb.png

:crack:

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti dreptate, K 75, 100, 1100 au fost niste moto reusite, pentru mine este cel mai bun, echilibrat, manevrabil, economic din cite am avut si incercat, asa ca o sa am unul mereu,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, singurul "cazan" pe care mi l-as cumpara :grinbandit:

attachicon.gif11313142_10153234974723467_2964316615086255966_o.jpg

 

Pablo Marques

Please, don't ever produce this bike. Delete the photos and burn every physical evidence that this ever existed.

I won't be able to sleep after seeing this.

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca (stiti pe) careva (care) isi doreste asa ceva:

 

https://carousel.dropbox.com/photos/cc/H7czU7YAznkNIQO

 

pret 11000 lei negociabil.

 

ABS, manere calde (mai mult pe stanga ce-i drept...) cauciucuri foarte bune, plin facut, ulei de fitze motul 20w50 7100 full sintetic sub 1000 km facuti, asigurare valabila, itp valabil si el pana in august.

 

Se vinde pe motiv de GS1100.

 

Spor in orice ati intreprinde!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva vreme ma tot uit pe la BMW-uri si recent am vazut un F800 S. Ce puteti sa-mi spuneti despre el legat de fiabilitatea motorului, ciclistica, protectie la vant, consum , pozitie , frane.... Se poate transforma usor in ST ( carene si ghidon mai inalt ) ?

In eventualitatea in care ma hotarasc unde as putea sa-l verific in Bucuresti si la ce sa fiu atent ?

 

De fiabilitate nu stiu sa fi fost ceva probleme deosebite. Ciclistica/frenele - excelente, consumul foarte mic. Neaparat sa aiba ABS!

Un mare avantaj la 800S/ST este ca ai curea de transmisie.

 

Insa daca nu esti genul destul de sportiv si mai ales ca deja ai pus problema transformarii in ST, nu lua S, cauta direct ST. Schimbarea ghidonului poate inseamna peste 1000€, atat a platit de exemplu vecinul meu kit-ul de la AC Schnitzer plus montaj si nu prea a gasit alta alternativa; BMW nu i-a oferit varianta sa puna direct ghidonul si toate celelalte parti de la ST din motive de omologare. Ghidonul de la S este cam sportiv.

Protectia la vant este similara, difera marimea parbrizului standard (la S e ceva mai mic) dar se poate inlocui usor si relativ ieftin. Mai difera partea de jos a carenelor dar nu face asa mare diferenta insa ai avantajul la S ca poti pune un crashbar discret.

 

Sa fii atent insa cand cumperi ca multe dintre S/ST au fost cumparate initial de catre (petru) femei deci multe sunt cu suspensie joasa din fabrica. Sau multe au saua joasa care este ceva mai putin confortabila si prea... joasa, depinde normal si ce inaltime ai tu. Dar asta afecteaza chiar si unghiul genunchilor in mers cand ai picioarele pe scarite.

 

In general ST-urile sunt si mai bine echipate, cu cric central, portbagaj (care are si rol de suport de topcase original), sunt mai des intalnite cu suporturi de sidecases si cu manere incalzite, computer de bord, eventual si senzori de presiune in roti.

 

Vezi ca este si topic dedicat seriei F800: /index.php?/topic/696387-bmw-f800-r-s-st-gt/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...