Tornada Postat Octombrie 12, 2017 Share Postat Octombrie 12, 2017 La tine o fi ceva mai rațional cu cei 60k km, mai ales că nu știi (ca și mine de altfel) cum a fost folosit motorul înainte. Ce zici de km mei care sunt la jumătate, iar 50% dintre ei sunt făcuți de mine într-un an. Măcar schimbul de ambreiaj ți-a rezolvat problema în totalitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Octombrie 12, 2017 Share Postat Octombrie 12, 2017 Inca nu am schimbat nimic, o las pentru iarna ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 12, 2017 Admin Share Postat Octombrie 12, 2017 Ambreiaj cazut la 30.000 sau 60.000 km! Astea noi sunt facute din mamaliga, nu metal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai263788 Postat Octombrie 12, 2017 Share Postat Octombrie 12, 2017 Kit-ul de ambreiaj adica discuri si placi facut de TRW costa 500lei. Ma indoiesc ca ai si oala stramba incat sa necesite inlocuire. Garnitura de capac cu suruburi costa cam 300lei. Iar manopera nu poate depasi 300-500lei. Eu zic sa incerci si alta opinie/mecanic inainte sa comanzi la Mototehnica. Sigur ca varianta cea mai simpla pe care o poate recomanda orice pafarist fara sa greseasca e sa inlocuiesti totul cu piese originale dar...daca nu vrei sa arunci cu banii pe fereastra inutil, mergi la un mecanic care e instare sa vina si cu solutii adaptate si eventual sa repare nu doar sa aleaga ce e mai simplu si fara batai de cap pt el... am incercat sa te sun astazi dar cred ca nu mai ai nr cu 104 la final... » Post actualizat in 12 Oct 2017 19:32 Totusi nu cred ca problema ta tine de discuri/ambreiaj sau una din pompe...incearca la mecanicul recomandat de mine ca nu ai ce pierde, la mine a avut solutii bune iar dupa aerisirea facuta unde ai fost si tu de ajunsese sa mearga si mai prost ca inainte...dupa 10min se imbunatatise situatia cu mult. Eventual daca ai timp da-mi un tel (pm) si poate reusim sa ne vedem sa vezi cum se comporta la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 12, 2017 Admin Share Postat Octombrie 12, 2017 Nu stiu la astea cu placi, dar la ambreiajul uscat nu este recomandat DECAT Sachs! Legat de aerisire, am auzit ca dupa ce se face trebuie apasat usor si scoasa afara o mica cantitate de lichid, este o tehnica, daca nu faci asa se poate uza prematur ansamblul ambreiaj. Nu cunosc mai multe detalii, poate Dan Cata ne lamureste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 13, 2017 Autor Share Postat Octombrie 13, 2017 Luigi merge si TRW si ferodo nituit pe placa de ambriaj la ambreiaj uscat. Tetstat de mine TRW de 2 ori si ferodo nituit odata la un R850R. Legat de aerisire nu vad nici o noima sa mai apesi un pic ambraiajul si sa scoti din lichid. De unde sa scoti din pahar? din pompa receptor prin aeristor? In service manual cel putin la ceai tu si eu nu scrie nimic de aceasta. Acuma la K 1200S nu stiu ca nu am reprom. Are cumva cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 Ar mai putea fi o problema felul incare se face aerisirea, la un Mini Cooper nu se aerisea cilindrul de ambreiaj de nici o culoare. Dupa ce m-am uitat cu atentie am observat ca cilindrul avea un viciu de proiectare, aerisitorul era mai jos decat conducta. Asa ca am dat cilindrul jos impreuna cu conducta, l-am aerisit la banc in pozitia corecta dupa care l-am montat la loc si am facut aerisire inversa pompei de ambreiaj impingand lichidul cu o seringa prin cilindrul de ambreiaj si am scos aerul prin pompa si vasul de lichid de frana. La fel am patit si la o motocicleta care avea dublu disc pe fata, o cunostinta nu avea ce face si s-a apucat sa-si vopseasca etrierii (demontat, spalat, vopsit, samd) iar cand a vrut sa aeriseasca s-a chinuit cateva zile, motocicleta fiind aproape noua (3-4 mii km). Pana la urma vazand ca nu poate m-a rugat sa ma uit la ea si mi-am dat seama ca motocicleta trebuia inclinata in anumite pozitii ca sa poti scoate aerul din niste coturi. Am tinut-o in pozitia corecta si a s-a aerisit din prima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 13, 2017 Autor Share Postat Octombrie 13, 2017 In cazul K 12000 S aerisitorul pe pompa receptor e mai sus de cat conducta. Nu cred ca aici ar fi o smecherie ca si la Mini sau motocilete de care a vb Petre81. Trebuie vazut ce zice Reprom-ul si atunci vom fi mai destepti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 Pai daca nu debreiaza corect, atunci verifici asa: - pompa de sus - pompa de jos - dupa pompa de jos, tija aia cu excentric . Pot verifica asta acasă? Sau îmi trebuie ajutor specializat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Octombrie 16, 2017 Share Postat Octombrie 16, 2017 (editat) Care este codul culorii gri (sasiu)?? K1200R 2005 Merci!! Editat Octombrie 16, 2017 de styuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 16, 2017 Admin Share Postat Octombrie 16, 2017 Mama, cate probleme pentru o zgarietura! Mergi frate cu motorul la un centru de vopseluri auto si iti fac pe loc un spray cu culoarea din paletarul de culori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Octombrie 16, 2017 Share Postat Octombrie 16, 2017 Mama, cate probleme pentru o zgarietura! Mergi frate cu motorul la un centru de vopseluri auto si iti fac pe loc un spray cu culoarea din paletarul de culori. Fiecare cu piticii lui. Am.facut asta dar au nevoie de codul culorii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Octombrie 19, 2017 Share Postat Octombrie 19, 2017 (editat) Pentru cine a urmărit problema mea cu ambreiajul în care nu mai găseam neutralul: am schimbat ambreiajul și s-a rezolvat! Normal ați spune! Ei bine, eu am avut îndoieli și am suspectat partea hidraulică, pompele, etc...căci vizual uzura era minimă. Totuși se pare că suficientă! Problema s-a rezolvat în totalitate cu ambreiajul original (cam scump cu totul, 3k+ lei). Totuși unul after market TRW, mult mai ieftin, nu a rezolvat în totalitate aceeași problemă la 2 k-uri diferite. Zic asta să rămână pentru cine o mai avea nevoie! Editat Octombrie 19, 2017 de Tornada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Octombrie 20, 2017 Share Postat Octombrie 20, 2017 Am urmarit si am bagat la cap. Totusi NU mi se pare ok sa fie schimbat la o asa mica uzura. Un ambreiaj se schimba cand patineaza. Daca la tine nu puteai scoate pe liber si ai rezolvat prin inlocuire (3k+...)...i-mi trec prin minte multe chestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 20, 2017 Admin Share Postat Octombrie 20, 2017 Da, si mie mi se pare ciudat, aia pare o uzura normala, eu am mers vrea 100.000 si am schimbat ambreiajul doar pentru ca desfacusem sa schimb un simering pe unde mi-a intrat ulei de motor in ambreiaj, altfel mai mergea inca vrea 20-30.000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Octombrie 20, 2017 Share Postat Octombrie 20, 2017 Nici mie nu mi se pare ok, dar dacă s-a rezolvat problema, bănuiesc că era o uzură mai mare decât am putut-o eu evalua vizual; poate vreun disc din cele 9-10 cate or fi, o fi fost ovalizat. Chiar nu știu...., tocmai ăsta este motivul pentru care am insistat atât aici cât și la vreo 3 mecanici. De patinat, nu patina și chiar am forțat un pic pentru a fi sigur de asta.... Odată schimbat, totul este în regulă! Deci ceva tot a fost acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Octombrie 20, 2017 Share Postat Octombrie 20, 2017 Tornada, multumim pt feedback. Nici al meu nu patineaza, singurele probleme sunt: maneta tine din ce in ce mai departe (si nu s-a rezolvat cu bleed) si daca ajung sa opresc iese ff greu la N. La fel, mi s-a recomandat inlocuirea completa pentru ca .. uzura la placi observata la service. Si asta la 60k. Oricum, s-a cam dus pe pweula mitul fiabilitatii BMW ... Acum depinde insa si CUM s-a mers cu ea in km astia, pana la urma e un consumabil ... da chiar, in ce conditii poti sa distrugi un ambreiaj cat mai repede ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Octombrie 20, 2017 Share Postat Octombrie 20, 2017 Probabil îl distrugi dacă mergi cu el patinat, cu ulei de rahat la cele care merg în uleiul de la motor și mai departe sunt și eu curios de ce s-ar mai strica. Mă rog, condiții ceva mai des întâlnite și nu defecte de fabricație sau mai știu eu ce... Eu consider că am un stil folosire a ambreiajului care nu favorizează o uzură prematură. Tot la mine în mod special mai e o treabă. Motorul a fost adus de Dan Năstase dintr-un showroom din Italia unde dacă nu mă înșel avea deja câteva mii km rulați (vreo 4k). Mă gândesc că acolo e răspunsul unor piese care au cedat mai repede decât mi-aș fi imaginat: ambreiaj, rulment grup. » Post actualizat in 20 Oct 2017 09:53 Ah, totuși încă ceva: dacă răspunsul unor defecțiuni apărute prematur se află în primii 4k km (forjat angajați sau călărit pentru test) atunci mai am o problemă, estetic este aproape ca atunci când a ieșit din fabrică, adică într-un contrast uluitor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
September Postat Octombrie 20, 2017 Share Postat Octombrie 20, 2017 (editat) Mă uitam la un GTL de test. La 1200km, avea toate cele 6 găuri de eșapament negre. Adică: In test nimeni nu stă să-l încălzească (amestec bogat) si toata lumea i-a dat +7000 de ture să deschidă toate clapetele. Nu a făcut niciodată rodaj. Forjat maxim, din prima. Editat Octombrie 20, 2017 de September Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Octombrie 20, 2017 Share Postat Octombrie 20, 2017 (editat) Nici mie nu mi se pare ok, dar dacă s-a rezolvat problema, bănuiesc că era o uzură mai mare decât am putut-o eu evalua vizual; poate vreun disc din cele 9-10 cate or fi, o fi fost ovalizat. Chiar nu știu...., tocmai ăsta este motivul pentru care am insistat atât aici cât și la vreo 3 mecanici. De patinat, nu patina și chiar am forțat un pic pentru a fi sigur de asta.... Odată schimbat, totul este în regulă! Deci ceva tot a fost acolo. Exact ceea ce spui tu am facut eu la o motocicleta, nu gasea neutralul iar ambreiajul nu patina. Eu am gasit placile de ambreiaj metalice deformate, nu mai erau plate iar dupa ce am schimbat ambreiajul mergea perfect. La fel, aceasta cunostinta mai apelase la cativa mecanici care au controlat doar mecanismele de actionare a ambreiajului dar nu au procedat si la demontarea acestuia pentru o constatare amanuntita. Motocicleta avea mai putin de 10.000km si fusese abuzata sau prost exploatata. Acum dupa ce ai rezolvat sunt sigur ca ai avut aceeasi problema: placile metalice deformate. Sau poate chiar discurile de ambreiaj deformate, cine stie... Editat Octombrie 20, 2017 de petre81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalinb Postat Noiembrie 9, 2017 Share Postat Noiembrie 9, 2017 Salut,M-ar ajuta daca ati patit ceva similar, sa impartasiti idei, deoarece norocul nu cred ca o sa ma mai viziteze a 2-a oara Pe autostrada, cu viteza si turat morotul, s-a rupt biela in motor si a iesit prin blocul motor.Ulei si revizii la zi. Fara semne de bataie sau uzura.km 88k. 83k in germania.Am mai condus in asa conditii, dar de data aceasta a cedat.Idei de ce s-ar fi putut intampla?Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Noiembrie 9, 2017 Share Postat Noiembrie 9, 2017 Pfua, cred că e vorba de unul din momentele acelea rare în care se poate întâmpla și așa ceva... Bine că nu ai pățit-o tu! Altfel, pffff....., tare urât! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Noiembrie 10, 2017 Share Postat Noiembrie 10, 2017 Dupa cum se vede acolo, nu s-a rupt biela. S-au retezat suruburile de la capacul bielei. Spun asta ca daca s-ar fi desfacut, ai fi auzit bataie la motor. Oricum exista o explicatie pentru asta, si o sa o dea mecanicul constatator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalinb Postat Noiembrie 10, 2017 Share Postat Noiembrie 10, 2017 Mecanicul a recomandat fara a desface motorul, schimbare motor cu tot cu cutie, deoarece am facut "oil shake cu suruburi" . Asta am facut, urmeaza saptamana viitoare inlocuirea. Legat de desfacere motor, doar daca vreau pentru curiozitatea mea personala. Si imi recomanda daca vreau sa le scriu celor de la BMW pentru studiu, dar nu stiu la cine sa apelez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 https://www.motorcyclistonline.com/bmw-comparison-r1200r-vs-s1000r-vs-rninet-roadster-review#page-23 » Post actualizat in 23 Nov 2017 17:37 BMW Roadster Review: R1200R vs S1000R vs RnineT Three Engines, Three Roadsters, One Company Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.