Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut! Sunt intr-o dilema. BMW zice ca pt k1200r sa bagi 5w40.

Problema este ca nu am gasit pe stoc ulei OE iar la ceilalti producatori am gasit doar Motorex. Ceva recomandari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pana anu asta in GT (in mare same shit ca KxxxxR/S) am bagat Castrol si acum BelRay, n-am avut probleme nici cu ala vechi, nici cu asta nou, singura diferenta e ca asta nou a fost mai ieftin. de cumparat Castrolu il luam din "Jarmania", BelRayu l-am luat parca de la motodiscount, daca nu ma insel. Discutia legata de uleiuri e interminabila, dpmvd e important sa fie in parametrii specificati de porducatorul utilajului (5W40) si sa nu fie facut, daca se poate, in vreun beci si schimbat la timp. nRock!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. In Italia, Grecia unde este cald vara, 30+, BMW-ul recomandă de nou, în loc de 5W40, 10W50.

Ceva mai vâscos sus în temperatură.

Dacă motorul mănâncă ceva ulei, cu ăsta va consuma spre 70%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este si 300v. ala oricum se schimba la mai putin. Daca la R6 schimbam la 4-5000, asta merita un 3-4000. Cu ocazia asta evit toate problemele. Motocicleta nu circula in oras .

 

Are cineva un manual de service pt K 1200 R ? Un link de download? Un link de cumparare? Eu am gasit la aproape 100$...nu as da chiar atat.

 

Am "manualul de utilizare" de la ea si un manual de service de K1200RS

Editat de styuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sunt intr-o dilema. BMW zice ca pt k1200r sa bagi 5w40.

Problema este ca nu am gasit pe stoc ulei OE iar la ceilalti producatori am gasit doar Motorex. Ceva recomandari?

 

Salut! Am vazut ca tot tu ai mai deschis un topic in care problema principala de discutat a fost tot uleiul, acolo pareai ca te-ai lamurit ce si cum. S-a schimbat ceva?

Daca intr-adevar ai gasit doar Motorex, te deranjeaza marca?

 

Legat de cei 3000 km la care te-a sfatuit "mecanicul" sa schimbi uleiul, mi se pare total deplasat. El vinde si uleiul? Aia de la BMW cand au zis 10.000 km or fi tampiti? Poate nu-l tii chiar 10k dar de la 10k la 3k e o maaare diferenta. Sau nu prea ai ce face cu timpul si banii? :D

Si, la fel cum ti s-a sugerat si pe celalalt topic, de ce nu crezi in tipul de ulei recomandat oficial de producator si astepti atatea opinii de la altii acre se pricep mai mult sau mai putin?

 

Pune ce si cand trebuie (cum zice "la carte") si in rest bucura-te de plimbari! N-am auzit ceva din BMW-urile recente sa le pice motorul din cauza uleiului (evident, daca ai grija sa-l completezi/schimbi la timp), altele sunt problemele deranjante (electronica, cutie de viteze etc).

 

p.s. Am sugerat (report) moderatorilor sa se schimbe numele unui topic mai vechi cu K, ca sa aveti topicul dedicat seriei K 1200/1300 S/GT/R (motor transversal) unde sa se poata discuta problemele specifice tipului si generatiei voastere de motociclete. Puteam simplu sa deschid eu un topic nou, cum am facut si cu alte serii BMW, dar am zis sa nu mai fie INCA unul.

Din pacate forumul are structura putin depasita si daca un topic nu este pinned, este ulterior greu de gasit/observat de catre cei interesati de un anumit model. Cred ca trebuia impartit pe marci/tipuri si apoi o sectiune de topicuri "la liber".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am vazut ca tot tu ai mai deschis un topic in care problema principala de discutat a fost tot uleiul,

Topicul acela l-am deschis pentru prezentare. Din punctul meu de vedre este util pt ceilalti (in caz ca ai probleme si le rezolvi) dar si la re-vanzare (ai un istoric cat de cat).

 

Legat de ulei, dupa ce am comandat OE am asteptat 3 saptamani si inca nu a ajuns. Nu se gasea pe stoc. Am incercat in mai multe locuri si nimic. Treaba cu uleiul al rezolvat-o.

Legat de intervalele de schimb, stiam ca 300V tine cam 5000km desi in data sheet-ul lui zice "According to your own use."

Nu, schimbul de ulei mi-l fac singur (deci mecanicul nu are niciun castig) si il facema o data pe an sau la nr de km.

 

In schimb am sunat la BMW Arad pt schimbul de lichid de frana si mi-a zis, estimativ, 400 de lei. Mi se pare putin cam mult. O sa mai studiez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

300v se uzează mai repede pentru că se folosește de obicei pe motociclete de performanță cu care se merge (și) pe circuit. Se comportă foarte bine la temperaturi înalte, dar se și uzează (își pierde proprietățile) mai rapid. Dacă nu mergi prin oraș și nu schimbi în limitator nu prea văd sensul în a folosi 300v. 7100 (sau ceva echivalent de la o altă marcă recunoscută) își face treaba foarte bine și rezistă mai bine în timp (mai multe cicluri termice). Sunt de părere că schimbul la mai puțin de 5000km este exagerat, dar procedezi cum vrei. Rău oricum nu-i face, doar că arunci bani cam degeaba. Vezi să-i schimbi și uleiul la cardan - eventual o dată la două schimburi dacă mergi pe varianta ta.

 

Schimbul de lichid de frână cam atât costă la orice service BMW serios. Și asta din cauza complexității sistemului de frânare: frână combinată față/spate, pompă de servo/ABS.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis ca fiind motor mare care se incalzeste repede sa merg pe 300v. 7100 era alegerea optima dar nu este 5w40.

Uleiul din grup l-am schimbat ieri. Tot Motul, 80w90.

 

Daca costul pt schimbul de lichid se invarte in jurul acestei sume, atunci este oki. Nu imi place sa fiu "facut". Merci fain de inputuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topicul acela l-am deschis pentru prezentare. Din punctul meu de vedre este util pt ceilalti (in caz ca ai probleme si le rezolvi) dar si la re-vanzare (ai un istoric cat de cat).

 

Deci, ne facem toti cate un topic ca sa ne tinem istoricul? :)

 

Uite, acum exista topic dedicat pentru K-urile 1200/1300: /index.php?/topic/741873-bmw-k-1200-1300-s-gt-r-sport/

Folositi-l din plin ca sa nu se mai amestece problemele voastre cu alte discutii, pe alte modele.

 

Da, asa este cu lichidul de frana, este ceva mai complexa manopera, nu te pacaleste nimeni. Si cred oricum ca la un service BMW au preturile fixe, pe puncte pt. fiecare manopera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, ne facem toti cate un topic ca sa ne tinem istoricul? :)

 

Folositi-l din plin ca sa nu se mai amestece problemele voastre cu alte discutii, pe alte modele.

Din punctul meu de vedere, faci ce vrei atata timp cat nu incalci regulile. Rubrica aceea este pentru asa ceva. Sa iti prezinti capra.

 

Nu stiam ca topicul asta este pentru anumite modele.

Asa incepea in 2006 acest topic:

"Fiind o marca rara si cu personalitate m-am gandit ca ar trebuii sa deschid un topic posesorilor de BMW. Aici pot posta proprietarii acestei marca indiferent ca este modelul R, K, sau F."

 

O zi buna!

 

P.S Eu am vandut o masina cu destul de mult peste pretul pietii doar pt ca eram cunoascut si masina era cunoscuta intr-o comunitate de offroad. :)

Editat de styuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere, faci ce vrei atata timp cat nu incalci regulile. Rubrica aceea este pentru asa ceva. Sa iti prezinti capra.

 

Nu stiam ca topicul asta este pentru anumite modele.

Asa incepea in 2006 acest topic:

"Fiind o marca rara si cu personalitate m-am gandit ca ar trebuii sa deschid un topic posesorilor de BMW. Aici pot posta proprietarii acestei marca indiferent ca este modelul R, K, sau F."

 

Se pare ca sunt niste neintelegeri:

- care "rubrica aceea"? Postul tau la care eu am facut referire il vad aici, la "motociclete de strada", pe pagina urmatoare; si oricum n-a zis nimeni ca ai fi incalcat vreo regula;

- n-a zis nimeni ca ai fi off-topic aici, la topicul BMW de strada. Insa acum muuulti ani cand s-a facut acest topic, erau mult mai putine motociclete, mai putini useri, mai putine tipuri distincte de moto despre care lumea vorbea. Acum piata s-a maturizat, mult mai multi useri/motociclisti, mai multe modele etc. Si nu de putine ori discutiile se amesteca destul de tare si risti ca in timp ce tu intrebi de uleiul pentru K-ul tau destul de modern sa apara discutii despre nu stiu ce fir intrerupt la un boxer de acum 20 de ani si in cazul asta ideea ta s-a pierdut, altul intreaba de un topcase la un F800 si gata ghiveciul.

Tocmai de aceea am facut cateva topicuri pe serii/generatii de moto cele mai des intalnite. La fel cum la sectiunea "Enduro Touring & Adv" avem topicuri distincte pt. BMW pe generatii si cilindree.

 

Asadar, vazand ca de-a lungul timpului s-au deschis mai multe topicuri pe tema K-urilor "moderne", si ca discutiile s-au mai intetit, am sugerat sa existe un topic dedicat.

 

Ok? Peace? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am vazut ca tot tu ai mai deschis un topic in care problema principala de discutat a fost tot uleiul, acolo pareai ca te-ai lamurit ce si cum.

 

Daca dai click pe "un topic" care este subliniat special, este link catre topicul tau.

 

Iar la topicul nou creat (adaptat) tocmai dadusem link-ul complet mai sus intr-un post anterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca motoretul încearcă sa îmi transmită ceva :)) post-47493-0-46414400-1495097077_thumb.jpg

 

 

Sorry pt poza înclinată.

Powered by mobile phone care incepe cu S :)

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca facea aluzie la ODO :alcy:

 

...Iar @Tornada la faptul că joja de benzină de BMW este la fel de fiabilă ca motorul de Dacie, și că riscă pana prostului dacă se încrede în ea :) Adică o problemă imediată mai importantă decât împlinirea numărului respectiv de km.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai .. m'am intors din plimbare. De 2 ori am testat indicatia de benzina ramasa in rezervor. Prima data, imediat dupa ce am postat poza..am ajuns la PECO cand pe ecran imi aparea ca mai am Range 22km.

A 2'a oara ... am strans morcovul cu tot cu iepure intre fese ...ca am ajuns inapoi in Constanta si m'am proptit in prima statie PECO - range pe display 7km :) Iar la alimentare au intrat 17.5litri .

 

Oricum a 3'a oara n'o mai fortez :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

Are cineva un tutorial sau un extras de carte de reparatii R850R 1998 FL, pentru demontarea bordului? S-a ars un bec de iluminare bord iar în manualul motocicletei precum și în cel de service pe care îl am nu se spune nimic despre aceasta operație.

 

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E destul de intuitiv cum se face, nu au acoperit asta in manualul de Gs/RT, ala officical. Posibil in Haynes sa gasesti.

Dar e oarecum simplu de facut, si schimbi becul cu unul w5w parca era.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, mulțumesc. M-am am obișnuit ca, înainte de a ma apuca de ceva, sa consult manualul de service și sa îmi fac idee de ce ma așteaptă. Dar... se poate și "Old style" adică văzând și făcând. In dupa amiaza asta o sa încerc sa rezolv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...