shpixy Postat Noiembrie 2, 2016 Share Postat Noiembrie 2, 2016 Poate e cineva interesat ! http://www.motocicli...00gs-dohc-2010/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 Va salut! Sper sa pun întrebarea la sectiunea corecta: Pacientul - R 850 R - 1998 - 30.000 km (suspect de a fi real acest kilometraj) Simptom: Mici intreruperi la ralanti si la cald si la rece. La depasirea turatiei de mers in gol nu se mai simte nimic, functioneaza normal. Bujiile sunt noi si conform specificatiilor Impresia mea: Întreruperile sunt de natura electrica Aveti vreo sugestie? Cam pe unde ar trebui sa umblu mai intai? Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 3, 2016 Admin Share Postat Noiembrie 3, 2016 -Ce bujii ai pe ea? Desi sunt OEM, Bosch nu se impaca deloc cu motorizarile boxer. Pune NGK sau Denso, daca se poate luate de la un magazin serios, de pe Louis sau direct de afara. -Intreaba si cand a fost schimbat filtrul de benzina si daca nu a fost schimbat niciodata schimba-l, mai ales daca ai si mici variatii de relanti. -Fa resincronizarea clapetelor si reglajul de tacheti din nou si refa-l la fiecare 10.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 Daca numai la relanti ai ai probleme, poti face asa: - ce o zis Luigi, regleaza supapele. - verifica sa nu ai joc la scripetii pe care stau cablurile de acceleratie. Daca intr-adevar are 30k km, nu ar trebui sa aiba joc ideea e ca daca alea au joc, aerul la relanti trece pe langa clapeta, si nu prin orificiul destinat pt relanti, care il reglezi de la surubele alea mari de alama. Daca ai joc la scripeti, da un semn si te ajut mai departe. - daca nu ai joc la scripeti si ai reglat CORECT supapele, scoate suruburile de relanti afara, curata-le cu spray de frana, cu betisoare de urechi curata inauntru pana ce esti multumit de nuanta de gri ce ramane pe betisoare si pune-le la loc, sincronizeaza mobra pt relanti si mers in sarcina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 (editat) -Ce bujii ai pe ea? Desi sunt OEM, Bosch nu se impaca deloc cu motorizarile boxer. Pune NGK sau Denso, daca se poate luate de la un magazin serios, de pe Louis sau direct de afara. -Intreaba si cand a fost schimbat filtrul de benzina si daca nu a fost schimbat niciodata schimba-l, mai ales daca ai si mici variatii de relanti. -Fa resincronizarea clapetelor si reglajul de tacheti din nou si refa-l la fiecare 10.000 km. Voi verifica ce tip de bujii este montat. Cu ocazia testului de compresie, înainte de achizitie (acum 1000 km), le-am văzut dar, din păcate, nu am reținut ce tip erau. Dar se vedea ca sunt în stare buna, aproape noi. Filtrul de benzina... oricum vreau sa îl schimb în iarna asta, dar poate da întreruperi de natura electrica? Sincronizare și reglaj de tacheti voi face în primăvara, la un service deoarece aceste operații ma depășesc ca și cunoștințe și SDV-istica. Daca numai la relanti ai ai probleme, poti face asa: - ce o zis Luigi, regleaza supapele. - verifica sa nu ai joc la scripetii pe care stau cablurile de acceleratie. Daca intr-adevar are 30k km, nu ar trebui sa aiba joc ideea e ca daca alea au joc, aerul la relanti trece pe langa clapeta, si nu prin orificiul destinat pt relanti, care il reglezi de la surubele alea mari de alama. Daca ai joc la scripeti, da un semn si te ajut mai departe. - daca nu ai joc la scripeti si ai reglat CORECT supapele, scoate suruburile de relanti afara, curata-le cu spray de frana, cu betisoare de urechi curata inauntru pana ce esti multumit de nuanta de gri ce ramane pe betisoare si pune-le la loc, sincronizeaza mobra pt relanti si mers in sarcina. O sa verific și scripeții respectivi. Chestia cu șuruburile de relanti cred ca va fi făcută odată cu sincronizarea, la primăvară. Dar aceste elemente pot genera SCURTE întreruperi la mersul în gol? Spun o mare prostie dacă suspectez senzorii Hall? Oricum, va mulțumesc mult pentru raspunsuri și pentru interes. Editat Noiembrie 3, 2016 de anpetre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 Ce inseamna mers in gol? La relanti la liber? Atunci DA Placa cu senzori ori merge ori nu merge. Din cauza aleia, motorul porneste sau nu. De regula face figuri cand speli mobra sau cand te prinde ploaia pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 Am inteles, asa voi proceda. Da, prin mers in gol am inteles relantii-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 De natura electrica in afara de fise nu are ce sa aiba dar daca astea ar fi rupte ai avea probleme mari si in mers.in rest calculatorul e injectie daca e se strica nu mai merge deloc sau bobina de inductie daca e fisurata porneste foarte greu dimineata mai ales pe umezeala .poti verifica fisele .scoti capacul de protectie si vezi daca fura scinteie.ps. fisele se scot numai cu cheia de fise a ei pt ca le rupi si sunt vreo 150 e una daca imi amintesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 Multumesc de sfaturi. Și eu mă dusesem inițial in direcția fișe / bobine / cabluri de IT (înaltă tensiune) dar colegii cu experiență BMW au opinat sa mă îndrept către linia de alimentare (sincronizare etc.). Totuși, nu prea mai cred nici eu într-un defect la partea de IT pentru ca ar fi trebuit să facă figuri la turație, lucru care nu se întâmplă. Uitasem sa menționez (cu legătură sau fără) și pornirea la rece, cu șocul tras la maximum, nu este prea zglobie. Trebuie acționat demarorul ca. 3-4 secunde, sau, alternativ, ca, 2 sec, si apoi din nou. A doua oara pornește imediat. Mulțumesc tuturor pentru interes Cu stimă Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Noiembrie 4, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2016 Sa ma bag si eu ca musca in lapte, legat de bujii pt ca arata bina poate fi cu bube( da scanteia in toate directie,etc). asa ca daca nu sti cand a fost schimbat iti propun sa le schimbi . nu sunt scumpe. legat de hall de obicei cand face figuri porneste motorul la rece si la cald se opreste. si eu iti recomand schimbarea filtrelor( aer, benzina) reglat tacheti, sincronizat. dupa toate aceastea ar trebui sa mearga brici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 Va salut! Sper sa pun întrebarea la sectiunea corecta: Pacientul - R 850 R - 1998 - 30.000 km (suspect de a fi real acest kilometraj) Simptom: Mici intreruperi la ralanti si la cald si la rece. La depasirea turatiei de mers in gol nu se mai simte nimic, functioneaza normal. Bujiile sunt noi si conform specificatiilor Impresia mea: Întreruperile sunt de natura electrica Aveti vreo sugestie? Cam pe unde ar trebui sa umblu mai intai? Va multumesc! Bine ca ai deschis subiectul. Aceiasi problema o am si eu de doi ani de zile la r 1100 rt, adica in relantiu are mici fluctuatii de turatie si duce pana la oprirea motorului. Am facut de toate; reglaj supape, sincronizare, bujii njk iridium(louis), filtru benzina, curatare injectoare+surub relantiu+corp carburator, verificat joc la scripeti, verificat fise+bobinele de inductie, inlocuit ax+clapeta carburator. Ce mai am verificat si inlocuit tot. Am schimbat si senzorii hall, dar aia mi-au facut figuri dupa ce am spalat-o strasnic,nu au treaba cu relantiul. Momentan am rezolvat prin marirea relantiului sa nu se mai opreasca dar tot am fluctuatii si nu ma simt multumit. Am vorbit cu un mecanic batran si mi-a zis ca BUBA a-r fi alternatorul care formeaza o franare magnetica.... Ce sa zic o sa-l demontez si desfac dar nu prea cred ca e vinovat deoarece incarca perfect. Deci ...Mister... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Noiembrie 4, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2016 Sonda lambda?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 Sa tot ai probleme de-astea Propunere solutie: stati cat mai putin la relanti si cat mai mult la 4000 de ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 Sonda lambda?? La asta nu m-am gandit. Dar totusi functioneaza perfect in acceleratie, consum in jur de 5,5, nu se infierbanta... parca sta un drac in ea si tot pune un cablu in scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 Pai merg bmw-urile la 4000 rot/min ? Nu se gripeaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 Totuși, motorul mai stă și la relanti, nu putem merge chiar non-stop ) Recapitulând informațiile primite: 1. De verificat tipul bujiilor, eventual schimbate, dacă este nevoie, cu cele recomandate (Denso sau NGK) 2. Sincronizare clapete 3. Reglaj tacheți 4. Verificare jocuri la scripeții cablurilor de accelerație. 5. Cu rățarea șuruburilor de relanti și a locașelor acestora. 6. Înlocuire filtru aer și benzină 7. Just in case - analiză vizuală la fișe de ÎT / cabluri / bobine de inducție 8. Scos dracii din ea 9. Mers continuu la peste 4000 rot / min Pct. 7-9 sunt opționale (sper că BMWiștii știu de glumă) Mulțumesc mult de informații, când voi fi reușit eu să fac toate astea (probabil la primăvară) voi da de știre comunității Cu stimă și plimbare plăcută în WE ăsta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 De ce nu incerci tu un service ca acum in bucuresti am fost binecuvintati cu doua .iar toata treaba asta nu cred ca duce mai mult de 200 ron fara bujii plus niste apa sfintita pentru necuratii din ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 Sigur că voi merge la service pentru UNELE dintre punctele de mai sus. Altele le voi rezolva singur pentru ca am unde, am sculele potrivite, am condiții și, mai ales, ÎMI PLACE. Dar, totodată, îmi cam cunosc limitele și încerc să nu fac greșeli în sensul depășirii lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 5, 2016 Share Postat Noiembrie 5, 2016 Poate ajuta pe careva - am reusit sa repar o unitate de Integral ABS Gen. 2 Aici thread cu poze, in engleza http://advrider.com/index.php?threads/integral-abs-gen-2-fix-my-take.1184932/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 5, 2016 Share Postat Noiembrie 5, 2016 (editat) Super tare! Felicitari! p.s. ai pe stoc "intaritor" de flansa? cum fac sa o comand. Thx! Editat Noiembrie 5, 2016 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bonzoo Postat Noiembrie 6, 2016 Share Postat Noiembrie 6, 2016 Va salut. Dupa un mic impact cu asfaltul din cauza unui catelus, Bmw-ul meu k1200rs din 2000 a fost ranit pe partea stanga: rupta scarita pilotului si rosnait carena stanga. Vreau sa va intreb daca nu stiti undesa gasesc scarita si poate chiar capacul chiuloasei? Ma puteti ajuta...multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 6, 2016 Share Postat Noiembrie 6, 2016 Super tare! Felicitari! p.s. ai pe stoc "intaritor" de flansa? cum fac sa o comand. Thx! Tre sa dai un telefon. Am. o747 29 41 13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Noiembrie 6, 2016 Share Postat Noiembrie 6, 2016 Cum de n-oi fi văzut eu până acum că dacă apăs pe ambele butoane de semnalizare în același timp...am și eu lumini de avarie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 6, 2016 Share Postat Noiembrie 6, 2016 Cum de n-oi fi văzut eu până acum că dacă apăs pe ambele butoane de semnalizare în același timp...am și eu lumini de avarie? http://www.r1200gs.info/misc/tricks.html stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Noiembrie 7, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2016 (editat) E iABS?? Sau aste e fara motoras electric? pt Dan Cata e intrebarea Editat Noiembrie 7, 2016 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.