Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut!

 

Sper sa pun întrebarea la sectiunea corecta:

Pacientul - R 850 R - 1998 - 30.000 km (suspect de a fi real acest kilometraj)

Simptom: Mici intreruperi la ralanti si la cald si la rece. La depasirea turatiei de mers in gol nu se mai simte nimic, functioneaza normal.

Bujiile sunt noi si conform specificatiilor

Impresia mea: Întreruperile sunt de natura electrica

 

Aveti vreo sugestie? Cam pe unde ar trebui sa umblu mai intai?

 

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

-Ce bujii ai pe ea? Desi sunt OEM, Bosch nu se impaca deloc cu motorizarile boxer. Pune NGK sau Denso, daca se poate luate de la un magazin serios, de pe Louis sau direct de afara.

-Intreaba si cand a fost schimbat filtrul de benzina si daca nu a fost schimbat niciodata schimba-l, mai ales daca ai si mici variatii de relanti.

-Fa resincronizarea clapetelor si reglajul de tacheti din nou si refa-l la fiecare 10.000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca numai la relanti ai ai probleme, poti face asa:

 

- ce o zis Luigi, regleaza supapele.

- verifica sa nu ai joc la scripetii pe care stau cablurile de acceleratie. Daca intr-adevar are 30k km, nu ar trebui sa aiba joc :D

ideea e ca daca alea au joc, aerul la relanti trece pe langa clapeta, si nu prin orificiul destinat pt relanti, care il reglezi de la surubele alea mari de alama. Daca ai joc la scripeti, da un semn si te ajut mai departe.

- daca nu ai joc la scripeti si ai reglat CORECT supapele, scoate suruburile de relanti afara, curata-le cu spray de frana, cu betisoare de urechi curata inauntru pana ce esti multumit de nuanta de gri ce ramane pe betisoare si pune-le la loc, sincronizeaza mobra pt relanti si mers in sarcina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Ce bujii ai pe ea? Desi sunt OEM, Bosch nu se impaca deloc cu motorizarile boxer. Pune NGK sau Denso, daca se poate luate de la un magazin serios, de pe Louis sau direct de afara.

-Intreaba si cand a fost schimbat filtrul de benzina si daca nu a fost schimbat niciodata schimba-l, mai ales daca ai si mici variatii de relanti.

-Fa resincronizarea clapetelor si reglajul de tacheti din nou si refa-l la fiecare 10.000 km.

 

Voi verifica ce tip de bujii este montat. Cu ocazia testului de compresie, înainte de achizitie (acum 1000 km), le-am văzut dar, din păcate, nu am reținut ce tip erau. Dar se vedea ca sunt în stare buna, aproape noi.

Filtrul de benzina... oricum vreau sa îl schimb în iarna asta, dar poate da întreruperi de natura electrica?

Sincronizare și reglaj de tacheti voi face în primăvara, la un service deoarece aceste operații ma depășesc ca și cunoștințe și SDV-istica.

 

Daca numai la relanti ai ai probleme, poti face asa:

 

- ce o zis Luigi, regleaza supapele.

- verifica sa nu ai joc la scripetii pe care stau cablurile de acceleratie. Daca intr-adevar are 30k km, nu ar trebui sa aiba joc :D

ideea e ca daca alea au joc, aerul la relanti trece pe langa clapeta, si nu prin orificiul destinat pt relanti, care il reglezi de la surubele alea mari de alama. Daca ai joc la scripeti, da un semn si te ajut mai departe.

- daca nu ai joc la scripeti si ai reglat CORECT supapele, scoate suruburile de relanti afara, curata-le cu spray de frana, cu betisoare de urechi curata inauntru pana ce esti multumit de nuanta de gri ce ramane pe betisoare si pune-le la loc, sincronizeaza mobra pt relanti si mers in sarcina.

O sa verific și scripeții respectivi. Chestia cu șuruburile de relanti cred ca va fi făcută odată cu sincronizarea, la primăvară. Dar aceste elemente pot genera SCURTE întreruperi la mersul în gol?

 

Spun o mare prostie dacă suspectez senzorii Hall?

 

Oricum, va mulțumesc mult pentru raspunsuri și pentru interes.

Editat de anpetre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna mers in gol? La relanti la liber? Atunci DA

Placa cu senzori ori merge ori nu merge. Din cauza aleia, motorul porneste sau nu. De regula face figuri cand speli mobra sau cand te prinde ploaia pe drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De natura electrica in afara de fise nu are ce sa aiba dar daca astea ar fi rupte ai avea probleme mari si in mers.in rest calculatorul e injectie daca e se strica nu mai merge deloc sau bobina de inductie daca e fisurata porneste foarte greu dimineata mai ales pe umezeala .poti verifica fisele .scoti capacul de protectie si vezi daca fura scinteie.ps. fisele se scot numai cu cheia de fise a ei pt ca le rupi si sunt vreo 150 e una daca imi amintesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfaturi. Și eu mă dusesem inițial in direcția fișe / bobine / cabluri de IT (înaltă tensiune) dar colegii cu experiență BMW au opinat sa mă îndrept către linia de alimentare (sincronizare etc.). Totuși, nu prea mai cred nici eu într-un defect la partea de IT pentru ca ar fi trebuit să facă figuri la turație, lucru care nu se întâmplă.

 

Uitasem sa menționez (cu legătură sau fără) și pornirea la rece, cu șocul tras la maximum, nu este prea zglobie. Trebuie acționat demarorul ca. 3-4 secunde, sau, alternativ, ca, 2 sec, si apoi din nou. A doua oara pornește imediat.

 

Mulțumesc tuturor pentru interes

 

Cu stimă

Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ma bag si eu ca musca in lapte,

 

legat de bujii pt ca arata bina poate fi cu bube( da scanteia in toate directie,etc). asa ca daca nu sti cand a fost schimbat iti propun sa le schimbi . nu sunt scumpe.

legat de hall de obicei cand face figuri porneste motorul la rece si la cald se opreste.

 

si eu iti recomand schimbarea filtrelor( aer, benzina) reglat tacheti, sincronizat. dupa toate aceastea ar trebui sa mearga brici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

Sper sa pun întrebarea la sectiunea corecta:

Pacientul - R 850 R - 1998 - 30.000 km (suspect de a fi real acest kilometraj)

Simptom: Mici intreruperi la ralanti si la cald si la rece. La depasirea turatiei de mers in gol nu se mai simte nimic, functioneaza normal.

Bujiile sunt noi si conform specificatiilor

Impresia mea: Întreruperile sunt de natura electrica

 

Aveti vreo sugestie? Cam pe unde ar trebui sa umblu mai intai?

 

Va multumesc!

Bine ca ai deschis subiectul. Aceiasi problema o am si eu de doi ani de zile la r 1100 rt, adica in relantiu are mici fluctuatii de turatie si duce pana la oprirea motorului. Am facut de toate; reglaj supape, sincronizare, bujii njk iridium(louis), filtru benzina, curatare injectoare+surub relantiu+corp carburator, verificat joc la scripeti, verificat fise+bobinele de inductie, inlocuit ax+clapeta carburator. Ce mai am verificat si inlocuit tot. Am schimbat si senzorii hall, dar aia mi-au facut figuri dupa ce am spalat-o strasnic,nu au treaba cu relantiul. Momentan am rezolvat prin marirea relantiului sa nu se mai opreasca dar tot am fluctuatii si nu ma simt multumit. Am vorbit cu un mecanic batran si mi-a zis ca BUBA a-r fi alternatorul care formeaza o franare magnetica.... Ce sa zic o sa-l demontez si desfac dar nu prea cred ca e vinovat deoarece incarca perfect. Deci ...Mister...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sonda lambda??

La asta nu m-am gandit. Dar totusi functioneaza perfect in acceleratie, consum in jur de 5,5, nu se infierbanta... parca sta un drac in ea si tot pune un cablu in scurt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totuși, motorul mai stă și la relanti, nu putem merge chiar non-stop :))

 

Recapitulând informațiile primite:

1. De verificat tipul bujiilor, eventual schimbate, dacă este nevoie, cu cele recomandate (Denso sau NGK)

2. Sincronizare clapete

3. Reglaj tacheți

4. Verificare jocuri la scripeții cablurilor de accelerație.

5. Cu rățarea șuruburilor de relanti și a locașelor acestora.

6. Înlocuire filtru aer și benzină

7. Just in case - analiză vizuală la fișe de ÎT / cabluri / bobine de inducție

8. Scos dracii din ea

9. Mers continuu la peste 4000 rot / min

 

Pct. 7-9 sunt opționale (sper că BMWiștii știu de glumă)

 

Mulțumesc mult de informații, când voi fi reușit eu să fac toate astea (probabil la primăvară) voi da de știre comunității

 

Cu stimă și plimbare plăcută în WE ăsta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur că voi merge la service pentru UNELE dintre punctele de mai sus. Altele le voi rezolva singur pentru ca am unde, am sculele potrivite, am condiții și, mai ales, ÎMI PLACE. Dar, totodată, îmi cam cunosc limitele și încerc să nu fac greșeli în sensul depășirii lor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Dupa un mic impact cu asfaltul din cauza unui catelus, Bmw-ul meu k1200rs din 2000 a fost ranit pe partea stanga: rupta scarita pilotului si rosnait carena stanga. Vreau sa va intreb daca nu stiti undesa gasesc scarita si poate chiar capacul chiuloasei?

Ma puteti ajuta...multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...