Adrian M. Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 Salut, am gasit doar interval, la 6000 mile (10000km), si sunt cele standard, ulei, fitre, curea alternator, nujii, reglata injectia, etc. De ESA nu gasesc nicaieri, si am am google it , la cat se face revizia, si cat costa, orientativ. Poate cineva cu asa ceva ne poate spune, indiferent ca e r1200rt, ca e gs, etc. Macar asa, de idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 Citesc despre r1200rt, modelul pana in 2010, si versiunea revizuita, 2010. Am descarcat si manuale, dar nu am gasit nicaieri un plan de service. Sunt curios la ce intervale se face revizia, la cat pentru suspensie, fie ea standard sau esa. Plus, aud diverse, ca revizia cand ai esa, la suspensie, te rupe de 1000 euro. Cine are informații clare, poate isi face timp de un reply. Ma atrage modelul, sunt constient ca service ul la bimer e ceva mai scump, dar intrebarea e, cat de scump. Exista si varianta sa iei de la un dealer BMW dvd-ul aferent modelului pe care-l vrei, costa parca cca. 50 €. Nu-mi inchipui insa ce este asa deosebit de stiut... eu unul nu stiu ce inseamna service la suspensie. Am tot avut motociclete cu ESA din 2011 si nu am vazut asa ceva pe factura de service la BMW. Am mai auzit de cate un "maniac" care a vrut sa-si schimbe uleiul in furca ca asa a vrut el dar, daca stiu corect, oficial nu este necesar asa ceva. Si nu vad legatura efectiv cu ESA. Eu cred ca tot ce trebuie sa stii este sa faci service de ulei (inclusiv transmisie/grup) + sincronizare cilindri + joc supape la fiecare 10k, la fiecare 20k mai schimbi bujiile si cred ca atat in plus, iar la fiecare 40k in plus filtrul de aer + curea alternator. In mare, daca nu am omis ceva, cam asa arata un plan de service la un boxer BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 KHK, fix ce zici tu gasisem si eu. Nu gasesc nici o referire la suspensie. Si am auzit ca s-ar face revizie la ESA. De aia intrebam, despre ce e vorba, ca nu vad nimic nicaieri. Ulei, filtre, bujii, curea alternator, joc supape,ulei grup, da, asa apar in plan, din 10k in 10/40k. Nimic special sau de speriat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 KHK, fix ce zici tu gasisem si eu. Nu gasesc nici o referire la suspensie. Si am auzit ca s-ar face revizie la ESA. De aia intrebam, despre ce e vorba, ca nu vad nimic nicaieri. Ulei, filtre, bujii, curea alternator, joc supape,ulei grup, da, asa apar in plan, din 10k in 10/40k. Nimic special sau de speriat. Pai... confirma ce zic io... ca NU se face revizie la ESA. Repet, io n-am avut pe factura asa ceva niciodata. Cu ESA e mai naspa (ca si cost) daca se strica vreun amortizor... dar asta e riscul, n-ai ce face. Din multitudinea de amici ai mei cu BMW, si cam toti au ESA, am auzit de-a lungul timpului doar doua cazuri cu probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 Dap. Multam! De curiozitate, am mai scanat: https://www.esarepair.com/ astia fac de exemplu reparatii-au kituri, si preturi. Asta asa, ca idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 Cesar stiu doar originalul de la BMW este. Nu stiu daca se poate inlciu cu altceva. E codul de pe releul original. Asta asa e. Mai mult nu am gasit deocamdata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 Dap. Multam! De curiozitate, am mai scanat: https://www.esarepair.com/ astia fac de exemplu reparatii-au kituri, si preturi. Asta asa, ca idee. Ii tot dai inainte cu revizia aia la Esa, lumea iti spune ca nu exista da tu-i dai inainte. La ce mai ai nevoie de pareri daca asa ai auzit tu ca se face? Daca se freaca ceva, se freaca amortizorul. Il faci pachet (cu tot cu modulul de esa) il trimiti la wilbers si cu 500 euro iti face alt amortizor, legat de modulul tau esa, setat pe kg si preferintele tale. La fel, daca nu ai avea esa si se freaca amortizoru tot 500 euro te costa (sau 700 daca vrei si reglaje la el). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 5, 2018 Admin Share Postat Februarie 5, 2018 Corect, si ca sa inteleaga omul, Wilbers R1200RT ESA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 Nu dau inainte cu nimic. Poate am folosit eu gresit -nu revizie, poftim, reparatie. Dar m-am lamurit. Deh, sunt mai greu de cap. Fix ce mi-ai raspuns, aia eram curios. Asa ca multumesc ,si o zi buna! » Post actualizat in 05 Feb 2018 15:08Ms de reply, Luv. Gata, am tacut. Ci oameni domle, nu mai au rabdare deloc cu aia mai grei de cap:)) Hai, mai bine dincolo, se dezbate priza masinii electrice:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 5, 2018 Admin Share Postat Februarie 5, 2018 Nu stiu la modelele noi, dar la cele mai vechi o suspensie aftermarket (Wilbers, Ohlins, Mupo etc) era net superioara celor OEM, iar 500 euro pentru asa ceva chiar nu sunt bani multi, avand in vedere ca o suspensie buna face 50 % din motocicleta. PS; Na, ca am facut si eu cu postarea asta fix 9000 postari. :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 (editat) de cand sunt posesorii de BMW pasionati de suspensii? (Nu va mai lasati pacaliti cand cititi upgrade la arcuri progresive. Nimic mai fals. Este downgrade.) Dar de releul ala, al dracu daca vrea vreunul sa zica Editat Februarie 5, 2018 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 Berea, sa vina repede berea In cazul asta, din partea mea, ca eu ma poticneam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 6, 2018 Share Postat Februarie 6, 2018 (editat) Nu dau inainte cu nimic. Poate am folosit eu gresit -nu revizie, poftim, reparatie. Dar m-am lamurit. Deh, sunt mai greu de cap. Fix ce mi-ai raspuns, aia eram curios. Asa ca multumesc ,si o zi buna! » Post actualizat in 05 Feb 2018 15:08 Ms de reply, Luv. Gata, am tacut. Ci oameni domle, nu mai au rabdare deloc cu aia mai grei de cap:)) Hai, mai bine dincolo, se dezbate priza masinii electrice:)) Adriane (daca-mi permiti sa te tutuiesc), despre mine eu am toata rabdarea din lume. Altceva ma refeream eu. In fine, eu am schimbat suspensiile la 1150 gsa (fara esa) cu varianta de la wilbers. Pot sa zic ca am avut alta motocicleta. Sa nu te sperie nimic, sunt din fier, toate se strica, nu e o regula. Bani sa fie sa le reparam si sanatate sa ne dam cu ele. Daca mai pot ajuta cu orice fel de informatii, oricand, aici sau pm. l.e. Astea au fost ale mele. » Post actualizat in 06 Feb 2018 20:01 de cand sunt posesorii de BMW pasionati de suspensii? (Nu va mai lasati pacaliti cand cititi upgrade la arcuri progresive. Nimic mai fals. Este downgrade.) Dar de releul ala, al dracu daca vrea vreunul sa zica De ce ar trebui sa fie pasionati posesorii de bmw, de relee? Si nu vorbea nimeni de arcuri progresive, 1200 rt are telelever, nu-i trebuie arcuri progresive. Releul asta il cauti? https://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=6&Q=BA_10_30_JA_45_50_CA Editat Februarie 6, 2018 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 7, 2018 Share Postat Februarie 7, 2018 Mulțumesc Gabi. Din imagine ala e releul. Din păcate nu știu pentru ce curent. Am găsit tot felul de informații: 70A, 80A... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 7, 2018 Share Postat Februarie 7, 2018 Da si tu mai multe detalii sa intelegem care-i problema. De ce nu-l comanzi pe ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 7, 2018 Share Postat Februarie 7, 2018 Ala e un releu special, cu contacte aurite, ca sa nu faca spuza, in timp. Releele obisnuite, daca fac spuza, si se blocheaza pe inchis, nu e asa mare problema, ca ce se poate intampla cel mai rau e sa iti mearga proiectoarele tot timpul, chiar daca tu le opresti din buton. La ABS, daca pui releu normal si se blocheaza pe inchis, te ca umfla rasul, ca abs-ul o sa mearga tot timul si tu nu o sa mai ai frane De aia costa 100$+ bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 7, 2018 Share Postat Februarie 7, 2018 (editat) Da si tu mai multe detalii sa intelegem care-i problema. De ce nu-l comanzi pe ala? Pompa de ABS cuplata continuu din cauza ca releul e in scurt. ABS-ul nu functioneaza. Pretul releului OEM variaza intre 130E-180E. Nu e motocicleta mea, dar ma straduiesc sa dau o solutie cost effective si in acelasi timp corecta. Multumesc pentru ajutor. problema are un oarecare grad de notorietate intre proprietarii de 1100 si 1150 http://advrider.com/index.php?threads/r1100gs-abs-motor-relay.824984/ http://advrider.com/index.php?threads/1150-abs-unit-continues-to-run.543310/ http://advrider.com/index.php?threads/this-abs-failure-is-real.74991/ Editat Februarie 7, 2018 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 Salutare voua! Mai rar intrand pe aici, daca nu isi mai aminteste nimeni, spun ca am postat pe forum cateva fotografii cu releul problema. Aeeasi problema am avut.o in timp ce fataiam motorul prin curte. Deci a ramas blocat si pompa ABS cuplata. Eu nefiind in cunostinta de cauza, dar totusi norocos ca aveam carenele jos inainte de inceperea sezonului de primavara, am deconectat bateria si apoi fie ce o fi l.am desfacut. Si nu am facut mare meserie decat ca am slefuit platinele care le.am gasit lipite cu smirghel 2000. Apoi le.am facut o distanta cam de 0,2mm. Nici nu mai stiu cat timp sa fie de atunci... Veti gasi pozele aici in forum cu mentiunile aferente, poate prin 2011-2012. Merge si in ziua de azi acelasi releu fara inlocuire, cu un ABS frischjung. Imi amintesc ca este greu de salvat capacul de la cutiuta in care se afla releul. Spor la mesterit si excursii cat mai faine pe 2018. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 Pretul releului OEM variaza intre 130E-180E. Nu e atat de scump, la urma urmei vorbim de siguranta aici. Cu franele nu te joci. Credeam ca nu se mai fabrica si nu-l gasesti. Solutie mai corecta decat sa cumperi altu nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 10, 2018 Share Postat Februarie 10, 2018 Nu e atat de scump, la urma urmei vorbim de siguranta aici. Cu franele nu te joci. Credeam ca nu se mai fabrica si nu-l gasesti. Solutie mai corecta decat sa cumperi altu nou? Scump este un termen relativ Sunt inca motociclisti care merg cu gume coapte sau cumpra SH-ul cel mai ieftin deci... relativ. Sunt in asentimentul tau cu privire la siguranta. Nici eu nu m-as juca. Onoratul motociclist a ales sa si-l repare singur. Eu doar i-am identificat defectul. E pe raspunderea lui reparatia. Multumesc mult pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 (editat) Salutare, avem posesori de R1100S sau K 1200 Rs care inca activeaza pe acest topic? Initial am vrut un K1200S dar am ajuns la concluzia ca pastrez GSXR-ul si cumpar pe langa un cal de bataie pentru turele de weekend in Alpi. Multumesc. Editat Februarie 13, 2018 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 Salutare, avem posesori de R1100S sau K 1200 Rs care inca activeaza pe acest topic? Pt. 1100S aici e bine; dar nu prea am vazut posesori. In rest, atat pt K-urile vechi (RS & co) cat si pt. cele mai noi (S & co) avem topicuri separate, le gasesti imediat aici la sectiunea de strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 Am generalizat un pic. M-am indragostit azi de un 1100 S si nu voiam sa pasesc in gura leului pana nu-i stiu tabieturile. Zgomote suspecte,bube stiute, probleme care se pot dovedi costisitoare ulterior. Costuri de utilizare, particularitati la intretinere...s.a.m.d Vlad, tu ai avut multi ani un RS parca. Crezi ca-mi poti face un pic de lumina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Vlad, tu ai avut multi ani un RS parca. Crezi ca-mi poti face un pic de lumina? Din ce stiu, 1100S a fost facut pe baza lui 1100RS doar ca au cam fortat la capitolul putere si citisem de reclamatii legate de mersul nu tocmai placut al motorului, lipsa "zvac" la turatii medii/joase, vibratii la turatii mari. De probleme tehnice specifice nu stiu ca nu m-a prea interesat modelul dar poti citi p-aici: https://www.motorradonline.de/gebrauchte-motorraeder/bmw-r-1100-s-und-r-1200-s-mit-boxermotor-in-der-gebrauchtberatung.366868.html https://www.motorradonline.de/gebrauchte-motorraeder/bmw-r-1100-s-gebrauchtberatung-und-bilder-aus-dem-dia-archiv.90492.html In al doilea link vad ca ai si totul pe ani ce au schimbat la el. Eu de 1100RS-ul meu am fost foarte incatntat si tot ce nu-mi placea la el (cutia in 5v, roata de 18" pe spate, ergonomia butoanelor) a fost rezolvat la 1150RS pe care ti-l recomand. oricum, super motor dupa parerea mea, si confortabil la drum lung dar si destul de sportiv pe pasuri. L-am vandut la 50k km (detinut de la 13k) si am schimbat doar un senzor ABS spate si simeringul de la cardan ca incepuse sa "supureze"... Daca vrei neaparat un boxer sportiv R1200S am vazut ca re preturi ok. Iar R1200ST, in afara farului (chestie de gust) e superba. Legat de intretinere, cred ca stii deja: service la 10k, cu joc supape si sincronizare cilindri (plus diverse gen bujii, filtru, curea alternator) la 20k sau 40k. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 1200S e cam 6-7000 aici. 1100S era un mod prin care imi faceam o dambla si vedeam si daca ma acomodez cu un motor boxer bicilindric. Imi place pozitia cvasi race, faptul ca poti pune genti laterale direct, elicea alb-albastra si felul in care e lucrata. Astept sa dau zilele astea VFR-ul si vad dupa. Multumesc pentru idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.