Sari la conținut

Postări Recomandate

La tine o fi ceva mai rațional cu cei 60k km, mai ales că nu știi (ca și mine de altfel) cum a fost folosit motorul înainte. Ce zici de km mei care sunt la jumătate, iar 50% dintre ei sunt făcuți de mine într-un an.

 

Măcar schimbul de ambreiaj ți-a rezolvat problema în totalitate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kit-ul de ambreiaj adica discuri si placi facut de TRW costa 500lei. Ma indoiesc ca ai si oala stramba incat sa necesite inlocuire. Garnitura de capac cu suruburi costa cam 300lei. Iar manopera nu poate depasi 300-500lei. Eu zic sa incerci si alta opinie/mecanic inainte sa comanzi la Mototehnica. Sigur ca varianta cea mai simpla pe care o poate recomanda orice pafarist fara sa greseasca e sa inlocuiesti totul cu piese originale dar...daca nu vrei sa arunci cu banii pe fereastra inutil, mergi la un mecanic care e instare sa vina si cu solutii adaptate si eventual sa repare nu doar sa aleaga ce e mai simplu si fara batai de cap pt el... am incercat sa te sun astazi dar cred ca nu mai ai nr cu 104 la final...

» Post actualizat in 12 Oct 2017 19:32

Totusi nu cred ca problema ta tine de discuri/ambreiaj sau una din pompe...incearca la mecanicul recomandat de mine ca nu ai ce pierde, la mine a avut solutii bune iar dupa aerisirea facuta unde ai fost si tu de ajunsese sa mearga si mai prost ca inainte...dupa 10min se imbunatatise situatia cu mult. Eventual daca ai timp da-mi un tel (pm) si poate reusim sa ne vedem sa vezi cum se comporta la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu stiu la astea cu placi, dar la ambreiajul uscat nu este recomandat DECAT Sachs!

Legat de aerisire, am auzit ca dupa ce se face trebuie apasat usor si scoasa afara o mica cantitate de lichid, este o tehnica, daca nu faci asa se poate uza prematur ansamblul ambreiaj. Nu cunosc mai multe detalii, poate Dan Cata ne lamureste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luigi merge si TRW si ferodo nituit pe placa de ambriaj la ambreiaj uscat. Tetstat de mine TRW de 2 ori si ferodo nituit odata la un R850R.

 

Legat de aerisire nu vad nici o noima sa mai apesi un pic ambraiajul si sa scoti din lichid. De unde sa scoti din pahar? din pompa receptor prin aeristor? In service manual cel putin la ceai tu si eu nu scrie nimic de aceasta. Acuma la K 1200S nu stiu ca nu am reprom. Are cumva cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar mai putea fi o problema felul incare se face aerisirea, la un Mini Cooper nu se aerisea cilindrul de ambreiaj de nici o culoare. Dupa ce m-am uitat cu atentie am observat ca cilindrul avea un viciu de proiectare, aerisitorul era mai jos decat conducta. Asa ca am dat cilindrul jos impreuna cu conducta, l-am aerisit la banc in pozitia corecta dupa care l-am montat la loc si am facut aerisire inversa pompei de ambreiaj impingand lichidul cu o seringa prin cilindrul de ambreiaj si am scos aerul prin pompa si vasul de lichid de frana.

 

La fel am patit si la o motocicleta care avea dublu disc pe fata, o cunostinta nu avea ce face si s-a apucat sa-si vopseasca etrierii (demontat, spalat, vopsit, samd) iar cand a vrut sa aeriseasca s-a chinuit cateva zile, motocicleta fiind aproape noua (3-4 mii km). Pana la urma vazand ca nu poate m-a rugat sa ma uit la ea si mi-am dat seama ca motocicleta trebuia inclinata in anumite pozitii ca sa poti scoate aerul din niste coturi. Am tinut-o in pozitia corecta si a s-a aerisit din prima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul K 12000 S aerisitorul pe pompa receptor e mai sus de cat conducta. Nu cred ca aici ar fi o smecherie ca si la Mini sau motocilete de care a vb Petre81.

Trebuie vazut ce zice Reprom-ul si atunci vom fi mai destepti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mama, cate probleme pentru o zgarietura!

Mergi frate cu motorul la un centru de vopseluri auto si iti fac pe loc un spray cu culoarea din paletarul de culori.

Fiecare cu piticii lui. Am.facut asta dar au nevoie de codul culorii :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine a urmărit problema mea cu ambreiajul în care nu mai găseam neutralul: am schimbat ambreiajul și s-a rezolvat! Normal ați spune! Ei bine, eu am avut îndoieli și am suspectat partea hidraulică, pompele, etc...căci vizual uzura era minimă. Totuși se pare că suficientă! Problema s-a rezolvat în totalitate cu ambreiajul original (cam scump cu totul, 3k+ lei). Totuși unul after market TRW, mult mai ieftin, nu a rezolvat în totalitate aceeași problemă la 2 k-uri diferite.

Zic asta să rămână pentru cine o mai avea nevoie!

Editat de Tornada
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am urmarit si am bagat la cap. Totusi NU mi se pare ok sa fie schimbat la o asa mica uzura. Un ambreiaj se schimba cand patineaza. Daca la tine nu puteai scoate pe liber si ai rezolvat prin inlocuire (3k+...)...i-mi trec prin minte multe chestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da, si mie mi se pare ciudat, aia pare o uzura normala, eu am mers vrea 100.000 si am schimbat ambreiajul doar pentru ca desfacusem sa schimb un simering pe unde mi-a intrat ulei de motor in ambreiaj, altfel mai mergea inca vrea 20-30.000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici mie nu mi se pare ok, dar dacă s-a rezolvat problema, bănuiesc că era o uzură mai mare decât am putut-o eu evalua vizual; poate vreun disc din cele 9-10 cate or fi, o fi fost ovalizat. Chiar nu știu...., tocmai ăsta este motivul pentru care am insistat atât aici cât și la vreo 3 mecanici.

 

De patinat, nu patina și chiar am forțat un pic pentru a fi sigur de asta....

 

Odată schimbat, totul este în regulă! Deci ceva tot a fost acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tornada, multumim pt feedback. Nici al meu nu patineaza, singurele probleme sunt: maneta tine din ce in ce mai departe (si nu s-a rezolvat cu bleed) si daca ajung sa opresc iese ff greu la N. La fel, mi s-a recomandat inlocuirea completa pentru ca .. uzura la placi observata la service. Si asta la 60k. Oricum, s-a cam dus pe pweula mitul fiabilitatii BMW ...

 

Acum depinde insa si CUM s-a mers cu ea in km astia, pana la urma e un consumabil ... da chiar, in ce conditii poti sa distrugi un ambreiaj cat mai repede ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil îl distrugi dacă mergi cu el patinat, cu ulei de rahat la cele care merg în uleiul de la motor și mai departe sunt și eu curios de ce s-ar mai strica. Mă rog, condiții ceva mai des întâlnite și nu defecte de fabricație sau mai știu eu ce...

 

Eu consider că am un stil folosire a ambreiajului care nu favorizează o uzură prematură.

 

Tot la mine în mod special mai e o treabă. Motorul a fost adus de Dan Năstase dintr-un showroom din Italia unde dacă nu mă înșel avea deja câteva mii km rulați (vreo 4k).

Mă gândesc că acolo e răspunsul unor piese care au cedat mai repede decât mi-aș fi imaginat: ambreiaj, rulment grup.

» Post actualizat in 20 Oct 2017 09:53

Ah, totuși încă ceva: dacă răspunsul unor defecțiuni apărute prematur se află în primii 4k km (forjat angajați sau călărit pentru test) atunci mai am o problemă, estetic este aproape ca atunci când a ieșit din fabrică, adică într-un contrast uluitor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă uitam la un GTL de test.

La 1200km, avea toate cele 6 găuri de eșapament negre.

Adică: In test nimeni nu stă să-l încălzească (amestec bogat) si toata lumea i-a dat +7000 de ture să deschidă toate clapetele.

Nu a făcut niciodată rodaj.

Forjat maxim, din prima.

Editat de September
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici mie nu mi se pare ok, dar dacă s-a rezolvat problema, bănuiesc că era o uzură mai mare decât am putut-o eu evalua vizual; poate vreun disc din cele 9-10 cate or fi, o fi fost ovalizat. Chiar nu știu...., tocmai ăsta este motivul pentru care am insistat atât aici cât și la vreo 3 mecanici.

 

De patinat, nu patina și chiar am forțat un pic pentru a fi sigur de asta....

 

Odată schimbat, totul este în regulă! Deci ceva tot a fost acolo.

 

Exact ceea ce spui tu am facut eu la o motocicleta, nu gasea neutralul iar ambreiajul nu patina. Eu am gasit placile de ambreiaj metalice deformate, nu mai erau plate iar dupa ce am schimbat ambreiajul mergea perfect. La fel, aceasta cunostinta mai apelase la cativa mecanici care au controlat doar mecanismele de actionare a ambreiajului dar nu au procedat si la demontarea acestuia pentru o constatare amanuntita. Motocicleta avea mai putin de 10.000km si fusese abuzata sau prost exploatata.

 

Acum dupa ce ai rezolvat sunt sigur ca ai avut aceeasi problema: placile metalice deformate. Sau poate chiar discurile de ambreiaj deformate, cine stie...

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut,

M-ar ajuta daca ati patit ceva similar, sa impartasiti idei, deoarece norocul nu cred ca o sa ma mai viziteze a 2-a oara smile3.gif

Pe autostrada, cu viteza si turat morotul, s-a rupt biela in motor si a iesit prin blocul motor.

Ulei si revizii la zi. Fara semne de bataie sau uzura.
km 88k. 83k in germania.
Am mai condus in asa conditii, dar de data aceasta a cedat.

Idei de ce s-ar fi putut intampla?

Multumesc!

post-75448-0-00230400-1510232624_thumb.jpg

post-75448-0-50022200-1510232639_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum se vede acolo, nu s-a rupt biela. S-au retezat suruburile de la capacul bielei. Spun asta ca daca s-ar fi desfacut, ai fi auzit bataie la motor. Oricum exista o explicatie pentru asta, si o sa o dea mecanicul constatator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mecanicul a recomandat fara a desface motorul, schimbare motor cu tot cu cutie, deoarece am facut "oil shake cu suruburi" :).

Asta am facut, urmeaza saptamana viitoare inlocuirea.

Legat de desfacere motor, doar daca vreau pentru curiozitatea mea personala. Si imi recomanda daca vreau sa le scriu celor de la BMW pentru studiu, dar nu stiu la cine sa apelez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

https://www.motorcyclistonline.com/bmw-comparison-r1200r-vs-s1000r-vs-rninet-roadster-review#page-23


» Post actualizat in 23 Nov 2017 17:37
BMW Roadster Review: R1200R vs S1000R vs RnineT

Three Engines, Three Roadsters, One Company

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...