madcox Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 he he, nea GIV 32, cu RT-ul nu am avut ocazia. ala chiar mi se pare vis. ala si gs-ul... deci cand vii pe aproape, cauta-ma. tu dai motoreta o tura, si eu iti dau un "all you can eat". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 he he, nea GIV 32, cu RT-ul nu am avut ocazia. ala chiar mi se pare vis. ala si gs-ul...deci cand vii pe aproape, cauta-ma. tu dai motoreta o tura, si eu iti dau un "all you can eat". ..ramine valabil si viceversa!...daca vii prin arad....stii tu!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenhorn Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 1. dupa 800 de km de la schimb uleiul e negru, nu ma asteptam sa fie ca nou dar totusi... ulei boxer special... full sintetic, Motorex, Elvetia. O carca de bani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2. lumina de la "pana prostului", rosul de la lipsa gaz sta aprinsa tot timpul... si la plin si la aproape mort de sete... unde o fi scurtul? Ce recomandati? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 1, 2008 Admin Share Postat Iunie 1, 2008 asa este la toate boxerele.. totusi,ce valoare de ulei ai pus in ea? lumina de la rezerva trebuie sa fie portocalie,nu rosie..uita-te mai atent si spune-ne.. luigi vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenhorn Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 asa este la toate boxerele..totusi,ce valoare de ulei ai pus in ea? lumina de la rezerva trebuie sa fie portocalie,nu rosie..uita-te mai atent si spune-ne.. luigi vicol Ulei 10 W 40 , Boxer 4 T Sintetic, special pentru motoare cu racire aer/ulei. 3,8 litri. motorul merge foarte bine dar uleiul s-a innegrit dupa nici 500 de km... acum e negru de tot... daca e normal la boxere... ma calmez... ma mai gandesc la un aditiv... recomandati ceva? Rosie toata ziua, cu semnul de la pompa pe ea...se aprinde de indata ce pun contactul... inainte mai facea figuri cand si cand acum a ramas setata pe stres continuu... Nu e cine stie ce in afara orasului dar in oras o luminita rosie tot timpul sub nasul tau te oboseste, distrage, etc... Ma gandesc sa scot becul de tot dar cum??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 orice ulei se innegreste dupa un nr de km. sincer, 10-40 mi se pare prea subtire. mai degraba ar fi mai bun un 15-40, sau 20-50. poate ma insel, dar punand 10-40 la o mobra cu racire aer/ulei, cu care mai mergi si vara, uleiul ala va deveni si mai subtire cand se va incalzi. parerea mea. cat despre senzorul de benzina, vezi sa nu dea la masa pe undeva, sau in cel mai rau caz sa nu fie sonda din rezervor blocata pe minim. spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 hai sa va zic io buba mea... in ungaria pe autostrada la 35 grade C la viteza de 160km/h temperatura uleiului creste pana la ultima liniutza 'verde"..adica urmatoarea era rosie..moment in care trec la 120km/h si incepe sa se raceasca un pic motoru are 30.000km si am schimbat uleiul la fiecare 7000km cu ulei de la bmw 20w50..... in oras daca stau ceva mai mult la semafoare chiar si la 20-25gradeC in atmosfera temp se duce spre valori maxime.... miercuri o duc la doctoru tibi sa-i zica ce si cum....oricum destul de enrvant sa vezi cum creste temperatura aia....preferam racirea cu lichid in momentele alea... + pierde sau "consuma" lichid de frana din borcanasu fata(are frana combinata) fara vre-o urma evidenta...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 2, 2008 Admin Share Postat Iunie 2, 2008 (editat) sa nu fie senzorul de temperatura defect.. la mine,cind erau 40 grade vara trecuta in bucuresti nu-mi crestea temperatura decit o liniuta,maxim doua peste normal,,dar pina la maxim mai aveam trei liniute..oricum,la cum sunt amplasati cilindri si radiatorul de ulei bmw-ul are o racire extraordinara,chiar in oras fiind..sunt motoare pe lichid care nu au racirea bmw-ului.. oricum,la 160 km ora temperatura scade,nu creste..in mod normal incearca sa schimbi uleiul la 5000 km daca o folosesti mai des in regim urban. luigi vicol Editat Iunie 2, 2008 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 mai da-l naibii de bmw daca tre sa schimb uleiu la 5000km.... ori senzoru ori altceva e defect ca nu poate fi normal.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenhorn Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 mai da-l naibii de bmw daca tre sa schimb uleiu la 5000km.... ori senzoru ori altceva e defect ca nu poate fi normal.... Chiar asa... la 5000 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Din experienta boxerelor (airheaduri) pot spune ca regimul ridicat de functionare, nu reprizele dese, fac motorul sa se incalzeasca peste masura. O fi el oilhead, dar tot se incalzeste. Iar uleiul mineral 20W50, are o curba sigura si destul de rapida de pierdere a vascozitatii. Si daca mai are loc si un pic de dilutie este clar ca trebuie sa schimbi uleiul mai des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 stiam ca se skimba la 10 000km (r1200gs)...cum 5 000 sau 7 000...? dak am de gind sa fac un drum mai lung tre sa iau in calcul o revizie mai devreme...? asta nu e bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 2, 2008 Admin Share Postat Iunie 2, 2008 mai oameni buni,degeaba scrie in carte 10.000 km..ei spun asta dupa standardele lor,cu filtrele lor/uleiurile lor/atmosfera lor curata,nu poluarea care este la noi,calitatea execrabila a consumabilelor contrafacute,etc. cind spuneam sa se schimbe uleiul la 5000 nu ma referea ca bmw nu mai face motoare fiabile,cum s-a inteles,ci faptul ca schimbind un ulei mai des prelungesti viata motorului.. in al doilea rind..un schimb de ulei motor/cutie/cardan+filtru nu te duce mai mult de 100/120 lei,avind in vedere ca uleiul 20w50 este un ulei ordinar 'de dacie'..ca sa zic asa..nu vorbesc de pretul de reprezentanta..acolo pun acelasi ulei de pe piata dar de trei ori mai scump..in conditiile astea va este greu sa-l schimbati la 5000? oricine poate merge si 10.000 ca in carte,dar se merita? luigi vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 io l-am schimbat la 7000 tocmai pt a proteja motru... ideeea e ca el face figurile cu temp chiar cu un ulei de doar 1000km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Iunie 3, 2008 Autor Share Postat Iunie 3, 2008 hai sa va zic io buba mea...in ungaria pe autostrada la 35 grade C la viteza de 160km/h temperatura uleiului creste pana la ultima liniutza 'verde"..adica urmatoarea era rosie..moment in care trec la 120km/h si incepe sa se raceasca un pic motoru are 30.000km si am schimbat uleiul la fiecare 7000km cu ulei de la bmw 20w50..... in oras daca stau ceva mai mult la semafoare chiar si la 20-25gradeC in atmosfera temp se duce spre valori maxime.... miercuri o duc la doctoru tibi sa-i zica ce si cum....oricum destul de enrvant sa vezi cum creste temperatura aia....preferam racirea cu lichid in momentele alea... + pierde sau "consuma" lichid de frana din borcanasu fata(are frana combinata) fara vre-o urma evidenta...... Daca era racirea cu lichid fierbea apa-lichidul de racire. Nu este normal sa se incalzeasca asa de tare si daca stai 30 de minute intr-un loc la 30 de grade C. Astfel de fenomen poate sa apare daca sunt bube cu aprinderea -se incalzeste prea tare motorul, sau daca amestecul este prea sarac. Dar nu cred ca mobra ta are probleme de acest gen. Mai mult sonda poate sa fie defecta. Dar o diagnostica la reprezentanta nu strica. P.S si eu schimb uleiul la 7000 km si folosec Castrol 20W50 mineral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenhorn Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 orice ulei se innegreste dupa un nr de km. sincer, 10-40 mi se pare prea subtire. mai degraba ar fi mai bun un 15-40, sau 20-50. poate ma insel, dar punand 10-40 la o mobra cu racire aer/ulei, cu care mai mergi si vara, uleiul ala va deveni si mai subtire cand se va incalzi. parerea mea. cat despre senzorul de benzina, vezi sa nu dea la masa pe undeva, sau in cel mai rau caz sa nu fie sonda din rezervor blocata pe minim. spor. Sonda nu cred ca e blocata pe minim fiindca indicatorul digital arata corect nivelul la benzina... Uleiul e special pentru boxer zice producatorul... sintetic pt ca asa stiam eu ca e mai bun, 10 W 40 stiam ca e recomandarea BMW pt modelul meu... sper sa nu ma fi inselat in vreuna din privinte. Luat intre degete cand e cald si frecat putin se simte ca are consistenta uleioasa asa negru cum e... deci pare sa fie bun. Singurul lucru care ma streseaza e faptul ca s-a innegrit destul de repede. Drept sa iti spun mie imi pare ca trage mai bine cu uleiul asta decat cu ce am avut inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 stiam ca temp motorului creste in caz de amestec bogat.....???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 (editat) salut! pentru posesorii de 1100 rt... cum e pozitia la condus? cat de confortabil e? intreb pentru ca eu sunt inalt (1.96 cm si 110 kg). am condus un k 100 lt, dar acolo genunchii intra dupa carene. de fapt, ar trebui sa intre, eu fiind mai inalt nu prea incap si stau cu genunchii impinsi in carene si nu e placut deloc. aici cum e? e loc suficient pentru cineva mai lung in craci? inca n-am avut ocazia sa calarescu unu, asa ca intreb. sper sa ajung in week-end la bacau la intrunire si sa incalec unul. so... cine ma lamureste? eventual, imi puteti da niste linkuri pt modelu asta? un review demn de luat in seama? deasemenea, merita diferenta de pret pt un 1150 rt. sau 1200 rt? nu dati cu pietre. incerc sa aflu cat mai multe despre modelul asta. am gasit cate ceva si pe google. mai caut, oricum. multumesc mult! asfalt uscat si fara evenimente! Editat Iunie 3, 2008 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 3, 2008 Admin Share Postat Iunie 3, 2008 (editat) pot sa-ti spun ca ceva mai confortabil n-ai incalecat in viata ta! are saua reglabila in trei puncte,pentru orice inaltime.. degeaba te urci pe unul stind pe loc,secretele si le dezvaluieste atunci cind mergi pe rt. daca ai posibilitatea cumpara-ti unul si nu ai sa regreti nicio clipa.daca tot nu esti multumit poti cumpara un kit reglabil de pedale frina/schimbator si scapi de emotii. dealtfel,renegade de aici de pe forum si-a luat unul,deasemenea giv32,adreseaza-le o intrebare si vezi ce-ti spun..si ei au cam tot aceleasi coordonate corporale ca si tine..da bine mai sunteti furajati frate! lasa review-urile si asculta-ma..n-o sa regreti. va trebui sa fii insa atent,este atit de confortabil incit exista riscul sa adormi la ghidonul lui..fara misto..eu era s-o patesc de doua ori! referitor la comparatia 1100/1150..noul model este mult mai frumos din fata,alt far,alta carena de far,mult mai misto,alte jenti,cea pe spate pe 17,comenzile de ghidon mult mai misto,plansa de bord insa este mai simpla si mai urita decit la 1100(parerea mea..) la motor alta poveste,cuplu mai mare,cinci cai in plus,frine abs integrale(adica stringi fata/actioneaza si spatele),ambreiaj hidraulic,cutie cu sase(a sasea overdrive..)la modelele dupa 2003 au doua bujii pe cilindru,consumul sensibil mai redus.. alte discuri de frina..la 1100 cind se uzeaza zornaie foarte tare niturile,etc cam astea sunt diferentele,confortul insa este acelasi,nu au schimbat nimic la ergonomie,care este fara egal si la 1100 si la 1150.. pretul insa..la 1150 pleaca de pe la 7000 euro..un 1100 de pe la 4500..vorbesc de germania.. tu hotarasti de acum..eu pot sa-ti mai spun inca odata ca nu o sa regreti niciun minut alegerea facuta! luigi vicol Editat Iunie 3, 2008 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 multam luigi. lui giv32 i-am scris pe messenger si inca n-am primit raspuns. si renegade, poate citeste postul meu. si daca mai e cineva... astept pareri. pm, mail sau messenger. cum va e mai comod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Iunie 4, 2008 Autor Share Postat Iunie 4, 2008 stiam ca temp motorului creste in caz de amestec bogat.....???? Gresit! Benzina are proprietati de racire. Adica amestec mai bogat racire mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 (editat) Am citit postul tau si iti raspund. E un motor super daca vrei sa ai putere si cuplu impreuna cu protectie la vant sau vreme rea, manevrabil si sigur. Eu am 190cm/105kg si merge de zbarnaie. Parbrizul reglabil e excelent mai ales daca mergi cu altfel de casca decat integrala sau cand apar insectele zburatoare Singura mea obiectie e saua care desi e reglabil e confortabil la ultima pozitie adica sus. In celelalte te arunca in fata la frane si sincer ma cam dor bucile ca e ingust in acele pozitii joase . Eu l-am testat in toate trei pozitiile si am ramas la ultima. Acum nu ajung cu genunchii la protectii si e mai suportabil. Totusi mi-ar fi placut o sa mai confortabila fiind cruiser. Nu stiu daca exista posibilitatea de a o schimba cu una mai confortabila. In rest nu am obiectii si e o alegere perfecta pentru mine. M-am saturat de motoare care suna tare. Imi place sunetul uni V-Twin. il ador chiar, dar la drum lung e cam nasol si pentru mine si pentru insotitori. Apoi protectia la vant sau frig este iar importanta. Deh, vine o varsta cand incepem sa dam atentie mai multa la acest aspect. Am comandat de la Hornig un set de suruburi pentru RT. A venit si cu instructiuni. Intrebarea mea e daca a comandat cineva vreo sa alt model decat originalul. Iar a doua intrebare e daca ati pus careva Dura-Lube la motor? Merci! Editat Iunie 4, 2008 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 4, 2008 Admin Share Postat Iunie 4, 2008 (editat) eu mi-am luat de pe ebay un set de sei corbin,la mina a doua,superpret..arata super,dar din pacate fiind accidentat nu am apucat sa le probez inca..stau cu ele in garaj sunt sei facute manual,in sua.. http://www.corbin.com/bmw/96r1100rt.shtml exista si corbin germania,dar daca in state sunt 800 usd,in europa sunt 800 euro! http://www.corbin.de/frameset_us.html sunt cu gel,piele perforata,arata super,ale mele au pe spate o eticheta cu numele celui care a lucrat-o manual! ale mele sunt facute de un mexican.. corbin sunt nr.1 in domeniu..uitati-va pe mobile.de..sunt foarte multe gldwing sau rt-uri sau lt-uri care au sei corbin! si mie imi amorteau bucile dupa 500 km pe ea..ma gindesc ca seile astea sunt mult mai bune. luigi vicol ar mai fi: www.motorrad-sitzbank-kiel.de www.jungbluth-sitzbaenke.de Editat Iunie 4, 2008 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 1. dupa 800 de km de la schimb uleiul e negru, nu ma asteptam sa fie ca nou dar totusi... ulei boxer special... full sintetic, Motorex, Elvetia. O carca de bani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2. lumina de la "pana prostului", rosul de la lipsa gaz sta aprinsa tot timpul... si la plin si la aproape mort de sete... unde o fi scurtul? Ce recomandati? Merci! 1...e normal sa-l inegreasca!...cind ai facut schimbul nu ai golit si radiatorul deoarece are un termostat care ramine pe pozitia inchis iar cind se deschide ti-a inegrit tot uleiul! 2...problema becului este in rezervor!...goleste-l, da-l jos si cauta in rezervor eventualele probleme!...sunt circuite separate cel de nivel cu cel de avertizare la rezerva!...le vei descoperi singur!...nu-i greu! Ulei 10 W 40 , Boxer 4 T Sintetic, special pentru motoare cu racire aer/ulei. 3,8 litri. ...nu mai baga asemenea ulei ca faci mai mult rau decit bine!!!...nu ai nevoie ulei sintetic si cu siguranta nu ai nevoie de ulei 4t!...ai ambreiaj uscat! ...la nevoie poti baga si ulei pt masini diesel, e aproape de ce recomanda fabrica!...foloseste numai ulei mineral si de preferinta 20-w50, cod api: se, sf, sg combinat cu cc, cd! hai sa va zic io buba mea...in ungaria pe autostrada la 35 grade C la viteza de 160km/h temperatura uleiului creste pana la ultima liniutza 'verde"..adica urmatoarea era rosie..moment in care trec la 120km/h si incepe sa se raceasca un pic motoru are 30.000km si am schimbat uleiul la fiecare 7000km cu ulei de la bmw 20w50..... in oras daca stau ceva mai mult la semafoare chiar si la 20-25gradeC in atmosfera temp se duce spre valori maxime.... miercuri o duc la doctoru tibi sa-i zica ce si cum....oricum destul de enrvant sa vezi cum creste temperatura aia....preferam racirea cu lichid in momentele alea... + pierde sau "consuma" lichid de frana din borcanasu fata(are frana combinata) fara vre-o urma evidenta...... ...du-te la un service autorizat deoarece s-ar putea sa-ti arate problema doar cu testerul pe ea!! ...lichidul nu dispare ca prin minune!...scade grosimea placutelor si in loc intra lichid din rezervor! mai da-l naibii de bmw daca tre sa schimb uleiu la 5000km.... ori senzoru ori altceva e defect ca nu poate fi normal.... ...daca ai folosi un ulei ca si noi(eu, luigi,etc..),si tu l-ai schimba la 5000, asa de siguranta!... stiam ca se skimba la 10 000km (r1200gs)...cum 5 000 sau 7 000...? dak am de gind sa fac un drum mai lung tre sa iau in calcul o revizie mai devreme...? asta nu e bine... da, sunt uleiuri care se schimba la 10.000., cele superturbate de ultima generatie care sunt destinate motoarelor bmw de ultima generatie!..restul la 5000 afara!... mai oameni buni,degeaba scrie in carte 10.000 km..ei spun asta dupa standardele lor,cu filtrele lor/uleiurile lor/atmosfera lor curata,nu poluarea care este la noi,calitatea execrabila a consumabilelor contrafacute,etc.cind spuneam sa se schimbe uleiul la 5000 nu ma referea ca bmw nu mai face motoare fiabile,cum s-a inteles,ci faptul ca schimbind un ulei mai des prelungesti viata motorului.. in al doilea rind..un schimb de ulei motor/cutie/cardan+filtru nu te duce mai mult de 100/120 lei,avind in vedere ca uleiul 20w50 este un ulei ordinar 'de dacie'..ca sa zic asa..nu vorbesc de pretul de reprezentanta..acolo pun acelasi ulei de pe piata dar de trei ori mai scump..in conditiile astea va este greu sa-l schimbati la 5000? oricine poate merge si 10.000 ca in carte,dar se merita? luigi vicol ...good point! salut!pentru posesorii de 1100 rt... cum e pozitia la condus? cat de confortabil e? intreb pentru ca eu sunt inalt (1.96 cm si 110 kg). am condus un k 100 lt, dar acolo genunchii intra dupa carene. de fapt, ar trebui sa intre, eu fiind mai inalt nu prea incap si stau cu genunchii impinsi in carene si nu e placut deloc. aici cum e? e loc suficient pentru cineva mai lung in craci? inca n-am avut ocazia sa calarescu unu, asa ca intreb. sper sa ajung in week-end la bacau la intrunire si sa incalec unul. so... cine ma lamureste? eventual, imi puteti da niste linkuri pt modelu asta? un review demn de luat in seama? deasemenea, merita diferenta de pret pt un 1150 rt. sau 1200 rt? nu dati cu pietre. incerc sa aflu cat mai multe despre modelul asta. am gasit cate ceva si pe google. mai caut, oricum. multumesc mult! asfalt uscat si fara evenimente! ...ti-am raspuns pe messenger!...bafta la noua achizitie! Am citit postul tau si iti raspund. E un motor super daca vrei sa ai putere si cuplu impreuna cu protectie la vant sau vreme rea, manevrabil si sigur. Eu am 190cm/105kg si merge de zbarnaie. Parbrizul reglabil e excelent mai ales daca mergi cu altfel de casca decat integrala sau cand apar insectele zburatoare Singura mea obiectie e saua care desi e reglabil e confortabil la ultima pozitie adica sus. In celelalte te arunca in fata la frane si sincer ma cam dor bucile ca e ingust in acele pozitii joase . Eu l-am testat in toate trei pozitiile si am ramas la ultima. Acum nu ajung cu genunchii la protectii si e mai suportabil. Totusi mi-ar fi placut o sa mai confortabila fiind cruiser. Nu stiu daca exista posibilitatea de a o schimba cu una mai confortabila. In rest nu am obiectii si e o alegere perfecta pentru mine. M-am saturat de motoare care suna tare. Imi place sunetul uni V-Twin. il ador chiar, dar la drum lung e cam nasol si pentru mine si pentru insotitori. Apoi protectia la vant sau frig este iar importanta. Deh, vine o varsta cand incepem sa dam atentie mai multa la acest aspect. Am comandat de la Hornig un set de suruburi pentru RT. A venit si cu instructiuni. Intrebarea mea e daca a comandat cineva vreo sa alt model decat originalul. Iar a doua intrebare e daca ati pus careva Dura-Lube la motor? Merci! ..ma bucur ca te-ai acomodat cu el deja!... ...da am pus eu duralube in amin2!...se simte o oarecare diferenta la mers turat dar si la pornirea la rece!..in concluzie nu strica ba chiar ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Merci Luigi. Totusi 800 acum nu merg. Mai tarliu! Mie mi se par cam scumpe la 800 dar ce sa-i faci, parca-i mai scum fundul, cateodata Cum ramane cu intrebarea despre Dura-Lube? A pus cineva? Eu am pus la masini si e k lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.