Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut,

am gasit doar interval, la 6000 mile (10000km), si sunt cele standard, ulei, fitre, curea alternator, nujii, reglata injectia, etc. De ESA nu gasesc nicaieri, si am am google it , la cat se face revizia, si cat costa, orientativ. Poate cineva cu asa ceva ne poate spune, indiferent ca e r1200rt, ca e gs, etc. Macar asa, de idee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Citesc despre r1200rt, modelul pana in 2010, si versiunea revizuita, 2010. Am descarcat si manuale, dar nu am gasit nicaieri un plan de service. Sunt curios la ce intervale se face revizia, la cat pentru suspensie, fie ea standard sau esa. Plus, aud diverse, ca revizia cand ai esa, la suspensie, te rupe de 1000 euro. Cine are informații clare, poate isi face timp de un reply. Ma atrage modelul, sunt constient ca service ul la bimer e ceva mai scump, dar intrebarea e, cat de scump.

 

Exista si varianta sa iei de la un dealer BMW dvd-ul aferent modelului pe care-l vrei, costa parca cca. 50 €.

 

Nu-mi inchipui insa ce este asa deosebit de stiut... eu unul nu stiu ce inseamna service la suspensie. Am tot avut motociclete cu ESA din 2011 si nu am vazut asa ceva pe factura de service la BMW. Am mai auzit de cate un "maniac" care a vrut sa-si schimbe uleiul in furca ca asa a vrut el dar, daca stiu corect, oficial nu este necesar asa ceva. Si nu vad legatura efectiv cu ESA.

Eu cred ca tot ce trebuie sa stii este sa faci service de ulei (inclusiv transmisie/grup) + sincronizare cilindri + joc supape la fiecare 10k, la fiecare 20k mai schimbi bujiile si cred ca atat in plus, iar la fiecare 40k in plus filtrul de aer + curea alternator. In mare, daca nu am omis ceva, cam asa arata un plan de service la un boxer BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KHK, fix ce zici tu gasisem si eu. Nu gasesc nici o referire la suspensie. Si am auzit ca s-ar face revizie la ESA. De aia intrebam, despre ce e vorba, ca nu vad nimic nicaieri. Ulei, filtre, bujii, curea alternator, joc supape,ulei grup, da, asa apar in plan, din 10k in 10/40k. Nimic special sau de speriat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KHK, fix ce zici tu gasisem si eu. Nu gasesc nici o referire la suspensie. Si am auzit ca s-ar face revizie la ESA. De aia intrebam, despre ce e vorba, ca nu vad nimic nicaieri. Ulei, filtre, bujii, curea alternator, joc supape,ulei grup, da, asa apar in plan, din 10k in 10/40k. Nimic special sau de speriat.

 

Pai... confirma ce zic io... ca NU se face revizie la ESA. Repet, io n-am avut pe factura asa ceva niciodata.

 

Cu ESA e mai naspa (ca si cost) daca se strica vreun amortizor... dar asta e riscul, n-ai ce face. Din multitudinea de amici ai mei cu BMW, si cam toti au ESA, am auzit de-a lungul timpului doar doua cazuri cu probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap. Multam!

De curiozitate, am mai scanat:

https://www.esarepair.com/

astia fac de exemplu reparatii-au kituri, si preturi. Asta asa, ca idee.

 

Ii tot dai inainte cu revizia aia la Esa, lumea iti spune ca nu exista da tu-i dai inainte. La ce mai ai nevoie de pareri daca asa ai auzit tu ca se face?

Daca se freaca ceva, se freaca amortizorul. Il faci pachet (cu tot cu modulul de esa) il trimiti la wilbers si cu 500 euro iti face alt amortizor, legat de modulul tau esa, setat pe kg si preferintele tale. La fel, daca nu ai avea esa si se freaca amortizoru tot 500 euro te costa (sau 700 daca vrei si reglaje la el).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu dau inainte cu nimic. Poate am folosit eu gresit -nu revizie, poftim, reparatie. Dar m-am lamurit. Deh, sunt mai greu de cap.

Fix ce mi-ai raspuns, aia eram curios. Asa ca multumesc ,si o zi buna!


» Post actualizat in 05 Feb 2018 15:08

Ms de reply, Luv. Gata, am tacut.

Ci oameni domle, nu mai au rabdare deloc cu aia mai grei de cap:))

Hai, mai bine dincolo, se dezbate priza masinii electrice:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu stiu la modelele noi, dar la cele mai vechi o suspensie aftermarket (Wilbers, Ohlins, Mupo etc) era net superioara celor OEM, iar 500 euro pentru asa ceva chiar nu sunt bani multi, avand in vedere ca o suspensie buna face 50 % din motocicleta.

 

PS; Na, ca am facut si eu cu postarea asta fix 9000 postari. :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de cand sunt posesorii de BMW pasionati de suspensii? :D

(Nu va mai lasati pacaliti cand cititi upgrade la arcuri progresive. Nimic mai fals. Este downgrade.)

 

Dar de releul ala, al dracu daca vrea vreunul sa zica :)

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu dau inainte cu nimic. Poate am folosit eu gresit -nu revizie, poftim, reparatie. Dar m-am lamurit. Deh, sunt mai greu de cap.

Fix ce mi-ai raspuns, aia eram curios. Asa ca multumesc ,si o zi buna!

» Post actualizat in 05 Feb 2018 15:08

Ms de reply, Luv. Gata, am tacut.

Ci oameni domle, nu mai au rabdare deloc cu aia mai grei de cap:))

Hai, mai bine dincolo, se dezbate priza masinii electrice:))

 

Adriane (daca-mi permiti sa te tutuiesc), despre mine eu am toata rabdarea din lume. Altceva ma refeream eu.

In fine, eu am schimbat suspensiile la 1150 gsa (fara esa) cu varianta de la wilbers. Pot sa zic ca am avut alta motocicleta.

Sa nu te sperie nimic, sunt din fier, toate se strica, nu e o regula. Bani sa fie sa le reparam si sanatate sa ne dam cu ele.

Daca mai pot ajuta cu orice fel de informatii, oricand, aici sau pm.

 

l.e.

Astea au fost ale mele.

 

19575178_1729162817113678_53853132860773

» Post actualizat in 06 Feb 2018 20:01

de cand sunt posesorii de BMW pasionati de suspensii? :D

(Nu va mai lasati pacaliti cand cititi upgrade la arcuri progresive. Nimic mai fals. Este downgrade.)

 

Dar de releul ala, al dracu daca vrea vreunul sa zica :)

 

De ce ar trebui sa fie pasionati posesorii de bmw, de relee?

Si nu vorbea nimeni de arcuri progresive, 1200 rt are telelever, nu-i trebuie arcuri progresive.

 

Releul asta il cauti?

 

https://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=6&Q=BA_10_30_JA_45_50_CA

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala e un releu special, cu contacte aurite, ca sa nu faca spuza, in timp. Releele obisnuite, daca fac spuza, si se blocheaza pe inchis, nu e asa mare problema, ca ce se poate intampla cel mai rau e sa iti mearga proiectoarele tot timpul, chiar daca tu le opresti din buton.

 

La ABS, daca pui releu normal si se blocheaza pe inchis, te ca umfla rasul, ca abs-ul o sa mearga tot timul si tu nu o sa mai ai frane :D

De aia costa 100$+ bucata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da si tu mai multe detalii sa intelegem care-i problema. De ce nu-l comanzi pe ala?

 

Pompa de ABS cuplata continuu din cauza ca releul e in scurt.

ABS-ul nu functioneaza.

Pretul releului OEM variaza intre 130E-180E.

Nu e motocicleta mea, dar ma straduiesc sa dau o solutie cost effective si in acelasi timp corecta.

 

Multumesc pentru ajutor.

problema are un oarecare grad de notorietate intre proprietarii de 1100 si 1150

http://advrider.com/index.php?threads/r1100gs-abs-motor-relay.824984/

http://advrider.com/index.php?threads/1150-abs-unit-continues-to-run.543310/

http://advrider.com/index.php?threads/this-abs-failure-is-real.74991/

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare voua!

Mai rar intrand pe aici, daca nu isi mai aminteste nimeni, spun ca am postat pe forum cateva fotografii cu releul problema. Aeeasi problema am avut.o in timp ce fataiam motorul prin curte. Deci a ramas blocat si pompa ABS cuplata.

Eu nefiind in cunostinta de cauza, dar totusi norocos ca aveam carenele jos inainte de inceperea sezonului de primavara, am deconectat bateria si apoi fie ce o fi l.am desfacut.

Si nu am facut mare meserie decat ca am slefuit platinele care le.am gasit lipite cu smirghel 2000. Apoi le.am facut o distanta cam de 0,2mm.

Nici nu mai stiu cat timp sa fie de atunci... Veti gasi pozele aici in forum cu mentiunile aferente, poate prin 2011-2012. Merge si in ziua de azi acelasi releu fara inlocuire, cu un ABS frischjung.

Imi amintesc ca este greu de salvat capacul de la cutiuta in care se afla releul.

Spor la mesterit si excursii cat mai faine pe 2018.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul releului OEM variaza intre 130E-180E.

Nu e atat de scump, la urma urmei vorbim de siguranta aici. Cu franele nu te joci.

Credeam ca nu se mai fabrica si nu-l gasesti.

Solutie mai corecta decat sa cumperi altu nou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e atat de scump, la urma urmei vorbim de siguranta aici. Cu franele nu te joci.

Credeam ca nu se mai fabrica si nu-l gasesti.

Solutie mai corecta decat sa cumperi altu nou?

 

Scump este un termen relativ :) Sunt inca motociclisti care merg cu gume coapte sau cumpra SH-ul cel mai ieftin deci... relativ. Sunt in asentimentul tau cu privire la siguranta. Nici eu nu m-as juca.

Onoratul motociclist a ales sa si-l repare singur. Eu doar i-am identificat defectul. E pe raspunderea lui reparatia.

Multumesc mult pentru ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, avem posesori de R1100S sau K 1200 Rs care inca activeaza pe acest topic?

 

Initial am vrut un K1200S dar am ajuns la concluzia ca pastrez GSXR-ul si cumpar pe langa un cal de bataie pentru turele de weekend in Alpi.

 

Multumesc.

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, avem posesori de R1100S sau K 1200 Rs care inca activeaza pe acest topic?

 

Pt. 1100S aici e bine; dar nu prea am vazut posesori.

In rest, atat pt K-urile vechi (RS & co) cat si pt. cele mai noi (S & co) avem topicuri separate, le gasesti imediat aici la sectiunea de strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am generalizat un pic. M-am indragostit azi de un 1100 S si nu voiam sa pasesc in gura leului pana nu-i stiu tabieturile.

 

Zgomote suspecte,bube stiute, probleme care se pot dovedi costisitoare ulterior.

 

Costuri de utilizare, particularitati la intretinere...s.a.m.d

 

Vlad, tu ai avut multi ani un RS parca. Crezi ca-mi poti face un pic de lumina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad, tu ai avut multi ani un RS parca. Crezi ca-mi poti face un pic de lumina?

 

Din ce stiu, 1100S a fost facut pe baza lui 1100RS doar ca au cam fortat la capitolul putere si citisem de reclamatii legate de mersul nu tocmai placut al motorului, lipsa "zvac" la turatii medii/joase, vibratii la turatii mari. De probleme tehnice specifice nu stiu ca nu m-a prea interesat modelul dar poti citi p-aici:

https://www.motorradonline.de/gebrauchte-motorraeder/bmw-r-1100-s-und-r-1200-s-mit-boxermotor-in-der-gebrauchtberatung.366868.html

https://www.motorradonline.de/gebrauchte-motorraeder/bmw-r-1100-s-gebrauchtberatung-und-bilder-aus-dem-dia-archiv.90492.html

In al doilea link vad ca ai si totul pe ani ce au schimbat la el.

 

Eu de 1100RS-ul meu am fost foarte incatntat si tot ce nu-mi placea la el (cutia in 5v, roata de 18" pe spate, ergonomia butoanelor) a fost rezolvat la 1150RS pe care ti-l recomand. oricum, super motor dupa parerea mea, si confortabil la drum lung dar si destul de sportiv pe pasuri.

L-am vandut la 50k km (detinut de la 13k) si am schimbat doar un senzor ABS spate si simeringul de la cardan ca incepuse sa "supureze"...

 

Daca vrei neaparat un boxer sportiv R1200S am vazut ca re preturi ok. Iar R1200ST, in afara farului (chestie de gust) e superba.

Legat de intretinere, cred ca stii deja: service la 10k, cu joc supape si sincronizare cilindri (plus diverse gen bujii, filtru, curea alternator) la 20k sau 40k.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1200S e cam 6-7000 aici. 1100S era un mod prin care imi faceam o dambla si vedeam si daca ma acomodez cu un motor boxer bicilindric.

 

Imi place pozitia cvasi race, faptul ca poti pune genti laterale direct, elicea alb-albastra si felul in care e lucrata.

 

Astept sa dau zilele astea VFR-ul si vad dupa.

 

Multumesc pentru idei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...