Admin l.u.v Postat Octombrie 6, 2015 Admin Share Postat Octombrie 6, 2015 Da, chestiile alea nu au de-a face cu cutia, mai degraba cu partea de harti, remapare soft, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 (editat) Uitandu-ma in microfise raman la parerea mea ca, buba ar fi din selector. In poza a doua, ar fi reperul 1. Rulmentii 2, 4 si 14 ar trebui de asemenea verificati. Furcile par sa fie foarte solide prin comparatie cu toate pe care le-am demontat de la japoneze si imi par sa nu se deformeze prea usor. Asta e o furca de treapta a doua de Yamaha Thundercat. Editat Octombrie 7, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Pe forumurile externe am gasit destul de multe cazuri in care simptomele intalnite la mine veneau de la cutie, in conditiile in care nu exista absolut nici un semn vizibil/masurabil de uzura. Problemele au fost remediate doar prin inlocuirea cutiei, caci piese din ea se pare ca nu prea au fost disponibile. Si cei de la Bavaria incearca cel mai probabil sa elimine absolut orice alta cauza posibila si abia apoi sa schimbe cutia + restul de piese ce nu sunt compatibile de la K1300R la K1200R. Nu de alta, dar cu siguranta costul este unul urias raportat la valoarea mobrei. Ce ma doare pe mine este ca mobra are 3 saptamani deja de cand sta in service si inca nu am nici macar buba identificata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 7, 2015 Admin Share Postat Octombrie 7, 2015 Ghinion! Imi amintesc de un coleg de forum cu un R1200R luat de nou care avea o bataie in cutie, problema nu s-a remediat nici dupa ce i-au schimbat cutia pe garantie, a ramas cu ea asa, se presupunea ca anumite elemente intrau intr-un soi de rezonanta la o anumita turatie! Cam asa se intampla cand face dracu' pe-al dracu' ! Norocul tau ca mobra are garantie, ce te faceai daca o luai sh din Germania sau de la altul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Norocul tau ca mobra are garantie, ce te faceai daca o luai sh din Germania sau de la altul? Nu-i noroc.... De-aia am platit cu vreo 1500-2000 euro mai mult decat e una pe Italica, Germanica sau oriunde la coltul strazii. Acum sper ca nu va fi dracu asa drac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Nu-i noroc.... De-aia am platit cu vreo 1500-2000 euro mai mult decat e una pe Italica, Germanica sau oriunde la coltul strazii. Acum sper ca nu va fi dracu asa drac. tinand cont ca ai luat motoru din tara, nu inteleg cum de nu ai facut un test drive inainte? sau ai sesizat problema abia pe urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 tinand cont ca ai luat motoru din tara, nu inteleg cum de nu ai facut un test drive inainte? sau ai sesizat problema abia pe urma... Pentru ca am avut incredere in Bavaria. Pentru ca am avut incredere in vanzator, ce m-a asigurat ca mobra e verificata, perfecta, km reali, istoric service, garantie etc. Pentru ca am facut plata pe loc fara proba, fara macar sa aud motorul pornind (bateria era moarta). Pentru ca am considerat ca nu sunt naiv intr-o tara ce se vrea civilizata. Pentru ca timpul imi va spune daca am fost sau nu dobitoc. Pentru ca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 7, 2015 Admin Share Postat Octombrie 7, 2015 Ghinion <_>Puteai s-o iei din Germania sau Italia mai ieftina si sa nu aiba nimic, ai dat un ban mai mult dar ai o garantie. Bine ca sezonul este la final, asa incat exista si viata dupa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Treaba e simpla ,ca in majoritatea cutiilor bmw cu uzura: 2 furci 200e, un crabot 450e, si rulmentii 250e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Domnule d a n va compatimesc, si eu am trecut prin asa ceva cu una din mobrele detinute si sincer m-am ales cu o boala la ficat(stres, suparari), cearta in familie(bani cheltuiti in vant) si intr-un final am vandut-o la un sfert de pret. Parca avea pe dracu in ea. Eu zic sa va dea banii inapoi, ca ce nu merge de la inceput nici nu v-a merge. Oricum v-ati dezgustat de ea si nu cred ca o sa se mai creeze acea legatura intre ,,suflet si fier". Si data viitoare probati intai..... e mai sigur. Multa bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 7, 2015 Admin Share Postat Octombrie 7, 2015 Mi-a crapat si mie cutia la al meu, am vrut s-o repar, am cheltuit cam 900 euro si degeaba, am avut alte probleme cu ea! Am luat alta cu 400 SH si merge brici. Mintea de pe urma! Tot ce pot sfatui pe cineva in situatia asta este sa cumpere alta cutie SH, nu am auzit pe cineva sa repare cutii si sa mearga dupa aia.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 puschea pe limba! tocmai mi se repara mie cutia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 8, 2015 Autor Share Postat Octombrie 8, 2015 puschea pe limba! tocmai mi se repara mie cutia un feed back aici dupa ce e reparat te rog!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 no problemo, o sa povestesc detaliat ce, cum si cit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Azi fusei iarasi la Bavaria ca sa aflu ce se mai intampla. Oamenii au discutat cu baietii priceputi de la BMW si acestia le-ar fi spus ca exista o nota interna din 2007, nota ce face referire la primele "x" mii de cutii de viteza. Mai exact, buba ar fi la un "dop" din cutie ce regleaza fluxul/debitul/presiunea uleiului din ambreiaj. Practic, debitul ar fi redus, ceea ce s-ar traduce in cresterea presiunii uleiului in ambreiaj si implicit functionarea defectuoasa a acestuia. Dupa primele "x" mii de cutii cu "dop" prost, restul au fost livrate cu "dop" bun, iar nota interna (practic un recall) spune la ce serii trebuie inlocuit nenorocitul. Nota ce face referire, evident, si la mobra mea. Asa ca se comanda dopul, va sosi saptamana viitoare, ce coincide si cu implinirea unei luni intregi de cand mobra mea e la ei. Judecand altfel, potentiala buba trebuia sesizata in primele 5 minute la discutia cu receptia service, care logic ar fi trebuit sa verifice istoricul mobrei cu tot cu recall-urile aferente (mai ales ca nota in cauza face referire fix la problemele mele). Oi fi io prea pretentios... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Nu esti pretentios deloc. Trebuia sa vina cu toate recallurile facute. Doar ai luat-o de la dealer nu de la samsar.Sunt neseriosi si cu lipsa de profesionalism. Se gandesc sa vanda, nu sa mentina o relatie buna cu clientii. Eu i-am sunat sa fac recall la a mea. Am vorbit doar cu secretara. Seful servicr a fost de negasit. Am lasat nr de telefon, am trimis si email. Nu m-a contactat nimeni, desi a trecut macar o luna. Probabil ca o sa ma sune in ianuarie, cand va fi zapada cat gardul si nu o sa pot parcurge cei 200km pana la capitala. Succes cu dopul. Sper sa rezolvi numai cu atat. Tin pumnii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Eu i-am sunat sa fac recall la a mea. Am vorbit doar cu secretara. Seful servicr a fost de negasit. Am lasat nr de telefon, am trimis si email. Nu m-a contactat nimeni, desi a trecut macar o luna. Probabil ca o sa ma sune in ianuarie, cand va fi zapada cat gardul si nu o sa pot parcurge cei 200km pana la capitala. Cu toata supararea mea, pana acum pot spune ca seful de acolo este bine intentionat, iar de problema mea se ocupa personal. Clar sunt lacune grave la celelalte departamente, aspect la care sigur mai are de lucrat. Poate ca solicitarea ta nu a mai ajuns la el.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Intru totul de acord cu audi_a9, am aflat de recall-ul worldwide al flansei rotii spate de pe forumurile straine. am cautat ceva info la noi - kanci. Am avut ceva probleme cu a mea, am trimis mail plus cerere de programare, raspuns zero, pana la urma, cu ajutorul forumurilor, am reusit sa mi-o rezolv singur. Sunt sigur ca exista uameni* pasionati acolo, dar la partea de comunicare... ZERO... Sper sa ti se rezolve pana la urma "fierul", e deosebit (parerea mea) si sa te bucuri de el; dar, ai grija ca sunt multe alte recalluri suferite de acest tip de motor - a fost pasul inainte de la "caramida" - si prima generatie a suferit de multe, multe bube, vezi sa fie toate la zi, nu numai cutia. nRock si multi, multi kilometrii. p.s. Pana la urma, stie cineva ceva, concret, legat de recallul pe flansa de aluminiu a rotii spate? Se poate face si la noi? Multumesc, anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 p.s. Pana la urma, stie cineva ceva, concret, legat de recallul pe flansa de aluminiu a rotii spate? Se poate face si la noi? Multumesc, anticipat. Mi-au schimbat mie flansa inainte de livrare, eu fara sa am informatii despre chestia asta...pur si simplu a venit de la ei. Deci sigur se face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Din discutiile mele cu un sef de service care vinde/serviseaza masini din gama premium (nu e bmw), mi-a zis ca are 2 tipuri de clienti favoriti, adica genul care platesc rapid si fara discutii: producatorul cand face recallurile si asiguratorii casco/rca. A zis ca sunt genul de clienti care ar fi bine sa ii aiba tot timpul. De ce la bmw moto nu e valabil, nu stiu. Poate sunt intr-adevar aglomerati, dar nu au timp nici sa vorbeasca la telefon? Sa zica: domnu X, esti programat in data de ZZ.LL.AAAA la ora ... Si stiu ca ma duc cu mobra acolo, fie pe ea, fie pe platforma, macar sa stiu o chestie. Si pentru o revizie, la fel trebuie sa astept? Cat? o vara? Eram si eu interesat tot de flansa spate, recall-ul la distributie e facut, se si vad suruburile mai noi (am si hartiile) in rest, mobra imi place asa cum e. Aduce un zambet mare pe fata cand merg pe ea, mi se si potriveste ca e mai lunga si incap mai bine pe ea decat unica alternativa pe care i-am gasit-o. (vfr1200) Tot imi vine sa merg si sa nu ma mai dau jos. I-am gasit totusi doua defecte pana acum: gripurile sunt prea subtiri (diametrul e mic si da o amorteala in mana) si i-ar trebui un traction control. Pentru gripuri, am gasit "grip puppies", o sa le comand. .... pana la urma, cu ajutorul forumurilor, am reusit sa mi-o rezolv singur. Detalii, se poate? Ce ai facut, unde, cat, pret si cod piesa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 (editat) da... da... audi... ai dreptate cu gripurile, sunt deja la a doua pereche de puppies (m-au tinut 20000km, primele si-s fac toti banii, de cand m-am suit pe ea (Ka) prima data am simtit ca ma dor mainile, nu stiu de ce, poate ca-s obisnuit cu mansoanele incalzite cu care-s obsinuit de pe ailalata). scuze, ca poate ca nu am fost explicit, problema pe care am avut-o nu era legata de recallul flansei ci altceva; ideea e ca la problema mea de la reprezentanta Bv am fost pasat la Bucuresti ("aaa, ptr motorul dumneavostra nu avem tester, [Lasa ca acum am yo, propriu si personal; daca aveti probleme pe Bv si imprejurimi, deci contracostu unui Guinness va ajut cu un GS-911 si ce poa'sa va spuna el] trebuie sa mergeti la Bucuresti!... mail to Buc... descriere problema, cerere programare @ABBBuc... No answer! concluzie: daca pot... o fac yo... daca nu... sun un prieten! nRock! Editat Octombrie 8, 2015 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Referitor la recall. mie mi l-au facut in vara impreuna cu recall-ul de pompa de benzina, in Buc. (R1200GS). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Un lucru pe care il pricep mai deloc este acest topic pentru toate modelele BMW, in loc sa fie individuale, pe clase. Sa pot scrie pe serie "K", nu sa adaug pagini la un topic general imens, unde poate ar fi indicat sa fie postate doar noutati, iesiri, intruniri sau orice tine de absolut toti posesorii de BMW. @audi_A9 - ce recall la distributie?...ca de asta nu am auzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Azi fusei iarasi la Bavaria ca sa aflu ce se mai intampla. Oamenii au discutat cu baietii priceputi de la BMW si acestia le-ar fi spus ca exista o nota interna din 2007, nota ce face referire la primele "x" mii de cutii de viteza. Mai exact, buba ar fi la un "dop" din cutie ce regleaza fluxul/debitul/presiunea uleiului din ambreiaj. Practic, debitul ar fi redus, ceea ce s-ar traduce in cresterea presiunii uleiului in ambreiaj si implicit functionarea defectuoasa a acestuia. Dupa primele "x" mii de cutii cu "dop" prost, restul au fost livrate cu "dop" bun, iar nota interna (practic un recall) spune la ce serii trebuie inlocuit nenorocitul. Nota ce face referire, evident, si la mobra mea. Asa ca se comanda dopul, va sosi saptamana viitoare, ce coincide si cu implinirea unei luni intregi de cand mobra mea e la ei. Judecand altfel, potentiala buba trebuia sesizata in primele 5 minute la discutia cu receptia service, care logic ar fi trebuit sa verifice istoricul mobrei cu tot cu recall-urile aferente (mai ales ca nota in cauza face referire fix la problemele mele). Oi fi io prea pretentios... Foarte interesant. Atunci cand ai mers cu ea ai incercat sa schimbi superioare fara ambreiaj? Cred ca esti convins ca, daca nu schimba usor fara ambreiaj, problema nu e de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Chiar nu am incercat asta. Oricum, daca nu se rezolva nici de la dop, fie imi comanda cutie viteza noua, fie dau mobra inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.