Sari la conținut

Postări Recomandate

pentru K1200RS/LT care este interesat - ohlinsuri la pret bun :) http://olx.ro/oferta/set-amortizoare-ohlins-bmw-k1200rs-lt-1997-2006-ID6vIDO.html

 

Mentiune: am incercat (fara succes) se le montez pe un R1100RT. Drept urmare, am polizat cam 2mm bucsa superioara de la amortizorul din spate. La montaj va fi nevoie de o saiba corespunzatoare. Ca lungime, cursa si elasticitate(?) se potriveau, dar nu intra pe oala din cauza furtunului de la compensatorul cu gaz.

 

Normal ca negociabil!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare la intreaga comunitate,sunt nou pe acest forum si am numai un an de categoria A. Am un Bmw R 1200 C din 2003 la care am schimbat distributia si ma confrunt cu o problema care nu se mai rezolva. Nu stiu ce sa mai fac. Am planat chiuloasele, am schimbat simeringirile, am luat garnituri de chiuloase noi, am verificat pistoanele si sunt in cote, segmenti verificati de asemenea si cu toate astea imi baga ulei in camera de ardere si imi ineaca bujia in ulei, mai mult pe cilindrul din dreapta si mai putit la cel din stanga. Am comandat acum alte chiuloase sh pe care le astept din Italia. Am comandat de asemenea si prezoane noi, pentru ca motorul a fost deschis si inchis nimai la mine de 4 ori, nu am de unde sa stiu, de cate pri inainte. Cand l-am deschis prima data am gasit capacele lipite cu poxipol, semn ca motorul a fost cazut pe ambele parti. Nu stiu ce sa mai fac. Poate sa-mi dea cineva vreo idee. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decizia de a schimba distributia nu a fost a mea, a fost a celor de la service. Motorul avea la relanti caderi de turatii si mi s-a spus ca trebuie facut asta pentru ca au aparut jocuri la lanturi si asta ar genera mersul inconstant . Motorul desi arata ca avea efectuati doar 15.000 Km, in realitate avea mai mult, mi s-a spus ca vreo 70000. De asemenea cand l-am deschis prima data am vazut ca garniturile de chiuloasa erau lipite cu silicon. Nu am nici macar habar despre ceea ce inseamna functionarea unui motor si am impresia ca m-am aruncat spre ceva destul de complicat. Prima data am crezut ca ar fi de vina garnitura de chiuloasa pe care am comandat-o. Am comandat altele recomandate de bmw si am mers in probe cam 200 km, motorul a mancat 1,4 litri ulei. Pana se incalzea motorul scotea fum, dupa care nu mi scotea, dar probabil in turatii cand mergeam scotea de asemenea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As fi inlocuit prima data inainte de toate intinzator de lant si semeringuri de supape nu costa decat vreo 100 euro lucrarea,mai ales ca scotea fum la rece si consuma enorm de mult ulei. Motoarele astea nu pica nici la 150k, decat daca nu pui ulei la timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De asemenea cand l-am deschis prima data am vazut ca garniturile de chiuloasa erau lipite cu silicon.

 

C H I U L A S A !!! (fara O)

 

Stiu, acum ma injuri, ca nu-i forum de gramatica... dar data viitoare o sa scrii corect ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CHIULÁSĂ, chiulase, s. f. 1. Piesă de metal care închide cilindrii unui motor cu ardere internă.

 

post-882-0-32926800-1468321380_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza fundul/partea de jos al unui topcase Vario (GS) daca are careva ramas. Am Partea de sus (capacul) buna, am placa de prindere, dar partea de jos este sparta :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astăzi am făcut din București o tură prin Dobrogea, la intrare în București am realizat că turația la relanti scade ceva mai greu la aproximativ 1.100 de ture cum stă de obicei. Și în sarcină, dar și pe loc/nutru turația scădea până la 1800-1600 și abia după 10-15 secunde se stabiliza la 1100....

 

De exemplu in orice viteza inferioara în loc să intru într-o ușoară frână de motor, acesta avea tendința să tragă în continuare. Pe liber la semafor am turat ușor și la fel, rămânea ușor supraturat preț de câteva secunde...

 

Ce înseamnă asta? De la ce ar putea fi?

 

Ps- e vorba de k1200r sport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cumva agata mansonul de cauciuc in capatul de ghidon sau in plasticul diametral opus, unde e cablul de la acceleratie? Cand te dai cu el, se aplatizeaza, poate nu trebuie mult ca sa tangenteze si sa "agate"

Ca are motoras pas cu pas pentru relanti, putin probabil sa fie de acolo, asadar, verifica mansonul sa ravina corect, sa faca "CLAK" ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E primul lucru la care m-am gândit, motiv pentru care forțam mansonul să văd dacă revine la pozitia normală fără a întâmpina vreo rezistență și nu o face, deci nu e asta.

 

O să ies și astăzi să văd dacă face si mai la rece treaba asta. Voi studia cablul de accelerație precum și alte semne dacă apar.

 

Mă gândeam inclusiv pe unde am alimentat în ziua respectivă... Am pus benzina cea mai scumpă cu cifră octanica mare.

 

Dacă persista voi face o vizită la mototehnica lui Tibi, deși la cât de aglomerați sunt, îmi e urât să merg acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal. Din ce an e motorul (K1200Ru). Cele din prima generatie au suferit de multe probleme asemanatoare cu ce ai descris tu, relantiul inconstant si mersul in suturi, mai ales in ture mici, a facut ca BMWul sa recheme multe modele de K1200(S-GT-R) in service si sa le schimbe airboxul - cand se incalzeste se dilata plasticul si impiedica sau ingreuneaza revenirea tijei motorasului pas cu pas care e responsabil de dozajul aerului. Cel mai simplu este sa vezi daca ai airboxul schimbat sau cel original, mai ales daca e un model de dinainte de 2007-2008. Cu toate ca nu stiu daca si la noi in tara se aplica campaniile de recall. Succes.

 

p.s. in alte cazuri, si sunt destul de multe pe forumurile dedicate marcii, problemele au fost de natura software, treaba rezolvanduse printr-un update de firmware.

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Modelul este din 2007 și nu cunosc dacă a fost schimbat airbox-ul...

» Post actualizat in 18 Jul 2016 11:50

... mda, din pacate nu mai e cea fost... !!! :(

Tibi este un tip cu foarte mult bun simț însă când am timp îi voi face o critică pe aici sper eu cat mai constructiva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Tibi este un tip cu foarte mult bun simț însă când am timp îi voi face o critică pe aici sper eu cat mai constructiva!

Asa e ! Si eu il admir !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, am luat legătura cu fostul proprietar care mi-a confirmat ca are făcute recall-urile de până în iulie 2013 (vreo 4?)

Nu știu dacă au mai fost și altele!

» Post actualizat in 19 Jul 2016 12:32

Astăzi am făcut din București o tură prin Dobrogea, la intrare în București am realizat că turația la relanti scade ceva mai greu la aproximativ 1.100 de ture cum stă de obicei. Și în sarcină, dar și pe loc/nutru turația scădea până la 1800-1600 și abia după 10-15 secunde se stabiliza la 1100....

 

De exemplu in orice viteza inferioara în loc să intru într-o ușoară frână de motor, acesta avea tendința să tragă în continuare. Pe liber la semafor am turat ușor și la fel, rămânea ușor supraturat preț de câteva secunde...

 

Ce înseamnă asta? De la ce ar putea fi?

 

Ps- e vorba de k1200r sport.

Mda, face și la rece, dar și la cald treaba asta. Rămâne supraturata preț de câteva zeci de secunde... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfa un pic si vezi daca nu are pe undeva pe unde sa traga aer, in afara de pe unde intra filtrul de aer :)

 

As porni mobra desfacuta de carene, is sigur ca e evident pe unde e scaparea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...