Sari la conținut

Postări Recomandate

 

A patit cineva ca motorasul de la reglarea parbrizului sa nu mai functioneze? Se aude doar un tac de releu la comanda in sus dar nu il ridica.la comanda in jos nu se aude nimic,iar parbrizul e blocat la maxim in jos.Idei?Trebui sa schimb mitorasul sau o fi un releu defect?Motocicleta este RT 1100.

» Post actualizat in 22 Jun 2017 10:13

Gata am rezolvat dupa ce am scos releele si am dat cu spray de contacte motorasul lucreaza bine acum.

Scuze postez dupa mobil si din greseala am dat si qoute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce optiuni am sa imi fac saua de la GS mai confortabila? M-a rupt dupa 1100 km intr-o singura zi.

Recomandati pe cineva care se ocupa de retapitari cu gel sau nu stiu cat de bune sunt blanurile puse deasupra seii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan din Timisoara. Tapiteaza sei ca nimeni altul. Am refacut la el un wunderlich, ca se stricase musamaua si vroiam s-o fac mai joasa. A iesit la fel de confortabila si joasa cum imi trebuia mie.


Recomand cu incredere, si mai sunt si altii, chiar aici pe forum, care si-au facut la el. Preturi excelente.

 

In principiu, vorbesti cu el la telefon ca sa-i explici cam ce vrei, dupa care ii trimiti saua prin curier. Cand e gata el ti-o trimite inapoi.

 

0761326424. Foarte posibil sa nu-ti raspunda direct, ca omul lucreaza intens. Lasa-i mesaj cu ce te intereseaza si te suna el inapoi.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Nu mai face sei de anul trecut, din ce stiu eu.

Face, face...

E back in business, din ce am observat eu.

Cauta Enache Dan pe Olx sau "tapițare șei moto", respectiv EstSeats pe Google și o sa vezi ca toate cele trei duc la el.

Cautam zilele astea surse de experimentat cu a doua sa de la Tenere și asa l-am găsit din nou.

Oricum, omul rămâne la ani lumina în fata alternativelor locale.

Din ce vad s-a axat mai mult pe confecționat/vândut huse standard, gata făcute, la preturi super rezonabile.

Multă lume nu înțelege ca un produs particularizat (custom, carevasazica) se plătește serios. La noi toți vor repede, design de Corbin sau Sargent și preț de tapițat scaune la autobaza Moțăței.

 

Ajung pe acasă cu_rând și sper sa am timpul sa iau legătura cu el. În caz afirmativ, va țin la curent.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Ce optiuni am sa imi fac saua de la GS mai confortabila? M-a rupt dupa 1100 km intr-o singura zi.

Recomandati pe cineva care se ocupa de retapitari cu gel sau nu stiu cat de bune sunt blanurile puse deasupra seii.

Asa vorbești de 1100 de km, de parca ar fi 200 :) . Glumesc, nu o lua personal. După 1100 cu mașina am dormit vreo 14 ore. O data și ultima data când mai conduc atât dintr-o bucata, pe patru roti.

Long story short - Eu știu ca pe motor se înghit kilometrii mult mai ușor decat pe mașina, dar cred ca în afara de motoarele din gama RT (Road touring) sau LT (Luxury touring), nu prea exista motociclete gândite sa parcurgi mai mult de 6-700 de km pe zi, în confort.

Despre alternativele locale s-a discutat.

La unguri ai Tommot pentru șei faine, cu sau fără gel (dar nu chiar ieftine).

Eu as cauta pe AdvRider topicuri despre șei aftermarket. Piața americană este imensa, are fabricanți de top și pe AdvRider sigur vei afla care este cea mai buna varianta pt tine. După care îți cumperi una noua sau sh de la producător sau de pe Ebay.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi am facut aproape 1300 km intr-o singura zi, fara mari dureri de fund. Mai degraba m-au durut genunchii.

Saua este retapitata de Dan de la Timisoara, dar la drumuri lungi nu plecam fara Airhawk...

https://airhawk.net/support/60-day-money-back-policy/

Sunt unii care nu se impaca cu ele, dar secretul e sa nu le umfli foarte tare, sa ai in jur de 1 cm de aer.

Le-am luat de pe louis.de, acu vreo 5 ani, dar vad ca nu le mai vand, dar sigur gasesti in Europa.


» Post actualizat in 27 Jun 2017 10:44


Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga-mi-as picioare! După ce am schimbat rulmenții de la grup dupa doar 10k km, am schimbat și senzorul de benzina despre care am menționat cu ceva posturi în urmă! Acum, după al doilea plin, a murit senzorul iar.

 

E ceva în neregula cu mine, cu mototehnica, e pur și simplu ghinion sau ce naiba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posesie satanica. Daca esti impacat cu motorul la modul general, uita ca a avut vreodata senzor de benzina. Lipeste un scoci pe el, ca sa nu mai vezi ce prostii indica, si fa reset la trip de cate ori alimentezi. In principiu pe la 250 de km e cam gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

At fi păcat de motor să ignor defectul ăsta, plus că nu știu cum sunt alții, dar îmi stau pitici pe creier când nu funcționează ceva cum trebuie.

Însă mai e ceva, nu înțeleg în continuare cum să se ducă rulmenții din grup în 10k km, iar senzorul de benzină în 300 km... Încep să am dubii în privința service-ului.

Să mai adaug că și plăcuțele frână față scârțâie de parcă sunt autobuz (chiar și după ce au fost curățați etrierii)? Asta în condițiile în care, de fiecare dată când am fost la revizie, am spus să îmi pună cele mai ok piese chiar dacă sunt mai scumpe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, stie cineva cum se schimba becurile de pozitie fata la 1200 rt ? Vreau sa-i pun leduri si vad ca e c-am complicat de ajuns la ele. E posibil sa dea eroare in bord sau sa influenteze in vreun fel functionarea motocicletei ? Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

La senzorul de benzina se intampla sa pice foarte repede dupa ce le schimbi. Defect de design. Sunt foate multe cu problema asta si se manifesta complet aleator.

La rulmenti ... e o chestie ciudata acolo. Era de verificat calcatura ca e ok si backlash sa fie in parametri - desi tot nu ar fi trebuit sa crape de aici.

Mai greu de crezut ca a fost o problema de fabricatie la rulment - mai ales daca e dintre cei OEM care teoretic cel putin mai trec un test de calitate fata de restul aftermarket.

La montare au presat unde trebuie? Rulmentul vechi l-ai vazut?

Pentru placute ... cele mai bune cele mai bune ... dar pe care le-au pus?

 

numai bine,

paul

 

 

 

 

At fi păcat de motor să ignor defectul ăsta, plus că nu știu cum sunt alții, dar îmi stau pitici pe creier când nu funcționează ceva cum trebuie.

Însă mai e ceva, nu înțeleg în continuare cum să se ducă rulmenții din grup în 10k km, iar senzorul de benzină în 300 km... Încep să am dubii în privința service-ului.

Să mai adaug că și plăcuțele frână față scârțâie de parcă sunt autobuz (chiar și după ce au fost poponeataățați etrierii)? Asta în condițiile în care, de fiecare dată când am fost la revizie, am spus să îmi pună cele mai ok piese chiar dacă sunt mai scumpe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@sagetatu, cauta sub bord in partea oglinzile, din ce îmi amintesc acolo sunt becurile de pozitie. Cauta becuri cu led canbus, acestea sigur nu dau eroare de bec ars in bord, in rest nu ai nicio problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietii din Ungaria au gasit o solutie pt senzorul de benzina care rezista mult si bine si costa cat originalul care dupa cum stiti nu rezista.

Salut,

Care baeti din ungaria si care solutie?

 

merci,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost anunta pe grupul de facebook de BMW din Ungaria.

Incerc sa aflu detalii si revin. Anuntul a fost facut de o persoana care detine un service moto BMW independent in Ungaria. E un fel de Dan Cata de a lor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Ieri am facut cam 1000 km, mers intins, cu pauze de pus benzina si de bagat o ciorba. Practic a fost primul drum mai serios cu R1200GS-ul meu.

N-am ce zice, merge ok, dar la viteze de 140+ se aude un zornait in partea din fata, fier pe fier. Pana in 140 nu se aude, chiar daca turez motorul la 4-5000 de ture.

Ce dracu' o fi?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...